» »

Obvezna čelada za vse kolesarje...

Obvezna čelada za vse kolesarje...

««
«
1 / 6
»»

USS Liberty ::

po novem naj bi vsi kolesarji morali obvezno uporabljati čelado... to je še ena od neumnosti te neumne vlade....

http://www.siol.net/slovenija/aktualno/...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

Sims ::

Si že kdaj padel skolesom ali pa na smučanju? Če bo tole rešilo enemu "betico" je uporabno, saj drugih stroškov nimaš kot za eno čelado, ki jo ne rabiš kupit od države. Če je problem, da nisi "cool" je pa druga stvar.

Nekako ne razumem najbolj kolesarske zveze, da tako enostaven ukrep takole zavračajo. Oni apelirajo na človeški razum in boljše steze. Pa ja ...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Sims ()

WarpedGone ::

Naslednja stopnja bo obvezna čelada v avtomobilu. You just wait.
Zbogom in hvala za vse ribe

sandmat ::

samo res bi se lahko vlada obremenjevala bolj s popravilom kolesarskih stez(ki so na določenih delih grozne, tudi če se preko njih pelješ z 8cm hoda amortizerji) ... :(

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: sandmat ()

Sims ::

Naj napišejo tisti, ki imajo otroke. Kako jih podajo na kolo? Ali jim je čelada res neumnost stoletja.

WarpedGone ::

Le zakaj? Sej se voziš na lastno odgovornost, država te pa ščiti.

Birokrati so pač birokrati in vse kar znajo je ukazovat in predpisovat.
Zbogom in hvala za vse ribe

LuGi ::

A ni čelada obvezna do 14 leta..>otroci.

Starejsi pa na lastno odgovornost..

fail vlade

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: LuGi ()

tsatthoggua ::

Za otroke nic ne recem - so vcasih storasti, kako stvar spregledajo in jim celada prav pride.

Se strinjam tudi da je celada priporocena, samo da bi bila pa obvezna - sem pa proti.

Sims ::

Če pogledam iz drugega vidika. Kot starš daš 13 letnemu čelado, sam se pa pelješ brez ... Njemu moraliziraš o varnosti? Tak to gre?

TESKAn ::

Sami hudi frejerji, "men se pa že ne more zgodit".

Moje mnenje - glede na kamikaze, imenovane "kolesarji" in se vozijo vsak dan po Lj ko eni kreteni (velika, velika večina jih ne upošteva predpisov, obvezno čelado podpiram. Sen že doživel, da mi je en tip, ki je na kolesu prevažal še punco, zapeljal direkt pred avto, potem ko je (kolesar) prevozil rdečo, ki je že lep čas svetila - je pred mano en že speljal skozi križišče).
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

WarpedGone ::

Lahko se mi zgodi. Ampak kaj mi bo čelada, ko me zgazi kdorkoli s 60 ali več? Nič spljoh.

In kolesarske čelade bodo seveda kolesarje spametovale, da ne bodo več izsiljevali, vozili skozi rdečo in v kontra smer po kolesarskih. Svizec ...

Nekaj je ogrožanja drugih neki pa skrb za lastno varnost. Bojo zapovedal tut ledrast kombinezon, da se nebi prveč popraskal? Ne vem zakaj enostavno ne prepovejo vožnjo s kolesi, ko je pa tko nevarna.

Pač hočjo napaberkovat čimveč davčnih prilivov. DDV na čelado ni zanemarljiv, sploh ko ti začnejo utrujat da ima reč življensko dobo leto ali dve in da je po vsakem padcu treba novo. Počak, še malo, pa bojo začel talat A-teste kakšna mora ta čelada bit, da zadostuje.

Sedaj si bom na glavo pač nataknu kapo in trdil da je to nova superduper čelada, ki amortizira udarec. Prove me wrong.
Zbogom in hvala za vse ribe

USS Liberty ::

jaz dosti kolesarim za rekreacijo in bom pač, če nam bo ta leva fašistična oblast vsilila kolesarske čelade in velike kazni za neuporabo čelade, kupil čelado in jo pod prislilo nosil, saj bi se težko odpovedal svoji rekreaciji... Moja soseda ima pa 80 let, kolo ji veliko pomeni, saj se vozi v trgovino in na pokopališče, zdaj ji bosta pa vlačič in slovenka leta vsilila čelado... edino, kar se bo zgodilo je to, da se bo ta stara gospa nehala voziti s kolesom, saj čelade ona nikoli ne bo dala na glavo...
http://en.wikipedia.org/wiki/USS_Liberty_%28AGTR-5%29

WarMaker ::

Mah, sem imel dosti opravka s kolesarstvom, organizacijo kolesarskih tekem itd. in vam povem, da videt kolesarja, ki stoji na mestu, zgubi zaradi kakršnegakoli razloga ravnotežje, pade na tla (iz mesta se prevrne), udari z glavo in ga potem vozi rešilec v bolnico zaradi težkih poškodb na glavi... verjemite mi, vsi bi morali nosit čelado, ampak za svojo varnost, ne pa zaradi zakona.

Sem tudi že videl padec, ko kolesarju ni bilo nič, le v njegovi čeladi smo najdli 2cm globoko zabit kamen.

ahac ::

Jaz zdaj sicer nimam kolesarske čelade, ampak si jo bom kupil... za takrat, ko športno kolesarim. Če se zapeljem do frenda ali v trgovino je pa res ne rabim.
Pri smučanju pa imam čelado. Tukaj je tud ena razlika. Smučanje je vedno šport (z smučkami se pač ne zapelješ do banke). Tam je tudi glavna nevarnost, da te podre drug smučar ali da padeš.
Na kolesu se pa ne spomnim, da bi padu... sploh pa ne pri normalni vožnji po kolesarski stezi. Tukaj so največje nevarnosti debilni vozniki. Včeraj me je npr. izsilil nekdo z tovornjakom. Lepo me je gledal in vseeno speljal... jaz naj pa bremzam. Par tednov nazaj sem šel čez prehod za pešce pri zeleni pa je vame (čez rdečo) rinil avtobus. Ko te povozi tovornjak ali avtobus, seveda čelada ne pomaga veliko.

Če jih res skrbi za varnost kolesarjev potem bi kolesarske poti gradil malo drugače. Tako se je pa treba vozit po pločnikih, kjer je vsak dovoz do vsake hiše narejen tako, da mora kolesar (pa tud pešec ali invalid na vozičku) zapeljat malo dol in potem spet gor. In pri naslednji hiši isto. Zakaj ne bi raje avto, ki 2x na dan pelje tam čez, zapeljal gor na pločnik? Itak vozi počasi (ker zavija na dovoz) in mogoče je celo že zapeljal čez kakšno grbino na tej isti ulici. Ampak ne.... raje naredijo tako, da so kolesarske steze neuporabne in nevarne.

btw.
Jaz sem vidu pešce, ki so padl. Zadnjič si je moja mama celo zlomila roko v hribih. Kaj če bi padla na glavo? Torej: obvezne čelade za vse pešce!
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: ahac ()

Perotnik ::

Izjemna bedarija. Kolesarska zveza pa je proti verjetno, ker ta predpis depopulizira kolesarjenje in kani posredno povzročiti večje število hujših nesreč ...

Za rekreativno kolesarjenje imam čelado, za malo zapeljat se en ali dva kilometra pa je ne nameravam uporabljati, kot tudi ne uporabljam ostale kolesarske opreme.
Bom pač malce premislil - in šel z avtom. Verjetno ne edini.

#000000 ::

Men je cool, zdej se bodo kolesaji lahko tud malo šminkiral, pač jest mam pa kevlar ti pa ne :P itd. Baje bo to fil pripomoglo k varnosti in če tako reče vlada je treba upoštevat oni tko vedo kaj je najbolje, še bolje pa vemo tisti ki se z bicikli ne vozimo in nas BK če čelada je ali ni obvezna, pač po istem kopitu kot drugod, zadevo podpiramo najbolj tisti ki se nas v bistvu ne dotakne :)

Mipe ::

Vsi profesionalni kolesarji, ki jih poznam, nosijo čelade.

M.B. ::

Sam nosim čelado tudi za v mesto zgolj iz navade in pa ker pri naših kolesarskih stezah in neobstoječosti le teh si v bistvu na cesti in mi bo mogoče celo kdaj pomagala. Se pa tudi strinjam s kolesarsko zvezo da bo to najverjetneje zmanjšalo število kolesarjev. Pred nekaj časa sem bral zanimiv blog zakaj je toliko kolearjev na Nizozemskem:
There are three measures of safety, all of which have their place in Dutch bicycle provision:

1. Actual safety - How many km you can expect to travel before you're injured on your bike.
2. Subjective safety - Are you near fast moving traffic ? Is it easy to make a turn across traffic ? Do you have to cycle "fast" in order to keep up ?
3. Social safety - Is there a mugger around that blind corner ? Will I be attacked in the street if I cycle ?


Vir.
In tam je tudi normalno da so kolesarji prvorazredni in se jim ni treba gor pa dol vozit po dovozih, ker so v istem nivoju kot na cesti. Avti se morajo namreč gor zapeljat če hočejo preko kolesarske, posledica je ta da kolesarju ni potrebno čakati na kolesarski če preka križišče, razen seveda če ima stop znak ali pa semafor( ki ima tudi senzor za kolesarje). Je pa tudi izjemno malo ljudi ki se vozijo s čeladami ker je koleasrjenje bistveno bolj varno.

Poskrbijo celo da se v mesto hitreje pride s kolesom kot pa z avtom:
When a new suburb was built on the edge of Assen, the new residents would be living 3.5 to 4.5 km from the centre of the city. Many may have been put off cycling into the city if the route was not of adequate quality, offering enough safety and directness.

The planners came up with a great solution. The most direct route from the city centre to the new development was to be by bike. That's the red line on the map. The driving route is in blue. The red line takes in no traffic lights, and is as cycled in the video above. The blue line has three sets of traffic lights on the route as well as a couple of roundabouts. It's also a bit longer.

Vir
Bi bilo bistveno bolj pametno če bi raje kolesarske steze gradili kot pa čelado obvezno.
Everyone started out as a newbie.
Sadly only a handful ever progress past that point.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M.B. ()

#000000 ::

Ne zakaj bi metal denar za steze, a ni boljš če si mora vsak kupit čelado, prvo bodo zaslužili trgovci ki jih bodo prodajali, drugič pa država ko jih bo kaznovala in mogoče se bo v 30 letih nabral dosti za kako kolesarsko stezo :)

guest #44 ::

Iz mesca v mesec vidim kako se naše svoboščine ukinjajo...all for the good of the community.
Omejitev zračnih pušk, poostrenje izpita za A kategorijo, kolesarska čelada...to so samo za katere sem se bolj zanimal, da ne govorimo kaj še vse.

Sicer pa sem kolesaru z čelado, zadnje čase pa ne več tolk. Enkrat mi je pomagala, drugič mi ni. Kolesarska čelada je precej odprta, pa na sploh mi ni design všeč.

tsh2 ::

jebijo naj se, komunajzarji bi samo ukazovali. totalitarizem.

fosil ::

Spet eni površno berejo, v tem primeru so to očitno tudi novinarji, kar sicer ni nič presenetljivega.

Čelada je sicer obvezna, ampak kazni če je nimaš ni. Torej je ta določba u bistvu kr neki.
Tako je!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: fosil ()

TESKAn ::

ahac je izjavil:

Jaz zdaj sicer nimam kolesarske čelade, ampak si jo bom kupil... za takrat, ko športno kolesarim. Če se zapeljem do frenda ali v trgovino je pa res ne rabim.


Ti povem eno zgodbo, od motorista sicer, ma poanta ostane. Sem štopal in mi ustavi, roke cele povite. Kaj se je zgodilo? Sicer ima polno opremo, ampak enkrat se je malo zapeljal, kaj se pa lahko zgodi, rajt? No, zgodilo se je, da je padel in si lepo podrsal obe roki.

Še ena podobna zgodba. Se je ena soseda vračala z avtom domov, do njene hiše je bilo še ~100m _ravne_ ceste. Kaj se lahko zgodi na tako kratki poti, ane? No, jo je zmotil mulc na zadnjem sedežu pa je zapeljala direkt v parkiran avto od moje sestre.

Tako da ne govorit, da ker greste samo 100m stran, se vam ne more nič zgodit.

Tukaj so največje nevarnosti debilni vozniki. Včeraj me je npr. izsilil nekdo z tovornjakom. Lepo me je gledal in vseeno speljal... jaz naj pa bremzam. Par tednov nazaj sem šel čez prehod za pešce pri zeleni pa je vame (čez rdečo) rinil avtobus. Ko te povozi tovornjak ali avtobus, seveda čelada ne pomaga veliko.

In zato se moreš zavarovat, kolikor se lahko. In ne govori, da ti čelada ne bo pomagala, če te avto/tovornjak lih tolk butne, da letiš po cesti, tvoja betica pa proti tlom. Ali proti robu pločnika.

Iz mesca v mesec vidim kako se naše svoboščine ukinjajo...all for the good of the community.

Lej, če kolesarji ne bi po tekočem traku kršili predpisov in bi imeli vsi vsaj izpravno kolo (luč, odsevnike), tako pa jih je treba očitno malo trše prijet, da bo kaj efekta. Sploh pa, čelado dobiš za 40€ in ti zna kdaj pomagat, da boš lahko vstal in odkorakal stran, namesto da boš ležal na tleh in stokal. Plus, čelado kupiš samo enkrat.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.

MadMicka ::

"Ampak kaj mi bo čelada, ko me zgazi kdorkoli s 60 ali več? Nič spljoh."

Kakšno neumno razmišljanje. Kaj če ti avto z airbagom pa varnostnim pasom, če ti pa lahko pade avion na avto, kaj ti to pol pomaga? Nič spljoh.

Pa tale, češ, saj se gre za lastno varnost, kaj to briga državo. Jo pa ja briga tudi lastna varnost državljanov, kaj pa drugega. Pa da ne pozabimo na stroške zdravniške oskrbe in kar je tega, ko si človek razbije butico.

Čelada že prav da je predpisana. Sankcij sicer zgleda da ni, ampak, čez čas, čez kako leto dve, ko bo ljudem prišlo v glavo, da čelada pa varnostni pas pa podobno dalje niso zato, da bi nam živce žrl, bodo pa lahko tudi kazen predpisali.

kalko ::

Brez čelade se na kolesu počutim prav bedno. Kot bi se peljal v avtu nepripasan. Nekaj manjka. Kot bi si zjutraj pozabil navleči gate.

Sam rekreativno kolesarim, pa zelo podpiram, da se naredi red tudi med kolesarji. To, kar včasih vidim na cesti (kot kolesar in kot voznik avta), ni več za nikamor. Od kod toliko kolesarjem (predvsem v mestu) miselnost, da njim ni treba spoštovati CPP?

Nekajkrat bi že skoraj nasadil kolesarje, ki so peljali v kontra smeri po kolesarski. Ko se ustaviš meter od njih, pa te še čukasto gledajo in nadirajo, da si jih skoraj povozil.

Zadnjič se je eden pred semaforjem rinil mimo po desni, med avti in pločnikom. Meni in še enemu je butnil v ogledalo (sicer se ni nič poznalo, ker imam ogledalo iz črne plastike) in meni nič, tebi nič odpeljal naprej - seveda čez rdečo. Ko sem ga z avtom dohitel, mu potrobil in nakazal, naj ustavi (takrat še nisem vedel, ali je na ogledalu kakšna poškodba), se je začel nekaj dreti in kazati pesti, potem pa zavil v cono za pešce.

Mislim, da izvirni greh leži v policiji, ki je (pre)dolgo tolerirala prekrške kolesarjev. Potem so ti dobili občutek "saj nas nihče ne nadzira in kaznuje" in so jim zrasla krila. Zdaj, ko bi radi naredili red (končno!), pa je seveda vik in krik.

In ja, kot kolesar vem, da so kolesarske steze pri nas (z redkimi izjemami) v reproduktivnih organih. Ampak to mi še ne daje pravice, da smem kršiti predpise. Gre za enako beden argument kot je "sem parkiral v nasprotju s predpisi, ker je premalo parkirišč".

Obvezna čelada ima IMO dva učinka. Prvi je neposredno varnostni, drugi pa psihološki, da se bodo kolesarji začeli bolj zavedati svoje ranljivosti in odgovornosti v prometu. Do sebe in do drugih.

MeGreat ::

Kretenizem res.. Zdaj se bom vozil z čelado ko bo zunaj 35 stopinj ...

MadMicka ::

MeGreat, saj to niso tiste čelade iz II. svetovne vojne :D A si ti sploh že kdaj vidu kako kolesarsko čelado?

Sej v gorah je podobna zadeva. Vedno več ljudi vidiš, ki imajo na nevarnih odsekih čelado. In praktično nobenega več, ki bi bil neprimerno obut, razen kakega turista v hribih v okolici Bohinja, Bleda ali pa Soče.

hooger ::

Sam vedno kolesarim s čelado. Ne nosim je zaradi zakonov ali nesposobnosti, ampak zaradi ostalih udeležencev. Na cesti nikoli ne veš, kaj se ti lahko zgodi v delčku sekunde. Nekateri so tako zelo prepričani v svoje sposobnosti, da imam občutek da so nadnaravni.
Glavno, da najdete 1001 razlog zakaj ne nositi čelade. Vročina, polnjenje proračuna, cena čelade, smešen izgled, itd.... za vašo varnost se gre. Lahko nekdo pade 10x brez čelade pa mu ne bo nič, lahko pa je samo 1x dovolj za invalidski voziček. In potem naj vsak sam premisli, kaj je bolje.

Bi pa sam enostavno rešil zadevo. V zakonu naj bo obvezna uporaba čelade. Če se poškoduješ in je nisi imel, si pač sam plačaš stroške zdravljenja. :)

Mordecai ::

Bedarija prve klase. Namesto, da bi uredili kolesarske povezave, kot jih ima naša severna soseda, bodo zadevo rešili tako, da bo moral narod kupiti čelado. Spet kupiti. Jaz sem sam rekreativni kolesar, videl veliko ceste, padel mnogokrat (najhitreje pri 37 km/h; asfalt), tudi poletel že parkrat in vedno pristal na rokah. Nikoli nič zlomil.
Jaz res ne vem kako sploh lahko padeš na glavo, razen če ne delaš podvigov na progi ali kakšen downhill. Tam seveda moraš biti polno zavarovan.

Kar mi je čelada prinesla, ko sem jo nekoč imel je to: srbenje, večji švic, mišice se ujamejo pod čelado. Rezultat: nenehno prestavljanje čelade, poskusi praskanja in konstantno odvračanje pozornosti od ceste in drastično zmanjšano zavedanje o potencialnih nevarnostih, ki prežijo na kolesarja.

Tako sem pred 12 leti opustil čelado in se popolnoma specializiral v odkrivanje groženj na cesti: to so recimo: nikoli ne uporabljaj tujega kolesa, ker ne veš kaj pričakovati (to sem se naučil na hard way), moraš poznati svoje gume: so trde ali mehke (v smislu trdote kot fizikalne lastnosti), saj ima to dramatičen vpliv pri mokri cesti. Opazovanje če je pesek na cesti, če je obrabljena (spolirani kamenčki od asfalta so spolzki), mokro listje, blato, novi robniki (tisti iz finega betona znajo biti zelo spolzki), na robnik ne zapelji pod kotom, ko prečkaš pločnik, kjer gre čez cesta za avtomobile poslušaj avtomobile, ki so za tabo; poslušanje zaviralnega zvoka avtomobila, predvidevanje premikov kolesarjev in pešcev pred sabo, pažnja, da kdo nenadoma ne odpre vrat, nauči se poslušati; vidiš samo naprej slišiš pa v vse smeri (3D), brezhibne zavore, moraš imeti občutek, kako hitro se lahko ustaviš, ne da bi te obrnilo naprej, ne prevažaj tovora, če nisi sposoben, razen če maš za to namenjene torbe na kolesu, upoštevanje pravil, vedno predvidevaj, da te avtomobil ne vidi, ne misli, da te bodo vsi avtomobili v življenju opazili, in ena izmed najpomembnejših: imej očala; mišica v očesu je bog in batina etc...

Tako zavedanje na cesti te ohrani varnega, ne pa čelada. No če pa tega ne zmoreš je pa boljše, da maš čelado...:8)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mordecai ()

MeGreat ::

MadMicka je izjavil:

MeGreat, saj to niso tiste čelade iz II. svetovne vojne :D A si ti sploh že kdaj vidu kako kolesarsko čelado?

Sej v gorah je podobna zadeva. Vedno več ljudi vidiš, ki imajo na nevarnih odsekih čelado. In praktično nobenega več, ki bi bil neprimerno obut, razen kakega turista v hribih v okolici Bohinja, Bleda ali pa Soče.

Ja seveda sem videl, eno imam doma in poleti je vroče v njej..

#000000 ::

Mordecai je izjavil:

Bedarija prve klase. Namesto, da bi uredili kolesarske povezave, kot jih ima naša severna soseda, bodo zadevo rešili tako, da bo moral narod kupiti čelado. Spet kupiti. Jaz sem sam rekreativni kolesar, videl veliko ceste, padel mnogokrat (najhitreje pri 37 km/h; asfalt), tudi poletel že parkrat in vedno pristal na rokah. Nikoli nič zlomil.
Jaz res ne vem kako sploh lahko padeš na glavo, razen če ne delaš podvigov na progi ali kakšen downhill. Tam seveda moraš biti polno zavarovan.

Kar mi je čelada prinesla, ko sem jo nekoč imel je to: srbenje, večji švic, mišice se ujamejo pod čelado. Rezultat: nenehno prestavljanje čelade, poskusi praskanja in konstantno odvračanje pozornosti od ceste in drastično zmanjšano zavedanje o potencialnih nevarnostih, ki prežijo na kolesarja.

Tako sem pred 12 leti opustil čelado in se popolnoma specializiral v odkrivanje groženj na cesti: to so recimo: nikoli ne uporabljaj tujega kolesa, ker ne veš kaj pričakovati (to sem se naučil na hard way), moraš poznati svoje gume: so trde ali mehke (v smislu trdote kot fizikalne lastnosti), saj ima to dramatičen vpliv pri mokri cesti. Opazovanje če je pesek na cesti, če je obrabljena (spolirani kamenčki od asfalta so spolzki), mokro listje, blato, novi robniki (tisti iz finega betona znajo biti zelo spolzki), na robnik ne zapelji pod kotom, ko prečkaš pločnik, kjer gre čez cesta za avtomobile poslušaj avtomobile, ki so za tabo; poslušanje zaviralnega zvoka avtomobila, predvidevanje premikov kolesarjev in pešcev pred sabo, pažnja, da kdo nenadoma ne odpre vrat, nauči se poslušati; vidiš samo naprej slišiš pa v vse smeri (3D), brezhibne zavore, moraš imeti občutek, kako hitro se lahko ustaviš, ne da bi te obrnilo naprej, ne prevažaj tovora, če nisi sposoben, razen če maš za to namenjene torbe na kolesu, in ena izmed najpomembnejših: imej očala; mišica v očesu je bog in batina etc...

Tako zavedanje na cesti te ohrani varnega, ne pa čelada. No če pa tega ne zmoreš je pa boljše, da maš čelado...:8)


No vidš, vse si pogruntal zdej boš pa še čalado nabavil in jo nosil, če ne bo štrafunga. Tko kot smo si ljudje različni bo tudi prepoved vožnje brez čelade različno vplivala na ljudi, enim ki se veliko vozijo bo pač grenila užitek ali pa tudi ne, spet drugim bo fajn met čelado na glavi, tretjim in mednje spadam tudi jaz pa ne bo hudega, ker v bistvu se nikoli ne vozimo s kolesom :) Me pa moti da so kazni tako smešno nizke, vsaj 800 evrov bi moglo bit, se kdo strinja ? Mislm da bi bil čas da se vloži peticija za premile kazni vsaj glede nenošenja kolesarske čelade in dvigovanja nog na biciklnu :)

kalko ::

Kar mi je čelada prinesla, ko sem jo nekoč imel je to: srbenje, večji švic, mišice se ujamejo pod čelado. Rezultat: nenehno prestavljanje čelade, poskusi praskanja in konstantno odvračanje pozornosti od ceste in drastično zmanjšano zavedanje o potencialnih nevarnostih, ki prežijo na kolesarja.


Očitno imaš za en drek (se opravičujem izrazu) čelado. Pri dobri čeladi nobenega od teh problemov ne bi bilo.

ahac ::

TESKAn: Moj stari ata je padal po stopnicah v bloku. A bi moral tud doma zdaj nosit čelado al kako?
Ja, nesreče se lahko zgodijo povsod. Ampak to ne pomeni, da moramo biti vsi vedno zaviti v vato.

Lej, če kolesarji ne bi po tekočem traku kršili predpisov in bi imeli vsi vsaj izpravno kolo (luč, odsevnike), tako pa jih je treba očitno malo trše prijet, da bo kaj efekta

Lej, če bi bile kolesarske poti take kot bi morale biti, potem bi tudi veliko manj kolesarjev kršilo predpise.
Ampak kolesarje se sili: gor pa dol, pa gor pa dol, pa levo, pa čez cesto na uno stran, pa na to stran, pa med promet, pa v blato, pa spet mal gor pa mal dol, pa pred semafor, kjer moraš pritisnit na klof, da se prižge zelena, pa med zaparkirane avtomobile, pa gor pa dol, pa levo pa desno...
Tko se ne da vozit in tega maš zelo hitro poln k****.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

Mordecai ::

Če se pelješ 18 km/h po ravni cesti s trekom potem te popolnoma razumem. Jaz se peljem 60 km povprečno 30 km/h z gorskim kolesom.
Jaz ne kolesarim casual, poleg tega me pa itak vse po glavi srbi tudi če nimam čelade.
Vprašanje: v čem je finta če dvigneš noge s pedal?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mordecai ()

amigo_no1 ::

kalko je izjavil:

Brez čelade se na kolesu počutim prav bedno. Kot bi se peljal v avtu nepripasan. Nekaj manjka. Kot bi si zjutraj pozabil navleči gate.

Ti si že asimiliran. Borg in kolektivna zavest te pozdravljata.
Če sem kdaj padel, sem vedno na sklepe (kolena, komolci) ali dlani.

Mladina. kdor misli "hamlati" na kolesu mu ne pomaga nobena oprema.Mogoče ona za terminatorja.

Za kretenske avto/bus/tovornjak voznike bo to le voda na njihov mlin, namreč ima kolesar čeladno in je "varen".

thramos ::

Kaj pa obvezna čelada v avtomobilu? Verjetno bi rešila več življenj in poškodb možganov, kot kolesarska.

A report by the Federal Office of Road Safety claims that "bicycle-style" helmets would be as effective as airbags and better than seat belts, reducing the severity of accidents by 50 per cent and saving the life of one in five head-injury victims.

Mordecai ::

Res je kot pravite, da si mulci preveč dovolijo. Zgleda, da mislijo da so vsemogočni na kolesu. Ravno dva tedna nazaj, se čakal na predodu in še en mulc je bil zraven. Tebi nič meni nič, se je skoz prometno cesto (a ne v tistem trenutku) kar pognal. Na drugi strani pa policaj čakal v križišču:D. Mulc jo je odnesel brez kazni. Po moje je zdaj dobil še več motivacije, da je sposoben narediti še večji podvig.

amigo_no1 ::

Ustanovil bom zvezo za razvijanja kulture pešačenja in dal v DZ predlog za obvezno nošnjo čelad za pešce - povsod.
Po novem bomo vsi zato bolj varni. Predlagal bom tudi obvezno nošnjo magnuma 44, ziher je ziher.
[Sarkazm off.]

Zgodovina sprememb…

hooger ::

Mordecai je izjavil:

Bedarija prve klase. Namesto, da bi uredili kolesarske povezave, kot jih ima naša severna soseda, bodo zadevo rešili tako, da bo moral narod kupiti čelado.


Po tvoji logiki si verjetno pred vstopom na avtocesto odpneš varnostni pas?

birtija ::

sem videl kako se kolega ponesrečil na smučanju (jasno brez čelade). sem reku men se ne more zgodit. potem se je zgodil! sedaj imam čelado za smučanje.

kupil kolo. nisem čakal, da bom videl kakega kolega krvavega in brez zavesti. Takoj kupil čelado. potem sem pa tudi s kolesom padel.brez posledic za glavo. Nova čelada stane bistveno manj kot pa posledice.

ima pa vsak svojo pamet in svoje zivljenje. sam ne pol težit, da je zdravstvo u k..., ker ne more ene poškodbe glave poštimat

birtija, mtb, 50+

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: birtija ()

xeon ::

Čudno, da niso še uvedl obvezne zimske gume za kolesa...

Mordecai ::

hooger je izjavil:

Mordecai je izjavil:

Bedarija prve klase. Namesto, da bi uredili kolesarske povezave, kot jih ima naša severna soseda, bodo zadevo rešili tako, da bo moral narod kupiti čelado.


Po tvoji logiki si verjetno pred vstopom na avtocesto odpneš varnostni pas?



Tema je o čeladah ne o varnostnih pasovih.

Sicer pa ja. Odpnem si pasove, smernika ne vključim, na koncu pa še zmeraj airbag onemogočim. (sarcasm off)

Zimske gume niti niso tako slaba ideja.:)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Mordecai ()

Spy ::

amigo_no1 je izjavil:

Ustanovil bom zvezo za razvijanja kulture pešačenja in dal v DZ predlog za obvezno nošnjo čelad za pešce - povsod.
Po novem bomo vsi zato bolj varni. Predlagal bom tudi obvezno nošnjo magnuma 44, ziher je ziher.
[Sarkazm off.]


Podpišem. Kdor stopi v politiko pa naj ima obvezo obleči 24h non stop neprebojni jopič in vojaško čelado. Ziher je ziher.

Pyr0Beast ::


Bi pa sam enostavno rešil zadevo. V zakonu naj bo obvezna uporaba čelade. Če se poškoduješ in je nisi imel, si pač sam plačaš stroške zdravljenja. :)

Eh. Neumnost.

Enako kot čelade.

Pa čeprav čelade ščitijo pred udarci pa lahko povzročijo rotacijsko poškodbo in to še hujšo kakor bi bil brez nje. Pravtako ne ščitijo pri bočnih udarcih kakor to naredijo motoristične.

Pač, so skoraj tako kot gradbene, da ti kaj ne pade na glavo in čisto nič več. Čislanje v višave da te rešijo smrti pa je neumnost.


If helmets had no disadvantages, the average cyclist could expect a helmet to save his/her life about once in 10,000 lifetimes of average cycling and prevent a serious head injury about once every 66 lifetimes. Given the wide range of disadvantages, many of which cannot be avoided, it is probable that they are more significant overall than relatively infrequent advantages. During an average lifetime of cycling, the helmet effect on balance, hard braking and reduced caution will increase the probability of helmeted cyclists having more accidents.


Helmet promoters are unwilling to accept that helmet wearing increases accidents and the number of head impacts because helmets are larger than the skull. However, the fundamental science governing cycling and impacts prevails.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

birtija ::

Mordecai je izjavil:

Res je kot pravite, da si mulci preveč dovolijo. Zgleda, da mislijo da so vsemogočni na kolesu. Ravno dva tedna nazaj, se čakal na predodu in še en mulc je bil zraven. Tebi nič meni nič, se je skoz prometno cesto (a ne v tistem trenutku) kar pognal. Na drugi strani pa policaj čakal v križišču:D. Mulc jo je odnesel brez kazni. Po moje je zdaj dobil še več motivacije, da je sposoben narediti še večji podvig.


ne sam mulci, tut taki 40+ in več se enako obnašajo (pardon obnašamo).

guest #44 ::

Kadar se vozim na motorju/koselu brez čelade...vozim dosti bolj previdno, ne zanalašč ampak podzavestno. To zato ker čutim izpostavljeno glavo in ni šans, da bi delal neumnosti. (na motorju sem redko brez čelade, le za kako krajšo pot). Dejansko je res...bolj kot si izpostavljen nevarnosti bolj si previden, preizkušeno! Za tiste, ki tega ne čutijo...bodo se že naučili, če jim bo sreča dala možnost.

Sicer pa so kolesarske čelade po dezajnu brezveze! Večino udarcev z glavo pri vsakdanjem kolesarjenju ni kritičnih, ampak bolj površinskih...kar zna bit tud svinjsko. Čelade bi morale biti manj obložene, ker trenutno so res overkill in ščititi bi morali še kaj poleg zgornjega dela glave...to govorim v primeru, če bi jih želeli res narediti efektivne.

BCSman ::

In kaj bomo vsi vlačili čelade po trgovinah, faksih, bankah ipd.? Kaj si bo še izmislila te gestapovska vlada lol.

Phil ::

Še en korak do totalitarizma.

Ne rabimo države da nam prav na vsakem koraku predpisuje neka pravila. Stvar posameznika ali se mu splača kupiti čelado ali ne. Absolutne varnosti pač ni in je nikoli ne bo, posameznik pa naj se odloči koliko nevarnosti se bo izposlavljal.

ahac ::

Zgleda, da mislijo da so vsemogočni na kolesu. Ravno dva tedna nazaj, se čakal na predodu in še en mulc je bil zraven. Tebi nič meni nič, se je skoz prometno cesto (a ne v tistem trenutku) kar pognal.

Kolk je šele takih "mulcev" v avtomobilih... ni redko, da vidm koga direkt čez rdečo peljat, izsiljevat prednost al pa 80 km/h in več divjat tam, kjer je omejitev 40. To je splošna prometna kultura Slovencev in ne samo kolesarjev.
Slo-Tech Discord - https://discord.gg/ppCtzMW

w00tnes ::

Sims je izjavil:

Si že kdaj padel skolesom ali pa na smučanju? Če bo tole rešilo enemu "betico" je uporabno, saj drugih stroškov nimaš kot za eno čelado, ki jo ne rabiš kupit od države. Če je problem, da nisi "cool" je pa druga stvar.

Nekako ne razumem najbolj kolesarske zveze, da tako enostaven ukrep takole zavračajo. Oni apelirajo na človeški razum in boljše steze. Pa ja ...


Ni to moj problem, če si glavo razbijem? Mi ne rabi država predpisovati, kaj lahko nosim na piciklu in kaj ne, bom že sam poskrbel za varnost (če bom bom, če ne bom pač ne bom)
(in ja, na smučanju me je že dostikrat zmetalo po strmini da je vse naokoli letelo, ampak brainbucketa še vedno ne bom nosil... enako velja za kolo)
««
«
1 / 6
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

24 ur anketa: Ali zagovarjate prepoved elektičnih skirojev? (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Loža
22837854 (33732) c3p0
»

Tomos Youngster 45 - Registracija?

Oddelek: Na cesti
102346 (1793) dottor

Več podobnih tem