bit-tech.net - Recesija je povzročila masovna odpuščanja v vseh panogah in ne le v računalniški industriji. Med 1400 delavci, ki so izgubili službo pri Microsoftu, so tudi bivši člani Ensemble Studios (Age of Empires, Age of Mythology, Halo Wars) ter ACES Game Studios. Le-ta je bil Microsoftov simulacijski oddelek, kjer je bila izdelana verjetno ena najbolj znanih letalščin, Flight Simulator. Ko so razvijalci izgubili službo, so bili v procesu razvijanja Train Simulator 2.
Člani studia ACES se vračajo s svojim studiem, ki se imenuje Cascade Game Foundry. Gonilni sili za novim studiem sta Rick Selby in Kathie Flood, ki sta povedala, da se zavedata, da so letalske simulacije njihova baza. A vseeno razmišljajo, da bi se podali tudi v druge žanre simulacije, med katerimi so nekateri (morda celo preveč) inovativni. Med žanri bodo seveda vlaki, kjer se ne bi čudili, če bodo enostavno nadaljevali z razvojem Train Simulatorja 2. Letalom in vlakom bi se lahko pridružile tudi simulacije potapljanja, planinarjenja ter celo alpinistično-plezalna simulacija, ki bi se lahko dogajala v Andih.
V studiu že delajo na demo različici svoje prve igre, a niso povedali, za kateri žanr gre. Rick Selby je povedal, da je za dizajnerja delati v lastnem studiu zelo osvobajajoče, saj niso omejeni z žanri, za katere morajo razvijati igre. Povedal je tudi, da bodo zdaj ciljali na nekoliko širši krog igralcev, ne le na najbolj zagrizene realiste.
Kakorkol ljudje pluvajo čez FSX in ostale M$ simulacije imajo vseeno ogromno bazo uporabnikov, pa tud, roko na srce, niso all that crap, sploh z add-on letali.
Kakorkol ljudje pluvajo čez FSX in ostale M$ simulacije imajo vseeno ogromno bazo uporabnikov, pa tud, roko na srce, niso all that crap, sploh z add-on letali.
Upam na najboljše.
Ne vem kdo pluva čez FS, meni je to ena boljših simulacij. Predvsem zaradi hudega realizma.
@neoto: Brez skrbi dobro poznam stanje na trgu dirkalnih simulacij. LFS zadnja leta stagnira, oziroma se razvija odločno prepočasi (prav tako netkar). Žal pa je edina prava simulacija, ki se razvija kot se to za simulacijo spodobi, iRacing, čigar naročniški sistem pa ne bi mogel biti bolj kapitalistično zasnovan.
right minus opens, into bump easy left, flat out right, into mcdrive 3 bigmacs
o realizmu simulacij bi se dalo marsikaj reci :>. noben sim ti ne bo dal obcutka pri recimo hrbtnem letu - ko obvisis (z luftom med ritjo in sedezem) v pasovju , za katerega _ves_ da si ga na tleh zategnil tako, da si komaj dihal. v simu bo pa reakcija kvecjemu "i'm inverted nao, lol". ;)
@neoto: Brez skrbi dobro poznam stanje na trgu dirkalnih simulacij. LFS zadnja leta stagnira, oziroma se razvija odločno prepočasi (prav tako netkar). Žal pa je edina prava simulacija, ki se razvija kot se to za simulacijo spodobi, iRacing, čigar naročniški sistem pa ne bi mogel biti bolj kapitalistično zasnovan.
Ne samo kapitalistično, oderuško.
Sicer pa se tudi pri LFSju spet nekaj malega miga. Jebiga, 3 man team ni tako simpl zadeva.
>In v špilu bi držal tipko "naprej" štiri ure, dokler ne bi prišel do vrha gore...I don' think so
Plezanje ni samo dvigovanje navzgor, tako, da... Če bi jim uspelo "simulirati" počutje in vzdušje pri plezanju, zna biti zadeva zanimiva, seveda ne za mulce in mule, ki orgazmirajo pri simsih. Nerešljivi problem se mi zdi simuliranje ekstremnih naporov pri alpinizmu. Sicer pa živi bili in videli.
FS je kul za vadbo same tehnike letenja in uporabe radionavigacijskih sredstev.
Žal pa samo obnašanje letala ni najbolj realistično, najbolj med vsem pa me moti slaba fizika ob vremenskih pojavih (probajte recimo jadranje na pobočju, pa vam bo jasno kaj govorim). To da manjkajo občutki iz pravega letala pa je tako jasno
Dobro no, vse pa ne more biti popolno. Če boš hotel jadrati na termiki ob pobočju boš pa verjetno rabil tudi še kakšno jedro in GHz več... Meni sede predvsem to, da imaš na voljo cel svet in kakršnokoli vreme si zaželiš. Nobenih sten ali omejitev.
> Za 110 EUR na leto ponuja mnogo manj kot LFS za nekih 5-6 EUR letno.
ampak strinjaš se pa, da praktično ni cenejšega dobrega linijskega multiplayer špila? kaj šele simulacije. torej res ne vem za kakšno kapitalistično oderuštvo gre?!
ko boš v LFSju na gridu na desni imel j. villeneuva, d. ernharda jr., allmendingerja ipd. pa spet kaj napiši. LFS je za ljubitelje fantazijskih avtomobilčkov, ki se preganjajo na fantazijskih progah v fantazijskih ligah, ki radi fantazirajo o tem kaj bo/bi lahko bil LFS čez tri leta...
natančno modelirani PRAVI avti, prave proge s centimetrsko natančnostjo, moderiran forum, moderirano dirkanje brez ubadanja s privatnimi ligami in njihovimi debilnostmi, karierni model, konstantni razvoj na katerem dela dejansko ekipa, ki ve za kaj gre...
ne pravim, da se z LFS-jem, rFactorjem, netKar Pro ali pa simbinovimi stvarmi ne da uživat, ampak v nič definitivno ni vloženega toliko znanja, izkušenj in ostale podpore kot v iRacing.
sem kupil tudi VSE LFSje do sedaj, PIPI pa, bogve, ali je sploh sprobal iRacing? ampak, ok, napiši katere so vse prednosti LFS-ja...
> Za 110 EUR na leto ponuja mnogo manj kot LFS za nekih 5-6 EUR letno.
ampak strinjaš se pa, da praktično ni cenejšega dobrega linijskega multiplayer špila? kaj šele simulacije. torej res ne vem za kakšno kapitalistično oderuštvo gre?!
ko boš v LFSju na gridu na desni imel j. villeneuva, d. ernharda jr., allmendingerja ipd. pa spet kaj napiši. LFS je za ljubitelje fantazijskih avtomobilčkov, ki se preganjajo na fantazijskih progah v fantazijskih ligah, ki radi fantazirajo o tem kaj bo/bi lahko bil LFS čez tri leta...
natančno modelirani PRAVI avti, prave proge s centimetrsko natančnostjo, moderiran forum, moderirano dirkanje brez ubadanja s privatnimi ligami in njihovimi debilnostmi, karierni model, konstantni razvoj na katerem dela dejansko ekipa, ki ve za kaj gre...
ne pravim, da se z LFS-jem, rFactorjem, netKar Pro ali pa simbinovimi stvarmi ne da uživat, ampak v nič definitivno ni vloženega toliko znanja, izkušenj in ostale podpore kot v iRacing.
sem kupil tudi VSE LFSje do sedaj, PIPI pa, bogve, ali je sploh sprobal iRacing? ampak, ok, napiši katere so vse prednosti LFS-ja...
Seveda je boljši multiplayer sim od iRacinga - LFS: Sori, 100 e več na letno se definitivno ne izplača, raje kupim vsako leto nov volan. Ne, iRacinga nisem poizkusil, niti nimam namena dati 20 € za DEMO. Ja, LFS ima 'fantazijske' avtomobile in proge (čeprav imamo Sauberja, Formulo BMW, RaceAbout, MRT, prihajata pa še Scirocco in Rockingham), ampak to je prav zaradi stroškov in dela z licenciranjem pravih avtomobilov. LFSjevci so v položaju, kjer bi oni morali plačevati,d a dobijo content. GT5 recimo verjetno dobi denar, da uporabi določene avtomobile.
Do mm natančne proge so pa itak uporabne za treniranje, čemur je namenjen iRacing. Nedeljskim računalniškim dirkačom (in mulcem s polno ritjo denarja) je v končni fazi vseeno, a je robnik 2 mm dolj na levo, kot v resnici. Možnosti,d a bodo ta avto vozili na tej progi, so itak minimalne. iRacing je torej orodje, za katerega niti ni važna cena. Če orodje potrebuješ. Itak da ne bom dal 5000 € za varilni aparat, če ga še nikoli (in vprašanje če sploh kdaj) nisem potreboval.
In ja LFS; stagnira. Which sucks. Ampak to me ne moti bogvekaj, ker sem s sim dirkanjem skorajda zaključil (se mi ne da vsak dan montirati volana itd.). Verjetno je res povezano z neaktivnostjo (če bi bile npr. GTR dirke še kje drugje, kot pa na AS Nat.), pa vseeno.
@PIPI: nisi naštel niti ene prednosti, ki jo ima LFS, si pa naštel en kup izgovorov zakaj LFS stagnira in par "tega itak nihče ne rabi/hoče" argumentov... dejstvo je, da je trg za simulacije izjemno majhen. poleg tega pa gre še za zelo zahtevne kupce. noben avio frik ne bo z odprto denarnico čakal F-14 ('F' kot 'fantasy', seveda), pol mu je skor isto, če gre X-Winga nažigat.
on-topic, zanimivo mi je to, do sedaj se je ponavadi dogajalo, da so razni timi, ki so bili pod okriljem večjih mater, ponavadi šli na svoje, da so lahko bolj brezkompromisno delali stvari. v tem primeru pa bodo skušali biti nekaj bolj "generičnega". mogoče res ni dovolj denarja v ultra simulacijah (meni že za iRacing ni jasno kako jim sploh znese s tako nizko ceno)...
Seveda sem - LFS je neprimerno cenejši. Oz. iRacing IMO ni vreden 100 EUR mesečno več. In nizko ceno? Se ti resno hecaš al dejansko misliš resno? Če dvomiš za iRacing, kako potem znese LFSjovcem?
In X-wing ali pa fantazijski avtomobili so nekaj popolnoma različnega. LFS avtomobili so še vedno podobni realnim avtomobilom oz. nimajo gravity vortex generatorjev, ki bi jih naredili nemogoče za izdelavo.
ok. jaz sem govoril o _kvaliteti_ online simulacij. ampak ker smo ugotovili, da jih kaj dosti ne poznaš (maš vsaj netKar Pro?), je itak brezveze diskutirat o tem.
> Če dvomiš za iRacing, kako potem znese LFSjovcem?
sej jim ne. a se hecaš, al kaj?! pri lfs je zadnje cajte tako kot da bi čakal na west brothers (če veš kaj mislim)...
btw, iRacing je od danes naprej v najbolj ugodni varjanti (če vzameš naročnino za 2 leti) 5EUR na mesec. pol cenej kot WoW. podpira tudi 'private hosted' races (še vedno ti za ta 'private race' iRacing nudi vso infrastrukturo), znižali so cene avtomobilov in prog. začetek konca, pomoje... ni problem v ceni, problem je, da je zelo malo ljudi, ki jih zanimajo simulacije. tisti, ki so resni, bi plačali tudi več, PIPIji bi pa plačali 2 EUR na leto, hkrati se pa seveda pritoževali kako so jih iRacingovci odrli...
PIPIjem se ne da več resno dirkati, zapaše jim pa občasno odigrati dobro simulacijo. NetKar sem testiral, še preden je postal pro, didn't like it. Da ne govorim o SimBin 'simulacijah'.
Mam licenčne vse GTR serije, netkar pro, LFS, RBR,... praktično skoraj vse simulacije ki so kaj vredne. iRacing pa tudi probal ne bom dokler ne bo vsebina, ki jo kupiš na voljo tudi offline po poteku licence. In o 110€ letno, da te nebi sanjal. Imam kar nekaj kolegov v iRacingu (so šli iz LFSja na iRacing zaradi prepočasnega razvoja) in sem se pogovarjal o stroških. Zadeva je daleč od cene 110€, prej bližje 300-400€. Pametno si navedel samo letno članarino, ne pa stroške avtov in prog, ki te čakajo poleg...
Ti kar uživaj v iRacing, meni so vse ostale simulacije dosti... :)