Forum » Loža » Lambda sonda ali kaj drugega ?
Lambda sonda ali kaj drugega ?
papasmrk ::
Pozdravljeni,
imam naslednji problem pri svoji mazdi 1.8 bencinar...
Vse je lepo in b.p. dokler se mašina ne segreje na delovno temperaturo (cca 90 stopinj), takrat pa začne ko dam gas malo cukat in nima moči kot bi morala imeti. Zanimivo je da je to samo ko se avto segreje na pravo temperaturo, ko je npr na 80 stopinj pa dela brez problema brez cukanja in lepo dela mašina. Jaz sumim Labdo sondo, mogoče kdo ve če je še kakšen senzor oziroma tipalo ki se vklopi ko avto doseže svojo delovno temperaturo ?
hvala in lep pozdrav
imam naslednji problem pri svoji mazdi 1.8 bencinar...
Vse je lepo in b.p. dokler se mašina ne segreje na delovno temperaturo (cca 90 stopinj), takrat pa začne ko dam gas malo cukat in nima moči kot bi morala imeti. Zanimivo je da je to samo ko se avto segreje na pravo temperaturo, ko je npr na 80 stopinj pa dela brez problema brez cukanja in lepo dela mašina. Jaz sumim Labdo sondo, mogoče kdo ve če je še kakšen senzor oziroma tipalo ki se vklopi ko avto doseže svojo delovno temperaturo ?
hvala in lep pozdrav
Vikking ::
odklopi lambda sondo in se pelji peljat. Če ne cuka več je to krivo. Drugače pa so lahko krive svečke, vžigalne tuljave (kabli ki gredo na svečke), senzor pretoka zraka.
Prva najcenejša rešitev je da preprosto odklopiš lambdo.
Prva najcenejša rešitev je da preprosto odklopiš lambdo.
jalovec09 ::
...pa še marsikaj drugega je lahko, EGR, loputa, benc.filter....imaš kaj povečano porabo goriva...pelji na tester, lahko da bo kaj pokazalo.
SkIDiver ::
Pelji na servis kjer naj se opravi priklop na tester in naj vse parametre senzorjev primerjajo s tovarniškimi parametri. Med vožnjo vozila in ne v delavnici, ko je vozilo v mirovanju. To bo za začetek najbolj racionalna poteza, ki te bo stala cca 40€ recimo in lahko odkrila vzrok težave. Vse ostalo je x2 pri ceni in vprašljivo kako hitro boš prišel do rezultata.
S temperaturo pa imaš povezan senzor temperature motorja (lahko tudi dva), senzor temperature zraka, lambda sonda (do cca 60 ali 70°C je ogrevana in računalnik ne upošteva njenih podatkov kar lahko opaziš iz povišanega prostega teka motorja zaradi bogate mešanice ali čok-a) in EGR. Od tu dalje pa ima s temperaturo zvezo tudi čas predvžiga.
Kup enih stvari pri kateri boš iz prve težko zadel krivca.
PS: EGR se pri višjih obratih zapre. Pri bencinarju ne vem kaka je meja, pri dizlih se običajno zapira pri 2500rpm. Če me spomin ne vara je tudi delovanje EGR-ja povezano z delovanjem temperature. Kako točno pa iz glave ne vem.
S temperaturo pa imaš povezan senzor temperature motorja (lahko tudi dva), senzor temperature zraka, lambda sonda (do cca 60 ali 70°C je ogrevana in računalnik ne upošteva njenih podatkov kar lahko opaziš iz povišanega prostega teka motorja zaradi bogate mešanice ali čok-a) in EGR. Od tu dalje pa ima s temperaturo zvezo tudi čas predvžiga.
Kup enih stvari pri kateri boš iz prve težko zadel krivca.
PS: EGR se pri višjih obratih zapre. Pri bencinarju ne vem kaka je meja, pri dizlih se običajno zapira pri 2500rpm. Če me spomin ne vara je tudi delovanje EGR-ja povezano z delovanjem temperature. Kako točno pa iz glave ne vem.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: SkIDiver ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | kia - cukanjeOddelek: Na cesti | 5869 (4240) | TheBlueOne |
» | Prevelika poraba gorivaOddelek: Na cesti | 5531 (4440) | Scorpia |
» | I: Opel meriva 1.7cdti pomočOddelek: Na cesti | 5683 (5112) | Pro_moted |
» | 1.2, 1.4 diesel (strani: 1 2 3 )Oddelek: Na cesti | 28803 (25886) | Buggy |
» | Težave z avtomobilsko elektronikoOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 9864 (9174) | mevden |