Forum » Kaj kupiti » garancija na mylemon.at
garancija na mylemon.at
prix ::
Pozdrav!
Kupil sem monitor HP w2558hc preko spletne trgovine mylemon.at. Vse je bilo lepo dokler monitorja nisem preizkusil in ugotovil da je nekaj narobe. Monitor se prižge, pokaže sliko za cirka 1 sekundo, obenem pa spušča čuden zvok in se nato ugasne.
Sedaj me zanima kako naj uveljavljam garancijo. Na HP Slovenija so mi rekli da garancije ne morem uveljavljati češ ker se monitor ne prodaja pri nas.
Referentka na mylemon.at mi je po telefonu povedala, da naj izpolnim nek formular in monitor pošljem nazaj. Vendar na čigave stroške?
Mi zna kdo svetovat kaj naj naredim ?
Lep pozdrav!
Kupil sem monitor HP w2558hc preko spletne trgovine mylemon.at. Vse je bilo lepo dokler monitorja nisem preizkusil in ugotovil da je nekaj narobe. Monitor se prižge, pokaže sliko za cirka 1 sekundo, obenem pa spušča čuden zvok in se nato ugasne.
Sedaj me zanima kako naj uveljavljam garancijo. Na HP Slovenija so mi rekli da garancije ne morem uveljavljati češ ker se monitor ne prodaja pri nas.
Referentka na mylemon.at mi je po telefonu povedala, da naj izpolnim nek formular in monitor pošljem nazaj. Vendar na čigave stroške?
Mi zna kdo svetovat kaj naj naredim ?
Lep pozdrav!
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
prix ::
še to...
zraven ni bilo priloženega garancijskega lista?
Samo račun
zraven ni bilo priloženega garancijskega lista?
Samo račun
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
galu ::
Jaz sem tudi samo račun dobil. Vprašaj kaj misli t tem. Mogoče kaj na njihovi strani?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
ycw_ ::
Sem ravno pred 3h prišel iz pošte ...
So mi pri mylemon-u poslali eno komponento napačno (naročil sem jih 6 različnih),
tako da sem jo moral nazaj poslat, da mi bodo oni pravo poslali.
Sem tudi upal, da bom lahko nekako na njihove stroške to reklamacijo uredil.
Samo so mi na pošti rekli, ker glede na to ker nimajo z njimi, oziroma z kakšno
avstrijsko pošto sklenjene pogodbe, mi ne morajo nič pomagati.
Zato sem moral plačat ~11€ za poštnino (3€ več od navadne - priporočena).
Ampak imam s tem potrdilo o poslani pošiljki, ter račun, če bi bilo jim kaj potrebno dokazovati.
So mi pri mylemon-u poslali eno komponento napačno (naročil sem jih 6 različnih),
tako da sem jo moral nazaj poslat, da mi bodo oni pravo poslali.
Sem tudi upal, da bom lahko nekako na njihove stroške to reklamacijo uredil.
Samo so mi na pošti rekli, ker glede na to ker nimajo z njimi, oziroma z kakšno
avstrijsko pošto sklenjene pogodbe, mi ne morajo nič pomagati.
Zato sem moral plačat ~11€ za poštnino (3€ več od navadne - priporočena).
Ampak imam s tem potrdilo o poslani pošiljki, ter račun, če bi bilo jim kaj potrebno dokazovati.
Steinkauz ::
Jah jst bi jim napisal, da nej mi vsaj za v naprej kak bonus dopišejo, ker so oni zafrknl.
prix ::
jaz sem mislo, da bi se peljal do avstrije (to je cirka 60km) in dal tam na pošto. Zagotovo bi me prišlo ceneje...
Kaj pravite?
ycw_ a si ti izpolnil tisti formular za vračilo in jim ga prej še po mailu poslal?
No pa še to... a lahko grem jaz z tem računom, ki sem ga dobil zraven od mylemon.at na HP-jev servis v avstriji in zahtevam popravilo?
Kaj pravite?
ycw_ a si ti izpolnil tisti formular za vračilo in jim ga prej še po mailu poslal?
No pa še to... a lahko grem jaz z tem računom, ki sem ga dobil zraven od mylemon.at na HP-jev servis v avstriji in zahtevam popravilo?
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
fizolcek ::
Pa si probal monitor priklopit vsaj na 2 različna računalnika, da ni slučajno problematična samo tvoja konfiguracija.
prix ::
da...
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
ycw_ ::
ycw_ a si ti izpolnil tisti formular za vračilo in jim ga prej še po mailu poslal?
Ne, sem jim pa poslal kakšnih 4-5 mailov v angleščini (šefe trgovine ni najbolje razumel kaj se dogaja, odgovori niso bili ravno to, kar sem ga spraševal), potem pa sem še poklical po telefonu, ter se z eno zaposleno v polomljeni angleščini končno uspel uskladiti. Mi je pa povedala da so oni naredili napako, ter poslali moj artikel nekomu drugemu, ter obratno.
Še to, sem jim pa moral priložiti en list z številko nakupa ter kratkim opisom.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: ycw_ ()
prix ::
Zdaj gledam po netu pa ne najdem če ker ve za kak HPjev pooblasščeni servis preko meje... po možnosti v bližini graza?
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
Errare humanum est, in errore perservare stultum.
-------------------------------------------------
FuI2cY ::
Pozdrav, vprašal bi vas kak je glede garancije pri tej spletni trgovini. Za nekatere artikle piše garancije za nekatere pa ne.
Artikli, katere nameravam kupit in nimajo garancije
grafična
pomnilnik
disk
CD-rom
no za cd-rom tak ni take panike, sam za ostalo pa je. Ka naj naredim, če mi crkne pa niam garancije, nič. Vrednost nakupa je pa le malo večja. Sem jim pisal pa so mi rekli da mi ne morjo pomagat kaj, ker oni samo prodajajo. Ko dobiš artikel zraven tk dobiš račun katerega pač lahko potem uveljavljam za garancijo, sam ne vem kok časa imam garancijo na te artikle, če jo sploh mam
bi vas malo vprašal za mnenja.
Artikli, katere nameravam kupit in nimajo garancije
grafična
pomnilnik
disk
CD-rom
no za cd-rom tak ni take panike, sam za ostalo pa je. Ka naj naredim, če mi crkne pa niam garancije, nič. Vrednost nakupa je pa le malo večja. Sem jim pisal pa so mi rekli da mi ne morjo pomagat kaj, ker oni samo prodajajo. Ko dobiš artikel zraven tk dobiš račun katerega pač lahko potem uveljavljam za garancijo, sam ne vem kok časa imam garancijo na te artikle, če jo sploh mam
bi vas malo vprašal za mnenja.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: FuI2cY ()
FuI2cY ::
Zgleda, da so včera, ko so napisali, da mi ne morjo kaj pomagati mislili to napisat enmo drugemo. Sm dans dobo odgovor, da najmanj 1 leto je garancija. Pomoje točno let garancije vidiš, ko izdelek kupiš.
bluefish ::
Pri nas mnoge trgovine na grafiko ponujajo eno ali dve leti, RMA pa je tudi 3 leta - če se ne motim je to imela EVGA.
FuI2cY ::
Sej pomembno je,da je vsaj eno leto. boljš kot pa nič, ker na strani jim nič ni pisalo kolko let je garancija. sem jim pa pisal. dinokomp.si ma doživljensko garancijo na rame
bluefish ::
To seveda ne pomeni, da lahko RAM po dvajsetih letih zamenjaš oz. zahtevaš novega. Pojem "doživljenjski" se v tem primeru nanaša na obdobje, dokler ima podjetje (ne prodajalec) za produkt še podporo - to pa je lahko leto ali pet.
neres ::
Da ne odpiram nove teme:
Na disku (Samsung F2 1,5TB) se mi je pojavila napaka.
Zanima me:
1. Kakšne pravice imam?
2. Kaj se mi najbolj splača naredit?
Baje da nekateri pošiljajo kar direktno na Samsung..
Pa še to: kupil sem dva enaka diska, vendar ne hkrati. Lahko priložim račun za kateregakoli od teh dveh, ali imajo oni kje zabeležene serijske.
Na disku (Samsung F2 1,5TB) se mi je pojavila napaka.
Zanima me:
1. Kakšne pravice imam?
2. Kaj se mi najbolj splača naredit?
Baje da nekateri pošiljajo kar direktno na Samsung..
Pa še to: kupil sem dva enaka diska, vendar ne hkrati. Lahko priložim račun za kateregakoli od teh dveh, ali imajo oni kje zabeležene serijske.
mr1two ::
Priložiti moraš ta pravi račun, ker je skoraj 100% gor napisana tudi serijska številka diska.
Tvoje pravice so reklamacija in njihova dolžnost je ponavadi pri disku zamenjava, če ne odkrijejo, da je bila poškodba kakorkoli namerno storjena(pod kar se šteje, če ti je disk po nesreči padel z mize).
Načeloma kar se diskov tiče, ne komplicirajo, vsaj naši ne. Glede na to, da avstrijci niso ravno nek narod, ki deluje na ciganskih principih, bodo tudi tam lepo zadevo zamenjali.
LP
Tvoje pravice so reklamacija in njihova dolžnost je ponavadi pri disku zamenjava, če ne odkrijejo, da je bila poškodba kakorkoli namerno storjena(pod kar se šteje, če ti je disk po nesreči padel z mize).
Načeloma kar se diskov tiče, ne komplicirajo, vsaj naši ne. Glede na to, da avstrijci niso ravno nek narod, ki deluje na ciganskih principih, bodo tudi tam lepo zadevo zamenjali.
LP
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | mylemon (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 51450 (4080) | forplan |
» | Mimovrste nategOddelek: Loža | 5142 (3295) | louser |
» | Računalniške trgovine v Grazu?Oddelek: Kaj kupiti | 1067 (622) | teslam2 |
» | Nova grafična karticaOddelek: Kaj kupiti | 4606 (4070) | joman |
» | mylemon.at (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 10038 (6279) | cvetyyy |