» »

Apple se je poravnal v aferi Antennagate

Apple se je poravnal v aferi Antennagate

vir: CNet
CNet - Apple je z oškodovanimi kupci iPhona 4, ki so trpeli zaradi slabega sprejema in prekinitev signala ob neprimernem prijemanju telefona z roko, dosegel poravnavo, s katero so zaključili skupinsko tožbo. Kupci bodo prejeli 15 dolarjev gotovine ali ovitek oziroma odbijač (bumper) za telefon.

Takoj po izidu iPhona 4 leta julija 2010 so uporabniki ugotovili, da je mogoče telefon tako nerodno prejeti, da signala zmanjka. Apple je kmalu zatem zaposlil nove sodelavce in odkrili so, da je napaka programske in strojne narave. Prvi problem je bila formula za izračun kakovosti signala, ki je prikazovala za dve črtici boljši signal, kot je bil v resnici. Tako se je zdelo, da ima telefon odličen signal, medtem ko je bil v resnici ta podpovprečen. Strojni del težave pa je tičal v dizajnu antene, ki jo je Apple pomaknil na zunanjost, da bi izboljšal sprejel in izdelal tanjši aparat. Toda telefon je bilo mogoče prijeti tako nerodno, da je uporabnik zaprl špranjo med zunanjima deloma antene, zaradi česar se je jakost signala zmanjšala. Če je bila ta že v začetku slabša, se je zdelo, kakor da je prijem ubil popolnoma dober signal (ker je telefon najprej nepravilno prikazoval preveč črtic).

Apple je kasneje priznal, da je težava resnično prisotna, in vsem uporabnikom ponudil brezplačen etui, ki težavo odpravi. Nekateri s tem niso bili zadovoljni, ampak so se odločili za skupinsko tožbo. Po poldrugem letu se je ta končala s poravnavo, v kateri bodo uporabniki dobili isto, kar jim Apple ponuja že več kot leto dni - etui. Druga, nova možnost je 15 dolarjev v gotovini. To je dokaz, da se tožbe vedno ne izplačajo. V novi verziji iPhone 4S je problem odpravljen, saj ima telefon dvoje anten in uporabi tisto, ki v danem trenutku bolje komunicira z bazno postajo.

35 komentarjev

jlpktnst ::

Fer bi bil free upgrade na 4S

KoMar- ::

Seveda se ne splača tožit, kam bi pa prišli, če bi za vsako pomanjkljivost na gadgetu šli na sodišče. Upam, da imajo dolge nosove.

Gregor P ::

Fair je da plača visoko kazen ker je zavestno zavajalo ne samo uporabnike, ampak celotno javnost (v državni proračun); pri potrošniku pa seveda, da mu recimo znižajo ceno telefona za kakšnih 25% (pač sorazmerno z defektom naprave), če ga še želi obdržati, glede na to, da je dobro delovanje antene oz. sprejem dokaj pomemben del nekega prenosnega telefona. Tako bi bilo treba ravnati pri vsaki firmi, ne samo Applu.

Sicer je pa vprašanje, kaj vse so se še zmenili pri sami poravnani in morda ni prišlo v javnost;)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Furbo ::

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Bor H ::

No, tisto da je narobe kazal signal ni bil bug, so tut takrat nekej branili svojo odločitev.
Antena je pa tipičen inžinirski feler, mogoče bi se dal celo uveljavljat kot stvarno napako, jasno je pač da antene ne izpostavljaš možnosti kratkega stika, bumper je pa lih taka rešitev kot da ti čez počen ekranček nalimajo duct tape.

Invictus ::

Apple je naredil napako in ponudil bumper za rešitev. Se pravi je aktivno posegel v problem. In ponudil rešitev. Zastonj. In to je odločilo tudi sodišče.

Kupec je kralj, ampak če zavrne ponujeno rešitev, potem napaka ni samo na proizvajalčevi strani. Saj nihče ni prisilil kupca da mora kupit ravno Iphone.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

Furbo ::

Bor H je izjavil:

No, tisto da je narobe kazal signal ni bil bug, so tut takrat nekej branili svojo odločitev.
Antena je pa tipičen inžinirski feler, mogoče bi se dal celo uveljavljat kot stvarno napako, jasno je pač da antene ne izpostavljaš možnosti kratkega stika, bumper je pa lih taka rešitev kot da ti čez počen ekranček nalimajo duct tape.


Sodišče se ne strinja s teboj.

Če imaš Iphone 4 pa kar uveljavljaj stvarno napako, jaz ti nič ne branim.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Bor H ::

Vem da se ne, ampak če za rešitev problema morem spreminjat zunanjost telefona (ki sorry, je konkreten del odločitve pri nakupu Applovih izdelkov - ne trdim da odločilen, preden me kdo napade) to pač ni zadovoljivo. Bi ti blo všeč da kupš supr kabrioleta in pol za lahko greš več kot 50 na uro morš okol njega napopat še 20cm gume, ki skazi (ali vsaj konkretno spremeni) izgled?

Furbo ::

Večina jih itak tlači v razne grde etuije in podobne. Moj iphone je brez raznih oblekic in bumperjev, sem pač zato počakal na 4S, sicer bi kupil 4ko. Tako da brez posledic jo tudi Apple ni odnesel, zagotovo nisem edini.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Bor H ::

To se pa strinjam, tlačijo v etuije da se telefon ne opraska in rata grd...pol je pa že od začetka grd..

ZaphodBB ::

Haters be hatin!

klinker ::

Jst ga mam tudi v gumjastem etuiju in me prav boli ce ne zgleda kot brez...sicer Samsunga, pa vseeno, tudi ce bi iPhone kupu bi enako naredu, ker da dam tolko denarja za fakin fon in se mi pol usuje...sploh iPhone ki ima steklo.
Verjamem pa da dosti ljudi ga raje ne oblece, ker se pol ne vidi da mas iPhone, Galaxy S2, itd :D

Lonsarg ::

Hm, jaz pa svojega Galaxy S2 tolčem z kemičnim svinčnikom ko mi je dolgcajt, ga uproablma kot podstavek za kozarec ko grem na kofe. Mi je padel vsaj 5krat na tla. in za tok keša pričakujem da to preživi in res preživi, ne samo to, bolj ali manj je kot nov, če prstne odtise pobrišeš z rokavom:)

Drugi ekstrem je pa etuij, kokr pač ljudem paše:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

Furbo ::

Jaz sem denar namenjen za etui raje namenil za zaščito 'se zgodi'. Če pade na tla se bo sesul kot v vsakem etuiju, razen tistih ekstremnih, tu vsaj dobim 2/3 škode povrnjene. Sicer si pač kupim novega, prenos podatkov je zdaj čista poezija.
i5-13600K, STRIX Z790-F, 32GB DDR5, 2TB Samsung 990PRO, Toughpower GF3 1000W
RTX3070, ALIENWARE AW3821DW, DELL U3014

Ashrack ::

Lonsarg je izjavil:

Hm, jaz pa svojega Galaxy S2 tolčem z kemičnim svinčnikom ko mi je dolgcajt, ga uproablma kot podstavek za kozarec ko grem na kofe. Mi je padel vsaj 5krat na tla. in za tok keša pričakujem da to preživi in res preživi, ne samo to, bolj ali manj je kot nov, če prstne odtise pobrišeš z rokavom:)


+1
....

Omen3 ::

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.



Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....
Nobody Is Perfect,I'm Nobody

MedusasPath ::

Omen3 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.



Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....

Ponudili so tudi polni refund.

Omen3 ::

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.


Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....

Ponudili so tudi polni refund.



Medusa Path....saj se hecaš a ne.........?!?
Ponudili so 15 dolarjev povračila za slabo delujoč telefon (oziroma za telefon z okvaro),ki je vreden cca 600 € (brez subvencij),kar je kake 2,5 % vrednosti.

Po zakonu ti morajo okvarjen artikel popraviti v 45 dneh (pa ne z grdimi dodatki).V nasprotnem primeru si upravičen do novega artikla (ki v tem primeru spet ne deluje čisto o.k.) ali do celotnega povračila denarja.
Nobody Is Perfect,I'm Nobody

MedusasPath ::

Omen3 je izjavil:

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.


Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....

Ponudili so tudi polni refund.



Medusa Path....saj se hecaš a ne.........?!?
Ponudili so 15 dolarjev povračila za slabo delujoč telefon (oziroma za telefon z okvaro),ki je vreden cca 600 € (brez subvencij),kar je kake 2,5 % vrednosti.

Po zakonu ti morajo okvarjen artikel popraviti v 45 dneh (pa ne z grdimi dodatki).V nasprotnem primeru si upravičen do novega artikla (ki v tem primeru spet ne deluje čisto o.k.) ali do celotnega povračila denarja.

Ne, na tiskovni konferenci so objavili (kmalu po začetku prodaje), da bodo vsem uporabnikom zagotovili zastonj bumper ter, če komu to ni dovolj, polen refund.

Grumf ::

No ja upam, da bodo slovenski uporabniki dovolj pametni in bodo, zdaj ko je napaka uradno
priznana zahtevali refound, oz. popravilo telefona, s tem da zavrnejo kakršnekoli etuije
na to temo. Če ne morejo popraviti naj vrnejo kupnino... Lahko pa so seveda nategnjeno
solidarni, kar je pa itak iFan lastnost...
Human beings, who are almost unique in having the ability to learn from the
experience of others, are also remarkable for their apparent disinclination
to do so.

nekikr ::

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.


Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....

Ponudili so tudi polni refund.



Medusa Path....saj se hecaš a ne.........?!?
Ponudili so 15 dolarjev povračila za slabo delujoč telefon (oziroma za telefon z okvaro),ki je vreden cca 600 € (brez subvencij),kar je kake 2,5 % vrednosti.

Po zakonu ti morajo okvarjen artikel popraviti v 45 dneh (pa ne z grdimi dodatki).V nasprotnem primeru si upravičen do novega artikla (ki v tem primeru spet ne deluje čisto o.k.) ali do celotnega povračila denarja.

Ne, na tiskovni konferenci so objavili (kmalu po začetku prodaje), da bodo vsem uporabnikom zagotovili zastonj bumper ter, če komu to ni dovolj, polen refund.


Pa še klik za tiste, ki nabijajo v prazno. Omen recimo :/

Gregor P ::

Mar to misliš na ta del v tvoji povezavi?>:D

Prior to its announcement on Friday, Apple had not acknowledged any hardware issue with the iPhone 4. After reports of reception problems poured in, Apple issued an open letter on July 2, saying the cause of the dramatic drop in bars users sometimes see is a software glitch dating all the way back to the original iPhone. For almost three years now, the iPhone has been occasionally displaying two more signal bars than it should.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Ne? Kaj nisi prebral citiranih izjav? Pa bi jih lahko, preden odgovarjaš...

Gregor P ::

Kaj pa nisi razumel pri zgornjem citatu?:8)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Razumel sem, da je teh zgodbic malo morje. Glede na to, da je prizadetih uporabnikov bilo relativno malo, če primerjaš s številom prodanih enot, potem tudi pri Applu mogoče niso najprej pomislili na strojni problem oz. tega niso hoteli priznati na prvo žogo (kar ni prav, seveda ne, je pa praksa vseh večjih podjetij - lahko se samo spomniš še večjega kretenizma pri izidu Transformer Primea kjer GPS praktično ni deloval, Acer pa je izjavil, da ga itak ne rabiš...). Moj komentar je letel zgolj na tiste bedake, ki zatrjujejo, da ni bil ponujen full refund. Pol minute googlanja pokaže drugačno sliko.
Torej: napaka je bila, Apple je praktično takoj ponudil ali free bumber ali pa denar nazaj, če ti zadeva zaradi tega ni več všeč, ne služi svojemu namenu, karkoli. Kje je sedaj tu problem? Razen tega seveda, da se je napaka sploh pojavila, pa čeprav pri malem številu uporabnikov. Šlamparija, ki pa se je na žalost poslužujejo vsi. Tudi premium igralci na trgu.

Omen3 ::

nekikr je izjavil:

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

MedusasPath je izjavil:

Omen3 je izjavil:

Furbo je izjavil:

Nič ni apple zavestno zavajal, če je bil bug.

Pa poravnava je prišla v javnost, če nisi opazil in je takšna, kakršna je.

Pa tudi ponudili so bumper, ki je napako odpravil, kaj bi še rad.

Jaz sem imel tudi napako na BMWju, pa mi ni nihče ponudil 25% popusta, tako pričakovanje bi kvečjemu pričalo, da sem bedak jaz.


Kakšen bug neki...a nisi dobro prebral.....napaka programske in strojne narave.Zavestno zavajanje potrošnikov,ker je bilo dve črtici preveč prikazanega signala.
Pa tudi,če bi bil res bug....to je isto napaka,ki jo je potrebno odpraviti.

In če si ti imel napako na BMW-ju...so ti na servisu samo dodali gumo na odbijače ali nove gumijaste tepihe in si bil zadovoljen???
Najbrž so se mogli kar vreči v stroške na servisu,ker si hotel avto tak kot mora biti...oziroma tak kot si ga izbral in plačal.
Pri omenjenemu Iphonu pa ni bilo tako....."zastonj" so ponudili gumi etui...ki je marsikomu grd...a ga mora imeti (če hoče telefon,ki bo deloval o.k.)Temu se reče svetovni nateg potrošnikov....

Ponudili so tudi polni refund.



Medusa Path....saj se hecaš a ne.........?!?
Ponudili so 15 dolarjev povračila za slabo delujoč telefon (oziroma za telefon z okvaro),ki je vreden cca 600 € (brez subvencij),kar je kake 2,5 % vrednosti.

Po zakonu ti morajo okvarjen artikel popraviti v 45 dneh (pa ne z grdimi dodatki).V nasprotnem primeru si upravičen do novega artikla (ki v tem primeru spet ne deluje čisto o.k.) ali do celotnega povračila denarja.

Ne, na tiskovni konferenci so objavili (kmalu po začetku prodaje), da bodo vsem uporabnikom zagotovili zastonj bumper ter, če komu to ni dovolj, polen refund.


Pa še klik za tiste, ki nabijajo v prazno. Omen recimo :/



Ah,nekkir se oglaša,kdo pa drug.....
Sicer nisem prebral originalne novice,toda v slo prispevku na SloTech tega ne piše,citiram:
"Apple se je poravnal v aferi Antennagate
Matej Huš
CNet - Apple je z oškodovanimi kupci iPhona 4, ki so trpeli zaradi slabega sprejema in prekinitev signala ob neprimernem prijemanju telefona z roko, dosegel poravnavo, s katero so zaključili skupinsko tožbo. Kupci bodo prejeli 15 dolarjev gotovine ali ovitek oziroma odbijač (bumper) za telefon."

Torej,nekkir a ne bi raje malo avtorja prispevka Mateja vprašal zakaj potem ni napisal še za polno povračilo....saj tega v prispevku ne omenja....

Če moram brati še vse originalne prispevke,ker prevodi niso dobri...potem ne rabim brati še na SloTech....

Se pa opravičujem MedusasPath-u,ker je imel prav ;-)
Nobody Is Perfect,I'm Nobody

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Omen3 ()

nekikr ::

Tebi tudi branje dela malo preglavic kajne? Govora je bilo o tem, da je Apple ponudil oškodovancem takoj na začetku ali zastonj bumper ali pa denar nazaj.

Users who are unhappy with the iPhone 4 will also be able to return the phone for a full refund for 30 days after purchase, without incurring the usual restocking fee. Jobs said AT&T (T, Fortune 500) will let customers out of their two-year contracts penalty-free.


Če se pa nekdo odloči za tožbo, po možnosti čez pol leta, je pa to samo njegov problem. 30 dni je dovolj časa, da ugotoviš ali stvar dela ali ne. Če ne dela in ti bumper ni všeč potem dobiš denar nazaj. Povej mi, štručko, kako je lahko še bolj pošteno v dani situaciji? Da je šalabajzerstvo, da se je napaka pojavila, sem povedal, a rešitev je bila "odlična". Če te pa moti to, da je proizvajalec Apple, potem pojdi pa na kakšno terapijo. Zelo veliko primerov je, takih in drugačnih, ko je bila ta rešitev za nek problem smešno neumna, denar nazaj pa to ni.

para! ::

Očitno nimajo vsi iPhone 4 tega felerja, ker mi ga do zdaj še nikakor ni uspelo prijet tako, da bi se to poznalo na signalu ali kakovosti povezave (govorne, podatkovne).
Death before dishonor!

nekikr ::

Tudi meni ne, pa parim kolegom tudi ne. Ampak to ni bistveno. Če se to dogaja samo nekaj odstotkom kupcev je to preveč da bi ignorirali. Je bilo pa sicer rečeno, da je bolj kot antena problem v sami nepokritosti s signalom na določenih območjih. Tako nekako, kot če se s Tuš mobilom pelješ od Ljubljane proti morju in vmes pol ure visiš na telefonu. Vsaj 3x ti vmes vrže ven...

borča ::

Dokaz kakšni bedaki so lastniki apple. Imel sem iPhona4, ki mi je paral živce z slabim sprejemom signala in še nekaj pomanjklivostmi. Prodal sem ga in nočem več slišat za to sran.e!

Gregor P ::

nekikr je izjavil:

Če se pa nekdo odloči za tožbo, po možnosti čez pol leta, je pa to samo njegov problem. 30 dni je dovolj časa, da ugotoviš ali stvar dela ali ne.
Kaj kupuješ na firmo, ali kaj? Namreč potrošniki v EU imajo kar nekaj mesecev časa, da lahko uveljavijo svoje potrošniške pravice in tega roka tudi Apple ne more skrajšati.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

nekikr ::

Ja, kupujem na firmo med drugim, in? In če imajo kupci v EU iz naslova stvarne napake pravico reklamirati izdelek (mislim da v dveh letih?), pri čemer imajo na voljo tudi vračilo kupnine, kje točne je spet problem razen v besedi Apple?

Gregor P ::

Morda v tem, da ti poveličuješ povračilo kupnine kot nekaj strašansko posebnega, ko je pa v resnici nekaj povsem običajnega; če prodajaš produkt s tako pomembno napako kot je slab sprejem signala (konec koncev je le telefon).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Bor H ::

In kaj drugega lahko Apple naredi? Prvi kupci (ki niso mogl vedt za to napako) so lahko vrlni telefon in dobil telefon nazaj, kasneje pa dobijo free bumper al pa 15$. Napaka je ful banalna, to je res, ampak kej več za nazaj itak ne more Apple narest, lahko bi edin začel uporabljat kakšen lak pri kasnejših modelih, da ne more pridt do stika tm.

Gregor P ::

Veliko je že naredil s tem (saj je moral), da je (takrat) končno priznal to napako in tako sploh omogočil oz. olajšal pot Američanom do povračila kupnine.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Apple se je poravnal v aferi Antennagate

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
3510097 (8410) Gregor P
»

[Pomoč] Kritičen pogled na Apple

Oddelek: Strojna oprema
151113 (865) opeter
»

Apple popravil napačen prikaz jakosti signala v iPhonu (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Apple iPhone/iPad/iPod
8826504 (23720) noraguta
»

Apple: kriva je formula (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
6915075 (11606) Mr.B
»

iPhone 4 nekaj dni po začetku prodaje (strani: 1 2 )

Oddelek: Novice / Android
9518924 (16762) Gregor P

Več podobnih tem