Forum » Loža » Licenca za ultra lahko letalo
Licenca za ultra lahko letalo
crtg ::
Pozdravljeni,
zanimajo me vaše izkušnje z opravljanjem tečaja za pilota ULN oz. z samim letenjem ultra lahkih naprav. Predvsem me zanima potek šolanja (npr. koliko ur je potrebnih) ter izkušnje z letenjem preko klubov. Na internetu sem našel seznam letalskih šol in izgleda, da v Ljubljani ni možno opravljati niti teorije za licenco ULN. Ima mogoče kdo kakšno drugačno informacijo?
Hvala in lep pozdrav, Črt
zanimajo me vaše izkušnje z opravljanjem tečaja za pilota ULN oz. z samim letenjem ultra lahkih naprav. Predvsem me zanima potek šolanja (npr. koliko ur je potrebnih) ter izkušnje z letenjem preko klubov. Na internetu sem našel seznam letalskih šol in izgleda, da v Ljubljani ni možno opravljati niti teorije za licenco ULN. Ima mogoče kdo kakšno drugačno informacijo?
Hvala in lep pozdrav, Črt
guest #44 ::
Kolegica mislim, da to dela...al je delala. Skratka ni poceni! Popravek, nesramno drago je! Ampak najboljš da prašaš.
gulfstream ::
Zdravo,
Glede ULN licence je tako, da se ponavadi oglasiš na kakšnem letalskem klubu (ali firmi ki se bavi s tem), se vpišeš v njihov register in nato lahko začneš. Najprej imaš par tednov predavanj (ne vem točno koliko ur, mislim da smo jih mi za PPL/A imeli uradno okoli 120).
Za praktični del potrebuješ 30 ur naleta (skupnega, nekaj boš odletel z inštruktorjem, nekaj sam). Cena? Čisto odvisno od tega kje se boš odločil opravljati izpit, na našem klubu (LCM) je mislim da ura na Pipistrelovem Virusu 90EUR+DDV (torej 108EUR), tako da samega naleta je nekje 3000EUR. Nekaj pa je še teorija, literatura, oprema (razna računala, karte, kneebordi in ostala nujno potrebna šara). Tako preko palca, za 4000EUR komot prideš skozi.
Potem pa je cena letenja seveda navano nižja, pri nas je 50EUR/h. Plača pa se samo čas v zraku, tako da lahko kdaj vzameš letalo za cel dan in se greš skopati na kak hrvaški otok :)
Drugače pa ti, če denar ni prevelika ovira, predlagam da opraviš raje PPL izpit, ki je sicer zahtevnejši in dražji, boš pa pridobil dosti več znanj, pa tudi manj boš omejen pri letenju v kontroliranem zračnem prostoru. Seveda lahko s to licenco tudi ultralahke letiš. Če bi rad samo malo letel za hobi, je pa ULN licenca dovolj.
Kar se tiče šol v Ljubljani pa ne vem za nobeno, ki bi šolala ULN. Je pa drugače na Pučniku fajn letalska šola, Alfa Histria imenovana, mislim pa da šolajo PPL.
Glede ULN licence je tako, da se ponavadi oglasiš na kakšnem letalskem klubu (ali firmi ki se bavi s tem), se vpišeš v njihov register in nato lahko začneš. Najprej imaš par tednov predavanj (ne vem točno koliko ur, mislim da smo jih mi za PPL/A imeli uradno okoli 120).
Za praktični del potrebuješ 30 ur naleta (skupnega, nekaj boš odletel z inštruktorjem, nekaj sam). Cena? Čisto odvisno od tega kje se boš odločil opravljati izpit, na našem klubu (LCM) je mislim da ura na Pipistrelovem Virusu 90EUR+DDV (torej 108EUR), tako da samega naleta je nekje 3000EUR. Nekaj pa je še teorija, literatura, oprema (razna računala, karte, kneebordi in ostala nujno potrebna šara). Tako preko palca, za 4000EUR komot prideš skozi.
Potem pa je cena letenja seveda navano nižja, pri nas je 50EUR/h. Plača pa se samo čas v zraku, tako da lahko kdaj vzameš letalo za cel dan in se greš skopati na kak hrvaški otok :)
Drugače pa ti, če denar ni prevelika ovira, predlagam da opraviš raje PPL izpit, ki je sicer zahtevnejši in dražji, boš pa pridobil dosti več znanj, pa tudi manj boš omejen pri letenju v kontroliranem zračnem prostoru. Seveda lahko s to licenco tudi ultralahke letiš. Če bi rad samo malo letel za hobi, je pa ULN licenca dovolj.
Kar se tiče šol v Ljubljani pa ne vem za nobeno, ki bi šolala ULN. Je pa drugače na Pučniku fajn letalska šola, Alfa Histria imenovana, mislim pa da šolajo PPL.
misek ::
gulfstream, kaj pa cena samega tečaja? To tudi menda stane nekaj 1000 €? Torej vse skupaj 6 ali 7 k€. Ali se motim?
gulfstream ::
Če misliš ceno PPL, je tu v rangu 7-8kEUR (teorija+letenje). Sama teorija je okoli 500EUR, podobno nekje za ULN.
gulfstream ::
Ja teorija ni nekam draga. Računaj še 100EUR za izpit na direktoratu za civilno letalstvo, pa še nekajkrat 17,73EUR za razne upravne takse
crtg ::
misek: Če se ne motim se lahko licenco ULN (ali GPL) pridobi tudi v okviru nekaterih klubov (in ne samo letalskih šol). Predvidevam, da je mogoče to celo malo cenejša opcija, ne vem pa kako je s kvaliteto izvedbe. Nekje sem na internetu zasledil ceno okoli 350EUR za tečaj teorije ULN.
gulfstream: Kako pa je s potrebnim letnim naletom? Mogoče veš, če je možno opravljanje teoretičnega izpita ULN z opravljenimi predavanji za PPL? Je vsa terorija ULN vključena v teorijo za PPL?
Hvala, Črt
gulfstream: Kako pa je s potrebnim letnim naletom? Mogoče veš, če je možno opravljanje teoretičnega izpita ULN z opravljenimi predavanji za PPL? Je vsa terorija ULN vključena v teorijo za PPL?
Hvala, Črt
gulfstream ::
Res je ULN/GPL/PPL se lahko opravlja pri klubih in firmah, obojni pač morajo imeti dejavnost registrirano na DCL-u. Po domače, morajo imeti register 'učencev', kamor te vpišejo.
Norme za letni nalet ni. Ne vem kako konkretno je pri ULN, ampak pri PPL imamo pogoj, da moramo na tri mesece opraviti vsaj 6 vzletov/pristanov. To je v praksi pol ure, če štepaš šolske kroge. Pa tudi če ta rok zamudiš ni panike, se pač zmeniš z inštruktorjem, da prisede k tebi za 2 kroga in je to to. Drugače pa je neko nenapisano pravilo, da potrebuješ za varno letenje okoli 25ur na leto, resnično uleten pa si pri 50 urah naleta letno. Kar veliko ur, če se z tem ukvarjaš na 'hobi' bazi.
Zagotovo se da ULN opravljati s predavanji za PPL. Samo pojdi do upravnika kluba/firme in se z njim zmeni. PPL vsebuje vse kar moreš vedeti za ULN in še več, predvsem na področju radionavigacije (katere osnovno poznavanje te bo v praksi marsikdaj rešilo ko se boš izgubil)
Norme za letni nalet ni. Ne vem kako konkretno je pri ULN, ampak pri PPL imamo pogoj, da moramo na tri mesece opraviti vsaj 6 vzletov/pristanov. To je v praksi pol ure, če štepaš šolske kroge. Pa tudi če ta rok zamudiš ni panike, se pač zmeniš z inštruktorjem, da prisede k tebi za 2 kroga in je to to. Drugače pa je neko nenapisano pravilo, da potrebuješ za varno letenje okoli 25ur na leto, resnično uleten pa si pri 50 urah naleta letno. Kar veliko ur, če se z tem ukvarjaš na 'hobi' bazi.
Zagotovo se da ULN opravljati s predavanji za PPL. Samo pojdi do upravnika kluba/firme in se z njim zmeni. PPL vsebuje vse kar moreš vedeti za ULN in še več, predvsem na področju radionavigacije (katere osnovno poznavanje te bo v praksi marsikdaj rešilo ko se boš izgubil)
bastadu ::
Se opravičujem ker obujam zelo staro temo, ampak vendarle. Tudi sam se zanimam za UL licenco. Je kdo tukaj v zadnjih letih to delal, kje in cca. koliko so bili stroški do pridobitve UL licence?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Šola za pilota --> PPL(A)Oddelek: Loža | 1073 (949) | jernejl |
» | Ultralahko letaloOddelek: Loža | 8900 (7620) | T0RN4D0 |
» | Pilot - šolanje, finance..Oddelek: Šola | 3098 (2794) | geniuus |
» | Poklicni pilot letala/helikoperjaOddelek: Loža | 2483 (1762) | iggy |
» | Letalo + DovoljenjeOddelek: Loža | 5326 (4945) | Stepni Volk |