» »

Razlika med Renault opremo

Razlika med Renault opremo

M-XXXX ::

So kje lepo in nazorno predstavljene razlike med raznimi Renault modeli? Naprimer: med Dynamique ter EXCEPTION ter SPORTWAY ter EXPRESSION itd...

Ker prej najdeš razlike med letalskimi turbinami kot med tem:D

djordjevic ::

Vprašaj, kaj te zanima. Bolj ali manj imam naštudirane renaultove oznake opreme.
No grave is deep enough to keep us in chains.

Meizu ::

Jah, če ne veš kaj vzet, potem RS varijanta in to je to (govorim za Clia, npr.) :)

Edit: Razen, če hočeš ostat živ :)

Edit2: Pol ne kupovat tega :)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Meizu ()

Phoebus ::

meizu: ni vsem da stresajo kosti brez vzmetenja in poslušajo rohnenje motorja...enim paše usnje z zračnim hlajenjem pod rito.

M-XXXX ::

Vprašaj, kaj te zanima. Bolj ali manj imam naštudirane renaultove oznake opreme.

Recimo razlika med Dynamique ter med EXCEPTION.

Jah, če ne veš kaj vzet, potem RS varijanta in to je to (govorim za Clia, npr.) :)

Pa znaš povedat še ostale razlike med RS in ostalimi poleg očitnega?:P

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

djordjevic ::

Hehe, izbral si različici, ki jih imamo pri hiši. Prvega imam sam, drugega pa dedek. Edine opazne razlike med dynamique in exception opremo (govorim za megana, čeprav mislim, da je pri ostalih enako) so: dodatno k dynamique opremi (avtomatska klima, malo boljši sedeži, naslon za roke spredaj in zadaj ...) imaš posebno piano lakiranje na armaturki in vratih, delno usnjene sedeže in usnjen naslon ter števce z belo podlago.
No grave is deep enough to keep us in chains.

M-XXXX ::

Potem če sem te prav razumel: EXCEPTION je izboljšan Dynamique?

Oziroma lahko nekdo napiše zaporedje od "najboljšega" do "najslabšega" med modeli v prvem postu?

djordjevic ::

Authentique, (Elan), (Sportway), Expression, Confort Dynamique, Exception, Dynamique Lux, Privilege. Nekako takole v grobem. Ne me držat za besedo, mogoče sem kaj izpustil.
No grave is deep enough to keep us in chains.

rawlit ::

M-XXXX ::

Authentique, (Elan), (Sportway), Expression, Confort Dynamique, Exception, Dynamique Lux, Privilege. Nekako takole v grobem. Ne me držat za besedo, mogoče sem kaj izpustil.

Potem je EXCEPTION višje na lestvici kot DYNAMIC PLUS (predvidevam da je tole velja na tvojem seznamu kot: Confort Dynamique?)

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

tomaz- ::

ne me držat za besedo, ampak ko sem jaz kupoval Scenica pred tremi leti, sem vzel PRIVILIGE LUX opremo zaradi svetle notranjosti in res hude opreme, amapak kolikor vem, je bila oprema EXCEPTION še mal nad mojo, ker je bil ves v usnju, samo je bil noter črn, to mi pa ni sedlo...

Phoebus ::

Kaj pa initiale, top-of-the-range? ;)

M-XXXX ::

ne me držat za besedo, ampak ko sem jaz kupoval Scenica pred tremi leti, sem vzel PRIVILIGE LUX opremo zaradi svetle notranjosti in res hude opreme, amapak kolikor vem, je bila oprema EXCEPTION še mal nad mojo, ker je bil ves v usnju, samo je bil noter črn, to mi pa ni sedlo...

Pravzaprav meni se tudi zdi da je tako (kolikor sem gledal naj bi bil Exception limitited serija, z še malo boljšo opremo...

Vendar se mi zdi vseeno neumno in čudno da nikjer ni neke konkretne primerjave oziroma razlik.

;-) ::

Kje pa je EXTREME pri cliu kaj je ta oprema sploh?

Jah, če ne veš kaj vzet, potem RS varijanta in to je to (govorim za Clia, npr.) :)

Edit: Razen, če hočeš ostat živ :)

Edit2: Pol ne kupovat tega :)


Če rad živiš pa ceniš življenje sploh clio ni zate, to je leteča truga.

djordjevic ::

Extrema sta 2. Ta drugega sem imel jaz, zdaj ga vozi moja mama. V primerjavi s prvim (športni sedeži, drugačno oblazinjenje) ima dodatno še avtomatsko klimo, rahlo spremenjeno grafiko merilnikov, atermično steklo z dežnim senzorjem, odbijače in letvice v barvi vozila in to je menda to. Glede exceptiona pa takole - oprema je v rangu dynamiqua, ne pa privilega. Usnje na sedežih je namreč samo ob robu in na tapicirungah na vratih.
No grave is deep enough to keep us in chains.

tomaz- ::

ne bo držalo. Sam si lastim scenica, privilege lux in ima sledečo opremo:

senzor za dež, prostoročna kartica, zložljiva in ogrevana ogledala, atermično steklo, avtomatska klima, senzorsko vzvratno ogledalo, tempomat, potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti, radio mp3, usnjena prestavna ročka in volan, meglenke, svetla notranjost, sredinski hlajeni predal za pijačo, kljuke v srebrni barvi, delno usnje po sedežih, pa še bi se marsikaj našlo.. EXCEPTION pa je bil isti, samo je imel še park senzorje in komplet usnjene sedeže! bil pa je noter SAMO v črni barvi, kar me je odvrnilo od nakupa...

djordjevic ::

Hja, potem pa so opremo exception 'dodelali'.
No grave is deep enough to keep us in chains.

tomaz- ::

sej pravim, ne vem.. Ampak takrat, ko sem kupoval, je bila ta oprema za kanček boljša.. Res pa je, da nisem tolk zelo gledal, če slučajno kaj od moje opreme NIMA.. Vidiš, to je pa možno.. Ampak prvi vtis, ko sem oba avteka videl, je bil, da je EXCEPTION malček višje od moje opreme.. Sploh tisti šivi na sedežih od usnja so bili impresivni, pa isto se je ponovilo na prestavni ročki in volanu.. Ampak, jebi*ga, črna barva notranjosti mi ne sede... Se je pa pisalo leto 2006, tako, da je lahko tud kaj drugače zdaj..pa bil je dražji za malenkost ojrov..

LP

Meizu ::

Kje pa je EXTREME pri cliu kaj je ta oprema sploh?

Jah, če ne veš kaj vzet, potem RS varijanta in to je to (govorim za Clia, npr.) :)

Edit: Razen, če hočeš ostat živ :)

Edit2: Pol ne kupovat tega :)


Če rad živiš pa ceniš življenje sploh clio ni zate, to je leteča truga.


Ah, verjeto nisi še vozu turbo petke (Renault 5), da to trdiš >:D

M-XXXX ::

Ok, avto nabavljen:D

Tako kot je rekel tomaz-:

ne bo držalo. Sam si lastim scenica, privilege lux in ima sledečo opremo:

senzor za dež, prostoročna kartica, zložljiva in ogrevana ogledala, atermično steklo, avtomatska klima, senzorsko vzvratno ogledalo, tempomat, potovalni računalnik, omejevalnik hitrosti, radio mp3, usnjena prestavna ročka in volan, meglenke, svetla notranjost, sredinski hlajeni predal za pijačo, kljuke v srebrni barvi, delno usnje po sedežih, pa še bi se marsikaj našlo.. EXCEPTION pa je bil isti, samo je imel še park senzorje in komplet usnjene sedeže! bil pa je noter SAMO v črni barvi, kar me je odvrnilo od nakupa...

Saj v Megane primeru Exception je več usnja, senzorji ter še par malenkosti:)

Hvala za vso pomoč!

D3m ::

Francoski yugo FTW.
|HP EliteBook|R5 6650U|

tomaz- ::

M-XXXX : Bravo, veliko srečnih km ti želim !!!

M-XXXX ::

M-XXXX : Bravo, veliko srečnih km ti želim !!!

Hvala:D

Meizu ::

Koliko te je pa prišlo vse skupaj, če mogoče cena ni skrivnost?

M-XXXX ::

Dobrih 10k€, leto star Megan, 50k prevoženih, 130KM, že prej omenjena Exception oprema, popolnoma nove gume.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: M-XXXX ()

djordjevic ::

Naj te lepo služi. :)
No grave is deep enough to keep us in chains.

Meizu ::

Dobrih 10k€, leto star Megan, 50k prevoženih, 130KM, že prej omenjena Exception oprema, popolnoma nove gume.


Lepa okrogla cena :) Se pridružujem ostalim in ti želim umirjeno, srečno, ter predvsem varno vožnjo.

djordjevic ::

Samo za primerjavo - pred enim letom sem dal devet in pol za 3 leta starega confort dynamique, 120 KM, prevoženih 67k. Ja, zdaj je čas za kupovanje avtov. >:D
No grave is deep enough to keep us in chains.

Double_J ::

50k prevoženih v enem letu? A kr čisto vsak dan se je vozil 150km. Ja super...
Dve šivanki...

Cokolesnik ::

Pri nakupu Clia lahko izbiramo med klasičnim oblazinjenjem (oprema Dynamique) in kombinacijo blago/usnje (oprema Exception). Kakor vidim po fotografijah, je usnje predvsem na izbočenem delu sedežev, ki dajejo podporo ledvenemu delu telesa.

Lahko v primeru dražje različice (Exception) pričakujemo višjo stopnjo udobja ali gre bolj za vizualno prefinjenost zaradi uporabe usnja?

Podobno (razlika v udobju) se sprašujem tudi v primeru, ko za Exception opremo navajajo nastavljivost voznikovega sedeža v ledvenem delu. Kako je s tem v praksi?

Glede barv pa... Nekateri prodajalci me prepričujejo, da je nakup kovinske barve za vozilo izredno dobra naložba za dolgotrajno rabo vozila, saj barva ostane bolj pristna (ker je dvoslojna). Po drugi strani pa me eden od prodajalcev prepričuje v klasično barvo in to primerja z vozili prejšnjih generacij v beli barvi, ki se je izkazala za zelo obstojno. Kako se odločiti glede barve?
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

koyotee ::

Vsekakor metalno, tu ni dvoma. Za primerjavo, pa si poglej dva enaka avtomobila en z metalno in en z osnovno barvo.
Rear DVD collector!
JTD power!
Coming soon: bigger E-penis & new internet friendzzz!

noraguta ::

jaz bi vzel navadno farbo če greš na rabljeno vozilo , ali te BK kako vse skup zgleda, peljeta se enako. pa popravljat je navadno farbo ceneje.
Pust' ot pobyedy k pobyedye vyedyot!

M-XXXX ::

Lahko v primeru dražje različice (Exception) pričakujemo višjo stopnjo udobja ali gre bolj za vizualno prefinjenost zaradi uporabe usnja?

Jaz bi rekel da so sedeži "enaki" le vizualno drugačni, zaradi prisotnosti usnja. Je pa zadeva zelo praktična, če ne zaradi drugega ker usnje ni problem spucati...

Kako je s tem v praksi?

Vsaj pri meni je tako, da je na voznikovem sedežu nek kolešček, s katerim uravnavaš trdoto sedeža- zadeva naredi opazno razliko...

djordjevic ::

Tisto usnje na sedežih je bolj tako tako. Dedek ga ima v meganu (exception) in ti lahko iz osebnih izkušenj povem, da so v mojem (dynamique) sedeži udobnejši.

edit: typo
No grave is deep enough to keep us in chains.

Zgodovina sprememb…

Cokolesnik ::

Super ste se odzvali in to v tako kratkem času. :)

Glede barve lahko sklepam (nakup novega vozila in plan uporabe vsaj 8 let), da se je pametno odločiti za kovinsko (kot pravijo nekateri dvoslojno, metalno) barvo.

Glede usnja ob straneh na sedežih (kombinacija blago-usnje) sem pričakoval takšno mnenje - da gre bolj za izgled.

Največja uganka mi je sedaj le še tisti kolešček, ki ga omenja eden od uporabnikov (verjetno je to tista "nastavitev ledvenega dela" pri sedežu kot navaja proizvajalec pri opremi Exception), predvsem, ali lahko izdatno vpliva na udobje. Mogoče ob tem vprašanje za omenjenega uporabnika: v kakšnem smislu vpliva na razliko v udobju? Če si prav predstavljam, lahko sedež po legi (bolj pokončna, bolj položna) nastavljam že v najbolj osnovni opremi, nastavitev po višini mi je prav tako razumljiva, nastavitev ledvenega dela pa kot rečeno, uganka. :)

Mimogrede, v zvezi z navedenimi vprašanji, uporabniki svoje izkušnje in mnenja navajajo tudi v tem forumu oziroma temi:

avtomobilizem.com - klik na temo
Uporabniki naj pred pisanjem sporočil uporabljajo iskalnik www.google.com.
Čokolešnik ne vsebuje nobenih aditivov, konzervansov ali umetnih barvil.

Zgodovina sprememb…

tony1 ::

Dodatno plačati metalno barvo, ker da je bolj obstojna je kozlarija². Razbit avto je z navadno barvo kvečjemu lažje pobarvati (narediti prehode).

Nastavitev ledvene opore (verjetno jo ima R samo na voznikovem sedežu) je super stvar - vsaj v teoriji, ker so možnosti, da je tudi to R zaj... Skratka, mene v avtu, kjer je ni, boli hrbet... :D

djordjevic ::

Moj dynamique ima takisto v ledvenem delu nastavljiv sedež, občutek pa je podoben opni, ki se z vrtenjem koleščka ukrivlja oziroma v obratni smeri ravna, kakor pač komu ustreza.
No grave is deep enough to keep us in chains.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Računalniški stol

Oddelek: Pomoč in nasveti
243947 (3175) Unilseptij
»

Nakup avtomobila do 5000EUR (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
7012917 (10291) Spxy
»

Nakup stola, na katerem sedite pred računalnikom

Oddelek: Loža
349048 (7429) c00L3r
»

Vgradnja novih sedežov (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
5712930 (10004) mat xxl
»

Nakup novega enoprostorca

Oddelek: Na cesti
307966 (6850) Malajlo

Več podobnih tem