» »

Kitajski trgovski eksperiment

Kitajski trgovski eksperiment

Yohan del Sud ::

Samo iščem plodna tla za tu okrog ne preveč vzpodbudno seme ...

Ampak gremo po točkah, ako to delajo po novem Kitajci in razmišljam, če je kaj prostora za tak eksperiment tu. Tak so zgruntali Kinezi:

1. Pride ven en kul vsevpotreben oziroma zaželen izdelek. Ponavadi kaka (stajliš) nova zadeva. Mind: Apple, kul nov fotoapart model od Canona, printerji, hud trdi disk, velik usb ključ, konzola ...

2. Grejo par dni prej in na socialnih mrežah in forumih jih takoj se najde par sto v istem mestu, ki jih ta zanima ista stvar.

3. Delikaten korak sedaj. Zorganizira se jih par sto pred določeno štacuno na dan predstavitve, določijo gofljo, ki gre not in zahteva par 10% rabata za 100 kosov robe.

4. Štacuna jih ima seveda max 20 na lagerju. Kaj ima na izbiro štacuna? Ne bi bil rad na njihovem mestu. :) Ampak ima izbiro. Lahko pokliče redarje in pošprica kupce s solzilcem, ali pa ... reče ok, 20 jih dobi sedaj po tej ceni, ostali bodo počakali na nove in dobijo po isti ceni (ki je vseeno orenk pod oglaševano). Ne bodo na izgubi, ker so tudi oni plačani od prometa. Prvih 20 res prodajo iz izgubo, ostalih 380 pa lahko (količinski rabat) še vedno prodajo z dobičkom.

Bi ta ideja lahko imela podlago tu okrog? Kakšne prilagoditve bi bila potrebna? Brainstorming ...
www.strancar.com

Brane2 ::

Ne štekam, kaj je tu "innovative step".

Če imaš konkretno povpraševanje, se lahko preseravaš na take ali drugačne načine.

Oragnizacija pa ni zastonj, upam,d ase tega zavedaš.

Je nek razlog, da trgovcem priznavajo maržo, da se stranka z rokami v žepih lahko sprehodi po štacuni in zagrabi vse, kar želi...
On the journey of life, I chose the psycho path.

nevone ::

Jest mislim, da se trgovini splača dat popust na količino, sploh če je količina velika.

Slej ko prej se bo pojavilo takšnole samoorganiziranje kupcev in trgovina, ki takim kupcem ne bo postregla, bo ostala zadaj.

Tukaj se že gredo nekaj podobnega.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Brane2 ::

Že, ampak tisti,ki se tako organizirajo že opravljajo delo trgovca in ga tako sploh ne rabijo.

Taka skupina se komot zmeni z dealerjem ali recimo proizvajalcem.
On the journey of life, I chose the psycho path.

nevone ::

Odvisno kdo je proizvajalec. Ni nujno, da trgovec vedno izpade iz igre. Že odigra kakšno vlogo.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Matev ::

gre not in zahteva par 10% rabata za 100 kosov robe.


če imajo kupce ki so pripravljeni plačati 100% cene - potem ne vidim razloga da artikla ne bi najprej njim prodali
če kaj ostane pa bi prodali s popustom če jim to seveda znese

nevone ::

Ampak naenkrat dobiti toliko kupcev, ali pa tvegati, da bodo šli k drugemu prodajalcu, je že vredno razmisleka. Če seveda obstaja konkurenca. Če pa je nek trgovec ekskluzivni zastopnik, potem ne vem, mogoče se mu še vedno splača, ker sicer pa mnogim tistim, ki se tako organizirajo, morda sploh ne bo prodal.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

noraguta ::

ma zastopstvo je še servis , garancija , marketing ponudba financiranja , večji asortima produktov pa še kaj drugega. ne gre povsem enačit produkt pripeljan v luko in trgovino. sploh pa na prodajne uspešnice in novitete na začetku ne dobiš kaj dosti popusta ob začetku ponudbe ko pa se blago začne kopičiti v skladiščih je pa že večji manevrski prostor. sicer se gredo pa zgoraj omenjeno igro tudi trgovci z dobavitelji.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: noraguta ()

Matev ::

težava se bo pojavila ko boste začeli zbirati denar
takrat kar naenkrat ne bo nikogar z evri v roki

Vice ::

Ampak naenkrat dobiti toliko kupcev, ali pa tvegati, da bodo šli k drugemu prodajalcu, je že vredno razmisleka

Če pride ven en hud cool izdelek ki je novost na tržišču.... tako kot piše v prvem postu, vrjemi tudi, če jih je nekdo pripravljen 1000 kupiti po 5% nižji ceni se trgovcu tega ne splača, ker ve da bo vse prodal.

Vendar kolikor je meni znano se tukaj ne gre za hude hot izdelke, in je Yohan malo narobe zastopil / napisal, ker vem da imajo ta sistem malo drugačen, da se določeni organizirajo, naredijo hudo veliko povpraševanje v določeni trgovini za določen izdelek dokler nima trgovina kupljene robe.... Nato pa čakajo da to trgovino "stisne" ker nobeden noče kupit naročene robe... Potem pa se najde nek junak, ki je pripravljen robo kupit po -50% ceni ali več... Jebat ga konkurenca....

nevone ::

Če pride ven en hud cool izdelek ki je novost na tržišču.... tako kot piše v prvem postu, vrjemi tudi, če jih je nekdo pripravljen 1000 kupiti po 5% nižji ceni se trgovcu tega ne splača, ker ve da bo vse prodal.


Lahko da je tako, ja.

o+ nevone
Either we will eat the Space or Space will eat us.

Yohan del Sud ::

Vendar kolikor je meni znano se tukaj ne gre za hude hot izdelke, in je Yohan malo narobe zastopil / napisal


Ne bi rekel, da sem kaj narobe zastopil. Pač eden od scenarijev, tvoj je drug. Evo še tretjega: Preko socialnih mrež se zmeni recimo par sto folka. Ustanovijo (kupijo) malo slamnato d.o.o. firmo, grejo do fabrike, pokupijo pol robe na roko za pocen denar za lastne potrebe, zaprejo firmo. Vsi srečni.

Vem, to so vse škripave ideje. Ampak tu delamo brainstorming, morda bo komu kaj koristil vsaj na akademski ravni. :D
www.strancar.com

Okapi ::

Prvi scenarij je neumnost. So ti lepo povedali, da robe, za katero je veliko zanimanja, nihče ne bo prodajal pod ceno, ker ve, da bo tako ali tako vse, kar ima, lahko prodal. Ponavadi v takih primerih trgovci jamrajo, da ne morejo dobiti dovolj robe.

Ta zadnji scenarij s firmo je pa tudi nesmiseln. Strošek za ustanovitev firme je tak, da ti bo šel ves morebitni prihranek k vragu. Če kupuješ večjo količino, imaš druge možnosti za cenejšo nabavo.

O.

Yohan del Sud ::

Ne po mojih izkušnjah. Po mojih izkušnjah moraš izkazat neke reference prej (da si že prodajal veliko robe, magari če si zadnji s.p., ustanovitev je đabe), da te sploh jemlje,o resno. Četudi misliš resno.
www.strancar.com

JJM ::

Če po zadevi res povpraševanje bo tako ali tako razprodana in bodo trgovine tudi omejevale koliko izdelkov lahko kupi en kupec.
Ljudje so že umirali, ker so bili poteptani na razprodajah. Pa čeprav se ni šlo za kaj ekstremno povpraševanega ali nekaj kar se ne bi dalo kupit kje za malce višjo ceno.

Kupci so pripravljeni krepko preplačati zadevo in tega se prodajalci zavedajo. Tako, da je prej verjeten dvig cene kot pa popust. Na primer v Ameriki je bila decembra zelo iskana igrača Mr. Squiggles (plišast hrček) in se prodajal tudi po $30+, čeprav je bila priporočena cena $10.

Pri nas se ti tako ali tako ne splača tega naredit. Cene so pri nas dokaj visoke in je hitreje ter ceneje če se odpraviš po robo v tujino. Je tako vprašanje če zadeva sploh pride do nas oz. s kakšnim zamikom.

Tvoja ideja sicer je možna vendar v drugačni obliki in preverjeno deluje.

Spremeniš pa:

1. Ostane enako. Mora pa biti zadeva zelo popularna in mejit na to, da je razprodana. Zaželeno je tudi, da je blizu kak praznik kjer se ljudje obdarujejo.

2. Najdeš ljudi, ki so pripravljeni za plačilo kupit zadevo namesto tebe.

3. "Plačanci" kupijo kolikor lahko. Seveda plačajo polno ceno.

4. Stvar preprodaš preko eBaya ali kakšne druge prodajne mreže s 50%+ maržo.

Gandalfar ::

Kako je to razlicno od klasicnega group buya? npr. https://www.wujwuj.com/GroupBuy/ in vseh ostalih 200 firm v tujini. Bi bilo pa fino videt to tudi pri nas.

Yohan del Sud ::

No recimo. Še en kul scenarij. Ampak moj point je še vedno v tem, koliko in kako se da zadeva preslikat na naš trg. Zato mi očitki, "butl, to ne bo delal tle" in pa "saj tam so že vse zgruntal", ne pridejo do živega. Tukaj brainstormamo nekaj kar morda bi delalo tle po teh receptih. Zanimivo, da se še nobeden ni obregnil ob kakšne davčne hakeljce, ki sigurno dolgoročno tu so ...
www.strancar.com

Brane2 ::

V bistvu bi ti ta model še najbolj koristil pri avtogumah, ker:

- jih vsi rabimo periodično
- so očitno dealerske cene daleč pod prodajnimi
- imajo neko vrednost, tako da se splača razmišljat o prihranku
- ni take raznolikosti, ker folk išče nekaj tipičnih dimenzij
- bi vsi radi optimalni model, a nikomur se ne da iskat po testih in reviewih, tako da jih 98% vzame najcenejšo zadevo, ki jim jo je "priporočil" lokalni štacunar. Takim je dobrodošlo, da se je nekdo pozanimal tudi zanje.
- tematika zamenjave se pogosteje pojavi ob prehodu zimski/poletni režim, poleg tega pa se vsi drugi brez težav sinhronizirajo z recimo 3-mesečnimi cikli

Aja, pa količino sem pozabil:

- vsaka stranka ( praktično ) bo vzela vsaj 2, verjetno pa 4 gume. Količinski popust in teženje direkt proizvajalcu za recimo 1.000 ljudi ne bi smel biti problem... >:D
On the journey of life, I chose the psycho path.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Brane2 ()

Okapi ::

Sicer pa en tak eksperiment ravnokar poteka na slo-techu - nabava ergonomskega stola direktno v kitajski tovarni, po polovični ceni glede na ceno v trgovini.

O.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zimske razprodaje

Oddelek: Loža
256765 (5690) gruntfürmich
»

Vsakdanje pocenitve (strani: 1 2 )

Oddelek: Problemi človeštva
8111954 (10587) Buggy
»

Zakaj so (slovenski) proizvajalci neumni? (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
7315148 (12785) BigWhale
»

Za koliko trgovine dvignejo cene izdelkom (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
13638279 (34155) Gregor P

group buyi so neslovenski (strani: 1 2 3 4 )

Oddelek: Loža
16129040 (23846) Gandalfar

Več podobnih tem