» »

kakšen avto kupit

strani: « 1 2

slovencl ::

Prvič kupujem avto. Kupil bi rabljenega. Zanima me koliko starega in s koliko prevoženimi kilometri se še splača kupit. Ne bi rad kupil avto ki bi bil potem samo na servisu.

djordjevic ::

Proračun, namen uporabe, starost, razred vozila ...
No grave is deep enough to keep us in chains.

Tilen ::

S temle težko zgrešiš.

Pa ne pozabi na sarkazem detektor.
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

dronyx ::

Absolutno odsvetujem italijanske avtomobile, razen morda cenovni rang Ferrari. Toyota se mi zdi dobra izbira.
Only the weak use their brains - the strong use their balls!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: dronyx ()

slovencl ::

Namen uporabe je dnevna vožnja v službo (cca 100km na dan), tako da ne bi ravno nekih jajc kupil. Proračun bom prilagodil smiselni starosti/prevoženih kilometrih vozila...zato pa sprašujem. Nimam pojma pri katerih letih se avto rad začne kvarit in je potrebno več vlagat vanj.

PacificBlue ::

Zgodovina sprememb…

Zheegec ::

Namen uporabe je dnevna vožnja v službo (cca 100km na dan), tako da ne bi ravno nekih jajc kupil. Proračun bom prilagodil smiselni starosti/prevoženih kilometrih vozila...zato pa sprašujem. Nimam pojma pri katerih letih se avto rad začne kvarit in je potrebno več vlagat vanj.

Lahko po enem dnevu uporabe, lahko po 10 letih uporabe. Odvisno koliko ga servisiraš, kako paziš nanjga, pa seveda od sreče.

Če kupiš 1000kom vsakega modela in se z vsemi enako voziš bo procent okvar praktično enak med vsemi znamkami. Kupuješ novega ali rabljenega? Jaz delam minimalno 100Km na dan in se mi že splača dizla, ali iščeš bencinarja?
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

jype ::

Če rabiš zanesljiv avto, potem kupiš 5 ali manj let starega japonca od lastnika, ki z njim ni divjal.

Super Sonic ::

Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

;-) ::

Ni povedal če kupuje avto za 50€ al za 50.000€ tak da je rang zelo velik.

Eden najbolj zanesljivih pa je golf 2:D

koyotee ::

ali pa novo kio ceed
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

BALAST ::

Fiat bravo 1850€ Zame boljši kot Renault ali Škoda za ta denar.

dzinks63 ::

Nimam pojma pri katerih letih se avto rad začne kvarit in je potrebno več vlagat vanj.


Bolj so pomembni prevoženi km. Npr. 4 leta star avtomobil z 200000+ km bo potrebno bolj popravljlati, kot recimo 6 letnika z 90000 prevoženimi km (1 veliki servis). Po 200000+ km se žačne popravljati vse po spisku. 2 veliki servis, komplet dotrajano podvozje, od zavornih diskov, amortizerjev, gumijastih elementov, končniki, roke, homokinetični zglobi, ležaji koles, pa sklopka, alternator, zaganjač, tesnila motorja, turbina, katalizator izpuha, ... in če prejšnji lastnik ni vsega tega sproti popravljal, si si kupil razvalino od avtomobila, kateri ti bo dobro stanjšal denarnico. Ponavadi so takšni avtomobili iz uvoza (službeni, rentacarji,...), kateri se terajo do velikih popravil, potem pa se jih pametni evropejci poceni losajo in jih prodajo uvoznikom rabljenih avtomobilov po celi evropi, tudi našim.

slovencl ::

Kaj pa kaj takega? Audi a4 in a4 avant se mi zdi kar lep. Kupil bi dizla.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: slovencl ()

Zheegec ::

Ni slaba zadeva... Je pa zelo malo konjev, tole potegne ravno ne. Za počasi voziti se je pa OK.
"božja zapoved pravi; <Spoštuj očeta in mater>,
ne govori pa o spoštovanju sodstva."
Janez Janša, 29.04.2014

Adrijan0 ::

Potegne uredu, poraba je majhna (mam a4 in isti motor, samo nekaj konjeu več ima, mogoče je ta zgrešu ko je pisal oglas?).

Dodaj še par jurjev in kupi passat letnik 2005.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Adrijan0 ()

Super Sonic ::

Napake (za Audi):
- lučka za airbag (slabi konektorji pod sedeži ali celo mreža na sedežu +400€),
- lučka za abs (zadnje zavore, senzor (ni poceni) - diski skupaj z ležaji = ni ravno poceni),
- v tej starosti slab kompresor za klimo (obvezna obnova ali celo nova klima +800€),
- Tdi turbina se menja kmalu.

Drugač pa super (potovalni) avtomobilček (z obzirom, da imaš denar za vzdrževanje).
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Steinkauz ::

Kako se menja kmalu, ka ti ni jasno. Pri lepi vožnji maš turbino za 300.000+
Glih mi je en mehanik pravu,da je en model z letnik 98 passatom, TDI 130 konjev naredu 500.000 kilometrov(skoz servisirano pr njem) brez, da bi kej crknilo na mašini.
Seveda mu je v tem času 5x menjal jermene, ter ves potrošni material. Turbina pa dela BP :)
10$ bonusa DigitalOcean: SSD Cloud Server
https://www.digitalocean.com/?refcode=15db81ab9979

Tilen ::

Seveda ima tisti Audi iz leta 2002 130.000 x2 ali celo x3. >:D
boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

Good Guy ::

Moj glas gre za kterkoli audi.
ne moreš zgrešit.

pa čimdlje od italjanov pa francozov
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

iso2000 ::

pa še sosed ti bo fouš, če bo audi. Torej dodana vrednost!!!

galimim ::

Moj nasvet je: kupi japonca ki je redno servisiran. Ne glede na to a je suzuki al toyota al subaru bo zadeva delala 15+ let ob rednem servisu brez težav. Naš prejšni avto je delal 9let z prvim akumulatorjem in servis na 200.000km je bil okoli 100.000takratnih SIT (avto Subaru Impreza 1.6l mašina). Menjano je bilo olje mašina+menjalnik+difi (avto ma 4x4 in zato 2 diferencjala), filtri in pa diski+ploščice . Izkušnje v družini so nas naučile da se je treba izogibat evropejcev. Nimam pa izkušenj s korejci tako da ti tukaj ne morem svetovat ampak glede na to kaj slišim baje niso popolnoma zanič.

Več kakor vsi kilometri, letniki, oprema je važn redn servis. Če tega ni gre tudi mlad avto z malo kilometri lahko hitro po gobe.

P.S. Imprezo smo prodali naprej in še danes se vozi z 350.000km+
Born To Bleed, Fighting To Succeed, Built To Endure What This World Throws At Me

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: galimim ()

Ciklamen ::

rovtar, ne bi se ravno PREVEČ strinjal s to trditvijo, namreč dedek je imel (sedaj ga imava jaz in brat) Renault 19 Deluxe verzijo (teh je bilo malo) in je stara 14 let, laufa kot nova, zelo dobro ohranjena (vsaka 2 ali 3 dni se je naredilo 30 km, ima pa 120k km), in sploh ni bilo problemov z njim, sedaj pri 120k km so se menjale komaj prve pakne (ja, prve), tudi bil karamboliran 3x (ne po dedkovi krivdi) in izgleda kot nov.

Je pa res tudi na kaj naletiš, ali je dobro ohranjen in redno servisiran, ali pa dobiš v roke zgonjeno mašino, po možnosti malo "navito" z km (v - seveda), tako da, jaz ti priporočam da si tega audija malo pogledaš, se odpelaš malo da vidiš kako laufa, se odločiš :)
- End of the Post ->

Adrijan0 ::

Meni se zdi da sploh ni problem tolko v tem da bi ti motor crknu. Prej gre vse drugo.

koyotee ::

rovtar, ne bi se ravno PREVEČ strinjal s to trditvijo, namreč dedek je imel (sedaj ga imava jaz in brat) Renault 19 Deluxe verzijo (teh je bilo malo) in je stara 14 let, laufa kot nova, zelo dobro ohranjena (vsaka 2 ali 3 dni se je naredilo 30 km, ima pa 120k km), in sploh ni bilo problemov z njim, sedaj pri 120k km so se menjale komaj prve pakne (ja, prve), tudi bil karamboliran 3x (ne po dedkovi krivdi) in izgleda kot nov.

Je pa res tudi na kaj naletiš, ali je dobro ohranjen in redno servisiran, ali pa dobiš v roke zgonjeno mašino, po možnosti malo "navito" z km (v - seveda), tako da, jaz ti priporočam da si tega audija malo pogledaš, se odpelaš malo da vidiš kako laufa, se odločiš :)


lol, avto je lah star 50 let, pa če bo imel 100kkm bo ravno tako zgledal "kot nov"
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

Ciklamen ::

koyotee, ampak pravim, da ni važno da gre stran od določenih znamk. Sem samo povedal svoj primer, ker je že omenil naj gre stran od francozov. Se pa strinjam s tem kaj si povedal.
- End of the Post ->

Super Sonic ::

Aha, turbine s 60000000000000 km brez težav smo obdelali v domala vseh podobnih temah.

Za tistega, ki avto kupuje je jasno povprečje in to je, kakršno je. Kolega dela na VW kot mehanik in pravi, da v povprečju menjajo turbine okoli 150k. Vzrokov za to je veliko. Celo nemci so prišli raziskovat zakaj Janez v povprečju skuri turbino pred Fritzom (velik del naj bi šel na račun nepravilne uporabe olja).

Sedaj če pogledamo izbrano vozilo vidimo, da bo bodoči uporabnik že tretji lastnik. Jaz ne vem, ampak možnost, da bo turbina zdržala 60000000000000 km je preklemansko majhna.

Glede Korejcev smo tudi že obdelali v vseh temah - gre za večinoma kupljeno tehnologijo, predelano s strani japoskih inženirjev, ki ne dobijo dela na Japonskem. Gredo celo korak dlje - ponujajo delo mladim oblikovalcem, samo poglejte nove Kie.

Kar se tiče Francozov sem pa brez komentarja. Večinoma so to slabi avtomobili (ravno teden dni nazaj mi je na novem Kangooju odpadel pokrov za tank; čakam da stran padejo še stranska vrata in motor pade na tla - še dobro, da imam 4 leta garancije. Pa dobro, se niti ne sekiram, ker so, naprimer, nove Toyote podobne - tam mi je na novi Coroli odpadla guma od vrat stran, pa še računalniku se je sfuzlalo. Pa je bila Made in Japan.)

Skratka: "Več kakor vsi kilometri, letniki, oprema je važn redn servis. Če tega ni gre tudi mlad avto z malo kilometri lahko hitro po gobe."

Moj podpis. Pri rabljenih vozilih je potrebno imeti večjo srečo. Kot sicer.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

šernk ::

Moj glas gre za kterkoli audi.
ne moreš zgrešit.

pa čimdlje od italjanov pa francozov


jah...kar slišim lahko zgrešiš in to precej...en audi A8...je na servisu vsakih 14dni skoraj. enkrat gre elektronika za odpiranje stekel, drugič se noče odklenit prtljažnik, tretjič nekaj tretjega... (pa je praktično nov, večina okvar pa je ravno na elektroniki).

tudi sam lahko rečem čim dlje od francozov, pa poznam ogromno ljudi ki prisegajo na renault clio...od prve verzije naprej...sam sem pač za italijane, ob bližini italije in sam svoj mojster, ga ni cenejšega avtomobila za vzdrževanje od FIATa. pač vsakemu svoje, danes ob elektroniki pa ni več dobrih in slabih avtov, je bolj sreča ali nesreča ob nakupu.
In general, high velocity doesn't produce harmful injuries.
But what is dangerous is the high acceleration
or deceleration given at a certain time interval.

;-) ::

Turbina pa pride lih 300€ haha.

Smešni ste ko pravite ne to ne ono ker ocenjujete glede na to da je vašemu dedku crkno en avti so vsi avdiji zanič. ja right.

z 1.9TDI motorjem nimaš kaj falit

jah...kar slišim lahko zgrešiš in to precej...en audi A8...je na servisu vsakih 14dni skoraj. enkrat gre elektronika za odpiranje stekel, drugič se noče odklenit prtljažnik, tretjič nekaj tretjega... (pa je praktično nov, večina okvar pa je ravno na elektroniki).


kaj pa ostalih 424829034823904890 ? ti govoriš za enega človek, če ga lastnik nezna uporabljat pač crkuje.

T0RN4D0 ::

Problem s tem servisiranimi avtomobili je tud v tem, da ti bo itak vsak reku kako je redno servisiran, zanest se ne moreš pa na nič. Štemplov v servisni knižci ni lih težko dobit, medtem ko če olje in podobne drobnarije menjaš doma itak nimaš nobenih dokazil. Tako da konckocev je pregled avta pred nakupom še vedno bolj ali manj vse kar ti ostane, če kupuješ avto pri kakšnem preprodajalcu, potem pa še vedno rabiš srečo.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

;-) ::

Vedno ko kupiš avto moraš naredit veliki servis, pač raje kupiš cenej avto in razliko porabiš za servis, to je logična poteza.

Nevem pa kak boš pregledal avto da boš videl če so menjani jermeni, ker vedno isto zgledajo po 30.000 ali pa po 300.000.

Moj stari vedno ko kupi avto pelje prej na AMZS in ga tam do potankosti pregledajo, raje vržeš 70€ vstran kot 9000 v tvojem primeru. Jaz osebno imam raje avto ki ga lahko sam servisiram (tudi veseli me to) pa na tiste par mesecev doliješ olje, menjaš, pogledaš tekočine pa se voziš (ko je že nekdo predlagal kio creed)-pri novem pa si dejansko priklenjen na uradni servis kjer samo olje plačaš trikratno ceno in trikratno urno postavko. Stari vozi avto na servis da 300€ +, jaz doma menam olje, zavore itd, vse kar rabim dam več kot pol manj.

M-XXXX ::

Kar se tiče Francozov sem pa brez komentarja. Večinoma so to slabi avtomobili

Se ne strinjam... Novejši avtomobili (rečmo nekako 2005 letnik in naprej) imajo pokvarljivost primerljivo z nemci ter japonci...

Tilen ::

Ali pa tale Škoda :

 Skoda Superb

Skoda Superb

boomy@P8P67 PRO/2500K@5Ghz/16GB DDR3/670GTX/ZR24w/VTX3

djordjevic ::

Ali pa tale Škoda :

 Skoda Superb

Skoda Superb



Definitivno sodi med boljše nakupe, če imaš proračun okoli 20k €.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Super Sonic ::

"Se ne strinjam... Novejši avtomobili (rečmo nekako 2005 letnik in naprej) imajo pokvarljivost primerljivo z nemci ter japonci..."

Mogoče generalno ja - ampak zato ker so se drugi poslabšal, ne pa oni popravili. Jaz sem z mojim nakupom bolj ali manj razočaran (čeprav nisem pričakoval veliko). Ampak tolk da maledva zrasteta bo že držal. Če ne - pač ne. Ker treba jim je priznat, da praktični so bolj kot JPN in NEM skupaj.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Good Guy ::

rovtar, ne bi se ravno PREVEČ strinjal s to trditvijo, namreč dedek je imel (sedaj ga imava jaz in brat) Renault 19 Deluxe verzijo (teh je bilo malo) in je stara 14 let, laufa kot nova, zelo dobro ohranjena (vsaka 2 ali 3 dni se je naredilo 30 km, ima pa 120k km), in sploh ni bilo problemov z njim, sedaj pri 120k km so se menjale komaj prve pakne (ja, prve), tudi bil karamboliran 3x (ne po dedkovi krivdi) in izgleda kot nov.

Je pa res tudi na kaj naletiš, ali je dobro ohranjen in redno servisiran, ali pa dobiš v roke zgonjeno mašino, po možnosti malo "navito" z km (v - seveda), tako da, jaz ti priporočam da si tega audija malo pogledaš, se odpelaš malo da vidiš kako laufa, se odločiš :)


avto star 14 let s 120k km a se sploh čudiš da ni problemov..

pr nas smo mel 18 let starga audija (80) pa je dokler ni blo cajta za novga laufal brez problemov(problem s prostorom)
http://goo.gl/7ItKpU
Naj računalnik dela za vas^^

kmetek ::

kupi kakega GOLFA IV/V.....držijo cene.

M-XXXX ::

"Se ne strinjam... Novejši avtomobili (rečmo nekako 2005 letnik in naprej) imajo pokvarljivost primerljivo z nemci ter japonci..."

Mogoče generalno ja - ampak zato ker so se drugi poslabšal, ne pa oni popravili. Jaz sem z mojim nakupom bolj ali manj razočaran (čeprav nisem pričakoval veliko). Ampak tolk da maledva zrasteta bo že držal. Če ne - pač ne. Ker treba jim je priznat, da praktični so bolj kot JPN in NEM skupaj.

Tudi tukaj se ne strinjam...
Pokvarljivost je tako na oko med 3 ter 6%, kar je bilo za nemce že neko povprečje prej (oziroma so se tudi nemci zboljšali).

energetik ::

Nimam pa izkušenj s korejci tako da ti tukaj ne morem svetovat ampak glede na to kaj slišim baje niso popolnoma zanič.

Imeli smo 3 Korejce, od tega sedaj še vedno vozimo 12 letnega Accenta. Pri nobenem ni bilo nobenega izrednega servisa. Menjali smo samo olje, filtre, kakšen akumulator, po 10 letih zavorne gumice+batke, diski in ploščice so pa še prvi. Pri Ponyju so pri 15. letih šle krtačke na štarterju in zajla sklopke. To je pa tudi vse. Mašine so delale kot urce, tudi pri 190.000km.

Infinity ::

ker še vedno ne vemo proračuna. in glede na izjavo da boš delal cca. 100km na dan bi jaz priporočal kaj takega!
Olaii.com - Experience something new ;)

Super Sonic ::

"oziroma so se tudi nemci zboljšali"

Meni se pa zdi, da so se generalno vsi pokvarili. Ogromno plastike, še več plastike in še malo plastike. Trde, mehke, zavite, ravne... skratka, skret. Tudi pri premium znamkah. So oblikovno lepši avtomobili (poglejte novo Fiesto) ampak kvaliteta je pa na psu. Bloki so po zadnji modi aluminjasti, servo volani elektronski, da o kvaliteti ABS sistemov niti ne bi.

Čarajo avtomobil iz 10 serij skupaj v enega, z nekaj spremembami. Tako srečaš enake klime pri Renaultu v Laguni, Modusi, Meganu, Cliu, Kangooju, ipd. In vse so zanič. Še huje je.

In to delajo vsi. Od Toyote do Renaulta.

Povem iz izkušenj. Verjetno sem eden redkih ljudi, ki si je dejansko lasti praktično vsako znamko, ki je na trgu.

"Pokvarljivost je tako na oko med 3 ter 6%,"

Ne vem kakšno časovno lestvico si vzel, ampak v roku 7,8 let bodo bili ti avtomobili konkretno popravljani. Že trenutno je sitaucija zelo podobna, praktično imajo "bogataši" avtomobile po 5, 6 let, potem pa se jih znebijo, ker stvari začnejo crkvat kot po tekočem traku.

Bolje je odnesejo samo avtomobile brez opreme. Kjer nima iti kaj norobe, ker ničesar ni.

Mondea ne, njihove TDCi mašine se izrazito veliko kvarijo. Čeprav je omenjeni iz nove serije (ki jo v praksi ne poznam), lahko povem, da je prešnja generacija bila obupna.
Photography is an immediate reaction, drawing is a meditation.
http://www.youtube.com/watch?v=O2WKoN8K6nI&feature=share

Dami ::

Smo mel civic 1.6esi ene 9let z 220k km in poleg standardnih servisov je blo treba sam auspuh 2x nazaj zašvasat kr je dol padal (nesposobni mehaniki pač). Če maš dnar (pač kr jih maš šele od 2005 dalje) priporočam accord 2.2 dizl, naš ma prek 120k km že in dela ko nov. Po drugi strani pa cordoba 1.9tdi razpada Sicer mašina še dela, sam vse druga kar še ni crknalo, bo garant v prihodnjem letu. Sam upam da bo nova mazda3 1.6 k jo dobim drug tedn, vredna svojga dnarja (čeprav dvomim ker 20k je velik).
Don't worry about me. The bleeding is just the begining of a healing process.

M-XXXX ::

Super Sonic: to kar si napisal definitivno drži, vendar to ravno ne moeš šteti v pokvarljivost, ampak le v šparanje z materiali:D

Ne vem kakšno časovno lestvico si vzel, ampak v roku 7,8 let bodo bili ti avtomobili konkretno popravljani. Že trenutno je sitaucija zelo podobna, praktično imajo "bogataši" avtomobile po 5, 6 let, potem pa se jih znebijo, ker stvari začnejo crkvat kot po tekočem traku.

Podatek je iz neke strani (se mi zdi da Nemška), ki je bila tudi tukaj na ST že kar nekajkrat linkana. Ve slučajno kdo, kaj mislim?

Malajlo ::

Madonca, kako vi kupujete avtomobile....
Rabim avto. Kaj svetujete?
In potem takoj avtomobili za pet letnih plač. Pa ne italijana. Pa ne francoza. Pa ne...

Če kupuješ avto, potem povej, koliko denarja si pripravljen dati. Potem ali bi imel kombi ali karavana ali kupeja. Naj bo na bencin? Dizel? Plin? Štiri sedeže? Pet sedežev? Sedem? Isofix? Klima? Odpor do: ???

Avto.net. Poklikaš opremo, koliko denarja imaš. Potem pa gledaš, kaj dobiš za ta denar. Od tistega, kar je na voljo, ti nekaj avtomobilov priraste k srcu. Preveriš cenovno samo te. Pokukaš še druge letnike. Na koncu ti ostanejo trije avtomobili. Pet mogoče.
Iz slik približno vidiš, v kakšnem stanju je avto. Če ima zgonjene stopalke (pedala), pa kilometrov pod 100.000, je prevrten. 1. lastnik, 2. lastnik. Karamboliran. Garažiran. Knjiga... Se odločiš, greš pogledat.

Preden greš pogledat, lahko povprašaš na forumih vseh teh silnih znamk, kaj folk meni o tem. Usul se bo plaz nasvetov, kam pogledati, kaj preveriti, kam brcniti in tako dalje. Na ST forumu pa boš izvedel samo to, da je Audi zakon. Vse ostalo so pa rikše.

http://www.vwklub.com/forum/
http://www.fiat-klub.si/forum ali Katerega Fiata naj kupim? ali Ali kdo pozna ta avto?
http://www.citroenar.com/
http://www.renault-klub.si/forum/index....
http://www.skoda-team.com/forum/

Nabrž mi ni treba ostalih znamk ddajati?

(vozim že drugega Fiata, nisem več navdušen nad Francozi)

energetik ::

Malajlo, dobro napisano. Ampak eni bi očitno radi, da jim izberemo avto, pripeljemo na dom pa še plačamo mogoče.

Ciklamen ::

+ naredimo še servis (če še ni).

Se strinjam z Malajlo, lahko mi podajamo bogve kakšne avte, ampak nekam čudno se mi zdi da naslovnika teme ni blizu niti več (doh?).

Dokler v glavi ne boš pošlihtal koliko si pripravljen odšteti, kaj gledaš pri avtu (tip avtomobila), do koliko km prevoženih gledaš, mašina (dizel, bencin) se lahko samo slikaš.
- End of the Post ->

T0RN4D0 ::

Hm, zakaj? Če nima finančnih težav lahko z lahkoto impulzivno pač kupi avto ki mu je všeč, ljubezen na prvi pogled tako rekoč. Medtem ko se eni zejbavamo in preštudiramo vse modele, vse motorje, vse napake, porabo vsake variante, so drugi sposobni mirno kupit najbolj simpatičen avto in basta.

Tako da odgovori v tej temi bi morali biti bolj v stilu kakšen avto si mi kot posamezniki izbrali za vsakodnevno vožnjo v službo... Ni treba nobene znanosti, če nimaš nobenih podatkov si pač izmisliš svoje :]
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.

Ciklamen ::

Ja potem si pa jaz lahko zamislim kateri avto bi mel: Golf GTI, M3, itd.

Ni poanta v tem kaj bi ti kupil, poanta je v tem kaj si on namerava kupit. In jaz mu že ne nameravam kazati avta katerega bi jaz kupil, dooh doesn't make sense.

Če ne ve kaj bi rad od avta pač naj ne kupuje. Basta.
- End of the Post ->

LordTado ::

volvo
-------------------------------------------------------------------------------
NAVIJ MAŠINO , PORIHTAJ SISTEM :))
-------------------------------------------------------------------------------

D3m ::

lada niva ^^ ali renault 5 pa bo zadovoljen.
|Chieftec 750W Turbo|,|AMD Phenom II 945|,
|Geil 2x2 GB|,|ASUS M4N68T-M LE V2|,|Thermaltake Viking|
|Seagate 500GB+SSD Kingston V300|,|Sapphire Radeon HD 6870|
strani: « 1 2


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Zbijanje št. prevoženih km na števcih avtomobilov (strani: 1 2 3 4 5 )

Oddelek: Na cesti
20926262 (17069) kixs
»

Mnenja glede menjave avta

Oddelek: Loža
453318 (2534) oldguy
»

Kateri rabljen dizel kupiti - zaenkrat izbran seat ibiza sportrider (strani: 1 2 )

Oddelek: Kaj kupiti
526753 (5786) tomaz321
»

Stroski avta (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
575337 (3888) Poldy
»

Katerega karavana se najbol splača kupit (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Loža
1148298 (6826) IceIceBaby

Več podobnih tem