» »

Katero kolo

Katero kolo

««
113 / 113
»
»»

ššš ::

Canjon ma novi endurance. Za 999€ je ta bike kraja. Več kt to noben rekreativc ne nuca.

Egidij88 ::

Drži.

https://www.canyon.com/en-si/road-bikes...

Zdaj ce samo asfalt furas, zamenjas gume pac.

J.McLane ::

Dobro bi bilo, če bi ga sploh lahko kupil, piše da bo na voljo oktobra 2025
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

-ninja-91- ::

J.McLane je izjavil:

Dobro bi bilo, če bi ga sploh lahko kupil, piše da bo na voljo oktobra 2025

Razen če si zelo velik :D

stara mama ::

Je*o vas, me rajcate s tem canyonom,
pa sem imel plan mojga XCja vozit še lep cajt!


-ninja-91- je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Dobro bi bilo, če bi ga sploh lahko kupil, piše da bo na voljo oktobra 2025
Razen če si zelo velik :D

Hvala bogu da obstaja kaj še za nas velike! Ponavad je ponudba bolj žalostna.
Evo men je predlagalo oba XL in 2XL, zdaj pa vedi katerga, sprobat ne moreš....
Ekologija™ in Trajnost™

predi ::

Tule ima ziher kdo Cube kolo s Cube GR 2.3 Disc felgnami in je šel na tubeless. Kako širok mora bit rim tape in kakšna mora biti višina ventilčka zanje?

NekdoPach ::

Nimam, ampak to lahko sam izmeriš z kljunastim merilom. Notranja širina feltne + cca 2mm, tako da trak zasede celotno notranjo površino feltne, upoštevajoč da se skrči za kakšen milimeter ker ga nategneš ko ga limaš noter.

Kar se tiče ventilčkov: skoraj bi vsak moral pasat gor, ker so to precej nizke feltne. Jaz sem trak in ventilčke nabavil na aliexpresu in dela BP, ker tu imajo prenapihnjene cene.

predi ::

Ne da se mi odmontirat trenutnih gum, brez da bi imel nove že pri sebi. Kura jajce problem, zato sprašujem.

Ni mi jasno, zakaj Cube nima teh podatkov na svojih spletnih straneh, da jim moram zdaj zaradi tega gnjavit na support. Praktično nobenih informacij ni na voljo za njihov OEM wheelset.

Kaj pa tesnilna tekočina/mlekec? Kakšno priporočilo?

IL_DIAVOLO ::

Kako se pa obnese cues oprema, ki naj bi nadomestila grx 400 in 600?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

predi ::

Cube GR 2.3 Disc so od proizvajalca Alexrims, 622x23, OEM za Cube. Tovarniško imajo nameščen Schwalbe high pressure rim tape 25x622 (trak brez lepila, ni za tubeless). Pa recimo, da so takšne s "kavljem". Pri vrhu torej 23 mm, 25 mm trak pride lepo po celotnem dnu.

bbobst ::

Zdravo. Namen imam kupiti karbonski gravel pecikl.
Pogoji so 2x 12 (46-30 in 11-36) in cena nekje 2500€ (mogoče kakega stotaka več)

Prestavno razmerje mora biti tako kot je omenjeno , da je približno enako mojemu trekingu, ker bi drugače bili,

zaradi mojih 90 kg , strmejši klanci (15+) neprevozni.

V poštev pridejo naslednja kolesa:

SCOTT Addict Gravel 50 (2025)
SCOTT Addict Gravel 40 (2026)

Focus ATLAS 8.7

GIANT Revolt Advanced 2 (2026)

Bergamont Grandurance Expert 25

Canyon Grail CF 7 (z menjavo kasete)

Cannondale Topstone Carbon 3 GRX - 2x

Cervelo Aspero GRX RX610

Ridley ASTR Shimano GRX600

Kolesa so skoraj identična kar se tiče gonilke, kasete, menjalnikov, ročk, in zavor .

Ker bo to verjetno moje zadnje kolo me zanima ali so kakšne bistvene razlike med okvirji omenjenih koles, ali pa je za nas ljubiteljske kolesarje ,ki naredimo 3000 km letno , vse ista pašta.

Rad bi še malo zožil izbor preden se podam v trgovino.
Če se kdo spomni še kakšnega modela, prosim.
AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

Scorpy84 ::

Glede geometrije, pojdi v trgovino in ga preizkusi. Še boljše, če imajo na sposojo, saj šele pod obremenitvijo opaziš ali ti geometrija ustreza. Ko dobiš približno kar ti je všeč, pa greš na to stran https://bikeinsights.com/?utm_source=ch... in si pogledaš, katera kolesa oziroma znamke pridejo v poštev. In tudi ne gledaš koliko letno narediš. Če delaš turo po 20-30 km oziroma pa uro in pol do dve blagi klanci, ni tako pomembna geometrija. Če pa se voziš nad 2-3 ure, je vsekakor pomembna. Zato si za test sposodi cel dan kolo.

Glede prestavnega razmerja, treking in 15%+ klanci ne grejo skupaj, sej ne rečem, da ne gre, lažje je s telimi omenjenimi. Ampak če izbereš 1x12 boš veliko bolj hvaležen si, sploh če so klanci strmi in daleč boš prišel, tudi če si utrujen. Glede na prevoženih km bi prej svetoval da greš na 1x12. Če pa so v igri zelo dolge ture, kjer so dolgi spusti, pa pridobiš s tem kar si želiš, če želiš pri spustu dol poganjati pedala. Pač moje mnenje da treking obdrži, vrž gor 700x38c in pojdi na novem 1x12, pa imaš kolesa glede na izbrano turo.

NekdoPach ::

Pazi da ima dovoljšen tyre clearance, to je kako debele gume lahko še gori namontiraš. Ta stari gravel okvirji tu zaostajajo, pod 50mm jaz nebi šel če kupuješ kolo na dolgi rok, glede na to da maš 90kg ti malo debelejše gume ne uidejo.

Scorpy84 ::

NekdoPach je izjavil:

Pazi da ima dovoljšen tyre clearance, to je kako debele gume lahko še gori namontiraš. Ta stari gravel okvirji tu zaostajajo, pod 50mm jaz nebi šel če kupuješ kolo na dolgi rok, glede na to da maš 90kg ti malo debelejše gume ne uidejo.


Jaz imam 85kg, pa ne vidim razloga zakaj nebi šel na tanjše, če je lahko prednost. Po razlicnem makadamu furam bp 38c, brez da bi se pogrezal.

atlet ::

Samo pazi, da ne boš potem imel spredaj 42T in zadaj 11-42. :)

Nima veze ali je 1x12 oz 2x12. Pomembno je, kakšni so verižniki. S tem orodjem si lahko pomagaš glede prestavnega razmerja.

Scorpy84 je izjavil:

Glede geometrije, pojdi v trgovino in ga preizkusi. Še boljše, če imajo na sposojo, saj šele pod obremenitvijo opaziš ali ti geometrija ustreza. Ko dobiš približno kar ti je všeč, pa greš na to stran https://bikeinsights.com/?utm_source=ch... in si pogledaš, katera kolesa oziroma znamke pridejo v poštev. In tudi ne gledaš koliko letno narediš. Če delaš turo po 20-30 km oziroma pa uro in pol do dve blagi klanci, ni tako pomembna geometrija. Če pa se voziš nad 2-3 ure, je vsekakor pomembna. Zato si za test sposodi cel dan kolo.

Glede prestavnega razmerja, treking in 15%+ klanci ne grejo skupaj, sej ne rečem, da ne gre, lažje je s telimi omenjenimi. Ampak če izbereš 1x12 boš veliko bolj hvaležen si, sploh če so klanci strmi in daleč boš prišel, tudi če si utrujen. Glede na prevoženih km bi prej svetoval da greš na 1x12. Če pa so v igri zelo dolge ture, kjer so dolgi spusti, pa pridobiš s tem kar si želiš, če želiš pri spustu dol poganjati pedala. Pač moje mnenje da treking obdrži, vrž gor 700x38c in pojdi na novem 1x12, pa imaš kolesa glede na izbrano turo.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

ziggy42 ::

bbobst je izjavil:

Zdravo. Namen imam kupiti karbonski gravel pecikl.
Pogoji so 2x 12 (46-30 in 11-36) in cena nekje 2500€ (mogoče kakega stotaka več)

Rad bi še malo zožil izbor preden se podam v trgovino.
Če se kdo spomni še kakšnega modela, prosim.

Zdravo,
poglej si še Cube Nuroad C62 PRO. GRX820 za 2500€. Je pa 2x12, če se boš odločil za 1x12, izberi kaj drugega.

Sam sem naročil Canyon Grail CF7, vendar le zato, ker že imam 1x12 XC gorca in sem se želel kar najbolj oddaljiti od njegovih značilnosti. Je pa tu Max clearance nekje 44-46mm.

Badwolff ::

J.McLane ::

Pri tem imaš 1x12 prestave, ampak spredaj imaš 40 zadaj pa 51 zobnik, torej razmerje 0,78, kar je manj kot pri 2x12 s 30 - 36, kjer je razmerje 0,83.

https://www.gear-calculator.com/?GR=DER...
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bbobst ::

NekdoPach je izjavil:

Pazi da ima dovoljšen tyre clearance, to je kako debele gume lahko še gori namontiraš. Ta stari gravel okvirji tu zaostajajo, pod 50mm jaz nebi šel če kupuješ kolo na dolgi rok, glede na to da maš 90kg ti malo debelejše gume ne uidejo.

Sedaj imam na trekingu 700x35C in nimam problemov na makadamu, ki ga vozim,saj ne grem na kakšnega res grdega.


ziggy42 je izjavil:

bbobst je izjavil:

Zdravo. Namen imam kupiti karbonski gravel pecikl.
Pogoji so 2x 12 (46-30 in 11-36) in cena nekje 2500€ (mogoče kakega stotaka več)

Rad bi še malo zožil izbor preden se podam v trgovino.
Če se kdo spomni še kakšnega modela, prosim.

Zdravo,
poglej si še Cube Nuroad C62 PRO. GRX820 za 2500€. Je pa 2x12, če se boš odločil za 1x12, izberi kaj drugega.

Sam sem naročil Canyon Grail CF7, vendar le zato, ker že imam 1x12 XC gorca in sem se želel kar najbolj oddaljiti od njegovih značilnosti. Je pa tu Max clearance nekje 44-46mm.

Kje si naročil Canyon Grail CF7, ali je pri nas sploh kakšen uvoznik ?

Scorpy84 je izjavil:

Glede prestavnega razmerja, treking in 15%+ klanci ne grejo skupaj,...

Na trekingu imam 3x9 ,spredaj zamenjan najmanjši zobnik ,iz 26 na 24, tako da je prva prestava 0,75, ki jo uporabljam
le na nekje 14+ klancih , druga prestava je pa 0,86. Imam pa rad manjše preskoke.
Če pogledam gravel 11-36 in 46-30 ,je prva prestava 0,83, kar je malenkost lažje od druge na trekingu, potem pa računam
še 4-5 kg lažje kolo , pa smo že tam tam.
AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

bbobst ::

Pa še tehnično vprašanje ,če kdo ve.
Ali so luknje na 31t zobniku gonilke Shimano GRX FC-RX820 enake kot na 30t zobniku gonilke Shimano GRX FC-R610-2 ?
AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

ziggy42 ::

bbobst je izjavil:


Kje si naročil Canyon Grail CF7, ali je pri nas sploh kakšen uvoznik ?

Canyon je eden izmed direct to consumer prodajaln, tako da jih lahko kupiš samo na njihovi spletni strani.
Če boš kaj kupoval, imam še eno kodo s 5% popusta na celoten nakup, ki sem jo dobil pri nakupu kolesa.

bbobst ::

ziggy42 je izjavil:

bbobst je izjavil:


Kje si naročil Canyon Grail CF7, ali je pri nas sploh kakšen uvoznik ?

Canyon je eden izmed direct to consumer prodajaln, tako da jih lahko kupiš samo na njihovi spletni strani.
Če boš kaj kupoval, imam še eno kodo s 5% popusta na celoten nakup, ki sem jo dobil pri nakupu kolesa.

Od kod pošiljajo kolesa?
In če se pojavi kakšna okvara, kako uveljavljaš garancijo?
Lp
AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

zavajon ::

PacificBlue ::

Cube 2026 bikes
I’m out.
:3

bbobst ::

CUBE NUROAD C:62 Pro (2026), to bo verjetno moj nakup.
Sem ga gledal že prej ,ampak me je odbijala gonilka grx 820 zaradi 31t manjšega zobnika.
Zato sem pa zgoraj spraševal ali 30t zobnik gonilke GRX610 fizično paše na 820.
AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

J.McLane ::

Ne kompliciraj, razlika je majhna, goni z 31, bolj boš v formi, lažje ti bo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

bbobst ::

Sem se odločil za Cube Nuroad C:62 Pro swimmingpool n black 2026 za 2299 €.
Niti nisem v opisu porajtl, a ima tudi obroče karbonske,
zato pa je še lažji od konkurence.
Pride konec februarja.

AMD Ryzen 7 5800X + Be quiet! DARK ROCK PRO 4, MSI MPG X570 GAMING PLUS
Palit RTX3070 Gaming Pro OC 8 Gb , Team Group T-Force Zeus 32GB Kit (2x16GB)
Team Group T-CREATE NVMe SSD, Corsair CX650M, Be quiet! Silent Base 601

atlet ::

bbobst je izjavil:

Sem se odločil za Cube Nuroad C:62 Pro swimmingpool n black 2026 za 2299 €.
Niti nisem v opisu porajtl, a ima tudi obroče karbonske,
zato pa je še lažji od konkurence.
Pride konec februarja.




Newmen Advanced G.34 tej obroči so na njemu - karbonski.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Apofis ::

fck, s karb obročniki 2400€...torej se da ?

atlet ::

Še cenej če si ga sam sestaviš s kitajskim okvirjem. :)
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

solatjek ::

Kateri polno opremljen treking izbrati?

2R manufactur: https://www.bike24.com/p2959089.html?sk...

ali

Cube Kathmandu EXC: https://www.rabe-bike.de/en/cube-kathma...

2R mi je zanimiv, ampak je nepoznana firma. Je to veliko tveganje?

Twixz ::

solatjek je izjavil:

Kateri polno opremljen treking izbrati?

2R manufactur: https://www.bike24.com/p2959089.html?sk...

ali

Cube Kathmandu EXC: https://www.rabe-bike.de/en/cube-kathma...

2R mi je zanimiv, ampak je nepoznana firma. Je to veliko tveganje?


Po mojem mnenju ni velikega tveganja.

globoko grlo ::

Folk a mamo za e pecikle kkšno posebno temo?
Kter mtb trdak se kup za cca 2.5K, zdej k so znžanja?
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

atlet ::

globoko grlo je izjavil:

Folk a mamo za e pecikle kkšno posebno temo?
Kter mtb trdak se kup za cca 2.5K, zdej k so znžanja?

Morda kak Cube: https://www.bike-discount.de/en/cube-re...
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

zavajon ::

globoko grlo je izjavil:

Folk a mamo za e pecikle kkšno posebno temo?
Kter mtb trdak se kup za cca 2.5K, zdej k so znžanja?

Mamo.
Nakup e-kolesa

Sicer pa sem jaz nekoč opazil tega:
https://www.bike-discount.de/en/radon-j...

predi ::

predi je izjavil:

predi je izjavil:

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko. Delno vplivajo tudi rokavice, ki jih trenutno nosim. Še vedno govorimo o položaju rok, ki mi je bil predstavljen kot pravilen pri običajni vožnji. Če bi krmilo preprijel tako, da bi palca šla skozi "U-je" na krmilu, bi zavorne ročice lahko dosegel bolj od spodaj. Nikoli nisem imel disk zavor, ne mehanskih niti hidravličnih. Te so mehanske. Pričakoval sem večjo učinkovitost v primerjavi z gumicami, ampak zaenkrat temu ni tako. V glavnem, hitra vožnja v kombinaciji z zombi pešci, ki jim manjka situacijskega zavedanja, odpade.

predi je izjavil:

atlet je izjavil:

predi je izjavil:

Z novim kolesom kasneje ustavim. Vložiti je treba več napora v pritisk ročic, ker s prsti nanje pridem "visoko". Posledično ročica ne deluje kot vzvod tako učinkovito, kot bi lahko.
To težavo naj bi rešile GRX ročke. Prav tako bi bilo lažje ustavljati, če bi imel hidravlične zavore. Grupa Shimano Claris ni namenjena gravel kolesom...

Sam imam GRX grupo in nimam teh težav.
Tehnično res piše na Shimano straneh, da je za gravel edino GRX. Ampak tudi entry level cestna kolesa (za kar naj bi Claris bil) morajo nekako ustavit. Mogoče je potrebno zadevo samo nastavit, da mi bo bolj ustrezala. Čeprav, ko gledam manual mi ni trenutno nič jasno. Kot rečeno, moje prve mehanske disk zavore. Bo zame to verjetno naredil serviser. Trenutno se mi zdijo pretrde, preveč napora moram vložit za premalo učinka. Kot bi imel vseskozi ABS. Bi moral probat s kakšno silo bi moral potegnit ročki, da mi popolnoma zablokira kolesi. Saj ustavim se vedno, ampak z daljšo zavorno potjo. Pa prednja se tudi oglasi.

predi je izjavil:

Hibridne (disk) zavore koristi kdo? Hidravlične z mehanskimi aktuatorji (zajle). JUIN Tech:

https://www.bikesmith.de/en/c/brands/ju...

Drago, ampak ne toliko kot menjava celotnega groupseta, če ti niso všeč obstoječe mehanske (tako kot trenutno meni). Vseeno nekako dvomim, da se splača.
Ni mi dalo miru pa sem na svojem Cube Nuroad 2023 FE zamenjal originalne mehanske zavore s hibridnimi. Namesto Tektro MD-C510 (https://www.tektro.com/cn/product/39) sem namestil TRP HY/RD HD-C711 čeljusti (https://www.tektro.com/cn/product/169). Hkrati sem zamenjal bowdne zavor; Jagwire KEB-SL (Road Pro kit, https://jagwire.com/products/diy-cable-...) namesto originalnih Jagwire CEX (https://jagwire.com/guides/housing). Plus neke random semi-metallic ploščice (Gekors), diske (Tektro) sem obdržal in sem jih samo očistil.

Skratka, zavore so zdaj delno hidravlične, ohišja za njihove zajle pa compressionless. Vložek je bil nekaj malega pod 200€, večina seveda za nove čeljusti, in pa nekaj ur za namestitev, ker sem to počel prvič. Čeljusti so v primerjavi z originalnimi videti mnogo večje, hkrati so malce težje, kar pa se mi ne zdi bistveno. Nenazadnje se naokoli peljem z dvokilogramskim U-lockom.

Kolesa sicer še nisem imel časa dodobra preizkusiti, opravil sem samo bedding ploščic in krajšo vožnjo, ampak vseeno.. Razlika je očitna. Obe ročici se zdaj premikata s praktično nič vloženega napora, zadnje kolo pa lahko blokiram zelo hitro. V bistvu moram paziti, da ročic ne stisnem premočno. Z istimi rokavicami nimam več nobenega problema pri ustavljanju. Zavore so praktično neslišne.

Občutek imam, kot da končno vozim kolo kot se šika. IMHO, prejšnje zavore ne bi smele nikoli biti nameščene na takšno kolo. Niso bile dovolj varne za uporabo v cestnem prometu, ne na tako hitrem kolesu. Popolnoma mehanske disk zavore se mi zdijo na podlagi izkušenj s tem kolesom že nasploh zelo slaba ideja.
Meni se tole na koncu vseeno ni izšlo. Zavore so se sicer obnašale mnogo bolje in prvih šest mesecev sem lahko samo potrkal na les. No, če odmislim, da sem moral sčasoma pri zadnji ročico povleči kar konkretno, da sem dosegel blokado kolesa - ker mi je Clarisova ročica dopuščala, da sem jo lahko rahlo "zvil" navzven mimo hooka na drop baru spodaj. Hod ročice (zavora) od nevtralnega položaja do bar tape-a na hooku bi moral biti dovolj, ampak ni bil, ne za HY/RD. Po šestih mesecih redne vožnje, pa je, poleg prej opisanega, ročica začela še "trzati" ob uporabi, torej ni šlo gladko, ampak se je opazno zatikalo. Sumil sem zavoj bowdna mimo gonilke, torej na najnižji točki okvirja. Ploščici tudi nista bili enakomerno obrabljeni. Medtem je prva zavora delovala brezhibno, možno, da zaradi tega, ker je nisem nikoli zares stisnil.

Namesto ubadanja s tem sem potem naredil tisto, kar bi moral že v začetku (podobna cena). Našel sem kitajski 8 speed groupset s hidravličnimi zavorami, za katerega se je po netu govorilo, da je kompatibilen s Shimanom, kar se je na koncu izkazalo, da drži. Nabavil sem ročici L-TWOO R3 (ST-R4008-L/R) in zavore istega proizvajalca (BR-R5010-F/R), obdržal prednji in zadnji Claris R2000 menjalnik. Prestavljanje deluje brezhibno, morda celo malo bolje kot prej (na sprednjem menjalniku). Malce nenavadno je samo prestavljanje na manjše zobnike, ker je za to ročka posebej, ki jo upravljaš s palcem. Baje podobno kot na starejših Campagnolo ročkah. Tega se še navajam.

Zavore so seveda čisto drug svet v primerjavi s prejšnjimi iteracijami na tem kolesu. Imel sem sicer težave pri montaži, zaradi katerih sem izgubil en dan življenja, ampak se je potem razrešilo. Tehnično je šlo za manjko izkušenj z moje strani, ker mi je v konektorju za hidravlično tekočino na eni ročki ostalo tesnilo, ko sem odstranil začasni čep (vijak), ki ga namestijo v tovarni. Čep bi lahko sicer bil zasnovan malce bolj premišljeno.

Upam, da je tole moj zadnji monolog na to temo tukaj.

Meni na tem gravel commuterju ustreza nizkocenovni road groupset. Raje sem s 34-50T spredaj in 11-34T zadaj hitrejši na ravnini, kot pa "lahek" v klanec, katerih nimam na večini poti.
««
113 / 113
»
»»