» »

Izbira med konkretnimi modeli LCD TV

Izbira med konkretnimi modeli LCD TV

brett ::

Zdravo!

Odločam se za nakup novega tv (za sedaj "igra" še stara katodna "tevejka").
V igri so sledeči modeli LCD (ogledal sem si jih tudi v živo):
1. SONY KDL 40Z4500 IN KDL 40Z5500 (lanski in letošnji model) Je bistvena razlika sploh? Prodajalci pravijo, da je lanski model celo boljši??!
2. LG 37LH7000
3. PHILIPS serija 8404 (37")

Cena tu ne igra vloge, ker ga ne bom dobil po prodajni ceni. Npr. SONY-ev model je po redni ceni precej dražji od ostalih dveh.
Me pa zanima razlika v kakovosti, zanesljivosti, prednosti (slabosti) posameznega modela, itd.
Sam sem bolj laik in ko sem vse te tri (SONY kdl 40Z5500 nisem videl) tv-je gledal v živo (ne na enem mestu), mi je osebno najbolj všečno delovala SONY-eva slika. Zato sem tudi najbolj nagibam k njej.
Kaj pa vaša mnenja o teh modelih? Posamezno in primerjalno!

Najlepša hvala za odgovore in lep pozdrav

A
  • spremenil: brett ()

LapD ::

Primerjaš Ferrarija in Fičota?

Z serija je vrh ponudbe pri Sonyju, navedena LG in Philips pa srednja reč. Če te cena ne zanima je odločitev logična.
web&motion designer

brett ::

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brett ()

brett ::

Primerjaš Ferrarija in Fičota?

Z serija je vrh ponudbe pri Sonyju, navedena LG in Philips pa srednja reč. Če te cena ne zanima je odločitev logična.


No ravno take razlike najbrž ni no ;)
Cenovno sta si LG in PHILIPS dokaj blizu, SONY pa za 2 do 3 stotake višje. Govorim o spletni ponudbi. Na kraju samem, med trgovci pa so cene drastično različne.

Kot sem rekel-same slike so mi dokaj slične (res da je SONY-ev lepotec na 1. mestu!! in sem 75% nagnjen k njemu), zanimajo me še ostale prednosti SONY-a oz. vaše izkušnje z vsemi tv-ji.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: brett ()

brett ::

Kaj pa bi bilo primerljivo izbranemu SONY-evemu tv pri PHILIPS-u in LG-ju?

Hvala

tomos ::

Lahko pobrskaš še na http://www.avforum.si/index.php