» »

Si.Mobil draži pakete, uvaja obvezne dodatne storitve

amigo_no1 ::

st0jko je izjavil:

Hmm... 2€ podražitev bi še požrl, tistih fiktivnih 10€ stroškov pa me kar precej jezi.... Kake so kaj izkušnje z tušmobil omrežjem. Za 15€ dobim 1000 enot za klice v katerokoli omrežje/prenos podatkov/sms, kar je več kot preveč zame. Pri simobilu zdaj plačujem 18€ (vključeno tistih 10), pa imam samo 201min v druga omrežja in 100MB prenosa poadatkov.

hmmm... Torej izkušnje z tušmobil omrežjem..? Predvsem na Koroškem?

Kupi tuš mini kartico za 3.99 in testiraj...

Freezen ::

Ziga Dolhar je izjavil:

Pri "stroških opomina" in "obrestih" je še vedno najboljše ugovarjati, da poziva k plačilu [prvotne položnice oziroma računa] niste dobili.

Ker jih ne pošiljajo priporočeno, ne morejo izkazati vročitve ter tako v sodnem postopku načeloma ne morejo uspeti z zahtevkom glede terjatev iz zamude.


So geniji izumil v SPP tole:

"56. Če naročnik (oz. oseba, katero je morebitno določil naročnik za plačnika obveznosti) ne prejme računa za
opravljene storitve in za povezane stroške oz. za morebitno ostalo iz naslova naročniške pogodbe in/ali iz drugega
naslova v petnajstih dneh po zaključku običajnega obračunskega obdobja, je o tem dolžan prvega naslednjega dne
pisno obvestiti Si.mobil, drugače se šteje, da je račun prejel."

Matheeew ::

Drži. Za račune. Ne pa za opomine.

MrStein ::

Ja, kako naj ve, da mu je bilo izredno obvestilo poslano, če ga ni prejel? :)
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

CaqKa ::

kuglvinkl je izjavil:

CaqKa je izjavil:

kuglvinkl je izjavil:

CaqKa je izjavil:

Lahko zadnji stavek malo bolj laično razložite. Ali je kaj nezakonitega pri tem?


A da država spet nič? Ne vem, vpraši APEK.

Al poved pred tem? Nezakonito, hm, ne nujno. Si pa lahko privoščijo boljše pravnike kot ti. Šalo na stran, ni tako simple za razložit abstraktne in kavzalne posle.

poved pred tem. apeku in UVP sem že zjutraj pisal. tekom včera pa se pojavla še novo vprašanje, namreč kako lahko od mene zahtevajo še denar nazaj za subvencioniran telefon, če so pa oni spremenili pogodbo.
prosim. se bom maximalno potrudil razumet pojme o abstraktnih in kavzalnih poslih :)


Sej ne da ne bi hotu. Komi še gledam, to je to... In ja, tolk ultra zajeban tut ni.

Dokler se pa ne poberem, bom zelo vesel, če boš objavu odgovore UVK in APEKa.

Od UVP sem dobil odgovor. je to dovoljeno objavit? Je pa odgovor na vprašanje glede tega stroška nadomestila.

MrStein ::

Če ne piše, da je prepovedano, je verjetno dovoljeno, saj ne gre za vojaške skrivnosti, a ne?
Pa če bi jih jaz (ali Franc, ali Micka...) isto vprašal, bi mi isto odgovorili.
Pa jaz (in Franc in Micka...) jih plačujem, tako da.

Če pa še vedno nisi prepričan, pa jih preprosto vprašaj za dovoljenje.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

kuglvinkl ::

Ti kar objavi, pa svoje osebne podatke ven pobriši.

Mr Hilter ::

Sam grem konc meseca dol s tega Simobila. Prej sem imel 4€ naročnine, sedaj bo cca 13€ (12+10/12). Stare pakete ukinjajo ker mi hočejo ponuditi bolj ''napredne''. Itak v času maila/brezžičja telefon uporabljam sem še za ''je si sama kod kuče da stižem'' :D.
Debitel, hir aj kam (2€+poraba-2€).

MrStein ::

Kateri paket? Duet Pop? Cene klicev so "ubitačne". 8-O
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

St235 ::

CaqKa: Mnenje UVK lahko brez zadržkov objaviš. Priporočam samo , da zbrišeš svoje osebne podatke.

Mr Hilter ::

MrStein je izjavil:

Kateri paket? Duet Pop? Cene klicev so "ubitačne". 8-O


Verjetno ja. Ker pa malo kličem in več prejemam klice, bom Simobilovih 13€/mesec+pogovori težko presegel.

CaqKa ::

Moje vprašanje na Urad za varstvo potrošnikov:
Pozdravljeni,
simobil je z današnjim dnem objavil spremembe pogodb:
http://www.simobil.si/sl/inside.cp2?uid...
Med drugim so objavili da bodo začeli s 5.9.2011 zaračunavat "strošek upravljanja z naročniško številko", ki bo letno znašal malenkost pod 10 EURO. Med pojasnili kaj je v to zajeto imajo zapisano na uradni strani objave:

S 5. 9. 2011 bomo za vse obstoječe in nove naročnike uvedli nadomestilo za upravljanje z naročniškim računom.
Nadomestilo pokriva stroške upravljanja z naročniško številko, vključuje pa tudi določene storitve, ki so se do sedaj posebej zaračunavale. Naročniki boste lahko iz naslova nadomestila opravili:
- spremembo ali menjavo telefonske številke,
- menjavo kartice SIM (velja tudi v primeru menjave za MicroSIM kartico),
- ponovno aktivirali telefonsko številko (v primeru kraje, izgube ali zamrznitve),
- zamenjali obračunski cikel,
- prenesli lastništvo ali
- naročili izdelavo razčlenjenega računa po naročilu.
Nadomestilo se bo za obstoječe naročnike prvič zaračunalo v oktobru za obdobje enega leta vnaprej in sicer v enkratnem znesku 9,78 EUR (z DDV). Novim naročnikom pa se bo nadomestilo od 5. 9. 2011 dalje zaračunavalo ob sklenitvi naročniškega razmerja.


Na facebook profilu (http://www.facebook.com/simobil/posts/2... so zapisali sledeče:
@Davor, Gregor: strošek upravljanja z naročniško številko ne
vključuje samo omenjenih storitev, temveč tudi splošno vodenje
posameznikovega naročniškega razmerja in nekaterih storitev, ki so
bile že do zdaj brezplačne in jih boste tudi vnaprej lahko uporabljali
brez dodatnih stroškov.


Uvedba nadomestila za upravljanjem z naročniškim računom bo tako vsebovala tudi "splošno vodenje naročniškega razmerja", s čimer se bo storitev splošnega vodenja naročniškega razmerja po tej uvedbi spremembe plačevala dvojno, saj jo plačujemo tudi v običajni naročnini, ki jo plačujemo vsak mesec.

Nadalje bomo to nadomestilo plačevali vsi uporabniki, ne glede na to ali omenjene storitve bomo uporabljali ali ne. Spadajo zraven k naročnini pri simobilu, kot neke vrste letna članarina. Storitve, ki so sedaj zajete v novem nadomestulu za upravljanje z naročniškim računom, sedaj plačujemo in smo plačevali v okviru naročnine. Omenjene storitve večina uporabnikov potrebuje le ob menjavi operaterja oziroma prvem priklopu na omrežje. Zaračunavanje teh storitev, kasneje ko si že v simobilovem omrežju se zdi nesmiselno in nepravično do potrošnikov. To za veliko večino že obstoječih naročnikov simobila, ki so te storitve že uporabili in jih v prihodnje ne bodo, dodaten neracionalen strošek.

Tako me skrbita dve vprašanji:
Ali lahko simobil za eno storitev zaračunava dvakrat?
Ali je intervencija pri takšnem početje simobila v vaši pristojnosti,
oziroma v čigavi?

Lep pozdrav,

Njihov odgovor:
Zadeva: Sprememba splošnih pogojev poslovanja

Spoštovani!

Na Urad RS za varstvo potrošnikov smo dne 4.8.2011 prejeli vaše elektronsko sporočilo. V sporočilu navajate, da je podjetje Simobil svojim naročnikom začel zaračunavati nadomestila za upravljanje z naročniško številko.

Za vaše razmerje so pomembne določbe pogodbe, ki jo imate sklenjeno z operaterjem, ter določila splošnih pogojev poslovanja operaterja. Splošni pogoji poslovanja podjetja se lahko tekom trajanja vašega naročniškega razmerja spreminjajo, vendar mora operater za vsako spremembo splošnih pogojev obvestiti potrošnika v skladu s 85. členom Zakona o telekomunikacijah (ZEKom) opozoriti 30 dni pred predlagano uveljavitvijo sprememb. Pri tem morajo biti naročniki obveščeni, da imajo v istem roku pravico brez odpovednega roka in brez sankcije odstopiti od naročniške pogodbe, če se s predlaganimi spremembami ne strinjajo. Operater navadno potrošnike obvešča z objavo na svojih spletnih straneh in z obvestilom na zadnji strani položnic oz. po pošti.

Pogodbeni pogoji ne smejo biti nepošteni do potrošnika. Za nepoštene se štejejo, če:
v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostnih strank ali, povzročijo, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika ali povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval ali nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja. V kolikor menite, da gre za nepoštene pogodbene pogoje se lahko obrnete na Tržni inšpektorat, ki je pristojen za odločanje v konkretnem primeru.

Seznanili bi vas tudi s pritožbenim postopkom. V kolikor operater ne ravna v skladu z navedenim, lahko zoper takšno ravnanje (odločitev, zaračunavanje) operaterja vložite ugovor. Ugovor se najprej rešuje v internem postopku pred operaterjem. Postopek ugovora pri operaterju je urejen v Splošnih pogojih poslovanja operaterja, zato svetujemo, da si pred vložitvijo ugovora te podrobno preberete. Postopek ugovora na zakonski ravni ureja 92. člen ZEKom.

Kot končni uporabnik lahko torej vložite ugovor zoper sporno odločitev, ravnanje ali zaračunavanje operaterja v 15 dneh od dneva, ko ste izvedeli za izpodbijano odločitev, ravnanje ali zaračunavanje, na operaterja. Ugovor lahko vložite pisno (zaradi morebitnega kasnejšega dokazovanja priporočamo, da pošiljate s povratnico), po elektronski pošti (svetujemo potrdilo o branju, bodite pozorni tudi, da boste pošiljali na elektronski naslov, namenjen reklamacijam) ali po telefonu na telefonsko številko, ki je namenjena sprejemu takih klicev, pri čemer opozorite, da vlagate ugovor po 1. odstavku 92. člena ZEKom.

V kolikor operater v 15 dneh po prejemu ugovora o njem ne odloči, lahko po poteku 30 dni od vložitve ugovora vložite predlog za rešitev spora na APEK. Če operater vaš ugovor zavrne, lahko vložite predlog za rešitev spora na APEK v 15 dneh po vročitvi takšne odločbe operaterja. Prav tako se s predlogom za rešitev spora obrnite na APEK, v kolikor operater sicer ugodi vašemu ugovoru, vendar svojih obveznosti ne izpolni v 15 dneh od vročitve odločitve. Končni uporabnik lahko vloži predlog za rešitev spora v 15 dneh po poteku roka za izpolnitev obveznosti.

Spletna povezava do Zakona o varstvu potrošnikov:
http://www.dz-rs.si/index.php?id=101&sm...

Spletna povezava do Zakona o elektronskih komunikacijah::
http://www.uradni-list.si/1/objava.jsp?...

S spoštovanjem,

Ministrstvo za gospodarstvo
Urad RS za varstvo potrošnikov
Kotnikova 5, 1000 Ljubljana
...................................................
T: (+ 386) (1) 400-3618
F: (+ 386) (1) 400-3440
E: uvp.mg@gov.si
http://www.uvp.gov.si/
....................................................

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

bluefish ::

Skratka, nič konkretnega.

Bor H ::

Se mogoče šteje pod "Za nepoštene se štejejo, če:
v škodo potrošnika povzročijo znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in obveznostnih strank ali, povzročijo, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v škodo potrošnika ali povzročijo, da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tistega, kar je potrošnik utemeljeno pričakoval ali nasprotujejo načelu vestnosti in poštenja." tudi to, da je cena klicev v druga omrežja 50% višja kot je bila?

St235 ::

ne, če cena klicev v druga omrežja ne odstopa bistveno od primerljivih storitev drugih opreaterjev.

Bi pa uvedba pavšalnega nadomestila lahko padla pod tole. Bo pač treba napisat ugovor in videt kakšna bo razlaga Simobila in APEKa.

bronco40 ::

Tole obvezno dodatno plačilo za nekaj, kar ni nujno , da bom koristil, je enako, kot bi šel v kurbnhaus, ker tam plačaš ne glede, ali ližeš, seksaš, ali se pa kar takoj obrneš.Kje je zdej Musarjeva?
Grem stavit, da bodo temu sledili ostali operaterji,ker vidijo, da nas lahko skubijo, kakor im paše.

technolog ::

Ponudba/povpraševanje pač. Sprijaznite se že. Oni imajo pravico dvignit cene, kolikor želijo. Kdo te pa sili uporabljat njihove storitve?

Ovčke so zato, da se strižejo. 8-)

Ziga Dolhar ::

bronco40 je izjavil:

Tole obvezno dodatno plačilo za nekaj, kar ni nujno , da bom koristil, je enako, kot bi šel v kurbnhaus, ker tam plačaš ne glede, ali ližeš, seksaš, ali se pa kar takoj obrneš.Kje je zdej Musarjeva?


V pisarni na delu, al pa mrbit na dopustu.

Enivej - kaj bi rad od Musarjeve?
https://dolhar.si/

CaqKa ::

bronco40 je izjavil:

Tole obvezno dodatno plačilo za nekaj, kar ni nujno , da bom koristil, je enako, kot bi šel v kurbnhaus, ker tam plačaš ne glede, ali ližeš, seksaš, ali se pa kar takoj obrneš.Kje je zdej Musarjeva?
Grem stavit, da bodo temu sledili ostali operaterji,ker vidijo, da nas lahko skubijo, kakor im paše.

niti ne. to je tako kot da če sploh hočeš prit v kurbnhaus, da morš najprej vstopnino plačat.

pa tisto kar sem jaz vprašal ni glih toliko, kar ti omenjaš ampak bolj to da bodo sedaj naročnino duplo kasirali.

CaqKa ::

Si.mobilova cvetka iz FB kjer so mi potrdili, kar so že na centru govorili.
kupnine ko sem kupil telefon v primeru vrnitve, in plačila "obrabnine" ne dobim nazaj.
http://www.facebook.com/simobil/posts/1...
in ostali, kot ste že bili obveščeni, uporabnik od naročniške pogodbe lahko odstopi in vrne opremo, pri čemer mora Si.mobilu plačati nadomestilo za uporabo opreme zaradi koristi, ki jo je s to uporabo imel. Izračun se naredi po formuli: (Redna cena - cena ob nakupu aparata)*30% + (((redna cena - cena ob nakupu aparata)*70% / 24 mesecev vezave)*število mesecev v vezavi)
Dejstvo je, da sam telefon takoj po nakupu izgubi del svoje prvotne vrednosti - višina uporabnine se namreč določi od trenutka, ko je telefon kupljen (torej 30 % cene glede na prvo postavko zgornje formule), nato pa se uporabnina zvišuje bistveno počasneje.

Upamo, da smo formulo jasno obrazložili, če vas pa še kaj zanima, pa kar vprašajte.

zgoraj je odebeljena formula za obrabnino.
Nadalje:
redna cena je cena aparata v prosti prodaji (tržna maloprodajnoa cena), subvencionirana cena ali cena ob nakupu aparata, pa je tista katero plačate na prodajnem mestu, ko opravite nakup aparata ob vezavi za 24 mesecev (cena zaradi sklenitve te pogodbe).

ter:
zneska ob nakupu ne dobiš povrnjenega, saj je le ta del redne cene telefona. Torej, če od redne cene odšteješ ceno, ki si jo plačal ob nakupu, dobiš osnovo za izračun uporabnine oz. znesek prejetih ugodnosti.

Kaj mi lahko kdo po kmečko razloži zakaj ne dobim kupnine nazaj glede na zgornjo izjavo?
Osnova za izračun obrabnine je vrednost na aneksu...

kako je lahko vrednost iz aneksa osnova za izračun, zakaj ne vrednost telefona z neko amortizacijo?

CaqKa ::

izjave od UVP od danes:
4. Javna služba svetovanja potrošnikom, ki jo opravlja Urad za varstvo potrošnikov dobiva vsak dan več vprašanj naročnikov Simobila. Glede na to, da Urad nima pooblastil za ukrepanje, naročnikom Simobila svetujemo, da na Tržni inšpektorat RS naslovijo prijavo zoper Simobil zaradi morebitne kršitve načela vestnosti in poštenja (četrta alineja, prvega odstavka 24. člena Zakona o varstvu potrošnikov) zaradi izkoriščanja ugodnejšega položaja v pogodbenem - naročniškem razmerju z namenom, da Simobil sebi pridobi posebno korist za katero ni opravičljivega razloga.
5. Urad meni, da bi Simobil namesto neopravičljivega pavšala >>nadomestila za upravljanje z naročniško številko<<, moral obdržati način individualnega zaračunavanja posameznih storitev konkretnemu naročniku, ko so za to izpolnjeni pogoji, v nasprotnem primeru se lahko zgodi, da bodo zgledu Simobila sledili tudi drugi mobilni operaterji oz. ponudniki elektronskih komunikacij in začeli zaračunavati neopravičljive pavšale (nadomestila) vsepovprek.
6. Mnenje Urada je neobvezno in napotek potrošnikom v okviru izvajanja javne službe svetovanja potrošnikom. Mnenje na konkretna veljavna naročniška razmerja ne more vplivati.



http://www.uvp.gov.si/si/splosno/cns/no...

Grey ::

CaqKa je izjavil:

Si.mobilova cvetka iz FB kjer so mi potrdili, kar so že na centru govorili.
kupnine ko sem kupil telefon v primeru vrnitve, in plačila "obrabnine" ne dobim nazaj.
http://www.facebook.com/simobil/posts/1...
in ostali, kot ste že bili obveščeni, uporabnik od naročniške pogodbe lahko odstopi in vrne opremo, pri čemer mora Si.mobilu plačati nadomestilo za uporabo opreme zaradi koristi, ki jo je s to uporabo imel. Izračun se naredi po formuli: (Redna cena - cena ob nakupu aparata)*30% + (((redna cena - cena ob nakupu aparata)*70% / 24 mesecev vezave)*število mesecev v vezavi)
Dejstvo je, da sam telefon takoj po nakupu izgubi del svoje prvotne vrednosti - višina uporabnine se namreč določi od trenutka, ko je telefon kupljen (torej 30 % cene glede na prvo postavko zgornje formule), nato pa se uporabnina zvišuje bistveno počasneje.

Upamo, da smo formulo jasno obrazložili, če vas pa še kaj zanima, pa kar vprašajte.

zgoraj je odebeljena formula za obrabnino.
Nadalje:
redna cena je cena aparata v prosti prodaji (tržna maloprodajnoa cena), subvencionirana cena ali cena ob nakupu aparata, pa je tista katero plačate na prodajnem mestu, ko opravite nakup aparata ob vezavi za 24 mesecev (cena zaradi sklenitve te pogodbe).

ter:
zneska ob nakupu ne dobiš povrnjenega, saj je le ta del redne cene telefona. Torej, če od redne cene odšteješ ceno, ki si jo plačal ob nakupu, dobiš osnovo za izračun uporabnine oz. znesek prejetih ugodnosti.

Kaj mi lahko kdo po kmečko razloži zakaj ne dobim kupnine nazaj glede na zgornjo izjavo?
Osnova za izračun obrabnine je vrednost na aneksu...

kako je lahko vrednost iz aneksa osnova za izračun, zakaj ne vrednost telefona z neko amortizacijo?

Zakaj ne? Zato, ker potem ne bi mogli od tebe potegnit denarja. Simpl es det.

CaqKa ::

Grey je izjavil:

Zakaj ne? Zato, ker potem ne bi mogli od tebe potegnit denarja. Simpl es det.

Pričakujem da mi bo običajna slotech populacija, meni kot potrošniku pomagal ,e na pa da bo kapitalizmu pomagala.

groza.

skratka, da nadaljujem, tisti ki si boste delali izračune za druge operaterje...
za moje klicne navade sem ugotovil, da je 30 sekundni obračunski interval za kakih 10% ugodnejši od 60/1 ki ga imam trenutno na simobilu. da je 60 sekundni obračunski interval (imajo ga na tušmobilu) cca 14% slabši od 60/1.
180 sekundni obračunski interval pa te itak vbije :> tega so pred nekaj dnevi ukinli na tušmobilu kolkor sem slišal.
med 10kb in 100kb obračunskim intervalom je cca 5% razlike.

ronaldo ::

Placal sem 80eu za telefon, in sedaj po enem letu ga zelim vrniti nazaj in prekiniti pogodbo, in torej lahko pozabim na teh 80eu in moram se dodatnih 80 placat ??? Mislim a me hecate, to je za znoret....

tomaz- ::

Ja to je pa zato, ker bi ga ti rad vrnil kot NOVEGA, pozabljas pa na dejstvo, da si ga ENO LETO uporabljal.. Za to leto ti bo Simobil seveda racunal "najemnino" , nikakor pa ga ne mores vrnit kot da si ga sele vzel iz embalaze.. Pa saj to je pa ja locigno....

Ja, je pa res, najem pri Simobilu je peklensko drag.... Bo treba mal pomislit, preden se znova prodamo za naslednje dve leti... Zna biti drago...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: tomaz- ()

ronaldo ::

Stvar je taka, oni so SPREMENILI ceno narocnine + dodatek + drazji klici, ne pa JAZ, oni bi mogli placat za to ne pa JAZ.
Najbolj glupa stvar je pa tale: placal sem 80eu za telefon ki je stal 200, sedaj ce ga zelim vrniti moram placati 76eu, ce pa ga obdrzim pa moram placati 80eu ? kaksna logika je tle ?

techfreak :) ::

Stvar je taka, oni so SPREMENILI ceno narocnine + dodatek + drazji klici, ne pa JAZ, oni bi mogli placat za to ne pa JAZ.

Naročniško razmerje je ločeno od nakupa aparata, torej lahko spremenijo pogoje prvega.

win64 ::

Teh 10 € letnega dodatka je slaba ideja, bi dali 3€ več naročnine, namesto 2€ in bi bili vsi tiho...

ronaldo ::

Napisal sem prijavo na Tržni inšpektorat RS ker to kaj dela Simobil (lopovi) je totalno neposteno. Torej ce jim vrnem telefon placam enako kot ce ga obdrzim, ker pozabijo na zacetnih 80eu. Ko dobim odgovor sporocim. Prakticno mi Simobil nudi le opcijo da telefon odplacam.

smash ::

ronaldo je izjavil:

Napisal sem prijavo na Tržni inšpektorat RS ker to kaj dela Simobil (lopovi) je totalno neposteno. Torej ce jim vrnem telefon placam enako kot ce ga obdrzim, ker pozabijo na zacetnih 80eu. Ko dobim odgovor sporocim. Prakticno mi Simobil nudi le opcijo da telefon odplacam.


če boš predčasno prekinil pogodbo, moraš plačat penale

če jim vrneš 1 leto star telefon, ne vem zakaj bi ti oni vrnili denar, kot da si vrnil novega

Mr Hilter ::

Mene pa zanima, če moram pri odjavi Simobila plačati tistih 5€. Moj stari paket bojo s 1. septembrom ukinili in ne vem zakaj bi jim plačeval, če so oni ''prekinili'' pogodbo?

EDIT: aja, sej je v ta drugi temi napisano.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Mr Hilter ()

bluefish ::

Ne, ni potrebno, piše jasno v obvestilu.

MrStein ::

techfreak :) je izjavil:

Stvar je taka, oni so SPREMENILI ceno narocnine + dodatek + drazji klici, ne pa JAZ, oni bi mogli placat za to ne pa JAZ.

Naročniško razmerje je ločeno od nakupa aparata, torej lahko spremenijo pogoje prvega.

aneks - priloga k spisu ali pogodbi

Torej ni ravno ločeno. Precej povezano je.
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!

CaqKa ::

smash je izjavil:

ronaldo je izjavil:

Napisal sem prijavo na Tržni inšpektorat RS ker to kaj dela Simobil (lopovi) je totalno neposteno. Torej ce jim vrnem telefon placam enako kot ce ga obdrzim, ker pozabijo na zacetnih 80eu. Ko dobim odgovor sporocim. Prakticno mi Simobil nudi le opcijo da telefon odplacam.


če boš predčasno prekinil pogodbo, moraš plačat penale

če jim vrneš 1 leto star telefon, ne vem zakaj bi ti oni vrnili denar, kot da si vrnil novega

vredu... zgornji primer je 200€ vredn telefon, 80€ plačila na licu mesta in 80€ uporabnine.

zdaj pa obrnimo situacijo malo. moj telefon je bil 442€, plačal sem 300€, ravno tako imam 70€ penalov, ali pa 90€ uporabnine. tistih 300€ nimajo namena vrnit. podobno kot zgoraj ronaldo, sem danes dobil nazaj odgovor na "Ugovor" (tak kot je omenjen v ZEKomu in ga imajo v splošnih pravilih), da mi teh 300€ ne mislijo vrnit. Danes grem ven z prijavo na TIRS kakor tudi na APEK z ugovorom. kot vidim ne bom edini.
nadalje.. logično je da jim ne bom vrnil kot novega, zato pa mi imajo namen uporabnino kasirat. ampak naj jo odštejejo od tistih 300€ ki sem jim jih plačal in mi preostanek vrnejo.

Kot je že zgoraj bila podana interpretacija ZEKoma od APEK, pa je tak da so oni šli v spremembo pogojev, kjer zekom predvideva, da je potrebno uporabnike o tem obvestit in jim omogočit prekinitev pogodbe brez kazni. Ker je subvencioniran nakup vezan na naročnino, mi morajo v skladu z zekom omogočit da nimam stroškov. to kar delajo je kraja za 300€.

Manu ::

Spisal sem ugovor, ki je namenjen Simobilu. Čas za podajo ugovora je mislim, da še do 19. avgusta. Lahko se ga pošlje preko e-pošte, pisno (s povratnico), preko telefona ali si.asistenta.

Če bo komu pomagalo. Lahko ga tudi popravi in dopolni.

Tisti, ki imate Fecebook račun ga objavite še na strani "proti uvedbi letnega nadomestila".


Ugovor zoper uvedbo "nadomestila za naročniško številko"

Ugovarjam uvedbo "nadomestila za naročniško razmerje" zaradi nepoštene poslovne prakse, kršitve načela vestnosti in poštenja, zaradi izkoriščanja ugodnejšega položaja v pogodbenem razmerju z namenom, da (Simobil) sebi pridobi posebno korist za katero ni opravičljivega razloga.

Z "nadomestilom za naročniško številko" do mene kot potrošnika uporabljate nepošteno poslovno prakso na način:
- da povzroča znatno neravnotežje v pogodbenih pravicah in mojih obveznostih in da je izpolnitev pogodbe znatno drugačna od tega kar sem utemeljeno pričakoval saj sem naročniško pogodbo podpisal v veri, da sestoji iz klicev (ter SMS-a, MMS-a in prenosa podatkovnih paketov) in naročnine, ne pa tudi "nadomestila za naročniško uporabo",
- da povzroča, da je izpolnitev pogodbe neutemeljeno v mojo škodo in nasprotuje načelu vestnosti in poštenja, saj ostale storitve, ki spadajo pod "nadomestilo za naročniško uporabo" in so bile doslej plačljive (npr. menjava in ponovni vklop kartice SIM v primeru kraje ali izgube telefona itd...) nisem nikoli uporabljal in bi v primeru uvedbe tega nadomestila za te storitve plačal tudi, če jih ne bom koristil.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

BlueRunner ::

Samo eno vprašanje... s pritožbo uspeš in Simobil ti zagotovi možnost, da pač odstopiš od pogodbe zaradi navedenih sprememb. Za odstop od pogodbe oziroma prekinitev naročniškega razmerja ne plačaš nikakršnih penalov, saj razlog za odpoved ni na tvoji strani.

Kaj pa potem? Saj to ti ZEKom omogoča že brez kakršnih koli ceremonij okoli ugovorov. Preprosto odpoveš pogodbo in v odpovedi navedeš, da so njihove spremembe zate nesprejemljive. Ugovor je v tem primeru čisto nepotreben korak.

Če pa to ni edina težava (in glede na vse debate tukaj sumim, da to nikakor ni edina težava), pa se je potrebno vrniti k temu, da odplačilo kreditirane (subvencionirane) opreme ni enako kot pogodbena kazen, pa če se svet na glavo postavi.

Ostane pa še kako zelo sporno obračunavanje obrabnine v razmerju do zneska, ki je bil plačan že v začetku. Ob to prakso pa se s svojim ugovorom nisi obregnil.

Če pa meniš, da v splošnem obračunavanje takšnih nadomestil ni in ne gre, pa si si IMHO precej nerodno izrazil, saj tvoj ugovor berem kot "ugovor proti spremembi" in ne v splošnem kot ugovor proti "obstoju te postavke na katerem koli računu". Glede na to, da so elektro podjetja šla skozi s podobno postavko, ki je na nivoju "kaj za hudiča 'vodite' zaen račun", pa jim tega ni do sedaj še nihče uspel črtati dol, bo težka. Te stvari naj bi regulirala konkurenca na trgu, za to pa se bojim, da morda samo čaka, kdaj bo lahko ponovila isto vajo.

Zgodovina sprememb…

Manu ::

Saj sem jasno napisal, da ugovarjam uvajanju tega nadomestila. To je moj namen. Da se premislijo in opustijo namero ter ne uvedejo tega nadomestila.

P.S. zdaj sem te še enkrat prebral bolj natančno. Ugovarjam ravno to, kar si napisal: proti obstoju te postavke na računu. Oboje, če hočeš: proti spremembi in proti obstoju te postavke na računu, saj sem argumentiral z argumentoma:
- da sem pri podpisu pogodbe pričakoval na računu postavko, ki sestoji iz uporabe omrežja (klici, sms-i, podatki) in naročnine.
- da bom s to novo postavko plačeval nekaj, kar nisem in ne bom uporabljal in (v povezavi s prejšnjo točko), da sem plačeval fiksno naročnino v dobri veri, da plačujem to kar želijo na novo uvesti "nadomestilo za naročniško številko".

Lahko tudi popraviš, če je nejasno. Verjamem, da se da tudi kako bolje napisati.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Manu ()

St235 ::

Samo simobil ni naslov za takšne ugovore, ker če se ti osebno ne strinjaš s tem da bi plačeval nadomestilo lahko brez kazni pogodbo prekineš. Če meniš, da je zaračunavanje takšnega nadomestila protipravno pa je pravi naslov TIRS.

D3m ::

Danes prejel SMS od Si.mobila za paket ORTO:

5.9. bomo ceno klicev v ostala slovenska omrežja spremenili iz 0,10 eur na 0,15 eur/min.
Vendar ne skrbi! Za brezskrbno komunikacijo in nizke stroške vklopi Opcijo 201 in si zagotovi 201 min klicev v ostala slovenska omrežja za 5eur/mesec.
Opcijo 201 lahko vklopiš preko portala Moj Si.mobil, na Si.mobilovih prodajnih mestih ali s klicem na brezplačno številko 080 40 40 40.

:|
|HP EliteBook|R5 6650U|

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: D3m ()

bluefish ::

Torej še kar dražijo.

Manu ::

@Lakotnik

Na tisti Facebook strani "proti uvedbi letnega nadomestila" sem prebral (med uradnimi dokumenti, ki jih je nekdo objavil), da naj najprej pošljemo ugovor Simobilu, potem pa pridejo ostale službe (APEK, inšpekcija).

Sicer sem pa na inšpekcijo že podal pritožbo, ampak hočem, da Simobil ve, da se kot naročnik ne strinjam s tem nadomestilom.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

zee ::

To bi tudi jaz naredil, vendar me zal ni v Sloveniji. Pritozbo bi namrec rad vlozil pisno in formalno.
zee
Linux: Be Root, Windows: Re Boot
Giant Amazon and Google Compute Cloud in the Sky.

BlueRunner ::

Če te moti uvajanje na "tvoji pogodbi", potem se žališ Simobilu. Ampak kot že rečeno, bo Simobil odvrnil: "pa odpovej pogodbo brez penalov" in bo stvar za njih rešena. Kar je načeloma res.

Če te moti obstoj takšne postavke "v splošnem", potem pa Simobil res ni pravi naslov. Potem moraš najti razlago zakaj bi bila ta postavka nezakonita kot takšna (tudi recimo v vseh na novo sklenjenih pogodbah) in to domnevno nezakonitost prijaviti TIRS-u.

Torej razlika je med "moti me, da mi spreminjajo pogodbo" (tudi če s pritožbo 100% uspeš, je edina možnost samo odpoved pogodbe, kar lahko storiš tudi brez pritožbe - nad tem bdi APEK) in med "moti me, da se obračunava nekaj protizakonitega" (tvoje pritožbe ne berem tako in pravi naslov za tako formulirani pritožbo bi bržkone res bil kar TIRS).

Vmesna opcija je, da se obesiš na to, da je pogodbeno določilo po katerem lahko Simobil poljubno spreminja pogodbene pogoje, v celoti nično, kar bi pomenilo, da pogojev sploh ne more spremeniti. Potem pa bi na podlagi ugotovitve tega, da je določilo nično, zahteval, da pogodba ostane nespremenjena - kar pomeni, da tudi Simobilu ne pustiš, da od nje odstopi oziroma tebi poplača povzoročeno škodo, če od nje odstopi (kar je IMHO drugače, kot pa če od pogodbe odstopiš sam, vendar pa po krivdi Simobila).

Nisem pa še slišal, da bi se kdo teh sprememb lotil na ta način oziroma, da bi komu to uspelo. Glede na to, da ZEKom izrecno določa 30-dnevni rok v katerem lahko v primeru sprememb od pogodbe odstopiš, bi se to dalo razumeti (pravniki na pomoč, prosim!), kot da spremembe so dovoljene in takšno določilo ne more biti nično.

Znajdi se, kdor se more...

Zgodovina sprememb…

Manu ::

Tržnemu inšpektoratu sem že podal prijavo. Ampak nič ne bo narobe, če bom tudi Simobilu.

Mogoče jih sreča pamet še pred morebitno ugotovitvijo inšpekcije, da so delali kaj narobe.

@zee

Lahko tudi preko Si.asistenta ali e-pošte (z zahtevo da so prejeli pošto)

5. Uporabnik lahko ugovor poda na enega izmed naslednjih načinov:
o po elektronski pošti na naslov:
o info@simobil.si
o infoposlovni@simobil.si (izključno za poslovne uporabnike)
o pisno (po pošti ali faxu) na naslov: Si.mobil d. d., Šmartinska c. 134b, 1000 Ljubljana,
Oddelek za reševanje ugovorov; številka fax: 040 44 34 44
o s klicem na telefonsko številko 080 40 40 40
o preko storitve Si.asistent.
VIR
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

CaqKa ::

St235 je izjavil:

Samo simobil ni naslov za takšne ugovore, ker če se ti osebno ne strinjaš s tem da bi plačeval nadomestilo lahko brez kazni pogodbo prekineš. Če meniš, da je zaračunavanje takšnega nadomestila protipravno pa je pravi naslov TIRS.

Kako da ne? Posebni pogoji reševanja ugovorov:
Posebni pogoji reševanja ugovorov (v nadaljevanju: posebni pogoji) določajo način in postopek
reševanja ugovorov uporabnikov zoper odločitve in/ali zoper ravnanja Si.mobila v zvezi z dostopom
do njegovih storitev, njihovim izvajanjem in/ali zaračunavanjem.


zee je izjavil:

To bi tudi jaz naredil, vendar me zal ni v Sloveniji. Pritozbo bi namrec rad vlozil pisno in formalno.

Uradne poti so obična pošta, elektronska pošta, ali pa ustno preko 080404040. Elektronska pošta velja kot uradna prijava.

Kaj še komu zgornjih posebnih pogojev za ugovor ne odpira? (sicer imam hardcopy v papirnati obliki...)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: CaqKa ()

St235 ::

Caqka, kot sva oba z blurunnerjem že razložila:

Ugovor na simobil podaš kadar meniš, da je prišlo do napake pri zaračunavanju pri konkretnem računu. Torej če meniš, da so tebi zaračunali nekaj kar ne smejo oziroma je prišlo do napake. V tem primer je tak ugovor nesmiseln, ker oni so prepričani, da so upravičeni do zaračunavanja nadomestila. Vse kar boš na tak email dobil je generičen odgovor, da uvajajo novo postavko, ki jo bodo zaračunali vsem uporabnikom in da lahko odpoveš naročnino če ti ni prav.

Če pa ti želiš sporočit, da je celoten konpcet zaračunavanja tega nadomestila nelegalen in nepravičen potem je naslov TIRS.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: St235 ()

BlueRunner ::

Če pa ti želiš sporočit, da je celoten konpcet zaračunavanja tega nadomestila nelegalen in nepravičen potem je naslov TIRS.

Ti, kaj pa "vmesna varianta", da spodbijaš pogodbeno določilo, da lahko Simobil naknadno sploh spreminja vsebino ali obseg storitve. Kako recimo sploh poskušaš dokazati, da je ta določba nična in, ali lahko potem Simobil na nek način "zakleneš", da pogodbe ne more več spreminiti?

Ali bi potem znova pristal samo na temu, da dobim odpovedano pogodbo. S to razliko, da jo pač odpove Simobil sam. Čeprav me prav zanima, če si upa Simobil odpovedati 200.000+ (kar ena številka na pamet) pogodb, ali pa požreti, da bo na njih morda delal minus.

St235 ::

Močno dvomim, da bi kaj takega uspel dokazat brez konkretnega sodnega postopka, sploh ,ker dejansko ni prepovedano spremenit pogojev. Ali konkretna sprememba pomeni tako velik poseg, da to ni več dopustno...

Osebno mislim, da je največ kar se da naredit pritožba preko TIRS, kot je predlagal Urad za varstvo potrošnikov in doseč, da je celoten koncpet zaračunavanja morebitnih storitev nedopusten. Ker naslednje nam bodo banke začele zaračunavat stroške kredita, ker nekoč ga bomo nekoč potrebovali, smetarji odvoz radioaktivnih odpadkov, ker nikol ne veš če ne boš kdaj kake uranove palce mel za odstranit itd. Praktično vsak ponudnik storitev ima določene storitve, ki se malo uporabljajo in taka praksa se bo hitro razpasla.

Manu ::

St235 je izjavil:

Torej če meniš, da so tebi zaračunali nekaj kar ne smejo ...


To je to. Menim, da mi bodo zaračunali nekaj, kar ne smejo.

Razumem kaj hočeš povedat (oni niso prepričanja, da delajo kaj narobe), ampak ne bo škodovalo, če se boš pritožil še direkt Simobilu.
Sredi spečih in nepazljivih je modrec buden in pazljiv -
po poti gre kot hiter konj, ki je prehitel šibko kljuse.

Goldee ::

Jaz sem se pritožil direkt Simobilu, pa so mi poslali nazaj avtomatizirano sporočilo :)

Verjamemo, da vas je novica o spremembi cen naročniških paketov nekoliko vznemirila.

Spremembe cen na naročniških razmerjih so posledica spremenjenih razmer na trgu in vse višjih stroškov poslovanja.
Sporočamo vam, da so cene Si.mobilovih storitev v preteklih letih padale, medtem ko so stroški poslovanja naraščali. Kakovost storitev in uporabniška izkušnja se je nenehno izboljševala, saj se investicije v omrežje in nove tehnologije kljub težjim razmeram na trgu niso zmanjševale. V preteklih letih smo tako bistveno izboljšali pokritost in zmogljivost omrežja. V teh mesecih z najsodobnejšo infrastrukturo gradimo omrežje UMTS900, ki prinaša širokopasovni mobilni internet tudi na podeželje.
Naši uporabniki danes kličejo, pošiljajo sporoičla SMS in prenašajo podatke po izjemno dostopnih cenah. Hkrati pa so storitve na nadpovprečno kakovostnem evropskem nivoju.

Ker želimo našim uporabnikom dolgoročno zagotavljati trajne rešitve in najboljše storitve na trgu, smo sprejeli odločitev, da naraščajoče stroške uskladimo s cenami naših storitev.


Prepričani smo, da boste naše pojasnilo sprejeli z razumevanjem in se veselimo nadaljnjega sodelovanja v vami.


Si.mobil
Naročniški sektor
And Now for Something Completely Different...

-two things I like about UK -Monty Python & Pink Floyd-


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Nakazilo denarja od staršev

Oddelek: Loža
2515388 (10746) St235
»

Predplačniška PUK koda pri simobilu

Oddelek: Mobilne tehnologije
278731 (7283) blackbfm
»

Visina place kot poslovna skrivnost

Oddelek: Programiranje
374890 (3709) Ziga Dolhar
»

Zakaj je pornografija prepovedana?

Oddelek: Izdelava spletišč
346379 (4917) poweroff

Več podobnih tem