Hexus - Shamino je nedvomno eden izmed bolj znanih navijalcev v današnjih dneh, vseeno pa je njegov najnovejši dosežek naravnost osupljiv. Sicer nereferenčnemu ASUS-ovemu GeForce GTX 580 DirectCU (hladilnik zasede kar tri razširitvene reže) je takoj odstranil hladilnik, namestil navijalcem mnogo bolj prijazen hladilni sistem (vključuje tekoči dušik) ter kartici skoraj podvojil frekvenco jedra. S tovarniških 782 MHz oz. 1.564 MHz za senčilnike (10 oz. 20 MHz več od referenčne zasnove) je frekvenco dvignil na 1.519 MHz, kar pomeni, da so senčilniki delovali pri kar 3.040 MHz. Za to je bilo sicer dvigniti napetost jedra na 1,5 V, kar verjetno pomeni precej kratko življenjsko dobo velikega 40 nm čipa. Pri navitju pomnilnika je bil mnogo bolj konzervativen, 250 MHz dvig je prinesel le dodatnih 25 %, frekvenca je tako znašala 1.250 MHz oz. efektivnih 5 GHz, a je to vseeno zadostovalo za podiranje rekordov.
Rekord je padel v 3DMark03 v kategoriji ene same kartice, saj je sistem z ASUS-ovo Maximus IV Extreme in Intelovim procesorjem Core i7-2600K (navitim na 5,4 GHz), poleg prej omenjene kartice, zadostoval za 167.519 točk. Pretekli rekord je bil prav tako dosežen z GeForce GTX 580, a je bila ta navita na vsega 1.370 MHz (2.740 MHz za senčilnike). Shaminov sistem je v testu Wings of Fury dosegel kristalno gladkih 1.907 sličic na sekundo.
Pri toliko FPS-jih se še največji profesionalec Quake 3 ne bi mogel pritoževati nad laganjem grafične - če bi imel primeren monitor, miško, mrežno opremo, itd...
Ali obstaja danes že kakšen sistem, ki zmore poganjat Crysis na 2560x1600, ali pa 1920x1200 z vsemi bonbončki in ima minimalno 60FPS? Seveda z zračnim/vodnim hlajenjem za 24/7 uporabo?
edit:typo
i7 2600k@4.8GHz - nV 760 - 850 EVO 250GB - 4TB FreeNAS
ASUS 1920x1080@144Hz
nUUb pošlji mail temu Shamino-tu. Če pa še nisi slišal da "sistem" lahko pomeni večjedrni procesor, kot tudi večjedrnih grafičnih ali celo CF in Sli naveza, ki ima boljšo zmogljivost izrisovanja in izračunavanja od super-računalnika, ki so pred nedavnim uporabljali za preračunavanje samo združene centralne procesorje.
Če je Wings of Fury poganjal s 1907 fps, potem ni vrag, da tudi Crysis 2 z vsem na max ne bi letel s kakšnimi 200 fps. Pa pri grafičnih me moti, ko govorite o večjedrnih grafičnih, kar je nesmiselno, saj ima tudi najslabša grafična kartica več 100 jeder. Pri grafičnih se govori o enoprocesorskih in večprocesorskih, jedra pa gredo v tisoče. Ravno v tem je največja razlika med GPU in CPU, kjer smo prilezli šele do 8 jeder. Ravno zato CPU ni primeren za poganjanje iger in rabimo GPU, so pa jedra pri CPU seveda čisto drugačna in neprimerno bolj kompleksna kot pri GPU.
nUUb pošlji mail temu Shamino-tu. Če pa še nisi slišal da "sistem" lahko pomeni večjedrni procesor, kot tudi večjedrnih grafičnih ali celo CF in Sli naveza, ki ima boljšo zmogljivost izrisovanja in izračunavanja od super-računalnika, ki so pred nedavnim uporabljali za preračunavanje samo združene centralne procesorje.
Torej obstaja!
Verjetno je s tem mislil PC, torej mašino, ki jo imaš doma v velikosti in z ceno PC in ne rabi male elektrarne, da se sploh prižge.
Sicer, pa tudi mene zanima, če so današnji PC-ji zmožni poganjati Crysis na max (tudi max AA). In s tem mislim normalne PC, ne pa 3-way SLI z procesorjem navitim za 10x.
Sicer, pa tudi mene zanima, če so današnji PC-ji zmožni poganjati Crysis na max (tudi max AA). In s tem mislim normalne PC, ne pa 3-way SLI z procesorjem navitim za 10x.
Za tako hitro single (tudi gpu) graficno bo pa potrebno pocakat se kar nekaj let. Pa cpu tudi.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Ce je bad conding, ga nikoli ne bomo poganjali hitro
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
nUUb pošlji mail temu Shamino-tu. Če pa še nisi slišal da "sistem" lahko pomeni večjedrni procesor, kot tudi večjedrnih grafičnih ali celo CF in Sli naveza, ki ima boljšo zmogljivost izrisovanja in izračunavanja od super-računalnika, ki so pred nedavnim uporabljali za preračunavanje samo združene centralne procesorje.
Torej obstaja!
Verjetno je s tem mislil PC, torej mašino, ki jo imaš doma v velikosti in z ceno PC in ne rabi male elektrarne, da se sploh prižge.
Sicer, pa tudi mene zanima, če so današnji PC-ji zmožni poganjati Crysis na max (tudi max AA). In s tem mislim normalne PC, ne pa 3-way SLI z procesorjem navitim za 10x.
Je s tabo vse vredu? Trenutno najhitrejša single gpu grafična lahko poganja Crysis na max pri max resoluciji s 60fps le pri 3-way SLI in navitim procesorjem, ti pa bluziš o "normalnih" PC-jih. Se ti ne zdi, da če je za to potrebna taka moč, nekako nekaj kar je ceneje/švohneje tega ne bo poganjalo? Simple logic?
Katerakoli večja igra narjena zadnjih ~15 let je kar se programiranja samga tiče ena sama greznica. "Bad coding" je za te zadeve nezaslužena pohvala. Če jim uspe stvar skompajlat kot Release, je to že mali čudež in uspeh svoje vrste. O kakšnih optimizacijah ni ne duha ne sluha. Cel razvoj je usmerjen v sijočo grafiko in super grafične efekte. Kakšni špageti so pod havbo se pač ne vidi, če laufa z 5 FPS - kup močnejšo mašino...
Pa je Crysis referenca, al samo bad coding? K Senitel pa po moje ločeno mnenje o tem :)
Crysis 1 je kar slab coding. Crysis Warhead pa je orenk izboljšan. Glede na to, da ni igre ki bi imela na DX10 boljšo grafiko, je kar težko reči če je slab coding ali ne... Enostavno ni primerjave! Seveda pa nekateri trdijo nasprotno, pa čeprav nikomur ni uspelo narediti boljšega takrat. Mter2033 je soliden, ampak je stvar v DX11 pa še 2 leti pozneje je ven prišel...