- Google bo obrnil ploščo in napovedal podporo DNT v Chromu ter svojih oglasih.
- Veliki oglaševalci iz združenja DAA se bodo zavezali k upoštevanju DNT. Vendar še ni povsem jasno, na kak način.
- Ameriška Zvezna komisija za trgovino (FTC) bo nadzirala izvajanje DNT pri oglaševalcih podpisnikih.
Mozilla je sicer že v začetku lanskega leta uporabnikom brskalnika Firefoxa prva ponudila možnost, da spletnim stranem sporočijo, naj jim ne sledijo. Kasneje je temu sledil tudi Internet Explorer, enako možnost pa za prihajajoči Mac OS X (Mountain Lion) napoveduje tudi Apple. Nastavitev DNT brskalniki preko glav paketov HTTP sporočajo spletnim stranem, te pa jo potem lahko upoštevajo pri zbiranju podatkov o uporabnikih, prilagajanju oglasov, ipd. Ravno dejtvo, da spletne strani nihče ne sili v upoštevanje DNT sproža precej dvomov, prav tako pa se je Evropska Unija v svoji direktivi na podobno temo odločila za precej bolj strikten opt-in sistem, tako da je uporabnost tega sistema v Evropi vprašljiva.