Forum » Programiranje » [android]Layouts
[android]Layouts
killa bee ::
Zanima me kateri layout se vam zdi najbolj uporaben in najlažji za uporabo? Meni osebno se zdi najbolši absolute layout. Bral sem na netu da se ga programerji pa me zanima zakaj?
Vsi ostali se mi zdijo zlo neuporabni.
Vsi ostali se mi zdijo zlo neuporabni.
- spremenilo: killa bee ()
overlord_tm ::
RelativeLayout je dokaj standard, za kake simple stvari se LinearLayout. Pa FrameLayout za kako hekanje z overlayi. AbsoluteLayout se ne uporablja ker se zanasas na resolucijo telefona, kar je pa pri androidu zelo relativa rec, veliko razlicnih naprav z razlicnimi resolucijami.
usoban ::
Vprasanje ne more biti, kateri je boljsi. Vprasas se lahko kvecjemu, kateri je za tvojo situacijo najbolj primeren.
Kot je rekel overlord, ce se prevec zanasas na AbsoluteLayout, delas nekaj narobe. Pa se android dokumentacija pravi sledece:
(http://developer.android.com/reference/...
Kot je rekel overlord, ce se prevec zanasas na AbsoluteLayout, delas nekaj narobe. Pa se android dokumentacija pravi sledece:
This class is deprecated.
Use FrameLayout, RelativeLayout or a custom layout instead.
(http://developer.android.com/reference/...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: usoban ()
killa bee ::
pa sej uporablaš lahko device independent pixels(dp) in je to različno za vsako napravo
killa bee ::
A lahko mogoče nekdo po domače pove kaj pomeni fill parent, match parent in wrap content...
killa bee ::
RelativeLayout je dokaj standardSm lih gledu video od pluralsighta learning android al neki tazga, pa prav inštruktor kako je RelativeLayout samo če je nujno pa samo za zelo majhne(mal stvari notr) layoute
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: killa bee ()
shadeX ::
v xml datoteki imaš naprimer:
android: layout_width="fill_parent" -> To pomeni da ti bo npr gumb ( button ) zasedel celo širino.
android: layout_height="fill_parent" -> to pomeni da ti bo npr gumb zasedel celo višino
wrap_content -> pomeni da ti bo zasedlo širine in dolžine kolikor je potrebno ( npr pri tekstu.. kolikor je velikost in dolžina teksta, toliko bo pač "objelo" besedila in tolko bo zasedlo prostora
match_parent -> pomeni da kolikor je starš velik, toliko naj zasede prostora tudi sledeč element ( gumb, tekst itd)
android: layout_width="fill_parent" -> To pomeni da ti bo npr gumb ( button ) zasedel celo širino.
android: layout_height="fill_parent" -> to pomeni da ti bo npr gumb zasedel celo višino
wrap_content -> pomeni da ti bo zasedlo širine in dolžine kolikor je potrebno ( npr pri tekstu.. kolikor je velikost in dolžina teksta, toliko bo pač "objelo" besedila in tolko bo zasedlo prostora
match_parent -> pomeni da kolikor je starš velik, toliko naj zasede prostora tudi sledeč element ( gumb, tekst itd)
Ashrack ::
RelativeLayout v kombinaciji z LinearLayout je WIN WIN vsaj za mal bolj kompleksne layouti
AbsouluteLayout -> /dev/null
AbsouluteLayout -> /dev/null
....
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Ashrack ()
c00L3r ::
c00L3r ::
Poglej si Relative Layout parametre
Potem pa samo vsebovanim view-em nastavljaš layout_alignParentLeft, layout_alignParentRight...
Vedno začni z zunanjimi elementi. Če tudi so ti spodaj. Podaj pa daš not vmesne s layout_toLeftOf, layout_above itd. kjer se sklicuješ na id sosednjega elementa.
Potem pa samo vsebovanim view-em nastavljaš layout_alignParentLeft, layout_alignParentRight...
Vedno začni z zunanjimi elementi. Če tudi so ti spodaj. Podaj pa daš not vmesne s layout_toLeftOf, layout_above itd. kjer se sklicuješ na id sosednjega elementa.
overlord_tm ::
Saj imas layout builderja pa samo naklikas komponente ;) Za tak preprost layout bi moral delovati, drugace ponavadi ne deluje :p
Mavrik ::
Kaj če bi se ti raje naučo programirati preden govoriš da so stvari "zanič" hm? ;)
Drugače pa lepo vzameš RelativeLayout, daš zgoraj 2x linearlayout, enega "align parent top" drugega "below" prvega.
Spodnjega daš "align parent bottom", zadnji ti pa ostane "below" zgornji par in "above" spodnji.
Če te vidim uporabljat AbsolueLayout te pridem osebno brcnit na luno.
Drugače pa lepo vzameš RelativeLayout, daš zgoraj 2x linearlayout, enega "align parent top" drugega "below" prvega.
Spodnjega daš "align parent bottom", zadnji ti pa ostane "below" zgornji par in "above" spodnji.
Če te vidim uporabljat AbsolueLayout te pridem osebno brcnit na luno.
The truth is rarely pure and never simple.
killa bee ::
Sm pogledu par tutorialov o layoutu bilderju pa nism dobu tok znanja da bi to zgori naredu + da sm z njim že parkrat živce zgubu
ne vem kaj mate tok proti absoluteLayautu, zgleda daleč najbolši + najlažji za uporabo
ne vem kaj mate tok proti absoluteLayautu, zgleda daleč najbolši + najlažji za uporabo
overlord_tm ::
Sm pogledu par tutorialov o layoutu bilderju pa nism dobu tok znanja da bi to zgori naredu + da sm z njim že parkrat živce zgubu
ne vem kaj mate tok proti absoluteLayautu, zgleda daleč najbolši + najlažji za uporabo
A si prisel vprasat katere layoute se uporablja, ali nam trollat naj uporabljamo AbsoluteLayout (kar se Google odsvetuje)?
RelativeLayout mi je vzel kako dopoldne da sem se ga navadil, se pa strinjam da je veliko lazje pisati xml kot klikati v builderju. Ponavadi z builderjem namecem vse komponente v layout, potem pa rocno nastavim atribute za pozicioniranje.
killa bee ::
@overlord_tm
a ti veš zakaj naj ne uporabljamo AbsoluteLayout?
Če veš povej pa ga neham uporabljat, pa še drugi bojo vedl zakaj ga ni za uporabljat
a ti veš zakaj naj ne uporabljamo AbsoluteLayout?
Če veš povej pa ga neham uporabljat, pa še drugi bojo vedl zakaj ga ni za uporabljat
c00L3r ::
Builder postaja z vsako verzijo boljši. Samo med vedno znova razočara. Ker pa programiram že od Android 1.5 sem se kar navadil na pisanje XML-a. Tudi preview v builder-ju ni vedno pravi
Sicer pa je Relativne Layout prava rešitev, ker dela dobro z različnimi razmerji. Absolute je super, če delaš app za specifično velikost ekrana. Sicer je FAIL.
Sicer pa je Relativne Layout prava rešitev, ker dela dobro z različnimi razmerji. Absolute je super, če delaš app za specifično velikost ekrana. Sicer je FAIL.
Senitel ::
killa bee ::
pa sej uporabljaš dp(device Independent pixel)
plus zdj je pa res že tok časa android na sceni da bi lahko to že zrihtal
plus zdj je pa res že tok časa android na sceni da bi lahko to že zrihtal
Mavrik ::
Saj je zrihtano - uporabljaj ustrezne Layoute. Uporaba "DP" niti približno ni dovolj.
The truth is rarely pure and never simple.
overlord_tm ::
Ce ne drugega, pri AbsoluteLayout moras vedno delati dva razlicna layouta za razlicne orientacije. V drugi layout managerjih je to potrebno samo v posebnih primerih.
killa bee ::
Če bi aboluteLayout delal za vse resolucije kot mora, bi se pomoje ta layout daleč največ uporabljal
overlord_tm ::
Če bi aboluteLayout delal za vse resolucije kot mora, bi se pomoje ta layout daleč največ uporabljal
Ja, tako kot na iPhonu. Ampak na Androidu pac ne dela, in ostalu layouti so veliko bolj fleksibilni glede resolucij. Ce imas kakrsnekoli resn namene se nauci RelativeLayout in LinearLayout (vzame kak dan) in si preskrbljen.
killa bee ::
v xml datoteki imaš naprimer:
android: layout_width="fill_parent" -> To pomeni da ti bo npr gumb ( button ) zasedel celo širino.
android: layout_height="fill_parent" -> to pomeni da ti bo npr gumb zasedel celo višino
wrap_content -> pomeni da ti bo zasedlo širine in dolžine kolikor je potrebno ( npr pri tekstu.. kolikor je velikost in dolžina teksta, toliko bo pač "objelo" besedila in tolko bo zasedlo prostora
match_parent -> pomeni da kolikor je starš velik, toliko naj zasede prostora tudi sledeč element ( gumb, tekst itd)
a ni match_parent pa fill_parent isto?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | SLO znaki na tipkovniciOddelek: Pomoč in nasveti | 13106 (11744) | rokp |
» | Android - ZačetnikOddelek: Programiranje | 1772 (1097) | hurlimannxt |
» | android črtaOddelek: Programiranje | 2390 (1661) | g333kk |
» | [Android (Netbeans)] - pomoč pri ustvarjanjuOddelek: Programiranje | 1987 (1377) | Marat |
» | dreamweaver css poravnavaOddelek: Izdelava spletišč | 1228 (1028) | Tody |