Forum » Elektrotehnika in elektronika » Merjenje trenutne porabe goriva
Merjenje trenutne porabe goriva
Spajky ::
Niti ne, ma zajebancije je dosti. Pred motorjem in po mini posodici, po pumpi bencina ubacit v cevko neki senzor pretoka, pa naredit malo elektroniko, ki bi brala tak senzor in prikazovala na mini LCD displey-u.
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
WarpedGone ::
Če maš frgazer pol ti ostane samo merilec pretoka v cevki za dovod goriva.
Če maš pa einspric maš pa še teorijo, da bi prisluškoval kompjuterju vbrizga - to dela potovalni računalnik.
Če se prislinim zraven z dodatnim vprašanjem: kakšne so šanse za prikaz trenutnega pritiska turbine?
Če maš pa einspric maš pa še teorijo, da bi prisluškoval kompjuterju vbrizga - to dela potovalni računalnik.
Če se prislinim zraven z dodatnim vprašanjem: kakšne so šanse za prikaz trenutnega pritiska turbine?
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
Blinder ::
Ma glej tudi z potovalnim računalnikom ljudje ne vejo izvajat meritev. Zato jim pol avti pri 170 km/h pijejo le 8 litrov bencina recimo.
Praviloma bi treba merit porabo v obe smeri(zaradi klanca in vetra), po možnosti uporabljat tempomat, da sam vzdržuje konstantno hitrost, upoštevat napako števca za hitrost (tega morda ne rabi če potovalni računalnik računa isto hitrost kot je naštevcu)
Praviloma bi treba merit porabo v obe smeri(zaradi klanca in vetra), po možnosti uporabljat tempomat, da sam vzdržuje konstantno hitrost, upoštevat napako števca za hitrost (tega morda ne rabi če potovalni računalnik računa isto hitrost kot je naštevcu)
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
WarpedGone ::
Hja, tempomat je klinc. Nožno boš vedno porabil manj kot pa on.
Ker tempomat je kompjuter, ki hitrost drži znotraj intervala (min,max). Ko je hitrost nad max, prekine vbrizg, ko pade pod min da pa gas. Tako avto vedno al se vozi na puf (jadra) al pa pospešuje. Pospeševanje pa kuri več kot konstantna hitrost.
Ti z nogo sicer ne moreš držat res konstantne hitrosti, si pa zato sposoben bol mehkega doziranja in bol nežnega pospeševanja. Posledično porabiš manj. Zraven pride še to, da se ti ne sekiraš če ti v kak klanec hitrost pade za 10kmh in zato ne tiščiš do podna. Tempomat o klancu ne ve nič in tut v fejst klanc hoče držat nastavljeno hitrost. Posledično lahko tišči tut ful gas, ko ga ti nebi.
Potovalni računalnik običajno prikazuje tut trenutno porabo, tko da tle nimaš kej posebnega izvajat razen vklopit prikaz in dolgo gledat tiste cifre, da dobiš občutek okrog česa se vrtijo in kakšne so najpogosteje. Za natančno meritev na stotinke moraš pa delat tko kot pišeš, ja.
Ker tempomat je kompjuter, ki hitrost drži znotraj intervala (min,max). Ko je hitrost nad max, prekine vbrizg, ko pade pod min da pa gas. Tako avto vedno al se vozi na puf (jadra) al pa pospešuje. Pospeševanje pa kuri več kot konstantna hitrost.
Ti z nogo sicer ne moreš držat res konstantne hitrosti, si pa zato sposoben bol mehkega doziranja in bol nežnega pospeševanja. Posledično porabiš manj. Zraven pride še to, da se ti ne sekiraš če ti v kak klanec hitrost pade za 10kmh in zato ne tiščiš do podna. Tempomat o klancu ne ve nič in tut v fejst klanc hoče držat nastavljeno hitrost. Posledično lahko tišči tut ful gas, ko ga ti nebi.
Potovalni računalnik običajno prikazuje tut trenutno porabo, tko da tle nimaš kej posebnega izvajat razen vklopit prikaz in dolgo gledat tiste cifre, da dobiš občutek okrog česa se vrtijo in kakšne so najpogosteje. Za natančno meritev na stotinke moraš pa delat tko kot pišeš, ja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Blinder ::
jaz bi vseeno uporabil potovalni računalnik. Te meritve jih narediš na ravni cesti, tako da s tempomatom nastaviš željeno hitrost in pogledaš kje se ustali poraba(ravnina!). ker če hočeš naprimer merit porabo pri 100 km/h rabi dosti cajta da ti rabi pritiskat ravno toliko stopalko plina, da avto obdržuje hitrost. zato je morda bolj smiselno držat stopalko plina na fiksni poziciji in pol pogledat pri kateri hitrosti se ustali.
99.991% of over-25 population has tried kissing.
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
If you're one of the 0.009% who hasn't, copy & paste this in your Signature.
Intel i3-12100f gtx 3050 Pismo smo stari v bozjo mater. Recesija generacija
Spajky ::
WarpedGone je izjavil:
Če se prislinim zraven z dodatnim vprašanjem: kakšne so šanse za prikaz trenutnega pritiska turbine?
Zvrtaš luknjo v sesalni kolektor z navojem, pa cevko in presure gauge? :-)
"Bluzim na forumu, torej sem !" (še živ ) ...
Aston_11 ::
WarpedGone je izjavil:
Hja, tempomat je klinc. Nožno boš vedno porabil manj kot pa on.
Ker tempomat je kompjuter, ki hitrost drži znotraj intervala (min,max). Ko je hitrost nad max, prekine vbrizg, ko pade pod min da pa gas. Tako avto vedno al se vozi na puf (jadra) al pa pospešuje. Pospeševanje pa kuri več kot konstantna hitrost.
Ma ja no, take škatle pa že niso. Vbrizg prilagodijo tekom naslednjega vbrizga, zato bi težko rekel, da so on/lff zadeve.
WarpedGone ::
Js bi tut tko pričakoval ampak vsaj moj avto konkretno "brca" na tempomatu. Prou čutiš ko hitrost mal pade in da gas. Trenutna poraba na kompjuterju pa tut skače gor in dol, običajno višje kot pa če sam doziram gas.
Zbogom in hvala za vse ribe
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Poraba avta v klanecOddelek: Na cesti | 3401 (2829) | Colt1911 |
» | Vw, škoda, seat 1.4, 1.6 dizl in poraba (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 15437 (11577) | jalovec09 |
» | Poraba na AC in izven nje (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 21983 (20139) | WarpedGone |
» | Poraba goriva pri določeni hitrosti (strani: 1 2 )Oddelek: Na cesti | 18140 (16512) | Aston_11 |
» | Avto, ki ne more iti prehitroOddelek: Loža | 2931 (1670) | SkIDiver |