Forum » Strojna oprema » ATI Radeon 7500 problem!?
ATI Radeon 7500 problem!?
tomaxxx ::
Sem si omisli to kartico ATI Radeon 7500 64 DDR ampak me je zadeva rahlo presentila recimo v igri Comanche4 (helikopterska sim.) ko mi je hodo pocas delala, sploh pa ko se v misiji zacne malo akcije... mi leti povprecno 1frame/s. Misim da ta kartica zmore dosti vec kot to.Vse nastavitve v igri so bile na low in nastavljeo na 800x600.
Kje naj bi bil tu problem?? Driverje sm najprej nalozil originalne s CDja, Najnovejsih mi pa noce, kao ne najde file .inf
Ostali Hardware: Celeron 1.7Ghz, 256SDR, plata intel.
Kje naj bi bil tu problem?? Driverje sm najprej nalozil originalne s CDja, Najnovejsih mi pa noce, kao ne najde file .inf
Ostali Hardware: Celeron 1.7Ghz, 256SDR, plata intel.
_Mortal_ ::
sentinel: Ampak vseen 1FPS je premal
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Senitel ::
Jah 1fps je lahko mal al pa čist normalno... Odvisno kaj gre narobe .
Kolikor jaz vem je ATI nekaj eksperimentiral z "softerskim pospeševanjem" vertex shaderjev. To zgleda pač tako, da kartica pač reporta v DirectX, da podpira vertex shaderje 1.1 in potem driver nudi implementacijo (podobno dela NVidia na GeForce 4 MX s to razliko, da GeForce 4 MX dejansko izvaja kar nekaj stvari hardwaresko). Problem tega je, da zmede aplikacije... Pač če imamo vertex shaderje potem lahko vse trikotnike spakiramo direkt v video memory right? Sam v tem primeru mora pol driver od Radeon-a vlečt vertexe iz grafičnega pomnilnika preko AGP-ja, jih transformirat in poslat nazaj preko AGP-ja. In AGP ni niti pod razno delan za "read back".
Jaz bi mal probal kakšne druge driverje...
Kolikor jaz vem je ATI nekaj eksperimentiral z "softerskim pospeševanjem" vertex shaderjev. To zgleda pač tako, da kartica pač reporta v DirectX, da podpira vertex shaderje 1.1 in potem driver nudi implementacijo (podobno dela NVidia na GeForce 4 MX s to razliko, da GeForce 4 MX dejansko izvaja kar nekaj stvari hardwaresko). Problem tega je, da zmede aplikacije... Pač če imamo vertex shaderje potem lahko vse trikotnike spakiramo direkt v video memory right? Sam v tem primeru mora pol driver od Radeon-a vlečt vertexe iz grafičnega pomnilnika preko AGP-ja, jih transformirat in poslat nazaj preko AGP-ja. In AGP ni niti pod razno delan za "read back".
Jaz bi mal probal kakšne druge driverje...
tomaxxx ::
Sej zdej se je malenkost stanje popravlo ko sm neke update nalozu za C4, sam vseeno bi blo lahko bolse. Ne stekam pa zakaj mi recimo zadnjih driverjev noce nalozit, oz. so zjebani ker mi vedno zatezi .inf file missing in tko pac ne nalozi driverjev potegnenih z neta. Sem pa probal 3x vlec dol pa je blo merej isto. Imam pa XPje, ma mogoce kdo isti problem?
_Mortal_ ::
Dej povej ker proc pa ram maš. Poglej ker NS ram je na grafični(Če si jo kupu v orgnal ati v škatli ne rabiš gledat).
Aja a si probu Catalyist drajvere
Aja a si probu Catalyist drajvere
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
_Mortal_ ::
a z CD-ja. Pejt na njihovo stran po catal... drajvere
Is reading in the bathroom considered as multi-tasking?
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Prišel je Radeon 9800 Pro (R350)Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2441 (2441) | Olympus |
» | Bo GeforceFX omejena serija?Oddelek: Novice / Grafične kartice | 2941 (2941) | Senitel |
» | Katero grafiko ????Oddelek: Kaj kupiti | 870 (693) | willson |
» | Radeon 9700 je zunaj (strani: 1 2 3 )Oddelek: Strojna oprema | 7172 (4439) | ||_^_|| |
⊘ | Aalchemy (strani: 1 2 )Oddelek: Zvok in slika | 6325 (5563) | Senitel |