» »

[razcep] Dober sistemc zna delati po občutku

[razcep] Dober sistemc zna delati po občutku

1
2
»

McMallar ::

Če ti custom programi spreminjajo security policy, potem je zajeb narejen že v osnovi.


Zato ima vsako pametno podjetje (vsaj do mere, do katere si lahko privosci in je smiselno) narejeno testno okolje, ki je cimbolj podobno produkcijskemu. Vse nove instalacije in spremembe se najprej izvedejo v testnem okolju. Ko je vse OK, potem gre v produkcijo in se tedaj previdno.

To je pac "by the book" pristop ampak meni se je se vedno obnesel.
Why can't a programmer tell the difference between Halloween and Christmas?
Because OCT31 = DEC25

gslo ::

nekdo je nekaj pisal o SRC-ju. če tam ne delajo po občutku.. kršijo pogodbene roke, iščejo izgovore, ker zadeva ni v produkciji, na vsak način se poskušajo izogniti pogodbenim penalom (tudi z obtoževanjem) in navsezadnje zadeva, ki dela "pri njih", na testiranju pri stranki pade v vodo. imajo kup nesposobnih programerjev (sklepam po tem, ker v 2 tednih ne ugotovijo napake, nakar jo nek štručko reši v 1 uri) in se nasploh obnašajo kot "javna uprava", se vid da so "podkupili" dost razpisov . SRC bi v tujini propadel, tudi če bi imeli le enega konkurenta v IT industriji, ki dejansko ve kaj dela.

my 50 cents.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: gslo ()

noraguta ::

Ma določeni "občutki" se sčasoma razvijajo. Tuki mislim predvsem na oceno tveganj posega v sam sistem. Ter ocena stroškov. Sama izvedba pa mora biti čimbolj clean oz. Sterilno tehnična. No žalost noben iso, diagrami dobrih praks etc. Ne pomagajo, če zadeva ni povsem striktno vodena. Pa tudi če je prihaja do situacij katere niso predvidene. Tedaj ima moder mož vedno nek nadomestni mehanizem ampak bog si ga vedi kaj kako se zadeva realno obnese.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • polepsal: Mavrik ()

BlueRunner ::

Če za sistem ne veš koliko downtima sme imeti, potem delaš na slepo in zagotovo nisi usklajen s siceršnjimi poslovnimi potrebami podjetja. Če ima lahko podjetje en sistem, ki ga rabi 2x letno, pa ti tam kaj odpove, potem imaš lahko tudi 5 mesecev časa iskati in odpravljati napako. Če ima sistem, kjer ne sme biti prekinitev v delovanju, potem imaš drugačen sistem - že v osnovi drugače postavljen sistem.

Potem pa seveda še vse ostale variante od ene do druge skrajnosti.

Sicer pa sam trdim, da se s pravilnim delom pred vzpostavitvijo sistema in s pravilnim upravljanjem delujočega sistema izniči praktično vse scenarije, ki so bili tukaj izpostavljeni. Tistih pa, ki se jih ne, pa se jih da večino predvideti in že vnaprej ustrezno pripraviti na odpravo posledic.

Vsak amater ve, da moraš imeti na lagerju (pri sebi ali pa ousourcano) disk, ker diski pač crkujejo.

Nikomur pa ne potegne, da moraš imeti tudi recimo kontrolo nad spremembami v konfiguraciji AD-ja, da ne bo nek amater nekaj brez vednosti odgovornega spremenil. Potem pa je odgovor na prvo vprašanje (kaj ste v zadnjem času spremenili) vedno enak: "nič, da bi jaz vedel" naravnost iz ust glavnega sistemca... Kriza. Upravlja sistem, pa ne ve kaj se v njemu spreminja in kdaj.

Lahko pa se recimo AD zaštrika pri replikaciji, kar je nekaj kar lahko načrtuješ in imaš v predalu že pripravljene in stestirane korake za to kako ga spraviti nazaj v življenje.

Biti sistemc pač ni gašenje požarov ampak predvsem preprečevanje požarov. Sam najvišje cenim sistemce tam, kjer požarov praktično ni. Ne cenim pa sistemcev, ki so mojstri gašenja požarov, ki se jim non-stop pojavljajo. Lepo je imeti takšnega "na lagerju", ko ga potrebuješ, sicer pa si podjetje z njim preostalih 90% časa nima kaj za pomagati.

Zgodovina sprememb…

ABX ::

BlueRunner je izjavil:



Biti sistemc pač ni gašenje požarov ampak predvsem preprečevanje požarov. Sam najvišje cenim sistemce tam, kjer požarov praktično ni. Ne cenim pa sistemcev, ki so mojstri gašenja požarov, ki se jim non-stop pojavljajo. Lepo je imeti takšnega "na lagerju", ko ga potrebuješ, sicer pa si podjetje z njim preostalih 90% časa nima kaj za pomagati.



Žal to razumejo samo sistmeci.
Šefi nikoli ne bojo razumeli kako ne delat je lahko dobro za podjetje.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

knesz ::

BlueRunner je izjavil:


Biti sistemc pač ni gašenje požarov ampak predvsem preprečevanje požarov. Sam najvišje cenim sistemce tam, kjer požarov praktično ni. Ne cenim pa sistemcev, ki so mojstri gašenja požarov, ki se jim non-stop pojavljajo. Lepo je imeti takšnega "na lagerju", ko ga potrebuješ, sicer pa si podjetje z njim preostalih 90% časa nima kaj za pomagati.

Jaz nesistemcem in šefom dajem primerjavo delo sistemca z delom hišnika v neki stavbi. Manj ko ga vidiš, boljši je. Najbolje je, ko ga ne vidiš, v stavbi pa svetijo vse luči, ni polomljenih ograj, ni umazanih zidov ... Če ga pa vidiš da ima nonstop ogromno dela in švica ko majmun, pa nekaj ni vredu :)
In kar naenkrat je strankam jasno zakaj me plačujejo za to, da "nič ne delam" ampak samo račune pošiljam :)
lp

imagodei ::

Kle se pa moram oglasit :)

Ravno zadnjič smo bili s sodelavci na kavi, nakar ena kokoš pribije, "Kaj ti sploh delaš? Mi se vsi sprašujemo, ker ne mi govorit, da si 100% zaseden. Vidimo te na telefonih, pa stalno z nekom čvekaš po hodniku..."

Se mi je najprej malo pritisk dvignil, ampak sem preštel do 10. V bistvu je to pohvala. Sistem dela, oni se pa sprašujejo, kaj delam. Moj odgovor je bil, da mi je v bistvu žal za tiste, ki morajo pri svojem delu švicat, da se pa mora direktor (ki ni bil prisoten) vprašat, ali me plačuje za moj švic, ali zato, da mu sistem dela.

Tudi 36ur skupaj sem bil že na šihtu, brez pavze, ko smo delali prenovo sistema preko vikenda. Marsikdaj je treba kaj postorit čez vikend, ko so drugi na bazenu ali na smučanju. Marsikdaj se od doma priklopim ob 23h, ali pa potegnem do 20h zvečer, če kaj ne dela. Zato pa nimam nobene slabe vesti, če na šihtu zabušavam. Če zabušavam, očitno nekaj delam prav.
- Hoc est qui sumus -

BlueRunner ::

ABX je izjavil:

BlueRunner je izjavil:



Biti sistemc pač ni gašenje požarov ampak predvsem preprečevanje požarov. Sam najvišje cenim sistemce tam, kjer požarov praktično ni. Ne cenim pa sistemcev, ki so mojstri gašenja požarov, ki se jim non-stop pojavljajo. Lepo je imeti takšnega "na lagerju", ko ga potrebuješ, sicer pa si podjetje z njim preostalih 90% časa nima kaj za pomagati.



Žal to razumejo samo sistmeci.
Šefi nikoli ne bojo razumeli kako ne delat je lahko dobro za podjetje.

Daleč od tega, da ne bi delal. Dejansko tak sistemc gara. Point je v temu, da gara takrat in tako, da se mu to garanje mnogokratno poplača navzdol po črti. Manj požarov - manj nadur. Manj izpadov - manj slabe volje. Hitreje obvladani izpadi - manj škode.

Sam imam za to primerjavo s toboganom. Brey veze je, da se z rokami poganjaš po dili, ki je položena ravno na tla. Dober sistemc ve, da bo moral garati, da bo splezal na vrh tobogana (postavitev sistema + dober nadzor nad sistemom), na drugo stran pa gre potem gladko (malo izpadov + hitro obvladani izjemni dogodki).

Je že tako, da so me moje in tuje izkušnje naučile, da moraš trošiti energijo tam in takrat, ko je efekt največji. Najslabše pa je biti v položaju, ko si vedno "heroj". Professionals make it look easy. It doesn't mean it is easy.

Glede delodajalcev, pa bom tako rekel: so takšni in drugačni. Večino časa si ga lahko sam izbiraš. Še posebej v tem fohu ni izgovorov, da bi znanje kvalitetnega strokovnjaka dobesedno gnilo zato, ker pač nekdo nima strategije razvoja podjetja ali vizije kako varčevati v podjetju brez nižanja plač in odpuščanja ljudi.

Tak pač je in, kot sem zadnjič na radiu slišal, resnica ni plenica, pa še vedno smrdi.

ABX ::

Offtopic:
Eh, ko vsako letaš menjaš službo, počasi se naveličaš. Ker prvo leto garaš ko norec, potem pa se zadeva umiri.

Raje se naučiš par diplomatskih pristopov in je problem prej rešen.
Vaša inštalacija je uspešno spodletela!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: ABX ()

noraguta ::

BlueRunner je izjavil:

ABX je izjavil:

BlueRunner je izjavil:



Biti sistemc pač ni gašenje požarov ampak predvsem preprečevanje požarov. Sam najvišje cenim sistemce tam, kjer požarov praktično ni. Ne cenim pa sistemcev, ki so mojstri gašenja požarov, ki se jim non-stop pojavljajo. Lepo je imeti takšnega "na lagerju", ko ga potrebuješ, sicer pa si podjetje z njim preostalih 90% časa nima kaj za pomagati.



Žal to razumejo samo sistmeci.
Šefi nikoli ne bojo razumeli kako ne delat je lahko dobro za podjetje.

Daleč od tega, da ne bi delal. Dejansko tak sistemc gara. Point je v temu, da gara takrat in tako, da se mu to garanje mnogokratno poplača navzdol po črti. Manj požarov - manj nadur. Manj izpadov - manj slabe volje. Hitreje obvladani izpadi - manj škode.

Sam imam za to primerjavo s toboganom. Brey veze je, da se z rokami poganjaš po dili, ki je položena ravno na tla. Dober sistemc ve, da bo moral garati, da bo splezal na vrh tobogana (postavitev sistema + dober nadzor nad sistemom), na drugo stran pa gre potem gladko (malo izpadov + hitro obvladani izjemni dogodki).

Je že tako, da so me moje in tuje izkušnje naučile, da moraš trošiti energijo tam in takrat, ko je efekt največji. Najslabše pa je biti v položaju, ko si vedno "heroj". Professionals make it look easy. It doesn't mean it is easy.

Glede delodajalcev, pa bom tako rekel: so takšni in drugačni. Večino časa si ga lahko sam izbiraš. Še posebej v tem fohu ni izgovorov, da bi znanje kvalitetnega strokovnjaka dobesedno gnilo zato, ker pač nekdo nima strategije razvoja podjetja ali vizije kako varčevati v podjetju brez nižanja plač in odpuščanja ljudi.

Tak pač je in, kot sem zadnjič na radiu slišal, resnica ni plenica, pa še vedno smrdi.
pa sej mislim da je to hotel model kateri je odprl temo povedat.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

BlueRunner ::

ABX je izjavil:

Offtopic:
Eh, ko vsako letaš menjaš službo, počasi se naveličaš. Ker prvo leto garaš ko norec, potem pa se zadeva umiri.

Raje se naučiš par diplomatskih pristopov in je problem prej rešen.

Čist res. Za vsako stvar res ni potrebno menjati službe in tega tudi ne reklamiram. Stabilnost in čut za odgovornost tudi nekaj štejeta.

Vendar pa, ko jadikovanje kakšnega informatika v splošnem preseže tisto mejo običajnega šinfanja PHB-ja, pa se vprašaš na čigavi strani je dejansko krivda. V splošnem je najbolj normalna stvar na svetu, da malo postokaš kako je šef nemogoč, ni pa normalno, če v vsem svojem konkretnem delu vidiš samo ali predvsem to. V informatiki res ni razloga, da postaneš žrtev. Za dober kader (strokoven in dogovoren) se vedno najde delovno mesto, ki je plačano nad siceršnjo povprečno plačo v gospodarstvu. Težava pa je, da je panožno povprečje res nizko, če tipično plačilo za zahtevnejše delo primerjaš s tipičnom plačilom za isto delo nekih 10 ali 20km za severno mejo.

Zgodovina sprememb…

noraguta ::

BlueRunner je izjavil:

ABX je izjavil:

Offtopic:
Eh, ko vsako letaš menjaš službo, počasi se naveličaš. Ker prvo leto garaš ko norec, potem pa se zadeva umiri.

Raje se naučiš par diplomatskih pristopov in je problem prej rešen.

Čist res. Za vsako stvar res ni potrebno menjati službe in tega tudi ne reklamiram. Stabilnost in čut za odgovornost tudi nekaj štejeta.

Vendar pa, ko jadikovanje kakšnega informatika v splošnem preseže tisto mejo običajnega šinfanja PHB-ja, pa se vprašaš na čigavi strani je dejansko krivda. V splošnem je najbolj normalna stvar na svetu, da malo postokaš kako je šef nemogoč, ni pa normalno, če v vsem svojem konkretnem delu vidiš samo ali predvsem to. V informatiki res ni razloga, da postaneš žrtev. Za dober kader (strokoven in dogovoren) se vedno najde delovno mesto, ki je plačano nad siceršnjo povprečno plačo v gospodarstvu. Težava pa je, da je panožno povprečje res nizko, če tipično plačilo za zahtevnejše delo primerjaš s tipičnom plačilom za isto delo nekih 10 ali 20km za severno mejo.
lepo povedano , ampak prej al slej je treba tudi te stvari pošlihtat. in bolj ali manj so te problematični. naročniki pa rado šparovni do neke mere.konec koncev plačilo nekegoa omrećja je drugačno kot plačilo za razvoj. če pa ima kdo univerzalno formulo katera ne temelji na nosebnih perferencah se pa priporočam.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!
1
2
»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Vzdrževalec računalniške opreme (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
8415141 (11710) GummyBear
»

Sistemski admin

Oddelek: Pomoč in nasveti
284166 (3034) Kurzweil
»

Prihranek v podjetju z brezplačnim softwarom (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
508089 (6812) krneki0001
»

Službeni prenosni računalnik (strani: 1 2 )

Oddelek: Pomoč in nasveti
9013139 (11860) Daedalus

Več podobnih tem