Novice » NWO » KPK predstavila spletišče s podatki o javnofinančnih odhodkih
thramos ::
Zaposlen (renomiran) strokovnjak je predvsem tak, ki za svoje delo plačan. Če za svoje delo ni plačan, ne vem kako lahko govoriš o zaposlitvi?
Replika je bila na tvoje besede: Ljudje, bodite pozorni, da ne boste kdaj zaposlili renomiranega strokovnjaka. Le-ta je očitno koruptiven, ker si je drznil pridobiti reference za dobro opravljeno delo v preteklosti.
Še enkrat, da bo bolj jasno: ja, v javni upravi je treba biti pozoren, kako boš zaposlil kogarkoli.
Okapi ::
Vztrajat pri korupciji je deplasirano.Deplasirano se je kvečjemu paragrafarsko loviti na definicije besed. A misliš, da če nekaj ni korupcija, ampak goljufija, bo pa kaj bolje? Nismo na sodišču, ampak v debatnem krožku.
imagodei ::
Kaj za vraga pa je "koruptiven način pridobivanja referenc"?
Ne vem, a se samo delaš neumnega, ali pa res ne razumeš? Projekt je dober in to predstavlja zate referenco. Koruptivno je, kako si projekt sploh dobil. Zakaj si ga dobil ti, da se lahko sedaj hvališ s svojim dobrim delom, zakaj ga nisem dobil jaz, da bi se lahko hvalil z referenco?
Grozovito. Izhajaš iz povsem napačnih predpostavk. Vedeli ne bomo nikoli, ampak ne Supervizorja ne Erarja danes verjetno ne bi bilo, če bi se šli razpise oz. če ga ne bi začeli razvijati sami v KPK (s pomočjo zunanjega sodelavca). Sem precej prepričan, da ne bi bilo politične volje, da bi do realizacije sploh prišlo.
KPK je obstajala že prej, tudi pod drugim vodstvom. Država je vse podatke imela na voljo. Zakaj razpisa ni bilo že prej? Zakaj dvorni informatiki niso že sami razvili take aplikacije?
V luči tega govorit sploh o korupciji, je tako izkrivljanje realnosti, da glava peče.
Vrnimo se k srži problema: človek nekaj opravi brezplačno, več let dela in vzdržuje brezplačno, knee-jerk reaction je pa, da mu očitamo koruptivnost?
Vztrajat pri korupciji je deplasirano.Deplasirano se je kvečjemu paragrafarsko loviti na definicije besed. A misliš, da če nekaj ni korupcija, ampak goljufija, bo pa kaj bolje? Nismo na sodišču, ampak v debatnem krožku.
Mnja, besede imajo svoj pomen. Jaz kar vztrajam pri tem, da se, vsaj pri terminologiji, ki je laikom poznana, držimo slovarskega pomena. Drugače si lahko vsak predstavlja drugače. Nemara lahko z besedo korupcija začnemo potem označevat tudi varanje partnerja? Npr: "Ta dva sta koruptivna?"
Z "goljufijo" je podobno: od tebe bom zahteval, da boš povedal, kdo je koga ogoljufal.
- Hoc est qui sumus -
Zgodovina sprememb…
- spremenil: imagodei ()
thramos ::
Vrnimo se k srži problema: človek nekaj opravi brezplačno, več let dela in vzdržuje brezplačno, knee-jerk reaction je pa, da mu očitamo koruptivnost?
Nihče ne očita koruptivnosti, ampak da so se zadeve lotili tako, da so izpostavljeni obtožbam o koruptivnosti.
Že parkrat napisano.
imagodei ::
In seveda že parkrat napisano, da normalen človek neha sanjarit o tem, ko pogleda okoliščine in dejstva. 1.) če bi KPK želela sredstva in bi se delal razpis za Supervizorja, bi zadeva obstala tam - pri ideji. Politične volje za kaj takega ne bi bilo. Kdo od politikov pa si je želel transparentnosi in razkritij, koliko denarja je pridobil od fakultet? 2.) KPK za projekt ni izplačala nikomur niti centa.
Še enkrat bom rekel: ja, zadeve bi lahko bile urejene boljše, akterji so bili nemara celo naivni, ko so se dogovarjali brez pisnih dogovorov in pogodb. Mogoče bi pravniki v tem početju uspeli najti celo kakšno kršitev zakonodaje. Ampak, po razkritih vseh dejstvih vztrajati pri obtožbi koruptivnosti je pa izjemno trapasto.
Da se o tem sploh pogovarjamo je zato, ker je v ozadju ironični prizvok tematike: kao, Komisija za preprečevanje korupcije je sama ravnala koruptivno. Če to ne bi bil ravno KPK, se očitki koruptivnosti v zvezi z brezplačnim razvojem Supervizorja nikoli in nikdar ne bi omenjali.
Še enkrat bom rekel: ja, zadeve bi lahko bile urejene boljše, akterji so bili nemara celo naivni, ko so se dogovarjali brez pisnih dogovorov in pogodb. Mogoče bi pravniki v tem početju uspeli najti celo kakšno kršitev zakonodaje. Ampak, po razkritih vseh dejstvih vztrajati pri obtožbi koruptivnosti je pa izjemno trapasto.
Da se o tem sploh pogovarjamo je zato, ker je v ozadju ironični prizvok tematike: kao, Komisija za preprečevanje korupcije je sama ravnala koruptivno. Če to ne bi bil ravno KPK, se očitki koruptivnosti v zvezi z brezplačnim razvojem Supervizorja nikoli in nikdar ne bi omenjali.
- Hoc est qui sumus -
Okapi ::
Hebiga, če druge obmetavaš z obtožbami o sumu korupcije ali "korupcijskem tveganju", moraš pač toliko bolj paziti, da se tebi kaj takega ne zgodi.
imagodei ::
S tem se pa lahko samo strinjam. Niti ne zagovarjam takega pristopa, kot so ga imeli (o tem sem se menda izjasnil že lep čas nazaj) in celo razumem začetne obtožbe nekaterih na to temo. Ne razumem pa, da se te obtožbe vračajo po vseh razkritjih vseh vpletenih, po razjasnitvi okoliščin, že celo leto po tem, ko je zadeva prišla v javnost.
- Hoc est qui sumus -
poweroff ::
Za izdelavo Supervizorja bi morali upoštevati pravila za javna naročila, pa jih niste.
Zakaj že?
Aja, verjetno zato, ker si nekje prebral, da obstaja nek zakon o javnem naročanju. Sicer zadeve ne poznaš kaj dosti in le približno razumeš, ampak zakon je ... zakon, kajne?
In oškodovani so bili tisti, ki bi morda tudi hoteli brezplačno narediti program, mogoče celo boljšega, recimo zato, da bi se z njim lahko hvalili naokoli (in na ta račun dobili kakšen plačan projekt).
Riiiight!
Se pravi KPK bi morala dati razpis za zbiranje idej za brezplačne projekte, potem bi se pa ljudje željni referenc prijavili na razpis... LOL, pa se ti sploh zavedaš kakšne kozlarije pišeš?
Mimogrede, takšnim "darilom" lahko zelo hitro natakneš nalepko "korupcija", "podkupovanje" in še kaj. Recimo, ko farmacevtsko podjetje bolnici podari €€€€, ali ko gradbeno podjetje mestu podari most.
Vsekakor. Zato ti pa verjetno ne bo težko pokazati koliko "povezanih" poslov je imel Primož s KPK, ne?
Kakšne koristi pa so si obetali Primož, Matthai, nemara Klemenčič?
To je jasno. Klemenčič je imel od tega korist, ker je pridobil na ugledu in medijski razpoznavnosti, Primož in Matthai pa kup izkušenj in eno dobro referenco. To je seveda problem. V Sloveniji se namreč ne sme štrleti iz povprečja...
Zakaj si ga dobil ti, da se lahko sedaj hvališ s svojim dobrim delom, zakaj ga nisem dobil jaz, da bi se lahko hvalil z referenco?
Verjetno zato, ker si nesposoben dobiti tako idejo, jo predstaviti odločevalcem in potem izpeljati? Ker pa težko priznaš lastno nesposobnost, boš raje drugim očital koruptivnost - tipičen primer negativne selekcije (če kdo štrli iz povprečja ga bomo raje zatolkli dol, ne da bi se skušali zgledovati po njem).
Zadeva je preprosta - obstaja kup državnih podatkov, ki samo čakajo, da jih kdo začne obdelovat. Na to temo je bilo že nekaj hackatonov. Na prste ene roke pa lahko prešteješ koliko posameznikov se je prijavilo zraven, da se dokažejo z referencami. Skratka - možnosti si imel in jih imaš še vedno, če si nesposoben, pa tega sedaj ne zvračaj na druge.
sudo poweroff
knesz ::
Nisem pravnik, ne delam s proračunskimi uporabniki, ampak, a ni tako, da je razpis potreben za naročila v vrednosti nad 10k€ (tam nekje)? V tem primeru zadeva s Supervizorjem pomoje ni sporna, kakšna pogodba bi rešila vse.
poweroff ::
Zelo poenostavljeno je tako, ja (pa meja je 20k).
Če pa je vrednost plačila 0 EUR in izvajalec ne dobi sploh nobenega posla (povezanega ali nepovezanega), pa ZJN sploh ne stopi v veljavo.
Razen če gre za Primoža. Tam stopi v veljavo tajni uradni list, ki ga izdaja Stranka, tiska pa Županova tiskarna. Tam so pa druga pravila.
Če pa je vrednost plačila 0 EUR in izvajalec ne dobi sploh nobenega posla (povezanega ali nepovezanega), pa ZJN sploh ne stopi v veljavo.
Razen če gre za Primoža. Tam stopi v veljavo tajni uradni list, ki ga izdaja Stranka, tiska pa Županova tiskarna. Tam so pa druga pravila.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
Okapi ::
Eni se očitno delate namenoma neumne (ker dvomim, da res ne dojamete, v čem je problem). Mimogrede, pomembna je vrednost, ne to, koliko kdo plača. Sodno zaprisežen cenilec bi lahko uradno povedal, koliko je bil vreden Supervizor.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
matijadmin ::
Ironično je, da je bil Supervizor v bistvu zelo značilen primer slovenske korupcije.
Uradna pot bi bila videti nekako takole. Na KPK bi morali bodisi s svojimi zaposlenimi narediti program, ali pa objaviti javni razpis za izdelavo. Oboje bi vse skupaj zakompliciralo, razpis pa še zelo podražil. In so se dobili prijatelji na pijači ter se zmenili, da bodo to naredili "po domače". A je kdo pri tem kaj zaslužil ali imel kakšno drugo korist je pravzaprav popolnoma nepomembno.
Ko na podoben način, in zaradi popolnoma enakih razlogov (ne zato, ker bi hotel kaj zaslužiti, ampak preprosto zato, ker je uradna pot predolga, prekomplicirana in predraga) kaj podobnega naredi kakšen župan ali direktor, bi ga pa pravičniki radi kar takoj na križ pribili.
Res je, ker v Sloveniji je referenca dobrina, s katero se trguje. Tako kot z bitcoinom, recimo. Potem pa z evri kupi dobro službu, v Luki Koper recimo. Eno toliko resno se bere tvoj post.
Eni se očitno delate namenoma neumne (ker dvomim, da res ne dojamete, v čem je problem). Mimogrede, pomembna je vrednost, ne to, koliko kdo plača. Sodno zaprisežen cenilec bi lahko uradno povedal, koliko je bil vreden Supervizor.
In država ne sme prejeti darila? Državljani tudi ne, če je vsem na voljo? Potem je ubi gradbinec, ki zgradil zastonj most nekje na Štajerskem hud kriminalec in podkupovalec, saj res.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
knesz ::
Eni se očitno delate namenoma neumne (ker dvomim, da res ne dojamete, v čem je problem). Mimogrede, pomembna je vrednost, ne to, koliko kdo plača. Sodno zaprisežen cenilec bi lahko uradno povedal, koliko je bil vreden Supervizor.
Zakaj pa ne? Saj jaz (firma) tudi dajem razne nagrade za gasilske srečolove (v zameno za obešen pano podjetja na žuru), doniram društvom (fotografski klub, gasilci...), se vsaj enkrat na leto oglasim pri večjih partnerjih s simboličnimi darili... Je zastonj, a je precej vredno
thramos ::
matijadmin je izjavil:
Res je, ker v Sloveniji je referenca dobrina, s katero se trguje.
Pokukaj v temo o IT plačah, kjer izkušeni svetujejo začetnikom oz. nezadovoljnim s plačami naj izboljšajo svojo konkurenčnost ravno z (brezplačnimi) referencami.
matijadmin je izjavil:
In država ne sme prejeti darila? Državljani tudi ne, če je vsem na voljo? Potem je ubi gradbinec, ki zgradil zastonj most nekje na Štajerskem hud kriminalec in podkupovalec, saj res.
Ja, gradbincu, ki je "podaril" Žitni most, z višjo ceno parkirnine taisti most plačujejo obiskovalci kliničnega centra. Plus še nekaj zraven. Definicija prikrite korupcije v obliki daru.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: thramos ()
perci ::
Okapi, ko bos nasel nekoga drugega poleg primoza, ki bi bil pripravljen karkoli narediti zastonj za drzavno upravo, samo za reference, mi pisi na privat, ker imam veliko dela zanj. Ce bo delo dobro opravljeno, garantiram referenco.
Do takrat pa se nehaj smesiti s svojimi izjavami. Mimimogrede, narocila do 20 jurjev se lahko sklenejo brez razpisa - verjetno velja to tudi za narocila, katerih pogodbena vrednost znasa nic, se ti ne zdi?
Do takrat pa se nehaj smesiti s svojimi izjavami. Mimimogrede, narocila do 20 jurjev se lahko sklenejo brez razpisa - verjetno velja to tudi za narocila, katerih pogodbena vrednost znasa nic, se ti ne zdi?
no comment ::
Perci, sej maš Primoża. Btw, a pride Primoż volontirat kak mesec tudi na privat firmo?
Okapi ::
Mimimogrede, narocila do 20 jurjev se lahko sklenejo brez razpisa -Lahko brez razpisa, ne pa tudi brez (dokumentiranega) zbiranja ponudb. In mimogrede, brezplačno delo se lahko šteje tudi kot dumpinška ponudba. Lahko si prepričan, da bi se konkurenti, če bi bil v igri dejanski razpis, takoj pritožili, če bi zmagal tisti, ki bi ponudil ceno 0 €.
matijadmin ::
matijadmin je izjavil:
Res je, ker v Sloveniji je referenca dobrina, s katero se trguje.
Pokukaj v temo o IT plačah, kjer izkušeni svetujejo začetnikom oz. nezadovoljnim s plačami naj izboljšajo svojo konkurenčnost ravno z (brezplačnimi) referencami.
matijadmin je izjavil:
In država ne sme prejeti darila? Državljani tudi ne, če je vsem na voljo? Potem je ubi gradbinec, ki zgradil zastonj most nekje na Štajerskem hud kriminalec in podkupovalec, saj res.
Ja, gradbincu, ki je "podaril" Žitni most, z višjo ceno parkirnine taisti most plačujejo obiskovalci kliničnega centra. Plus še nekaj zraven. Definicija prikrite korupcije v obliki daru.
Ma svetovne bedarije pišeš in to ad hominem. Najprej percepiraš, kdo piše, pol pa z orožjem ... Napaka. O mostu v Šoštanju sem pistal, tako da pamet v roke.
no comment je izjavil:
Perci, sej maš Primoża. Btw, a pride Primoż volontirat kak mesec tudi na privat firmo?
Če želi za skupno dobro, še ne pomeni, da je tepec, ki bo delal zate in tvojo rit. A ni to jasno?
Mimimogrede, narocila do 20 jurjev se lahko sklenejo brez razpisa -Lahko brez razpisa, ne pa tudi brez (dokumentiranega) zbiranja ponudb. In mimogrede, brezplačno delo se lahko šteje tudi kot dumpinška ponudba. Lahko si prepričan, da bi se konkurenti, če bi bil v igri dejanski razpis, takoj pritožili, če bi zmagal tisti, ki bi ponudil ceno 0 €.
A tistih treh ponudb, ki jih arbitrarno izbere tisti, ki želi nekaj kupiti ali naročiti? Oh, lol.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
no comment ::
matijadmin je izjavil:
Če želi za skupno dobro, še ne pomeni, da je tepec, ki bo delal zate in tvojo rit. A ni to jasno?
Sploh ni samoumevno. V svetu je polno primerov, ko greš h kapitalistu hapat BREZPLAČNO. Sicer te udarnike običajno izberejo na čisto spodobnih razpisih, ma ni vrag, da fanta ne bi vzeli tudi brez.
Sicer pa, sej delamo tud za javni sektor, bo na koncu za skupno dobro...
(BTW, brez zadržkov pozdravljam Supervizor, verjetno bi ga pa lahko postavili tudi tako, da se Okapi ne bi rabil usajat...)
thramos ::
matijadmin je izjavil:
Ma svetovne bedarije pišeš in to ad hominem. Najprej percepiraš, kdo piše, pol pa z orožjem ... Napaka. O mostu v Šoštanju sem pistal, tako da pamet v roke.
Kateri del mojega pisanja je ad hominem?
Ali je neumnost, če pokažem, da ima tudi brezplačno delo v obliki reference svojo vrednost?
Jaz pa sem pisal o mostu v Ljubljani, ki je, kljub temu, da je bil podarjen, del širšega koruptivnega dejanja.
matijadmin ::
Ja, za ene so zakoni in predpisi lol. Nič novega.
Ker sem naročal in vem, kako neumen je zakon, so lol, ja. Po ponudbo za batne obročke greš lahko v mesnico kot pojejo Zmelkow, pa da cene ne omenjam. To je lol, ja. In za Primoževo delo bi ziher zbral več kot tri ponudbe, ki so > 0 EUR in za nič sem prepričan, da jih ni potrebno zbirati vendar bodo do neke zadosti visoke sodne prakse vse to neskončna polja za nabijanje neumnosti. Ajde, prijavi kršitev računskemu, pa da vidimo.
Vrnite nam techno!
poweroff ::
Lahko brez razpisa, ne pa tudi brez (dokumentiranega) zbiranja ponudb.
Kje si pa to traparijo prebral?
Kot rečeno, ZJN poznaš zelo površno.
Jaz pa sem pisal o mostu v Ljubljani, ki je, kljub temu, da je bil podarjen, del širšega koruptivnega dejanja.
Kot rečeno - verjetno ti ne bo problem pokazati vezanih poslov, ki jih je nato dobil Primož. Ali pa se vsaj opravičiti za podtikanje. Tega slednjega sicer skoraj zagotovo ne boš zmogel, saj si brez hrbtenice...
no comment je izjavil:
Perci, sej maš Primoża. Btw, a pride Primoż volontirat kak mesec tudi na privat firmo?
Ne boš verjel, ampak in jaz in Primož sva že kaj volontirala za privat firme. In to ne tako redko.
Če mi pokažeš kakšen zame dovolj zanimiv projekt, se brez problema odločim. Ravno te dni sem volontersko naredil eno precej konkretno forenzično analizo. Ker mi je bil primer všeč.
Ne pomeni pa to, da za kakšno drugo zadevo ne bom hotel izstaviti računa. Tako da, če imaš idejo za kakšen zanimiv projekt, kar na plano z njo.
sudo poweroff
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: poweroff ()
matijadmin ::
Tisto s tremi ponudbami je priporočilo in ne obveza, tako da je padel še zadnji Okapijev argument. Je pa res, da se nekateri revizorji na to radi obešajo in pišejo razna (neumna) mnenja.
Vrnite nam techno!
Okapi ::
In očitno še vedno precej bolje kot ti.Lahko brez razpisa, ne pa tudi brez (dokumentiranega) zbiranja ponudb.
Kje si pa to traparijo prebral?
Kot rečeno, ZJN poznaš zelo površno.
Preberi si 12. člen pravilnika KPK o javnem naročanju (enostavni postopek, za naročila pod 20.000 evri).
Oseba, odgovorna za javna naročila izvede povpraševanje na trgu pri najmanj treh ponudnikih in pripravi poročilo o izbiri ekonomsko najugodnejše ali najcenejše ponudbe.
matijadmin je izjavil:
Tisto s tremi ponudbami je priporočilo in ne obveza, tako da je padel še zadnji Okapijev argument. Je pa res, da se nekateri revizorji na to radi obešajo in pišejo razna (neumna) mnenja.
Ne klamfaj, če nimaš pojma.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
AndrejO ::
Okapi ::
Pravilnik je bil sprejet ob začetku delovanja komisije (tudi v prvem je sigurno enak člen, ker je v vseh tovrstnih pravilnikih). Kakšna kazen je zagrožena, me niti najmanj ne zanima.
matijadmin ::
Nkč ne klamfam, Zakon je jasen (gre za priporočilo). Pravilnik je lahko papeški, a vprašanje koliko sme sploh biti strožji od zakonskih norm. Pa, če ni sankicij, je vse brez veze.
Vrnite nam techno!
perci ::
Okapi, a lahko prosim že nehaš delat budalo iz sebe. A ti veš, kaj je ta pravilnik? To je interni akt KPK-ja, ne pa predpis, ki bi se ga morali držati ostali zavezanci za ZJN. Zaenkrat pravilnike (kot podzakonske akte) podpisujejo ministri in ne predsednik KPK.
V bistvu je ta pravilnik tam zato, ker na KPK-ju očitno ne znajo vodit postopkov po ZJN in jim je moral nekdo navodila napisat.
Skratka, nobene obveze ni po zbiranju treh ponudb, ker je to zbiranje treh ponudb kretenizem.
Interni pravilnik ni nič drugega kot navodilo zaposlenim. Ravnanje v nasprotju z njim pa ni niti v nasprotju z zakonskimi niti podzakonskimi akti.
Tudi, če bi nekdo vložil revizijski zahtevek zoper javno naročilo, ki je bilo sklenjeno v nasprotju s tem navodilom, ga državna revizijska komisija ne bi razveljavila.
V bistvu je ta pravilnik tam zato, ker na KPK-ju očitno ne znajo vodit postopkov po ZJN in jim je moral nekdo navodila napisat.
Skratka, nobene obveze ni po zbiranju treh ponudb, ker je to zbiranje treh ponudb kretenizem.
Interni pravilnik ni nič drugega kot navodilo zaposlenim. Ravnanje v nasprotju z njim pa ni niti v nasprotju z zakonskimi niti podzakonskimi akti.
Tudi, če bi nekdo vložil revizijski zahtevek zoper javno naročilo, ki je bilo sklenjeno v nasprotju s tem navodilom, ga državna revizijska komisija ne bi razveljavila.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Okapi ::
Praktično vse državne ustanove imajo takšne pravilnike, in objavljeni so v Uradnem listu. Očitno nekateri mislite, da so samo zaradi lepšega in se jih ni treba držati, še zlasti, če vam kaj v njih ni všeč. Lepšega dokaza dvojnih meril, ki jih imate nekateri, si ne bi mogel želeti.
perci ::
Prej kot si boš priznal, da kvasiš neumnosti in da si se pač zmotil, prej boš šel lahko naprej.
Do takrat se pa zapletaš in zapletaš.
1. ne, ne drži tvoja trditev, da imajo vse državne ustanove takšne pravilnike, daleč od tega - večina tega nima (pokaži mi recimo, kje ga ima Policija, FURS, MJU? Kje ga ima direktorat za javno naročanje, ki je konec koncev pristojno za pripravo predpisov iz tega področja?
2. ne, ne drži tvoja trditev, da so objavljeni v uradnem listu, ker tam nimajo kaj delati.
3. ve se, kaj so pravni viri v RS; interni pravilniki, ki jih predpiše predstojnik organa, to niso. Lahko si jih pa prebereš tule, pod točko 1 - LINK
Do takrat se pa zapletaš in zapletaš.
1. ne, ne drži tvoja trditev, da imajo vse državne ustanove takšne pravilnike, daleč od tega - večina tega nima (pokaži mi recimo, kje ga ima Policija, FURS, MJU? Kje ga ima direktorat za javno naročanje, ki je konec koncev pristojno za pripravo predpisov iz tega področja?
2. ne, ne drži tvoja trditev, da so objavljeni v uradnem listu, ker tam nimajo kaj delati.
3. ve se, kaj so pravni viri v RS; interni pravilniki, ki jih predpiše predstojnik organa, to niso. Lahko si jih pa prebereš tule, pod točko 1 - LINK
Okapi ::
A je tako boleče priznati, da so pač delali po domače, najmanj v nasprotju z lastnimi internimi pravili? Posledica delanja po domače, v nasprotju z internimi pravili, pa predstavlja "korupcijsko tveganje". Hebiga, tako pač je. Zanimivo bi bilo videti tudi, na koliko bi vrednost Supervizorja ocenil cenilec. Bi bila pod 20.000 evri?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Okapi ()
perci ::
To, če so delali po domače, je ena stvar. Nimam težav s tem, da se to pove, če je to res. Čeprav v resnici tega ne vem.
Vem pa, da je neumna trditev, da je bilo to, da so se zmenili po domače (če so se), koruptivno. Zakaj, sem napisal.
Zdaj pa prosim, da poveš, v katerem uradnem listu so objavljeni vsi ti famozni pravilniki in zakaj jih ni na seznamu pravnih aktov s področja javnega naročanja, objavljenih pri MJU, Direktoratu za javno naročanje - direktoratu, pristojenm za pripravo predpisov iz tega področja.
Kršitev tega pravilnika (KPK) je lahko zgolj delovnopravna kršitev. Pa še to vprašanje. Poraja se resen dvom, če je tak pravilnik sploh zakonit, ker je v nasprotju z Zakonom o javnem naročanju - ki pa je pravni akt v RS in ga morajo sodišča upoštevati (za razliko od tega "pravilnika").
Vrednost, ki se upošteva za 20k, ni vrednost, kot jo oceni sodni cenilec, ampak je tista vrednost, ki je napisana na pogodbi in je podlaga za izdajo računov in izplačilo. Tega ni težko razumet, menda?
Skratka, a lahko prosim že nehaš pametovat z javnim naročanjem, ker z vsakim stavkom napišeš novo neumnost.
Vem pa, da je neumna trditev, da je bilo to, da so se zmenili po domače (če so se), koruptivno. Zakaj, sem napisal.
Zdaj pa prosim, da poveš, v katerem uradnem listu so objavljeni vsi ti famozni pravilniki in zakaj jih ni na seznamu pravnih aktov s področja javnega naročanja, objavljenih pri MJU, Direktoratu za javno naročanje - direktoratu, pristojenm za pripravo predpisov iz tega področja.
Kršitev tega pravilnika (KPK) je lahko zgolj delovnopravna kršitev. Pa še to vprašanje. Poraja se resen dvom, če je tak pravilnik sploh zakonit, ker je v nasprotju z Zakonom o javnem naročanju - ki pa je pravni akt v RS in ga morajo sodišča upoštevati (za razliko od tega "pravilnika").
Vrednost, ki se upošteva za 20k, ni vrednost, kot jo oceni sodni cenilec, ampak je tista vrednost, ki je napisana na pogodbi in je podlaga za izdajo računov in izplačilo. Tega ni težko razumet, menda?
Skratka, a lahko prosim že nehaš pametovat z javnim naročanjem, ker z vsakim stavkom napišeš novo neumnost.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: perci ()
Okapi ::
To, če so delali po domače, je ena stvar. Nimam težav s tem, da se to pove, če je to res. Čeprav v resnici tega ne vem.A je kdo kaj takega rekel? Izraz korupcijsko tveganje razumeš? Razumeš razliko med korupcijskim tveganjem in korupcijo? Ker je videti, da ne.
Vem pa, da je neumna trditev, da je bilo to, da so se zmenili po domače (če so se), koruptivno. Zakaj, sem napisal.
poweroff ::
LOL, zdaj govoris o tveganju, prej si pa o primeu tipicne korupcije.
Zapletas se na polno.
A je tako tezko priznat, da si se pac zmotil, verjetno zato, ker te je zaslepil bes zaradi odkritij o tebi ljubem politiku...?
In kot receno - bo treba bolj natancno prebrat zakon, zlasti kdaj se uporablja in kdaj ne.
Zapletas se na polno.
A je tako tezko priznat, da si se pac zmotil, verjetno zato, ker te je zaslepil bes zaradi odkritij o tebi ljubem politiku...?
In kot receno - bo treba bolj natancno prebrat zakon, zlasti kdaj se uporablja in kdaj ne.
sudo poweroff
matijadmin ::
Praktično vse državne ustanove imajo takšne pravilnike, in objavljeni so v Uradnem listu. Očitno nekateri mislite, da so samo zaradi lepšega in se jih ni treba držati, še zlasti, če vam kaj v njih ni všeč. Lepšega dokaza dvojnih meril, ki jih imate nekateri, si ne bi mogel želeti.
Zaradi miselnosti, kakršno si pokazal smo, kjer smo ... Globoko v riti. To iskanje treh ponudb je kretenizem. V praksipa jih itak poišče tisti, pri komer kupiš ali naročiš nekaj, da ne zgubljaš časa. Bom iskren.
Kakšna razlika je, če poiščeš 3 ponudbe in to arbitrarno? To niti približno ne odpre postopka kot si sprva trdil, da bi moral biti. Še en nonsense.
Vrnite nam techno!
nekikr ::
Zapleta se že, ampak tisto, kar je v osnovi povedal, pa vseeno drži ne glede na to kako neumno se vam zdi. KPK bi morala biti toliko bolj previdna pri svojem delovanju, da sploh ne bi obstajala senca dvoma. Tako se je pa delalo po domače, med prijatelji in posledično lahko kdo misli, povsem upravičeno, da je zadaj nek drug interes. Da ga ni sicer vemo iz pričevanja Matthaia, ki se je s kolegoma Primožem in Goranom dogovoril za tole. Bo lažje razumljivo?
matijadmin ::
A je tako boleče priznati, da so pač delali po domače, najmanj v nasprotju z lastnimi internimi pravili? Posledica delanja po domače, v nasprotju z internimi pravili, pa predstavlja "korupcijsko tveganje". Hebiga, tako pač je. Zanimivo bi bilo videti tudi, na koliko bi vrednost Supervizorja ocenil cenilec. Bi bila pod 20.000 evri?
Dejanska vrednost ne igra vloge, igra tista na računu. Saj veš, kaj pravi FURS, nekoč DURS, da če želi obrtnik nekaj revežu podariti, naj izda račun z 0. In ta je kakopak, neobdavčljiv! Eto. Pomoje za donatorje tudi po pravilniku KPK ni potrebno bilo izbirati ponudb, ker to za donacije nikjer v pravilniku ni bilo omenjeno ... Tako da nehaj kvasiti neumnosti o cenilcih in pokaži že, da si vsaj pismen.
Zapleta se že, ampak tisto, kar je v osnovi povedal, pa vseeno drži ne glede na to kako neumno se vam zdi. KPK bi morala biti toliko bolj previdna pri svojem delovanju, da sploh ne bi obstajala senca dvoma. Tako se je pa delalo po domače, med prijatelji in posledično lahko kdo misli, povsem upravičeno, da je zadaj nek drug interes. Da ga ni sicer vemo iz pričevanja Matthaia, ki se je s kolegoma Primožem in Goranom dogovoril za tole. Bo lažje razumljivo?
Ha, ha, ha, v osnovi je povedal, da je to tipična korupcija. Res ne drži.
Za donacije ni potrebno zbirati ponudb, ker to noben pravilnik nikjer ne določa, pa tudi nobenega tveganja ni bilo, ker je bilo od začetka jasno, da bo vrednost 0 brez skritih szroškov. Amen.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
matijadmin ::
V Okapijevem Lalalandu se je zgodila nezaslišana horupcija in cela vas je smrdela po tveganju. Predsednik protihorupcijske je (s prazno obljubo)podkupil Primoža, da je ta nekaj naredil sebi v škodo in tako je predsednik v proračun (za vse nas) pridobil znatno premoženjsko koristi. Zdaj pa mu sodijo, pri čemer mu grozi 8 udarcev z vžigalico.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
thramos ::
Kot rečeno - verjetno ti ne bo problem pokazati vezanih poslov, ki jih je nato dobil Primož. Ali pa se vsaj opravičiti za podtikanje. Tega slednjega sicer skoraj zagotovo ne boš zmogel, saj si brez hrbtenice...
Seveda, takoj ko boš pokazal moj citat, kjer Primožu nekaj podtikam.
Ne bo šlo? Se boš opravičil za podtikanje, ali ti manjka kakšen del telesa?
Bam-Bam ::
Strinjam se z Okapijem, saj je vse argumentiral. Nekateri ste vzeli osebno in preklopili v ultra defenzive mode. Mal objektivnosti, prosm.
Ne verjamem, da je 3/4 slo-techa tesno povezanega z JU, pa čeprav vaše reakcije to nakazujejo.
Ne verjamem, da je 3/4 slo-techa tesno povezanega z JU, pa čeprav vaše reakcije to nakazujejo.
matijadmin ::
Strinjam se z Okapijem, saj je vse argumentiral. Nekateri ste vzeli osebno in preklopili v ultra defenzive mode. Mal objektivnosti, prosm.
Ne verjamem, da je 3/4 slo-techa tesno povezanega z JU, pa čeprav vaše reakcije to nakazujejo.
Ni argumentiral. Za vrednosti posla nič, oz. donacijo nikjer ne piše, da je potrebno zbirati ponudbe. Kaj je tu osebnega? Ja, osebna je moja pravljica iz Lalalanda, ampak dobro ponazori neargumentirano nabijanje.
P. S.: In s šolskega primera korupcije smo prišli na razlago internega pravilnika, kot si je ne razlaga noben pravnik niti revizor. Toliko o tveganju. Zares Pozitivci pač branijo svoj lik in njegovo delo, to je jasno.
Vrnite nam techno!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: matijadmin ()
Bam-Bam ::
Argumentiral je, da prepocen ne smep delat, ker se temu reče dumping. Tko, da primož tudi drugim škodo dela.
Argumentiral je tudi, da če ne delaš po pravilih, da predstavlja korupcijsko tveganje.
Argumentiral je tudi, da če ne delaš po pravilih, da predstavlja korupcijsko tveganje.
Zgodovina sprememb…
- predlagal izbris: matijadmin ()
poweroff ::
Zapleta se že, ampak tisto, kar je v osnovi povedal, pa vseeno drži ne glede na to kako neumno se vam zdi. KPK bi morala biti toliko bolj previdna pri svojem delovanju, da sploh ne bi obstajala senca dvoma.
KPK je bila v času Klemenčiča tarča številnih inšpekcijskih pregledov - Računsko sodišče, delovna inšpekcija, upravna inšpekcija, če se prav spomnim je prišel celo požarni inšpektor in neka inšpekcija za nadzor javnih financ... nihče od teh v zvezi s Supervizorjem ni našel ničesar.
Tako da so ti očitki navadna traparija. Sicer pa lahko Okapi poda kakšno prijavo, če je tako prepričan v svoj prav...
Argumentiral je, da prepocen ne smep delat, ker se temu reče dumping. Tko, da primož tudi drugim škodo dela.
Tale je pa zelo krepka. Se spomnim, da sem (ko sem bil še zaposlen na KPK) dobil en mail od nekega podjetja, kjer so precej jezno zapisali, da se sedaj, ko smo na Supervizorju razkrili javna plačila vidi, da so dražji od konkurence in da bodo zato izgubili posle. In dodali, da jih zanima, če bo KPK krila to škodo.
Ne moreš verjeti. Očitno so nekateri mnenja, da je konkurenca škodljiva. Mednje prištevam tudi tebe, ki subtilno praviš, da je Primož delal škodo, ker je bil pač boljši in cenejši. To je zate škoda???
Ampak bom rekel še enkrat - nesposobni ste vsi skupaj. Če hočete reference, imate na NIO portalu cel kup odprtih podatkov. Vzemite jih, naredite dober portal in ga predstavite MJU. Reference zagotovljene.
Ampak ne. Raje boste jamrali in pljuvali po drugih, ki štrlijo iznad povprečja.
Banda nesposobna in podpovprečna.
sudo poweroff
tac ::
Bom na hitro se jaz vskočil...
Po dopustu mi je ta tema prav prisrčno zabavno branje, tipično slovenceljsko, nekoga zaradi napačnih vejic in pik pribijat na križ. Mislim, da v vseh postopkih odločanja manjka ZKP, torej zdrave kmečke pameti. Meni je od daleč jasno, da so hoteli stvari premakniti in so morali delati hitro in učinkovito, za varovalko pred očitki so izbrali delo zastonj. Iz debate nisem uspel razbrati ali jim to domačnost resno očitajo, ali jih samo dražijo, ker za zastonj delo res ni veliko predpisov in prakse. Vsekakor zgrešena smer. Prava smer debate bi bila, kako izpeljati še kak tak projekt, npr s študenti FRI ipd... V slogu kaj lahko narediš za svojo državo. Rabili bi par mentorjev in veliko študentov, pa čimmanj predpisov ;)
Po dopustu mi je ta tema prav prisrčno zabavno branje, tipično slovenceljsko, nekoga zaradi napačnih vejic in pik pribijat na križ. Mislim, da v vseh postopkih odločanja manjka ZKP, torej zdrave kmečke pameti. Meni je od daleč jasno, da so hoteli stvari premakniti in so morali delati hitro in učinkovito, za varovalko pred očitki so izbrali delo zastonj. Iz debate nisem uspel razbrati ali jim to domačnost resno očitajo, ali jih samo dražijo, ker za zastonj delo res ni veliko predpisov in prakse. Vsekakor zgrešena smer. Prava smer debate bi bila, kako izpeljati še kak tak projekt, npr s študenti FRI ipd... V slogu kaj lahko narediš za svojo državo. Rabili bi par mentorjev in veliko študentov, pa čimmanj predpisov ;)
thramos ::
Za varovalko pred očitki bi morali zadevo speljati povsem transparentno.
Osebno ne vem dovolj o sistemu javnih javnih naročil, da bi lahko sodil (se mi pa čisto zdravorazumsko zdi precej sporno, da se boja proti korupciji lotiš "po domače") o samem postopku.
Se mi pa zdi nujno, da se takšnega projekta (pa naj bo po domače ali ne) lotiš povsem transparentno - javno objaviš vse postopke zajema in obdelave podatkov, programske kode, postopkov ... in se s tem izogneš izpostavljenosti celemu kupu kritik.
Osebno ne vem dovolj o sistemu javnih javnih naročil, da bi lahko sodil (se mi pa čisto zdravorazumsko zdi precej sporno, da se boja proti korupciji lotiš "po domače") o samem postopku.
Se mi pa zdi nujno, da se takšnega projekta (pa naj bo po domače ali ne) lotiš povsem transparentno - javno objaviš vse postopke zajema in obdelave podatkov, programske kode, postopkov ... in se s tem izogneš izpostavljenosti celemu kupu kritik.
tac ::
Seveda je po bitki lahko biti general, ali vedno lahko za nazaj najdeš nekaj, kar bi lahko naredil bolje. Ampak tukaj je po enem letu očitno, da so hoteli stvari izboljšati in so jih. Pri tem ni dvoma o materialnem okoriščanju sodelujočih. Namesto, da bi jih dali za vzgled in poskušali izpeljati še kak tak projekt, jih zdaj presojamo kaj bi morali bolje izpeljati... In potem se čudimo zakaj je v javni upravi tako stanje kot je, da noben noče kaj narediti... Ni čudno, če je na koncu zelo uspešnega projekta povsem legitimno avtorje buzerirati zaradi vejic in pik... Zaslužijo si pohvalo, seveda bi z vsakim projektom odpravljali napake, ki bodo vedno v neki meri prisotne.
Bam-Bam ::
Vejice in pikice.... Pozabljam, da je 1/2 sodelujočih zaposlenih v nedotakljivem sektorju in želijo, da tak tudi ostane.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Bam-Bam ()
Okapi ::
matijadmin je izjavil:
Pomoje za donatorje tudi po pravilniku KPK ni potrebno bilo izbirati ponudb, ker to za donacije nikjer v pravilniku ni bilo omenjeno ... Tako da nehaj kvasiti neumnosti o cenilcih in pokaži že, da si vsaj pismen.Višina daril oziroma donacij je v marsikaterem primeru omejena. Višja kot je, bolj je sumljivo, da se v ozadju "darila" kaj skriva. Samo nekateri si pač kar zatiskate oči, in če to počno "naši", potem se lahko požvižgajo na pravilnike, transparentnost in ostale zadeve, ker je sigurno vse OK.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Ali smejo davčne številke po spletu potovati nešifrirane?Oddelek: Novice / NWO | 19037 (15683) | Miha 333 |
» | Elektronski računi 01.01.2015 (strani: 1 2 )Oddelek: Programska oprema | 20191 (12696) | prtenjam |
» | Bulata moti Supervizor (strani: 1 2 )Oddelek: Problemi človeštva | 16708 (14792) | Gandalfar |
» | Nakup na narocilnicoOddelek: Kaj kupiti | 4735 (4019) | Zheegec |