Forum » Kaj kupiti » Dinokomp
Dinokomp
Temo vidijo: vsi
Epialt ::
@Epialt
danes je dva tedna od naročila, če mi danes ne odgovori na email ki sem jim ga poslal 2 dni nazaj bom preklical naročilo, tako da ne čakat mene. :)
O tem govorim, ni šans da js probam pol na srečo če tko poslujejo.
Sam delam v podjetju kjer odgovarjam na 50+ mailov na dan.
Da bo mene kdo hotu nategnat s stavkom "nimamo časa". Right.
Če par dni ne odgovoriš na mail je jasno da ti ni mar / nekaj skrivaš.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
RejZoR ::
Kakor vem je Dinokomp one man shop. Če ti cel dan sediš pred računalnikom in odgovarjaš na 50 mailov to ne pomeni nič. Pač delaš samo to oz imaš računalnik vedno na dosegu, da lahko spremljaš to.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
RejZoR ::
Moraš razumet, da ima večino komponent, ki niso za prodajo na kile po naročilu. Če imaš naročen cel sistem pač zna mal dlje trajat, da vse dobi. Ne vem, sam imam dobre izkušnje, pa sem kar precej kupoval pri njih in se mi je komunikacija vedno zdela zelo dobra.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
Epialt ::
Dobro, verjamem da zna bit na trenutke panika in da komponente ne pridejo takoj. Sam iskreno menim, da bi lahko bila komunikacija boljša.
Vsakemu se lahko zgodi, samo daj ljudem vedet in jih ne ignorirat. Dvomim da človek nima časa na "50" mailov odgovorit.
Magari copy-paste: Se opravičujemo za zamudu, imamo težave z dobavo, or whatever.
Pač ne puščat folk v temi.
Vsakemu se lahko zgodi, samo daj ljudem vedet in jih ne ignorirat. Dvomim da človek nima časa na "50" mailov odgovorit.
Magari copy-paste: Se opravičujemo za zamudu, imamo težave z dobavo, or whatever.
Pač ne puščat folk v temi.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: Epialt ()
Brias ::
tole pravi dino ... :)
from:xxxxxxxxxxx
to:office@dinokomp.at
topic: popravite dobavne roke ...
dolgo casa sem ljudem priporocal vase podjetje, sedaj vas bom zaenkrat dal na pavzo, vsaj dokler ne popravite napisanih rokov pri dobavi, ...
dovolj bo ze, ce artiklom, ki imajo dobavo od 2-6 dni, napisete 2-14 dni ... pa naj clovek prosto izbere ...
lahko tudi zaposlite nekoga, ki bo enkrat na dan odgovarjal na maile ...
ljudje na slotech-u vas ze skoraj enacijo z AGTjem ...
niste slaba firma, ljudje so razumni, vse dokler poteka neka komunikacija ...
LP,
odgovor DINO:
Lep pozdrav
Glede cesa se to gre?
Roki dobave so predvideni in niso fiksni
Je pa sedaj nastala tezava, saj je dostavna sluzba od
dobavitelja imela dolocene tezave z dobavo izdelkov zaradi
praznikov in smo/bomo prejeli vsa narocila z par dnevno
zamudo
Maili se odgovarjajo sproti, je pa res, da imamo trenutno
tezave s serverjem in ze iscemo drugega ponudnika te
storitve, saj tako ne moremo vec poslovat - maile dobivamo z
zamudo ali pa jih sploh ne dobimo
Mit freundlichen Grüßen
Dinokomp GmbH / Support & Service Center
from:xxxxxxxxxxx
to:office@dinokomp.at
topic: popravite dobavne roke ...
dolgo casa sem ljudem priporocal vase podjetje, sedaj vas bom zaenkrat dal na pavzo, vsaj dokler ne popravite napisanih rokov pri dobavi, ...
dovolj bo ze, ce artiklom, ki imajo dobavo od 2-6 dni, napisete 2-14 dni ... pa naj clovek prosto izbere ...
lahko tudi zaposlite nekoga, ki bo enkrat na dan odgovarjal na maile ...
ljudje na slotech-u vas ze skoraj enacijo z AGTjem ...
niste slaba firma, ljudje so razumni, vse dokler poteka neka komunikacija ...
LP,
odgovor DINO:
Lep pozdrav
Glede cesa se to gre?
Roki dobave so predvideni in niso fiksni
Je pa sedaj nastala tezava, saj je dostavna sluzba od
dobavitelja imela dolocene tezave z dobavo izdelkov zaradi
praznikov in smo/bomo prejeli vsa narocila z par dnevno
zamudo
Maili se odgovarjajo sproti, je pa res, da imamo trenutno
tezave s serverjem in ze iscemo drugega ponudnika te
storitve, saj tako ne moremo vec poslovat - maile dobivamo z
zamudo ali pa jih sploh ne dobimo
Mit freundlichen Grüßen
Dinokomp GmbH / Support & Service Center
Brias ::
Zaenkrat nisem zadovoljen z dinotom, naročil sem komplet pc. Naročeno pri dinokomp.at 11.04. Jutri bo dva
tedna od oddaje naročila, še vedno nimam nobene informacije. Od 15.4 je status naročila: Naročeno. Na email seveda ne odgovarja.
imam isto tezavo 2-6dni my ass :)
kdaj si tocno narocil in tocen znesek>?
s6c-gEL ::
Ne mero en človek:
1. odgovarjati na maile
2. raznašati robo po SLO/AT
3. kupovati naročeno robo
4. razno
1. odgovarjati na maile
2. raznašati robo po SLO/AT
3. kupovati naročeno robo
4. razno
3man ::
RejZoR ::
Z davki šmugla toliko kot šmuglajo Google, Facebook in miljavžent drugih firm. Pač ima firmo registrirano tud v avstriji kjer je davek nižji. Je pa poštnina višja. Nakoncu moraš preračunat kaj se bolj splača. Za manjše stvari po 1 kos je slovenija boljša, za večje nakupe pa avstrijski. That's all.
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
PNG ::
PugPlug ::
Pri Dinokompu nameravam kupiti komponenente v vrednosti 250EUR. Zanima me če ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije pri njih (sem opazil, da so odzivi mešani - nekateri bolj drugi manj zadovoljni)?
Lep pozdrav
Lep pozdrav
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: PugPlug ()
Leprechaun ::
Jaz imam mešane občutke.
Pri njih sem uveljavljal garancijo za napajalnik (ventilator je bil absolutno preglasen) in sedaj čakam že 41 dan :), tako, da z hitrostjo (vsaj pri reklamacijah) nikakor ne morem biti zadovoljen.
V tem obdobju imam namesto 280x x2CF in 650W napajalnika v sistemu prastaro grafiko ATI 4770 in prastari napajalnik - nek LC power 600W.
Če mi nazaj na koncu slučajno podtaknejo še identičen napajalnik z ne-odpravljeno napako .... ;) pa bo veselo.
Pri njih sem uveljavljal garancijo za napajalnik (ventilator je bil absolutno preglasen) in sedaj čakam že 41 dan :), tako, da z hitrostjo (vsaj pri reklamacijah) nikakor ne morem biti zadovoljen.
V tem obdobju imam namesto 280x x2CF in 650W napajalnika v sistemu prastaro grafiko ATI 4770 in prastari napajalnik - nek LC power 600W.
Če mi nazaj na koncu slučajno podtaknejo še identičen napajalnik z ne-odpravljeno napako .... ;) pa bo veselo.
*************************************************************
s1m0n ::
Garancija za moje pojme ni problem, upočasni se pri komunikaciji, ki je žal prepočasna (nimajo za to namenjene delovne sile).
Drugače so meni uredili reklamacijo/garancijo konkretno in sem bil zadovoljen. Na celoten sistem v podpisu sem čakal dan-dva več kot teden dni!
Jih pa razumem, da se včasih dobava kakšne komponente zavleče pa ne zaradi njih.
Drugače so meni uredili reklamacijo/garancijo konkretno in sem bil zadovoljen. Na celoten sistem v podpisu sem čakal dan-dva več kot teden dni!
Jih pa razumem, da se včasih dobava kakšne komponente zavleče pa ne zaradi njih.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: s1m0n ()
RejZoR ::
Leprechaun je izjavil:
Jaz imam mešane občutke.
Pri njih sem uveljavljal garancijo za napajalnik (ventilator je bil absolutno preglasen) in sedaj čakam že 41 dan :), tako, da z hitrostjo (vsaj pri reklamacijah) nikakor ne morem biti zadovoljen.
V tem obdobju imam namesto 280x x2CF in 650W napajalnika v sistemu prastaro grafiko ATI 4770 in prastari napajalnik - nek LC power 600W.
Če mi nazaj na koncu slučajno podtaknejo še identičen napajalnik z ne-odpravljeno napako .... ;) pa bo veselo.
Sej jih ne servisirajo oni. Ti pošlješ komponento k njim, oni pa jo pošlejo naprej na uradni servis (to delajo vse trgovine). Sam sem pred leti poslal ASUS plato v reklamacijo in sem dobil novo, trajalo pa je precej manj kot 45 dni...
Angry Sheep Blog @ www.rejzor.com
hmm? ::
zato sem jaz raje plačal malenkost več pri slotech-u. Dostava je bla hitrejša kot je predvideval rok dobave. Od dinokompa pa sem tudi dobival malce "smešne" odgovore z zamudo in sem se zaradi tega raje odločil za slotech (isti build). Edino sestava je bila nekoliko šlampasta sam dvomim da bi pri dinokompu blo kaj bolje.
Leprechaun ::
Leprechaun je izjavil:
Jaz imam mešane občutke.
Pri njih sem uveljavljal garancijo za napajalnik (ventilator je bil absolutno preglasen) in sedaj čakam že 41 dan :), tako, da z hitrostjo (vsaj pri reklamacijah) nikakor ne morem biti zadovoljen.
V tem obdobju imam namesto 280x x2CF in 650W napajalnika v sistemu prastaro grafiko ATI 4770 in prastari napajalnik - nek LC power 600W.
Če mi nazaj na koncu slučajno podtaknejo še identičen napajalnik z ne-odpravljeno napako .... ;) pa bo veselo.
Sej jih ne servisirajo oni. Ti pošlješ komponento k njim, oni pa jo pošlejo naprej na uradni servis (to delajo vse trgovine). Sam sem pred leti poslal ASUS plato v reklamacijo in sem dobil novo, trajalo pa je precej manj kot 45 dni...
Mi je popolnoma jasno, da pošljejo naprej na servis (v mojem primeru v tujino), ampak 41 dni se mi zdi kljub vsemu absolutno predolgo.
Jih bom danes poklical pa preveril, če se jim že sanja kdaj bi lahko prispel.
Drugače pa se bo čez 4 dni iztekel tudi 45 dnevni zakonski rok ...
*************************************************************
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Leprechaun ()
Leprechaun ::
Aha sem jih danes poklical, pa so mi sporočili, da je nov napajalnik na poti :). Ker stare serije več ne izdelujejo, dobim primerek iz nove.
star: http://www.lepatek.com/eng/product_cont... 650W
bodoči: http://www.lepatek.com/eng/product_cont... 700W
Tako, da sem zadovoljen :).
star: http://www.lepatek.com/eng/product_cont... 650W
bodoči: http://www.lepatek.com/eng/product_cont... 700W
Tako, da sem zadovoljen :).
*************************************************************
dammyboy ::
Mene pa zanima nakup celotnega sitema pri njih in je moje vprašanje, če lahko naročim na at strani in osebno prevzamem v rušah? Ker dobo sem vtis, da bom prihrano kakih 100 eur če kupim prek at strani...
lesi ::
Pri Dinokompu nameravam kupiti komponenente v vrednosti 250EUR. Zanima me če ima kdo izkušnje z uveljavljanjem garancije pri njih (sem opazil, da so odzivi mešani - nekateri bolj drugi manj zadovoljni)?
Lep pozdrav
Crknila mi nova MSI R9 290, poslal nazaj po 13 dneh dobil novo po posti... Komunikacija slaba samo pa zrihtajo
NoBoDy191 ::
Vprašal bi samo, ce ce narocis preko Dinokomp.at a lahko placas po prevzetju ( da ti pripeljejo in jim ti potem placas)???
Lp.
Lp.
starboi ::
NoBoDy191 ::
lonewolf_ ::
Jaz grem vedno osebno dvignit, enkrat me je celo poklical, če sem doma, ker ima pot mimo mene in mi dostavil brez stroškov...
Nov napajalnik, ki je čivkal sem zapeljal tja, po 15min ugotovili za kaj se gre, zamenjali, ostali dve uri pa se menli o fuzbalu ter firmah...
Nov napajalnik, ki je čivkal sem zapeljal tja, po 15min ugotovili za kaj se gre, zamenjali, ostali dve uri pa se menli o fuzbalu ter firmah...
R7 5700G + NH-U12P SE2 | Ballistix 2x8Gb 3000MHz
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
Mortar Titanium | P1 500GB | Exos 3TB | SSD MX500 1TB
beQuiet 700W Gold | Fractal Design Define S
particle ::
No jaz sem svoje komponente kupil pri njih, za kolege naročeval veliko raznih komponent, vedno zadovoljen. Poslal sem RAM v garancijo, in so ga zamenjali v roku enega tedna. Vedno pokliče pol ure prej, nekajkrat mi tudi ni bilo potrebno plačati poštnine. Dostavljalca oba prijazna.
Seba22 ::
Pozdravljeni!
Jas sem jim 20.5.2014 pelal nazaj grafično(gtx 770),to je že približno en mesec od tega pa še vedno čakam.Me že malo mika da bi jih poklical in se pozanimal kako je s stvarjo,ker te roke glede garancije majo res dolge kot zgleda.Bom jih jutri poklical in bom vido kak je na stvari,drugače pa jim po zakunu ostane še neke približno 14dni cajta in morajo dat novo.Ja glede časa garancije se res malo devajo ampak ok bom vido kako se bo to vse skupaj izteklo.
Jas sem jim 20.5.2014 pelal nazaj grafično(gtx 770),to je že približno en mesec od tega pa še vedno čakam.Me že malo mika da bi jih poklical in se pozanimal kako je s stvarjo,ker te roke glede garancije majo res dolge kot zgleda.Bom jih jutri poklical in bom vido kak je na stvari,drugače pa jim po zakunu ostane še neke približno 14dni cajta in morajo dat novo.Ja glede časa garancije se res malo devajo ampak ok bom vido kako se bo to vse skupaj izteklo.
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
Janac ::
Ko bo 45 dni lepo pošlješ email na tržno + dinokompu kjer lepo zahtevaš novo grafo in to je to.
Vedno tak delam. Pošljem, jih vprašam če so prejel in od tistega dneva štejem dneve. Oni lepo pozabjo jaz pa 45 dan zahtevam novo. Govorim pa nasplošno.
Vedno tak delam. Pošljem, jih vprašam če so prejel in od tistega dneva štejem dneve. Oni lepo pozabjo jaz pa 45 dan zahtevam novo. Govorim pa nasplošno.
Loocas ::
Če si kupil pri avstrijskem Dinokompu, potem si kupil pod pogoji avstrijske zakonodaje, kjer ni ne duha ne sluha o 45 dneh... lohk čakaš tud 145 dni.
Matev - najslabši troll vseh časov
Seba22 ::
Ne kupil sem na dinokomp.si strani tako da velja naša zakonodaja,torej 45 dni
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Ganon ::
Sem se registriral na dinokomp.at. V emailu piše "KLIKNITE ZA POTRDITEV REGISTRACIJE" in potem na njihovi strani dobim obvestilo "PRIŠLO JE DO NAPAKE E-mail ne obstaja v naši bazi. Prosimo, da se ponovno registrirate." Če se ponovno registriram, pa mi napiše, da je email že v uporabi.
krispe ::
probaj se registrirat preko dinokomp.si
MSI Z97 MPower/i7 4790K + H110/GTX 970/8GB 1866Mhz/SSD 830/760T/LG 34"
Shadow666 ::
Tkole bom rekel,
prvo poslovanje z njimi brez problemov,
drugo poslovanje , ker je šlo za menjavo grafične kartice, že problemi in kompliciranja,
višek pa je bil pri zadnjem naročanju, kjer sem se odločil, da pri njih naročim cel računalnik in mi ga sestavijo.
Vse lepo in prav(čeprav so glede na obljubljeno že zamujali z dostavo) dokler ne prižgem računalnika, sestavljen super, kabli speti profesionalno, pri vezavi brez napak.
Ko sem prižgal računalo, se je takoj pojavil visok ton hrupa iz napajalnika.( Glede na to da so računalnik prižgali, po njihovih besedah nastavili BIOS in ga po nastavljanju ugasnili, mi ni jasno, kako lahko spustiš mimo tak zvok.) Torej, ok, (glede na to da je bil vzet na firmo, so rekli , da menjava blaga oz vračilo blaga in kupnine ne pripadata, prav tako ne menjava), pokličem, pošljem posnetek in vprašam kako je s tem. Oba rečeta, da ni nič nenavadnega in da ni razloga za vračilo, prav tako, da če se mi zdi, da roba ni ok, lahko pač vrnem in čakam na servis do 40 dni plus dnevi za pošiljanje tja in nazaj. V tonu glasu ni bilo nobene prijaznosti, prej čista zdolgočasenost in nezainteresiranost, tako da dobiš filing, da nisi vreden nič, tudi če tam pustiš 1000 in več €.
V jezi in razočaranju nad odnosom in garantirano dolgo čakalno dobo,
sem pač rekel "je**š" garancijo in odprl napajalec/ventilator ( katerega sem sumil za brenčanje) in preveril kaj je sploh bilo. Šlo je za počen ležaj, zamenjal vent in sedaj je mir. ( Napajalec je XFX PRO serija).
Verjetno me ne vidijo več. =)
prvo poslovanje z njimi brez problemov,
drugo poslovanje , ker je šlo za menjavo grafične kartice, že problemi in kompliciranja,
višek pa je bil pri zadnjem naročanju, kjer sem se odločil, da pri njih naročim cel računalnik in mi ga sestavijo.
Vse lepo in prav(čeprav so glede na obljubljeno že zamujali z dostavo) dokler ne prižgem računalnika, sestavljen super, kabli speti profesionalno, pri vezavi brez napak.
Ko sem prižgal računalo, se je takoj pojavil visok ton hrupa iz napajalnika.( Glede na to da so računalnik prižgali, po njihovih besedah nastavili BIOS in ga po nastavljanju ugasnili, mi ni jasno, kako lahko spustiš mimo tak zvok.) Torej, ok, (glede na to da je bil vzet na firmo, so rekli , da menjava blaga oz vračilo blaga in kupnine ne pripadata, prav tako ne menjava), pokličem, pošljem posnetek in vprašam kako je s tem. Oba rečeta, da ni nič nenavadnega in da ni razloga za vračilo, prav tako, da če se mi zdi, da roba ni ok, lahko pač vrnem in čakam na servis do 40 dni plus dnevi za pošiljanje tja in nazaj. V tonu glasu ni bilo nobene prijaznosti, prej čista zdolgočasenost in nezainteresiranost, tako da dobiš filing, da nisi vreden nič, tudi če tam pustiš 1000 in več €.
V jezi in razočaranju nad odnosom in garantirano dolgo čakalno dobo,
sem pač rekel "je**š" garancijo in odprl napajalec/ventilator ( katerega sem sumil za brenčanje) in preveril kaj je sploh bilo. Šlo je za počen ležaj, zamenjal vent in sedaj je mir. ( Napajalec je XFX PRO serija).
Verjetno me ne vidijo več. =)
Shadow666 ::
Jaz sem vedno dal lepo besedo za njih,
s telim so se mi pa totalno zasrali, par let nazaj so bili na čisto drugi ravni odnosa in poslovanja.
s telim so se mi pa totalno zasrali, par let nazaj so bili na čisto drugi ravni odnosa in poslovanja.
Shadow666 ::
UPDATE: So mi pa čudežno po tem, ko sem objavil mnenje na Slotech,
poslali mail, da so obvestili delodajalca in naj zadevo vrnem, da bo brez problema zamenjana.
Brez besed.
poslali mail, da so obvestili delodajalca in naj zadevo vrnem, da bo brez problema zamenjana.
Brez besed.
Seba22 ::
Jah pri meni trenutno ni nič bolje z reklamacijo moje grafične(MSI GTX 770).Grafično sem pelal na reklamacijo 20.5 2014,torej se jutri izteče 45 dnevni rok.Tak ko sem v enem mojih zgornjih postov napisal da jih bom poklical,ker je že približno 1 mesec od tega in me je pač zanimalo kako je na stvari trenutno in sem jih potem takoj drug dan.Pa me tipo vpraša za katero grafično gre in mu povem za kateri model gre in mi reče naj mu pošlem email z natančnimi podatki in sem poslav email še isti dan zvečer,torej 18.6 2014. in do sedaj še nisem dobil odgovora.Pa še rekel mi je do oni nimajo nič s tem da kao servis sporoči kako in kaj baje tako mi je zatrdil,itak pa je jutri 45. dan od kar sem jim to tja pelal.Jutre jih pokličem in zahtevam takoj nov izdelek!In jim dam čas do drugiga petka drugače se obrnem na inšpekcijo!Bom videl kako se bo to izteko vse skupaj do drugiga petka.Zaenkrat pa ne priporočam nakupa pri dinokompu,samo zaradi reklamacij,ker imajo neprofesionalen odnos s strankami glede reklamacij in sploh neveš kako in kaj je na stvari in čakaš v negotovosti kot pes na kost.
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
Shadow666 ::
Dejstvo je , da imajo premalo osebja, manjka jim ena oseba, ki bi se odzivala na maile in klice,
ter sproti reševala in odgovarjala na probleme. Tako pa z novim odprtim rčunalnikom lahko čakaš po en mesec na komponento.
Če bi vsaj pri prvem klicu malce več povedali ali pa potem sporočili kako in kaj, pa pač pustijo čakati.
ter sproti reševala in odgovarjala na probleme. Tako pa z novim odprtim rčunalnikom lahko čakaš po en mesec na komponento.
Če bi vsaj pri prvem klicu malce več povedali ali pa potem sporočili kako in kaj, pa pač pustijo čakati.
Seba22 ::
UPDATE:Evo so me včeraj klicali in rekli da me čaka nova grafa in da lahko pridem po paket.Pomoje bi še me pustili čakat,če jih nebi poklical v petek in jih opomnil na rok 45 dni.Tako da zaenkrat sem zadovoljen je pa res da bi lahko malo kumunikacijo glede reklamacij izboljšali.
Asus ROG B650E|Ryzen 7800X3D|DDR5 32GB|NVMe SSD 3TB|EKWB AIO 360|RTX 4080
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Dell Alienware 27" 1440p GSYNC Ultimate|CAN-AM Renegade 1000cc 2022
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Seba22 ()
Shadow666 ::
Ja manjka jim komunikacije .... drugače se pomoje trudijo. Ne vem, bom pomoje vseeno raje probal še pri drugih v prihodnosti.
PNG ::
UPDATE: So mi pa čudežno po tem, ko sem objavil mnenje na Slotech,
poslali mail, da so obvestili delodajalca in naj zadevo vrnem, da bo brez problema zamenjana.
Brez besed.
LOL delodajalca. :D
UPDATE:Evo so me včeraj klicali in rekli da me čaka nova grafa in da lahko pridem po paket.Pomoje bi še me pustili čakat,če jih nebi poklical v petek in jih opomnil na rok 45 dni.Tako da zaenkrat sem zadovoljen je pa res da bi lahko malo kumunikacijo glede reklamacij izboljšali.
No, da ne boš ugibal, ti bom jaz povedal kako je. On dobi pokvarjeno grafično in jo pošlje v Nemčijo, Belgijo, whatever na popravilo. Oni tam odločijo kako in kaj in pošljejo odgovor. Vse kar je odvisno od njih je, da jo pošljejo naprej takoj ko jo dobijo, vse ostalo je izven njihovih rok.
Janac ::
Lahk bi bli fer pa osebku takoj zamenjali grafo, pa jo potem skompenzirali s tem kaj dobijo od RMA.
solatko ::
Janac - Ja firme imajo to na zalogi, ko pa dobijo iz servisa sporočilo, da je za skurjen izdelek kriva napačna montaža in ne priznajo garancije, pa trgovina to lepo požre. Vse za kupca.
Delo krepa človeka
PNG ::
galu ::
Lahk bi bli fer pa osebku takoj zamenjali grafo, pa jo potem skompenzirali s tem kaj dobijo od RMA.
Aha, in če je grafa skurjena zaradi prenavitja, flešanja, ipd. in servis zavrne garancijo pa naj trgovec iz svojega žepa plača 300€ na komad ali kaj?
Zresnite se no :|
A vi res mislite, da servisi to ugotovijo?
Tako to gre.
PNG ::
Odvisno kaki dan ima tip, ki jo dobi v roke...pa tudi sicer bi to pomenilo, da bi moral imeti dinokomp na zalogi čisto vsak komad iz prodajnega kataloga 2x, da bi lahko vračal. Tega NOBENA firma ne počne, tako da nehajte sanjati kukuruz.
mihec87 ::
Lahk bi bli fer pa osebku takoj zamenjali grafo, pa jo potem skompenzirali s tem kaj dobijo od RMA.
Povej vsaj eno rač. trgovino ki dela tako z izdelkom ki jim je bil dan v garancijo?
galu ::
Odvisno kaki dan ima tip, ki jo dobi v roke...
Kar seveda nima nobene veze. Če je grafika mrtva, nihče ne more vedeti, kaj jo je uničilo (kar velja za skorajda vse el. naprave, ker so dandanes enostavno preveč zakomplicirane), razen če so vidne fizične poškodbe (črno okoli čipa (skurjeno), ali pa poškodbe ob menjavi hladilnika).
Drugače pa v SLO takojšnje menjave izdelka (za enakega ali nekaj po želji kupca) praktično ni. V AT pa je to precej pogosta praksa, ampak je je, kolikor opažam, vseeno v počasnem zatonu.
Tako to gre.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: galu ()
PNG ::
Kar seveda nima nobene veze. Če je grafika mrtva, nihče ne more vedeti, kaj jo je uničilo (kar velja za skorajda vse el. naprave, ker so dandanes enostavno preveč zakomplicirane), razen če so vidne fizične poškodbe (črno okoli čipa (skurjeno), ali pa poškodbe ob menjavi hladilnika).
Seveda ima veze. Na vijakih se vidi če so bili manipulirani, na kondenzatorjih če je bila grafa navita (lahko se opazi, no), firmware BIOSa se lahko prebere tudi če je kartica brickana itd. Odvisno pa je, koliko se tipu da takrat s to specifično karto ukvarjati ali jo pač vrže na kup mrtvih in reče naj pošljejo novo.
Drugače pa v SLO takojšnje menjave izdelka (za enakega ali nekaj po želji kupca) praktično ni. V AT pa je to precej pogosta praksa, ampak je je, kolikor opažam, vseeno v počasnem zatonu.
Ja saj to ravno. NIHČE ne menjava mrtvo za novo, tako da bojkot dinokompa zaradi tega? OK, kje pa boš potem nabavil? :D Jaz sem imel v bigbangu laptop na popravilu, 3x45 dni pa sem lepo čakal.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
⊘ | AGT računalniki (strani: 1 2 3 4 … 9 10 11 12 )Oddelek: Kaj kupiti | 138855 (78395) | kuglvinkl |
» | Katera grafična kartica (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 20895 (17110) | nuclear |
» | Dinokomp izkušnje (strani: 1 2 )Oddelek: Kaj kupiti | 16574 (9115) | x4en0n |
» | Dinokomp (strani: 1 2 3 )Oddelek: Kaj kupiti | 20246 (12780) | Rakunish |
» | Dinokomp dostava! (strani: 1 2 )Oddelek: Pomoč in nasveti | 10503 (9092) | darkolord |