Forum » Zvok in slika » ATI AA Filters - kvaliteta AA
ATI AA Filters - kvaliteta AA
Jst ::
Hey.
Sem dokaj frišen uporabnik ATIjeve grafične kartice in me zanima, kaj in kako delujejo AA Filtri:
Imamo na izbiro:
1. Box
2. Narrow-tent
3. Wide-tent
4. Edge-detect
Na internetu nisem našel kakšnih koristnih informacij ali primerjjav. Sem pa med brskanjem prebral, da se za tile Filtre uporabljajo Shaderji.
Kaj je res in kaj ni?
ATIjev Help je tudi zelo skop z informacijami.
Torej, se je kdo igral z nastavitvami in delal primerjave? Kakšen je kaj performance hit pri določenemu filtru?
Anything?
Sem dokaj frišen uporabnik ATIjeve grafične kartice in me zanima, kaj in kako delujejo AA Filtri:
Imamo na izbiro:
1. Box
2. Narrow-tent
3. Wide-tent
4. Edge-detect
Na internetu nisem našel kakšnih koristnih informacij ali primerjjav. Sem pa med brskanjem prebral, da se za tile Filtre uporabljajo Shaderji.
Kaj je res in kaj ni?
ATIjev Help je tudi zelo skop z informacijami.
Torej, se je kdo igral z nastavitvami in delal primerjave? Kakšen je kaj performance hit pri določenemu filtru?
Anything?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
popster ::
najberš gre za različne matematične postopke ki se uporabljajo poimenovanje "po Atijevo"
Anti-aliasing @ Wikipedia
Multisample anti-aliasing @ Wikipedia
sicer pa če imajo kak dobr help bi moglo pisat o opcijah ki se sicer razlikujejo minimalno
enjoy with 3d mark
Anti-aliasing @ Wikipedia
Multisample anti-aliasing @ Wikipedia
sicer pa če imajo kak dobr help bi moglo pisat o opcijah ki se sicer razlikujejo minimalno
enjoy with 3d mark
Senitel ::
-box je klasika
-narrow tent gre za AA resolve gledat malo subpixle od sosednjih pixlov
-wide tent je isto kot narrow tent, samo da gre pogledat še malo več subpixlov oba ta sta bolj kot ne pač blur
-edge detect preveri če je pixel na robu (pregleda subpixle, če imajo različne Z vrednosti) in naredi aa resolve samo v tem primeru
-narrow tent gre za AA resolve gledat malo subpixle od sosednjih pixlov
-wide tent je isto kot narrow tent, samo da gre pogledat še malo več subpixlov oba ta sta bolj kot ne pač blur
-edge detect preveri če je pixel na robu (pregleda subpixle, če imajo različne Z vrednosti) in naredi aa resolve samo v tem primeru
Jst ::
To je teorija, kar vem.
Čeprav me matra pri Edge Detect, da rabi največ vzorcev. Če imaš AA na 4x + Filter Edge Detect = 12X. Po opisu je to najbolj pametena metoda, torej bi človek pričakoval, da za svoje delovanje ne rabi toliko vzorcev?
Pa kolikor sem bral, tudi če imaš obkljukano, da Aplikacija skrbi za AA, vseeno lahko izbiraš filtre in potem izbrani filter je potem tudi v uporabi. (Nisem siguren, ampak je to samo pri Dx11)
So tile Filtri res Shader Based?
Kar pa mene najbolj muči je to, da z Vklopljenim AA v igrah ni razlike. Samo če ima igra to možnost, vidim razliko oziroma tudi uporabo. Plus padec FPSjev., namreč.
Recimo igra Singularity. UT Engine. V nastavitvah ni AA in ni razlike če vklopim AA v CCCju. To je pri vseh igrah, ki jih imam.
Čeprav me matra pri Edge Detect, da rabi največ vzorcev. Če imaš AA na 4x + Filter Edge Detect = 12X. Po opisu je to najbolj pametena metoda, torej bi človek pričakoval, da za svoje delovanje ne rabi toliko vzorcev?
Pa kolikor sem bral, tudi če imaš obkljukano, da Aplikacija skrbi za AA, vseeno lahko izbiraš filtre in potem izbrani filter je potem tudi v uporabi. (Nisem siguren, ampak je to samo pri Dx11)
So tile Filtri res Shader Based?
Kar pa mene najbolj muči je to, da z Vklopljenim AA v igrah ni razlike. Samo če ima igra to možnost, vidim razliko oziroma tudi uporabo. Plus padec FPSjev., namreč.
Recimo igra Singularity. UT Engine. V nastavitvah ni AA in ni razlike če vklopim AA v CCCju. To je pri vseh igrah, ki jih imam.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Dve fazi sta:
-samo generiranje Z vzorcev med renderiranjem
-aa resolve
Edge detect še zmer renderira (v tvojem primeru) 4 sample na pixel. Ampak potem dela resolve po robu čez 12 subpixlov v sosednjih pixlih na robu (in ne vse okrog tako kot narrow/wide tent).
AA resolve je shader based, generiranje vseh subpixlov je del rasterja. V osnovi itak simpl zgodba: en multiply add za vsak sample. 4x AA je torej 4x MADD. Edge detect pa 12x MADD. Večji problem je kako spravit lepo subpixle v shader core (in jasno ugotovit kam je edge usmerjen).
Z aplikacijskega stališča je pa zgodba taka, da je forsiranje AA s strani driverja lahko hudo problematično. Zato se počasi te nastavitve selijo v igre, driverji pa imajo opcijo "application controled". Torej da igra sama naredi AA surface in če se potem hoče resolve, naredi driver resolve glede na svoje nastavitve. Lahko pa naredi igra resolve tudi čisto po svoje (DX 10.1+ omogoča dostop do sub pixlov iz shaderjev).
UT engine je deferred renderer, kar pomeni, da v back bufferje spravlja "geometrijo" in bog ve kaj še. AA lahko to totalno uniči in če igra ne podpira tega sama od sebe mora driver "vedet" kaj špil počne in katere surface spusti čez AA in katere ne. Po domače: v tem primeru moraš fosirat AA in driver mora imet ustrezen profil.
-samo generiranje Z vzorcev med renderiranjem
-aa resolve
Edge detect še zmer renderira (v tvojem primeru) 4 sample na pixel. Ampak potem dela resolve po robu čez 12 subpixlov v sosednjih pixlih na robu (in ne vse okrog tako kot narrow/wide tent).
AA resolve je shader based, generiranje vseh subpixlov je del rasterja. V osnovi itak simpl zgodba: en multiply add za vsak sample. 4x AA je torej 4x MADD. Edge detect pa 12x MADD. Večji problem je kako spravit lepo subpixle v shader core (in jasno ugotovit kam je edge usmerjen).
Z aplikacijskega stališča je pa zgodba taka, da je forsiranje AA s strani driverja lahko hudo problematično. Zato se počasi te nastavitve selijo v igre, driverji pa imajo opcijo "application controled". Torej da igra sama naredi AA surface in če se potem hoče resolve, naredi driver resolve glede na svoje nastavitve. Lahko pa naredi igra resolve tudi čisto po svoje (DX 10.1+ omogoča dostop do sub pixlov iz shaderjev).
UT engine je deferred renderer, kar pomeni, da v back bufferje spravlja "geometrijo" in bog ve kaj še. AA lahko to totalno uniči in če igra ne podpira tega sama od sebe mora driver "vedet" kaj špil počne in katere surface spusti čez AA in katere ne. Po domače: v tem primeru moraš fosirat AA in driver mora imet ustrezen profil.
Jst ::
That makes sense.
Edino, kar me matra, je to, da mi AA dela samo, če imam označeno, da Aplikacija upravlja z AA in v igri nastavljen AA. V kolikor imam v igri nastavljen AA na 4x in v CCC AA 4x, ne bo delalo.
Fuel, ki ima pod Video Options AA, mi tudi ne zgladi robove v nobenem primeru. Aliens vs.Predator 2010 mi dela AA samo v DX11, če pa imam karkoli v CCCju, pa spet ne dela.
Saj ne, da bi uporabljal AA, ampak vseeno bi bilo lepo, da bi funkcija normalno delala. Tu ima nvidia definitivno prednost.
Edino, kar me matra, je to, da mi AA dela samo, če imam označeno, da Aplikacija upravlja z AA in v igri nastavljen AA. V kolikor imam v igri nastavljen AA na 4x in v CCC AA 4x, ne bo delalo.
Fuel, ki ima pod Video Options AA, mi tudi ne zgladi robove v nobenem primeru. Aliens vs.Predator 2010 mi dela AA samo v DX11, če pa imam karkoli v CCCju, pa spet ne dela.
Saj ne, da bi uporabljal AA, ampak vseeno bi bilo lepo, da bi funkcija normalno delala. Tu ima nvidia definitivno prednost.
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Če imaš v igri nastavljen AA in ti ga vklopljeno forsiranje v CCC sesuje, potem je to bug v driverjih. NVIDIA ima recimo opcijo, da forsira samo izboljšave. Torej če špil hoče 0 AA, dobi 0 AA, če pa hoče 2x AA pa lahko dobi tudi 8x AA.
Glede AvP: DX10 in DX10.1/11 imata precejšnje razlike glede tega kaj se da delat z AA bufferji s strani iger. Očitno pa niso napisal 10.1 opcije in ima ATI driver nima podpore, da bi AA forsiral. Verjetno nekaj podobnega za Fuel.
Ne da bi uporabljal AA? Jaz ne grem nazaj pod 4x.
Glede AvP: DX10 in DX10.1/11 imata precejšnje razlike glede tega kaj se da delat z AA bufferji s strani iger. Očitno pa niso napisal 10.1 opcije in ima ATI driver nima podpore, da bi AA forsiral. Verjetno nekaj podobnega za Fuel.
Ne da bi uporabljal AA? Jaz ne grem nazaj pod 4x.
Jst ::
5850 ni zadeva za 4xAA v Aliens vs. Predator. Žal. Tudi flashana na 5870 ne. (No, odvisno od resolucije, seveda.)
Pa čisto by the way: ATI nima v driverjih kalibriranje monitorja, na monitorju imam pa takšne čudne opcije in gumbe, da preden kaj dosežeš, si car.
Je pa res, da so default barve lepše na ATIju.* hehehe :)))
*TO je namenjeno samo Senielu, da se ne bo kdo obešal na to!
Pa čisto by the way: ATI nima v driverjih kalibriranje monitorja, na monitorju imam pa takšne čudne opcije in gumbe, da preden kaj dosežeš, si car.
Je pa res, da so default barve lepše na ATIju.* hehehe :)))
*TO je namenjeno samo Senielu, da se ne bo kdo obešal na to!
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Jst ::
Fuel.
In-Game: 8x AA.
CCC: 8x AA + EdgeDetect (24x)
Sliko sem iz .png (2MB) pretvoril v .jpg (~400kB).
Poglej spojler. Če je to kakršenkoli AA, sem jaz ....
In-Game: 8x AA
CCC: "Use Application Settings" + Box
Brez AA kjerkoli.
Komur se ne da gledati slik: Ni razlike
Zakaj ni nobene razlike? Je to kriva igra, driverji, kombinacija obeh. Menda, da mi je z bivšo 88gts512 AA delal čisto normalno.
---
Recimo AvP, v nekaterih scenah brez AA padejo FPSji tudi na 50. Kako naj bi tam uporabljal AA?
In-Game: 8x AA.
CCC: 8x AA + EdgeDetect (24x)
Sliko sem iz .png (2MB) pretvoril v .jpg (~400kB).
Poglej spojler. Če je to kakršenkoli AA, sem jaz ....
In-Game: 8x AA
CCC: "Use Application Settings" + Box
Brez AA kjerkoli.
Komur se ne da gledati slik: Ni razlike
Zakaj ni nobene razlike? Je to kriva igra, driverji, kombinacija obeh. Menda, da mi je z bivšo 88gts512 AA delal čisto normalno.
---
Recimo AvP, v nekaterih scenah brez AA padejo FPSji tudi na 50. Kako naj bi tam uporabljal AA?
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Senitel ::
Če FPS pade na nek minimum še ni nujno, da bo AA ta minimum zabil še nižje.
Za Fuel pa kolkor gledam na internetu je DX9 špil tko da je cel kup možnih problemov. Lahko probaš kakšen HDR izklopit recimo...
Za Fuel pa kolkor gledam na internetu je DX9 špil tko da je cel kup možnih problemov. Lahko probaš kakšen HDR izklopit recimo...
Jst ::
Zanimivo. Inštaliral sem Crossfire Profiles, čeprav nimam več kot ene kartice, in mi je AA začel v nekaterih igrah magično delovati.
Čuden mi je pa Singularity. 8XAA Box, 120FPS v eni sceni, če pa izberem bilokateri drug filter, Narrow/Wide/EdgeDetect, pa pade na 20+FPS. (Tudi, če dam AA na 2X - čeprav pri 2X ni EdgeDetect.)
Superca, za starejše igre, katere mislim oddigrati, bo super. Upam...
Čuden mi je pa Singularity. 8XAA Box, 120FPS v eni sceni, če pa izberem bilokateri drug filter, Narrow/Wide/EdgeDetect, pa pade na 20+FPS. (Tudi, če dam AA na 2X - čeprav pri 2X ni EdgeDetect.)
Superca, za starejše igre, katere mislim oddigrati, bo super. Upam...
Islam is not about "I'm right, you're wrong," but "I'm right, you're dead!"
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
-Wole Soyinka, Literature Nobelist
|-|-|-|-|Proton decay is a tax on existence.|-|-|-|-|
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | AMD (ATI) Catalyst™ (strani: 1 2 3 4 … 15 16 17 18 )Oddelek: Zvok in slika | 134516 (44995) | ferdo |
» | grafični programiOddelek: Programska oprema | 2944 (2594) | Dpool |
» | Kako narediti fotografijo da bo zgledala kot da je narisana?Oddelek: Zvok in slika | 1465 (1006) | garamond |
» | Katera grafična za gamerja??? (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 17453 (15560) | Meizu |
» | Nov članek: DirectX 11Oddelek: Novice / Nova vsebina | 5612 (3206) | Senitel |