» »

kakšen avto kupit

kakšen avto kupit

strani: 1 2 »

slovencl ::

Sej sem vse lepo napisal v mojem drugem naslovu: "Proračun bom prilagodil smiselni starosti/prevoženih kilometrih vozila..." Skratka zanimal me je avto s kok prevoženih kilometrov še lahko vzamem. Avto bom pa itak sam izbiral. Saj sem napisal všeč mi je audi a4 in a4 avant. Dal bi pa cca do 10kEUR.

Sej mislim da sem dobil že dovolj nasvetov, hvala vsem!

D3m ::

Za rabljen avto bi dal 10k€????
Ker vidim, da bo to tvoj prvi avto, bi ti predlagal, da za začetek neki poceni do 2k€. Zato, da pridobiš na izkušnjah. Čez čas pa potlej glej za kak avto za katerega bi dal tam 10k€.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

TOP ::

Če ma možnost kupit avto do 10k naj tudi ga,ne pa da ga učiš neumnosti,naj kupi eno staro krtinjo,ki bog nedaj da se kdo vate prilepi.Če maš možnost kupi do 10k je ziher že dober varen avto.Pri Audiju je problem,za tak denar nekaj dobrega boš težko dobil.

Buggy ::

na tvojem mestu bi gledal za tak denar avtomobile stare cca 2-3 leta do 100 KW oblika in tip pac po zelji. Ce bos delal dnevno 100km je morda smiselno gledati diesla ali pa vzames bencinarja ter racunas se cca 1500€ za plinsko instalacijo. V proracun pa ne pozabiti tudi se kalkulirati kasko in osnovna zavarovanja kar te pride se okoli 1K€ + obvezen preventiven servis rabljenega avta (cca 500€). Torej gledas diesla za do 8.5K€ in bencinarja do 7K€.

lambda ::

Tudi meni ni jasno, kako eni na element varnosti kar pozabijo.

Da primaknem še svoj lonček - punca kupuje avto, ima izpit par let, za sabo recimo 10k km, želi pa si nekaj manjšega, focus ji je recimo že dokaj velik. Gledava nekje do 7k€, letno pričakuje 10-15k km predvsem po regionalnih cestah in mestu. Če bom vprašal kaj kupit, bo verjetno vsak spet vlekel v svojo smer, zato bom rajši vprašal ali je nakup Cliota III bencinar 1.2 16V recimo letnik 2006 do 80k km dolgoročno pametna rešitev. Cilj je relativno varen manjši avto in da (statistično pričakovano) lahko po recimo 8 letih pod vsemi stroški (nakup, redni servisi, okvare) potegnem črto in rečem "ok nakup".

Trenutne alternative med katerimi še izbirava so Citroen C3, Opel Corsa (prejšnji model), Peugeot 307. Za kako novejšo opel Corso, P 207 ali celo novo vozilo bi bilo pa treba it čez trenutno zamišljeno cenovno mejo.

Predvsem se mi postavlja vprašanje, kje jo na dolgi rok boljše odneseš, če kupiš takole rabljenega starega par let, ko je izgubil 30% cene, ali da kupiš novega.

D3m ::

Če ma možnost kupit avto do 10k naj tudi ga,ne pa da ga učiš neumnosti,naj kupi eno staro krtinjo,ki bog nedaj da se kdo vate prilepi.Če maš možnost kupi do 10k je ziher že dober varen avto.Pri Audiju je problem,za tak denar nekaj dobrega boš težko dobil.


In pol bo imel avto za 10k€, in lahko zaradi občutka varnosti in vzvišenosti na cesti, posledično prileti v drugega, ki recimo, da ima po tvoje "staro krtinjo", ojoj bog nedaj, da se vanjga zaleti.
|Lenovo E575|A6-9500B|
|Lenovo A10|Mediatek MT8121|

M-XXXX ::

Če bom vprašal kaj kupit, bo verjetno vsak spet vlekel v svojo smer, zato bom rajši vprašal ali je nakup Cliota III bencinar 1.2 16V recimo letnik 2006 do 80k km dolgoročno pametna rešitev.

Avto ni vreden 8k. Sam sem nabavil leto starega Megana 2, 50k prevoženih, 130KM (diesel), z najboljšo opremo, ter res fenomenalno ohranjen za dobrih 10k, tako da je ta Clio za 8k veliko predrag.

lambda ::

Ni 8k, napisal sem "do 80.000 km". Cena takih je od 6.000€ dalje.

edit:
Sicer pa jasno večjim avtom precej bolj pade cena. Brat trenutno kupuje enoprostorca in prodaja Citroena C5 karavan za 5500€, letnik 2004, 150k km, veliko opreme, redno vzdrževan, razen tega, da bo treba zamenjat sklopko (160€ + delo), je vse tip-top. Potem pa začneš gledat te manjše avte pa ugotoviš, da je ravno obratno, cena pada veliko počasneje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: lambda ()

M-XXXX ::

Ni 8k, napisal sem "do 80.000 km". Cena takih je od 6.000€ dalje.

Pa res- površno branje:|

dzinks63 ::

@nubes
punca kupuje avto, ima izpit par let, za sabo recimo 10k km, želi pa si nekaj manjšega. Gledava nekje do 7k€, letno pričakuje 10-15k km predvsem po regionalnih cestah in mestu.


Težka odločitev. Za punco všečen avtomobil, mali, prostoren, varčen, dovolj poskočen, npr. yaris1 , yaris2, VW Fox, c1...

Ciklamen ::

Ojoj Skooric kaj tebi ni jasno? Pa kdo se počuti vzhičenega zato ker ima "bolj varen" avto od nekoga drugega. Pa daj malo razmišljaj človek, tisti kateri ima to v glavi raje avta ne vozi, kot pa da dela tako kot ti praviš.

Veš, če še nisi opazil, obstaja folk ki ne gleda samo na hitrost in prehitevanje, ono tisto tretjo, ampak je tu dejansko folk ki "zna vozit"

Vsekakor če je proračun dokaj velik je smiselno pogledati za kakšnim novejšim avtom, kot pa za starimi krtijami ki so tako rekoč potujoče truge.
- End of the Post ->

Buggy ::

M-XXXX: Mi lahko poves kako si zadovoljen z meganom, predvsem pa me zanima ta 130 KM motor (tipicne tezave, poraba,...), sam namrec gledam malo lagune s tem motorjem.

Malajlo ::

Za 7.000 dobiš eno leto starega Grande Puntota. Pa še stroški vzdrževanja so nižji (da o Renaultovih servisih ne govorim, grrrrr...)

mastah ::

izogibaj se cliota, mel sem ze 2 in skuz sami problemi, vsake tok cajta se kaka lucka przge, na servisu si redna stranka...

nebivedu ::

Rabljen avto zbiraj po načelu koliko imaš denarja, odštej od tega denarja en dober servis, nove gume in registracijo avtomobila. S preostankom denarja potem izbereš najboljše kar dobiš za tist denar, narediš servis (ne verjemi prodajalcem), kupi nove gume in avto registriraj.

suntrace1 ::

Rabljen avto zbiraj po načelu koliko imaš denarja, odštej od tega denarja en dober servis, nove gume in registracijo avtomobila. S preostankom denarja potem izbereš najboljše kar dobiš za tist denar, narediš servis (ne verjemi prodajalcem), kupi nove gume in avto registriraj.


+1

M-XXXX ::

M-XXXX: Mi lahko poves kako si zadovoljen z meganom, predvsem pa me zanima ta 130 KM motor (tipicne tezave, poraba,...), sam namrec gledam malo lagune s tem motorjem.

Na kratko: ZELO zadovoljen:D
Povprečna poraba je okoli 7-7.2l (za zdaj je bilo večino: hladen motor, 10-15km vožnje, se motor spet shladi, spet 15km vožnje nazaj, razni manjše turice, po mestu (to govorim za ZELO poskočno vožnjo)).
Naprimer zadnjič, ko sem šel na morje sem imel okoli 6.4l, ogromno pospeševanje med 130 ter 180km/h,...

Odzivnost je odlična, zadevo se da spravit od 0-100km/h v kašnih 8 sekundah, motor tudi pri 180 odlično pospešuje (sam sem prišel do okoli 215km/h). Moram pa opozorit da to govorim za menjalnik z 6 prestavami. Pokritiziral bi le turbo luknjo, ki je pod 1700 obrati zelo opazna. Aha- vse te povprečne porabe so Z prižgano klimo.

Karaya 52 ::

Malo bi si temo sposodil, ker je oče ravno pred nakupom avta pa me skrbi da ne bo naletel na jajca. Skrakta, ogledanega ima Volvota S40 2.0D in sicer rabljenega iz Nemčije. Uporabljal se je kot službeni avto, kupljen na lizing ...jadajada, razplet poznamo. Gre za letnik 2007 s 30k km za ceno 19k €. Lahko dobi tudi dodatno garancijo, kakšen občutek imate?

dzinks63 ::

Kilometri so zelo sumljivi za službeni leasing avtomobil, prej bi pričakoval 130k km. Če pa je res vse tako kot mora bit, potem ok, samo to bi bil res izjemen primer. Drugače mi volvoti nikoli niso bili všeč, so pa nekaterim, to je avtomobil za posebneže.

Karaya 52 ::

Recimo da poznam trik, s pomočjo katerega se lahko dokopljem do točih, realnih prevoženih kilometrov. Žal lahko to izvedem ko bo kupljen. Imam kot potrošnik, pravico do finančnega povračila (smatram da so te zadeve zakonsko pokrite)?

Ziga Dolhar ::

Stvarna napaka, prevara (pa čeprav stokrat napišete "videno kupljeno"). In kaznivo dejanje.
Legal systems are not supposed to be efficient. They are
designed to ensure that innocent people are not found guilty.
If that requires inefficiencies, so be it.

Zheegec ::

Ampak to je zelo oteženo če je prodajalec fizična oseba, dosti lažje če je prodajalec pravna oseba. Boš rabil pa kakšno potrdilo s pooblaščenega servisa. Je pa ponavadi tako, da lahko vidiš samo če so kilometri izbrisani v računalniku - ne moreš pa videti, koliko jih je dejansko. Vsaj kakšnih 100k Km bi pričakoval od takšnega avtomobila, kar je tudi prav, da ni večino časa stal.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Valvoline ::

Stvarna napaka, prevara (pa čeprav stokrat napišete "videno kupljeno"). In kaznivo dejanje.

Bla,bla.... malo morgen....
e8200@3.6ghz,asus P5B,2x1gb patriot 800@1000cl5,r4850(750,1100),tinyXP

noraguta ::

Malo bi si temo sposodil, ker je oče ravno pred nakupom avta pa me skrbi da ne bo naletel na jajca. Skrakta, ogledanega ima Volvota S40 2.0D in sicer rabljenega iz Nemčije. Uporabljal se je kot službeni avto, kupljen na lizing ...jadajada, razplet poznamo. Gre za letnik 2007 s 30k km za ceno 19k €. Lahko dobi tudi dodatno garancijo, kakšen občutek imate?

naj vzame še garancijo, cca za ta leta innu km bi to itak še moral imet. med novim pa starim nirazlike
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

Buggy ::

zakaj sumite je letnik 2007 in 30K km ...kje vam predpstavka da se na leto po defaultu dela 50k km?
Kakor vem je na zahodu pretvarjanje dejanskega stanja km hudo sankcionirano...zakaj taka paranoja?

Zheegec ::

Saj se prodaja tukaj... Ne tam. Pri nas je to precej pogosta praksa. Pa saj več kilometrov ni problem, ampak ponavad je poleg Km še kaj drugega prikrito...

Ja kolikor sem gledal dizle imajo recimo letniki 2006 kot po pravilu po nekje 100k Km, z manj jih ni bilo videti... Saj mogoče pa so realni kilometri...
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Buggy ::

moj oce ima na avtu staremi 15 let 100Kkm ato je fejkano?

Saj se na avtu hiro vidi kako je bil vozen in koliko je bil vozen...dve leti star avto tega razreda ne sme kazati znakov obrabe (volan, pedala, diski, gume) stvari morajo nekako "klapati" kilometrom ki jih prikazuje avto.

30Kkm ali 100Kkm...pa bos na avtu ce si malo zverziran hitro opazl.

djordjevic ::

Pri avtu višjega razreda, na katerega se je pazilo, niti pod razno.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Super Sonic ::

"Ja kolikor sem gledal dizle imajo recimo letniki 2006 kot po pravilu po nekje 100k Km, z manj jih ni bilo videti... Saj mogoče pa so realni kilometri..."

Ja to je čisto logično - pri 100k pridejo prvi večji servisi, večje okvare ipd., takrat ponavadi ljudje spoznajo, da jim je bodisi škoda denarja, bodisi ga nimajo. Zato radi dajejo takšne avtomobile v račun.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Super Sonic ::

"Stvarna napaka, prevara (pa čeprav stokrat napišete "videno kupljeno")."

Rad bi videl kako bo nekdo v praksi dokazal, da je kakšen 3 lastnik avtomobila, ki ga je imel kakšno leto, vedel, da je na avtomobilu nekaj tako okvarjeno, da rabi zamenjvo ali kakšno dražje popravilo.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Karaya 52 ::

Če je večji servis potrebno narediti pri 150k km, kilometri so previti iz 130k na 30k zna biti problem. Glede na to da je notranjsto v odličnem stanju, je ta scenarij malo verjeten, po drugi strani pa je najmanjši problem menjati oblogo volana in prestavne ročice.

djordjevic ::

@Karaya 52:

Morda ti bo kaj v pomoč moja nekoliko starejša izkušnja. Pred kakšnim letom in pol sem k enemu izmed prodajalcev rabljenih vozil v svojem mestu šel preizkusit volvota v50 2.0d, ergo za tvoje potrebe praktično enaki voz, le da s prtljažnikom (armaturka in sicer notranja oprema je identična). Avto je imel po števcu 145k kilometrov in je bil v notranjosti odlično ohranjen, beri usnje na volanu in ročici je bilo kot novo, za stopalke pa se žal nisem zavzel, saj sem želel preizkusit agregat in me dotični avto v detajle niti ni tako zelo zanimal. Po drugi strani pa sem gledal nekje istočasno avto s praktično enakimi kilometri in opremo pri Šerbineku, ki pa je bil notri malo slabše ohranjen. Imel je rahle vdrtine na sredinski konzoli in tudi sicer se je videlo, da se z avtom očitno ni najlepše ravnalo. Vsaj za tistega prvega pa bi lahko komot rekel, da ima 50k in nič več. Najbolje bi bilo, če bi se dalo avto preveriti še pred nakupom, in sicer v kakšnem nemškem servisu. Zgoraj namreč vrtenje dejansko strogo preganjajo in greš sedet za kakšno leto, če te dobijo zraven. Ko je enkrat avto pri nas, je free-for-all. Tole pa še samo za zanimivost - zadnjič sem na avto.net med poplavo bmw-jev serije 3 touring letnik 2006-2007 z okoli 70-80k prevoženimi (smeh) naletel na enega letnik 2006 (ali celo 2007) z 274k prevoženimi. Slike so bile ravno dovolj ostre, da je bil avto v notranjosti ohranjen za 100k. In potem naj človek verjame v pristnost kilometrov uvoženih vozil? Je pa res, da še vedno raje kupim avto, ki je naredil 150k po avtocesti kot pa kakšen naš zgonjen 'mesto-pa-po-vasi-mobil' s 65k.
No grave is deep enough to keep us in chains.
strani: 1 2 »


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20938728 (29535) kixs
»

Mnenja glede menjave avta

Oddelek: Loža
453931 (3147) oldguy
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
528538 (7571) tomaz321
»

Stroski avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
576670 (5221) Poldy
»

Katerega karavana se najbol splača kupit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1149857 (8385) IceIceBaby

Več podobnih tem