» »

Hyundai Coupe

Hyundai Coupe

Mesar ::

Mene pa zanima kako se obnesejo ti Coupeji? Dobi se jih že dokaj poceni...

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=543...

čeprav bi verjetno odštel malo več pa še kakega jurja za servise zraven, potem pa lahko pričakuje da bo avto šel kot se spodobi ali bo crkovalo vse povprek? Vem, da je dosti odvisno od tega kako so z avtom delali prejšnji lastniki ampak dajmo to zdaj na stran, ker me na začetku nasplošno zanima koliko so vzdržljivi ti coupeji? Dosti bi bilo vožnje po avtocesti (4x na teden 400km+ na dan) pa tudi po mestu (3x na teden po vsej 50km na dan), poraba me niti ne skrbi toliko računam na okoli 10 litrov toliko pa imam tudi zdaj porabo.

Glede drugih možnosti, obvezno hočem bencinarja pri tem Hyundaiu pa mi oblika všeč zato sem se toliko upičil v njega pa še dokaj poceni so, razni BMWji, Audiji, bog ne daj VWji odpadejo... ne gre se mi toliko za luksuz kot za to, da nebom ostal nekje 200km od doma in klicaril vlečne službe, v bistvu nočem dragega avta ampak nekaj kar mi je všeč pa je kolikor toliko vzdržjivo... čeprav pričakujem napad kakih BMW fanov, kot vedno.

Torej lahko kdo svetuje kako in kaj? Posebej če je že vozil tega Hyundaia ali pa še boljše kak bivši lastnik. :)

M-XXXX ::

Žal, ti glede avta ne morem kaj veliko svetovat, bi pa se zapičil glede porabe/dizla/bencinarja. Glede na to, da delaš že kar konkretne številke kilometrov, dizel res odpade? Ker če boš delal res 1500km+ na teden pije izbira bencinarja res popolnoma nelogična. Recimo, da ima dizla z 7 litri (kar je že kar veliko) v primerjavi z 10L nanese 45€ tedensko? Bi za tak denar raje kak boljši avto kupil (magar ravno Coupeja ampak novejši letnik, karkoli)?

Mesar ::

Sicer ne vem koliko so se zadeve spremenile v zadnjih letih ampak ne vem če ravno kaj dosti če se ti pri novem golfu turbo izklopi če ga preveč goniš po avtocesti.

DrSergioDJ ::

humm...turbo izklopi?

tole pa prvič čujem. na mojem bencinarju se sigurno ne, je pa res, da ne vem kaj se smatra pod "goniš"...
...

Zheegec ::

kolega ga je imel in je bil zadovoljen. Res, da mu je po 6 dneh zablokiral zadnji ležaj in je bila totalka, ampak ostalih 5dni je deloval super! :)
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

D3m ::

hahahhah črni humor na polno!! :))
|HP EliteBook|R5 6650U|

Mesar ::

@DrSergioDJ, Govorim za dizla.

;-) ::

Sem že vozil 2.0 bencinarja in fajn gre, manj je premalo/prevelika poraba. Pomoje je taka poraba ki jo pričakuješ realna mogoče še kaj manj. Nekih težav z coupeji ni...no počakaj da pride Valvoline v temo pa hitro bodo:)

Ferrari za brezzaposlene.

Mesar ::

;-) je izjavil:

Sem že vozil 2.0 bencinarja in fajn gre, manj je premalo/prevelika poraba. Pomoje je taka poraba ki jo pričakuješ realna mogoče še kaj manj. Nekih težav z coupeji ni...no počakaj da pride Valvoline v temo pa hitro bodo:)

Ferrari za brezzaposlene.


Boljše Ferrari za brezzaposlene kot pa živet za kredite pa avto met postavljen, ker nimaš za benz ^^

Zheegec je izjavil:

kolega ga je imel in je bil zadovoljen. Res, da mu je po 6 dneh zablokiral zadnji ležaj in je bila totalka, ampak ostalih 5dni je deloval super! :)


Zadnji levi ali desni? Da kr preventivno menjam, al misliš, da bo boljše da oba?

chucki ::

Turbina deluje v trenutku, ko prižgeš avto in do trenutka, ko ga ugasneš..
AMD Ryzen 1700/NZXT Kraken X62/Asus ROG Crosshair VI hero/DDR4 16gb/SSD M.2
EVGA GTX 1080 Superclocked/SB Z/NZXT H440 case/ Asus ROG PG248Q
Samsung Q7FN65 + PS4 PRO + VR <3 + Nintendo Switch

Mesar ::

Blinder ::

lol. pa sej so tut na teh forumih pisali, da ga je vrglo v safe mode. Nekje je napaka pa vrže v safe. Okvara pač.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

WarpedGone ::

Ni stvar debate ampak vseeno je dobro to kotalečo se bučo o izklapljanju turbine razbit:
Sicer ne vem koliko so se zadeve spremenile v zadnjih letih ampak ne vem če ravno kaj dosti če se ti pri novem golfu turbo izklopi če ga preveč goniš po avtocesti.

Neumnost.
Podana linka si povsem narobe razumel. Gre samo za to da se večina teh turbin maže z motornim oljem. Linka govorita o tem ali je škodljivo takoj ugasnit motor potem ko si ga mal močneje tiščal npr. po AC 150 pol pa na žlajf in ustavit na bencinski pumpi in ugasnit avto. Vse to v 10 sekundah. Odgovor je, da ja - ker se motorno olje zapeče na pregretem ležaju turbine (ki gre tudi čez 500 stopinj) ko izklopiš motor in s tem tudi oljno črpalko, ki skrbi za dotok svežega hladnejšega olja. To mal ponavljaš pol se ti pa zgodi horror-story o zaribani turbini. Turbina se sama od sebe nič ne izklaplja - če bi se, bi to pomenilo instant smrt 2/3 konjev pod havbo. Nekatere (novejše) mašine imajo vodno hlajene turbine, kjer je ta problem "pečenja olja" manjši.

Ti si resen glede 2000 km tedensko?
To je 100.000 km letno oz 13.000 € za bencin oz. cca 10.000 € za nafto. Pa še kakih 1000 € za male servise in še 1000 € za enega velikega vsako leto (jermen bo treba menjat). V takem scenariju ima omejitev budget na 3jure smisel samo, če boš ob vsakem servisu kupu drug avto.

Nasvet:
Pozabi na Hyundai Coupe, ki je čist luštkan avtek ampak ne za tvoj scenarij uporabe. Njegovo podvozje ni namenjeno 3 uram AC vsak dan. Če nočeš imet po enem letu uničene hrbtenice in obrabljenih zob - mal karikiram a žal ne fejst. Poglej za avtomobili, ki so bol potovalno naravnani. V ovinkih ne bojo tolk na tirih kot športno podvozje, a po treh urah vsaj ne boš imel mravljinčaste riti od rukarjev.

Za 5 jurjev dobiš spodobnega dizla, ki je narejen za požiranje kilometrov po AC, vsi imajo 6 prestav:
Ford Mondeo Karavan 2.0 TDCi Ghia
Nissan Primera 1.9 dCi
Renault Laguna 1.9 dCi
Tu boš imel porabo pod 7, če boš mal šparoven tudi pod 6. Sedenje je kraljevsko, servis je na laguni na 30k, na nisanu na 20k, na fordu pa IIRC tudi na 20k km.

Če že mora bit bencin pa vztrajaj vsaj na 6 prestavah in ne-športnem podvozju.
Zbogom in hvala za vse ribe

IceIceBaby ::

Kako je z vzdržljivostjo ne vem. Sem bil pa parkrat sopotnik in mi je bil avto precej všeč. Tudi po nekaj letih je avto še vedno precej kompakten, nič obrabljen itd. Je pa relativno trd. Vprašanje kako se obnese za pogoste 400km avtocestne vožnje.

razni BMWji, Audiji, bog ne daj VWji odpadejo... ne gre se mi toliko za luksuz kot za to, da nebom ostal nekje 200km od doma in klicaril vlečne službe, v bistvu nočem dragega avta ampak nekaj kar mi je všeč pa je kolikor toliko vzdržjivo... čeprav pričakujem napad kakih BMW fanov, kot vedno.


Nisem nek hud BMW fan, ampak BMW je za tvoj scenarij idealen. Bencinski motorji (6 cilindrov) so neuničljivi iz varčni, kvaliteta izdelave je na izjemno visokem nivoju, udobje tudi, servisi pa tudi niso dragi, če ne voziš ravno na pooblaščen servis. Kakšna lepa E39 523 mi pade na pamet. Avtocestna križarka s smešno porabo za svoje zmogljivosti.

b ::

Če že, potem 525, še raje pa 528 oz. 530 (odvisno od letnika). Razlika v zavarovanju se prinese noter pri malenkost manjši porabi. 523 so rabljeni ponavadi malo dražji ravno zaradi tega, ker vsi gledajo kolk bo zavarovanje (je v predzadnjem razredu, ostali so v najvišjem). Kurijo pa 9-10L, če jih ne tiščiš pretirano, lahko še manj.

Obvezno tempomat!

Ampak kot je rekel WarpedOne, pri takih kilometrih in stroških za gorivo je precej nesmiselno gledat na nakupno ceno avta. Če vztrajaš na bencinu, potem obvezno predelava na plin, ki se bo izplačala prej kot v enem letu.

In še +1 pri tem, da RES hočeš nek večji avto z bolj potovalno naravnanim podvozjem. Hrbtenica bo hvaležna.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: b ()

Blinder ::

Kaj pa dela ta tip službeno, da bo sam za gorivo porabil 10+k€ letno? S tem kešom firma lahko eno leto plača enga delavca komplet.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 1080 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

IceIceBaby ::

No, sej 10k na leto za bencin ni nič nenavadnega, če se malo več voziš z malo močnejšim avtomobilom. Bolj je zanimivo razmerje med porabljenim bencinom in vrednostjo avtomobila.

Mesar ::

Za leto ali dve, več ne mislim met avta... pol leta če se začne kako hudo sra*je, 528 je zanimiv ampak če že v to potem raje mondeota ampak tu spet ne vem kako je z rabljenimi dizli, bencinar pa bo verjetno imel isto porabo okoli 10L ali pa kak liter manj, s hrbtenico pa še ni problemov.

-valvoline- ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=531...
To bi bil pravi avto zate,če se dost km furaš po AC.

Coupeji so drgač praktično neuničljivi avti stari in novejši modeli,znajo papcat olje in so kar požrešni sploh pa 2.0 mašina.Če že coupe izogibaj se varijantam z usnjenim sedežem in usnjenim dodatkom,totalni fail.

-valvoline- ::

http://www.avto.net/_AVTO/ad.asp?ID=535...
Men osebno se ta model coupeja bolj dopade kot pa tist novejši zgoraj.

Zgodovina sprememb…



Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakup avta do 12.000€

Oddelek: Na cesti
253925 (3480) gruntfürmich

Prvi avto (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )

Oddelek: Na cesti
33158001 (51386) bluefish
»

Nakup avtomobila (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5214827 (13413) Blinder
»

Še ena "Kateri avto?" tema, with a twist....

Oddelek: Na cesti
408142 (6495) Alfonzo
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
5211171 (10204) tomaz321

Več podobnih tem