Forum » Programiranje » [c#]izvajanje kode
[c#]izvajanje kode
Loaded ::
Zdravo!
Zanima me zakaj se izvede vsa ostala koda in šele potem se zamenja ozadje na gumbu. Rad bi da se to zgodi najprej.
Hvala
Lp
Zanima me zakaj se izvede vsa ostala koda in šele potem se zamenja ozadje na gumbu. Rad bi da se to zgodi najprej.
material_button.BackgroundImage = Properties.Resources._1_gradivo_cb; //neka koda
Hvala
Lp
Loadeed
Loaded ::
Hvala...dela.
Zanima pa me naslednje. Spodnjo kodo sem najdo tule, ampak ne dela.
Noben case se ne izvede samo default.
Zanima pa me naslednje. Spodnjo kodo sem najdo tule, ampak ne dela.
private void Ime_forme_KeyPress(object sender, KeyPressEventArgs e) { switch (e.KeyChar) { case (char)1: { ... break; } default: { ... break; } } }
Noben case se ne izvede samo default.
Loadeed
Loaded ::
Sem ja. Problem je v tem da če to nardim z if stavki, deluje. Ampak zakaj je potem ta koda na Microsoftovi strani, če ne dela?..poleg tega maš pri switch lepo možnost default, če slučajno user stisne napačno tipko.
Loadeed
Loaded ::
Naredi si eno formo, pa daj gor event keyPressed. Ne pozabi v konstrukturju napisat:
Tole pa je koda v eventu:
this.KeyPreview = true;
Tole pa je koda v eventu:
private void TalkToLearn_KeyPress(object sender, KeyPressEventArgs e) { switch (e.KeyChar) { case (char)1: { neko kodo tu napiši... break; } default: { break; } } }
Loadeed
darkolord ::
Čisto lepo deluje.
Ne vem sicer kaj si mislil s tem "(char)1" narest, zato sem tudi vprašal.
Če želiš, da se preveri, ali je pritisnjena številka "1" na tipkovnici, potem moraš uporabiti:
ali
To so namreč ASCII kode - pod ASCII kodo 1 je SOH (start of header) znak, ki ga na običajni tipkovnici ne moreš pritisniti.
Ne vem sicer kaj si mislil s tem "(char)1" narest, zato sem tudi vprašal.
Če želiš, da se preveri, ali je pritisnjena številka "1" na tipkovnici, potem moraš uporabiti:
case '1':
ali
case (char)49:
To so namreč ASCII kode - pod ASCII kodo 1 je SOH (start of header) znak, ki ga na običajni tipkovnici ne moreš pritisniti.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: darkolord ()
_Dejan_ ::
jaz ponavadi delam tako.
Najprej nastaviš nekje na začetku izvajanja aplikacije:
Potem pa v KeyDown eventu na formi gledam in primerjam stanja npr:
v tvojem primeru bi bilo nekaj takega:
Najprej nastaviš nekje na začetku izvajanja aplikacije:
this.KeyPreview = true;
Potem pa v KeyDown eventu na formi gledam in primerjam stanja npr:
private void TalkToLearn_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e) { if (e.Control && e.KeyCode == Keys.D1) { //Naredi nekaj } }
v tvojem primeru bi bilo nekaj takega:
private void TalkToLearn_KeyDown(object sender, KeyEventArgs e) { switch (e.KeyCode) { case Keys.D1: { /* D1 = 1 ... neko kodo tu napiši...*/ break; } case Keys.D2: { /* D2 = 2 ... neko kodo tu napiši...*/ break; } default: { break; } }
ASUS P5E3, INTEL Q6600(3000Mhz 333x9), ATI HD 2600XT,
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
A-Data 4x2GB PC3-10700H(9-9-9-24-2T),LSI 9260-8i,
4x OCZ Vertex Turbo 30GB(RAID10), 3x1TB (RAID1+Spare)
Zgodovina sprememb…
- spremenil: _Dejan_ ()
Loaded ::
Kaj je torej boljše KeyDown ali KeyPressed....pri KeyPressed ni na eventu key kode (KeyCode). Oziroma kaj je sploh razlika?
EDIT: @darkolord: aja tisto so ASCII. :)
EDIT: @darkolord: aja tisto so ASCII. :)
Loadeed
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Loaded ()
LeQuack ::
KeyPress je za tiste tipke, ki imajo črke oz. številke (non-whitespace). KeyDown je za vse tipke, tudi Shift, Ctrl in podobno.
Quack !
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | [c#] event, klik tipke escapeOddelek: Programiranje | 754 (658) | japol |
» | [Java] Zasnova shoot em up igreOddelek: Programiranje | 1198 (877) | PecenkA |
» | C# - keypressOddelek: Programiranje | 1637 (1368) | urkrajnc |
» | pošiljanje SMS C#Oddelek: Programiranje | 3152 (2645) | Neon87 |
» | [C#]Textbox ki dovoli samo številkeOddelek: Programiranje | 1361 (1225) | darkolord |