Novice » Znanost in tehnologija » Na MIT-u odkrili baterije, ki se napolnijo v sekundah
tigrr ::
Boeing: Za motor prever ponudbo pri Elaphe, so zelo odprti za debate na temo samogradenj.
LiFePo4 zgleda obetavno, tud sam iščem to varianto 24V, ca. 12 Ah s polnilcem, za električen skiro.
LiFePo4 zgleda obetavno, tud sam iščem to varianto 24V, ca. 12 Ah s polnilcem, za električen skiro.
Pyr0Beast ::
Približno obratno situaciji, ko so si lahko bosanci in srbi na začetku tega leta "sami nardili plin", ko je ruski medo zaprl pipco in so se greli na rakijo, namesto na propan. Kapiš zdaj
Rakija bolj slabo greje (Razen če jo piješ ). Premalo ogljika za kaj resnega.
Sam se spravljam delat skuter za 2 osebi, na LiFe pogon. Bencinski motor ven, v felge 2 hub motorja, 2 regulatorja z regeneracijo in par paketov baterij, pa smo tam. Fali mi samo še $ :)
Mene zanima kje do celic ?
Sam sem razmišljal da bi uporabil kar 'poceni' laptop baterije, uvožene seveda. Cena okoli 4€ na celico z vso potrebno elektroniko in zaščito.
Elektrika je zelo učinkovit in uporaben medij energije (če je proizveden iz hidro oz. nuklearne energije).
Zadeva je univerzalna zaradi svojega dobrega izkoristka, ker ne smrdi in se ne kadi (no, včasih tudi to )
Rakija bolj slabo greje (Razen če jo piješ ). Premalo ogljika za kaj resnega.
Sam se spravljam delat skuter za 2 osebi, na LiFe pogon. Bencinski motor ven, v felge 2 hub motorja, 2 regulatorja z regeneracijo in par paketov baterij, pa smo tam. Fali mi samo še $ :)
Mene zanima kje do celic ?
Sam sem razmišljal da bi uporabil kar 'poceni' laptop baterije, uvožene seveda. Cena okoli 4€ na celico z vso potrebno elektroniko in zaščito.
Elektrika je zelo učinkovit in uporaben medij energije (če je proizveden iz hidro oz. nuklearne energije).
Zadeva je univerzalna zaradi svojega dobrega izkoristka, ker ne smrdi in se ne kadi (no, včasih tudi to )
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Zgodovina sprememb…
- spremenil: Pyr0Beast ()
BigWhale ::
Za jedrske odpadke loh pod našo bajto zavrtate,
Se bojim, da delaš račun brez sosedov.
O.
Avstrijcev mislis? :>
Boeing ::
Ti kar ponucaj laptop celice pyrobeast, če si hočeš zakurit rit. Resno mislim.
Kje do celic ? Enostavno... Lifebatt, a123systems, de-walt baterijski paketi z ebaya... virov je kolikor hočeš, samo vedet moraš kaj kupuješ.
Kje do celic ? Enostavno... Lifebatt, a123systems, de-walt baterijski paketi z ebaya... virov je kolikor hočeš, samo vedet moraš kaj kupuješ.
Ko segaš po zvezdah ne skrbi, če kakšno zgrešiš... Morebiti ujameš Luno...
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
R50e AS355n, T-Rex600FBL, T-Rex500FBL, T-Rex450FBL, Futura + JetCat 200SX
nurmaln ::
Problem sploh ni baterija temveč priključna moč. Tega ljudje, ki so za fiziko prvič in zadnjič slišali v osnovni šoli pač ne morejo in ne bojo nikol razumeli. 50kWh energije (kolikor je nekakšen minimum za uporaben doseg avtomobila) v 20s pomeni 9 MW moči, z besedo devet MEGAWATOV. To je enakovredno maximalni moči dveh močnih električnih lokomotiv. Pri 1000 V bi tekel tok 9000 A. Kdo lahko z resnim obrazom pričakuje, da bo človek stal zraven tega kabla in ga morda celo šlatal?
Celotna moč JE v Krškem bi zadostovala za sočasno filanje kakšnih 80 takih avtomobilov (50kWh v 20s). It just won't happen.
WarpedOne prosim ne me pretepst če bom čist v temo brcnil, nimam kej dost pojma o elektriki, pa bi tole rad razumel.
JEK zadošča za hkratno filanje 80 avtov (50kWh v 20min)
A to pomeni da če bi jih filal 1 uro, bi jih lahko hkrati samo 240? Če bi filanje trajalo nekih "normalnih" 8 ur, bi lahko JEK nafilala samo 1920 avtov? Na dan JEK zmore filanje 5760 avtov? Ostali gremo pa peš?
Če čist narobe razumem zadevo bi lepo prosil da mi nekdo razloži.
"I will be quoted in someone's signature,
even if I have to do it myself!" - nurmaln
even if I have to do it myself!" - nurmaln
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: nurmaln ()
jype ::
nurmaln> A to pomeni da če bi jih filal 1 uro, bi jih lahko hkrati samo 240? Če bi filanje trajalo nekih "normalnih" 8 ur, bi lahko JEK nafilala samo 1920 avtov?
Ja.
nurmaln> Na dan JEK zmore filanje 5760 avtov? Ostali gremo pa peš?
JEK je _majhna_ jedrska elektrarna, ki zagotavlja manj kot polovico slovenske elektrike. Ostali se priključite na drugo.
Ja.
nurmaln> Na dan JEK zmore filanje 5760 avtov? Ostali gremo pa peš?
JEK je _majhna_ jedrska elektrarna, ki zagotavlja manj kot polovico slovenske elektrike. Ostali se priključite na drugo.
gzibret ::
> Potem pač veš, da je naša JE pljunek v morje napram nafti, ki jo uvozimo.
To ni čisto res. Nafta+plin=premog+JE+hidro
Natfa:plin=2:1
premog:JE:hidro=1:1:1
Hmja, nafte je malo več, kot JE, ampak vseeno JE ni ravno pljunek v morje.
Za kaj več si poglejte v poročilih
http://www.mg.gov.si/si/zakonodaja_in_d...
To ni čisto res. Nafta+plin=premog+JE+hidro
Natfa:plin=2:1
premog:JE:hidro=1:1:1
Hmja, nafte je malo več, kot JE, ampak vseeno JE ni ravno pljunek v morje.
Za kaj več si poglejte v poročilih
http://www.mg.gov.si/si/zakonodaja_in_d...
Vse je za neki dobr!
jype ::
Komot (če nekdo najde denar za to postavit) bi imeli eno jedrsko elektrarno, ki bi pokrila potrebe cele države, dvakrat. Ta bi bila sicer velika sodobna JE, a še vedno samo ena.
Okapi ::
JEK je _majhna_ jedrska elektrarna,
Samo malo več kot 6000 avtov na dan pa menda zmore napolnit, ne?
O.
WarpedGone ::
nurmaln:
NE!
Govor je bil o baterijah, ki se lahko napolnijo v 20 SEKUNDAH, ne minutah ampak sekundah, torej da teh 50kW natočiš v baterijo v 20s. Namen mojga računa je bila ilustracija realne nesmiselnosti takih hitropolnilnih baterij v avtomobilih.
50kWh v 20 sekundah bi pomenilo 9 megavatov moči. Una prevedba na moč JE krško je služila za ilustracijo, kako velika je pravzaprav ta moč. Teh 9 MW je enakovredno 12,3 milijonom konjskih moči. Pomeni 1,25% celotne moči JEK (ene 760MW). Kaj ti koristijo avtomobilske baterije, ki se lahko nafilajo v 20 sekundah če nimaš vira, ki bi ti bil sposoben dostavit tolk energije tolk hitro?
Edina realna in cenovno sprejemljiva pot je polnjenje baterij čez noč, v času nizke obremenitve omrežja. Tu si komot privoščiš da polnjenje traja tut po 16 ur (od 0 do 100%). Potrebna moč za teh istih 50kWh je v primeru 16 ur za polnjenje le še dobre 3 kW, kar je moč enga navadnega bojlerja.
Če gremo na to 16 urno polnjenje s po 3kW, pridemo do tega da naša JEK zadošča za sočasno polnjenje 250.000 električnih avtomobilov, kjer bo vsak spil po 50kWh. Ampak ljudje ne prevozijo toliko km vsak dan, da bi vsak dan znova nucali teh 50kWh ampak bistveno manj. Če je v povprečju prevoženo po 100km vsak dan je to morda morda polovica oz. 25kWh in smo že na 500.000 avtomobilih. To je pa že polovica vsega obstoječega voznega parka. Torej, JEK sama po sebi zadostuje za zamenjavo vsakega drugega slovenskega vozila z električnim. Kar pa se v naslednjih 20letih nebi zgodilo že zaradi same dinamike menjave vozil.
JEK zadošča za hkratno filanje 80 avtov (50kWh v 20min)
A to pomeni da če bi jih filal 1 uro, bi jih lahko hkrati samo 240? Če bi filanje trajalo nekih "normalnih" 8 ur, bi lahko JEK nafilala samo 1920 avtov? Na dan JEK zmore filanje 5760 avtov? Ostali gremo pa peš?
NE!
Govor je bil o baterijah, ki se lahko napolnijo v 20 SEKUNDAH, ne minutah ampak sekundah, torej da teh 50kW natočiš v baterijo v 20s. Namen mojga računa je bila ilustracija realne nesmiselnosti takih hitropolnilnih baterij v avtomobilih.
50kWh v 20 sekundah bi pomenilo 9 megavatov moči. Una prevedba na moč JE krško je služila za ilustracijo, kako velika je pravzaprav ta moč. Teh 9 MW je enakovredno 12,3 milijonom konjskih moči. Pomeni 1,25% celotne moči JEK (ene 760MW). Kaj ti koristijo avtomobilske baterije, ki se lahko nafilajo v 20 sekundah če nimaš vira, ki bi ti bil sposoben dostavit tolk energije tolk hitro?
Edina realna in cenovno sprejemljiva pot je polnjenje baterij čez noč, v času nizke obremenitve omrežja. Tu si komot privoščiš da polnjenje traja tut po 16 ur (od 0 do 100%). Potrebna moč za teh istih 50kWh je v primeru 16 ur za polnjenje le še dobre 3 kW, kar je moč enga navadnega bojlerja.
Če gremo na to 16 urno polnjenje s po 3kW, pridemo do tega da naša JEK zadošča za sočasno polnjenje 250.000 električnih avtomobilov, kjer bo vsak spil po 50kWh. Ampak ljudje ne prevozijo toliko km vsak dan, da bi vsak dan znova nucali teh 50kWh ampak bistveno manj. Če je v povprečju prevoženo po 100km vsak dan je to morda morda polovica oz. 25kWh in smo že na 500.000 avtomobilih. To je pa že polovica vsega obstoječega voznega parka. Torej, JEK sama po sebi zadostuje za zamenjavo vsakega drugega slovenskega vozila z električnim. Kar pa se v naslednjih 20letih nebi zgodilo že zaradi same dinamike menjave vozil.
Zbogom in hvala za vse ribe
gzibret ::
Saj mislim, da je novica bolj ciljala na majhne mobilne naprave - gadgete (fotoaparate, telefone ipd) in ne na avte.
Vse je za neki dobr!
sloxl8 ::
WarpedOne: ...več elektrarn brez izpustov kot so NEK, izkoriščanje sonca, vetra itd).
Vidim, da si idealist. JEK, da nima izpustov. Kam pa misliš, da gre vsa tista toplota, ustvarjena v JEK? In kam misliš, da odložijo izrabljeno gorivo? Če to zate niso izpusti, potem ne vem, kaj je.
WarpedOne: No, vidm kam paše bencin: na dirkališče.
Dizel še na dirkališčih nadomešča bencin. Poglej Le Mans in WTCC. Torej, bencin ne paše nikamor več.
Zgodovina sprememb…
- spremenil: sloxl8 ()
PaX_MaN ::
JEK, da nima izpustov.
Nima.
Kam pa misliš, da gre vsa tista toplota, ustvarjena v JEK?
Prenos toplote ni izpust.
In kam misliš, da odložijo izrabljeno gorivo?
Zraven ga majo, not, v betonskem hramu. Pa ne da si mislil, da ti ga mečejo na dvorišče?
Če to zate niso izpusti, potem ne vem, kaj je.
Tako je. Pojma nimaš.
Dizel še na dirkališčih nadomešča bencin. Poglej Le Mans in WTCC. Torej, bencin ne paše nikamor več.
Vau, celi dve tekmovanji. Od kolikih?
Pyr0Beast ::
Dizel še na dirkališčih nadomešča bencin. Poglej Le Mans in WTCC. Torej, bencin ne paše nikamor več.
Tam je količina navora ter izkoristek mašine še kako pomemben.
Tam je količina navora ter izkoristek mašine še kako pomemben.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
Dizel je za traktorje in tovornjake. Pa za kasno vecjo ladijo.
Bencin v vsak avto!
Sicer pa ja, dizel je evropska neumnost, nikjer drugje na svetu ne vozijo osebnih avtomobilov dizlov (v taki veliki kolicini), razen v eu. Mi smo kao pametni...
Bencin v vsak avto!
Sicer pa ja, dizel je evropska neumnost, nikjer drugje na svetu ne vozijo osebnih avtomobilov dizlov (v taki veliki kolicini), razen v eu. Mi smo kao pametni...
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Pyr0Beast ::
In papir je za pisat ne za rit brisat ?
Ja pa ja da ne.
Ja pa ja da ne.
Some nanoparticles are more equal than others
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Good work: Any notion of sanity and critical thought is off-topic in this place
Dr_M ::
Ce bi se hotu poceni in dobro vozit je bencin + LPG zakon.
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
Azrael ::
V8 je prava stvar za dolge fure. Če bi bil avtomobili na smrdljivi dizel tako odlični, kot jih slikajo v reklamah, bi se že davno uveljavil v ZDA. Pa se smrdljivec tam ne prime niti pod razno. Preobčutljiv, kratkoživ in uporaben za delat zastoje.
To se lepo vidi že pri nas. Kdo je na čelu kolone? Praktično brez izjeme, sploh če je treba v klanec, nek smrdljiv traktorski polizdelek proizveden v Novi Turčiji ali Novi Alžiriji, z dimno zaves serijsko ali Hinday in ostali rižotarska ropotija.
Dizel je za traktorje, ki orjejo po poljih, šleparje in barke nad par ton. Za osebne avte, nikakor, zadeva je ultra težka svinjarija, res pa pridela manenkost manj poolnoma neškodljivega CO2, ampak nameto tega ustvarja na tone zelo nezdravih saj in ozona.
Marsikje po svetu so tratorske smrdljivce že prepovedali (Rim, Grčija, Japonska), žal bo pa še trajalo, da bo to splošno sprejeto v zaostali in umazani EU.
To se lepo vidi že pri nas. Kdo je na čelu kolone? Praktično brez izjeme, sploh če je treba v klanec, nek smrdljiv traktorski polizdelek proizveden v Novi Turčiji ali Novi Alžiriji, z dimno zaves serijsko ali Hinday in ostali rižotarska ropotija.
Dizel je za traktorje, ki orjejo po poljih, šleparje in barke nad par ton. Za osebne avte, nikakor, zadeva je ultra težka svinjarija, res pa pridela manenkost manj poolnoma neškodljivega CO2, ampak nameto tega ustvarja na tone zelo nezdravih saj in ozona.
Marsikje po svetu so tratorske smrdljivce že prepovedali (Rim, Grčija, Japonska), žal bo pa še trajalo, da bo to splošno sprejeto v zaostali in umazani EU.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> Če bi bil avtomobili na smrdljivi dizel tako odlični, kot jih slikajo v reklamah, bi se že davno uveljavil v ZDA.
Ojej, kako strahotno napačno sklepanje.
Azrael> Dizel je za traktorje, ki orjejo po poljih, šleparje in barke nad par ton. Za osebne avte, nikakor, zadeva je ultra težka svinjarija, res pa pridela manenkost manj poolnoma neškodljivega CO2, ampak nameto tega ustvarja na tone zelo nezdravih saj in ozona.
Ni vsak dizel kar golf dvojka na kurilno olje. Ja, so bolj umazani kot bencinarji, ampak ti itak rad pretiravaš.
Ojej, kako strahotno napačno sklepanje.
Azrael> Dizel je za traktorje, ki orjejo po poljih, šleparje in barke nad par ton. Za osebne avte, nikakor, zadeva je ultra težka svinjarija, res pa pridela manenkost manj poolnoma neškodljivega CO2, ampak nameto tega ustvarja na tone zelo nezdravih saj in ozona.
Ni vsak dizel kar golf dvojka na kurilno olje. Ja, so bolj umazani kot bencinarji, ampak ti itak rad pretiravaš.
T0RN4D0 ::
Ma kr mej ti ameriški V8 za na dolge ture, pri tem pa plačuj benz katerega 70% cene predstavljajo davki in trošarine. Dokler ne boš delu vsaj kakšnih 150+ km na dan z ameriškim v8 in 20l porabe, si lahko pameten kako fine zadeve so to. Miljona kilometrov pa tud ne nardi kar tako, za hec.
(\__/) This is Bunny. Copy and paste bunny
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
(='.'=) into your signature to help him gain
(")_(") world domination.
BigWhale ::
V8 je prava stvar za dolge fure. Če bi bil avtomobili na smrdljivi dizel tako odlični, kot jih slikajo v reklamah, bi se že davno uveljavil v ZDA. Pa se smrdljivec tam ne prime niti pod razno. Preobčutljiv, kratkoživ in uporaben za delat zastoje.
Ce bi v ZDA uporabljali dizle bi mogoce njihova avto industrija se zivela, tako je pa ze vse na 3/4 pocrkalo. :>
Se pa spomnim enega dobrega avtomobila iz amerike. Model-T se mu je reklo. Ampak, to je bilo dolgo nazaj.
Azrael ::
No jype pa povej zakaj se dizelaški smrdljivci niso uveljavili v ZDA?
Golf dvojka je svinjarija, če je traktor jasno, drugega pri traktorju ne more biti, toda še vedno je precej manj škodljiv od današnjih traktorskihg smrdljivcev, saje iz njega so precej večje in posledično manj nevarne.
Iz sedanjih traktorjev leti fin prah, ki zaide globoko v dihala. Azbest so prepovedali in je bilo treba uvesti nekaj drugega, da bo folk ne bo živel predolgo.
V8 je super stroj, davki od davkov pa odraz nesposobne ekonomije in politike.
Golf dvojka je svinjarija, če je traktor jasno, drugega pri traktorju ne more biti, toda še vedno je precej manj škodljiv od današnjih traktorskihg smrdljivcev, saje iz njega so precej večje in posledično manj nevarne.
Iz sedanjih traktorjev leti fin prah, ki zaide globoko v dihala. Azbest so prepovedali in je bilo treba uvesti nekaj drugega, da bo folk ne bo živel predolgo.
V8 je super stroj, davki od davkov pa odraz nesposobne ekonomije in politike.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> No jype pa povej zakaj se dizelaški smrdljivci niso uveljavili v ZDA?
Iz istega razloga kot se _očitno izjemno superiorne_ CFL žarnice ne uveljavijo pri nas - ker je tam bencin praktično zastonj. Če bi bil liter dražji od dolarja, bi bilo drugače. In če bi pri nas kilovatna ura stala več kot evro, ne bi nihče več ogreval stanovanja s klasičnimi žarnicami.
Azrael> Golf dvojka je svinjarija, če je traktor jasno, drugega pri traktorju ne more biti, toda še vedno je precej manj škodljiv od današnjih traktorskihg smrdljivcev, saje iz njega so precej večje in posledično manj nevarne.
Ne ga lomt. Ker nima filtra iz njega letijo delci vseh živih dimenzij, medtem ko iz sodobnih dizlov pobegnejo zgolj zelo majhni delci. To nikakor ne pomeni, da v starejših dizlih manjših delcev ni.
Iz istega razloga kot se _očitno izjemno superiorne_ CFL žarnice ne uveljavijo pri nas - ker je tam bencin praktično zastonj. Če bi bil liter dražji od dolarja, bi bilo drugače. In če bi pri nas kilovatna ura stala več kot evro, ne bi nihče več ogreval stanovanja s klasičnimi žarnicami.
Azrael> Golf dvojka je svinjarija, če je traktor jasno, drugega pri traktorju ne more biti, toda še vedno je precej manj škodljiv od današnjih traktorskihg smrdljivcev, saje iz njega so precej večje in posledično manj nevarne.
Ne ga lomt. Ker nima filtra iz njega letijo delci vseh živih dimenzij, medtem ko iz sodobnih dizlov pobegnejo zgolj zelo majhni delci. To nikakor ne pomeni, da v starejših dizlih manjših delcev ni.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
sloxl8 ::
Azrael > Za osebne avte, nikakor, zadeva je ultra težka svinjarija, res pa pridela manenkost manj poolnoma neškodljivega CO2, ampak nameto tega ustvarja na tone zelo nezdravih saj in ozona.
1. Imaš prav, dizel, ki nima filtra trdnih delcev v zrak spušča precej dušikovih oksidov, trdnih delcev v obliki saj in nekaj malega CO2, vendar pa CO2 NI popolnoma neškodljiv, saj sicer ne bi bilo takih podnebnih sprememb kot so zadnja leta.
2. Si že kdaj pomislil, kaj spuščajo v zrak bencinarji (tisti, s katalitičnim pretvornikom ali ljudsko katalizatorjem, in tisti brez njega). Poleg CO2-ja še velike količine rakotvornega benzena, ki je nadomestil nekdaj tako bogokletni svinec, pa še nekaj druge svinjarije.
Tukaj ni črno-belo, oba, bencinar in dizel, imata svoje prednosti in slabosti in oba spuščata v zrak za ljudi in okolje precej škodljive snovi.
Ja, vozim dizla s katalitičnim pretvornikom in filtrom trdnih delcev, ampak izključno zaradi navora. Ko bo VW spravil od sebe kakšen bolj spodoben avto sodobnega videza s TSI-jem, zagotovo preklopim. Če se bo pa vmes našel kakšen hibrid, ki ne bo videti kot plastični space shuttle, narejen za petletne otroke, bo pa to prva izbira.
Dr_M ::
Ja, vozim dizla s katalitičnim pretvornikom in filtrom trdnih delcev, ampak izključno zaradi navora.
Vsak turbo bencinar ima vsaj tako dober navor, kot turbo dizel
The reason why most of society hates conservatives and
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
loves liberals is because conservatives hurt you with
the truth and liberals comfort you with lies.
WarpedGone ::
sloxl8:
Obvezno branje
Od prve do zadnje strani prosim, brez preskakovanja.
vendar pa CO2 NI popolnoma neškodljiv, saj sicer ne bi bilo takih podnebnih sprememb kot so zadnja leta
Obvezno branje
Od prve do zadnje strani prosim, brez preskakovanja.
Zbogom in hvala za vse ribe
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: WarpedGone ()
jype ::
sloxl8> Ko bo VW spravil od sebe kakšen bolj spodoben avto sodobnega videza s TSI-jem, zagotovo preklopim.
Hudo te skrbi za okolje, če te "sodoben videz" bolj boli kot vplivi na okolje.
Hudo te skrbi za okolje, če te "sodoben videz" bolj boli kot vplivi na okolje.
Azrael ::
jype tebe pa so marketingarji omrežili, da je joj.
Daj razloži zakaj so vsi traktorji na naših cestah taki kot bi jih redno posipal s tonerjem iz laserca? Vsi brez izjeme.
Pa zakaj je pri sosedu, ki ima dve garaži v enem imajo sodoben (yeah right) VW traktor, s katerim se ta mlada vozita na delo v LJ, v drugem pa 2.0 bencinarja. Tisto garažo v kateri imajo traktor, belijo vsako leto, pa je okajena kot črna kuhinja, tista kjer je bencinar in se z njim stari ata vozi v vsak dan v štacuno, pa ne vem kdaj so belili nazadnje, pa je še vedno čista?
Če filter zadrži več kot 99% svinjarije?
O ostalih bedarijah, ki jih redno klamfaš, pa zaradi takih [cenzurirano] postaja tale EU slabša od SZ in njenih političnih satelitov. Vse je drago, če je sploh dosegljivo, vse je prepovedano, roba je nikakva, perspektive, razvoja in napredka pa ni.
Daj razloži zakaj so vsi traktorji na naših cestah taki kot bi jih redno posipal s tonerjem iz laserca? Vsi brez izjeme.
Pa zakaj je pri sosedu, ki ima dve garaži v enem imajo sodoben (yeah right) VW traktor, s katerim se ta mlada vozita na delo v LJ, v drugem pa 2.0 bencinarja. Tisto garažo v kateri imajo traktor, belijo vsako leto, pa je okajena kot črna kuhinja, tista kjer je bencinar in se z njim stari ata vozi v vsak dan v štacuno, pa ne vem kdaj so belili nazadnje, pa je še vedno čista?
Če filter zadrži več kot 99% svinjarije?
O ostalih bedarijah, ki jih redno klamfaš, pa zaradi takih [cenzurirano] postaja tale EU slabša od SZ in njenih političnih satelitov. Vse je drago, če je sploh dosegljivo, vse je prepovedano, roba je nikakva, perspektive, razvoja in napredka pa ni.
Nekoč je bil Slo-tech.
jype ::
Azrael> Daj razloži zakaj so vsi traktorji na naših cestah taki kot bi jih redno posipal s tonerjem iz laserca? Vsi brez izjeme.
Nič niso taki. Eni jih vsak dan trikrat v avtopralnico peljejo, tako da tudi če bi iz izpuha lezel plastelin nihče ne bi ničesar opazil, naš gre pa v pralnico pred vsakim servisom in ni prav nič črn.
Azrael> Pa zakaj je pri sosedu, ki ima dve garaži v enem imajo sodoben (yeah right) VW traktor, s katerim se ta mlada vozita na delo v LJ, v drugem pa 2.0 bencinarja. Tisto garažo v kateri imajo traktor, belijo vsako leto, pa je okajena kot črna kuhinja, tista kjer je bencinar in se z njim stari ata vozi v vsak dan v štacuno, pa ne vem kdaj so belili nazadnje, pa je še vedno čista?
Pomoje jim nad garažo z dizlom voda pušča, pa potem stene plesnijo.
Azrael> Če filter zadrži več kot 99% svinjarije?
Ja, odšraufaj ga, pa boš vidu, ane?
Azrael> O ostalih bedarijah, ki jih redno klamfaš, pa zaradi takih [cenzurirano] postaja tale EU slabša od SZ in njenih političnih satelitov. Vse je drago, če je sploh dosegljivo, vse je prepovedano, roba je nikakva, perspektive, razvoja in napredka pa ni.
Eh, daj malo bolj glavo uporabljaj... Čigava avtomobilska industrija gre najhitreje prot hudiču? Mitsubishi, Subaru in Toyota so tragično naznanili "strahotno znižanje dobičkov", Ford, GM, Chrysler in podobni pa živijo samo še od državne pomoči.
Verjamem, da se takim vernikom kot si ti zdi, da je to zaradi nekakšne zlobne sabotaže kominterne, ja. Resnica je pač drugačna - ljudje postajajo bolj izobraženi in se posledično tako tudi obnašajo.
Razvoj gre tja, kamor gredo kupci - k dizlom, ker so na dolgi rok cenejši, hibridom, ker so zmogljivejši in elektro, ker so oboje hkrati, vsak za svoj scenarij uporabe. Eni pač vsak dan uro in pol preživijo na avtocesti, drugi se gonijo po obvoznici, tretji pa bašejo po mestu. Jaz v službo še vedno kolesarim in bom tudi če bom kdaj imel "zero emission" avto.
Nič niso taki. Eni jih vsak dan trikrat v avtopralnico peljejo, tako da tudi če bi iz izpuha lezel plastelin nihče ne bi ničesar opazil, naš gre pa v pralnico pred vsakim servisom in ni prav nič črn.
Azrael> Pa zakaj je pri sosedu, ki ima dve garaži v enem imajo sodoben (yeah right) VW traktor, s katerim se ta mlada vozita na delo v LJ, v drugem pa 2.0 bencinarja. Tisto garažo v kateri imajo traktor, belijo vsako leto, pa je okajena kot črna kuhinja, tista kjer je bencinar in se z njim stari ata vozi v vsak dan v štacuno, pa ne vem kdaj so belili nazadnje, pa je še vedno čista?
Pomoje jim nad garažo z dizlom voda pušča, pa potem stene plesnijo.
Azrael> Če filter zadrži več kot 99% svinjarije?
Ja, odšraufaj ga, pa boš vidu, ane?
Azrael> O ostalih bedarijah, ki jih redno klamfaš, pa zaradi takih [cenzurirano] postaja tale EU slabša od SZ in njenih političnih satelitov. Vse je drago, če je sploh dosegljivo, vse je prepovedano, roba je nikakva, perspektive, razvoja in napredka pa ni.
Eh, daj malo bolj glavo uporabljaj... Čigava avtomobilska industrija gre najhitreje prot hudiču? Mitsubishi, Subaru in Toyota so tragično naznanili "strahotno znižanje dobičkov", Ford, GM, Chrysler in podobni pa živijo samo še od državne pomoči.
Verjamem, da se takim vernikom kot si ti zdi, da je to zaradi nekakšne zlobne sabotaže kominterne, ja. Resnica je pač drugačna - ljudje postajajo bolj izobraženi in se posledično tako tudi obnašajo.
Razvoj gre tja, kamor gredo kupci - k dizlom, ker so na dolgi rok cenejši, hibridom, ker so zmogljivejši in elektro, ker so oboje hkrati, vsak za svoj scenarij uporabe. Eni pač vsak dan uro in pol preživijo na avtocesti, drugi se gonijo po obvoznici, tretji pa bašejo po mestu. Jaz v službo še vedno kolesarim in bom tudi če bom kdaj imel "zero emission" avto.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: jype ()
jest10 ::
Daj razloži zakaj so vsi traktorji na naših cestah taki kot bi jih redno posipal s tonerjem iz laserca? Vsi brez izjeme.
Zanimivo, da pri nas tega NI. (razen pri prastarem golfu 2).
Sedaj imamo že petega dizlaša in ni niti najmanjšega sledu o kakšnih sajah okoli zadka. In ne, ne glancamo ga vsak dan
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | Izumitelj litij-ionskih baterij izumil nove baterijeOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 13343 (10245) | opeter |
» | Samsung razvil nov tip litij-ionskih baterij (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 20976 (16288) | Jst |
» | Aluminijeve baterije so upogljive, ognjevarne, vzdržljive in - pretežkeOddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 12676 (8213) | nekikr |
» | Nova vrsta litij-ionskih baterij z Berkeleya (strani: 1 2 )Oddelek: Novice / Znanost in tehnologija | 17848 (14875) | Lion29 |
» | Zračna baterijaOddelek: Novice / Ostale najave | 5907 (3581) | Pyr0Beast |