» »

Bob (nova ponudba Simobila)

Bob (nova ponudba Simobila)

««
105 / 110
»»

gapyyy ::

Prenos številke kar traja. Se mi zdi, da stari operater prav čaka na začetek novega obračunskega obdobja, da še njim plačaš za cel mesec. Se splača pogledat kdaj se ti začne novo obračunsko obdobje, drugače ti stari operater ob prenosu dodeli novo tel. številko.

MrStein ::

Tukaj piše, da so te dni zamude :
https://www.hot.si/prenos-stevilke/inde...
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Vm1999 ::

gapyyy je izjavil:

Prenos številke kar traja. Se mi zdi, da stari operater prav čaka na začetek novega obračunskega obdobja, da še njim plačaš za cel mesec. Se splača pogledat kdaj se ti začne novo obračunsko obdobje, drugače ti stari operater ob prenosu dodeli novo tel. številko.


Govoriš na pamet? Več kot 10 let že velja, da lahko menjaš operaterja med samim obračunskim obdobjem in pri obeh (novem in starem) plačaš le sorazmerni del naročnine.

Plačaš pa tarifo za prenos (nazadnje, ko sem menjal, 5 eur) in strošek nove SIM.

Zakaj pri OPju traja toliko časa nimam pojma, pred par leti se je prenos izvedel v 2,3 dneh.

miko22 ::

Kak je pri bobu, če hočem da je mladoletni otrok naročnik?
Moram podati kako soglasje?

fikus_ ::

Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

tictac ::

prehod iz IZI na HOT:
v petek 4/02 podal zahtevo, danes 10/02 je bil postopek zaključen.

Groot ::

Vm1999 je izjavil:

gapyyy je izjavil:

Prenos številke kar traja. Se mi zdi, da stari operater prav čaka na začetek novega obračunskega obdobja, da še njim plačaš za cel mesec. Se splača pogledat kdaj se ti začne novo obračunsko obdobje, drugače ti stari operater ob prenosu dodeli novo tel. številko.


Govoriš na pamet? Več kot 10 let že velja, da lahko menjaš operaterja med samim obračunskim obdobjem in pri obeh (novem in starem) plačaš le sorazmerni del naročnine.

Plačaš pa tarifo za prenos (nazadnje, ko sem menjal, 5 eur) in strošek nove SIM.

Zakaj pri OPju traja toliko časa nimam pojma, pred par leti se je prenos izvedel v 2,3 dneh.


Na pamet v tem primeru žal govoriš samo ti. Ne vem kaj je user, ki si ga citiral, imel v mislih, ampak sam ti lahko iz nekaj dni stare osebne izkušnje zagotovim da A1 lepo zaračuna celotno mesečno naročnino, ne glede na to ali si številko prenesel prvi dan obračunskega obdobja ali pa zadnji. Njihov izgovor je da ti zagotovijo začasno številko za ta čas.

Sam sem sicer od naročnine odstopil drugi dan novega obračunskega obdobja zaradi povišanja cene, pa mi vseeno poizkušajo zaračunati celotno naročnino. Sem še v dopisovanju z njimi.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

dussan ::

Groot je izjavil:


Na pamet v tem primeru žal govoriš samo ti. Ne vem kaj je user, ki si ga citiral, imel v mislih, ampak sam ti lahko iz nekaj dni stare osebne izkušnje zagotovim da A1 lepo zaračuna celotno mesečno naročnino, ne glede na to ali si številko prenesel prvi dan obračunskega obdobja ali pa zadnji. Njihov izgovor je da ti zagotovijo začasno številko za ta čas.

Sam sem sicer od naročnine odstopil drugi dan novega obračunskega obdobja zaradi povišanja cene, pa mi vseeno poizkušajo zaračunati celotno naročnino. Sem še v dopisovanju z njimi.


Lahko potrdim, nekaj let nazaj je znanka menjala A1 v BOB in je pri A1 plačala celo mesečno naročnino. Pa je bila kakšen teden v novem obračunskem obdobju.

gapyyy ::

Ne govorim na pamet, ampak iz lastnih izkušenj, v letu 2022, 2 dni čez obračunsko obdobje so šele prenesli številko in prekinili naročnino. Staro številko prenesejo na drugega operaterja, ti pa dodelijo drugo novo številko ter potem še tisti mesec plačaš naročnino, čeprav nisi uporabljal več njihove storitve. Kot pravim dobiš občutek, da prav zanalašč odlašajo z prenosom in prekinitivjo.

Stari operater A1 novi BOB

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gapyyy ()

Magic1 ::

Bob se hvali brez skritih stroškov. Sej ne more nihče nič računat skritega, temveč le stari po ceniku. Prekinitev pogodbe pri njih kar lepo stane 10€.
Magic

miko22 ::

Magic1 je izjavil:

Bob se hvali brez skritih stroškov. Sej ne more nihče nič računat skritega, temveč le stari po ceniku. Prekinitev pogodbe pri njih kar lepo stane 10€.


to pa nisem našel nikjer, našel edino tole:
strošek prekinitve pogodbe oz. zapiranja računa zaradi neplačil 9,99 €
Ampak to je drugo, ko zaradi neplačil. Ne vem kak se sicer to bere, če bi blo "ali" pol ja, če pa je "oziroma", pa smatram da to ni to. Naj kdo drugi potrdi.

Magic1 ::

Pri nas smo prestavili eno telefonsko iz boba na T-2 in so računali prenos številke, prekinitev in zadnji mesec naročnine. 10+10+5. Sem kar debelo pogledal, sam ni vredno mojega časa, da bi se ukvarjal za 10€.
Magic

Vm1999 ::

gapyyy je izjavil:

Ne govorim na pamet, ampak iz lastnih izkušenj, v letu 2022, 2 dni čez obračunsko obdobje so šele prenesli številko in prekinili naročnino. Staro številko prenesejo na drugega operaterja, ti pa dodelijo drugo novo številko ter potem še tisti mesec plačaš naročnino, čeprav nisi uporabljal več njihove storitve. Kot pravim dobiš občutek, da prav zanalašč odlašajo z prenosom in prekinitivjo.

Stari operater A1 novi BOB


Upam, da bo čim več ljudi delilo izkušnje - če je tako, potem se operaterji vračajo na stara, ali morda še slabša pota - ko so nam med prehodi Mobitel/Simobil računali vsak svojo naročnino, Simobil še prekinitev razmerja.

Moja prva izkušnja prehoda med operaterji brez dvojne naročnine je bila NOV 2015. Sem šel preverit - takratni Simobil je računal faktor naročnine 0.70, Bob na katerega sem prehajal pa 0.93 (neskladnje med faktorjema zaradi različnih obračunskih datumov).
Na računu Simobila je še postavka 5 eur za prehod na novo ponudbo - ker je bil Bob blagovna znamka pod Simobil (A1). Pri Bobu sem takrat dal 15 EUR za SIM. Kasneje so računali za SIM 5 eur.
Se pravi, še vedno je bil znaten strošek prehoda, ampak ne pa dvojna naročnina.

Od leta 2015 naprej do cca 2018/19 smo v družini premaknili 6 številk. 3x Simobil/A1 na Bob, 1x MOBI na T2, 1x Mobitel/Tušmobil (ne spomnim se več) na Bob, 1x Mobitel najprej na Bob, potem na T2.
Pri vseh teh prenosih je bila zaračunana SIM kartica pri novem operaterju in prenos številke/prekinitev pri starem (cca 10 eur). Naročnine so bile računane sorazmerno.

Groot ::

Magic1 je izjavil:

Pri nas smo prestavili eno telefonsko iz boba na T-2 in so računali prenos številke, prekinitev in zadnji mesec naročnine. 10+10+5. Sem kar debelo pogledal, sam ni vredno mojega časa, da bi se ukvarjal za 10€.


Tole je zrelo za prijavo na AKOS ker razen stroška prenosa številke, ti drugega ne bi smeli zaračunati

Vm1999 ::

Operaterji imajo v cenikih strošek prenosa številke (bob 5eur) in strošek prekinitve (bob 10eur).
Meni je bolj sporna dvojna naročnina - se pravi za isti mesec plačati pri obeh operaterjih.

Groot ::

Ja pa še najbolj bizarno je da A1 glumi dvojno naročnino tudi v primeru prenosa na Bob.

Imam pa vsaj sam namen tole relativno hitro poslati na AKOS, če se bodo še sprenevedali pri reklamaciji računa, ker se delajo ignorantske tudi glede prejemanja obvestil o odstopu od pogodbe. Ukinili so info mail, čeprav ti sami pišejo preko njega, ampak ko odgovoriš dobiš avtomatski reply da ne bodo odgovorili. Na telefon jih je nemogoče dobiti, čeprav naj bi klicali nazaj. Tisti spletni obrazec je pa totalna bedarija za odgovore, ker potem stvar pač ni več odgovor ampak nov dopis.

Vm1999 ::

Groot je izjavil:


Na pamet v tem primeru žal govoriš samo ti. Ne vem kaj je user, ki si ga citiral, imel v mislih, ampak sam ti lahko iz nekaj dni stare osebne izkušnje zagotovim da A1 lepo zaračuna celotno mesečno naročnino, ne glede na to ali si številko prenesel prvi dan obračunskega obdobja ali pa zadnji. Njihov izgovor je da ti zagotovijo začasno številko za ta čas.

Sam sem sicer od naročnine odstopil drugi dan novega obračunskega obdobja zaradi povišanja cene, pa mi vseeno poizkušajo zaračunati celotno naročnino. Sem še v dopisovanju z njimi.


Ta "začasna številka" mi ni jasna - ne provociram, res me zanima.
Jaz sem do zdaj prehajal na ta način:
1. pri starem operaterju se je iztekla vezava
2. pri novem op., na katerega se prehaja skleneš pogodbo in podpišeš pooblastilo za prenos številke/naročnine
3. novi operater uredi prehod s starim. Novi operater ti da SIM, ki ima začasno novo številko, dokler ne prenesejo tvoje. S starim operaterjem sploh nimaš opravka.

Sem narobe razumel tvoje pisanje - je tebi stari operater izdal začasno SIM? Si imel torej za kratko obdobje 3 številke? Tvojo, novo SIM pri novem operaterju in "začasno" pri starem?

Groot ::

Tako ja, začasno številko mi je dal A1, za čas od prenosa številke dalje in do konca obračunskega obdobja. Tako da teoretično imaš 3 številke ja, ampak v praksi dejansko ves čas samo 2, ker začasna številka od novega operaterja postane nefunkcionalna v trenutku prenosa stare številke, takrat pa začne delovat začasna pri starem operaterju.

V praksi je pa pri meni izgledalo tako:
- kupil Bob SIM, se prijavil in oddal zahtevo za prenos, dobil za podpisat pogodbo, itd.
- bil obveščen od A1 in Bob da so prejeli/oddali zahtevo za prenos, ki bo urejen
- dobil SMS od A1 da jim je žal da grem in da moja številka sedaj ni več aktualna, da pa mi dajejo možnost uporabe začasne številke do konca obračunskega obdobja
- številka na Bob je začela delovati čez cca. pol dneva (to da te pa niti obvestijo ne kdaj se ti vklopi, je pa že druga debata)

No sam sem v tem času umes na A1 poslal tudi izjavo o odstopu od naročniškega razmerja zaradi dviga cen, ker sem slutil da bo prišlo ravno do tega dvojnega obračunavanja + še kakšni stroški prekinitve. Ampak zaenkrat to ignorirajo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Groot ()

modelno1 ::

Za naslednjič: pri prenosu številke novega operaterja ne pooblastiš za prekinitev pogodbe, samo za prenos, prekinitev urejaš po končanem prenosu številke sam, najbolje v poslovalnici, kjer zahtevaš, da na obrazcu obkljukajo, da odstopaš od pogodbe po 2. odstavku 129. člena ZEKom. Ponavad se delajo neumne in trikrat printajo papirje ...
Respect the bacteria! They are the only culture some people have.

gapyyy ::

Tole je res bizarno kaj vse si dovolijo ti operaterji. Ne gre se za denar, ampak prav gledajo pri vsem kje te lahko zajebejo. Da ne govorim kako bolj naivnim in predvsem starejšim ljudem v njihovih svetovalnicah ponujajo nevem kakšne ugodne gigantne pakete, telefone pa zavaravonja zanje. Ko dobijo domov račun pa jih skoraj kap. Da ne govorim o tem kako so neodzivni po telefonu čakaš več kot 10 minut, da se sploh kdo oglasi. Prav pri vseh imam slabe izkušnje a1, telekom, telemach in zaj bob.

starfotr ::

Velika večina starih ljudi ne rabi nič drugega, kot npr. bob 4 cente ali bob 5ka in direktno bremenitev.

Telefon pa čim bolj enostaven.

Madona, kaj jih nategujejo z nekimi dragimi naročninami in zadevami, ki jih ne rabijo.

In ja, danes te vsi hočejo zajebat, na vsakem koraku. Saj tudi na tehničnih pregledih ti uvalijo najdražje možno zavarovanje, medtem ko dobiš kjerkoli drugje vsaj 30 do 50 % ceneje.

V-i-p ::

tictac je izjavil:

prehod iz IZI na HOT:
v petek 4/02 podal zahtevo, danes 10/02 je bil postopek zaključen.

Sam razmišljam, da bi storil enako. Kateri paket si pa imel na Izi-ju in kaj si vzel pri HOT-u? Firbec ;).
Kar lahko storiš danes, ne odlašaj na jutri. Raje reci, da si naredil že včeraj!

Magic1 ::

Še jaz ne uporabim 20% svojega paketa pa plačujem le 9€. Sej bi vzel kaj ceneje, a za 2€ manj bi bil že na meji, tako da rade volje žrtvujem za peace of mind.
Magic

GupeM ::

starfotr je izjavil:

In ja, danes te vsi hočejo zajebat, na vsakem koraku. Saj tudi na tehničnih pregledih ti uvalijo najdražje možno zavarovanje, medtem ko dobiš kjerkoli drugje vsaj 30 do 50 % ceneje.

Sicer je tole offtopic, ampak če si že omenil. Samo prvič zavarovanje skleneš nekje drugje. Naslednjič pa na "tehničnih pregledih" itak dajo iste popuste, kot si jih imel na stari polici. Mogoče kakšen odstotek manj. Vsekakor pa cena ni tako različna, da bi se mi dalo zajebavati z letanjem okrog, ampak raje vse uredim na enem mestu.

janez09 ::

ce bi kdo menjal operaterja in sel na mobitel (dobra pokritost), imam kodo za -30% na narocnino za 2 leti (brez vezave). vec na zs

Lonsarg ::

Tezavam pri menjavi se izognes tako:
- nikoli se me vezes
- operaterja manjas 10 dni pred iztekom obracunskega obobja, na ta nacin imas dvojno narocnino samo nekaj dni (10 dni zato ce postopek traja da ne bi slucajno padel v naslednji obracunski interval)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

miko22 ::

Ne razumem tega z dvojno naročnino. Kaj ne zaračunajo sorazmerni del?

Lonsarg ::

Tisti k kateremu gres je vedno sorazmerno. Tisto OD katerih gres pa v veliko primerov kar lepo racunajo cel mesec, ker si imel "vse zakupljene enote na voljo".

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

MrStein ::

Saj v novem paketu jih tudi imaš. ;)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Lonsarg ::

V novem sem po lastnih izkusnjah dobil samo sorazmerne enote ne pa celoto. No lahko da ni povsod tako.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Lonsarg ()

MrStein ::

No, staremu bi lahko rekel, da neporabljene enote vračaš...

Ja, vem, nategujejo kjer lahko. In pri večini "gre skoz", zato pa tudi počnejo to.

Edina dobra stran, da zdajle ni tu trolov/apologetov, ki se sicer taki radi najdejo.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: MrStein ()

miko22 ::

Do sedaj sem bil predplačnik, danes sem postal naročnik boba. Kaj se moram ponovno registirati za pregled/vpogled v app?
Ker sedaj mi nič ne kaže v appu.

fikus_ ::

Kode/popusti se objavljajo tukaj
https://slo-tech.com/forum/t145143/konec
Učite se iz preteklosti, živite v sedanjosti in razmišljajte o prihodnosti.

miko22 ::

vinkop ::

miko22 je izjavil:

https://bob.si/pomoc-in-informacije/bob...

ni slaba akcija.

res ni slabo, je za premisliti tole....edino kar me bega je koliko odstotkov so naročniki bob manjvredni od mame A1? kakšne vidne omejitve razen znižane hitrosti LTE mobilnega interneta?

2k22 ::

vinkop je izjavil:

miko22 je izjavil:

https://bob.si/pomoc-in-informacije/bob...

ni slaba akcija.

res ni slabo, je za premisliti tole....edino kar me bega je koliko odstotkov so naročniki bob manjvredni od mame A1? kakšne vidne omejitve razen znižane hitrosti LTE mobilnega interneta?


Tudi mene bi to zanimalo.

Btw, nekje sem slišal, da na Bobu naj ne bi delal hotspot v tujini. Je to res? Torej, če sem recimo v Italiji in na telefonu odprem hotspot, da bi se z laptopom povezal na internet, bo to normalno delovalo na Bobu?

GupeM ::

Jaz v več kot pol leta nisem opazil nobenih težav. Razen od začetka, ko sem imel vpisane A1 nastavitve za mobilni internet. Včasih je kar zgubil internetno povezavo. Ko sem popravil na bob nastavitve, nisem opazil nobene težave.

Kako je s hotspotom v tujini pa ne vem. Sicer pa plačujem 1 dodaten eur za polno LTE hitrost.

vinkop ::

kako pa pošiljate slike na bobu? MMS-i se obračunavajo in zato me zanima še kakšna druga opcija, da gre preko interneta na prejemnikovo telefonsko številko?

GupeM ::

MMS je najslabša možna varianta. Kvaliteta slike se drastično poslabša. Ne vem kdaj sem nazadnje uporabil MMS.

Sicer pa lahko uporabiš Viber, Signal, katerikoli instant messaging app. Viber vem da omogoča pošiljanje datotek kot datotek, ne kot slik. Tako ti ohrani 100% kvaliteto. Verjetno Signal omogoča enako.

vinkop ::

GupeM je izjavil:

MMS je najslabša možna varianta. Kvaliteta slike se drastično poslabša. Ne vem kdaj sem nazadnje uporabil MMS.

Sicer pa lahko uporabiš Viber, Signal, katerikoli instant messaging app. Viber vem da omogoča pošiljanje datotek kot datotek, ne kot slik. Tako ti ohrani 100% kvaliteto. Verjetno Signal omogoča enako.

in to gre na prejemnikovo tel. številko? on dobi kot MMS in tebi se pošiljanje ne obračuna? tole ne razumem povsem, ker sem pač prvič v situaciji, da imam MMS-e plačljive...

GupeM ::

Ne, prejemnik potrebuje isto aplikacijo kot pošiljatelj.

Včasih so sicer celo obstajali neki načini, da si MMS poslal na nek mail, pa ga je prejemnik dobil kot MMS na svojo telefonsko številko. Ampak si moral vedeti pri katerem operaterju je. Če se ne motim je email naslov izgledal nekako takole: tel_stevilka@operter.xx Primer: 38640123456@simobil.si

Ne vem, če to še deluje in niti nisem prepričan, če je to res kdaj delovalo. Ali pa se mi samo zdi da je.

In tudi če to je res delovalo, je to moral podpirati prejemnikov operater.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

vinkop ::

ali je potrebno kaj spreminjati nastavitve za internet in mms, če sebprehaja iz A1 na bob? kolikor berem naj bi ne bi bilo problemov, če se pustijo APN-ji od A1?

Groot ::

vinkop je izjavil:

ali je potrebno kaj spreminjati nastavitve za internet in mms, če sebprehaja iz A1 na bob? kolikor berem naj bi ne bi bilo problemov, če se pustijo APN-ji od A1?


Internet deluje bolje, če spremeniš na Bob nastavitve. Sam sem prešel pred par meseci in brez spremembe je sprva metalo internet ven.

Krrokarr ::

Kakšne nastavitve pa so to? Bi bil kdo tko dober in jih napisal oz. kak link dal ... Sam imam težave samo z roamingom, pa je morda vzrok ravno v tem, hmm..

MrStein ::

Ja, ravno to je.
V Sloveniji je vseeno kaj imaš nastavljeno.
V tujini pa ne.
APN se temu reče.

Pri večini operaterjev lahko pokličeš na pomoč in rečeš naj ti pošljejo nastavitve za internet in to pošljejo sms, ki ga telefon avtomatsko prepozna in uporabi za nastavitve.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

Groot ::

Krrokarr je izjavil:

Kakšne nastavitve pa so to? Bi bil kdo tko dober in jih napisal oz. kak link dal ... Sam imam težave samo z roamingom, pa je morda vzrok ravno v tem, hmm..


Google ve veliko ;) link: https://www.bob.si/pomoc-in-informacije...

GupeM ::

MrStein je izjavil:

Ja, ravno to je.
V Sloveniji je vseeno kaj imaš nastavljeno.
V tujini pa ne.
APN se temu reče.

Pri večini operaterjev lahko pokličeš na pomoč in rečeš naj ti pošljejo nastavitve za internet in to pošljejo sms, ki ga telefon avtomatsko prepozna in uporabi za nastavitve.

Ne, ni vseeno. Beri moj post izpred nekaj dni:
https://slo-tech.com/forum/t491735/p750...

in Grootov današnji post:
https://slo-tech.com/forum/t491735/p751...

Tudi v sloveniji je občasno kar izgubljal povezavo, nato je nekaj časa rabil, da se je nazaj povezal. Od spremembe nastavitev disconnecta nisem opazil niti enkrat.

Krrokarr je izjavil:

Kakšne nastavitve pa so to? Bi bil kdo tko dober in jih napisal oz. kak link dal ... Sam imam težave samo z roamingom, pa je morda vzrok ravno v tem, hmm..

Tukaj:

https://www.bob.si/pomoc-in-informacije...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Krrokarr ::

Problem je v tem, ker sem ravno po teh navodilih ze takrat vse nastavil (zdajle se enkrat preveril), pa se mi zdi, da mi roaming na Huawei P30 pro se vseeno ne deluje. To je prakticno edina stvar, ki me nervira, drugace sem ze leta zadovoljen BOB narocnik.

2k22 ::

Meni je zadnjic na bobu rekla, da je za prenos podatov treba vpisati samo "internet" pod APN, username in password pa pustiti prazno (za iPhone to).

zavajon ::

Krrokarr je izjavil:

Problem je v tem, ker sem ravno po teh navodilih ze takrat vse nastavil (zdajle se enkrat preveril), pa se mi zdi, da mi roaming na Huawei P30 pro se vseeno ne deluje. To je prakticno edina stvar, ki me nervira, drugace sem ze leta zadovoljen BOB narocnik.

Najbrž imaš preveč nov telefon. Tista navodila so za Samsung S3, torej Android 4.3 :))
««
105 / 110
»»