Forum » Igre » Modern Warfare 2 - The Real Call of Duty
Modern Warfare 2 - The Real Call of Duty
dronyx ::
Sawyer: Če jaz sedaj pogledam COD4, se lahko povežem samo na ene par strežnikov in zanimivo pri tem nobenega v SLO, ker imajo vsi blazne omejitve pinga. To enostavno ni fer, pa čeprav sem kljub visokemu pingu (v COD kaže recimo okrog 140) skoraj vedno kje pri vrhu. Isto je pa tudi v COD2.
Meni tako kot dela Left 4 Dead je super in me v bistvu niti ne briga, kateri strežnik gosti igro in kje se nahaja. Če plačam za igro, hočem tudi igrat, ne pa da mi povsod piše, da me ne pusti na strežnik zaradi pinga.
Sploh pa je okrog tega pinga v COD ogromno prahu, ker amaterji tulijo, da se z visokim pingom ne da igrat. Jaz sem vedno samo na strežnikih, kjer so gor ljudje z zelo različnim pingom in tisti, ki res obvladajo, razturajo tudi s pingom 100++, medtem ko amaterji s pingom 30 umirajo kot muhe.
Meni tako kot dela Left 4 Dead je super in me v bistvu niti ne briga, kateri strežnik gosti igro in kje se nahaja. Če plačam za igro, hočem tudi igrat, ne pa da mi povsod piše, da me ne pusti na strežnik zaradi pinga.
Sploh pa je okrog tega pinga v COD ogromno prahu, ker amaterji tulijo, da se z visokim pingom ne da igrat. Jaz sem vedno samo na strežnikih, kjer so gor ljudje z zelo različnim pingom in tisti, ki res obvladajo, razturajo tudi s pingom 100++, medtem ko amaterji s pingom 30 umirajo kot muhe.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Yaqwsx ::
sej omejitev pinga se se vedno lahko nastavi, tak da to zdaj ni garancija, da bos lahko igral. sicer pa to podpiras ker te s slo serverjov dol mecejo, pa moras na tujih igrat... zdaj sploh slo serveerjev nebo in bos se vedno moral na tujih igrat. tak da nisi nic pridobil. 99% ostalih je samo zgublo, ki so zdaj lahko na slo igrali. pa bojo zdaj mogli drugje. sux cisto se jim mesa
jizzer ::
Sawyer: Če jaz sedaj pogledam COD4, se lahko povežem samo na ene par strežnikov in zanimivo pri tem nobenega v SLO, ker imajo vsi blazne omejitve pinga. To enostavno ni fer, pa čeprav sem kljub visokemu pingu (v COD kaže recimo okrog 140) skoraj vedno kje pri vrhu. Isto je pa tudi v COD2.
.
Seveda da si pri vrhu ce pa te noben ne more zadet zaradi pinga...jaz popizdim ce mam na bilokaterem CODU ze nad 80 pinga...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jizzer ()
ZaOstali ::
MP bo itak isti kot v MW1 tako da niso preveč zajebali igro, men je bolj važen SP.
Multiplayer bo tudi v tretji perspektivi.
jizzer ::
meni je MW1 MP všečen...če bi v MW 2 dodali Attachmente ki so v SP(saj vete one iz trailerjev pa oni radar na pištoli)bi blo cool :)...meni osebno je tudi pomemben SP.Mp bo itak verjetno samo z originalom se dalo :)
bajsibajsi ::
Hm, zanimimo. Meni pa SP v CODu sploh ni pomemben. Mi je skoraj vseeno, ce ploscek vsebuje SP.
ZaOstali ::
Hm, zanimimo. Meni pa SP v CODu sploh ni pomemben. Mi je skoraj vseeno, ce ploscek vsebuje SP.
Jaz bi to lahko rekel za CoD: WaW SinglePlayer pa zdaj že tudi za MultiPlayer. Za CoD:MW2 pa absolutno ne.
Samo prej še moram CoD:MW SP preigrat ;)
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: ZaOstali ()
Rotaidal ::
The max number of players on all platforms are 1v1 through 9v9. This is the number of players we focused on when we were balancing map size, perks, classes, challenges, etc.
I've been playing mainly with around 100ms ping and it was great.
MP pa bo zgleda res polom...
Brez dedicated serverjev, samo 9v9, velik ping in še leana nebo... ojoj.
http://jalba.se/headz/files/text/bestbu...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Rotaidal ()
Berserker ::
Sn gledal da bo v MP tudi možnost igranja v TPS, sicer me bolj zanima SP, ker MP je sam eno nabijanje pa metanje grenat pa vstran vržen čas, me zanima kako bi se MW2 obnesel na :
Q6600 2,40 ghz, 2gb RAM ,ati radeon hd 4850 1gb, če je to sploh dosti močno za to igrico, mam gor naložene win 7 32bit.
Q6600 2,40 ghz, 2gb RAM ,ati radeon hd 4850 1gb, če je to sploh dosti močno za to igrico, mam gor naložene win 7 32bit.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Berserker ()
rdecaluc ::
Gotovo bo dost močno... morda res ne vse na max resoluciji z vsemi bombončki, pa vendar.
Samo pa je res to zanič MP .. še dobro, da ne špilam toliko MP.
Samo pa je res to zanič MP .. še dobro, da ne špilam toliko MP.
Est modus in rebus. ,typos
ZaOstali ::
Gotovo bo dost močno... morda res ne vse na max resoluciji z vsemi bombončki, pa vendar.
Samo pa je res to zanič MP .. še dobro, da ne špilam toliko MP.
Ne to ni res.
KDor koli bo trdil, da je pri MW2 multiplayere zelo dober ali pa zelo slab se ti laže?
Zakaj? Igre še niti zunaj ni, potem pa random people nabija, kakšen je MP.
Že res da igro ima že kakih 1000 ludi. Ampak 1000 ni enako 1.000.000
Rotaidal ::
Laže?
9v9 max igralcev, ping preko 100, brez dedicated serverjev... To se tebi zdi optimistično? Nikakor.
9v9 max igralcev, ping preko 100, brez dedicated serverjev... To se tebi zdi optimistično? Nikakor.
RazzorX ::
Rotaidal, normalno da je 9v9 veliko veliko bolje, kot pa sedaj ko je 15v15 igralcev, ko se spawnaš te že ubije ali bomba, letalo, heli, igralec, nekaj že, uglavnem večje bedarije ni.
M-XXXX ::
Zakaj? Igre še niti zunaj ni, potem pa random people nabija, kakšen je MP.
Za konzole je igra že zunaj...
ZaOstali ::
Zakaj? Igre še niti zunaj ni, potem pa random people nabija, kakšen je MP.
Za konzole je igra že zunaj...
Uradno še ne...
Vsaj eno srečo imajo PC playeri. VAC, ki je proti PBju superheroj
M-XXXX ::
Uradno še ne...
In zdaj mi povej najmanjšo možno povezavo s tem, da če igre URADNO ni zunaj, nebi mogel nekdo komentirati multiplayerja?
jizzer ::
Laže?
9v9 max igralcev, ping preko 100, brez dedicated serverjev... To se tebi zdi optimistično? Nikakor.
Verjami mi da bojo tut kaki butli pogruntali kak se da to spilat brez po***anega IWja...In bomo tudi pirati lahko spilali! 9v9 pa je cisto dovol...skoraj prevec ce mene vprasas :D
Berserker ::
Ravno krat je M$ izvedel na xboxu množično bananje vseh tistih z fleshanim xboxom, sploh naj.... pa so tisti ki so igrali MW2 MP tiste pa so takoj zabanali.(jaz sem na srečo preživel banano zaenkrat).
rdecaluc ::
Ej a moreš met XBOX nujno v net prkloplen, da lahko igraš ? Kako pa te lahko banajo drugač?
Est modus in rebus. ,typos
Zgodovina sprememb…
- spremenil: rdecaluc ()
ZaOstali ::
Grem jaz prvo preigram MW1, da bom vedel zgobo, ker je štorasto, ko igraš neko igro pa ne veš cele zgodbe...
laught ::
M$ bana zaj masovno in ne sam tistih ki so mw 2 špilali pred izidom VSE,ker očitno ti lahko vidijo če maš fleshan xbox ker eni niso niti piratov igrali pa so meli flesaniga pa so dobili ban,tak da je vseeno ko boš prvič šou gor ti bo disk skenslalo in neboš mogo več špilov gor snemat pa nič kaj si mel gor arcadeov neboš mogo špilat.pač sam sp kot da si offline.zaj v 3h dneh jih blo že na tisoče bananih pa še parkrat tolko jih bo.ker mislijo vse spucat.
ZaOstali ::
CoD:MW2 ne potrebuje nobene inštalacije na PS3.
Activision najel detektiva, ki je ulovil MW2 pirata v manj kot enem tednu.
Vir1: http://www.gamesonsmash.com
Vir2: http://venturebeat.com)
Call Of Duty: Modern Warfare 2 Requires No PS3 HDD Installation
Today GamesOnSmash.com (linked above) managed to get their hands on Call Of Duty: Modern Warfare 2 for Sony's PlayStation 3 console and have confirmed that the title does not require any PS3 HDD installation.
However, they do report that upon receiving the game users will be prompted to download a 15MB update for it.
To quote: "Well today I got an early copy of Call Of Duty MW2. I put the disc in, and well the bad news is it requires a 15MB update but does no require any install whatsoever. So gamers can pretty much jump in and play on the PS3 version of the game.
Hmm.. makes me wonder if other developers can follow suit and at least make it optional."
K
Activision najel detektiva, ki je ulovil MW2 pirata v manj kot enem tednu.
Activision Hires Online Detective to Take Down Warfare 2 Pirate
Just over a week ago it was reported that Call of Duty: Modern Warfare 2 for XBox 360 was leaked early to the Internet.
Since then, a pirate who advertised his services of Modern Warfare 2 and an XBox 360 before the street launch of the game has been busted by Activision with the help of an online detective they hired.
Apparently the whole process took less than a week for him to be located and busted, according to Rob Holmes, owner of IPCybercrime.
To quote from VentureBeat.com (linked above): "This kid was in a position to sell thousands of these," Holmes said.
Police interrogated the runner, who led them to Christian Del Amo's home. They then arrested Del Amo yesterday. Del Amo's attorney has not returned a call for comment.
The whole process, from finding the first tip to the bust, took less than a week. While the operation snagged a perpetrator, it didn't move fast enough to prevent the massive copying of the game on the torrents on the Internet.
"Hopefully it is a lesson," said Holmes. "If you try to do piracy on a large scale, you will get caught. When you use the Internet, you always leave tracks somewhere."
Vir1: http://www.gamesonsmash.com
Vir2: http://venturebeat.com)
laught ::
heh,lani so tud dobli enga ko je girse 2 pa fallout 3 spalo že 3 tedne pred izidom,sam tistega nebi dobli če nebi šel še po več kopij.:)
galu ::
Sem ravno gledal na trevniku, in si POLNOO ljudi to dol vleče (okoli 4k trenutno), je problem da vsakega ki je to igral in tistega profila ni izbrisal oz je celo igral z netom vklopljenim Microsoft avtomatsko banna iz LIVE-e (not cool).
Tako to gre.
jizzer ::
Zadevo ravno kar obrnil, sem kar konkretno razočaran nad dolžino SP
zato pa so 4 težavnosti ;)
Sicer pa kako?XBox?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: jizzer ()
dronyx ::
Nekje sem prebral, da naj bi bilo samo 1% COD4 strežnikov crackanih. Zanimivo. Pred nekaj tedni je punkbaster masovno banal te strežnike (tudi vsaj enega Slovenskega) in zanimivo, večina teh "klanovskih" strežnikov je bila med top 10 po državah. Nenazadnje naj bi prodali 14 milijonov COD4, od tega 12 milijonov za konzole!?
Sicer pa še vedno obstaja možnost, da bodo s popravki vrnili možnost postavljanja lastnih igralnih strežnikov. Po moje odvisno od prodaje PC verzije.
Sicer pa še vedno obstaja možnost, da bodo s popravki vrnili možnost postavljanja lastnih igralnih strežnikov. Po moje odvisno od prodaje PC verzije.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dronyx ()
Heavy ::
Nekje sem prebral, da naj bi bilo samo 1% COD4 strežnikov crackanih. Zanimivo. Pred nekaj tedni je punkbaster masovno banal te strežnike (tudi vsaj enega Slovenskega) in zanimivo, večina teh "klanovskih" strežnikov je bila med top 10 po državah. Nenazadnje naj bi prodali 14 milijonov COD4, od tega 12 milijonov za konzole!?
Sicer pa še vedno obstaja možnost, da bodo s popravki vrnili možnost postavljanja lastnih igralnih strežnikov. Po moje odvisno od prodaje PC verzije.
Nebodo naredili dedicated serverjev za PC, ker kot si sam našel podatek, je glavna molzna živina na trgu konzol. Po eni strani pa je to dobro za PC skupnost, nebo več nekih cfg čudakov (GF 7300GT @ 250fps MW1), hekov (heki za MW1 so bili zunaj še pred uradnim izidom). Edino tekmovalna in mod scena bo malo trpela.
Kar pa se tiče krekanih servejev, so ti glavni razlog da ljudje igrajo piratsko igro. Pomislite na serjo Battlefield z njihovimi ranked serverji. Noben pirat nemore igrati, pri CoD pa lahko vsak otroček ki se je komaj naučil pisati (res se mi je to zgodilo, da sem naletel na take osebke). Če se ti igra dopade jo kupi in izkoristi na polno. Danes mi ni žal za tiste 50€ ob izidu MW1. 666 ur zabave.
dronyx ::
Saj software za dedicated serverje je v bistvu že dolgo narejen, sami pa verjetno niso gostili nobenega strežnika, ampak je bila to domena igralcev. To, kar so naredili sedaj, je bilo zanesljivo za razvijalce bistveno več dela.
Berserker ::
9 na 9 je čisto dobro igrat saj uporabiš več taktike in si bolj pazljiv ker ni nonstop strelska akcija.
Pesimist ::
Jaz mam najvecji problem z mapami v raznih 3D shootersih. Da ti sovraznik pride za hrbet nonstop ni realisticno. Problem vsega tega pa je da vsak nub za sebe leti nekam in moras nonstop gledat kdaj bo kiri crkno, da priblizno ves kdaj bo keri za hrbet priso. To je pa zelo problematicno pri teh radarsjih ko niti nevidis na keri poti se gible.
Niti AA3 ni bolsi kaj se tega tice, pa bi vbistvu moral biti.
Niti AA3 ni bolsi kaj se tega tice, pa bi vbistvu moral biti.
Berserker ::
Ma sej ta igra tak ni miljena realistično, to da lahko z at4 sklatiš c-130 je pa še velika bedarija.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Call of Duty: Modern Warfare 3 (strani: 1 2 3 4 … 8 9 10 11 )Oddelek: Igre | 133069 (10030) | Skyman |
» | Call of Duty: Black Ops (strani: 1 2 3 4 … 14 15 16 17 )Oddelek: Igre | 163595 (8093) | oo7 |
» | Call of Duty: Infinite Warfare (Call of Duty 13) (strani: 1 2 3 4 5 6 7 )Oddelek: Igre | 73404 (41169) | oo7 |
» | Call of Duty: Black Ops 3 (Call of Duty 12 (2015) Treyarch) (strani: 1 2 3 4 5 )Oddelek: Igre | 39532 (25174) | oo7 |
» | Call of Duty: Ghosts (strani: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 )Oddelek: Igre | 105372 (80201) | Klemzz |