Novice » Igre » Duke Nukem Forever končan!
Looooooka ::
Do not want!
Resno, niti malo me ne mika za to igro vec. Raje Minecraft ali Tetris spilam.
Kaj je pa DNF tolk drugačen npr. od CoD?
Glede na vprasanje si mlajsi od 25.
COD ->mindless shooter.
DNF->leasure suite larry shooterjev.
Cakam samo, da nekdo napise "pfff...stara grafika".
revvs ::
Mene bolj kot grafika zanima kako se bo igrala igra. Koliko strelskih iger obstaja in imajo vsebino kot če bi jih naredili ljudje na stopnji opice. Če bo vsaj smešna vsebina bo že boljše kot neki COD. Upam da bo tudi kak editor zraven.
LuGi ::
Ma kaj koga briga grafika.. duke je car in njegovi komentarji
Zgodovina sprememb…
- spremenil: LuGi ()
PaX_MaN ::
David Tomšič, februar 2009:
Projekt, ki so ga prvič predstavili 1997., se namreč bolj kot karkoli stvarnega zdi zelo raztegnjena prvoaprilščina. Če delamo 3D Realmom krivico in se bo igra nekoč ipak spustila na Zemljo, kako bo sploh fizično videti na policah? Valjda ne bo tako dvanajstletno božansko remek delo stalo na isti stalaži kot preostali v dveh letih spackan šodr. Ga bodo zapakirali v plehnato škatlo, dodali sončna očala in tri v temi svetleče XXXL-olagume, ki bodo vzklikale "Shake it, baby!"? Se bo peroksidni mišičnjak na dan izida pojavil na naslovnicah časnikov, na škatlah kosmičev, v televizijskih poročilih, pa čak i v Svetu? Bomo tisti dan priča nastopu nove ere igričarstva in bomo potlej govorili le še o dobi pred in po Duku? Bo nov standard mojstrstva in umetnosti dal v nič številne projekte v delu, ki bodo proti zloščeni mani z nebes videti kot surove amaterske neodvisnice? Ali pa bo to le povprečen, morda celo 'soliden' špil, ki se nam bo sicer zdel čisto simpatična izkušnja, od oka za 80, a nič presežnega?
MrStein ::
Duke Nukem Forever je napisan in zaključen,
torej so torrenti že na voljo?
Motiti se je človeško.
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Motiti se pogosto je neumno.
Vztrajati pri zmoti je... oh, pozdravljen!
Dr_M ::
A sem jaz edini, ki mu Duke3d ni bil prevec zabaven? Pac, igra kot igra. Mi je Serious Sam mnogo bolj zabaven.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nor-mal ::
Duke3D da ni bil zabaven? LOL, kot da bi rekel, da čokolada ni dobra. To je bila ena prvih iger, ki me je resnično pritegnila. Čeprav je bil po tehnični plati dosti slabši (še pravi 3D ni bil), je čisto zasenčil Quake 1, ki je izšel kak mesec zatem.
Dr_M ::
je čisto zasenčil Quake 1
Tale je pa malo bosa. Duke je bil muha enodnevnica, Quake1 se je spilalo pa se mnogo mnogo let oz FOREVER
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nor-mal ::
Ob času izida je bil Duke3D bolj popularen od Quaka in ga je zasenčil. Pika. Pa tudi Duke3D je poznal multiplayer nažigancijo. Quake se je res igral dlje, ampak daleč od tega, da bi bil Duke muha enodnevnica. Muha enodnevnica je kak Serious Sam, al pa kaj takega. Slovenci smo dobili tudi svojo priredbo Duka - Antičefur3D :).
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nor-mal ()
Dr_M ::
Ti mal bluzis, Duke3D ni nikoli nikogar zasencil, sploh pa Quake1 ne.
Ja, mogoce je blo res rahlo ql enkrat preigrat ga, ampak to je blo to. Ce pa mislis, da je par solarjev, ki so v soli igrali MP merodajno, kdo koga zasenci, potem mi je pa ze jasno, pri cem smo
Ja, mogoce je blo res rahlo ql enkrat preigrat ga, ampak to je blo to. Ce pa mislis, da je par solarjev, ki so v soli igrali MP merodajno, kdo koga zasenci, potem mi je pa ze jasno, pri cem smo
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Nor-mal ::
Ti mal bluzis, Duke3D ni nikoli nikogar zasencil, sploh pa Quake1 ne.
Ja, mogoce je blo res rahlo ql enkrat preigrat ga, ampak to je blo to. Ce pa mislis, da je par solarjev, ki so v soli igrali MP merodajno, kdo koga zasenci, potem mi je pa ze jasno, pri cem smo
Quake 1 je izšel mesec po izidu Duke3D in je bil TAKRAT manj popularen. V Jokerju je dobil Q1 oceno 89%, Duke3D pa 94%. Ravno zaradi tiste "karizme" oziroma vzdušja, ki je prevladovalo pri Duketini. Tudi meni sta Quake2 in Q3Arena eni najboljših iger vseh časov, Duke pa prav tako. Mimogrede, bil sem svoje cajte eden najboljših slovenskih igralcev Quake2 na sceni, če upoštevaš veliko neizenačenost pogojev, pri katerih se je v tistih časih igralo, ko smo bili eni še na 33.600 bps modemu, drugi pa že na ADSL povezavi. Quake 1 pa priznam, da nisem nikoli raztural.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Nor-mal ()
WyattEarp ::
Duke3D je bil mnogo bolj popularen kot quake 1. itak. igral smo ga preko modema tudi, na veliko. saj tej katere sem jaz poznal, samo igral 99% duka pa 1% quake 1. duke3D je bil takrat čist neki novga. res kul zadeva.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
WyattEarp ::
Optimist - jst sm mu dx2 66mhz 486-ko :) to so bli časi :) samo sem meu 8Mb rama, tako da je trgalo :)
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
bluefish ::
En problem s temi 15 leti je to, da verjetno kar precej velik del tistih, ki so igrali original in bili nad njim navdušenih, danes enostavno ne igra več igric; drugi pa ta, da je precej velik del današnjih igralcev premlad in originala sploh ni probal in bo to za njih le še ena igra in ne dolgo pričakovani naslednik legendarnega DN3D.Če je igra zanič, potem je tudi legenda ne reši.
McGregorSL ::
Prvi del poljubnega špila je ponavadi nekaj kar igralci še niso videli, predstavi nove načine igranja in vsebuje dobro mero unikatnosti.
Medtem ko npr. drugi del tega špila lahko ubere 3 poti:
ali je dejansko izbolšana verzija prvega dela (pri čemer redko uspe premagati uspešnost prvega dela)
ali naredi drastične spremembe, pri čemer uniči/spremeni gameplay
ali pa naredijo igro za konzolo... (kar na PCju avtomatično pomeni poden)
V vsakem primeru bo gameplay spremenjen saj je v DN3D bilo merjenje samo horizontalno (vertikalno pa je avtomatsko)... Znalo pa bi biti kar zabavno pomanjševat igralce in pohodit :), pa booby traps , pa capture the girls game mode :D
Medtem ko npr. drugi del tega špila lahko ubere 3 poti:
ali je dejansko izbolšana verzija prvega dela (pri čemer redko uspe premagati uspešnost prvega dela)
ali naredi drastične spremembe, pri čemer uniči/spremeni gameplay
ali pa naredijo igro za konzolo... (kar na PCju avtomatično pomeni poden)
V vsakem primeru bo gameplay spremenjen saj je v DN3D bilo merjenje samo horizontalno (vertikalno pa je avtomatsko)... Znalo pa bi biti kar zabavno pomanjševat igralce in pohodit :), pa booby traps , pa capture the girls game mode :D
Nor-mal ::
Duke3D je imel tudi vertikalno merjenje, lahko si aimal tudi z miško (free look), če si se poigral z nastavitvami.
MTB ::
Haha, lepi spomini, ko smo igrali v službi in sesuli mrežo... seveda je bilo konec, ko je priletel admin...
potem sva se pa s sodelavcem znašla in igrala preko serijskega kabla ena na ena... še vedno se spomnim prizora v kinu, ko je bilo slišati kinoprojektor... ker je on imel zvočno kartico, jaz pa ne, sem takoj vedel kje se nahaja... samo trenutek, pa sem ga sesul :)
potem sva se pa s sodelavcem znašla in igrala preko serijskega kabla ena na ena... še vedno se spomnim prizora v kinu, ko je bilo slišati kinoprojektor... ker je on imel zvočno kartico, jaz pa ne, sem takoj vedel kje se nahaja... samo trenutek, pa sem ga sesul :)
McGregorSL ::
Vertikalno merjenje oz. pogled je bil tudi s tipkovnico kakor se spomnima.... ampak metki so letel avtomatsko po vertikali.... no res da je že 15let od tega in se ne spomnem ravno najbolje,... vem da začneš na eni strehi, ki je obdana z ograjo
Blisk ::
Tud mene zlo zanima kak je tale duke.
Prvo verzijo in vse izpeljanke sem igral nekajkrat.
Tud DOOM 2, ta je bila res zakon.
Pri wolfsteine mi je pa po 1/2 ure igranja postalo slabo...
Prvo verzijo in vse izpeljanke sem igral nekajkrat.
Tud DOOM 2, ta je bila res zakon.
Pri wolfsteine mi je pa po 1/2 ure igranja postalo slabo...
Aston_11 ::
Mi v študentu smo na račun Duka naredili mrežo in dali noter 3 PC-je. Na prvem livelu (kino) smo potem nažigali, zvočno kartico pa je en imel priklopljeno na ojačevalec z nekimi velikimi zvočniki. Super nažigancija!!
opeter ::
Sicer sem tudi sam leta 1996 Duke Nukem 3D poganjal na 486-ki (DX/2 66 z 8 MB RAMa), vendar sem že v istem letu v eni trgovini (mislim, da v eni od Jerovškovih štacun) videl, kako je na Pentiumih (predvsem s tistimi z MMX) s prvimi 3DFX Voodoji Quake 1 trgal gate, vsaj v grafičnem smislu.
No ja obstaja je tudi optimizacija za PowerVR grafične (ki je bil aktualen tudi v SEGA-inem Dreamcastu).
A ni zanimivo, da so slednji sedaj v raznih mobilnikih in tablicah? Seveda dosti bolj naprednni od takratnih čipov.
Res pa je, da je bil DN3D bolj zabaven od Quake 1. Slednji je bil dokaj temačen, ogomno hororističnih elementov (vitezi, dobermani, demoni itn.). Skratka, ni bil prijeten.
@Matev: v Doomu nisi mogel scati, protagonist je bil tih, nobenih komentarjev ter ne pozabimo na še eno malenkost: orožja se ni dalo dvigovati (torej ciljati gor ali pa dol). To funkcijo sem prvič videl v LucasArtsovem Dark Forces iz leta 1995.
Prva FPS streljačina, katerega si moral igrati tako kot današnje, torej z miško in tipkovnico, pa je bila igra CyClones iz leta 1994.
V tistem času so pri Mantisu, Videotop, Colbyju in drugje prodajali CD igre v paketih Megapack od Megamedia (tako sem recimo lahko kupil igre kot so FX Fighter, Primal Rage in mnogo drugih). Ta način je bil najbolj cenejši za nas, navadne smrtnike, da si lahko prišel do legalnih iger.
No ja obstaja je tudi optimizacija za PowerVR grafične (ki je bil aktualen tudi v SEGA-inem Dreamcastu).
A ni zanimivo, da so slednji sedaj v raznih mobilnikih in tablicah? Seveda dosti bolj naprednni od takratnih čipov.
Res pa je, da je bil DN3D bolj zabaven od Quake 1. Slednji je bil dokaj temačen, ogomno hororističnih elementov (vitezi, dobermani, demoni itn.). Skratka, ni bil prijeten.
@Matev: v Doomu nisi mogel scati, protagonist je bil tih, nobenih komentarjev ter ne pozabimo na še eno malenkost: orožja se ni dalo dvigovati (torej ciljati gor ali pa dol). To funkcijo sem prvič videl v LucasArtsovem Dark Forces iz leta 1995.
Prva FPS streljačina, katerega si moral igrati tako kot današnje, torej z miško in tipkovnico, pa je bila igra CyClones iz leta 1994.
V tistem času so pri Mantisu, Videotop, Colbyju in drugje prodajali CD igre v paketih Megapack od Megamedia (tako sem recimo lahko kupil igre kot so FX Fighter, Primal Rage in mnogo drugih). Ta način je bil najbolj cenejši za nas, navadne smrtnike, da si lahko prišel do legalnih iger.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Matev ::
doom pa klon wolfensteina
ne bi rekel
wolf je res bil predhodnik
a mnogo drugačen - bi lje popolnoma ploščat
naslednik dooma je bil quake
...
duke3d je bil pa res zgolj in samo klon dooma
opeter ::
doom pa klon wolfensteina
ne bi rekel
wolf je res bil predhodnik
a mnogo drugačen - bi lje popolnoma ploščat
naslednik dooma je bil quake
...
duke3d je bil pa res zgolj in samo klon dooma
Doom (1993) -> Doom 2 (1994) -> Doom 3 (2004)
Quake (1996) - Quake 2 (1997) -> Quake 3: Arena -> Quake 4
Napisal si, da Doom ni bil klon Wolfa, je morda res v smilsu zgodbe in okolice. Dejansko pa je bil tehnično gledano klon oz. izpeljanka iz istega tehničnega ozadja, saj sta obe igri uporabljale .wad datoteke.
Quake pa je resnično čisto nekaj drugega (tako v smislu zgodbe kot tudi v tehničnem smislu).
Torej ti praviš, da so vse igre, ki so prišle po prvem pravem FPS-u - recimo, da je to bila igra ShadowCaster iz leta 1993 (od Ravena, pazi!) - samo kloni? Saj dejansko so (velja za vse Wolf 3D, Doom, Quake itn.).
Mogoče pa je ShadowCaster navdihnil igre kot so Heretic serija, Hexen itn.?
Saj je te igre delala ista firma.
Duke Nukem 3D je imel svoj lastni pogon, katero so pozneje uporabili še v akcijadah Blood (prvi del) in Shadow Warrior, kjer si v slednjem igral nindžo.
Sicer pa je zelo težko povedat, katera je prva prava prvoosebna streljačina. Prvega Wolfa je založila firma Apogee, katera je istočasno izdala še eno serijo FPS streljačnin - serijo Blake Stone
Več se pa lakho prebere tukaj:
First-person shooter @ Wikipedia
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
detroit ::
Kdor je reku da je bil duke3d klon dooma očitno še vidu ni ne ene ne druge igre. Ampak dobro pustimo ocene na prvi pogled stati...
Skero
Matev ::
Wolf 3D, Doom, Quake
evolucija gre res tako
wolf - doom - quake
duke je pa zgolj stranska izpeljanka dooma
kot recimo rise of the triad
klona dooma sta bila tudi hexen in heretik
po quake-u ni bilo omembe vrednega napredka
mogoče zgolj doom3
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Matev ()
detroit ::
kot klon najbrž misliš "3d" streljačina? pol je 3/4 iger klon wolfsteina
Duke3d in doom se bi težko bolj razlikovala.
Tematika alieni jima je edina skupna, pa tri de pogled, no pa vsebujeta orožja in kri^^
Duke3d in doom se bi težko bolj razlikovala.
Tematika alieni jima je edina skupna, pa tri de pogled, no pa vsebujeta orožja in kri^^
Skero
WyattEarp ::
k ste vi sploh igral ti dve igri? da pravte da sta identični? dejte ne bluzit. sej je lepo napisal opeter, doom je neka temačna in grozljiva, duke3d, je pa zanimiva, smešna, raznolika, tam pr doomu je blu vse isto. tle pa je bla prva igra, k je mela kej drgač, šu ni na pisoar pa je reku: a, much better, pa si dubu še 10 healtha, pa u špegu si se pogledal pa še umes je mu ful kakšnih dobrih rekov, pa to je kot dan pa noč. ja, isto je da si streljal ''sovražnika'' to je to... sama igra je pa čist druga.
AMD Phenom II 1090T,ASUS M4A89GTD PRO/USB3,12 Gb RAM(2x4Gb,2x2Gb)-1.600Mhz,
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
GMC H70, Gigabyte R9 270X, Samsung 850 EVO 250GB,WD 2Tb(G),Scythe 700W, LG 23''.
Matev ::
pa u špegu si se pogledal
duke ima res par gay variant
ampak igra zaradi tega ni nič drugačna kot doom
opeter ::
Seveda je. Duke ima osebnost, marinec (ali karkoli je že bil) v Doomu pa ne (razen fac, katerega kaže ob napadih, drugega itak nisi vedel o njem, vse do prihoda Doom 3). Pa še tam ni nič več. Največ o teh vojakih/plačancih izveš itak iz filma Doom.
Skratka Doom in Duke Nukem 3D primerjati je, kot primerjati jabolko in pomarančo.
Skratka Doom in Duke Nukem 3D primerjati je, kot primerjati jabolko in pomarančo.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- spremenil: opeter ()
opeter ::
Haha. Res je.
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zvezdica27 ::
o carsko. keri spomini, nočni LAN partyji... srednja šola...
Pa stadium....
Osebno sem sicer bolj fan doom2 (naj igra ever, takoj za doom1), ampak duke je totalno drug špil. To je žur špil, predvsempa je caroval v LAN, si šel scat ali pa biljard špilat in te je en od zadaj razmastil po steni BLAM. Še boljš je ko sem to naredu jaz. Al pa jump čez, obrat in BLAM.
Duke je bil carski, za Lan bistveno bolj od Doom2 (ki pa je bil singleplayer kraj, za LAN pa kdor je obvladal je caroval in pika, pri Duku je blo bolj zabavno).
zz
Pa stadium....
Osebno sem sicer bolj fan doom2 (naj igra ever, takoj za doom1), ampak duke je totalno drug špil. To je žur špil, predvsempa je caroval v LAN, si šel scat ali pa biljard špilat in te je en od zadaj razmastil po steni BLAM. Še boljš je ko sem to naredu jaz. Al pa jump čez, obrat in BLAM.
Duke je bil carski, za Lan bistveno bolj od Doom2 (ki pa je bil singleplayer kraj, za LAN pa kdor je obvladal je caroval in pika, pri Duku je blo bolj zabavno).
zz
revvs ::
Quake je imel dobro kontrolo gibanja, quake tipična igra je deathmatch, kjer vsi skačejo kot opice, medtem ko je Duke Nukem imel različne tipe map, še sploh fan narejenje, v doomu pa streljaš na peklena bitja. Pri Duke Nukem si imel kombinacijo sci-fi quaka, doom pekla in redneck rampage neumnosti. Medtem ko je pa Wolfenstein očka vojnih 3D strelskih iger.
St235 ::
duke in doom sta očitno klona, pa Heavy rain je tudi klon dooma, ker v glavni vlogi nastopa človek. Bullshit.
Matev rajši preigraj antičefur3d pa se boš boljš počutil in ne boš neumnosti po forumu trosil.
Matev rajši preigraj antičefur3d pa se boš boljš počutil in ne boš neumnosti po forumu trosil.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: St235 ()
revvs ::
Obstaja že novi Antičefur osnovan na Half-Life 2:
http://www.moddb.com/mods/anticefur-2-t...
http://www.moddb.com/mods/anticefur-2-t...
opeter ::
Ja, samo ga niso dokončali. Vsebuje samo en poskusni nivo, tisto med proletarskimi bloki.
* * *
Sicer pa, Matev ... Če res želiš primerjati Doom in Duke Nukem 3D, je že zgovoren podatek o raznolikosti okolice. V Doom-u je ta dejansko popolnoma ista (pa naj bo to prvi del ali pa drugi).
Sovražniki:
DOOM - hierarhija sovražnikov:
http://en.wikinoticia.com/Technology/ge...
Še ena slika: http://www.freewebs.com/steeldoor/doom_...
Pri Duke 3D pa imaš sledeče:
Sovražniki v Duke-u so bolj raznoliki (predvsem pa je ogromna razlika v "fizični" velikosti):
http://dukenukem.wikia.com/wiki/Categor...
Da o stopnjah sploh ne govorim:
http://dukenukem.wikia.com/wiki/Levels_...
* * *
Sicer pa, Matev ... Če res želiš primerjati Doom in Duke Nukem 3D, je že zgovoren podatek o raznolikosti okolice. V Doom-u je ta dejansko popolnoma ista (pa naj bo to prvi del ali pa drugi).
Sovražniki:
DOOM - hierarhija sovražnikov:
http://en.wikinoticia.com/Technology/ge...
Še ena slika: http://www.freewebs.com/steeldoor/doom_...
Pri Duke 3D pa imaš sledeče:
Sovražniki v Duke-u so bolj raznoliki (predvsem pa je ogromna razlika v "fizični" velikosti):
http://dukenukem.wikia.com/wiki/Categor...
Da o stopnjah sploh ne govorim:
http://dukenukem.wikia.com/wiki/Levels_...
Hrabri mišek (od 2015 nova serija!) -> http://tinyurl.com/na7r54l
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
18. november 2011 - Umrl je Mark Hall, "oče" Hrabrega miška
RTVSLO: http://tinyurl.com/74r9n7j
Zgodovina sprememb…
- zavaroval slike: kuglvinkl ()
Double_J ::
Duke3D ni bil 3D... to je bil problem.
Dve šivanki...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Double_J ()
detroit ::
Seveda je bil, razn če seveda šteješ monsterje k pač bili cardboxi z facing directionom tangento nate (oh yea moja mata sux tko da se lahko motim v poimenovanju).
Okolica je 3d, kako pol ni tri de?
kartoni postavljeni v 3d prostor so še zmeri v 3d prostoru
Okolica je 3d, kako pol ni tri de?
kartoni postavljeni v 3d prostor so še zmeri v 3d prostoru
Skero
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Duke Nukem Forever (strani: 1 2 3 4 … 12 13 14 15 )Oddelek: Igre | 98659 (16322) | Testman42 |
» | Bombshell (Duke Nukem: Mass Destruction ?)Oddelek: Igre | 2345 (1556) | Zmajc |
» | Duke Nukem Za Vedno pozen (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 19193 (17121) | Bor H |
» | Duke Nukem Forever bojda prihodnje leto (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Igre | 16265 (13041) | ahac |