Forum » Omrežja in internet » Težave z opremo Cisco EPC3212 (modem) + Linksys WRT54GL (router) - PROSIM ZA POMOČ!!
Težave z opremo Cisco EPC3212 (modem) + Linksys WRT54GL (router) - PROSIM ZA POMOČ!!
tzupan ::
Zdravo!
Imam eno ogromno težavo s prej omenjeno opremo in sicer:
Sem naročnik kabelskega interneta TušMobil EVJ trojček v Kisovcu ker mi je to edina opcija ki jo lahko imam za dostop do internet, tvja,... Težava pa nastane, ker mi osebje na Tušu pravi, da modem povezave ne prekinja, na routerju mi vse kaže ok, spleta pa mi ne odpre. To se ponavlja na 24ur ali čisto naključno, sploh nima veze.
Router sem skonfiguriral miljonkrat, pa ne le mojega ampak za cirka 30 kolegov, z izto vezavo, z istim ponudnikom, ki imajo vsi isti modem in vsem dela vse kot ura, le pri meni se vse j... :((
Probal sem že tudi z drugimi firmware-i (DD-WRT, original, trenutno Tomato) pa je na vseh isto sranje. Skratka zmanjkalo mi je idej kako in kaj.
Ima kdo kakšen pameten nasvet, kaj še lahko naredim?
Že vnaprej najlepša hvala vsem!!
Imam eno ogromno težavo s prej omenjeno opremo in sicer:
Sem naročnik kabelskega interneta TušMobil EVJ trojček v Kisovcu ker mi je to edina opcija ki jo lahko imam za dostop do internet, tvja,... Težava pa nastane, ker mi osebje na Tušu pravi, da modem povezave ne prekinja, na routerju mi vse kaže ok, spleta pa mi ne odpre. To se ponavlja na 24ur ali čisto naključno, sploh nima veze.
Router sem skonfiguriral miljonkrat, pa ne le mojega ampak za cirka 30 kolegov, z izto vezavo, z istim ponudnikom, ki imajo vsi isti modem in vsem dela vse kot ura, le pri meni se vse j... :((
Probal sem že tudi z drugimi firmware-i (DD-WRT, original, trenutno Tomato) pa je na vseh isto sranje. Skratka zmanjkalo mi je idej kako in kaj.
Ima kdo kakšen pameten nasvet, kaj še lahko naredim?
Že vnaprej najlepša hvala vsem!!
pozdrav, tomaz
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
Spc ::
Zdravo!
Imam eno ogromno težavo s prej omenjeno opremo in sicer:
Sem naročnik kabelskega interneta TušMobil EVJ trojček v Kisovcu ker mi je to edina opcija ki jo lahko imam za dostop do internet, tvja,... Težava pa nastane, ker mi osebje na Tušu pravi, da modem povezave ne prekinja, na routerju mi vse kaže ok, spleta pa mi ne odpre. To se ponavlja na 24ur ali čisto naključno, sploh nima veze.
Router sem skonfiguriral miljonkrat, pa ne le mojega ampak za cirka 30 kolegov, z izto vezavo, z istim ponudnikom, ki imajo vsi isti modem in vsem dela vse kot ura, le pri meni se vse j... :((
Probal sem že tudi z drugimi firmware-i (DD-WRT, original, trenutno Tomato) pa je na vseh isto sranje. Skratka zmanjkalo mi je idej kako in kaj.
Ima kdo kakšen pameten nasvet, kaj še lahko naredim?
Že vnaprej najlepša hvala vsem!!
Prvo poglej če ti router sploh ip vzame.
Ker je znano, da DHCP ne deluje pravilno sploh na uBR sistemih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
tzupan ::
SPC:
Da, router mi potegne IP in opazil sem, da ko net neha delovat, grem na router ter Releasam/renewam IP in zadeva takoj začne delovati normalno.
Res nimam pojma kako in kaj in zakaj :((
Da, router mi potegne IP in opazil sem, da ko net neha delovat, grem na router ter Releasam/renewam IP in zadeva takoj začne delovati normalno.
Res nimam pojma kako in kaj in zakaj :((
pozdrav, tomaz
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
Spc ::
SPC:
Da, router mi potegne IP in opazil sem, da ko net neha delovat, grem na router ter Releasam/renewam IP in zadeva takoj začne delovati normalno.
Res nimam pojma kako in kaj in zakaj :((
Ja potem je problem 100% na tušovem DHCP strežniku.
Smo meli iste težave na telemachu.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Spc ()
tzupan ::
Kako bi jim pa lahko jaz to dokazal?
Sanja se mi namreč ne kako in kaj bi lahko tipu to razložil, da je moja oprema 100% OK.
Sem že tudi router zamenjal s popolnoma novim, istim in je stvar ista.
Have an idea?
Sanja se mi namreč ne kako in kaj bi lahko tipu to razložil, da je moja oprema 100% OK.
Sem že tudi router zamenjal s popolnoma novim, istim in je stvar ista.
Have an idea?
pozdrav, tomaz
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
tzupan ::
To sem jaz njemu razložil, pa mi je rekel, da je z modemom vse ok, da povezava ni bila prekinjena že 18dni, in da kar se tiče od modema dalje, da ni njihova stvar :((
Očitno jih resnično boli ku..c za stranke, samo da pokasirajo!
Očitno jih resnično boli ku..c za stranke, samo da pokasirajo!
pozdrav, tomaz
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
Spc ::
Glej če ti kupiš nove kable, novi router, nove mrežne in še vedno ne deluje ne more bit problem na tvoji strani.
tzupan ::
OK, hvala ej ampak jaz to vse razumem, ni mi pa jasno zakaj oni ne jebe.. mojega problema :)
Bom nekako že uštimal, javim kako in kaj.
Tnx
Bom nekako že uštimal, javim kako in kaj.
Tnx
pozdrav, tomaz
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
-------------------------------------------------------------------------
gsm 040 719 917
sajko ::
Nekdo je predlagal, da sprobaj brez ruterja, torej direktno na modem.
Sicer jih pa čisto razumem, da se v tvojo topologijo ne vtikujejo, ker se njih ne tiče oz. ni v njihovi domeni. Svoj del so preverili, preveri še ti svojega. Drugače bi bilo, če bi bil ruter njihov.
Jest stavim na kak brezvezen parameter v konfiguraciji ali pa kak typo.
@Spc, torej če kupim nov Cisco xxxx serije ruter pa priklopim v svoje omrežje (brez ustrezne konfiguracije) in ne dela, bo kriv moj provider? Pa kable tut nove zraven. Dvomim, da bi samo njemu delalo probleme z DHCPjem, če bi bil problem pri ponudniku.
Sicer jih pa čisto razumem, da se v tvojo topologijo ne vtikujejo, ker se njih ne tiče oz. ni v njihovi domeni. Svoj del so preverili, preveri še ti svojega. Drugače bi bilo, če bi bil ruter njihov.
Jest stavim na kak brezvezen parameter v konfiguraciji ali pa kak typo.
@Spc, torej če kupim nov Cisco xxxx serije ruter pa priklopim v svoje omrežje (brez ustrezne konfiguracije) in ne dela, bo kriv moj provider? Pa kable tut nove zraven. Dvomim, da bi samo njemu delalo probleme z DHCPjem, če bi bil problem pri ponudniku.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: sajko ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | prosim pomoc - internet povezavaOddelek: Omrežja in internet | 2542 (2135) | BorutK-73 |
» | Internet dostop samo s fiksnim IP-jemOddelek: Omrežja in internet | 1028 (844) | pirx |
» | Povezava prekinjaOddelek: Omrežja in internet | 1136 (979) | wooted |
» | Bitcomet "ubija" internet povezavo?Oddelek: Omrežja in internet | 4722 (3330) | jan01 |
» | KKS -Arnes- router ??? A je res nemogoče??Oddelek: Omrežja in internet | 1882 (1467) | kajak33 |