Forum » Na cesti » Mnenja o opel Astri
Mnenja o opel Astri
cyber_killer ::
Hecaš se? Kako naj ti odgovorimo, če nisi povedal niti ene pametne informacije.
Torej bencin / dizel?
Letnik?
Karavan / limuzina /coupe?
...
Torej bencin / dizel?
Letnik?
Karavan / limuzina /coupe?
...
floyd1 ::
Dober kolega je imel 4 leta Corso in potem še približno toliko časa Astro (1,4 bencin). Oba avta je kupil nova in pri obeh je imel enak problem - "pokanje" v volanu. Corso je imel na servisu (seveda v garanciji) enih 5x, kljub kasnejši menjavi volanske letve se stanje ni popravilo oz. le za nekaj časa. Astro pa 1x in so (zgleda) zrihtali. Njegove besede so bile - nikoli več Opla. Mogoče pa samo smola, ne vem.
sweeti ::
opel astra J -> Moti me A stebricek ki ovira pogled na cesto ter mogoče malce prelena za 125 KM
Buggy ::
opel ni auto....
bravo! bolj neargumentirano in zaplankano res ne mores odgovoriti.
Kot se mi zdi bo polno postov kot ja tale gor. Res je imel Opel serijo modelov pred letnikom 99, ki niso bili pocinkani (kot se mnogo avtov tistega casa) ter so posledicno na nasih prevec soljenih cestah hitro po pragovih in blatnikih dobili rjaste izrastke :D
Tega izrocila se sedaj drzi omejen folk kot pijanec plota navkljub temu, da recimo insignia v svojem razredu rabljenih avtomobilov velja za najmanj pokvarljiv avto in da to dejstvo sedaj nima nobene teze vec.
Briga jih tudi to, da so po letniku 99 vsi Opli bili pocinkani, da ima pri nas trenutno Opel zelo ugodne servise, tudi vsak garaz-mojster se bo lotil starejsega opla in ga kvalitetno poservisiral z rezervni deli, ki so relativno poceni je pomoje od letnika 2003 naprej katerikoli rabljen Opel najboljsi P/P.
Do pred kratkim so bili za moj okus sicer brez kaksne posebne oblikovne privlacnosti, kar se je tudi spremenilo...
tako da jaz imam z Oplom zelo dobre izkusnje, ni ravno Astra je bila pa Vectra
kixs ::
Buggy
Imam Astro H. Rjaveti je zacela na dveh mestih. Seveda ni bila nikoli poskodovana, da bi bil to razlog. Pohvalim pa lahko Opel kot tak, ker je uposteval mojo reklamacijo in so to uredili pod garancijo na prerjavenje. Sicer imam sreco, da je celih 6 let bila servisirana na uradnem servisu, ker sicer ne vem kako bi se to koncalo - mislim, glede mojih stroskov.
lp
Imam Astro H. Rjaveti je zacela na dveh mestih. Seveda ni bila nikoli poskodovana, da bi bil to razlog. Pohvalim pa lahko Opel kot tak, ker je uposteval mojo reklamacijo in so to uredili pod garancijo na prerjavenje. Sicer imam sreco, da je celih 6 let bila servisirana na uradnem servisu, ker sicer ne vem kako bi se to koncalo - mislim, glede mojih stroskov.
lp
Vice ::
Astra - dober avto. Poceni, min stroški nič problemov. Prodal ko je imela 200.000 samo redni servis...
ameba ::
Vsak avto je narejen za posameznika. Vsed se v avto, ga vozi, če ti je všeč, ga vzemi.
Meni je zunanji izgled opla všeč, notranjost mi je grda in avto mi je trd za vozit. Torej posledinčo avta nebi kupil. Najraje imam notranjost avtomobila v volkswagnu, audiju, fordu, renaultu, nissanu,citroenu.
Če imaš družino, glej za karavane, tudi sam imam namen kupiti karavana, če po po sreči kakšnega pasata ali pa citroena C5.
Kar se tiče mašin je dandanes v vseh avtomobilil isto, tako da to je vseeno, lahko nateliš na kakšnega, ki te bo zajebaval.
Izstopajo samo Audi, BMW in Mercedes, ki so elita.
Meni je zunanji izgled opla všeč, notranjost mi je grda in avto mi je trd za vozit. Torej posledinčo avta nebi kupil. Najraje imam notranjost avtomobila v volkswagnu, audiju, fordu, renaultu, nissanu,citroenu.
Če imaš družino, glej za karavane, tudi sam imam namen kupiti karavana, če po po sreči kakšnega pasata ali pa citroena C5.
Kar se tiče mašin je dandanes v vseh avtomobilil isto, tako da to je vseeno, lahko nateliš na kakšnega, ki te bo zajebaval.
Izstopajo samo Audi, BMW in Mercedes, ki so elita.
m0LN4r ::
Baerisches Mist Wagen misliš?
Ja tak no, glede rjavenja, lahko povem da tut naš VW Bora je začela po 6 letih rjavet okoli blatnikov in to zelo. Pa še pocinkano podvozje je bilo in garancija. Garancije niso upoštevali, niti po pritožbi, ker je bila "mehanska poškodba oz. posledica zaradi kamenja in soli na cesti"
Jaz pa mam poloja, ki nikjer ne rjavi in je star 10 let. Zdaj pa nevem no. Pa sam to da moj polo je manj garažiran kot pa je bila bora.
Stric je imel Astro in še vedno ima Astro staro več k 15 let in gre brez problema. Pa nobenga cinkanega podvozja, servoja, klime. Ma pa že mal več k 200.000km se mi zdi.
Novi avti pa so tak, več stvari imajo več stvari se pokvari. Pa dandanes VSI proizvajalci šparajo z materiali (pleh, barva, lak itd.). Po mojem ni glih problem v znamki, ampak v tem da se grejo vsi sam za prodajne številke.
Če ti je všeč, kupi. Pri vseh avtih je možnost za vse vrste problemov.
Ja tak no, glede rjavenja, lahko povem da tut naš VW Bora je začela po 6 letih rjavet okoli blatnikov in to zelo. Pa še pocinkano podvozje je bilo in garancija. Garancije niso upoštevali, niti po pritožbi, ker je bila "mehanska poškodba oz. posledica zaradi kamenja in soli na cesti"
Jaz pa mam poloja, ki nikjer ne rjavi in je star 10 let. Zdaj pa nevem no. Pa sam to da moj polo je manj garažiran kot pa je bila bora.
Stric je imel Astro in še vedno ima Astro staro več k 15 let in gre brez problema. Pa nobenga cinkanega podvozja, servoja, klime. Ma pa že mal več k 200.000km se mi zdi.
Novi avti pa so tak, več stvari imajo več stvari se pokvari. Pa dandanes VSI proizvajalci šparajo z materiali (pleh, barva, lak itd.). Po mojem ni glih problem v znamki, ampak v tem da se grejo vsi sam za prodajne številke.
Če ti je všeč, kupi. Pri vseh avtih je možnost za vse vrste problemov.
https://ref.trade.re/38mvdvxm
Trade Republic 38MVDVXM
Trade Republic 38MVDVXM
GrimReaper ::
Še kr ne vemo za katero Astro se gre.
Najprej napišem kar vem za H (2004-danes).
Moja 1.6 77kW 2005 letnik, ki si jo lastim 2 meseca, ima probleme z vztrajnikom. Ko je temperatura tam od ničle do 10 stopinj avto pri speljevanju trese, pa pri prestavljanju ti avto cuka.
Pa kakor sem gledal na netu to velja za večino Oplov letnik 2002-2007. Tko da če nočeš met za 1000€ stroškov za zamenjavo vztrajnika in sklopke, se teh letnikov splača izogibat.
Rjave Astre H pa še nisem videl, pa kar sem mel sam avtomobilov (prvi je bil 2000), mi ni noben rjavel, ker so od takrat pocinkani.
Tukaj imaš naštete pluse in minuse, celega testa pa na žalost ni več:
Test Astra 1.6 85kW
Za cukanje motorja sem že napisal, menjalnik lahko tud potrdim da je zatikajoč. Pri mojem, če dam ocene 1-10 za vsako prestavo, je rikverc 10 (brez problemov takoj ko ustaviš lahko prešaltaš) prva 5 (ko je avto ogret ni problemov, če je zunaj okoli ničle se morš mal pomatrat da gre not), druga 10 (praktično kot putr), tretja 5 (nikol ne veš al bo šlo gladko al jo boš pa čutil, čeprav večino časa ni nekih problemov, res zaškrtala mi tut še ni), četrta 9 (pač mal slabša kot druga), peta 10.
Sicer je pa tko da je tretja bla še pri vseh mojih avtih problem in je škrtala, edino pri Puntotu je začuda škrtanje izginilo ko sem znižal avto, po nižanju eno leto in pol povsem gladko prestavljanje. Je pa tko da ko sem potem menjal potisni ležaj sklopke, je bla pa peta premaknjena, si zadel v steno če si šel z roko povsem v desno. Tko da menjalnik je zlo občutljiva zadeva. Tut golfa 6 ko sem vozil ni prestavljal povsem gladko. Je pa neverjetno dober menjalnik v novem Swiftu, če bi mel še kej boljše motorje kot 1.2 94KM, bi ga že sam zarad tega vzel.
Naslon za roko mam pa sam tud vedno dvignjen, ročno zavoro imaš drugače povsem blokirano, prestavno ročko pa tut mal. Je pa res da ga tut v avtih ki majo boljšega, nisem še rabil, pač vozim večino časa z rokami na 9 in 3.
Zdej za hvalit glih velik ni, podvozje ni švoh, v ovinkih se nagiba manj kot za 3cm spuščen Punto. Ampak lukenj pa ne požira tako dobro kot Astra J.
Usnje na volanu je pa boljše kot pri tanovi Astri kjer so preveč šparali na materialu.
Še Astra J. Nisem je tolk vozil, tko da velik ne morm rečt, drugače jo ima fotr in zaenkrat (5000km) brez problemov.
Podvozje sem omenil.
"Usnjen" volan je prvo kar občutiš ko se vsedeš v avto, pač umeten material, preveč trd in sama tekstura ki je dost groba tud ne daje dobrega občutka, imam raje gladkega kot je pri Astri H in VW-jih. Ampak to se da zrihtat za 50€.
Potem razdalja od počivala za nogo in sklopko, dosti manjša kot pri stari Astri oz. vseh avtih kar sem jih vozil.
Moti še to da nima gumba za izklop dvoconske klime. Res pa da to tut nekateri VW-ji nimajo.
Je pa neverjetno lep avto, glede tega je v vrhu v svojem razredu.
Pazit je treba še na stroške gum, ker zimske 205/60/16 niso ravno poceni, letne 215/50/17 so pa še enkrat dražje.
Poraba je pri 1.6 85kW vsaj 7l, pod to je nemogoče prit, raje pa 8-9l. Dočim z Astro H 77kW težko presežeš 8l.
Drugače bi pa sam šel probat vsaj še par avtov iz tega razreda, ker ponavadi se ga kupuje vsaj za 5 let.
Najprej napišem kar vem za H (2004-danes).
Moja 1.6 77kW 2005 letnik, ki si jo lastim 2 meseca, ima probleme z vztrajnikom. Ko je temperatura tam od ničle do 10 stopinj avto pri speljevanju trese, pa pri prestavljanju ti avto cuka.
Pa kakor sem gledal na netu to velja za večino Oplov letnik 2002-2007. Tko da če nočeš met za 1000€ stroškov za zamenjavo vztrajnika in sklopke, se teh letnikov splača izogibat.
Rjave Astre H pa še nisem videl, pa kar sem mel sam avtomobilov (prvi je bil 2000), mi ni noben rjavel, ker so od takrat pocinkani.
Tukaj imaš naštete pluse in minuse, celega testa pa na žalost ni več:
Test Astra 1.6 85kW
Za cukanje motorja sem že napisal, menjalnik lahko tud potrdim da je zatikajoč. Pri mojem, če dam ocene 1-10 za vsako prestavo, je rikverc 10 (brez problemov takoj ko ustaviš lahko prešaltaš) prva 5 (ko je avto ogret ni problemov, če je zunaj okoli ničle se morš mal pomatrat da gre not), druga 10 (praktično kot putr), tretja 5 (nikol ne veš al bo šlo gladko al jo boš pa čutil, čeprav večino časa ni nekih problemov, res zaškrtala mi tut še ni), četrta 9 (pač mal slabša kot druga), peta 10.
Sicer je pa tko da je tretja bla še pri vseh mojih avtih problem in je škrtala, edino pri Puntotu je začuda škrtanje izginilo ko sem znižal avto, po nižanju eno leto in pol povsem gladko prestavljanje. Je pa tko da ko sem potem menjal potisni ležaj sklopke, je bla pa peta premaknjena, si zadel v steno če si šel z roko povsem v desno. Tko da menjalnik je zlo občutljiva zadeva. Tut golfa 6 ko sem vozil ni prestavljal povsem gladko. Je pa neverjetno dober menjalnik v novem Swiftu, če bi mel še kej boljše motorje kot 1.2 94KM, bi ga že sam zarad tega vzel.
Naslon za roko mam pa sam tud vedno dvignjen, ročno zavoro imaš drugače povsem blokirano, prestavno ročko pa tut mal. Je pa res da ga tut v avtih ki majo boljšega, nisem še rabil, pač vozim večino časa z rokami na 9 in 3.
Zdej za hvalit glih velik ni, podvozje ni švoh, v ovinkih se nagiba manj kot za 3cm spuščen Punto. Ampak lukenj pa ne požira tako dobro kot Astra J.
Usnje na volanu je pa boljše kot pri tanovi Astri kjer so preveč šparali na materialu.
Še Astra J. Nisem je tolk vozil, tko da velik ne morm rečt, drugače jo ima fotr in zaenkrat (5000km) brez problemov.
Podvozje sem omenil.
"Usnjen" volan je prvo kar občutiš ko se vsedeš v avto, pač umeten material, preveč trd in sama tekstura ki je dost groba tud ne daje dobrega občutka, imam raje gladkega kot je pri Astri H in VW-jih. Ampak to se da zrihtat za 50€.
Potem razdalja od počivala za nogo in sklopko, dosti manjša kot pri stari Astri oz. vseh avtih kar sem jih vozil.
Moti še to da nima gumba za izklop dvoconske klime. Res pa da to tut nekateri VW-ji nimajo.
Je pa neverjetno lep avto, glede tega je v vrhu v svojem razredu.
Pazit je treba še na stroške gum, ker zimske 205/60/16 niso ravno poceni, letne 215/50/17 so pa še enkrat dražje.
Poraba je pri 1.6 85kW vsaj 7l, pod to je nemogoče prit, raje pa 8-9l. Dočim z Astro H 77kW težko presežeš 8l.
Drugače bi pa sam šel probat vsaj še par avtov iz tega razreda, ker ponavadi se ga kupuje vsaj za 5 let.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Meizu ::
Sam vozim Opel Astro dizel 1.7 letnik 2003 in ga lahko samo pohvalim. Kar se tiče udobnosti med vožnjo najboljši avto, kar sem jih vozil. Pije ne dosti, nikoli nobenih problemov, redno se vozi iz primorske v ljubljano, pa razen rednih servisov nobenih problemov. Avto ima 130kkm.
Napram drugim avtom, ki sem jih vozil, je Astra definitivno moja izbira, kar se kvalitete vožnje tiče. Prostorna je zelo, noter lahko spraviš marsikaj, kar v veliko večje avte ne moreš (noter lahko spravim 2x več stvari, kot jih spravim v peugeota 407 naprimer).
Letnik 2003 lahko samo priporočam, za novejše letnike pa ne vem (sem slišal, da majo bolj lene motorje), ampak kot sem se imel priložnost furat v njih, ni tako slaba izbira. Je pa res pospešek malce slabši kot pri moji 2003.
Edino, kar pogrešam na tejle astri je še kakšnih 20km več (saj potegne dovolj, ampak včasih bi prišlo fajn :)), pa seveda 6. brzina, kar bi sploh na avtocesti še posebej zmanjšalo porabo goriva, saj pri 130km/h števec obratov počiva na 3000rpm, kar pa za dizla ni več tako malo. 6. brzina bi temu avtu dala še dodatno piko na i. :)
Napram drugim avtom, ki sem jih vozil, je Astra definitivno moja izbira, kar se kvalitete vožnje tiče. Prostorna je zelo, noter lahko spraviš marsikaj, kar v veliko večje avte ne moreš (noter lahko spravim 2x več stvari, kot jih spravim v peugeota 407 naprimer).
Letnik 2003 lahko samo priporočam, za novejše letnike pa ne vem (sem slišal, da majo bolj lene motorje), ampak kot sem se imel priložnost furat v njih, ni tako slaba izbira. Je pa res pospešek malce slabši kot pri moji 2003.
Edino, kar pogrešam na tejle astri je še kakšnih 20km več (saj potegne dovolj, ampak včasih bi prišlo fajn :)), pa seveda 6. brzina, kar bi sploh na avtocesti še posebej zmanjšalo porabo goriva, saj pri 130km/h števec obratov počiva na 3000rpm, kar pa za dizla ni več tako malo. 6. brzina bi temu avtu dala še dodatno piko na i. :)
-valvoline- ::
Astra bencinar je zakon vseeno kateri letnik. Opel ima najboljše bencinske motorje nasploh,16v je uber. Oplovih dizlov se izogibaj. Kar se vztrajnikov tiče to je velki problem pri vseh novejših avtih l.2002 in naprej ker je pri vseh dvomasni vztrajnik že,kretenska zadeva draga za popravilo,pogruntavščina ki zmanjša tresljajev pri mrzlem motorju in speljevanju,dober je dokler se ne pokvari,pol pa v jok. XD.
Če je le možnost se zamenja komplet z navadnim vztrajnikom+pripadajočo potisno ploščo,lamela in ležaj za navadni komplet.Pa maš mir. Ponavadi pašejo iz starejših modelov l.97-2000 sploh pri VWju in Oplu.
Če je le možnost se zamenja komplet z navadnim vztrajnikom+pripadajočo potisno ploščo,lamela in ležaj za navadni komplet.Pa maš mir. Ponavadi pašejo iz starejših modelov l.97-2000 sploh pri VWju in Oplu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
-valvoline- ::
Zanimivo, meni se to še ni pokvarilo.
Lahko kamot zdrži do penzije,ni rečeno da se bo pokvaril. Ampak ko pa se je potem res dragi špas za popravljat.Nisem vidu audija in passata l99+ TDI katermu se dvomasni vztrajnik enkrat ni pokvaril (no ja vprašanje kolk so realni km na avtih ko vztrajnik spusti dušo xD),dobra stran je da lahko zamenjaš z rabljenim navadnim vztrajnikom(ki pa je praktično neuničljiv) in kompletno sklopko iz golfa3,starga a4,a80,a100 itn.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: -valvoline- ()
kixs ::
Take tezave z vztrajniki in turbinami imajo naceloma avti uvozeni iz tujine, ki so svoje ze dali skoz. Govorim o takih, ki imajo realno 400.000km in vec, pri nas pa se prodajajo z 90.000 ali 120.000km. Potem pa ni cudno, da gre vse pocasi k vragu.
Seveda ne recem, da se to ne more zgoditi tudi prvemu lastniku pri 50.000km, vendar je verjetnost veliko manjsa. Zato je pri uvozenem avtu potrebno biti se toliko bolj pozoren.
lp
Seveda ne recem, da se to ne more zgoditi tudi prvemu lastniku pri 50.000km, vendar je verjetnost veliko manjsa. Zato je pri uvozenem avtu potrebno biti se toliko bolj pozoren.
lp
GrimReaper ::
Astra bencinar je zakon vseeno kateri letnik. Opel ima najboljše bencinske motorje nasploh,16v je uber. Oplovih dizlov se izogibaj. Kar se vztrajnikov tiče to je velki problem pri vseh novejših avtih l.2002 in naprej ker je pri vseh dvomasni vztrajnik že,kretenska zadeva draga za popravilo,pogruntavščina ki zmanjša tresljajev pri mrzlem motorju in speljevanju,dober je dokler se ne pokvari,pol pa v jok. XD.
Vztrajniki so problem tut pri bencinarjih, to lahko potrdim sam (imam Astro H 2005 67k km - motor Z16XEP, torej 1.6 16V 77kW), na Opel forumu sem pa našel tut dost drugih z istim problemom, enako na tujih forumih (predvsem angleški za Vauxhall, nemško ne razumem preveč).
Najprej bom dal kar quote uradne rešitve za ta problem od Opla:
Field Remedy: 2119
Subject: Transmission F17, Clutch - Judder when pulling away from cold
Models: Engines: Option:
Astra-G 2003...2006,Astra-H 2004...2007,Meriva 2006...2007,Zafira-B 2006...2007,Signum 2002...2007,Vectra-C 2002...2007 Z16XEP,Z16XEP| Z16YNG| Z18XE| Z18XER| Z16XER,Z16XEP| Z18XE,Z16XEP| Z16YNG| Z18XER,Z16XEP| Z18XE| Z18XER,Z16XEP| Z18XE| Z18XER
Complaint: Cluch judders 2 to 4 times when pulling away from cold. This complaint occurs mainly when outside temperature is below 10°C.
Cause: Unfavourable friction material.
Production: Improved friction material/flywheel have been introduced in production (May 2007) as of engineno.: 20KC2905.
Remedy: In case of customer complaint replace clutch disk, pressure plate and
flywheel.
Note: Flywheel has to be replaced only on vehicles prior mentioned
enginebreakpoint.
All reworked vehicles according this information have to be clearly marked
by a green paint dot on the cover selector lever as shown in the
picture I, X.
Spare-Parts: Part-No.: Catalogue-No.:
Clutch disk engine Z18XER 93192580 06 64 288
Clutch disk all other engines 93192579 06 64 287
Clutch pressure plate 55562026 06 66 351
Flywheel 93186460 56 16 016
FunctionalGroup: K - Clutch/Transmission
Complaint Group: 13 - No/Poor Function
Trouble Code: Non
Glede na to da so ta problem rešili šele maja 2007, in šele takrat začel proizvajat vztrajnike brez napake, imajo najbrž vsi 1.6/1.8 Opli do tega letnika zanič vztrajnik, pa tud za Corse z manjšimi 1.2/1.4 motorji sem našel dost topicov o tem, tko da najbrž kr vsi bencinarji.
Sicer mi pa še ni čisto jasno zakaj so rabili 5 let da so to porihtal, in da so 5 let zavedno delali avtomobile z napako. Ker če so imeli probleme pri enem proizvajalcu vztrajnikov, bi lahko takoj ko so opazili to napako, zamenjali proizvajalca.
Vem pa da to veliko pove o Oplu in da sam ne grem več na Opla.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Zgodovina sprememb…
- spremenil: GrimReaper ()
Pixy222 ::
Astro g 1.4 16v lahko le pohvalim, delala brez večjih težav razen menjave sklopke pri cca 240kkm. Astra h 1,7cdti pa zaenkrat tudi bp. Pomoje pri astri dobiš glede opreme/ceni največ med vso konkurenco. Povej še kaj bolj natančno kaj te zanima.
IceIceBaby ::
Imam pri hiši med drugim tudi Astro H 2005 letnik (5 vrat). Vtisi:
- Motor bi lahko dal več od sebe za svoje konje in porabo (2.0 turbo, 170hp poraba 9 do 10 litrov)
- Slabo opremljena. Ni park senzorjev, senzorjev za dež, bluetootha, mp3 radia, blago na sedežih, slabo ozvočenje... Mene načeloma ne moti, resnično pogrešam le mp3 radio.
- Avto je relativno kompakten in brez hujših čričkov, škripanja itd. Materiali na ravni drugih avtomobilov tega razreda.
- Zadnja klop ni najbolj prostorna. Prostora za noge je malo. Prostora v prtljažniku je dovolj.
- Vožnja je relativno udobna za ta razred. S pritiskom na sport gumb se presenetljivo dobro pelje tudi po ovinkih (225/40/18 gume). Ne vem, če imajo vsi modeli sport gumb, ampak meni se to zdi eden največjih plusov.
Kar se tiče vzdržljivosti trenutno nimam pripomb. Overall mi je avto kar všeč, se pa takoj vidi, da je brez duše, če ti to kaj pomeni. Prevozno sredstvo in nič več.
- Motor bi lahko dal več od sebe za svoje konje in porabo (2.0 turbo, 170hp poraba 9 do 10 litrov)
- Slabo opremljena. Ni park senzorjev, senzorjev za dež, bluetootha, mp3 radia, blago na sedežih, slabo ozvočenje... Mene načeloma ne moti, resnično pogrešam le mp3 radio.
- Avto je relativno kompakten in brez hujših čričkov, škripanja itd. Materiali na ravni drugih avtomobilov tega razreda.
- Zadnja klop ni najbolj prostorna. Prostora za noge je malo. Prostora v prtljažniku je dovolj.
- Vožnja je relativno udobna za ta razred. S pritiskom na sport gumb se presenetljivo dobro pelje tudi po ovinkih (225/40/18 gume). Ne vem, če imajo vsi modeli sport gumb, ampak meni se to zdi eden največjih plusov.
Kar se tiče vzdržljivosti trenutno nimam pripomb. Overall mi je avto kar všeč, se pa takoj vidi, da je brez duše, če ti to kaj pomeni. Prevozno sredstvo in nič več.
kixs ::
Ice... z opremo ni potrebno pretiravat. Govoris o avtu, ki je prisel ven leta 2004. Se danes nimajo avti BlueTooth standardno. Sicer pa je vse odvisno od modelne opreme in dodatne opreme. Moj je navaden CDTI 1.7 74kw in ima tempomat, park sezorje ter MP3 CD avtoradio. Oprema je sicer Cosmo (Sport gumba nima).
lp
lp
IceIceBaby ::
-valvoline- to je bolj zasilna rešitev. Sicer ga uporabljam, ampak je mp3 radio ali usb vhod neprimerno boljša rešitev.
kixs, imaš prav, mogoče sem malo razvajen z opremo. Ampak v moji ni tempomata (pogrešam) in ostalega kar si napisal. Samo izpostavil sem, da osnovna oprema očitno ni ravno top. Tudi za tisti letnik in ceno.
kixs, imaš prav, mogoče sem malo razvajen z opremo. Ampak v moji ni tempomata (pogrešam) in ostalega kar si napisal. Samo izpostavil sem, da osnovna oprema očitno ni ravno top. Tudi za tisti letnik in ceno.
GrimReaper ::
USB-ja nima marsikater nov avto, tko da tega glih ne morš grajat pri 2005 avtu. Radio z MP3 dons tut ni več rešitev, ker naj se leta 2011 nebi več peklo CD-jev (oz. sam sem mel USB že v prvem avtu pred 4 leti). Standard zdej je USB in SD.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
hotlips ::
Jaz vozim astro gtc (3 vrata) 1.6 2008 letnik. Mam opcijsko športno podvozje (tipka sport). Načeloma sem za avtom zadovoljen, sploh v sport se ga da dobr po ovinkih pelat in zaradi večje odzivnosti stopalke za plin tudi malo zamaskera resnično število konjev, ki jih 1.6 model premore.
Kar me moti je slaba preglednost nazaj, tako da zna bit manevreranje po kakšni ozki ulci v rikverc med parkiranimi avtomobili precej neprijetno opravilo.
Precej len motor, sicer od 1.6 115KM ne moreš nevem kaj pričakovat, vendar pod 2500 obrati ne gre nikamor. Če želiš pa malo bolj dinamično kam pridt moreš pa kr lepo v območju 4000+ vozit.
Zanimivo, sploh za mestno vožnjo se mi bolj dopade starejši 2004 1.6 motor, sicer ima 10 KM manj, vendar pa ima izgleda krviuljo navora veliko nižje, ker vsaj po občutku avto pospešuje lepše in zvezneje pospešuje pri nižjih vrtljajih in se ga da zelo lepo vozit sploh po mestu, kjer je veliko speljevanja, že od 1500 obratov naprej.
Potem me precej moti visoka poraba pri mestni vožnji kar je še posebaj kritično v zimskem času. Res je da delam predvsem kratke mestne "ture", kjer je zarad hladne mašine poraba še dodatno višja, vendar pa pozim po mestu, če ga vozim po jajcih al pa malo bolj na poskok pod 9,2L/100 ne pade, prej še kakšen deci več.
Razen sprednje žarnice nekih okvar do sedaj še nisem imel, prvi strošek je bil velik servis ob 60K kilometrih cca 300€.
Fotr voz 5 vratno letnik 2004 se mi zdi pa razen kakšne žarnce mislim da tud on ni imel kakšne okvare.
lp.hl
Kar me moti je slaba preglednost nazaj, tako da zna bit manevreranje po kakšni ozki ulci v rikverc med parkiranimi avtomobili precej neprijetno opravilo.
Precej len motor, sicer od 1.6 115KM ne moreš nevem kaj pričakovat, vendar pod 2500 obrati ne gre nikamor. Če želiš pa malo bolj dinamično kam pridt moreš pa kr lepo v območju 4000+ vozit.
Zanimivo, sploh za mestno vožnjo se mi bolj dopade starejši 2004 1.6 motor, sicer ima 10 KM manj, vendar pa ima izgleda krviuljo navora veliko nižje, ker vsaj po občutku avto pospešuje lepše in zvezneje pospešuje pri nižjih vrtljajih in se ga da zelo lepo vozit sploh po mestu, kjer je veliko speljevanja, že od 1500 obratov naprej.
Potem me precej moti visoka poraba pri mestni vožnji kar je še posebaj kritično v zimskem času. Res je da delam predvsem kratke mestne "ture", kjer je zarad hladne mašine poraba še dodatno višja, vendar pa pozim po mestu, če ga vozim po jajcih al pa malo bolj na poskok pod 9,2L/100 ne pade, prej še kakšen deci več.
Razen sprednje žarnice nekih okvar do sedaj še nisem imel, prvi strošek je bil velik servis ob 60K kilometrih cca 300€.
Fotr voz 5 vratno letnik 2004 se mi zdi pa razen kakšne žarnce mislim da tud on ni imel kakšne okvare.
lp.hl
dzinks63 ::
Oplovi 16v bencinarji so v spodnjem območju vrtljajev zelo podhranjeni, za umirjeno vožnjo po omejitvah so sicer povsem dovolj in takrat so tudi dovolj varčni 6-7l/100km, če pa od motorja želiš nekaj živahnosti, pa moraš kar konkretno po plinu. Avtomobil takrat tudi dobro gre, vendar za sabo potegne precej povečano porabo za 2-3l/100km. Pri bolj energični vožnji se hitro približaš 9-10l/100km, kar pa je nekako za takšen že avtomobil preveč. Stari dvoventilski motorji so bili veliko bolj bogato založeni z navorom v spodnjih obratih in so se obnašali že kar dizlom podobno in tudi požeruhi niso bili, saj jih ni bilo potrebno toliko goniti. Če že kupuješ novega bencinskega opla, je še mogoče najboljša varianta 1.4 z turbo motorjem, kateri ima tudi v spodnjem območju zadosti navora, vendar ga spet ne smeš preveč pritiskati, ker potem zopet turbina naredi luknjo v rezervarju. Opli so primerni za bolj umirjene voznike, kateri lepo kruzajo po predpisih in tem bodo tudi dobro in dolgo služili brez nepotrebnih stroškov. Če pa si bolj športen tip, je pa dobro razmisliti o kakšni drugi konkurenci.
GrimReaper ::
Ma porabi pa 1.6 105KM res ne velik, s trenutnim tankom imam 7,7l, pa je dostikrat videl 6000rpm. Še s Puntom 1.2 sem imel v zimskih mesecih mal čez 8l porabe. Minimalno kar sem ga spravil je pa 6l, ampak odvisno od poti, po isti poti v drugo smer je blo 7l. Od Lesc do Jesenic po tastari cesti pri 80-90kmh pa prideš tut na 4,5l. Največ s polnim pospeševanjem na AC pa 11l.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
RejZoR ::
A Opel sploh ima variabilne ventile pri kateremkoli svojem motorju?
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
IceIceBaby ::
Ja. Par različnih mašin. Novi turbo motorji bolj ali manj vsi, če se ne motim.
Sicer pa, whats your point?
Sicer pa, whats your point?
WarpedGone ::
Delno OT: Že petnajst let nazaj je mel opel 1.4 mašine s po 90 konji. Brez turbine. Ve kdo v čem je bil trik?
Zbogom in hvala za vse ribe
IceIceBaby ::
Saj so ble že tud dost pred tem mašine z večjo specifično močjo. Alfa je imela 1.3 mašine s skoraj 90 konji že slabih 30 let naza. Pa verjetno kakšna druga znamka tudi.
Trik je v veliko strožjem nadzoru emisij.
Trik je v veliko strožjem nadzoru emisij.
WarpedGone ::
Aha, se pravi je bil enostavno "bogat vbrizg" in posledično bol žejna reč. 30 let nazaj pa quad-fergazerji :)
Zbogom in hvala za vse ribe
dzinks63 ::
Suzuki swift 1.3 pred 20leti je imel 115km, mini raketa tistega časa. Imel je dvojno odmično gred, 16v in brez katalizatorja.
Blinder ::
WarpedGone je izjavil:
Delno OT: Že petnajst let nazaj je mel opel 1.4 mašine s po 90 konji. Brez turbine. Ve kdo v čem je bil trik?
Imeli so 16V, medtem ko nekateri konkurenti še ne.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
mainman ::
Imam Astro J, kupil novo, trenutno je stara malo čez leto. Bencinar, 1.6, 115 KM. Vožnje: večinoma mesto in med naselji, povprečna poraba 8l.
Do zdaj sem imel dve garancijski popravili. Po pol leta je crknil senzor za nivo hladilne tekočine. Ko je bil avto star nekje okrog 1 leta pa je crknil senzor na termostatu.
Glede preglednosti. Avto je nepregledem kot večina novejših avtomobilov. Zgleda da je to prišlo v modo, glavno da lepo zgleda, varnost ni pomembna.
Glede čričkov oz. škripanja. Enako škriplje kot kakšen poceni avto.
Kaj bo dalje pa ne vem.
Do zdaj sem imel dve garancijski popravili. Po pol leta je crknil senzor za nivo hladilne tekočine. Ko je bil avto star nekje okrog 1 leta pa je crknil senzor na termostatu.
Glede preglednosti. Avto je nepregledem kot večina novejših avtomobilov. Zgleda da je to prišlo v modo, glavno da lepo zgleda, varnost ni pomembna.
Glede čričkov oz. škripanja. Enako škriplje kot kakšen poceni avto.
Kaj bo dalje pa ne vem.
natasa: ::
Dober dan. Mene zanima kak so OpelAstre letnik 2010 na štirikolesni pogon? Ta ki jo kopujem je uvozena!!! Je dizel/ 110 konjev.... MAŠINa ke 2.0,,,, kaksna je poraba goriva.. Lp
Buggy ::
Dober dan. Mene zanima kak so OpelAstre letnik 2010 na štirikolesni pogon? Ta ki jo kopujem je uvozena!!! Je dizel/ 110 konjev.... MAŠINa ke 2.0,,,, kaksna je poraba goriva.. Lp
Astre ni nobene 4x4, 2010 letnik in tudi sploh je ni ce sem prav informiran! Ce pa mislis Insignio pa ima 4x4 haldex pogonski sklop, istega kot VW. Potrebo je biti pedanten pri menjavi olja in filtrov v samem sklopu in bo sam pogon deloval OK...sploh ker dvomim, da ga boste preterali, kot ga je mozno pri OPC modelu
Poraba kot je bilo povedano, odvisna od nacina voznje ter seveda terena...v principu pa nekaj vec pri 4x4 variati, kot pa pri samo prednje gnani. Kaksne so statistike si lahko sama preveris na http://www.spritmonitor.de/en/
Insignia je drugace bil zelo pohvaljen avto v razredu starih 2-3 let tako po zanesljivosti kot po P/P.
P.S: Za tako kratko in splosno vprasanje bi se lahko mogoce malce bolj potrudila s sestavkom
natasa: ::
Opel Astra ma štirikolesni pogon obstaja, ce kdo še ne ve... Pravkar pripeljane iz tujine:-):-)
GrimReaper ::
Mokka in Insignia imata možnost 4x4. Corsa, Astra, Meriva in Zafira pa nikakor ne.
7600X | Noctua NH-D15 | ASUS STRIX X670E-F | G.Skill 6000 CL30
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Palit GameRock 4080 | Be Quiet 802 | ASUS Strix 1000W
Spajky ::
Glede preglednosti. Avto je nepregledem kot večina novejših avtomobilov. Zgleda da je to prišlo v modo, glavno da lepo zgleda, varnost ni pomembnavery good point!!! podpišem na to izjavo
Kar me moti je slaba preglednost nazaj, tako da zna bit manevreranje po kakšni ozki ulci v rikverc med parkiranimi avtomobili precej neprijetno opravilo....he he poglej ono kar je napisal že mainman
... me precej moti visoka poraba pri mestni vožnji kar je še posebaj kritično v zimskem času. Res je da delam predvsem kratke mestne "ture", kjer je zarad hladne mašine poraba še dodatno višja, vendar pa pozim po mestu, če ga vozim po jajcih al pa malo bolj na poskok pod 9,2L/100 ne pade, prej še kakšen deci več.
To je zato, ker se noben od vas ne spomni naredit sprednjo masko za zimo, in če ni pod motorjem zaščitna plošča (luft zaradi šparanja s plehom!), tudi kao DIY zaščita motorja! Potem ni čudno, da se vam ne uspe mašina niti segret do trgovine etc.! ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Buggy ::
...kratke in mestne voznje se posebej pozimi...kaj bi pa sploh lahko pricakoval?
Kar se pa "gumjastih gobckov" tice pa bi rekel da ni to sparanje s plehom (morda design narekuje dolocene ukrepe, ki so lahko problem - isto s preglednostjo) vendar pri sodobnih avtomobilih s turbinami lahko s tem ukrepom naredis vec skode kot koristi. S tem omejis tudi dovod svezega zraka v sesalni sistem, kar zna biti ob nepravilni uporabi problem. Ze v casu ko so bili teli gobcki aktualni (30 let nazaj) smo imeli na Alfi giuletti 1.6 110 KM (dva dvojna vplinjaca) problem s pregrevanjem...tako da moras vsaj malo vedeti kaj pocnes ko prekines dotok sveze zraka...IMHO
Kar se pa "gumjastih gobckov" tice pa bi rekel da ni to sparanje s plehom (morda design narekuje dolocene ukrepe, ki so lahko problem - isto s preglednostjo) vendar pri sodobnih avtomobilih s turbinami lahko s tem ukrepom naredis vec skode kot koristi. S tem omejis tudi dovod svezega zraka v sesalni sistem, kar zna biti ob nepravilni uporabi problem. Ze v casu ko so bili teli gobcki aktualni (30 let nazaj) smo imeli na Alfi giuletti 1.6 110 KM (dva dvojna vplinjaca) problem s pregrevanjem...tako da moras vsaj malo vedeti kaj pocnes ko prekines dotok sveze zraka...IMHO
Spajky ::
Ja hudiča, prej pogledaš, kje je dotok friš zraka v zračni filter a ne !! .. da ne prekriješ tam ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Spajky ()
Buggy ::
serijske gumjaste gobce ta cas dobis zgolj da ne opraska barve na motornem pokrovu...tako da bos vseeno moral eksperimetirat s kasnim DIY kartonom in to je no-go, ker bos zaprl dotok zraka ne samo za sesalni kanal ampak tudi za interkuler, ki je ponavadi za/pod hladilnikom vode. Zdej kje in kako vozis to morda igra vlogo na splosno pa mislim da tole ni vec nekaj kar bi se pri sodobnem motorju delalo :)
Spajky ::
... bos vseeno moral eksperimetirat s kasnim DIY kartonom ..Ma kakšen karton neki, mora bit vodno odporno in z regulacijo odprtja (povpr.zunanje temp.) in oba kulerja z ventom sta itak odmaknjena od sprednje maske ponavadi
..tole ni vec nekaj kar bi se pri sodobnem motorju delalo :)Seveda da ne, ker izgled zna bit potem malce začasno pokvarjen in ker je voznik tudi potrošnik (čimbolj neosveščen tem bolje) in mora bit tudi "domoljub", mora potrošit čimveč bencina/dizla, zato, da država faše čimveč svojega DDV-ja in trošarine v blagajno zaradi "luknje", da lahko politiki oz.naši izvoljenci trošijo brez hude kontrole za neumnosti in nepotrebne stvari; potrebnim stvarem bodo pa itak sklestli dotacije ... zarota!
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Buggy ::
Ma kakšen karton neki, mora bit vodno odporno in z regulacijo odprtja (povpr.zunanje temp.) in oba kulerja z ventom sta itak odmaknjena od sprednje maske ponavadi
saj pravim...daj kaksen link, na te mnozicno dostopne stvari :)
Avto je potrebno poznat in vedeti kaj pocnes, to je vse, vcasih je bilo lazje ob novodobnih malce tezje
Spajky ::
To ni problem, dvigneš haubo in pogledaš ... ko DIY napraviš (recimo kot jest iz linoleja za po tleh - Obi), pa spremljaš temperaturo na displeju v avtu in če se ti preveč vent na kulerju vklaplja ... matr se ne znajdete ...
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Chevrolet Cruze 1.6 bencinOddelek: Na cesti | 7714 (5713) | tech1 |
» | Dizl motorji 1.3-1.5 (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 13730 (10842) | nekoman |
» | nižji srednji razred - 3 vrata - dizel... (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 )Oddelek: Na cesti | 85724 (71488) | GrimReaper |
» | Opel Astra ali Kia Proceed za okrog 4500 EUR?Oddelek: Na cesti | 10057 (8189) | GrimReaper |