Novice » Znanost in tehnologija » GM in Segway združila moči
Brane2 ::
Tudi kar se varnosti tiče, ni videti brezupna, ker je cela "kabina" lahko en velik roll-cage.
V najslabšem slučaju se pač ob udarcu odkotališ stran. Verjetno se da to strukturo narediti tudi odporno proti pritisku ( stis med dve vozili ali kaj podobnega), saj je precej lepo okrogla in ne ravno velika...
V najslabšem slučaju se pač ob udarcu odkotališ stran. Verjetno se da to strukturo narediti tudi odporno proti pritisku ( stis med dve vozili ali kaj podobnega), saj je precej lepo okrogla in ne ravno velika...
On the journey of life, I chose the psycho path.
francek1 ::
Od računalničarjev bi pričakoval malo bolj napredne komentarje. Sem že prilično v letih, pa mi je tole vozilce kar všeč. Vozim BMW C1, ki ima soroden koncept in zagotovo je to prihodnost osebnega prevoza. Cajti, ko smo se vozili okoli v dvotonskih kiblah, so definitivno minili! Ko zadevo povežejo z GPS-om bo stvar odlična. Vtipkal(takrat verjetno že govorno ukazal) boš naslov in stvarca te bo pripeljala na cilj.
Kdor se je že rodil učen se lahko reži...
Brane2 ::
Točno o tem sem razmišljal.
Stavr bi morala biti tako velika, da lahko v njej komot sediš srebajoč kavo in z notesnikom, knjigo ali čem petim pred seboj na mini pultu medtem ko te "autopilot" vozi po mestu. Po monosti ob neprekinjenem Wifi linku ( da si lahko tačas on-line ) in z navigacijo.
Takrat se sploh ne bi sekiral okrog maksimalne hitrosti vozila, saj bi tačas lahko počel karkoli drugega, koneckoncev tudi spal.
Veliko manjši problem bi se bil tako vozit zjutraj od daleč v službo...
Stavr bi morala biti tako velika, da lahko v njej komot sediš srebajoč kavo in z notesnikom, knjigo ali čem petim pred seboj na mini pultu medtem ko te "autopilot" vozi po mestu. Po monosti ob neprekinjenem Wifi linku ( da si lahko tačas on-line ) in z navigacijo.
Takrat se sploh ne bi sekiral okrog maksimalne hitrosti vozila, saj bi tačas lahko počel karkoli drugega, koneckoncev tudi spal.
Veliko manjši problem bi se bil tako vozit zjutraj od daleč v službo...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Brane2 ()
dzinks63 ::
Tele smetišne kante ne moreš primerjati z C1. Zavorna pot je sigurno katastrofalna, varnost je na nuli. Bolj si varen, če se vležeš v traktorsko gumo in se zakotališ po hribu navzdol, kot pa v tem čudu. Ko bi se zadeva začela prevračat, bi bilo to bolj podobno padcu po stopnicah z vrha Empire State Buildinga, ali pa kot da slučajno padeš v finalno tekmo ameriškega nogometa in te zmeljejo 150kg oklepljeni dvometraši. Vprašanje kako je zadeva pri 60km/h stabilna v ovinkih. Še mercedesa A so spravili iz ravnotežja, tole bi po moje kar odpihnilo v ostrem zavoju ali pri nenadni spremembi smeri.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: dzinks63 ()
Brane2 ::
Eh, če je motorist lahko stabilen v ovinkih, zakaj "ta zadeva" ne bi mogla biti ?
Saj lahko sama aktivno spreminja težišče in s tem naklon.
IN kaj je tako hudega, če se v nezgodi zakotališ, privezan v roll-cageu ?
Saj lahko sama aktivno spreminja težišče in s tem naklon.
IN kaj je tako hudega, če se v nezgodi zakotališ, privezan v roll-cageu ?
On the journey of life, I chose the psycho path.
Utk ::
Brane, in kako bi potem izsiljevali, pobijali peščce in kolesarje, se prehitevali tam, kjer se ne da, itd...v Sloveniji ne bo tega nihče kupil. Čeprav bi blo to super.
Brane2 ::
Edina bistvena stvar, ki ji manjka, je aktivna kontrola v dveh ravninah.
Sedaj se zna nagibat naprej-nazaj, rabi še levo-desno.
In še nekaj, kar mogoče ni bilo očitno vsem- stvar rabi nestabilnost, da sploh lahko dela.
Če imaš visoko kabino z visokim težiščem, rabiš le malo, da jo lahko nagneš v željeno smer.
Če bi bila kabina stabilna, bi bilo upravljanje in regulacija zelo otežena.
Z aktivno regulacijo pa se ni problem odzivat tudi na zunanje vplive- pač bicikle s spodnjim delom malo premakneš sem ali tja...
Sedaj se zna nagibat naprej-nazaj, rabi še levo-desno.
In še nekaj, kar mogoče ni bilo očitno vsem- stvar rabi nestabilnost, da sploh lahko dela.
Če imaš visoko kabino z visokim težiščem, rabiš le malo, da jo lahko nagneš v željeno smer.
Če bi bila kabina stabilna, bi bilo upravljanje in regulacija zelo otežena.
Z aktivno regulacijo pa se ni problem odzivat tudi na zunanje vplive- pač bicikle s spodnjim delom malo premakneš sem ali tja...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Brane2 ::
Brane, in kako bi potem izsiljevali, pobijali peščce in kolesarje, se prehitevali tam, kjer se ne da, itd...v Sloveniji ne bo tega nihče kupil. Čeprav bi blo to super.
Edino, kar ne bo super IMHO, bo cena. Prav svinjsko nas bodo poskusili nategnit...
On the journey of life, I chose the psycho path.
Korencek ::
Malo zmanjšati hitrost, ob trkih se pa po moje kar sprožijo še tiste "tace". Po moje si bolj varen z to zadevo kot pa z biciklom ali pa motorjem... pač bi se mogoče počutil kot kakšna golf kuglca, če bi priletel kakšen divjak v tebe :)
Če bo pametna cena, služba v mestu,.. nabavim! Za sončne dneve kolo, za deževne dneve pa tale zadeva.
prihodnost osebnega prevoza, zakaj pa ne, zgleda fajn.
p.s. da ne bo preveč lenobno, ga pa vsak večer nafilam preko sobnega kolesa in dinama, da ne bo kdo rekel da je podobno koritu za debeluhe :)
Če bo pametna cena, služba v mestu,.. nabavim! Za sončne dneve kolo, za deževne dneve pa tale zadeva.
prihodnost osebnega prevoza, zakaj pa ne, zgleda fajn.
p.s. da ne bo preveč lenobno, ga pa vsak večer nafilam preko sobnega kolesa in dinama, da ne bo kdo rekel da je podobno koritu za debeluhe :)
Smisel smisla je v nesmislu
CaqKa ::
podobno kot v temi o elektro avtih tudi tukaj vidim nek odpor, ki pa nevem odkod izvira...
meni se zdi dosti bolj praktičen od segweya, ker ga vsaj parkiraš lahko normalno.
meni se zdi dosti bolj praktičen od segweya, ker ga vsaj parkiraš lahko normalno.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Arizona prepovedala Uberjeva avtonomna vozilaOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 9734 (7810) | joze67 |
» | GM in Segway združila moči (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 6563 (4989) | CaqKa |
» | Nova zračna kasta: MicrojetOddelek: Novice / Ostale najave | 5782 (4232) | Stepni Volk |
» | Motocikel na vodikove celice (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 10963 (9718) | gzibret |