Forum » Programiranje » [Java] Generiranje n objektov
[Java] Generiranje n objektov

alexa-lol ::
hej
mene zanima kako bi generirali n objektov, pri čemer je n sicer znano število ampak je lahko n tudi 10 000 in se mi ne da a roke pisat 10 000 spremenljivk
torej..imamo tabelo
Cilj[] cilji, ki lahko vsebuje podrazrede razreda Cilj(Dogodek, Koncert, Razstava in PlaninskiIzlet)
Uporabnik bi na zacetku vnesel koliko katerih dogodkov želi vnesti...recimo, da je seštevek 10
s tem kreiramo tabelo cilji
in gremo s for zanko vpisovati vrednosti...
kako bi lahko to dosegel oz. kakšna boljša ideja?
hvala
lp

torej..imamo tabelo
Cilj[] cilji, ki lahko vsebuje podrazrede razreda Cilj(Dogodek, Koncert, Razstava in PlaninskiIzlet)
Uporabnik bi na zacetku vnesel koliko katerih dogodkov želi vnesti...recimo, da je seštevek 10
s tem kreiramo tabelo cilji
Cilj[] cilji = new Cilj[10];
in gremo s for zanko vpisovati vrednosti...
for(int i = 0; i < cilji.length; i++){ //tukaj pa rabim ime spremenljivke recimo v obliki objekt0, objekt2..objekti, pri čemer se indeks i menja v vsakem koraku }
kako bi lahko to dosegel oz. kakšna boljša ideja?
hvala
lp

l0g1t3ch ::
Lahko daš polje "ime" razredu Cilj in potem objektom tega razreda nastavljaš ime v zanki.
cilji[i].ime = "objekt" + new String(i);
Sicer pa malo več povej kaj sploh želiš in zakaj.
cilji[i].ime = "objekt" + new String(i);
Sicer pa malo več povej kaj sploh želiš in zakaj.

alexa-lol ::
hocem to...
V metodi main deklarirajte tabelo Cilj[] cilji, v katero shranite podatke o vseh popotniških ciljih. V tabeli so lahko tako objekti tipa Cilj, Dogodek, Razstava, Koncert kot objekti tipa PlaninskiIzlet. Tabelo napolnite z objekti, katerih atributi so določeni z naključnimi vrednostmi, in nato izpišite njeno vsebino.
Objekte znam napolnit z nakljucnimi vrednostmi.
Hocem pa sledece..., da vpisem koliko objektov katerga tipa se kreira in, da se potem kreirajo.
Stevilo posameznih objektov bi nardil tako, da bi dal v razred cilj staticne spremenljivke in bi jo ob vsakem klicu ustreznega konstruktorja povecal za 1.
Izpis same tabele ni problematicen...samo to generiranje imen spremenljivk mi ne gre v glavo
lp
V metodi main deklarirajte tabelo Cilj[] cilji, v katero shranite podatke o vseh popotniških ciljih. V tabeli so lahko tako objekti tipa Cilj, Dogodek, Razstava, Koncert kot objekti tipa PlaninskiIzlet. Tabelo napolnite z objekti, katerih atributi so določeni z naključnimi vrednostmi, in nato izpišite njeno vsebino.
Objekte znam napolnit z nakljucnimi vrednostmi.
Hocem pa sledece..., da vpisem koliko objektov katerga tipa se kreira in, da se potem kreirajo.
Stevilo posameznih objektov bi nardil tako, da bi dal v razred cilj staticne spremenljivke in bi jo ob vsakem klicu ustreznega konstruktorja povecal za 1.
Izpis same tabele ni problematicen...samo to generiranje imen spremenljivk mi ne gre v glavo
lp

alexa-lol ::
evo sme pogruntal rešitev...
+ da v razredu Cilj dodamo atribute protected (stevce) in jih ob vsakem klicu konstruktorja povecamo za 1.
//kreiranje objektov tabele Cilj[] cilji for(int i = 0; i < cilji.length; i++){ if(cilj > cilji[i].vrniStCilj()){ cilji[i] = new Cilj(ime(), kraj(), cenaPrevoza(), oceneObiskovalcev()); } else if (dogodek > cilji[i].vrniStDogodek()){ cilji[i] = new Dogodek(ime(), kraj(), cenaPrevoza(), oceneObiskovalcev(), cenaVstopnice(), kategorija(), datum()); } else if (planinskiIzlet > cilji[i].vrniStPlaninskiIzlet()){ cilji[i] = new PlaninskiIzlet( ime(), kraj(), cenaPrevoza(), oceneObiskovalcev(), visina(), zahtevnostVzpona(), casVzpona(), cenaVstopnice(), cenaVstopnice()); } else if (koncert > cilji[i].vrniStKoncert()){ cilji[i] = new Koncert(ime(), kraj(), cenaPrevoza(), oceneObiskovalcev(), cenaVstopnice(), kategorija(), datum(), trajanjeVMin(), jeDrazja(), izvajalci()); } else { cilji[i] = new Razstava(ime(), kraj(), cenaPrevoza(), oceneObiskovalcev(), cenaVstopnice(), kategorija(), datum(), razstavljalci(), jeDrazja(), datum(), datum()); } }
+ da v razredu Cilj dodamo atribute protected (stevce) in jih ob vsakem klicu konstruktorja povecamo za 1.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | C# povezava forma in classaOddelek: Programiranje | 2387 (1850) | Miko55 |
» | c# seminarskaOddelek: Programiranje | 2766 (2439) | tuned |
» | programiranje krožek(pomoč)Oddelek: Pomoč in nasveti | 2798 (1786) | Marat |
» | Objektno programiranje JavaOddelek: Programiranje | 1415 (1273) | Spartacus |
» | C# problem z kopiranjemOddelek: Programiranje | 1086 (880) | 3p |