» »

Katero kolo

Katero kolo

««
105 / 108
»»

Scorpy84 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Presenetljivo veliko se ukvarjas z drugimi. Morda bi bila vseeno malo vecja investicija v kolo boljše na dolgi rok:)


Če bi se, bi že zdavnaj vsa 3 kolesa menjal, škatlo od avta itn... v bistvu, po drugi strani te motivirajo, da se še bolj preganjaš in dokažeš, da se motijo. Nekak stvari obrneš v sebi prid.

T743 ::

Kaj se sploh oglašata jazbeca, če nimata kaj povedati, zaradi mene lahko hodita naokoli tudi bosa in gola, da se bosta počutila kot Adam v raju...
Vsak ima svoj hobi in svoje "peneze" troši kot mu paše.

mikhaair ::

Meni je čisto razumljivo, da si športnik rekreativec želi imeti najbolje kar si lahko privošči.
Verjetno je kolesarstvo bolj na tnalu ker gre za enkraten 'ekscesiven' znesek.
Ker npr. če nekdo da za smučarsko opremo in smucanje podoben znesek, pa nam ni moteče.

energetik ::

Meni sploh ni moteče, naj si vsak nabavi, kar hoče. Ni pa potrebe po prepričevanju, da si z zadevami z 10k€ bistveno hitrejši kot s tistimi za 1k€, ker to ne drži.
Ride up grades, not ride upgrades. ;)
vires in numeris

IL_DIAVOLO ::

Scorpy84 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Presenetljivo veliko se ukvarjas z drugimi. Morda bi bila vseeno malo vecja investicija v kolo boljše na dolgi rok:)


Če bi se, bi že zdavnaj vsa 3 kolesa menjal, škatlo od avta itn... v bistvu, po drugi strani te motivirajo, da se še bolj preganjaš in dokažeš, da se motijo. Nekak stvari obrneš v sebi prid.


Nepotreben stres.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Scorpy84 ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Scorpy84 je izjavil:

IL_DIAVOLO je izjavil:

Presenetljivo veliko se ukvarjas z drugimi. Morda bi bila vseeno malo vecja investicija v kolo boljše na dolgi rok:)


Če bi se, bi že zdavnaj vsa 3 kolesa menjal, škatlo od avta itn... v bistvu, po drugi strani te motivirajo, da se še bolj preganjaš in dokažeš, da se motijo. Nekak stvari obrneš v sebi prid.


Nepotreben stres.


Niti ne, imaš cilje kaj doseči, tako prej prideš do njih in ohranjaš formo.

T743 ::

No jaz zase vem, da sem železne okvirje, v brake, 26colarje in podobne stvari že zdavnaj prerasel, niti nisem pisal v prepričevalnem tonu (lahko pa da je kdo tako razumel), kaj je boljše in zakaj.
Mimo fizike itak ne moremo kila manj v hrib je pač manj ne več. Če pa kdo misli da je vseeno si naj naloži v nahrbtnik 5 kil kamenja pa naj potem poroča.
Sem v takih letih, ko je že samo vzdrževanje forme uspeh kaj šele stopnjevanje zato mi je lažje enostavno boljše privoščim si pa tudi lahko.
Kot sem že napisal bi si morda ravno zato omislil še en gravel bicikel. Se mi pa ne mudi iščem pa pač najboljši price/performace. Pri vsem skupaj mi pa konec koncev tudi izgled nekaj pomeni, tudi če dam
jurja ali dva več me ne bo konec, sploh zato ker to ni naložba za eno leto.
Zaenkrat imajo vse to že omenjeni gravli Cube in pa dražji Rose.
Pri drugih bolj zvenečih imenih pa se mi zdi, da cene že res letijo v nebo.

Scorpy84 ::

V nahbrtniku ni primerjava, ker cutis to tezo na hrbtu in upliva ta pritisk na telo. Ce ne vsaj psihicno.
Sicer pa po eni strani skoda ker ne dobis pametnega 26" kolesa, imam enega doma, pa se vsake toliko casa zapeljem z njim. Pospesevanje je zabavno in tudi plazenje po klancu je veliko bolj lahkotno kot kaksno 28-29 colsko kolo. Je pa zato vse drugo minus, kot je manjsi okvir, posledicno hrbet trpi, spusti so malo mucni, ker ti balanca reagira na vsako manjso neravnino.

IL_DIAVOLO ::

Mislim, da moramo spet kako rect o unsprung weight :)
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

buttcrack ::

Dejmo mal preskat...

Očitno mi je števc spustil dušo, kaj je recimo od garmina danes nek p/p srednji rang? Vozim pa cestno.

IL_DIAVOLO ::

Jaz sem vzel sigmo 500 za 18€.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

buttcrack ::

Dobro zate, ampak ne rabim samo za to da mi kaže trenutni čas

Vanquish ::

buttcrack je izjavil:

Dejmo mal preskat...

Očitno mi je števc spustil dušo, kaj je recimo od garmina danes nek p/p srednji rang? Vozim pa cestno.


Serija 5xx ti bi znala zadovoljit vse potrebe

buttcrack ::

Kaj pa ostali furate, recimo kot alternativa garminu?

Okapi ::

Jaz imam recimo na biciklu eno skoraj 30 let staro Sigmo BC1200, muzejska zadeva.;)
Ampak še vedno dela in kaže vse osnovne zadeve, kar rabim - hitrost, kilometre, kadenco. Za GPS imam telefon, za srčni utrip pa Mi Band 8, in imam pokrito vse.

GupeM ::

buttcrack je izjavil:

Dejmo mal preskat...

Očitno mi je števc spustil dušo, kaj je recimo od garmina danes nek p/p srednji rang? Vozim pa cestno.

Garmin edge 530 ali 540. Vprašaj na Garmin v Šenčur. Včasih imajo kakšne refurbished zadeve za ugodne pare. Večinoma sicer ure, se mi zdi, lahko pa da se tudi kakšni števci najdejo.

Sparkxl ::

Garmin edge 130...ogromno funkcij v tako malem pakiranju

GupeM ::

Tudi to je opcija, ampak spraševal je za srednji razred, ne za spodnji.

energetik ::

buttcrack je izjavil:

Kaj pa ostali furate, recimo kot alternativa garminu?
Telefon na balanci, pa Urban Biker App. Bluetooth HR pas, pa od Sigme dual sensor hitrost/kadenca. Praktično zastonj, pa vse gor.
vires in numeris

Andrej51 ::

Jaz sem ravno naročil igpsport bsc300 skupaj s senzorjem za kadenco. 170 vse skupaj

buttcrack ::

Si kdo lasti Magene c606? Za 125€ verjetno kr OK deal.

joez7 ::

Glas za Sigmo, na primer 5.12 žični. Mamo doma od 5.12 do 12.16 ALT, pa se osnovni model še najbolje obnese. Pot, čas .. Žični ma sam to, da paziš da ne potrgaš. Brezžični ma včasih probleme z katerim telefonom, (pač ugasneš podatke na telefonu, pa dela - včasih so motnje včasih pa ne - gdo bi vedel..)
Tudi ta nova Sigma PURE 1 je max za ta denar.
Sem mali provokator, po potrebi diktator, dvomim v vse in nič ne vem.

IL_DIAVOLO ::

Ok danes sem dal kolo gor na montazno stojalo in gledam, da mi veriga coha po vodilu, ko imam zadaj na najmanjsem zobniku in spredaj na najmanjsem zobniku.

Berem, da se v takšnem rezimu sploh ne sme vozit, ker pride ketna v preveliko diagonalo, kar je sicer razumljivo. Kako prestavljate ostali, ki imate 2 zobnika spredaj?
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Groot ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ok danes sem dal kolo gor na montazno stojalo in gledam, da mi veriga coha po vodilu, ko imam zadaj na najmanjsem zobniku in spredaj na najmanjsem zobniku.

Berem, da se v takšnem rezimu sploh ne sme vozit, ker pride ketna v preveliko diagonalo, kar je sicer razumljivo. Kako prestavljate ostali, ki imate 2 zobnika spredaj?


Na grobo opisano, 2-3 zobnike z vsakega konca koristim samo na sprednjem zobniku, ki je na isti strani. Preostalih 5-6 vmesnih zobnikov pa na obeh. Je pa to precej odvisno kako se sam navadiš prestavljati, itd. Če imaš menjalnik pravilno nastavljen in indeksiran, tudi omenjena diagonalna postavitev ni tako kritična. Saj praviloma tako ali tako ne boš v nobenem primeru tako vozil dalj časa oziroma je nesmiselno.

energetik ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ok danes sem dal kolo gor na montazno stojalo in gledam, da mi veriga coha po vodilu, ko imam zadaj na najmanjsem zobniku in spredaj na najmanjsem zobniku.

Berem, da se v takšnem rezimu sploh ne sme vozit, ker pride ketna v preveliko diagonalo, kar je sicer razumljivo. Kako prestavljate ostali, ki imate 2 zobnika spredaj?
Skrajne pozicije niso priporočljive. Če je spredaj menjalnik, je pač omejitev s širino menjalnika.
Jaz imam sicer še triplo in na malem zobniku uporabljam zadaj 1-6, na srednjem 2-8, na velikem 4-9.
vires in numeris

nokken ::

Kar se delovanja tice mora normalno delovati ne glede na pozicijo. Veriga se ne sme v nobeni poziciji drsati po vodilu. Ce se, so stvari napacno nastavljene in veriga napacne dolzine.
Koliko je pa priporocljivo voziti v skrajnih pozicijah je pa druga stvar. Ampak to ima vezo zgolj z zivljensko dobo komponent ne pa s tem da stvar ne bi delala. Pa se to je bolj mit kot pa resnica.

energetik ::

nokken je izjavil:

Kar se delovanja tice mora normalno delovati ne glede na pozicijo. Veriga se ne sme v nobeni poziciji drsati po vodilu. Ce se, so stvari napacno nastavljene in veriga napacne dolzine.
Koliko je pa priporocljivo voziti v skrajnih pozicijah je pa druga stvar. Ampak to ima vezo zgolj z zivljensko dobo komponent ne pa s tem da stvar ne bi delala. Pa se to je bolj mit kot pa resnica.
Pri tripli je zelo težko ali nemogoče nastavit sprednji menjalnik tako, da ne bi drsalo v skrajnih pozicijah zadaj. Niti ni razloga, da bi to počel, ker so to podvojena razmerja in se lahko uporabi boljše pozicije, ki imajo optimalni chain-line.
vires in numeris

IL_DIAVOLO ::

nokken je izjavil:

Kar se delovanja tice mora normalno delovati ne glede na pozicijo. Veriga se ne sme v nobeni poziciji drsati po vodilu. Ce se, so stvari napacno nastavljene in veriga napacne dolzine.
Koliko je pa priporocljivo voziti v skrajnih pozicijah je pa druga stvar. Ampak to ima vezo zgolj z zivljensko dobo komponent ne pa s tem da stvar ne bi delala. Pa se to je bolj mit kot pa resnica.


Ni videti, da je mozno kaj bistveno spreminjati. Do 7. zobnika gre lepo mimo, na 8. se malenkost dotika, na zadnjem pa kar konkretno.

Na prvem zobniku spredaj in zadaj ni veliko prostora, da bi lahko kak zamikal. Edino ce ni ustrezno vodilo.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

IL_DIAVOLO je izjavil:

Ni videti, da je mozno kaj bistveno spreminjati. Do 7. zobnika gre lepo mimo, na 8. se malenkost dotika, na zadnjem pa kar konkretno.
Na prvem zobniku spredaj in zadaj ni veliko prostora, da bi lahko kak zamikal. Edino ce ni ustrezno vodilo.


Mozno je tudi, da so napacni zobniki oz. razmerje za doticen menjalnik. Menjalniki imajo predpisano tudi max. razliko med obema sprednjima zobnikoma. Je pa precej tezko karkoli reci glede na to, da nimam pojma kje in kako se ti drgne.

energetik je izjavil:

Pri tripli je zelo težko ali nemogoče nastavit sprednji menjalnik tako, da ne bi drsalo v skrajnih pozicijah zadaj. Niti ni razloga, da bi to počel, ker so to podvojena razmerja in se lahko uporabi boljše pozicije, ki imajo optimalni chain-line.

In kaj ima to veze s tem? Clovek sprasuje za 2x ne 3x. Ampak ja dajmo biti pametni pa se kaksen brezvezen primer ven potegnit.

mikhaair ::

Če bi se Pogi kot top 2 kolesar desetletja ali več...odločil, da gre po olimpijsko medaljo v XC, bi jo in Mel čez 4 leta ali ni to tako enostavno saltat disciplino?

nokken ::

Ce nikoli nisi bil resno na mtb/ciklokrosu potem ni ravno mala malica. Sicer je velik del vsega moc, ki med "amaterskimi" mtb riderji in top cestnimi kolesarji ni niti pod razno primerljiva, kar sta Pidcock in MvDP dokazala dobesedno kadarkoli sta se pojavila na startu, ampak na koncu je vseeno se precej bike handlinga, ki pa s cestnim kolesarstvom nima veze. Tako Pidcock kot MvDP imata oba precej ur na ciklokros in mtb kolesih (zares oba v osnovi izhajata iz ciklokrosa), Pogacar pa ni ravno prav doma na mtb-ju. In kar se mene tice v 4 letih ni opcije, da bi postal konkurencen po vseh skalah, koreninah in dropih. Za OI bi mogoce se nekako slo, ker so xc proge precej lazje kot v WC, ampak moras najprej (precej dobro) odpeljati kar nekaj WC tekem, da sploh dobis dovolj tock, da dobi drzava mesto na OI tekmi.

IL_DIAVOLO ::

Edini dovolj nor kolesar je bil oz. se vedno je peter sagan.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

Kot prvo, Sagan je bil mladinski svetovni prvak v mtb-ju, tako da je zares prisel na cesto iz mtb-ja. Drugace pa se mu letos ni uspelo niti kvalificirati na OI v mtb, kaj sele zmagati.

IL_DIAVOLO ::

Aha nisem vedel. Vem samo da je imel nore skillse na road bikeu.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

Badwolff ::

A ni Pogi tud zmagoval ciklokrosa.

nokken ::

Ja par let nazaj ene vaske dirke mislim da v Skofji Loki, tako da je bil drzavni prvak. Ni ravno referenca, glede na to da je ze drugi komaj na kolesu znal sedeti :))

Matthew ::

Tudi v Ljubljani se je 2x udeležil državnega ciklokros prvenstva. Enkrat je uspel zmagati, drugič pa ga je premagal Mihael Štajnar.

Furb ::

Zase in za zeno kupujem kolesa. Voznja bo asfalt/makedam. Namescen otroski sedez.
Moj bo vozen malo vec, zato prosim za predloge z boljso opremo. Recimo 700EUR max.
Priporocate kaksen mtb? Best P/P?
Kdaj je najbolje kupiti kolo glede na popuste?

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Furb ()

energetik ::

"vožen malo več" ne pove kaj dosti. Piši o km/leto.
"Makedam" je tudi ena taka neznanka. Makedam je lahko boljši od asfalta ali pa totalno razsutje s klanci.

Sicer ti pa za tako ceno itak ostane praktično samo treking. Kar sploh ni slabo za opisano uporabo. Za best P/P pejt v Decathlon. Vprašanje pa je, kaj boš zdaj tako pozno v sezoni še dobil.
vires in numeris

Invictus ::

Furb je izjavil:

Zase in za zeno kupujem kolesa. Voznja bo asfalt/makedam. Namescen otroski sedez.
Moj bo vozen malo vec, zato prosim za predloge z boljso opremo. Recimo 700EUR max.
Priporocate kaksen mtb? Best P/P?
Kdaj je najbolje kupiti kolo glede na popuste?

Kupi rabljenega, dobiš marsikaj, ko malo pobrskaš, sploh konec sezone...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

ziggy42 ::

Zdravo,
Imam gorsko kolo head xruby 3.0: klik

S kolesom sem zelo zadovoljen, sicer ima nekaj kompromisov, eden izmed njih je najvecje prestavno razmerje 3.2 (32/10), na katerem lahko po ravnini brez vecjega problema vzdrzujem hitrost 20-25kmh, veliko tezje pa bi bilo 30+.

Ker sem ugotovil, da grem zelo redko resni offroad po skalovju, vedno vec pa je skupinskih izletov po makedamu (kdaj pa kdaj globoki pesek, skoraj nikoli blato) in cesti, me zanima koliko bi pridobil z zamenjavo na "lazja platisca".
Skratka ne bi rad izgubil vsega oprijema na makedamu in pesku, so pa trenutno gume kar glasne, globok profil pa verjetno? terja kar dosti izgub na asfaltu.
Trenutno uporabljam platisca schwalbe rapid rob 29x2.25. Nisem preprican kak razpon gume moje kolo zdrzi.

Kaj bi priporocali? Bi bila opazna razlika?

nokken ::

Kar se max hitrosti tice ne bo nobene spremembe, ker je to pac odvisno od velikosti zobnikov ne pa od profila gum. Profil gum ima zgolj vezo pri tem koliko moci moras vloziti da se peljes pri doloceni hitrosti. Rapid Rob so low end XC gume narejene na osnovi njihovega Racing Ralpha, kar pomeni precej hitra guma z dokaj dobrim oprijemom. Vseeno pa ni ravno najhitrejsa. Pri Schwalbeju bi jaz za hitrejso gledal Thunder Burt ali Rick XC Pro, drugace pa kar se mene tice najboljsa opcija Vittoria Mezcal. Dalec najhitrejsa XC guma z dovolj oprijema, da jo je dovolj za vse moje potrebe, pa ni da vozim easy traile in makedame, pac pa vecino tistega, kar vecina vozi z allmountain/enduro kolesi ;)

IL_DIAVOLO ::

Ze večkrat povedano, gravel je z razlogom postal popularen. Hiter, lahek, tog in dovolj fleksibilen za vsak teren.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

nokken ::

In ta razlog je relativno dober marketing in relativno nizek IQ kolesarjev, ki zagrabijo vse kar jim kdo hoce prodati. Od nove modne muhe v stilu "novega boljsega stila voznje vsakih par let" do kretenizmov ala powermetri za 500+eur :))

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: nokken ()

Vanquish ::

Pa dobro, kaj nimas dnara za gravel al kaj te tolko zuli?

20x se ze ponavljas pa niti enkrat nisi nic novega povedal

nokken ::

Ja po moje je denar problem. Pri mtb-ju za 10 jurjev bi bil res problem dat jurja za en 30let star mtb... aja sorry gravel sem mislil :)) Zares mi je precej vseeno za gravel, bolj mi gre na kurac ker je na vsako vprasanje, treba tisat ven ta kurcev gravel. Ste PR sluzba proizvajalcev koles?

Vanquish ::

Te mogoce razumes vse ostale katerim v eno vsiljujes svoje mnenje. Vsi so ga ze prebrali in se vedno ne dojames, da nas ne zanima?

IL_DIAVOLO ::

nokken je izjavil:

Ja po moje je denar problem. Pri mtb-ju za 10 jurjev bi bil res problem dat jurja za en 30let star mtb... aja sorry gravel sem mislil :)) Zares mi je precej vseeno za gravel, bolj mi gre na kurac ker je na vsako vprasanje, treba tisat ven ta kurcev gravel. Ste PR sluzba proizvajalcev koles?


Sam je rekel, da se ne podaja po zajebanih terenih, hkrati pa bi rad imel bike sposoben za malo bolj offroad teren in dober top speed. Za takšen stil vožnje pa res ne vem za kaj bi kupoval 15kg tezki gorski bike na fedre, ce pa ima gravel vse to, kar zeli.
Con il Milan nel cuore!
https://www.youtube.com/watch?v=fS58IQczWWE&ab_channel=MariusMotora
Forza ragazzi!

ziggy42 ::

nokken je izjavil:

Kar se max hitrosti tice ne bo nobene spremembe, ker je to pac odvisno od velikosti zobnikov ne pa od profila gum. Profil gum ima zgolj vezo pri tem koliko moci moras vloziti da se peljes pri doloceni hitrosti. Rapid Rob so low end XC gume narejene na osnovi njihovega Racing Ralpha, kar pomeni precej hitra guma z dokaj dobrim oprijemom. Vseeno pa ni ravno najhitrejsa. Pri Schwalbeju bi jaz za hitrejso gledal Thunder Burt ali Rick XC Pro, drugace pa kar se mene tice najboljsa opcija Vittoria Mezcal. Dalec najhitrejsa XC guma z dovolj oprijema, da jo je dovolj za vse moje potrebe, pa ni da vozim easy traile in makedame, pac pa vecino tistega, kar vecina vozi z allmountain/enduro kolesi ;)

Ravno gledam mezcale. V Sloveniji me komplet dveh pride 100e. Velikosti so 2.1, 2.25 in 2.35, ne znam se odlocit med prvima dvema moznostima. Je razlika v "hitrosti" dovolj ocitna, da je vredno nakupa?

Kalibri ::

V vsaki temi je vedno eden, ki je najbolj težek in mu je 10 jurjev premalo za kakšen kompleks ozdraviti
««
105 / 108
»»