» »

Akumulator

Akumulator

Fave ::

Imam dva 12 V akumulatorja vezana zaporedno. Ta dva akuja sta za napajanje 24 V motorjev. Na enega od teh dveh akujev je priključen še 12 V krmilnik in UHF postaja. Akuja stalno polni polnilec.

Krmilnik in postaja sta stalno priključena, motor/ji pa se poženejo le vsake kvatre (cca. 5x na leto ali pa še to ne) za par sekund.

Krmilnik stalno tipa napetost obeh akujev in v primeru nizke napetosti javi napako.

Težava je, da ob izpadu omrežne napetosti postaja in krmilnik lepo delujeta, ko pa pride komanda za vklop motorja, se pa akuja sesedeta in vse skupaj se ugasne.

Kako bi najlažje stestiral baterije, da bi videl, če so v zadovoljivem stanju, da bodo zagnale motor?

Malo sem razmišljal, da bi enkrat na dan ali teden nek relejček izklopil omrežno napetost, drugi rele pa bi ta čas vklopil neko breme (grelec recimo), za 30 s.
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Pyr0Beast ::

Tvoj sistem je zanič.

Nabavi si ločen akku za postajo in zanjga tudi ločen napajalnik. Kar sedaj delaš ni nič drugega kot neumnost s katero kuriš akumulatorje.

Zakaj nekaj misliš da imajo šleparji z 2 ma zaporedno vezanima akumulatorja 24 in ne 12V ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

telexdell ::

Zagon motorja zahteva velik tok (starter avtomobila npr do 200x nazivnega). Ob priključitvi motorja morata akumulatorja zagotoviti precejšen tok za zagon motorja. Posledica je močan padec napetosti za čas zagona, kar ti lahko povzroči motnje v delovanju elektronskih komponent.
Možna bi bila rešitev vezava močnih kondenzatorjev na vhod elektronike. Najboljša pa ločen 12V akumulator.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Pyr0Beast ::

?? Velik tok ? To sploh ni problem. Problem je tule da je vso obremenitev razporedil na en akumulator, kar ima za posledico, da se pri takem polnilcu oprema napaja preko polnenja! prvega akkumulatorja, kar ga bo slej kot prej uničilo. Najbrž že v 6h mesecih.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

telexdell ::

Opis stanja se glasi: Ko zmanjka elektrike, se postaja lepo napaja- ko se vključi motor pa vse skupaj ugasne! Kaj pa se zgodi z baterijo ob obremenitvi? Mogoče steče tok in pade napetost?
Kako pa je narejen polnilec (2x12 V ali 1x24 V), kako nadzor nad stanjem akumulatorja, kakšni so in kako so vezani porabniki pa iz zapisanega ni najbolj jasno, zato si sam ne bi upal prognozirati življensko dobo sistema. Ob ustrezni izvedbi polnilnika in nadzora nad stanjem baterij sam v takšni vezavi ne vidim nič spornega.
Precej je treba vedeti, preden opaziš, kako malo veš.

Pyr0Beast ::

Taka izvedba je traparija, kot sem povedal že na začetku.

Napetost se sesede zaradi tega, ker so akkuji uničeni. Zakaj, sem že napisal.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Fave ::

Ja, akuji so uničeni. To drži, kot tudi to, da je v najboljšem primeru aku poginu že v dobre pol leta.

Nov aku in polnilec odpadeta, ker je omejitev s prostorom v omarici.

Kaj pa nek stabilizator, ki bi iz 24 V spravil na 12V?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

Pyr0Beast ::

Potem si pa prerihtaj, da bodo zadeve lavfale na 24V, torej 24-12V konverter.

Kakšno porabo pa imajo tvoji sistemi ?
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Pyr0Beast ::

Za postajo ponucaj stare akkuje, pogruntaj keri še drži kaj soka (dolij vode če mu jo manjka) in jih poveži vzporedno da dobiš tistih 12V. Zraven postaviš še preprost polnilec. To je varianta 1.

Akkuje za zagon pa postavi kar se da blizu motorja, s svojim polnilcem. Akkuji tudi ne marajo gretja ki ga povzročajo izgube v polnilcu (povečana izguba elektrolita in hitrejše staranje). Pozimi je sicer taka odvečna toplota kar dobrodošla, zato da akku ni podhlajen, kar omogoči večji zagonski tok.

Generatorje se testira 1x tedensko ali na vsake 10 dni. Akkuje pa moraš pravtako malce obremenjevati, da ne izgubljajo kapacitete.

Za polnilec uporabi switcher, če ne najdeš 24V variante pa 2 12V. -> v takem primeru boš lahko tudi direktno fural CB.
Predvidevam da je trenutni navadni trafo +diode, kar za tak namen ni najbolje.

Klik
Ta bi bil v redu vendar predrag. Išči nekaj v rangu 30€ ali pa poglej pri kitajcih ki to prodajajo za petino te cene.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Brane2 ::

Jaz bi uporabil dva switcherja.

Prvi bi bil predelan PCjev PSU, iz katerga bi naredil 24V polnilec za AKUje, oziroma raje 2x12V.

Z drugim swicherjem bi 24V akujev pretvoril v 12V za postajo...
On the journey of life, I chose the psycho path.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

UPS in avtomobilski akumulator.... (strani: 1 2 )

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
7615166 (4222) Assass1n
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5519843 (15101) tireleap
»

konverter 24/12v dc dc

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
141517 (1214) Pyr0Beast
»

Polnjenje INVALIDSKEGA vozička

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
194715 (3480) Pyr0Beast
»

Predelava računalniškega UPS-ja

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
173777 (3127) Azrael

Več podobnih tem