» »

Baterijski "pack"

Baterijski "pack"

pulstar ::

Pozdravljeni.

Doma imamo mini prenosni sesalnik, pri katerem so po dolgoletnem konstantnem polnjenju posledično krepnile baterije(akumulatorji). Baterijski pack je bil sestavljen iz 4ih NI-Cad členov 1.2V, vezanih zaporedno. Členi so bili povezani s podobno zadevo kot so lotni priljučki. Ker se original členov(prevsem po velikosti) ne dobi več, sem nabavil 4 C (Baby) Ni-mh akumulatorje, saj so po velikosti še najbolj podobni. Tu pa nastane problem: ker so za original ohišje preveliki sem zadevo nekako "ujel" v celotno ohišje sesalčka, vendar členi niso postavljeni "drug za drugim" temveč na način "prvi leži, drugi stoji na njem, tretji malenkost odmaknjen, četrti je na vrhu vseh" jih fiksiral v željeno konfiguracijo in zaporedno povezal z žico. Vendar nekaj ne štima: ob vključitvi sesalčka se členi začnejo precej greti, hitrost vrtenja motorčka pa je le kakšna polovica ob original akumulatorju, ko je bil ta na "vrhuncu moči".
Sam imam nekaj možnih vzrokov katere bom preveril:
1. Žice so tanke, na baterije pa sem jih pritrdil le z navadnim "izolir trakom", saj cin ne "prime",zanima me, če obstaja še kakšna druga možnost povezave?
2. Žičke so dolge tudi do 7-8 cm-je možno, da imajo velik notranjo upornost, glede na to, da je presek žic majhen?
3. Kratek stik-skoraj neverjetno saj bi mi ponoči ob polnjenju moralo vse skupaj že zdavnaj zgoret
4. Imate še kakšno idejo?

Motorček je deklariran na 4.8 V, glede na to, da na tri zaporedno postavljene D alkalne baterije (4.5V) deluje bolje kot na moj "battery-pack" menim, da je nekaj narobe v povezavi baterij.
Za kakršen koli nasvet se toplo priporočam.
  • spremenil: pulstar ()

Fave ::

Za začetek vzemi vsaj take vodnike, kot pripeljejo iz sesalca ven. Potem akuje zacini. To je malce težje. Jaz z pilo malce pobrusim kontakt, potem pa se prime. Kakašno napetost imaš na tvojem packu?
My mind's a hyper tool that fixes everything.

pulstar ::

Dejansko so bili vodniki kar lotni priključki originalnega packa. Na packu imam 4.8V napetosti, ob obremenitvi pa le-ta precej pade...

Pyr0Beast ::

NiCd so ponavadi visokotokovne celice, kar NiMh niso pogosto.

Možno je, da si katerega narobe obrnil.


Največkrat NiCd členi gredo v kratek stik, ko skuriš filamente v njih z večjim tokom delujejo še kar nekaj časa.
Some nanoparticles are more equal than others

Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place

TESKAn ::

Za spajkat baterije rabiš dosti vroč spajkalnik, potem pa najprej na hitro pociniš kontakt na bateriji, počakaš, da se ohladi, potem pa naciniš gor še pocinjeno žico. Ampak pazi pa, da ne boš preveč segrel baterije.
Uf! Uf! Je rekel Vinetou in se skril za skalo,
ki jo je prav v ta namen nosil s seboj.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

9V na 12V

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
282598 (1084) dreta
»

Li-ion baterije in laptop

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
4613131 (10914) Kamran
»

Menjava baterij v baterijskem vrtalniku

Oddelek: Loža
349608 (8901) einstein :P
»

Baterije - v čem je finta?

Oddelek: Loža
131876 (1460) poweroff
»

kapaciteta polnilnih baterij

Oddelek: Elektrotehnika in elektronika
217447 (7059) door_man

Več podobnih tem