» »

Avtomobilski akumolator-polniti ali ne?

Avtomobilski akumolator-polniti ali ne?

;-) ::

Danes mi radio igra že 4 ure neprekinjeno konkretno (stari je vzel moj avto na piknik) avta ne prižiga in ga nebo pomoje jutri do jutra:) Ker je akumolator že star kakih 6 let in je samo 75Ah in je že dosti pretrpel mislim da jutri nebo variante da mi avto vžge. Se da akumolator napolnit ali se bojo celice ob takem dogajanju uničle in bolje da kar novega vzamem zravn.

KandazaR ::

Če ne bo vžgal ga probaš napolniti. Novega lahko potem še vedno kupiš. Drugače pa je pri bajti avto, ki ma že 9 let isti 75 Ah akumulator pa še kar dela 8-).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: KandazaR ()

;-) ::

Ja meni pozimi včasih že slabo vžiga avto, pa 2 ojačevalca brez kondenzatorja delata svoje pr ugašenem avtu.

connel ::

Čisto spraznit ga nikakor ne smeš, nekako dvomim da ti bo jutri še delal :D

Pyr0Beast ::

Avtomobilski akku se pri praznenju pod polovično kapaciteto poškoduje.

Drugače pa vžgati na porivaje, mora pa akku imeti vsaj toliko soka, da kontrolne lučke prižge.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

;-) ::

Avto je vžgal iz prve, čeprav še je radio igral ko sem prišel zjutraj. Hvala za pomoč.

fosil ::

Avtomobilski akku se pri praznenju pod polovično kapaciteto poškoduje.

Poškoduje? V kakšnem smislu?
Pred časom se mi je namreč aku v avtu popolnoma spraznil (prižgane luči), vendar v redu dela.
Tako da me zanima ali lahko pričakujem kakšne trajne posledice.
Tako je!

Pyr0Beast ::

Poškoduje se struktura plošč. Štartni akkuji niso bili nikoli namenjeni praznenju.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Šimpanz ::

Ma ja moja je v zadnjem letu že vsaj 3x pustila prižgane luči čez vikend tako da smo morali avto užgati s pomočjo drugega avtomobila. Akumulator še vedno dela.

Hitch-Hiker ::

Jaz sem parkrat pozabil luči. Recmo 5x pa je akumulator šel rakom žvižgat. Sicer je bil mal starejši pa vendar.

;-) ::

Moj pa zdrži čuda, pozimi sem že mislil da ga bo treba menjat ker ko sem prišel do prvega križišča mi je avto ugasnil enih parkrat, tak sem se prebil do bolj toplega vremena in zdaj je spet kul. Muziko pa vedno poslušam pri ugasnjenem avtu tud na piknikih in če gremo na igrišče pa brez problema vžge.

Včeraj ga je stari sam vžgal za sekundo da je videl če vžge okol polnoči nato je spet do jutra igral. Pomoje je tud odvisno na kak akumolator naletiš, v drugem avtu sem samo eno uro poslušal glasbo pri ugasnjenem z skoraj novim akumolatorjem in avto ni več vžgal.

Scorpia ::

Da se bo akumulator spraznil ni skrbet, meni je avtoradio na 45ah akumulatorju 14 ur delal in avto je še zmeraj noromalno zalaufal. Avtoradio nima spet neke porabe, pa tudi pri meni je bil akumulator v letih. Je pa spet druga zgodba z ojačevalci, men je uspel akumulator boschev 54 ah, zdržat 5 ur, in je tud normalno užgal. Več pa do zdej še nisem uspel poganjat na ojačevalec, mogoče bo letos spet kakšn maratonski piknik pa poročam.
////

fosil ::

Poškoduje se struktura plošč. Štartni akkuji niso bili nikoli namenjeni praznenju.

In kaj to pomeni v praksi?
Torej po domače povedano.
Tako je!

Brane2 ::

To pomeni v praksi, da so taki akuji crap.
Da čeprav na akuju piše 75Ah, bognedaj, da ga sprazniš do tja.

Če je nov, ne bo crknil, se mu bo pa poznalo. Če je star, ga stvar lahko pohabi.

Elcheapo akuji imajo podano, da jih lahko do konca sprazniš samo ene 30-krat.
On the journey of life, I chose the psycho path.

;-) ::

Lahko aku tak crkne da niti z drugim avtom nemoreš pržgat avta?

To bi lahko bil najbolj črn scenarij ka se mi lahko zgodi kdaj, pa da slučajno nimaš 60€ zravn al kok prije novi. Ker vžigalne kable mam skoz v avtu.

Brane2 ::

Težje, ne pa nemogoče.
On the journey of life, I chose the psycho path.

Brane2 ::

In če kupuješ aku, se vedno ozri po malo boljši seriji, ki je ponavadi namenjena takstistom itd.

Pri Topla akujih to pomeni, da ne vzameš elcheapo rdečega ampak vsaj belega.
In da ne vzameš takega, kot piše v knjižici, ampak čimvečjo kapaciteto, ki jo lahko brez težav spraviš not.

Mislim, če ga misliš tako obremenjevati in če bi rad zmanjšal možnost težav zaradi njega, ti najbrž v ta namen ne bo težko dati desetaka ali dva več...
On the journey of life, I chose the psycho path.

;-) ::

Zdaj imam topla belega in ga ne mislim menjat dokler me ne pusti na cesti, ker sem več kot zadovoljen da že tako dolgo dobro služi.

dëych ::

To je tud odvisn od same izvedbe/zgradbe akuja. Drugače pa ni dobr za aku, da v prazno nabijaš musko brez, da bi ga zraven polnil (ok, avtoradijo ni nek problem, če imas pa bolj brutalne zadeve >0.5kW potem pa..). Dokler ne pade napetost tam pod 11V je še OK, kar je pa pod teh 11V pa težko, če bo zadeva "držala" dolgo..

darkolord ::

Lahko aku tak crkne da niti z drugim avtom nemoreš pržgat avta?
S kabli dejansko uporabiš akumulator drugega avta za vžig. Naprej pa avto dela na alternatorju. Če je aku fuč bo avto delal normalno, dokler je prižgan (če dela alternator).

Zgodovina sprememb…

;-) ::

deych lih pol kW mam na wooferju, prednega pa ne štejem ker tak ne porabi dost.

No pol pa se nimam česa bat če bom z kabli lahko v vsakem primeru pržgal avto.

Pyr0Beast ::

Če ti gre celica v stik ti lahko tak akku samo še stran vržeš (recikliraš). Če se boš s takim peljal je kar dobra nevarnost da zakuriš regulator na alternatorju ali pa poskrbiš da ti kislina lepo zalije mašino :)

Če nabijaš muziko pa res ni tako težko vsake 2 urici nažgati mašino, da lavfa pod štand gasom kakih 20 minut.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

Steinkauz ::

Je precej odvisno tudi od mašine ali bo vžgal ali ne. Jst mam letnik 99 TDI in se je spraznil enkrat do meje, ko ni vžgal mojega avta.
Sm dal akumulator v 2007 1.6 HDI je vžgal brez problema.

Scorpia ::

Steinkauz, to ni odvisno od mašine ampak od izkorista štarterja. Glede na to da je letnik 99 je lahko štarter na polno zabasan ali pa so ščetke pri koncu in zato požre več toka da lahko sploh obrme.
Za taksiste je spet druga stvar, sicer tisti beli aku so ok ampak vseeno crkavajo po dveh letih intenzivne rabe. Avto se namreč nonstop užiga in se vozi večinoma kratke relacije, tolk da se akumulator ne uspe napolnit. Po enem letu in pol se močno pozna obrabljenost akumulatorja. Ker tak akumulator ubistvu spet ni za stran metat, ga mi ponoči če se le da, ga polnimo. Na tak način občutno podaljšamo življensko dobo akumulatorja. Tudi sam to na svojem boschevem ki je tudi precej dražji, to počnem če ne grem neki časa na dolgo vožnjo. Tudi pri akustiki se močno pozna ko ne utripajo luči, po 5 dneh recimo pa se mi pozna če se sam v službo peljem.
////


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Avto ne vzge

Oddelek: Na cesti
184444 (3414) jocoj
»

akumulator dci1.5 (strani: 1 2 )

Oddelek: Loža
5518771 (14029) tireleap
»

Naj kupim nov akumolator ? (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
508954 (7854) RejZoR
»

VW GOLF IV 1.9 TDI PROBLEM Z VŽIGOM

Oddelek: Na cesti
3911698 (11097) SkIDiver
»

Polnenje akumulatorja

Oddelek: Na cesti
287287 (6901) Brane22

Več podobnih tem