Novice » NWO » KPK predstavila spletišče s podatki o javnofinančnih odhodkih
MoRp ::
Problem vseh teh podatkov je, da sami po sebi ne povedo ničesar, jih je pa mogoče zlorabljati za diskvalifikacije in blatenje v javnosti. Milijon evrov avtorskega honorarja je mogoče povsem pošteno zasluženo (in upravičeno plačano), medtem ko je lahko 5000 evrov honorarja čista korupcija in plačilo za fiktivno (ali ukradeno) delo.
Imamo organe pregona, ki bi se morali s tem ukvarjati, in ti za svoje delo ne potrebujejo javnega objavljanja podatkov.
Lahko pa se zmenimo tudi, da so javne vse plače in prijavljene dohodnine.
Plače javnih uslužbencev so že javne. Razlaga je da zaradi tega ker je to javni denar. Pa saj pri pogodbah in vsem ostalem gre tudi za javni denar pa skrivajo te podatke? http://www.vecer.com/clanek/20150402610...
AndrejO ::
@AndrejO, od tebe sem pričakoval drugačno stališče. Bolj kompatibilno z Okapijem.
Vprašaj me o zsebnih gospodarskih družbah, ki so v večinski lasti države, pa bom obrnil ploščo.
Tam rešitve ne vidim v transparentnosti, ki je lahko škodljiva za profitabilnost poslovanja, temveč v doslednem zavračanju vseh politikov, ki so besedah nakazali ali v dejanjih pokazali, da so ta podjetja za njih "osebna lastnina" in ne nekaj, kar bi morala pri delu nadzorovati transparentna zbirka tehnokratov.
noraguta ::
Problem vseh teh podatkov je, da sami po sebi ne povedo ničesar, jih je pa mogoče zlorabljati za diskvalifikacije in blatenje v javnosti. Milijon evrov avtorskega honorarja je mogoče povsem pošteno zasluženo (in upravičeno plačano), medtem ko je lahko 5000 evrov honorarja čista korupcija in plačilo za fiktivno (ali ukradeno) delo.
Imamo organe pregona, ki bi se morali s tem ukvarjati, in ti za svoje delo ne potrebujejo javnega objavljanja podatkov.
Lahko pa se zmenimo tudi, da so javne vse plače in prijavljene dohodnine.
Prejeta sredstva uporabljena za diskvalifikacijo???? Pa a si normalen. Sej se ve s kom se posluje - državo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
ZaphodBB ::
Vprašaj me o zsebnih gospodarskih družbah, ki so v večinski lasti države, pa bom obrnil ploščo.
Tam rešitve ne vidim v transparentnosti, ki je lahko škodljiva za profitabilnost poslovanja, temveč v doslednem zavračanju vseh politikov, ki so besedah nakazali ali v dejanjih pokazali, da so ta podjetja za njih "osebna lastnina" in ne nekaj, kar bi morala pri delu nadzorovati transparentna zbirka tehnokratov.
Saj te družbe itak vedno trdijo, da dosledno zavračajo vse vplive in jih nadzorujejo transparentne zbirke tehnokratov. Se pravi je po tvojem vse v najlepšem redu?
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
AndrejO ::
Larifari. Ko bo stvar javno dostopne evidence celotno premoženje in sprotno tudi vsaka sprememba premoženja za Pirca in Runjaka za obdobje od začetka leta pred in do konca leta po delu v SDH, se bomo lahko začeli pogovarjati o napredku. Enako tudi za DUTB in KAD.
Za odpoved iz krivdnih razlogov pa se v pogodbo zapiše, da zadošča že to, da oseba vzbuja občutek pristranosti ali konflikta interesov. B.v. se nekaj pregovarjati in dokazovati po sodiščih. Če s svojimi dejanji vzbujaš sum, da si v konfliktu interesov, te več ni. Adijo. Nauči se biti bolj profesionalen upravljalec na stroške koga drugega.
Lip service doesn't do. Sploh pa ne, če to lapajo tisti, ki naj bi jih javnost nadzorovala.
Za odpoved iz krivdnih razlogov pa se v pogodbo zapiše, da zadošča že to, da oseba vzbuja občutek pristranosti ali konflikta interesov. B.v. se nekaj pregovarjati in dokazovati po sodiščih. Če s svojimi dejanji vzbujaš sum, da si v konfliktu interesov, te več ni. Adijo. Nauči se biti bolj profesionalen upravljalec na stroške koga drugega.
Lip service doesn't do. Sploh pa ne, če to lapajo tisti, ki naj bi jih javnost nadzorovala.
AndrejO ::
Fincem gre to čisto OK.
Vse jim pa tudi ne gre vse čisto OK.
Kljub temu pa to so počeli in še počno. Za začetek to za večino Fincev ni tabu tema.
Kot miselni eksperiment razmisli o svetu, kjer imajo zasebnost samo tisti, ki si jo lahko privoščijo. Tisti, ki imajo dovolj moči, da so nedotakljivi, ostali pa se lahko tolažijo s tem, da v zameno nekaj dobijo.
Tale miselni eksperiment ni tako zelo daleč od resnice, kjer bivša funkcionarka IP-RS brani tiste, ki si njeno ekspertizo lahko privoščijo, do sedaj pa, kolikor vem, še ni uspela pokomentirati sorazmernosti, kaj šele vložiti predlog za presojo ustavnosti predpisov, ki si njenih tarif ne morejo privoščiti, da bi ubranila njihovo zasebnost.
Morda pa rešitev ni v temu, da se vedno bolj zapiramo, temveč bi lahko bila rešitev v temu, da odpremo čisto vse in za čisto vse. Da več ne bo nedotakljivih, ne glede na to koliko moči imajo.
ZaphodBB ::
Morda pa rešitev ni v temu, da se vedno bolj zapiramo, temveč bi lahko bila rešitev v temu, da odpremo čisto vse in za čisto vse. Da več ne bo nedotakljivih, ne glede na to koliko moči imajo.
Razen za "Telekom" (beri "gospodarska družba v državni lasti")? Telekom pa dobi bianco menico, da v imenu nacionalnega interesa in ker je pač gospodarska družba dela kar hoče? Brez zamere, ne vlačim Telekoma v debato zaradi politike, temveč zato ker je ena od tem o kateri smo razpravljali in jaz zaznavam protislovje v tvojih stališčih.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
matijadmin ::
ZaphodBB misli, da so podjetja v državni lasti nujno hendikepirana, slaba in nesposobna ter, da je to socializem.
Nemški zakon o gospodarskih družbah velikim družbam nalaga soupravljanje (pri nas bi že z desetino vpliva delavcev zganjali paniko ored komunizmom, itak pa nihče ne loči samo od soupravljanja), kjer morajo imeti zaposleni polovico sedežev v nadzornem organu. Pa nihče ne kriči, da je to socializem še več, na Norveškem ima državni sklad portfelje z najvišimi donosi na svetu.
Za ZaphodaBB prosim odpuščanja in se vsem oopravičujem v njegovem imenu!
Mi ne znamo ne z javnim ne z zasebnim!
Nemški zakon o gospodarskih družbah velikim družbam nalaga soupravljanje (pri nas bi že z desetino vpliva delavcev zganjali paniko ored komunizmom, itak pa nihče ne loči samo od soupravljanja), kjer morajo imeti zaposleni polovico sedežev v nadzornem organu. Pa nihče ne kriči, da je to socializem še več, na Norveškem ima državni sklad portfelje z najvišimi donosi na svetu.
Za ZaphodaBB prosim odpuščanja in se vsem oopravičujem v njegovem imenu!
Mi ne znamo ne z javnim ne z zasebnim!
Vrnite nam techno!
AndrejO ::
Lastništvo nima neposrednih posledic na proračun, ker družbeniki in delničarji v d.o.o. in d.d. odgovarjajo samo do skupne količine svojega kapitala. Zato je možna izjema.
Če pa se zakalkulira en javni zavod, pa ga bo moral reševati proračun, ker je država dolžna zagotavljati javno storitev.
Povedano po domače: Elan, Aero, Mura, ... so vsi lahko šli v stečaj in bila je zgolj dobra volja politike, da se jih je dodatno financiralo, dokler se jih še je. UniLJ, UniMB, ARNES, UKCLJ, ... pa ne smejo iti v stečaj, ker mora država po zakonu ali pa tudi po ustavi zagotavljati nekatere javne storitve in jih država mora finančno zagotavljati, ne glede na dobro ali slabo voljo politike.
Banke so posebna zver in imajo tudi svoje zakone, ki se bi jih dalo popraviti samo za njih, če bi bil interes. Ne glede na ostale gospodarske družbe.
Kar se tiče gospodarskih družb, pa ti lahko vsakdo zrecitira celo vrsto izjem, kjer bi jim popolna transparentnost na trgu škodila. Ker pameten lastnik seveda ne bo pljuval v lastno skledo, je potrebno stvar sanirati na strani upravljanja. Ker je politika zanič upravljalec (večkrat uspešno dokazano), jo je potrebno odrezati. Upravljanje se prepusti ekipam, ki neposredno odgovarjajo javnosti. Ker pa je javnost fikcija, pa se to zagotovi tako, da bo moral vsakdo zagovarjati vsako najmanjšo spremembo v svojem materialnem ali statusnem položaju. To pa je možno samo tako, da je vsaka izmed teh malenkosti vidna vsem. Tako preko mehanizma transparentnosti zagotovimo, da bodo lahko ti tehnokrati dejansko delali po svoji vesti in ne nujno po želji posameznikov, ki bi imeli politično ali finančno moč.
Ko imaš tako prečiščene nadzornike, potem se stvari od ribje glave navzdol že poravnajo tako, kot je to potrebno. Nadzorniki so namreč tisti, ki so zaposleni in plačani zato, da lahko gledajo pod prste upravam podjetij, ne da bi bili dolžni razkrivati kaj te uprave počno. Odgovarjati pa morajo za slabo poslovanje, kar jih nato motivira, da šlamparije z političnimi obvodi ne bi dopuščali, ker bi lahko hitro ostali brez dela in plačila.
S tistim hipotetičnim "vse za vse" pa sem mislil zelo dobesedno, ekstremno in brezizjemno. Tudi moj in tvoj TRR bi postala javno dostopna. Pojem "osebnega podatka" se bi ukinil in tisti, ki ga bi želel zadržati zase, bi mu to bilo prepovedano in preprečeno.
Če pa se zakalkulira en javni zavod, pa ga bo moral reševati proračun, ker je država dolžna zagotavljati javno storitev.
Povedano po domače: Elan, Aero, Mura, ... so vsi lahko šli v stečaj in bila je zgolj dobra volja politike, da se jih je dodatno financiralo, dokler se jih še je. UniLJ, UniMB, ARNES, UKCLJ, ... pa ne smejo iti v stečaj, ker mora država po zakonu ali pa tudi po ustavi zagotavljati nekatere javne storitve in jih država mora finančno zagotavljati, ne glede na dobro ali slabo voljo politike.
Banke so posebna zver in imajo tudi svoje zakone, ki se bi jih dalo popraviti samo za njih, če bi bil interes. Ne glede na ostale gospodarske družbe.
Kar se tiče gospodarskih družb, pa ti lahko vsakdo zrecitira celo vrsto izjem, kjer bi jim popolna transparentnost na trgu škodila. Ker pameten lastnik seveda ne bo pljuval v lastno skledo, je potrebno stvar sanirati na strani upravljanja. Ker je politika zanič upravljalec (večkrat uspešno dokazano), jo je potrebno odrezati. Upravljanje se prepusti ekipam, ki neposredno odgovarjajo javnosti. Ker pa je javnost fikcija, pa se to zagotovi tako, da bo moral vsakdo zagovarjati vsako najmanjšo spremembo v svojem materialnem ali statusnem položaju. To pa je možno samo tako, da je vsaka izmed teh malenkosti vidna vsem. Tako preko mehanizma transparentnosti zagotovimo, da bodo lahko ti tehnokrati dejansko delali po svoji vesti in ne nujno po želji posameznikov, ki bi imeli politično ali finančno moč.
Ko imaš tako prečiščene nadzornike, potem se stvari od ribje glave navzdol že poravnajo tako, kot je to potrebno. Nadzorniki so namreč tisti, ki so zaposleni in plačani zato, da lahko gledajo pod prste upravam podjetij, ne da bi bili dolžni razkrivati kaj te uprave počno. Odgovarjati pa morajo za slabo poslovanje, kar jih nato motivira, da šlamparije z političnimi obvodi ne bi dopuščali, ker bi lahko hitro ostali brez dela in plačila.
S tistim hipotetičnim "vse za vse" pa sem mislil zelo dobesedno, ekstremno in brezizjemno. Tudi moj in tvoj TRR bi postala javno dostopna. Pojem "osebnega podatka" se bi ukinil in tisti, ki ga bi želel zadržati zase, bi mu to bilo prepovedano in preprečeno.
Trubadur ::
Mi ne znamo ne z javnim ne z zasebnim!
A dej bejž, a res?
Najbolje, da ti poučiš nevedneže.
Berite Thomasa!
ZaphodBB ::
matijadmin je izjavil:
ZaphodBB misli, da so podjetja v državni lasti nujno hendikepirana, slaba in nesposobna ter, da je to socializem.
Nemški zakon o gospodarskih družbah velikim družbam nalaga soupravljanje (pri nas bi že z desetino vpliva delavcev zganjali paniko ored komunizmom, itak pa nihče ne loči samo od soupravljanja), kjer morajo imeti zaposleni polovico sedežev v nadzornem organu. Pa nihče ne kriči, da je to socializem še več, na Norveškem ima državni sklad portfelje z najvišimi donosi na svetu.
Za ZaphodaBB prosim odpuščanja in se vsem oopravičujem v njegovem imenu!
Mi ne znamo ne z javnim ne z zasebnim!
A ti spet polagam besede v usta? Medtem, ko jih ti meni nikoli...
Res si rožica.
Lastništvo nima neposrednih posledic na proračun, ker družbeniki in delničarji v d.o.o. in d.d. odgovarjajo samo do skupne količine svojega kapitala. Zato je možna izjema.
Če pa se zakalkulira en javni zavod, pa ga bo moral reševati proračun, ker je država dolžna zagotavljati javno storitev.
Povedano po domače: Elan, Aero, Mura, ... so vsi lahko šli v stečaj in bila je zgolj dobra volja politike, da se jih je dodatno financiralo, dokler se jih še je. UniLJ, UniMB, ARNES, UKCLJ, ... pa ne smejo iti v stečaj, ker mora država po zakonu ali pa tudi po ustavi zagotavljati nekatere javne storitve in jih država mora finančno zagotavljati, ne glede na dobro ali slabo voljo politike.
Banke so posebna zver in imajo tudi svoje zakone, ki se bi jih dalo popraviti samo za njih, če bi bil interes. Ne glede na ostale gospodarske družbe.
Kar se tiče gospodarskih družb, pa ti lahko vsakdo zrecitira celo vrsto izjem, kjer bi jim popolna transparentnost na trgu škodila. Ker pameten lastnik seveda ne bo pljuval v lastno skledo, je potrebno stvar sanirati na strani upravljanja. Ker je politika zanič upravljalec (večkrat uspešno dokazano), jo je potrebno odrezati. Upravljanje se prepusti ekipam, ki neposredno odgovarjajo javnosti. Ker pa je javnost fikcija, pa se to zagotovi tako, da bo moral vsakdo zagovarjati vsako najmanjšo spremembo v svojem materialnem ali statusnem položaju. To pa je možno samo tako, da je vsaka izmed teh malenkosti vidna vsem. Tako preko mehanizma transparentnosti zagotovimo, da bodo lahko ti tehnokrati dejansko delali po svoji vesti in ne nujno po želji posameznikov, ki bi imeli politično ali finančno moč.
Ko imaš tako prečiščene nadzornike, potem se stvari od ribje glave navzdol že poravnajo tako, kot je to potrebno. Nadzorniki so namreč tisti, ki so zaposleni in plačani zato, da lahko gledajo pod prste upravam podjetij, ne da bi bili dolžni razkrivati kaj te uprave počno. Odgovarjati pa morajo za slabo poslovanje, kar jih nato motivira, da šlamparije z političnimi obvodi ne bi dopuščali, ker bi lahko hitro ostali brez dela in plačila.
S tistim hipotetičnim "vse za vse" pa sem mislil zelo dobesedno, ekstremno in brezizjemno. Tudi moj in tvoj TRR bi postala javno dostopna. Pojem "osebnega podatka" se bi ukinil in tisti, ki ga bi želel zadržati zase, bi mu to bilo prepovedano in preprečeno.
Zelo si bister in tudi razgledan, pogosto imaš zelo lucidne pomisleke. V konkretnem primeru, pa nisi čisto premislil vseh implikacij.
"Naši dedje so se borili za to, da lahko odločamo
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
o lastni usodi - ne o usodi drugih ljudi." -jype
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ZaphodBB ()
AndrejO ::
matijadmin je izjavil:
S tistim hipotetičnim "vse za vse" pa sem mislil zelo dobesedno, ekstremno in brezizjemno. Tudi moj in tvoj TRR bi postala javno dostopna. Pojem "osebnega podatka" se bi ukinil in tisti, ki ga bi želel zadržati zase, bi mu to bilo prepovedano in preprečeno.
Zelo si bister in tudi razgledan, pogosto imaš zelo lucidne pomisleke. V konkretnem primeru, pa nisi čisto premislil vseh implikacij.
Sklepam, da je tvoj komentar letel le na to slednje. To je (upam) samo zanimiv miselen eksperiment. Namen ni, da bi do česa takšnega lahko prišlo, temveč, da osvetli isto temo (pravica do zasebnosti - neločljivost njene povezanosti z osebnimi podatki) iz popolnoma nasprotnega zornega kota in tako pokaže tudi kakšno drugo zanimivost.
Čemu, recimo, sploh služi zasebnost in zakaj je zasebnost pomembna? Kakšen bi bil svet brez zasebnosti? To sta relevantni vprašanji, ker brez dobrega odgovora ni možno smiselno razmišljati temu, kje je tista ravnotežna točka med škodljivo zasebnostjo (takšno, ki omogoča korupcijo tistim, ki znajo ustrezno uporabiti obstoječa pravila) in škodljivo odsotnostjo zasebnosti (vseprisotno snemanje, sledenje, prisilno odrekanje zasebnosti v komunikaciji z javnostmi, v komunikaciji z državo, ipd...).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
matijadmin ::
ZaphodBB:
Od tebe sem se nalezel. Pa še, samo opravičil sem se v tvojem imenu, vse ostalo sem govoril v svojem.
A ti spet polagam besede v usta? Medtem, ko jih ti meni nikoli...
Res si rožica.
Od tebe sem se nalezel. Pa še, samo opravičil sem se v tvojem imenu, vse ostalo sem govoril v svojem.
Vrnite nam techno!
noraguta ::
matijadmin je izjavil:
ZaphodBB misli, da so podjetja v državni lasti nujno hendikepirana, slaba in nesposobna ter, da je to socializem.
Nemški zakon o gospodarskih družbah velikim družbam nalaga soupravljanje (pri nas bi že z desetino vpliva delavcev zganjali paniko ored komunizmom, itak pa nihče ne loči samo od soupravljanja), kjer morajo imeti zaposleni polovico sedežev v nadzornem organu. Pa nihče ne kriči, da je to socializem še več, na Norveškem ima državni sklad portfelje z najvišimi donosi na svetu.
Za ZaphodaBB prosim odpuščanja in se vsem oopravičujem v njegovem imenu!
Mi ne znamo ne z javnim ne z zasebnim!
Pa nisva midva skup krave pasla. Z zasebnimi prihranki je moja stvar kaj pocnem. Z placanimi davki pa tud. Če ne znate. Pol pac je fajn da vemo.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
MrStein ::
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Matko ::
Potrebno se je prijaviti na AJPES in v ePRS poiskati podjetje
http://www.ajpes.si/prs/
Tam se lahko vidijo družbeniki
http://www.ajpes.si/prs/
Tam se lahko vidijo družbeniki
thramos ::
A ni z uveljavitvijo sprememb ZSReg-a (7. člen, 3. odstavek), zahteva po umiku teh podatkov postala brezpredmetna?
[edit] Ajpes omogoča, ampak potrebuješ nekaj dodatnih informacij ... http://www.ajpes.si/prs/default_osebe.a..., verjetno je to "problem".
... in v katerem subjektu vpisa je zastopnik ali član organa nadzora, in ...
[edit] Ajpes omogoča, ampak potrebuješ nekaj dodatnih informacij ... http://www.ajpes.si/prs/default_osebe.a..., verjetno je to "problem".
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
poweroff ::
Supervizor še vedno deluje le napol: https://pravokator.si/index.php/2015/08...
Ampak deluje pa na JAVNEM strežniku!
Ampak deluje pa na JAVNEM strežniku!
sudo poweroff
nekikr ::
Give it time. A res nimaš boljšega dela kot vsako jutro pogledati, če že dela in spisati nov blog post? Glede na to, kako je bilo urejeno prej, me res ne preseneča, da stvari malo trajajo. In ja, bolje je na javnem strežniku s podpisanimi ustreznimi pogodbami kot tako malo med prijatelji hojladri.
YaN-cH ::
Give it time. A res nimaš boljšega dela kot vsako jutro pogledati, če že dela in spisati nov blog post? Glede na to, kako je bilo urejeno prej, me res ne preseneča, da stvari malo trajajo. In ja, bolje je na javnem strežniku s podpisanimi ustreznimi pogodbami kot tako malo med prijatelji hojladri.
Supervizor je servis, ki je namenjen navdni "rulji" kot sem jaz, da kontrolira državne izdatke in za vsako nedelovanje ali pomankljivo delovanje, je potrebno opozarjati.
thramos ::
Opozarjati je potrebno tudi na dejstvo, da je " ti podatki ... pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije". Morda je kakšnega spregledal? No, saj ne da je po selitvi v JU ta možnost kaj dosti manj verjetna.
thramos ::
Tko pravi KPK:
Supervizor namreč po selitvi ne prikazuje najnovejših podatkov o davčnih dolžnikih, ki so obenem prejemniki javnih sredstev. V KPK-ju pojasnjujejo, da se ti podatki ne osvežujejo samodejno, temveč jih je pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije. Podobno je s podatki o transakcijah, ki bodo ponovno na voljo v prihodnjih tednih.
Jaz jim verjamem, prejšnja ekipa ni dala nobenih pojasnil o načinu priprave podatkov.
Supervizor namreč po selitvi ne prikazuje najnovejših podatkov o davčnih dolžnikih, ki so obenem prejemniki javnih sredstev. V KPK-ju pojasnjujejo, da se ti podatki ne osvežujejo samodejno, temveč jih je pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije. Podobno je s podatki o transakcijah, ki bodo ponovno na voljo v prihodnjih tednih.
Jaz jim verjamem, prejšnja ekipa ni dala nobenih pojasnil o načinu priprave podatkov.
matijadmin ::
Opozarjati je potrebno tudi na dejstvo, da je " ti podatki ... pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije". Morda je kakšnega spregledal? No, saj ne da je po selitvi v JU ta možnost kaj dosti manj verjetna.
To je bilo vse skozi preverljivo, saj so podatki javni in tudi dostopni. Je pa res v tej smeri delovala IP, pa tudi njena predhodnica sedaj kot odvetnica.
Tko pravi KPK:
Supervizor namreč po selitvi ne prikazuje najnovejših podatkov o davčnih dolžnikih, ki so obenem prejemniki javnih sredstev. V KPK-ju pojasnjujejo, da se ti podatki ne osvežujejo samodejno, temveč jih je pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije. Podobno je s podatki o transakcijah, ki bodo ponovno na voljo v prihodnjih tednih.
Jaz jim verjamem, prejšnja ekipa ni dala nobenih pojasnil o načinu priprave podatkov.
Ker je bilo v zadostni meri jasno, Ajpes dal podatke, ekipa strpala v bazo. Kaj tu ni jasno? Saj imas podatke, pa si naredi Supervizorja sam! Toda ... Lažje je zameglejavti in pljuvati, ko prihajajo na dan svinjarije, ki blatijo tvojega prodajalca megle in postavljaji dogme, ki jim verjameš v drugačno luč. Jasno!
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
nekikr ::
V bistvu je vseeno. Ročno ali preko skripte, nova "uprava" mora to narediti na novo in to pač traja. Saj piše, da bo, zaenkrat se ni zgodilo še nič apokaliptičnega, kot so nekateri tule trobili. Vse gre po planu, resda počasnejšem, ampak gre pa in končno bo urejeno. Debato imamo le zato, ker so Mateji, Primoži in ostali kolegi užaljeni, ker jih ni več zraven in ker bo zdaj urejeno tako, kot bi moralo biti že v začetku, s pravilnimi papirji. Če se ne bi šlo za "kolega forumaša" bi vsi pozdravljali formalno ureditev.
poweroff ::
Give it time. A res nimaš boljšega dela kot vsako jutro pogledati, če že dela in spisati nov blog post? Glede na to, kako je bilo urejeno prej, me res ne preseneča, da stvari malo trajajo. In ja, bolje je na javnem strežniku s podpisanimi ustreznimi pogodbami kot tako malo med prijatelji hojladri.
Prej so stvari štimale kot je treba. Zdaj pa zadeve ne delujejo, KPK pa uradno o tem ne daje nobenih pojasnil. Bi pač pričakoval, da bo KPK napisala, da zadeva še ne dela s polno funkcionalnostjo, da manjka to in to, in da je plan, da se te funkcionalnosti uredi do predvidoma tega in tega datuma.
Namesto tega so napisali, da je bil prenos zaključen in da Supervizor deluje. Kar pa preprosto ni res.
Glede podpisanih pogodb, pa me zanima, ali je KPK uredila prenos avtorskih pravic? ZASP sicer izrecno določa, da mora biti prenos avtorskih pravic urejen pisno. Ob tem ni nepomembno, da KPK programsko kodo Supervizorja tudi spreminja, kar bi še dodatno zahtevalo ureditev področja avtorskih pravic. Toliko o tem, da so pa sedaj zadeve vsaj pravno urejene, ane.
Opozarjati je potrebno tudi na dejstvo, da je " ti podatki ... pred selitvijo ročno vnašal zunanji sodelavec komisije". Morda je kakšnega spregledal? No, saj ne da je po selitvi v JU ta možnost kaj dosti manj verjetna.
Zelo preprosto je. Določeni podatki prihajajo na CD-jih, določeni so dostopni v strojno neberljivi obliki (davčni dolžniki). Tam je treba ročno pognati skripto za uvoz podatkov oziroma OCR aplikacijo ter potem še malo pogledati in tudi razumeti kaj se dogaja.
Neuradno je problem tudi v tem, da podatki na CDjih ne prihajajo z povsem enako strukturo vsak mesec. Včasih so kakšni stolpci zamešani ali podobna malenkost. Kar pomeni, da si je treba vzeti 10 minut dela in pa seveda razumeti kaj delaš.
sudo poweroff
thramos ::
konspirator je izjavil:
Ti res verjameš da je Primož ročno vsak dan vnašal na tisoče transakcij ?
Ne vem kaj je počel, to je problem. Enako velja za projekt pod sedanjo sestavo KPK.
Zelo preprosto je. Določeni podatki prihajajo na CD-jih, določeni so dostopni v strojno neberljivi obliki (davčni dolžniki). Tam je treba ročno pognati skripto za uvoz podatkov oziroma OCR aplikacijo ter potem še malo pogledati in tudi razumeti kaj se dogaja.
Neuradno je problem tudi v tem, da podatki na CDjih ne prihajajo z povsem enako strukturo vsak mesec. Včasih so kakšni stolpci zamešani ali podobna malenkost. Kar pomeni, da si je treba vzeti 10 minut dela in pa seveda razumeti kaj delaš.
Malo pogledat? Malo popravit? Kaj izpustit?
Lej, še marsikomu so znane lepote dela s podatki iz javne uprave oz. podatki nekoga, ki ti jih ne želi dati. Ampak naredili niste popolnoma nič, da bi se izognili obtožbam o šalabajzenju in prirejanju podatkov.
Zdaj pa lahko še malo pizdiš čez anonimne forumske pljuvače.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
AndrejO ::
Malo pogledat? Malo popravit? Kaj izpustit?
Ne nabijaj. Manipulacije s podatki bi lahko odkril in dokazal kdorkoli si bi to zaželel, ker so mu bili originalni izvorni podatki vedno na voljo.
Lej, še marsikomu so znane lepote dela s podatki iz javne uprave oz. podatki nekoga, ki ti jih ne želi dati. Ampak naredili niste popolnoma nič, da bi se izognili obtožbam o šalabajzenju in prirejanju podatkov.
Prepričani boste še naprej prepričani.
Zdaj pa lahko še malo pizdiš čez anonimne forumske pljuvače.
Če ima oseba vse danosti, da nekaj samostojno preveri in tudi dokaže, pa tega ne stori, temveč samo opleta s svojim jezikom (oziroma v tem primeru s svojo tipkovnico), potem je vsekakor govora o navadnem forumskem gobezdaču. Foteljski general.
Lahko me citiraš v svoji tožbi, če meniš, da te česa žaljivo obdolžujem, ko te javno označim za takšnega forumskega gobezdača, ki je sposoben samo pljuvati po drugih, ni pa si sposoben vzeti tistih nekaj dni, da bi preveril, če je na njegovih lastnih obtožbah sploh kaj mesa, preden jih izreče.
Dejansko bi me takšna tožba pravzaprav razveselila, ker se bi končno javno razčistilo kdo točno je tukaj dežurni pljuvač, ki opleta z nekimi neutemeljenimi obtožbami.
poweroff ::
V bistvu je vseeno. Ročno ali preko skripte, nova "uprava" mora to narediti na novo in to pač traja. Saj piše, da bo, zaenkrat se ni zgodilo še nič apokaliptičnega, kot so nekateri tule trobili. Vse gre po planu, resda počasnejšem, ampak gre pa in končno bo urejeno. Debato imamo le zato, ker so Mateji, Primoži in ostali kolegi užaljeni, ker jih ni več zraven in ker bo zdaj urejeno tako, kot bi moralo biti že v začetku, s pravilnimi papirji. Če se ne bi šlo za "kolega forumaša" bi vsi pozdravljali formalno ureditev.
1. Prihaja do zavajanja s strani KPK, češ, da vse dela.
2. Aplikacija deluje slabše kot prej.
3. Pravno so stvari še bolj neurejene (neprenos avtorskih pravic, kršitev avtorskih pravic je celo opredeljena v kazenskem zakoniku kot kaznivo dejanje).
4. Stroški so sedaj višji kot prej.
5. Odvetnica, ki zastopa eno izmed strank, "prizadetih" z objavo podatkov v Supervizorju se predstavlja kot neodvisen moralni imperativ brez kakršnihkoli konfliktov interesov (pričakoval bi, da bo ob vsaki izjavi o Supervizorju NPM napisala, da kot odvetnica v tožbi zoper Supervizor zastopa "užaloščene profesorje").
6. KPK je finančna sredstva za prenos Superizorja pod sedanjim vodstvom vrnila v proračun. Prenos zanje ni bil pomemben, dokler jim Primož ni odpovedal sodelovanja. Zdaj bodo seveda trdili, da so hoteli urediti domnevno nezakonito stanje...
7. Ne bom trdil, da KPK podatkov ne želi dati, ampak dejstvo je, da podatki, s katerimi bi lahko preverili delo KPK na področju omejitev poslovanja NISO DOSTOPNI.
Pod črto... Supervizor je pod "prejšnjo ekipo" deloval bistveno bolje in bolj transparentno. Seveda bi se kakšno stvar dalo še izboljšati, ampak v danih okoliščinah trdim, da smo naredili praktično največ kar se je narediti dalo. Dovolj pa tudi pove dejstvo, da se nihče drug v javni upravi ni lotil takega projekta.
Mimogrede - zdaj, ko nisem na KPK delam na enem podobnem projektu, kjer se ukvarjamo s transparentnostjo zakonodaje (www.zakonodajni-monitor.si). Tudi to je projekt, ki se ga državna uprava sama ni bila sposobna lotiti.
sudo poweroff
thramos ::
Malo pogledat? Malo popravit? Kaj izpustit?
Ne nabijaj. Manipulacije s podatki bi lahko odkril in dokazal kdorkoli si bi to zaželel, ker so mu bili originalni izvorni podatki vedno na voljo.
Ja, z bistveno več dela, kot če bi institucija, ki naj bi se zavzemala za bolj transparetno delovanje javne uprave jasno in glasno obelodanila postopek. Saj veš, toliko dela pa forumski pljuvači (sicer sem KPK z Matthajem tudi parkrat pohvali, no pa vseeno) nismo sposobni.
Lepo da si priskočil Matthaju na pomoč, tožbe pa se nič bat, žaljivke niso nič novega in srce parajočega.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
AndrejO ::
Lepo da si priskočil Matthaju na pomoč, tožbe pa se nič bat, žaljivke niso nič novega in srce parajočega.
Primožu, ki ga blatiš, ne pa Mateju.
Kar je srce parajoče, je tvoje neomajno, neustavljivo in nerazumno ponavljanje ene in iste nebuloze, ki bi jo lahko dejansko preveril, preden se bi odločil, da jih pišeš. Težko je gledati človeka, ki pade tako nizko, da ga ne zanima nič, kar se ne sklada z njegovo idejo o temu, kdo mora biti kriv.
thramos ::
Primoža? Kje?
Bom napisal še enkrat, počasi, da boš razumel tudi ti.
S tem, ko se tako občutljive zadeve, kot je Supervizor, lotiš na ne popolnoma transparenten način, se izpostaviš možnostim za vse vrste obtožb. Lepemu delu (priznam, vsem ne) takšnih obtožb se lahko elegantno izogneš z jasno razlago postopka, s katerim si delo opravil. S tem omogočiš tudi ostalim, da ga preverijo in ponovijo oz. nadgradijo. Skratka, z zgledom transparence se lotiš transparentnosti države.
Kaj je razlog, da so se zadeve lotili kot so se jo, pa vedo le oni sami.
Če sem zato, ker izpostavim to dejstvo, nizkoten anonimni forumski pljuvač, pa naj bom.
Bom napisal še enkrat, počasi, da boš razumel tudi ti.
S tem, ko se tako občutljive zadeve, kot je Supervizor, lotiš na ne popolnoma transparenten način, se izpostaviš možnostim za vse vrste obtožb. Lepemu delu (priznam, vsem ne) takšnih obtožb se lahko elegantno izogneš z jasno razlago postopka, s katerim si delo opravil. S tem omogočiš tudi ostalim, da ga preverijo in ponovijo oz. nadgradijo. Skratka, z zgledom transparence se lotiš transparentnosti države.
Kaj je razlog, da so se zadeve lotili kot so se jo, pa vedo le oni sami.
Če sem zato, ker izpostavim to dejstvo, nizkoten anonimni forumski pljuvač, pa naj bom.
nekikr ::
Matthai: po točkah.
Ne laži. Jasno so zapisali, da še ne dela in da bo v nekaj tednih. Kako se misliš postavljati z nekim zakonodajnim portalom, če pa odkrito lažeš?
2. Ja, saj pišejo, da bodo uredili. Čez noč pač ne gre, ker vidimo kako je bilo to poštimano prej. Če pa ne bo v doglednem času, potem pa le nov blog post, granitne kocke in akcija.
3. Če je kazensko kaznivo se naj jih kazensko preganja. Kje je problem? Ampak, ker je zakon načeloma za vse enak, potem je treba tudi prejšnjo upravo malce preganjati, ker ni bila sposobna v vseh teh letih urediti pravne podlage za Primoža (da ne bi spet začel s strokovnim mnenjem drugega javnega uslužbenca, ker to full-time programiranje ni, Primož pa ni bil zaposlen v JU).
4. Čisto možno. Marsikaj je v JU precej dražje, kot bi bilo, če bi bilo privat. Kaj hočeš reči s tem? Da moramo privatizirati vse ali samo tisto, kjer ste s kolegi neposredno udeleženi?
5. Ona se lahko predstavlja kakor se hoče, tako kot se ti (ali jaz, ali sosedov Janez). Samo da si ti na nasprotnem bregu in ima zato ona narobe ti pa prav. In obratno.
6. Jeba. Sem že rekel, da bi morali s Primožem narediti ustrezno pogodbo ali ga tam zaposliti (za to ste imeli dovolj časa, ne obešaj to samo na druge, ti si bil tudi tam), če bi bil tam jaz, bi mu neplačano delo za Supervizor pošteno plačal, ker je aplikacija dobra.
7. Goto 2.
Give it time, čez noč pa ni nič. Če se v doglednem času ne spremeni situacija, potem pa z vsemi sredstvi nad njih. Logično.
Nič od tega ni spornega. Razen grenak priokus, da pogodbeno niste uredili situacije, pa ste imeli na voljo dovolj časa in da je vse skupaj potekalo v krogu prijateljev. Za vse ostalo pa večna hvala in primerna nagrada ter ustrezne zaposlitve.
1. Prihaja do zavajanja s strani KPK, češ, da vse dela.
Ne laži. Jasno so zapisali, da še ne dela in da bo v nekaj tednih. Kako se misliš postavljati z nekim zakonodajnim portalom, če pa odkrito lažeš?
2. Ja, saj pišejo, da bodo uredili. Čez noč pač ne gre, ker vidimo kako je bilo to poštimano prej. Če pa ne bo v doglednem času, potem pa le nov blog post, granitne kocke in akcija.
3. Če je kazensko kaznivo se naj jih kazensko preganja. Kje je problem? Ampak, ker je zakon načeloma za vse enak, potem je treba tudi prejšnjo upravo malce preganjati, ker ni bila sposobna v vseh teh letih urediti pravne podlage za Primoža (da ne bi spet začel s strokovnim mnenjem drugega javnega uslužbenca, ker to full-time programiranje ni, Primož pa ni bil zaposlen v JU).
4. Čisto možno. Marsikaj je v JU precej dražje, kot bi bilo, če bi bilo privat. Kaj hočeš reči s tem? Da moramo privatizirati vse ali samo tisto, kjer ste s kolegi neposredno udeleženi?
5. Ona se lahko predstavlja kakor se hoče, tako kot se ti (ali jaz, ali sosedov Janez). Samo da si ti na nasprotnem bregu in ima zato ona narobe ti pa prav. In obratno.
6. Jeba. Sem že rekel, da bi morali s Primožem narediti ustrezno pogodbo ali ga tam zaposliti (za to ste imeli dovolj časa, ne obešaj to samo na druge, ti si bil tudi tam), če bi bil tam jaz, bi mu neplačano delo za Supervizor pošteno plačal, ker je aplikacija dobra.
7. Goto 2.
Pod črto... Supervizor je pod "prejšnjo ekipo" deloval bistveno bolje in bolj transparentno.
Give it time, čez noč pa ni nič. Če se v doglednem času ne spremeni situacija, potem pa z vsemi sredstvi nad njih. Logično.
v danih okoliščinah trdim, da smo naredili praktično največ kar se je narediti dalo. Dovolj pa tudi pove dejstvo, da se nihče drug v javni upravi ni lotil takega projekta.
Nič od tega ni spornega. Razen grenak priokus, da pogodbeno niste uredili situacije, pa ste imeli na voljo dovolj časa in da je vse skupaj potekalo v krogu prijateljev. Za vse ostalo pa večna hvala in primerna nagrada ter ustrezne zaposlitve.
AndrejO ::
Primoža? Kje?
Bom napisal še enkrat, počasi, da boš razumel tudi ti.
S tem, ko se tako občutljive zadeve, kot je Supervizor, lotiš na ne popolnoma transparenten način, se izpostaviš možnostim za vse vrste obtožb. Lepemu delu (priznam, vsem ne) takšnih obtožb se lahko elegantno izogneš z jasno razlago postopka, s katerim si delo opravil. S tem omogočiš tudi ostalim, da ga preverijo in ponovijo oz. nadgradijo. Skratka, z zgledom transparence se lotiš transparentnosti države.
Do tukaj je vse lepo in prav. Mislim, da te ni nihče napadel okoli tega.
Kaj je razlog, da so se zadeve lotili kot so se jo, pa vedo le oni sami.
Mislim, da je Matej že nekajkrat pojasnil zakaj: birokracija je bila ustvarjena zato, da se nič ne spremeni in ideja sprotnega javnega objavljanja enostavno dostopnih informacij o plačilih javne uprave je radikalna sprememba. Ker z zaposlenimi tega premika niso mogli doseči, so se zadeve lotili z entuziastom, ki ji bil pripravljen donirati svoj čas in denar, da se stvari premaknejo.
Če ne bi bilo tega preskoka, potem lahko na podlagi preteklih razpisov za IT projekte v javni upravi, sklenem, da se bi še danes debatiralo o temu, če je to sploh potrebno ali ne.
Če sem zato, ker izpostavim to dejstvo, nizkoten anonimni forumski pljuvač, pa naj bom.
V mojih očeh postaneš nizkoten pljuvač takrat, ko ne pridobiš dokaza o nepravilnostih, pa bi takšne dokaze lahko pridobil, nepravilnosti pa še vedno očitaš. Konkretno govorim o temu, da navajaš, da je Primož pri prenosih stvari vsebinsko spreminjal.
Žal je tako, da če nekaj dovolj časa ponavljaš, postane resnica. Zato to pljuvanje zavračam in ga označujem za to, kar je in avtorja tega pljuvanja za takšnega, kakršnega ga vidim, ko to počne.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: AndrejO ()
Okapi ::
Konkretno govorim o temu, da navajaš, da je Primož pri prenosih stvari vsebinsko spreminjal.Kar seveda ni res. AFAIK je samo napisal, da bi jih lahko spreminjal in tega nihče ne bi mogel na preprost način ugotoviti.
Definicija transparentnost je, da ne moreš nečesa početi, ne da bi bilo to mogoče na preprost način ugotoviti.
O.
thramos ::
Do tukaj je vse lepo in prav. Mislim, da te ni nihče napadel okoli tega.
O, je, je. Išči Matthajeve poste.
Mislim, da je Matej že nekajkrat pojasnil zakaj: birokracija je bila ustvarjena zato, da se nič ne spremeni in ideja sprotnega javnega objavljanja enostavno dostopnih informacij o plačilih javne uprave je radikalna sprememba. Ker z zaposlenimi tega premika niso mogli doseči, so se zadeve lotili z entuziastom, ki ji bil pripravljen donirati svoj čas in denar, da se stvari premaknejo.
Če ne bi bilo tega preskoka, potem lahko na podlagi preteklih razpisov za IT projekte v javni upravi, sklenem, da se bi še danes debatiralo o temu, če je to sploh potrebno ali ne.
Se strinjam, ampak s tem, kar jim očitam nima popolnoma nobene veze. Odprtost postopka nikakor ni v nasprotju s preostankom načina, kako so se lotili zadeve.
V mojih očeh postaneš nizkoten pljuvač takrat, ko ne pridobiš dokaza o nepravilnostih, pa bi takšne dokaze lahko pridobil, nepravilnosti pa še vedno očitaš. Konkretno govorim o temu, da je Primož pri prenosih stvari vsebinsko spreminjal.
Žal je tako, da če nekaj dovolj časa ponavljaš, postane resnica. Zato to pljuvanje zavračam in ga označujem za to, kar je in avtorja tega pljuvanja za takšnega, kakršnega ga vidim, ko to počne.
Nepravilnost, ki jim jo očitam, ni vsebinsko ponarejanje podatkov, ampak pomanjkanje natančne predstavitve postopka pridobivanja podatkov. Kaj je počel Primož ne vem. Nauči se brat.
fosil ::
A sedaj ko je stvar prenešena pa veš kaj se počne s podatki?
A je sedaj stvar kaj bolj transparentna kot prej?
Kako veš da se sedaj ne brišejo določeni podatki?
Zato ker je sedaj vse skupaj pod okriljem javne uprave, ki je zgled za poštenost, transparentnost in učinkovitost?
A je sedaj stvar kaj bolj transparentna kot prej?
Kako veš da se sedaj ne brišejo določeni podatki?
Zato ker je sedaj vse skupaj pod okriljem javne uprave, ki je zgled za poštenost, transparentnost in učinkovitost?
Tako je!
MrStein ::
Ker lahko sam preveriš iz javno dostopnih podatkov. Saj je bilo napisano.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
thramos ::
A sedaj ko je stvar prenešena pa veš kaj se počne s podatki?
A je sedaj stvar kaj bolj transparentna kot prej?
Kako veš da se sedaj ne brišejo določeni podatki?
Zato ker je sedaj vse skupaj pod okriljem javne uprave, ki je zgled za poštenost, transparentnost in učinkovitost?
Enako velja za projekt pod sedanjo sestavo KPK.
No, saj ne da je po selitvi v JU ta možnost kaj dosti manj verjetna.
poweroff ::
Ne vem, kdo laže.
https://www.kpk-rs.si/sl/komisija/medij...
Torej... zadeva deluje, je sicer še nekaj težav, ki so pa povezane z DNS-i.
Prejšnje vodstvo ni samovoljno prčkalo po tuji kodi, zakaj prenos avtorskih pravic za prejšnje vodstvo strogo pravno gledano ni bil relevanten, pa ugotovi sam. Lahko sicer najameš kakšnega avtorskega pravnika. Moje inštrukcije ZASP so pa 50 EUR na uro.
Pravim, da je smešno, da nekateri zagovarjajo neoliberalno logiko vitke države in prodaje vsega državnega premoženja... razen, ko je govora o Supervizorju. Takrat je pa država super, javno super, zasebno (ki ne stani nič) pa fuj in fej.
Seveda se lahko. Je pa prav, da pove kakšne interese zastopa. In da se tega zavedate tudi vi. Jaz se vsaj ne skrivam za neko neodvisnostjo in jasno povem svoje povezave s Primožem in Supervizorjem.
Primož seveda ni nor, da bi se zaposlil v državni upravi... Bom pa povedal še enkrat in upam zadnjič: to, da bi morala biti s Primožem sklenjena dodatna pogodba je pač mnenje Pooblaščenke. Mogoče so različne interpretacije, dejstvo pa je, da je to malenkost, niti prekršek ne. Pač priporočilo, ki se ga splača upoštevati.
Da je to "velika stvar" razlaga NPM, ki pa v tej zgodbi nastopa z velikim konfliktom interesov. Mimogrede, ravno poudarjanje te malenkosti kot velike zgodbe lepo kaže na to, da NPM proti Supervizorju pravzaprav nima nič pravno resnega.
Kot rečeno - pogodbena ureditev je pač priporočilo, glede tega ni bil sprožen niti prekrškovni postopek, skratka zadeva je nepomembna malenkost. Da je pa zadeva potekala v krogu prijateljev pa bi bilo sporno če bi šlo za kakšne zaslužke. Tukaj pa ni bilo nobenega oškodovanja javnih sredstev.
Skratka, vse skupaj je napihnjena zgodba nekaj prenapetežev, ki jim gre projekt iz takega ali drugega razloga na jetra. Nič od niča. Ne kazniva dejanja, ne prekrški, nič.
Sicer pa ja, bomo počakali, da bo Supervizor začel delovati. Koliko časa pa predlagaš? Mesec, dva? Leto, 5 let?
Matthai: po točkah.
1. Prihaja do zavajanja s strani KPK, češ, da vse dela.
Ne laži. Jasno so zapisali, da še ne dela in da bo v nekaj tednih. Kako se misliš postavljati z nekim zakonodajnim portalom, če pa odkrito lažeš?
S sinoči zaključeno preselitvijo aplikacije Supervizor z zasebnega na javni strežnik pri ministrstvu za javno upravo je ta ponovno dostopna javnosti. Na Komisijo za preprečevanje korupcije so prenešene tudi vse administratorske pravice in v skladu s tem je komisija edina upraviteljica aplikacije. S tem najpomembnejše orodje transparentnosti v državi spet deluje.
...
Morebitne težave z ogledom so trenutno posledica neosveženih DNS zapisov, ki se bodo predvidoma avtomatsko osvežili v nekaj urah.
https://www.kpk-rs.si/sl/komisija/medij...
Torej... zadeva deluje, je sicer še nekaj težav, ki so pa povezane z DNS-i.
3. Če je kazensko kaznivo se naj jih kazensko preganja. Kje je problem? Ampak, ker je zakon načeloma za vse enak, potem je treba tudi prejšnjo upravo malce preganjati, ker ni bila sposobna v vseh teh letih urediti pravne podlage za Primoža
Prejšnje vodstvo ni samovoljno prčkalo po tuji kodi, zakaj prenos avtorskih pravic za prejšnje vodstvo strogo pravno gledano ni bil relevanten, pa ugotovi sam. Lahko sicer najameš kakšnega avtorskega pravnika. Moje inštrukcije ZASP so pa 50 EUR na uro.
4. Čisto možno. Marsikaj je v JU precej dražje, kot bi bilo, če bi bilo privat. Kaj hočeš reči s tem? Da moramo privatizirati vse ali samo tisto, kjer ste s kolegi neposredno udeleženi?
Pravim, da je smešno, da nekateri zagovarjajo neoliberalno logiko vitke države in prodaje vsega državnega premoženja... razen, ko je govora o Supervizorju. Takrat je pa država super, javno super, zasebno (ki ne stani nič) pa fuj in fej.
5. Ona se lahko predstavlja kakor se hoče, tako kot se ti (ali jaz, ali sosedov Janez). Samo da si ti na nasprotnem bregu in ima zato ona narobe ti pa prav. In obratno.
Seveda se lahko. Je pa prav, da pove kakšne interese zastopa. In da se tega zavedate tudi vi. Jaz se vsaj ne skrivam za neko neodvisnostjo in jasno povem svoje povezave s Primožem in Supervizorjem.
6. Jeba. Sem že rekel, da bi morali s Primožem narediti ustrezno pogodbo ali ga tam zaposliti
Primož seveda ni nor, da bi se zaposlil v državni upravi... Bom pa povedal še enkrat in upam zadnjič: to, da bi morala biti s Primožem sklenjena dodatna pogodba je pač mnenje Pooblaščenke. Mogoče so različne interpretacije, dejstvo pa je, da je to malenkost, niti prekršek ne. Pač priporočilo, ki se ga splača upoštevati.
Da je to "velika stvar" razlaga NPM, ki pa v tej zgodbi nastopa z velikim konfliktom interesov. Mimogrede, ravno poudarjanje te malenkosti kot velike zgodbe lepo kaže na to, da NPM proti Supervizorju pravzaprav nima nič pravno resnega.
Nič od tega ni spornega. Razen grenak priokus, da pogodbeno niste uredili situacije, pa ste imeli na voljo dovolj časa in da je vse skupaj potekalo v krogu prijateljev. Za vse ostalo pa večna hvala in primerna nagrada ter ustrezne zaposlitve.
Kot rečeno - pogodbena ureditev je pač priporočilo, glede tega ni bil sprožen niti prekrškovni postopek, skratka zadeva je nepomembna malenkost. Da je pa zadeva potekala v krogu prijateljev pa bi bilo sporno če bi šlo za kakšne zaslužke. Tukaj pa ni bilo nobenega oškodovanja javnih sredstev.
Skratka, vse skupaj je napihnjena zgodba nekaj prenapetežev, ki jim gre projekt iz takega ali drugega razloga na jetra. Nič od niča. Ne kazniva dejanja, ne prekrški, nič.
Sicer pa ja, bomo počakali, da bo Supervizor začel delovati. Koliko časa pa predlagaš? Mesec, dva? Leto, 5 let?
sudo poweroff
noraguta ::
Pravim, da je smešno, da nekateri zagovarjajo neoliberalno logiko vitke države in prodaje vsega državnega premoženja... razen, ko je govora o Supervizorju. Takrat je pa država super, javno super, zasebno (ki ne stani nič) pa fuj in fej.
glej zrihtali ste supervizor za svoj mandat, da tako ne bo dolgo deloval je bilo pa jasno že takrat. pa niste zmogl sformulirat sodelovanja v več kot par stavkih. fajn za samo promocijo je pa zato storitev bila v osnovi "nestabilena", oz pogojena z vodstvom.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
sheeshkar ::
Če sem zato, ker izpostavim to dejstvo, nizkoten anonimni forumski pljuvač, pa naj bom.
V mojih očeh postaneš nizkoten pljuvač takrat, ko ne pridobiš dokaza o nepravilnostih, pa bi takšne dokaze lahko pridobil, nepravilnosti pa še vedno očitaš. Konkretno govorim o temu, da navajaš, da je Primož pri prenosih stvari vsebinsko spreminjal.
Žal je tako, da če nekaj dovolj časa ponavljaš, postane resnica. Zato to pljuvanje zavračam in ga označujem za to, kar je in avtorja tega pljuvanja za takšnega, kakršnega ga vidim, ko to počne.
Kdor že od začetka spremlja tole temo (in je pismen), bo vedel, da thramos kritizira netransparentnost postopka in NIKOGAR ne obtožuje, da so dejansko obstajale kakšne nepravilnosti pri vnašanju podatkov (pravzaprav je jasno, da tega niti ne misli), samo da je ta postopek netransparenten in netransparentnost pač dopušča zlorabe. S tem se lahko strinjamo ali ne, debata je dobrodošla, nažalost se pa se vedno najdejo butthurt nepismeni kreteni, ki ne znajo brati in takšno debato povsem iztirijo z zmerjanjem tistih, ki si drznijo (konstruktivno) kritizirati svete krave tega foruma. Sam se s thramosom povsem strinjam, ko pravi, da bi vsak aspekt tega projekta moral biti transparenten, še toliko bolj, ker se bori ravno za, glej ga zlomka, TRANSPARENTNOST!
poweroff ::
A sedaj ko je stvar prenešena pa veš kaj se počne s podatki?
A je sedaj stvar kaj bolj transparentna kot prej?
Kako veš da se sedaj ne brišejo določeni podatki?
Zato ker je sedaj vse skupaj pod okriljem javne uprave, ki je zgled za poštenost, transparentnost in učinkovitost?
Kateri podatki se uporabljajo, kje so viri teh podatkov, itd., je seveda bilo večkrat povedano. Recimo tukaj nekaj malega piše:
- https://www.kpk-rs.si/sl/komisija/medij...
- https://www.kpk-rs.si/upload/datoteke/S...
Prvi način, s katerim bi lahko ugotovili, ali se podatki kaj spreminjajo, bi bila javna objava vseh dumpov baz. Tega, kot sem že omenil, ni.
Po drugi strani pa je seveda mogoče, da že ministrstvo za finance kaj skriva pred KPK. Itak živimo v svetu zarot, torej je vse mogoče, kajne?
sudo poweroff
SeMiNeSanja ::
Transparentnost, transparentnost..... Če je nekdo dvomljivec, potem lahko začne dvomiti že kar o verodostojnosti izvornih podatkov, ki se prenašajo v Supervizor.
Lahko tudi objaviš kodo Supervizorja na Github-u, da si lahko vsak postavi svojo kopijo portala, objaviš navodila za pridobitev vseh pravic do dostopa potrebnih podatkov, pa bo še vedno ostalo odprto vprašanje, koliko so sploh ti izvorni podatki verodostojni. Kdo ti jamči, da ni že tam nekdo izvajal 'čistko'?
Skratka neplodno nabijanje o neki transparentnosti, ki naj bi bila bolj transparentna, kot transparentna. Kdor hoče verjeti v teorije zarote, ga ne boš nikoli zadovoljil z dokazi.
Lahko tudi objaviš kodo Supervizorja na Github-u, da si lahko vsak postavi svojo kopijo portala, objaviš navodila za pridobitev vseh pravic do dostopa potrebnih podatkov, pa bo še vedno ostalo odprto vprašanje, koliko so sploh ti izvorni podatki verodostojni. Kdo ti jamči, da ni že tam nekdo izvajal 'čistko'?
Skratka neplodno nabijanje o neki transparentnosti, ki naj bi bila bolj transparentna, kot transparentna. Kdor hoče verjeti v teorije zarote, ga ne boš nikoli zadovoljil z dokazi.
matijadmin ::
Pravim, da je smešno, da nekateri zagovarjajo neoliberalno logiko vitke države in prodaje vsega državnega premoženja... razen, ko je govora o Supervizorju. Takrat je pa država super, javno super, zasebno (ki ne stani nič) pa fuj in fej.
glej zrihtali ste supervizor za svoj mandat, da tako ne bo dolgo deloval je bilo pa jasno že takrat. pa niste zmogl sformulirat sodelovanja v več kot par stavkih. fajn za samo promocijo je pa zato storitev bila v osnovi "nestabilena", oz pogojena z vodstvom.
Zakaj pa zdaj vi, ki ste za vitko državo, ne zahtevate, da se ga prične vzdrževati kot je potrebno (ali pa magari na novo spiše), da se vam vitka država ne poredi še bolj? Eni ste očitno tu samo zato, da pljuvate po vsem, kar ni 'vaše' ali požegano s strani nekoga.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
imagodei ::
Nepravilnost, ki jim jo očitam, ni vsebinsko ponarejanje podatkov, ampak pomanjkanje natančne predstavitve postopka pridobivanja podatkov. Kaj je počel Primož ne vem. Nauči se brat.
Saj med vrsticami tudi znamo brat. Kaj pa je sedaj tako drugače, da bolj verjameš trenutni ureditvi, kot prejšnji? Kaj pa zdaj preprečuje tistemu, ki poganja skripte in ureja stolpce za tabele, ki pridejo na CD-jih, da česa ne "pozabi"? In predvsem, zakaj prej, ko je to počel Primož, ne bi mogel nekdo preveriti integritete taistih podatkov (ki so javno dostopni), danes pa to lahko stori?
Mogoče ni bil tvoj namen obtoževat Primoža, je pa to (nehotena) posledica tvojega zapisa, saj pri ljudeh lažno vzbudi občutek, da se lahko takšno početje skrije. V resnici se ga ne da skriti, ker je Supervizor samo orodje, na podlagi katerega greš potem številke lahko krasno fino preveriti k izvoru. In hitro bi se pokazalo, da je nekdo "mešal drek".
- Hoc est qui sumus -
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali smejo davčne številke po spletu potovati nešifrirane?Oddelek: Novice / NWO | 19064 (15710) | Miha 333 |
» | Elektronski računi 01.01.2015 (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 20228 (12733) | prtenjam |
» | Bulata moti Supervizor (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 16723 (14807) | Gandalfar |
» | Nakup na narocilnicoOddelek: Kaj kupiti | 4748 (4032) | Zheegec |