Forum » Loža » Vžiganje bencinarja pri -10°C
Vžiganje bencinarja pri -10°C
Wasted ::
Zna bit problem al nebi smelo bit? Tankal sem sicer pri enem manjšem MOLu (prej je bil to TušOil) in vem, da imajo tu in tam tukaj čuden bencin (avto cuka) ampak do druge pumpe nebi prišel. Vseeno pa se sprašujem, če je lahko tako slab bencin, da avto samo vergla v prazno, tudi po 10 sekund in ne vžge?
When I'm done there will be nothing left of you...
Aston_11 ::
Te dni je vse možno. Meni dizel ni hotel vžgati, pa alarmov se je sprožilo, pa sem ga le vžgal. Verjetno je baterija pri koncu. Vžigal sem pa ene trikrat ali štirikrat, da je nekako vžgal ob ustreznem ropotanju.
Tilen ::
Vžiganje bencinarja pri -10°C
Z lahkoto. Tem temperaturam so se par let nazaj še smejali, sedaj smo se pa pod vplivom propagande tako segreli, da ne samo, da zmrzujemo pri -10, še za bencinarje nas je strah.
Ker smo že ravno v loži, bom izkoristil priložnost za tole : Meanwhile in Finland
WEATHER EFFECTS IN FINLAND & THE REST OF THE WORLD:
+15C, Spanish wear caps, gloves and winter coats, Finns are sunbathing.
+10C, French desperately try to get their central heating on. Finns plant flowers.
+5C, Italian cars won't start. Finns drive with convertibles.
0C, Pure water freezes. Water in River Vantaa thickens a bit.
-5C, First people are found frozen in California. Finnish midsummer festival ends.
-10C, Scottish turn the heat on in their houses. Finns start to use long-sleeve shirts.
-20C, Swedes stay indoors. Finns are having last barbeque before winter.
-30C, Half of the Greek people have frozen to death. Finns start to dry their laundry indoors.
-50C, Polar bears evacuate North Pole. Finnish army starts it's winter training.
-70C, Siberian people are moving to Moscow. Finns are furious since the Koskenkorva booze can't be stored outdoors anymore.
-273C, Absolute Zero. Finns admit that it is quite cold outside.
-300C, Hell freezes over. Finland wins the Football World Cup
413120536c6f76656e696a612c20642e642e
dzinks63 ::
Kakšen avtomobil imaš, kateri letnik, koliko star akumulator, kdaj si nazadnje menjal bencin filter, svečke, kable,...? Če imaš novejši avtomobil, je poln elektronike, pojdi na servis in naj ti avtombil priklopijo na tester.
Sami ::
To za katerega koli bencinarja nebi smel biti problem. Imam dva bencinarja in vzigata z lahkoto. Drugac pa zmeraj pocakam na mestu kako minuto tudi ce je +30 ali -20 stopinj, da pumpa pozene olje po celem motorju in se zaug 'cok' spusti. Za noben motor ni zdravo takoj po vzigu noreti z gasom. Pri vzigu avtomobilov in nepravilno voznjo s hladnim motorjem ko olje se nima svoje prave vizkoznosti nastaja do 60 procentov obrab motorja.
970A-UD3P,AMD FX 8350,16GB DDR3\1600,RX480 8GB,Tt 750W
Zheegec ::
Če dizli pri -20 čisto normalno vžgejo, morajo tudi bencinarji...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014
Aston_11 ::
Nižja temperatura vpliva na vžiganje, ne more biti normalna do minus 20, pri minus 21 pa ne vžge več.
jype ::
Tilen, citira> -300C, Hell freezes over. Finland wins the Football World Cup
Dokler niso zmagal je blo "wins the Eurovision contest".
Pri -40 že začnejo nastopat težave.
Dokler niso zmagal je blo "wins the Eurovision contest".
Pri -40 že začnejo nastopat težave.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jype ::
Tilen> Jype, pr kolk pa lahk ti kej kolesariš? A -10 še gre?
O, ja. Danes zjutraj (-8 in močan vzhodnik) sem prvič zares razumel, kaj mislite, ko pravite, da nočete biciklirat, ker vas zebe. Nisem obul svojih ubernogavic (običajno imam tri sloje, danes pa sem imel samo spodnja dva) in so mi prsti skoraj zmrznili.
Z ustrezno opremo do -22 ni večjih težav (WD40 skrbi za kolo, high tech cote pa zame), hladnejšega vremena pa nisem še doživel v Sloveniji.
Če koga zanima, lahko odpre novo temo, pa bom napisal izkušnje z biciklarjenjem po minusu.
O, ja. Danes zjutraj (-8 in močan vzhodnik) sem prvič zares razumel, kaj mislite, ko pravite, da nočete biciklirat, ker vas zebe. Nisem obul svojih ubernogavic (običajno imam tri sloje, danes pa sem imel samo spodnja dva) in so mi prsti skoraj zmrznili.
Z ustrezno opremo do -22 ni večjih težav (WD40 skrbi za kolo, high tech cote pa zame), hladnejšega vremena pa nisem še doživel v Sloveniji.
Če koga zanima, lahko odpre novo temo, pa bom napisal izkušnje z biciklarjenjem po minusu.
jype ::
Dokler ne laufajo nagi po snegu 10km, ne dobijo zajtrka.
Zdej k je spet princ teme na oblasti, je treba držat kondicijo za kliznt v hosto.
Mi je popolnoma jasno, zakaj temu rečete "mazohist" - v življenju še niste bli nikol dobr oblečeni.
Zdej k je spet princ teme na oblasti, je treba držat kondicijo za kliznt v hosto.
Mi je popolnoma jasno, zakaj temu rečete "mazohist" - v življenju še niste bli nikol dobr oblečeni.
Pyr0Beast ::
WD40 ni mazivo !
jype - kako ti gre pa dihanje ?
jype - kako ti gre pa dihanje ?
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
jype ::
Pyr0Beast> jype - kako ti gre pa dihanje ?
http://www.respro.com/products/urban-co...
Pyr0Beast> WD40 ni mazivo !
Ne mislim za mazat - zato da sol s ceste ne pride do izpostavljenih delov. Maže se s špehom.
A bi to rajš v kakšno manj bencinsko temo?
http://www.respro.com/products/urban-co...
Pyr0Beast> WD40 ni mazivo !
Ne mislim za mazat - zato da sol s ceste ne pride do izpostavljenih delov. Maže se s špehom.
A bi to rajš v kakšno manj bencinsko temo?
Dr_M ::
Mi je popolnoma jasno, zakaj temu rečete "mazohist" - v življenju še niste bli nikol dobr oblečeni.
Sem motorist, tko da ti lahko zagotovim, da se zelo motis
jype ::
Dr_M> Sem motorist, tko da ti lahko zagotovim, da se zelo motis :)
Lahko ti zagotovim, da motoristi niste še nikoli nosili reči, o kakršnih govorim. Ne le, da jih ne potrebujete, ne poznate in bi se vam zdele predrage, tudi razumeli ne bi, v čem je razlika med njimi in vašimi oblekcami za padanje po asfaltu.
Lahko ti zagotovim, da motoristi niste še nikoli nosili reči, o kakršnih govorim. Ne le, da jih ne potrebujete, ne poznate in bi se vam zdele predrage, tudi razumeli ne bi, v čem je razlika med njimi in vašimi oblekcami za padanje po asfaltu.
Dr_M ::
Dr_M> Sem motorist, tko da ti lahko zagotovim, da se zelo motis :)
Lahko ti zagotovim, da motoristi niste še nikoli nosili reči, o kakršnih govorim. Ne le, da jih ne potrebujete, ne poznate in bi se vam zdele predrage, tudi razumeli ne bi, v čem je razlika med njimi in vašimi oblekcami za padanje po asfaltu.
Hoces rect, da si dal vsaj 5 jurjev za kiklo, ki jo nosis pozimi?
bond007 ::
Kaj pa oči kaj trpijo? Jst sem se pri -10 peljal samo ene par km, pa so me na koncu oči bolele, na obrveh in trepalnicah pa sem imel ivje...
jype ::
Dr_M> Hoces rect, da si dal vsaj 5 jurjev za kiklo, ki jo nosis pozimi? :)
Tako je. Force field kiklo, ki ostane suha in topla, ko v njej švicaš s srčnim utripom nad 150 pri -20 stopinjah.
bond007> Kaj pa oči kaj trpijo? Jst sem se pri -10 peljal samo ene par km, pa so me na koncu oči bolele, na obrveh in trepalnicah pa sem imel ivje...
Če je manj kot -10 daš gor smučarska očala, sicer pa razen obilnega (in zdravega) solzenja ko prideš z 20 stopinj na -10 jaz nimam težav.
Tako je. Force field kiklo, ki ostane suha in topla, ko v njej švicaš s srčnim utripom nad 150 pri -20 stopinjah.
bond007> Kaj pa oči kaj trpijo? Jst sem se pri -10 peljal samo ene par km, pa so me na koncu oči bolele, na obrveh in trepalnicah pa sem imel ivje...
Če je manj kot -10 daš gor smučarska očala, sicer pa razen obilnega (in zdravega) solzenja ko prideš z 20 stopinj na -10 jaz nimam težav.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
fosil ::
Evo še jugo verzija zgornjega štosa
+18°C Na Havajima uzimaju drugi pokrivač.
+10°C U zgradama u Helsinkiju isključuju grejanje.
+2°C Italijanski automobili ne mogu da upale.
0°C Destilovana voda se smrzava.
-1°C Dah se vidi. Rusi jedu sladoled i piju pivo.
-4°C Pas vam se uvaljuje u krevet.
-10°C Francuski automobili ne mogu da upale.
-12°C Političari počinju da pričaju o beskućnicima.
-15°C Američki automobili ne mogu da upale.
-20°C Dah se čuje.
-24°C Japanski automobili ne mogu da upale.
-28°C Pas vam se uvaljuje u pidžamu.
-29°C Nemački automobili ne mogu da upale.
-30°C Ni jedan normalan automobil ne moze da upali.
-36°C Ruski automobil ne može da upali.
-39°C Rusi zakopčavaju svu dugmad na kosuljama.
-50°C Automobil ti se uvaljuje u krevet.
-60°C Žitelji Helsinkija se smrzavaju. U Moskvi zakopčavaju kapute.
-70°C Smrzavaju se i u paklu. Univerzitet u Kuznjecku organizuje kros-kantri.
-72°C Advokati zavlače ruke u sopstvene džepove.
-120°C Alkohol se smrzava. Rusi zato potpuno u ku.cu.
-273,15°C Apsolutna nula. Prekida se kretanje elementarnih čestica. Rus liže smrznutu votku.
Tako je!
Dr_M ::
Tako je. Force field kiklo, ki ostane suha in topla, ko v njej švicaš s srčnim utripom nad 150 pri -20 stopinjah.
Sem ze mislil, da je to nekaj posebnega, pa vidim, da imajo za motoriste tudi obleke. Oh, spet si me razocaral.
Torej so oblekce za padanje po asfaltu se drazje, kot tvoja kikla za pozimi. Nekaj kar bos ti tezko razumel in locil razliko.
Pa lahko noc.
francek1 ::
Dr_M> Sem motorist, tko da ti lahko zagotovim, da se zelo motis :)
Lahko ti zagotovim, da motoristi niste še nikoli nosili reči, o kakršnih govorim. Ne le, da jih ne potrebujete, ne poznate in bi se vam zdele predrage, tudi razumeli ne bi, v čem je razlika med njimi in vašimi oblekcami za padanje po asfaltu.
Madona se visoko ceniš. Če sem dal 25 jurjev za GTL-a pa vsak pameten da še jurja v hi tech perilo....pa 5 za kombinezon, čelado, rokavice in škornje....da ne govorim o tem, da je tako perilo must have za štirikolesnika in motorne sani.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Robertos664 ::
mater ste pa res pravi slovenci, prepucavanje brez mej. Jype torej smo motoristi alieni, ker ne rabimo dihat al kak?
pa tema je bila o bencinarju in -10C.
pa tema je bila o bencinarju in -10C.
Wasted ::
Akumulator je star 3 ali 4 leta, avto 11 let. Baje je verglal vedno dalj časa preden je vžgal že vsej ene 2 tedna, fajn ogret pa vžigal brez problema. Ne vžge niti z gasom.
When I'm done there will be nothing left of you...
oracle ::
Akumulator je star 3 ali 4 leta, avto 11 let. Baje je verglal vedno dalj časa preden je vžgal že vsej ene 2 tedna, fajn ogret pa vžigal brez problema. Ne vžge niti z gasom.
Akumulator proti koncu, avto proti koncu. Ni čudno da tudi vžiganje peša. Mogoče še slabo olje, alternator...
OFFTOPIC: Dr M ne vem kaj se tako siliš šopirit. Če rabiš več kot 1 sekundo, da dojameš razliko med kolesarsko in motoristično obleko, potem raje ne bodi tako glasen.
WarpedGone ::
Če je vse OK, bi moralo palit iz prve.
Nek člen v celi verigi je švoh. Kandidatov je cela vrsta, simptompi so pa za mnoge enaki. Ne ostane ti drugega kot opazovanje, kako se bo stvar odvijala. Lahko je krivo gorivo, lahko da je samo "dodalo k problemu", lahko jepa gorivo čist OK, pa dela sranje akumulator, tolerance v mašini, itd, itn.
Tule lahko samo šlogamo in zijamo v meglene kristalne kugle kaj bi bilo pri tebi narobe.
OK dizlar z 5let starim akumulatorjem mi je iz prve vžgal zjutraj pri -20. Nobene razlike sploh glede na obnašanje pri +30.
Nek člen v celi verigi je švoh. Kandidatov je cela vrsta, simptompi so pa za mnoge enaki. Ne ostane ti drugega kot opazovanje, kako se bo stvar odvijala. Lahko je krivo gorivo, lahko da je samo "dodalo k problemu", lahko jepa gorivo čist OK, pa dela sranje akumulator, tolerance v mašini, itd, itn.
Tule lahko samo šlogamo in zijamo v meglene kristalne kugle kaj bi bilo pri tebi narobe.
OK dizlar z 5let starim akumulatorjem mi je iz prve vžgal zjutraj pri -20. Nobene razlike sploh glede na obnašanje pri +30.
Zbogom in hvala za vse ribe
opeter ::
Mi pa smo imeli v naši Renault 19-ki, akumulator, ki je zdržal 11 let ... na servisu so se čudili, kako je to možno. S tem akumulatorjem je bilo prevoženo okoli 170.000 km.
Smo imeli pač srečo.
Smo imeli pač srečo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
dëych ::
Zna bit problem al nebi smelo bit? Tankal sem sicer pri enem manjšem MOLu (prej je bil to TušOil) in vem, da imajo tu in tam tukaj čuden bencin (avto cuka) ampak do druge pumpe nebi prišel. Vseeno pa se sprašujem, če je lahko tako slab bencin, da avto samo vergla v prazno, tudi po 10 sekund in ne vžge?
Lahko je slab benzin. Sprazni rezervoar, zamenjaj filter ali pa ga vsaj spucaj. Natankaj benzin iz druge črpalke.
Če delaš pozimi bolj malo kilometrov, natankaj poln rezervoar, ampak ne mol/tušoil, če sumiš, da je slab.
RejZoR ::
Men je tud hladen neki cukal in mal sumim Petrolov bencin, da se ni nasrala kakšna voda not. Sploh ker tankam stotko, katero sklepam, da jo toči manj ljudi in se posledično manj obrača v rezervarjih kot pa npr 95-ka. Bom zdele nekaj časa tankal na OMV-ju, da vidim če bo kaj razlike. Petrol so že večkrat šinfal nad vsebnostjo vode v bencinu, tko da se ne bi čudil...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
WarpedGone ::
Mi pa smo imeli v naši Renault 19-ki, akumulator, ki je zdržal 11 let ... na servisu so se čudili, kako je to možno. S tem akumulatorjem je bilo prevoženo okoli 170.000 km. Smo imeli pač srečo.
En del je bil sreča, veliko večji del je bil pa način vožnje. Naj uganem - avtomobil je bil vožen na dolge razdalje - ni bilo nekajminutnih skakanj, po vsakem vžigu je avto delal vsaj eno uro. Na najhujšem mrazu je pa akumulator/avto stal nedotaknjen.
Tipični scenarij ko akumulator odpove: prejle sm se vsedu not in je avto čist lepo vžgal, čez par minut sm pa tlele ustavu zdej pa niti zavergla ne več. Sudden death sindrom, ko mora že ošvohnjen akumulator parkrat zaporedoma pognat motor. Potegne "las" med ploščami v kratek stik. Konec heca.
Zbogom in hvala za vse ribe
amigo_no1 ::
Meni je par let nazaj poleti, ko sem se vozil cca 1 uro po AC, se ustavim& malo pavze 20 minut, grem nazaj motor samo "vergla", vžgal potem na kable.
Krivec je bil akumulator.
Njega dni smo imeli lado samaro 1.5 (benc., ročni čok), bolj je bilo mrzlo rajši je vžgala.
Krivec je bil akumulator.
Njega dni smo imeli lado samaro 1.5 (benc., ročni čok), bolj je bilo mrzlo rajši je vžgala.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: amigo_no1 ()
Aston_11 ::
V glavnem meni danes ne vžge, bo treba na kable in nato ga dati v garažo, da pride malo k sebi.
WarpedGone ::
Prepričaj se da je res kriv samo akumulator in če je, ga zamenjaj.
Zadeva pride k sebi samo tolk, da lahk čez kratek čas zopet odpove. Enako al pa še bolj temeljito. Najraje v situaciji, ko se bo treba "znajt".
Zadeva pride k sebi samo tolk, da lahk čez kratek čas zopet odpove. Enako al pa še bolj temeljito. Najraje v situaciji, ko se bo treba "znajt".
Zbogom in hvala za vse ribe
Wasted ::
Meni sam vergla ja... grem pol odklopit akumulator, pa ga bom dal v stanovanje na toplo za 1 urco, če bo pol vžgal, grem kr na Petrol po novi akumulator.
When I'm done there will be nothing left of you...
midi ::
dans je blo -12 avto je vžgal komot. hdi citroenček 110km 1.6...je pa zanimiv, da ko sem ga odklenil je avtoradio kr neki vrtel cd, ko pa sem ga prižigal je pa piskal da so vrata odprta. piska pa samo ko se pelješ pa imaš vrata odprta....:)) hehe sm se smejal
Relanium ::
Dajte si ljudje zapomnit, da se sploh pri hladnem motorju stisne kuplungo (sklopko ja), ker ima oje zelo veliko viskoznost.
Olje v menjalniku ja, tisto v motorju tako nemoreš nič, ampak načeloma bencinar če ti ne vžge al maš slab akumulator al pa kaj z vžigom.
Akumulator je slab če pač vergla pa vergla zmer manj dokler sploh ne vergla več.
Dizli so pa kategorija za sebe, tam rabiš motor z zadostno kompresijo (ne na-hladno zgonjene gare ki nimajo več kompresije),
delujoče grelne svečke pa nafto ki še ni izločila parafina.
V starih časih so dodali do tretjino petroleja na tank, pa nafta ni več zmrznila in so motorji lepo tekli.
(al pa mal bencina je tud bila rešitev)
Današnji avti še vžgali nebi več na tako mešanico.
Olje v menjalniku ja, tisto v motorju tako nemoreš nič, ampak načeloma bencinar če ti ne vžge al maš slab akumulator al pa kaj z vžigom.
Akumulator je slab če pač vergla pa vergla zmer manj dokler sploh ne vergla več.
Dizli so pa kategorija za sebe, tam rabiš motor z zadostno kompresijo (ne na-hladno zgonjene gare ki nimajo več kompresije),
delujoče grelne svečke pa nafto ki še ni izločila parafina.
V starih časih so dodali do tretjino petroleja na tank, pa nafta ni več zmrznila in so motorji lepo tekli.
(al pa mal bencina je tud bila rešitev)
Današnji avti še vžgali nebi več na tako mešanico.
dolenc ::
wooted ::
-19.. ni problema z novimi/starimi bencinarji, dizli, starimi/novimi traktorji itd..
izkušnje od danes :D
izkušnje od danes :D
Wasted ::
Se mi pa poraja še eno vprašanje, in sicer če takšno pokrivanje akumulatorjev:
kaj pomaga? Mogoče bi še lahko za pozimi spredaj grill malo zadekal....
kaj pomaga? Mogoče bi še lahko za pozimi spredaj grill malo zadekal....
When I'm done there will be nothing left of you...
Invictus ::
Če misliš da je šel akumulator, zmeri napetost na njem. Potem ga daj polnit. In če se ne napolni, je crknil. Daš 60 EUR in imaš mir.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Wasted ::
12v/54ah pride 75EUR če se ne motim, 12v/55ah, 12v/60ah pa tudi niso kaj cenejši, kolko se mi to splača v to staro gajbico še ne vem. Kako je z polnjenjem, kaj rabim, da ga lahko napolnim?
When I'm done there will be nothing left of you...
dzinks63 ::
Cenejši akumulatorji so cca 1A=1€, tudi pri Jager trgovini so cene zelo ugodne. Brand name so pa precej več.
Gregor P ::
Jaz mam kolo nekje iz leta '92 pa še vedno dobro vžge, nikjer nobene rje, razen na dodatni opremi
Ampak nazaj na temo, tukaj smo imeli te dni -15 ipd. in avtomobili vsi bencinarji vžgejo brez težav, so pa skoraj vsi garažirani, samo ne na toplem, zgolj v bolj zaprtem prostoru oz. imajo vsaj streho nad glavo; se je pa včasih že kdaj zgodilo, da se je kakšnemu staremu avtomobilu, če je predolgo stal izpraznil akumulator predvsem zaradi vseh porabnikov, ki non-stop trošijo akumulator (v takšnem primeru rajši preventivno odmontiraš kable, če veš da bo avto dlje časa stal).
Ampak nazaj na temo, tukaj smo imeli te dni -15 ipd. in avtomobili vsi bencinarji vžgejo brez težav, so pa skoraj vsi garažirani, samo ne na toplem, zgolj v bolj zaprtem prostoru oz. imajo vsaj streho nad glavo; se je pa včasih že kdaj zgodilo, da se je kakšnemu staremu avtomobilu, če je predolgo stal izpraznil akumulator predvsem zaradi vseh porabnikov, ki non-stop trošijo akumulator (v takšnem primeru rajši preventivno odmontiraš kable, če veš da bo avto dlje časa stal).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).
RejZoR ::
Matr, nehite že buzerirat s temi butastimi bicikli v vsaki kurčevi temi. Ok, ste mazohisti, ki se po zaledeneli cesti pri -15 drkate s kolesi, zdej pa nehite že, jao.
Kilometrina nima nobene veze s tem kolk zdrži akumulator ampak kako so bili ti kilometri doseženi.
Če štartaš avto in ga furaš 100km v enem kosu in ugasneš je bolje kot pa če štartaš, narediš 5 kilometrov in ga ugasneš. Oz še slabše, da delaš večkrat na dan štarte z zelo majhno kilometrino. Ker v tem primeru ga skoz vglavnem samo prazniš, polniš pa bolj malo. Tu sicer, več ciklov kot je, slabše je.
Imaš 2 opciji, lahko da je akumulator, je pa tud možno, da je štarter že bogi. Avto je le star 10 let in če im za sabo ogromno štartnih ciklov zna bit tud to. Vsaj pred leti smo imel pri Škodi Felicii problem, ko ni štartalo kot je treba. Pol pa mislim da smo samo zamenjal krtačke na štarterju in je spet delal kot nov, z istim akumulatorjem. Kar se tiče akumulatorjev sam nekako prisegam na Varto če že...
Kilometrina nima nobene veze s tem kolk zdrži akumulator ampak kako so bili ti kilometri doseženi.
Če štartaš avto in ga furaš 100km v enem kosu in ugasneš je bolje kot pa če štartaš, narediš 5 kilometrov in ga ugasneš. Oz še slabše, da delaš večkrat na dan štarte z zelo majhno kilometrino. Ker v tem primeru ga skoz vglavnem samo prazniš, polniš pa bolj malo. Tu sicer, več ciklov kot je, slabše je.
Imaš 2 opciji, lahko da je akumulator, je pa tud možno, da je štarter že bogi. Avto je le star 10 let in če im za sabo ogromno štartnih ciklov zna bit tud to. Vsaj pred leti smo imel pri Škodi Felicii problem, ko ni štartalo kot je treba. Pol pa mislim da smo samo zamenjal krtačke na štarterju in je spet delal kot nov, z istim akumulatorjem. Kar se tiče akumulatorjev sam nekako prisegam na Varto če že...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Avto mrzel ne vžge (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 19552 (12494) | jalovec09 |
» | Golf 5 2.0 SDI težko vžigaOddelek: Na cesti | 7799 (6677) | Stipex |
» | Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 9731 (8631) | RejZoR |
» | VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOMOddelek: Na cesti | 12239 (11638) | SkIDiver |
» | Megane vžge kakor se mu zljubiOddelek: Na cesti | 9398 (8735) | SplitCookie |