Forum » Omrežja in internet » 080 1000 SIOL PODPORA
080 1000 SIOL PODPORA
333333 ::
Najbolj banalen primer od vseh ki sem jih imel z Siolom in njihovo podporo in zgodil se je ravno pri meni doma.
V glavnem bil je prehod iz paketa solo na trio.
Pride tehnik (en star dedek) STROKOVNO priklopi modem poskusi nekaj z svojim prenosnikom reče "dela" in gre. Pridem jaz domov iz službe... net tema ne dela, klićem 080 1000.. trajanje 50 min, zakljucek "nesite modem na servis" (in to isti dan po priklopu) ok naredim 60km (30 v eno stran) nesem modem na servisoz Siol... dobim drugega prinesem domov priklopim in glej ga zlomka net se kr ne dela :D klicem 0801000 visim skoraj uro na tel ne resimo nic reče "bo prisel tehnik" Nasl dan pride isti stari dedek in tudi takrat me ni bilo doma ker sem bil v službi priklopi prenosnika in reče da bo delalo zdaj.. ok pridem domov poskusim net dela :) ravno prinesem nov lcd tv priklopim tv ne dela ni slike :D klicem 0801000, "ja gospod to bo verjetno komunikator nesite na servis", nesem na servis dobim novega... prinesem domov in glej ga zlomka ne dela :D klicem 0801000... "ja gospod to bo verjetno modem nesite na servis" nesem na servis dobim novega in glej ga zlomka ne se kr ne dela :D pol mi je ze melo presedalo vse skupaj ampak sem si rekel bom strpen ne bom koga nadiral... in bil se strpen 10 dni vse skupaj vsak dan skor po uro na 0801000 no in 10 dan sem dobil na linijo (ob 10 zvecer) končno nekoga ki je mel nekaj pojma in rekel... "ja gospod vam so pa pozabli vklopit multicasting v centrali"!!!!! In naslednji dan ko je nekdo fizicno priklopil zadevo v centrali je zacel TV delat, 11 dni po STROKOVNEM Siolovem priklopu!
Torej je tehnik zajebal že v osnovi, ker je zadevo pozabil priklopit v centrali v glavnem:
Jaz sem za najdražji internet + tv + tel - dobil
1. NESPOSOBNO PODPORO!!!!!
2. Stroške 3x po 60km (30km v eno stran) = 180km
3. 10 dni na telefonu z 0801000 po 45-60 min na dan se pravi cc 9-10 ur mojega prostega časa...
4...
Sledila je še prekinitev pogodbe ker so nesposobni al pa ga njihovi serviserji oz tehniki pijejo... bmk će mam problem in mi ne dela to kar placujam bi morala bit to stvar Siola da zrihta ne pa da se morm jaz tolk trudit in se polek tega se kontrolirat da ne zadavim onega nesposobnega tipa na drugi strani linije (ki ne zna kaj drugega ja gospod ste resetirali modem... itd... napiflani kreteni ki nimajo zmoznosti logicnega razmisljanja in reševanja napak)... za najdražji internet! Hvala lepa!
Je pa tud res da nivoj izobraženosti in pristopa k reševanju problema na Siolu ni bil vedno v takem k**** kot je danes. Problemi so se začeli z modrim paketom od takrat naprej je štala... Prej pa so bli kr gut.
Zanimajo pa me vaše izkušnje z 0801000?
V glavnem bil je prehod iz paketa solo na trio.
Pride tehnik (en star dedek) STROKOVNO priklopi modem poskusi nekaj z svojim prenosnikom reče "dela" in gre. Pridem jaz domov iz službe... net tema ne dela, klićem 080 1000.. trajanje 50 min, zakljucek "nesite modem na servis" (in to isti dan po priklopu) ok naredim 60km (30 v eno stran) nesem modem na servisoz Siol... dobim drugega prinesem domov priklopim in glej ga zlomka net se kr ne dela :D klicem 0801000 visim skoraj uro na tel ne resimo nic reče "bo prisel tehnik" Nasl dan pride isti stari dedek in tudi takrat me ni bilo doma ker sem bil v službi priklopi prenosnika in reče da bo delalo zdaj.. ok pridem domov poskusim net dela :) ravno prinesem nov lcd tv priklopim tv ne dela ni slike :D klicem 0801000, "ja gospod to bo verjetno komunikator nesite na servis", nesem na servis dobim novega... prinesem domov in glej ga zlomka ne dela :D klicem 0801000... "ja gospod to bo verjetno modem nesite na servis" nesem na servis dobim novega in glej ga zlomka ne se kr ne dela :D pol mi je ze melo presedalo vse skupaj ampak sem si rekel bom strpen ne bom koga nadiral... in bil se strpen 10 dni vse skupaj vsak dan skor po uro na 0801000 no in 10 dan sem dobil na linijo (ob 10 zvecer) končno nekoga ki je mel nekaj pojma in rekel... "ja gospod vam so pa pozabli vklopit multicasting v centrali"!!!!! In naslednji dan ko je nekdo fizicno priklopil zadevo v centrali je zacel TV delat, 11 dni po STROKOVNEM Siolovem priklopu!
Torej je tehnik zajebal že v osnovi, ker je zadevo pozabil priklopit v centrali v glavnem:
Jaz sem za najdražji internet + tv + tel - dobil
1. NESPOSOBNO PODPORO!!!!!
2. Stroške 3x po 60km (30km v eno stran) = 180km
3. 10 dni na telefonu z 0801000 po 45-60 min na dan se pravi cc 9-10 ur mojega prostega časa...
4...
Sledila je še prekinitev pogodbe ker so nesposobni al pa ga njihovi serviserji oz tehniki pijejo... bmk će mam problem in mi ne dela to kar placujam bi morala bit to stvar Siola da zrihta ne pa da se morm jaz tolk trudit in se polek tega se kontrolirat da ne zadavim onega nesposobnega tipa na drugi strani linije (ki ne zna kaj drugega ja gospod ste resetirali modem... itd... napiflani kreteni ki nimajo zmoznosti logicnega razmisljanja in reševanja napak)... za najdražji internet! Hvala lepa!
Je pa tud res da nivoj izobraženosti in pristopa k reševanju problema na Siolu ni bil vedno v takem k**** kot je danes. Problemi so se začeli z modrim paketom od takrat naprej je štala... Prej pa so bli kr gut.
Zanimajo pa me vaše izkušnje z 0801000?
Spiritual
- spremenilo: 333333 ()
M-XXXX ::
Lahko ti opišem mojo izkušnjo z naročanjem optike. Kot prvo so nam potegnili kabel do vrta. Da so prekopali pof*** 5 metrov, so potrebovali dobro leto! No končno zadevo prekopljejo in povežejo. Naslednji logični korak je bil seveda naročilo optike. Izpolnim spletni obrazec, ki mi pravi, da naj stiskam pogodbo ter jo pošljem na naslov, ki se nahaja na njej. Ni problema, pošljem pogodbo. Kličem čez 3 dni če so dobili (slabe izkušnje od prej, vse preverjam) in odgovor: ja gospod smo prejeli, vse štima, dobite v nekaj dneh tehnika. Si mislim odlično, nekaj pa je šlo tako kot je mišljeno. Po enem tednu spet kličem, kako stvari stojijo, glede na to da bi moral tehnik že priti. Kličem, čakam okoli 30min da se mi javijo, vprašam kašna je situacija in mi pravi, da rabim poslat pogodbo, da lahko naročilo steče. Vprašam kako to, če sem že pred tednom preveril in so jo že prijeli? Mi zagotovi, da to pa ni res. Me še vpraša kam sem jo poslal in odgovorim, da na naslov, ki je na pogodbi. Ne gospod, to je pa čisto napačen naslov, potrebno je poslati tja, pa tja... Najbolje da kar po faxu. Grem na pošto pošljem po faxu. Pridem nazaj, spet kličem, da preverim če so dobili. Me vežejo do tistih, ki so zadevo prejeliin zvem, da oni pa NIMAJO čez pogodb in moram poslat tja, pa tja. Spet na pošto, pošljem, spet kličem in mi spet rečejo da je napačen naslov, ob enem pa se zgražajo, kdo mi je sploh dal njihov fax. Spet sem dobil drug naslov, ki naj bi bil pravi. Hitro sem pogrutal, da nimajo nobenega pojma kam je sploh treba poslat (3x sem klical na informacije, 3x sem dobil različne naslove). Nato sem dobil nekega "višjega", ki mi je dal nek naslov, ki je 100% pravilen. Spet na pošto, pošljem fax, kličem na številko, ki sem jo dobil in mi spet rečejo, da je to napačen naslov (poslal sem nekam na primosko). Takrat mi je dopizdilo, začnem nadirat tistega bedaka na telefonu in zahtevam nadrejenega. Se oglasi neka ženska, menda šefica v Gorici, ponovim postopek nadiranja. Na koncu mi je dala osebni fax in obljubila da bo zadeva do naslednjega dneva uredila, kar se je dejansko tudi zgodilo.
Rezultat je bil 6h na telefonu, 3-4x sem šel na pošto da sem oddal fax (ker scan na mail NI DOBRO).
Rezultat je bil 6h na telefonu, 3-4x sem šel na pošto da sem oddal fax (ker scan na mail NI DOBRO).
333333 ::
hehehehe :D
Se mi je zdelo da nisn edini... :)
Jaz sn za to da se organizira en skupinski obisk Siola "zadovolnih" strank. (opomba base ball kiji, traktorji, motorke in ostalo hladno orožje prepovedano! pravzaprav vse orožje prepovedano!)
To se je zgodilo pri meni doma na stajerškem... drugace pa v lj ma t2 dela ko šus 1x je bil problem poklical zvećer je prišel tehnik nasl dan in zrihtal v 1. : D drugaće pa sem se tudi ukvarjal z pc servisom v Lj in kar se servisa tiče, se da dost zaslužit na račun Siola, ker ljudje ki ne vejo več kaj naredit 0801000 jih pa zdrkajo tolk da je problem pri njih in naročijo in plačajo servis da se ugotovi da je kriv njihov ISP, jaz vsaki stranki lepo povem, da za to kar plačuje je itak najdrazje (ponavadi dsl al pa vdsl) in da bi moral Siol poskrbet za to da internet dela ne da jim lažejo po telefonu da je problem v njihovih raćunalnikih, ter jim s tem delajo nepotrebne stroške in da ima Siol zelo slabi odnos, neposobno podporo... ter da je to kar ji zdaj računamo popolnoma nepotreben strošek in ji predlagam spremembo ISPja in dosti ljudi je to tudi storilo :) samo ni mi jasno kak se Siol ne zaveda nesposobnosti njihove podpore oz studentov... imeli bi pomoje 10x manj klicev ce bi support bil za kakšno rabo... Jaz sem moral 10 dni klicat njihovo podporo (pa mam neki pojma) da sem dobil na linijo nekoga ki je bil usposobljen rešit problem... zamisli si da bi to moral narediti kak star dedek ki nima pojma :D Drugaće pa z drugimi ISPji ni bilo tolk takih problemov. Siol pa ja :D
Se mi je zdelo da nisn edini... :)
Jaz sn za to da se organizira en skupinski obisk Siola "zadovolnih" strank. (opomba base ball kiji, traktorji, motorke in ostalo hladno orožje prepovedano! pravzaprav vse orožje prepovedano!)
To se je zgodilo pri meni doma na stajerškem... drugace pa v lj ma t2 dela ko šus 1x je bil problem poklical zvećer je prišel tehnik nasl dan in zrihtal v 1. : D drugaće pa sem se tudi ukvarjal z pc servisom v Lj in kar se servisa tiče, se da dost zaslužit na račun Siola, ker ljudje ki ne vejo več kaj naredit 0801000 jih pa zdrkajo tolk da je problem pri njih in naročijo in plačajo servis da se ugotovi da je kriv njihov ISP, jaz vsaki stranki lepo povem, da za to kar plačuje je itak najdrazje (ponavadi dsl al pa vdsl) in da bi moral Siol poskrbet za to da internet dela ne da jim lažejo po telefonu da je problem v njihovih raćunalnikih, ter jim s tem delajo nepotrebne stroške in da ima Siol zelo slabi odnos, neposobno podporo... ter da je to kar ji zdaj računamo popolnoma nepotreben strošek in ji predlagam spremembo ISPja in dosti ljudi je to tudi storilo :) samo ni mi jasno kak se Siol ne zaveda nesposobnosti njihove podpore oz studentov... imeli bi pomoje 10x manj klicev ce bi support bil za kakšno rabo... Jaz sem moral 10 dni klicat njihovo podporo (pa mam neki pojma) da sem dobil na linijo nekoga ki je bil usposobljen rešit problem... zamisli si da bi to moral narediti kak star dedek ki nima pojma :D Drugaće pa z drugimi ISPji ni bilo tolk takih problemov. Siol pa ja :D
Spiritual
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: 333333 ()
šernk ::
sam imam stalne težave s sinhronizacijo modema... kličeš ste resetirali modem...ok bomo poslali tehnika. ko tehnik pride itak internet dela normalno...če bodo spet težave še enkrat prijavite... 3 ure po tistem spet klic na SIOL...drug dan tehnik spet pri meni...spet zgodba se ponovi... 4x je moral priti preden se je končno odločil da gre preverit linijo od centrale do hiše. po tem je delal internet normalno spet dobre 3 mesece...in spet se dogaja eno in isto...nekako sem že naveličan visenja na telefonu in vsakodnevnega čakaja tehnika, ker tako ali tako ne storijo NIČ!
od vseh klicev na 0801000 v zadnjih treh letih (verjetno sem že čez 100 klicev...že tehnik je bil vsaj ene 20x pri meni doma če ne več) sem dobil vsega 3x na telefon nekoga, ki je bil dejansko sposoben pogledati v računalnik kaj je narobe...no ja enkrat so me pa enih 5x prevezali...večina jih je pa ste resetirali modem?...vredu bomo poslali tehnika. pa če je bil tehnik v 2 tednih 5x že pri meni, verjetno ni težava pri meni... kaj delajo oni tam pa pojma nimam. kaj mi pomaga če pride tehnik priklopi svoj fancy prenosnik ker drugega kot IE ne pozna in reče da je vse v redu...sedaj jih plačujemo 60EUR (tudi stacionarni telefon moramo imeti saj se na IP telefonijo ni za zanesti če ti ne dela 3 ure na dan...) in za ta denar jim mislim težiti za vsako najmanjšo stvar!!! pa me ne briga če kurijo zaradi tega le bencin sem zadovoljen.
od vseh klicev na 0801000 v zadnjih treh letih (verjetno sem že čez 100 klicev...že tehnik je bil vsaj ene 20x pri meni doma če ne več) sem dobil vsega 3x na telefon nekoga, ki je bil dejansko sposoben pogledati v računalnik kaj je narobe...no ja enkrat so me pa enih 5x prevezali...večina jih je pa ste resetirali modem?...vredu bomo poslali tehnika. pa če je bil tehnik v 2 tednih 5x že pri meni, verjetno ni težava pri meni... kaj delajo oni tam pa pojma nimam. kaj mi pomaga če pride tehnik priklopi svoj fancy prenosnik ker drugega kot IE ne pozna in reče da je vse v redu...sedaj jih plačujemo 60EUR (tudi stacionarni telefon moramo imeti saj se na IP telefonijo ni za zanesti če ti ne dela 3 ure na dan...) in za ta denar jim mislim težiti za vsako najmanjšo stvar!!! pa me ne briga če kurijo zaradi tega le bencin sem zadovoljen.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.
rdecaluc ::
Pri nas je bilo tudi dosti hudo. Dosti let nazaj ko je prvič bila ponujena siol tv smo jo nemudoma vzeli. Takrat je so rekli da smo imeli srečo, da smo prvi naročili, saj boge žičke v našem kraju niso podpirale več uporabnikov (smo nekak zajebal vse sosede.. ampak kdor prej pride .. no ja ).. Vse je delovalo, razen vsake toliko se mu je odtrgalo, pa smo poklical v centralo direkt na telekom pa so nekej resetirali pa je spet delalo.
Nakar 3 mesece nazaj kar na enkrat dobijo vsi sosedje siol tv. Nam ni več delovala, prišlo tehnikov še pa še, vlekli nove kable, še zmeraj bilo isto. (Nekako mi je bilo jasno, da na enakem omrežju ne bo sfolgalo toliko novih naročnikov, ampak vseeno. Kličemo siol.. trajalo več 10 poskusov da je nekdo tam me resno vzel.. da pa le ne klatim buč. Bili več kot 1 mesec brez televizije (valda račun zavrnil). Potem so po 14 dneh menjali v centrali nekaj oz. dal linijo na turbo, ker od takrat dela "normalno"
Aja morem pa povedat da se dostikrat kar tako sesuje in gre v "varnostni način".. in s tem gre 80% funkcij stran.. in to traja več dni.. Prokleto nesposobno je vse skupi narejeno :S
Nakar 3 mesece nazaj kar na enkrat dobijo vsi sosedje siol tv. Nam ni več delovala, prišlo tehnikov še pa še, vlekli nove kable, še zmeraj bilo isto. (Nekako mi je bilo jasno, da na enakem omrežju ne bo sfolgalo toliko novih naročnikov, ampak vseeno. Kličemo siol.. trajalo več 10 poskusov da je nekdo tam me resno vzel.. da pa le ne klatim buč. Bili več kot 1 mesec brez televizije (valda račun zavrnil). Potem so po 14 dneh menjali v centrali nekaj oz. dal linijo na turbo, ker od takrat dela "normalno"
Aja morem pa povedat da se dostikrat kar tako sesuje in gre v "varnostni način".. in s tem gre 80% funkcij stran.. in to traja več dni.. Prokleto nesposobno je vse skupi narejeno :S
Est modus in rebus. ,typos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rdecaluc ()
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Kakšne so vaše izkušnje z SiOL trojčkom (telefonija, televizija, internet)?Oddelek: Omrežja in internet | 5358 (3891) | fosil |
» | Bodite pazljivi s tuŠtelekomom da se ne opečete kot mi (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 6319 (4294) | JJM |
» | Tehnična podpora (T2, Siol, Amis, Triera, Tuštelekom, ...)Oddelek: Omrežja in internet | 3011 (2780) | SmeskoSnezak |
» | ADSL ne dela!!!Oddelek: Omrežja in internet | 2401 (1650) | Pyr0Beast |
» | Težave s SiOLom in TelekomomOddelek: Omrežja in internet | 2047 (1604) | AlesC |