» »

Tomos

Tomos

1
2
»

sbawe64 ::

Če je kompresija, se da izmeriti.


Ali imaš rjast rezervoar za mešanico, smeti v uplinjaču so recept, kako ni mogoče nastaviti prostega teka.
Ko sem imel še nekaj podobnega, sem vmes montiral filter za gorivo.

In ko se naberejo smeri v uplinjaču, ga moraš razdreti in spihati.


Si kaj spreminjal višino (položaj) igle v uplinjaču ?
2020 is new 1984
Corona World order

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: sbawe64 ()

Blinder ::

@hvonjunior

kadar drži minimum, ga drži enakomerno ali obrati skačejo gor pa dol?
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

mihi666 ::

Tole bo kar problem v vplinjaču. Popravljam tomose že 20 let. Če si pa kje iz okolice Celja ti popravim za enga sixpacka.

iloveboobz ::

Ni problem v uplinjaču... Če obrati padajo pr toplem, je to problem z samim agregatom....

Sj vam je OP ze v prvem stavku povedal, da je uplinjač nastavu in da dela mrzu (torej z uplinjačom ni nič narobe).

Zmerit kompresijo pr mrzlem in toplem in potem naprej gruntat. Očitno nekje uide kompresija (kakšno tesnilo?) in tista mešanca k jo fergi dela ni ok več...

Zgodovina sprememb…

mihi666 ::

Prek neta nebomo nič rešili, če se ne spozna naj nekomu pelje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihi666 ()

hvonjunior ::

@sbawe64 ima plastičen rezervar pod sedežem, ja iglo v uplinjaču sem nastavil, da je malo višja poraba ampak tudi bolje gre ker prej je bilo nas nižji porabi in v kakšen klanec nisem prišel v 2. prerstavui in je trokiral motor ko si šel v klanec in tiščal gas do konca je samo zamukal in se ustavil, nato smo nastavili iglo in gre bolje in tudi ne trokira več.

Blinder ::

Če mu obrati skačejo gor pa dol, mu motor iz nekje vleče dodaten zrak. Ali mogoče ima dovod goriva delno zamašen.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

iloveboobz ::

hvonjunior je izjavil:

@sbawe64 ima plastičen rezervar pod sedežem, ja iglo v uplinjaču sem nastavil, da je malo višja poraba ampak tudi bolje gre ker prej je bilo nas nižji porabi in v kakšen klanec nisem prišel v 2. prerstavui in je trokiral motor ko si šel v klanec in tiščal gas do konca je samo zamukal in se ustavil, nato smo nastavili iglo in gre bolje in tudi ne trokira več.


maš airbox in filter gor? Ker če je vse original, potem nimaš kaj prestavljat igle, niti dize.

TO maš PVHA fergazer?

hvonjunior ::

@Blinder
Ja ko je mrzel vse dela kot mora ko se segreje pa ne saj smo vijak za prosti tek na uplinjaču nastavili do konca smo začeli zajlo zategavat ker vijak na uplinjaču ni bil dovolj, tudi to je problem ker nima ventila za gorivo in ima nek elektronski ventil

iloveboobz ::

zmeri kompresijo prtoplem, to ti je osnova. Če mrzu motor dela, potem zelo verjetno ni tezava v samem uplinjaču. Če bi uplinjač bil problem, potem tut mrzu nebi delal prav. Če je agregat brezhibn, bo drzal dokaj konstantne obrete mrzu in topu. Fergi pa ni pametna zadeva, da bi se lahko prilagajala zunanjim parametrom...

Smiselno bi blo tut preverit delovanje vziga, če je vse ok. Včasih lahko zagret CDI dela probleme; in od tod tudi lahk izbira trokiranje pr visokih obratih.

Zgodovina sprememb…

hvonjunior ::

@iloveboobz ja je airbox in filter, filter sem ga očistil z brakecleanerjom, na njem sem dal ročni čok ker prej je bil elektronski čok in elektronski čok me je večrat pustil na pol poti domov

zmeri kompresijo prtoplem, to ti je osnova. Če mrzu motor dela, potem zelo verjetno ni tezava v samem uplinjaču. Če bi uplinjač bil problem, potem tut mrzu nebi delal prav. Če je agregat brezhibn, bo drzal dokaj konstantne obrete mrzu in topu. Fergi pa ni pametna zadeva, da bi se lahko prilagajala zunanjim parametrom...

ja to je problem ker minimum ko je mrzel dela ker je vijak za minimum navit do konca in smo še zajlo navili da sploh drži to nekaj ni v redu ker minimum bi se moglo naštelat z vijakom ne z zajlo zajla je samo za nastavit da zajla nima lufta

Zgodovina sprememb…

mihi666 ::

To bi moralo iti v 3ji v hrib ne da v drugi ne potegne nekaj imaš hudo razštelano ali pa res kompresije ni. Poštarji so se s takimi mopedi naloženi vozili po hribih.

iloveboobz ::

Če je poštarski z velik km, je ze sama toleranca bata/cilindra tolk, da nemore met neki velik kompresije :)

Zgodovina sprememb…

hvonjunior ::

"To bi moralo iti v 3ji v hrib ne da v drugi ne potegne nekaj imaš hudo razštelano ali pa res kompresije ni. Poštarji so se s takimi mopedi naloženi vozili po hribih."

Ja sem enkrat odvil nek vijak ki sem mislil da je špruc na koncu je bil vijak ki mora bit točno nastavljen

Zgodovina sprememb…

d4vid ::

mihi666 je izjavil:

To bi moralo iti v 3ji v hrib ne da v drugi ne potegne nekaj imaš hudo razštelano ali pa res kompresije ni. Poštarji so se s takimi mopedi naloženi vozili po hribih.


Agregat je na hiphopu enak kot na tomos alpino in alpino ne bo šel v breg s tretjo. Edino če so pri tomosu preuredili prenose, da lažje premaga klance polno naložen. Pa še tisto dvomim, ponavadi sem kar drugo tiščal, še pri sfriziranih APNjih.

Jaz bi za začetek res preveril tesnila, ker po opisanem ti vleče nekje zrak.
Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

hvonjunior ::

Ja saj sem rerkel da bom enkrat zamenja bat in dav not L batne obročke, da bo malo močnejši

Sem razmišljal da bi dal uplinjač od APN motorjev ker ta uplinjač ima preveč elektronike, če ima kdo kakšne izkušnje ali bi se dalo?ž

Zgodovina sprememb…

hvonjunior ::

Sem razmišljal da bi dal gor na hip hopa uplinjač od APN motorjev, ali ima kdo že kake izkušnje s tem ali bi se dalo.
hvala lp

mihi666 ::

Alpinoti so imeli isti agregat kot apn6s torej gus in prisilno hlajenje... hip hop ima pa alu cilinder drugačne kanale. Ups zajebal sem prvi alpinoti so imeli apn6s agregat. Sem ga dobil za birmo

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: mihi666 ()

d4vid ::

Zadnji alpinoti so imeli isti agregat kot hiphop. Alu veliki cilinder, "pasivno" hlajenje.

Main PC: HP Z240 | i5-7400 | 32 GB ram
Homelab: HP DL380g9 | Xeon E5-2680 | 192 GB ram

mihi666 ::

Saj sem napisal da sem zaj.... moj alpino je še pač imel star tip motorja

iloveboobz ::

hvonjunior je izjavil:

Sem razmišljal da bi dal gor na hip hopa uplinjač od APN motorjev, ali ima kdo že kake izkušnje s tem ali bi se dalo.
hvala lp


Nič ne diraj. Uplinjač, L bat ipd nebo kaj prida pomagal pr hitrosti.

Pri teh motorjih morš najprej začet z izpuhom (resonanca, k ni zadušena) in pojačat fergazer, če je manj k 14mm... Šele k nardiš ta stage1, greš potem upgrejdat cilindr na večji fi (običajno gre do 42mm) in rihtat kanale, pa brusit glavo. Sam če maš alu cilindr, pol pozabi.

hvonjunior ::

Ali kdo prodaja števec za tomos Apn7, 14m
hvala lp

Buggy ::

iloveboobz je izjavil:

hvonjunior je izjavil:

Sem razmišljal da bi dal gor na hip hopa uplinjač od APN motorjev, ali ima kdo že kake izkušnje s tem ali bi se dalo.
hvala lp


Nič ne diraj. Uplinjač, L bat ipd nebo kaj prida pomagal pr hitrosti.

Pri teh motorjih morš najprej začet z izpuhom (resonanca, k ni zadušena) in pojačat fergazer, če je manj k 14mm... Šele k nardiš ta stage1, greš potem upgrejdat cilindr na večji fi (običajno gre do 42mm) in rihtat kanale, pa brusit glavo. Sam če maš alu cilindr, pol pozabi.


moje izkusnje so drugacne. Sicer gre za T12 (trojka pri nas), kjer sem imel dve in to razlicno pedenane.
Ena je bila z zobniki na prestavnem razmerju usmerjena na hitrost, da je vedno drage birmanske APN6 (ce so znali dati sesto brzino) notri prehitela, druga je bila kvazi endura za po vlakah od traktorjev in gozdnih poteh. Fotr je padu v kadetnici z motorjem in mi ni pustil se ukvarjat z njimi, zato so bili dolgo casa pod sosedovo smreko.

Vsekakor je bilo to try&fail samo izpuh je bil vedno pri meni samo krivina (free flow) brez resonance, kar bi bil se dodaten improvement pri 2T samo ne toliko kot 60ccm nov cilinder in bat, ter na pamet pozlajfani sesalni in izpusni kanali, na spodnjem koncu pozlajhan bat ter nizanje kompresije z piljenjem glave motorja ter bolj hladno svec z razlicnimi dizam v frgazarju, ki je imel lovilec zraka s tulcem ...sweet times :))

Vso zepnino fuknil zgolj za nove bate, glave pa nabiral po skednjih od starih atov. MAsino in valjcne lezaje pa sestavljal v hlevu med konji, ker mi starsi niso pustili se s tem ukvarjat. Brez dnarja, valjcne lezaje je treba nekak spravit skupaj ko masino razstavis. Masti ni, vzames margarino in dela :))

No, moj zastojnski rat_fuck_fest made by mua je skinil na ravnini vse takrat drage APN6 celo s prijateljem ki je imel CTX80 sva bila on pair bi se lah reklo z malo nostalgije seveda.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

iloveboobz ::

Karkoli si delal na teh mopedih; če si mel 50kmh izvedbo (apn6 in podobni brezizpitni mopedi takrat) so basically vse predelave ble za brezveze, če se nisi pretikal originalnega auspuha; le ta je bil namreč zelo zadušen in "natunan" samo do določenih obratov.

Tko da najprej resonanca al pa spucan auspuh, potem pa vse ostalo. Pri izpitnih moepdih je blo drgač, ker so ze v osnovi mel resonanco oz. manj zadusen auspuh...

moja apnka z L42, ~13:1 kompresije in 15slc izpuhom še dons potegne do ~75kmh z nedotaknjenimi kanali. In se zlo rada zvrti do ~9000rpm.
smoki

Zgodovina sprememb…

Buggy ::

takrat ni bilo interneta. Ucili smo se tako da smo sprobavali. Promoviralo se je izklucno in samo tiste resonancne izpuhe, ki pa so bili dragi, meni nedosegljivi, ki so jih dajali na APN6, pa jim napraj mojem RAT T12 iz skednja nekak ni uspevalo tako da...


drugac imate enga nizozemca, ki dela se vedno zgolj Tomos restomod...kar je zalostno, da ni tega tukaj

evo ga

https://www.youtube.com/@Tomology

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

iloveboobz ::

No interneta res ni blo, so pa ble poznane tehnikalije 2 taktnega motorja...

In običajno je bil budget način kako nardit resonanco simply tko, da si spucal original auspuh in dodal protikonus, da si nardil neko kvazi resonančno komoro.
smoki

Buggy ::

Tako je. Znanje smo nabirali iz publikacij kot je zivljenje in tehnika, pa na marketing resonancih izpuhov ze takrat nismo padali, malo ker ni bilo denarja, bolj pa zaradi tega ker se je v praksi izkazalo da se da tudi drugace dobiti gain v flow-u 2T masine.

Priznam pa da na izpuhu nikoli nisem delal dizertacije, kar mi je malo zal. Predvsem zato ker so vse owce takrat kupovale resonancne izpuhe, jaz sem se lotil pa na drugem koncu in se je izslo. Za dzabe...pol ko sem unicil nickoliko glav, batov in tudi cilindre :))

Pa seveda motorcek je bil pofleksan do minimum staicne rigidnosti...ta hiter pa oblozen z ALU panelom za zajem zraka direk v uplinjac z ustrezno dizo v uplinjacu in prilagojeno iglo.

GRD k pizda...sam vse APN-e je pa snel za salo. Aja motorcke nismo delal za izstopanje ampak kolk kej vemo.

OHHH swet times

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

Blinder ::

iloveboobz je izjavil:

Karkoli si delal na teh mopedih; če si mel 50kmh izvedbo (apn6 in podobni brezizpitni mopedi takrat) so basically vse predelave ble za brezveze, če se nisi pretikal originalnega auspuha; le ta je bil namreč zelo zadušen in "natunan" samo do določenih obratov.

pri moji APN6S je preluknjan original avspuh povečal obrate in tudi moč, navor pa je padel. Motor je šel več, v klanec ponekod je bilo treba it z nižjo prestavo. A ni tako, da če se še zadnji dušilec uzame ven - tisti zadnji kos avspuha - da gre potem motor slabše?

iloveboobz je izjavil:

moja apnka z L42, ~13:1 kompresije in 15slc izpuhom še dons potegne do ~75kmh z nedotaknjenimi kanali. In se zlo rada zvrti do ~9000rpm.

Je 13:1 preveč? Ker original ima koliko, 5.5:1 - 6.5:1
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i5-14400f rtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija

Buggy ::


pri moji APN6S je preluknjan original avspuh povečal obrate in tudi moč, navor pa je padel. Motor je šel več, v klanec ponekod je bilo treba it z nižjo prestavo


seveda ker si samo izpuh stimal. Izpuh je bil neobremenjen nisi mu dal pa vec intake juica.

free flow krivina ...sam to je bilo v casih in vukojebinah ki so bile bolj epik kot zdej

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Buggy ()

iloveboobz ::

Je 13:1 preveč? Ker original ima koliko, 5.5:1 - 6.5:1


Preveč sigurno, vsaj za 95 oktanca. Obvezno 100 oktanc in bolj rich mešanca, ki je sicer potrebna za max power. Je pa končni rezultat bistveno več mesa v spodnjih obratih, kot sicer.

Motor z 5 prestavo in enim zobom daljšim final driveom (tko da še manj obratov za končno hitrost) bp šel tudi 30 pr ~3000 obratih vzadnji prestavi.
smoki
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Skuter 25 km/h (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7221411 (3266) predi
»

Tomos ne vžge (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
13526192 (6735) iloveboobz
»

Tomos Flexer ? (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Na cesti
10615218 (5877) markasaso12
»

Auspuh za moped

Oddelek: Na cesti
212736 (1525) markasaso12
»

Friziranje avtomatika

Oddelek: Loža
3817871 (13745) Frane75

Več podobnih tem