» »

3d tiskalnik

3d tiskalnik

««
29 / 49
»»

hojnikb ::

dottor je izjavil:

hojnikb je izjavil:

kaksni smiselni upgradi za ender3 ?
glass bed ze mam, pa tudi nekaj sob, s katerimi se se nisn mel sanse poigrat

Moj seznam nadgradenj:
Hardware:
BIQU SKR E3-DIP plošča + 3xTMC2208 driverji za X,Y in Z ter A4988 za extruder
Trianglelab Titan extruder
Creality Ultrabase
microSD na SD adapter

3D printed:
protivibracijske nogice iz TPU40D
Hero-Me hladilna "glava"
DirectDrive Titan Extruder adapter
distančnik pokrova elektronike z držalom SD adapterja
klipi in držala kablov

Kul!
In kako recimo vplivajo te nadgradnje HWa na print quality? Sicer out of the box kr solidno printa, glede na ceno...
Se splača naredit flash na marlin 2.0?
#brezpodpisa

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: hojnikb ()

dottor ::

Original 1.1.2 plošča mi je šou driver za extruder tako da je bla potrebna menjava. TMC2208 so skorja neslišni brez damperjev, za extruder pa so pomoje A4988 boljši kljub temu da boš pol slišal extruder. Titan extruder in predelava na DirectDrive pa prinese precej precej lažje tiskanje TPUja, pa manj stringinga, ker imaš le 2,5-3mm retractiona, prav tako ej precej lažje menjavat material, sja ne rabiš pol metra filamenta vlečt vn ampak le tistih par centimetrov.
Pozabu sem še dodat da med hotendom in extruderjem je še par centimetrov Capricorn XS PTFE cevke (zdrži do 340°C) in prode prav ko tiskam ASA (250°C) in PTEG CF (260°C) ker se original PTFE cevka začne žgat pri 205°C). Pri kvaliteti tiskov pa neke ogromne razlike ni, saj mi je načeloma že od štarta delal res lepe tiske brez layer shiftinga, over/underextrudiona, Z-wobble, ...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

          ::

hojnikb je izjavil:

kaksni smiselni upgradi za ender3 ?
glass bed ze mam, pa tudi nekaj sob, s katerimi se se nisn mel sanse poigrat


Praktično vse. Vsaj v mojem primeru izredno nestabilen tiskalnik. Nekaj časa tiska OK, potem pa brez razloga kvaliteta pade na nesprejemljivo. Verjetno bi ceneje prišel skozi, če bi že v štartu kupil dražji tiskalnik. Od originalnega mi je ostalo samo še ogrodje.

Zgodovina sprememb…

BlaY0 ::

OK, tiskalnik je zdaj skalibriran v nulo, premer filamenta ne odstopa za več kot 1%... sem pa zdaj čisto po naključju opazil čudno reč, ko sem slučajno naredil bed leveling hot beda pri 60 stopinjah. Zadeva se full konkavno upogiba! Skratka kompleten bed se deformira in "skrči" vsaj za 0.1mm, s tem da na sredini je pa še precej več, kar je v bistvu že skoraj debelina layerja. A je kdo to že opazil? Dottor, ti imaš enak hot bed... any thoughts?

Hikari ::

bed leveling delas na ogreti plosci. pa za zacetek izkljuci retraction za test.

dottor ::

Obvezno delat bed leveling na segreti plošči pred tiskom. Vsi enderji imajo zvite mize, ponavadi navznoter s steklom to popraviš ampak moreš malo pazit kam sponke daš ker zna nardit ogromno razliko. Jaz na uč zleveliram pa pol med tiskom popravljam, priporočam nakup rumenih/modrih vzmeti ki so trže in je malo bolj previzno. So cca. 1€ za 4 komade če me spomin ne vara (aliexpress - Big Tree Tech).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BlaY0 ::

Good to know... tega ni bilo v navodilih niti nikjer drugje še nisem zasledil tega.

Zanimivo je to, da ima Anycubic stekleno ploščo pa je na sredini še vedno "luknja"???

BigWhale ::

Emm, med tiskom popravljas bed leveling? Kako pa to zgleda? Sploh pri receh, ki jih tiskas po vec ur? :)

BlaY0 ::

@BigWhale: Kako ti komuniciraš s printerjem prek serijske povezave v Linuxu? A obstaja kakšen poseben "serial terminal" tool za te zadeve?

darkolord ::

BigWhale je izjavil:

Emm, med tiskom popravljas bed leveling? Kako pa to zgleda? Sploh pri receh, ki jih tiskas po vec ur? :)
Zagotovo samo med tiskom prvega layerja.

Marlin ima "babystepping", in lahko med tiskom (če imaš kolešček/encoder gre to zelo lepo) premikaš Z os brez da bi spremenil trenutne koordinate.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

dottor ::

BigWhale je izjavil:

Emm, med tiskom popravljas bed leveling? Kako pa to zgleda? Sploh pri receh, ki jih tiskas po vec ur? :)

Prvi layer spremljaš in pol s koleščki pod mizo v vsakem vogalu popraviš, 1x ko nardi prvi layer nimaš več kaj tikat.

BlaY0 je izjavil:

Good to know... tega ni bilo v navodilih niti nikjer drugje še nisem zasledil tega.

Zanimivo je to, da ima Anycubic stekleno ploščo pa je na sredini še vedno "luknja"???

Jaz sme za Ender 3 govoru, moj i3 Mega ima ravno mizo kolkr tolkr (v primerjavi z Enderjem).
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dottor ()

BigWhale ::

BlaY0 je izjavil:

@BigWhale: Kako ti komuniciraš s printerjem prek serijske povezave v Linuxu? A obstaja kakšen poseben "serial terminal" tool za te zadeve?


V RPi imam vstekanega, na RPiju je pa Octoprint instaliran. Potem pa prek browserja komuniciram z njim.

BladE_ ::

sslavc je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Misliš z drugo firmo?

Poizkusi z drugo firmo ali drug tip filamenta.
Tudi jaz imam Anycubic i3 Mega že dve leti. Praktično je nespremenjen. bistveno je to, da je zaprt v ohišje.
Nikoli nisem imel kakih večjih problemov. Tiskam v glavnem PETG in ASA. Par dni tiskam NAYLON. Nobenih težav.
Res mi ni jasno zakaj vas ima večina težave. Uporabljam pa izključno Trčkov filament.


Enako pri meni, sicer brez ohišja ampak dela bp... Na Anet A8 in CR10S se zaradi tega prah nabira, pa ne da nebi bila dobra samo I3 Mega je res zanesljiv in praktično vsak print uspe :D
Akcija - Reakcija

Tastar ::

Zdravo,

Kake 3 tedne imam Artillery Sidewinder-X1 300x300x400mm print area.

Ker se še učim in štelam printer sem do sedaj printal manjše izdelke. Danes sem pa opazil, da printa samo do cca. 220x220xZ kar je pa čez pa naredi ravno črto po tej meji.
Enako velja, če printam v Repetier ali v Simplify3D nastavitve na 300x300x400mm. Z neta sem potegnil tudi neke kao dobre FFF profile in so nastavitve skoraj identične.

Kako ugotovim kje ima te omejitve?

Hvala,

Matevz96 ::

Tastar je izjavil:

Zdravo,

Kake 3 tedne imam Artillery Sidewinder-X1 300x300x400mm print area.

Ker se še učim in štelam printer sem do sedaj printal manjše izdelke. Danes sem pa opazil, da printa samo do cca. 220x220xZ kar je pa čez pa naredi ravno črto po tej meji.
Enako velja, če printam v Repetier ali v Simplify3D nastavitve na 300x300x400mm. Z neta sem potegnil tudi neke kao dobre FFF profile in so nastavitve skoraj identične.

Kako ugotovim kje ima te omejitve?

Hvala,


Ne poznam sicer tiskalnika, ampak verjetno ima v nastavitvah opcijo auto home (torej, da poišče ničlo) za tem boš nekje v meniju našel možnost za ročno premikanje osi. Če te sposti čez 220 ni problem v tiskalniku ampak v slicerju, ki ga uporabljaš.
#hooldthedoor

Tastar ::

Kot kaže je v napravi. Home je ok (levi spodji kot postelje) ko pa prek menija na napravi premikam glavo pa pride samo do 220x220mm če prav na tej strani ni endstop switcha.

dottor ::

Pol je v Marlinu (firmware-u) nastavil napačne dimenzije tiskalnika.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

BlaY0 ::

BladE_ je izjavil:

sslavc je izjavil:

BlaY0 je izjavil:

Misliš z drugo firmo?

Poizkusi z drugo firmo ali drug tip filamenta.
Tudi jaz imam Anycubic i3 Mega že dve leti. Praktično je nespremenjen. bistveno je to, da je zaprt v ohišje.
Nikoli nisem imel kakih večjih problemov. Tiskam v glavnem PETG in ASA. Par dni tiskam NAYLON. Nobenih težav.
Res mi ni jasno zakaj vas ima večina težave. Uporabljam pa izključno Trčkov filament.


Enako pri meni, sicer brez ohišja ampak dela bp... Na Anet A8 in CR10S se zaradi tega prah nabira, pa ne da nebi bila dobra samo I3 Mega je res zanesljiv in praktično vsak print uspe :D


Mislim da sem našel feler... razdrl sem tiskalno glavo (pri meni sta extruder in hotend skupaj v tiskalni glavi) in opazil, da je med bovdnom in šobo skoraj 2mm lufta! Kolikor sem bral, to lahko povzroči neenakomeren extrusion. Ni nujno da bo samo to, zna pa biti eden od faktorjev.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

darkolord ::

Če hočeš malo bolj detajlno videti, kaj te heca, sprintaj tale kos - brez infilla, samo en outline, brez spodnje in zgornje stranice (npr. način vaze/corkscrew), poljubna hitrost, takole:

Takole:



Izgleda enostaven kos, ampak je precej zahteven, ker sta dve stranici pod rahlim kotom in pod višini gre tudi v rahlo piramido, tako da se na njem vidi napake v ekstruderju, Z-osi, X in Y motorji, ... Glede na periodo artifaktov na printu pa se da točno poiskati vzrok.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: darkolord ()

BlaY0 ::

Thanks. Če te prav zastopim, to razrežem v načinu za vaze (spirala)?

darkolord ::

Najlažje, ja.

Tastar ::

dottor je izjavil:

Pol je v Marlinu (firmware-u) nastavil napačne dimenzije tiskalnika.


Verjetno da res. Predno se bojo teli čingčong zganili bo poletje tle.
Najbolje, da upgrade čez ali se da nekomplicerano kaj edit-erat?

dottor ::

Na githubu najdi Marlin 1.1.9 za 8bit in 2.0.0 za 32bit plošče, v examples imaš cel kup predpripravljenih grobih osnov ki jih skopiraš datoteke v mapo Marlin, pol samo še po svojih željah urediš zadeve.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

jest10 ::

Btw, koliko časa naj bi zdržal originalno zapakirani PLA, predno se mu opazno spremenijo lastnosti? Leto? Dve? Pet?...

mzakelj ::

Vakumsko brez problemov par let. Je pa toliko prodajalcev da se skoraj ne splača držati večje zaloge.

borisk ::

originalno zapakirat in v kartonasti škatli zihr par let, PLA je drugače občutljiv na UV...

   -S\/\/-   ::

Ali obstaja kakšna varianta, da bi dobil od 3D printerja samo mehaniko? Npr. kakšna CoreXY osnova, kateri nato dodaš vse ostalo po željah. Rad bi si sestavil nekaj večjega, v rangu 400x400, kjer bi nato menjaval glave (dvojna extruzija z bovdnom, direktna extruzija, ...). Precej ostalih elementov že imam, ne da pa se mi ravno ukvarjati z nabavo vsakega vodila posebej.

dottor ::

Lahko narediš vse sam. Sam in v planu sestavit HyperCube Evolution dimenzije 300x300x300.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

HighBane ::

jest10 je izjavil:

Ma ni treba drugo firmo, tudi druga rolca iste firme je lahko popolnoma drgačna.
Še pri kao dobrih (recimo azurefilm) je kdaj kakšen kolut popolnoma faljen. Ravno imam enega 0,5 kg modrega PLA, ki se tiska obupno. Under extrusion, preskakovanje extruderja, pa tudi če nabijem temperaturo na 230 stopinj. Filament je točno 1,75mm in na prvi pogled popolnoma ok.


Ima še kdo drug probleme oziroma normalno tiska? Do zdaj sem printal samo z Trčkom in sem za testirat naročil rolo PLA od Azurafilma. Obup. Imam creality 10s z 0,6 nozzlom in se zatika, dokler ga se ne zagozdi ( tudi se noče prijet na posteljo). Tudi če ga na roko potiskam gre veliko težje v primerjavi z Trčkom, testiral sem pri temperaturah 210 - 220 - 230 - 240, brez izboljšanja. Kaj bi lahko še spremenil, ne vem

Izgleda, kakor da ima nekakšen prozoren ovoj, ki ga nisem videl pri Trčku.



Sem zamenjal za print na trčka in je naredilo brez problemov.

jest10 ::

Zdej imam že 3tjo rolco azurefilm PLA, ki se tiska slabo. Za črni petek sem jih vzel 6. Zgleda 6 preveč>:D

Na alfawise U20 se printa ok samo, če imam hitrost 30mm/s ali manj. Pa ni važno če je šoba 0,4 ali 0,5 in temperatura med 210 in 230. Če je hitrost višja, mi bo extruder preskakoval.

Jasno PLA drugih proizvajalcev se normalno printa na 210 in 60mm/s

   -S\/\/-   ::

Do sedaj sem potiskal že kar nekaj rol PLA filamenta, vse od Azurefilma. Od začetka na serijskem Enderju 3, ki je sedaj že popolnoma spremenjen. PLA tiskam na največ 200 stopinjah. Retraction sem moral nastaviti na nižjo hitrost (20mm/s), sicer se je filament lepil ob hladne stene nad šobo. Težavo sem imel tudi z ekstruderjem, ki je premočno stisnil filament. Pri več zaporednih retractionih na istem delu filamenta je tega popolnoma požrlo. Kot ste omenili, filament se počasneje tali in gre skozi šobo nekoliko težje. Z malo fine-tuninga in zmanjšano hitrostjo se mi načeloma tiska dobro, imam pa tudi jaz zalogo iz črnega petka ...

mzakelj ::

Mislim da vsi razen Trčka uvažajo filament. Zato se jaz ne hecam s drugimi. Lepo samo od Trčka in je ql. Pa še ceno da vredu če vzameš par kil druge klase, katera je v 99% čisto ok ( ponavadi gre iz ene barve v prozorno ). Za resen print pa prva klasa po redni ceni, čeprav tudi tukaj da popust če jemlješ pri njemu.

jest10 ::

Za 2. klaso od trčka je potrebno posebej reči? Po koliko jo pa ima?

blackbird42 ::

A to naročaš preko internet-a ali greš tja?

BigWhale ::

Evo, danes bom verjetno zakljucil z upgrade-om HWja na Anet E10 modelu. Originalen board je letel ven, not gre SKR v1.3 (mal sem cranky, ker so dobesedno dva dni po mojem narocilu dali ven SKR v1.4 ampak bom prezivel :D ) s TMC2130 driverji. Motorji so ostali originalni, se mal grejejo ampak mislim, da bodo zdrzali.

Cela rec je v stealtchop mode-u neverjetno tiha in pri polni hitrosti je printer prakticno neuporaben, ker so pospeski res nori.

Dans mi Farnell dostavi se mosfte-e za dodatne ventilatorje. Stare sem zmetal ven, ker so tolk glasni, da grozn. V skatlo gresta zdaj dva noctua, 40mm in 80mm, ki se bosta vklapljala preko mosfetov samo ob tiskanju. Na hotend cooler gre pa tudi en 40mm noctua, ki se pa vklopi, ko hotend doseze temepraturo 50 stopinj.

Stari Anetov LCD je zlo cudno wired in na SKR board ne pase brez predelav zato sem ga zamenjal z Bigtreetech TFTjem, ki lahko dela tudi v 12864 emulaciji, kar mi je zdaj mogoce mal bolj uporabno.

Testni printi so bli zaenkrat zlo obetavni. Ko zakljucim s temi recmi, imam pa na sporedu se x carriage upgrade, da gre na 8mm raile in pa menjava hotenda z e3d vulcanom.

DOOM_er ::

če hočeš dobit kaj kar ni zapakirano se morš zapeljati tja. Se pa da dobiti marsikaj, sam imam pomoje ene 6kil PETGa ki sem ga dobil smešno poceni in se tiska čisto okej.
Robots will steal your job. But that's OK

mzakelj ::

Ja jest grem osebno do njega. In do sedaj sem zmerom vzel 2 klaso kot sem rekel. Cena pa je bila solidna. Koliko je rola ne bi vedel ker vzamem par kil ponavadi.

   -S\/\/-   ::

Evo, testiram print z Azurefilm PLAjem. Podpore tiskam hitreje in tam ekstruder preskakuje, prihaja tudi do underextrusiona, vendar kljub temu služijo namenu. Ostali tisk je soliden.

Bigwhale: tudi jaz sem ravno naročil SKR 1.3, vendar sem potem preklical naročilo in naročil 1.4. Driverje sem dal TMC2209, ki so kombinacija tvojih in TMC2208. Pri SKR 1.4 imaš malenkost manj dela z jumperji in prevezavami, kakšne revolucionarne prednosti pa ni. Ventilator za hotend pa sem povezal kar na izhod za grelec E1. Nastavil sem vklop pri 35 stopinjah. Motorji so original enderjevi in so po novem neslišni, odklopil pa sem tudi endstope za x in y, trk lepo zaznajo driverji. Od 8 bitnih plošč se SKR razlikuje še po tem, da se ga ne programira več v Arduino IDEju, ampak v VSCode + Platform.IO. Namestitev v Linuxu in Macu je enostavna.

dottor ::

Jaz sem se pa lotu izdelave HyperCube Evolution:



Specifikacije:
dimenzije 300x300x300, dvojni Z, vse tiskano s Print-Me Neon Red PETG (5 sten okoli, 40% infill, 0.3 layer), SKR v1.3 + TMC2208, 24V napajalnik, 220V grelec mize + SSR rele, 10mm vodila, 4mm alu plošča za mizo + steklo.

Glava pa tale z: Trianglelab v6 + 50W grelec, Trianglelab Titan Extruder, Trianglelab BL-Touch, 5015 blower

Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

   -S\/\/-   ::

Koliko te pride mehanski del za tole?

mzakelj ::

dottor je izjavil:

Jaz sem se pa lotu izdelave HyperCube Evolution:



Specifikacije:
dimenzije 300x300x300, dvojni Z, vse tiskano s Print-Me Neon Red PETG (5 sten okoli, 40% infill, 0.3 layer), SKR v1.3 + TMC2208, 24V napajalnik, 220V grelec mize + SSR rele, 10mm vodila, 4mm alu plošča za mizo + steklo.

Glava pa tale z: Trianglelab v6 + 50W grelec, Trianglelab Titan Extruder, Trianglelab BL-Touch, 5015 blower




Si pomislil da bi mogoče dal MGN 12 rail vozičke ? Sam imam neprimerno boljše izkušnje kot s temi okroglimi "palicami"
Mogoče poglej za ta projekt : https://www.thingiverse.com/thing:33827...

dottor ::

-S\/\/- Nisem šou računat ker je full odvisno kaj vzameš in od katere firme (imaš cel kup različnih mehanskih delov in elektronike ki lahko izbiraš); mzakelj sem gledal tudi to ampak če hočeš kvalitetne vozičke in vodila je cena kar malo huda...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

mzakelj ::

dottor : razlika je kako so sestavljeni. Sam sem vzel kar nekaj teh vozičkov in en par dal enemu strojniku da jih testira. In je rekel da so čisti drek. Nato sem jih podrl, očistil kuglice, nanovo sestavil in mu jih še enkrat dal na test. No ti so pa solidni je rekel. V bistvu so bili pa eni in isti. No to sem mu tudi povedal, pa ga je zanimal komplet postopek kako pa kaj.

dottor ::

Pač še vedno lahko kasneje nadgradim, samo nove zadeve zrišem in premestim profile. Bo pa zadeva iz 3030 profilov tako da bo kar trdna tako da pomoje tudi okrogla vodila bodo dovolj.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

mzakelj ::

dottor je izjavil:

Pač še vedno lahko kasneje nadgradim, samo nove zadeve zrišem in premestim profile. Bo pa zadeva iz 3030 profilov tako da bo kar trdna tako da pomoje tudi okrogla vodila bodo dovolj.


3030 je odlična zadeva. To mora biti trdo za popiz... Dobro si to izbral. :)

dottor ::

Edino miza bo na 2020 profilih. Upam da bo do poletja že tiskal kot more, saj me čaka še rezanje profilov in vodil, tiskanje cel kup kosov, naročanje in čakanje kitajcev da pride roba, sestavit vse, zvezat elektroniko, Marlin porihtat, skalibrirat, ...
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi

   -S\/\/-   ::

mzakelj je izjavil:

dottor je izjavil:

Jaz sem se pa lotu izdelave HyperCube Evolution:



Specifikacije:
dimenzije 300x300x300, dvojni Z, vse tiskano s Print-Me Neon Red PETG (5 sten okoli, 40% infill, 0.3 layer), SKR v1.3 + TMC2208, 24V napajalnik, 220V grelec mize + SSR rele, 10mm vodila, 4mm alu plošča za mizo + steklo.

Glava pa tale z: Trianglelab v6 + 50W grelec, Trianglelab Titan Extruder, Trianglelab BL-Touch, 5015 blower




Si pomislil da bi mogoče dal MGN 12 rail vozičke ? Sam imam neprimerno boljše izkušnje kot s temi okroglimi "palicami"
Mogoče poglej za ta projekt : https://www.thingiverse.com/thing:33827...


Nekaj takega tudi mene mika. Mogoče celo ravno tale.

BigWhale ::

   -S\/\/-   je izjavil:

Pri SKR 1.4 imaš malenkost manj dela z jumperji in prevezavami, kakšne revolucionarne prednosti pa ni. Ventilator za hotend pa sem povezal kar na izhod za grelec E1. Nastavil sem vklop pri 35 stopinjah. Motorji so original enderjevi in so po novem neslišni, odklopil pa sem tudi endstope za x in y, trk lepo zaznajo driverji. Od 8 bitnih plošč se SKR razlikuje še po tem, da se ga ne programira več v Arduino IDEju, ampak v VSCode + Platform.IO. Namestitev v Linuxu in Macu je enostavna.


Ja, razlike med 1.3 in 1.4 so res minimalne. Drugace s TMC2310 ni blo nekega dela. Sem vzel tisto varianto kartice, ki je ze nastavljena in tudi jumperjev ni blo treba prestavljati. Ja, stikala sem tudi jaz odklopil. Sem imel pa nekaj problemov z BLTouch, ker nikakor ni hotel delati na pinu za z_probe. Na koncu sem ga dal na z_min pin in dela vse tko kot mora.

Razlika pri programiranju pride predvsem zaradi Marlina 2.0. Jaz sem sicer ze prej vse delal v PlatformIO, ker ga uporabljam ze kar nekaj casa za ves Arduino in ESP32 razvoj, ki ga delam in mi je blo to se najlazje.

BigWhale ::

dottor je izjavil:

Edino miza bo na 2020 profilih. Upam da bo do poletja že tiskal kot more, saj me čaka še rezanje profilov in vodil, tiskanje cel kup kosov, naročanje in čakanje kitajcev da pride roba, sestavit vse, zvezat elektroniko, Marlin porihtat, skalibrirat, ...


Mene je pri vsej tej robi, cakanje kitajcev se najmanj motilo. Bolj je bla tezava v tem, da imamo pri nas v trgovinah z zeleznino tako smesno zalogo vijakov, ko se trudis, narediti vse z enakimi vijaki, pa ugotovis, da ne glede na to kako kombiniras med sabo, vedno kje kak tip vijaka zmanjka. :>

dottor ::

Na grobo kar sem gledal rabim večina M5x10 in cel kup M3 vijakov. Je pa problem da OBi in Merkur imata le na raven izvijač in ne na imbus :)) Bo treba it v železnino po njih in po M5 t-matice in 3030 alu kotnike.
Xeon X5650@3.8GHz |Asus P6T|
2x4GB+4x2GB|ASUS R9 280X@1100MHz|
WD Green 240GB SSD + 4x1TB Hitachi
««
29 / 49
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

poceni 3D print škatlice

Oddelek: Pomoč in nasveti
161780 (615) dvihtelic
»

3d tiskalnik za zacetnika

Oddelek: Pomoč in nasveti
162581 (1936) sslavc
»

3D tiskaliki za domaco uporabo

Oddelek: Strojna oprema
183642 (3265) mihec87
»

3D tiskalnik

Oddelek: Kaj kupiti
307786 (7036) avian2
»

3d printer

Oddelek: Kaj kupiti
3810869 (9138) stalker

Več podobnih tem