» »

Katero kolo

Katero kolo

««
99 / 109
»»

Okapi ::

Saj bistvo e-kolesa ni to, da je "boljše" od navadnega, ampak da lažje poganjaš, ker ti motor pomaga. Če rabiš oziroma hočeš imeti pomoč motorja, ne more biti navadno kolo nikoli dovolj dobro, ker motorja nima.

Magic1 ::

Imam treking kolo za par stotakov (še V-brake ima). Gor pa kit za 370€. Super za v službo, komot bi se fural 20km+ v smer. Mah kje, to ni mogoče, da se da normalno peljat s kolesom za 700€. Rabi bit vsaj za 5k€, da te čoha po jajčhih, ali kaj že...
Magic

Gregor P ::

Za po ravnem je vse dobro in dejansko za po mestu potem motor zelo malo pomaga. Takoj ko prideš do manjšega klanca greš pa le še na svojo moč ker pač fizika. Nima smisla kupovati ta poceni e-šrot, res škoda denarja.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Magic1 ::

Seveda, folk se bo vozil iz hribov s kolesom v povprečju... Vse klance po Ljubljani lahko komot prevozim s 25km/h+ brez da se pretegnem. Prav šel bom v kratkem na grad, da vidim koliko "počas" bom moral it v tak klanc.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Badwolff ::

Na grad brez muke prides s ponijem, tko da znaš tud z Erikom.

Magic1 ::

Dvomim, da greš s ponijem 20km/h na grad. Sej to je point, da je praktično vsak e-kolo dosti dober za večino ljudi, da gredo lahko na max hitrosti v službo.
Magic

Gregor P ::

25 km/h gre lahko vsak z navadnim kolesom, ne rabi dražjega cenega e-kolesa; kjer je električni del bolj za okras in na račun tega dobiš ostale slabše materiale. Za ta denar kupiš veliko boljše opremljeno navadno kolo. Če hočeš pa kakovostno sestavljeno e-kolo, potem se pa cene začnejo nad 2500 evrov - kot da bi na ministrstvu točno vedeli kje je ta meja :-)
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Magic1 ::

Kolo za v službo je za prevoz, ne da športaš na polno. Večini ljudi se zjutraj ne da gonit. S ekolesom ti ni treba, goniš po želji, a še vedno greš max speed (25km/h).
Magic

Okapi ::

Nekateri pač živijo v nekem svojem mehurčku in mislijo, da so vsi ljudje stari 25 let in v dobri kondiciji.;((

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Okapi ()

Gregor P ::

Jaz sem kar krepko starejši in so babice okoli mene kar konkurenca z navadnimi kolesi - ne bi jaz kar tako podcenjeval dnevne kolesarje. Tu in tam je kakšen oča, ki se počasi pelje z električnim.

Tisti ki bi jih zares rabili živijo izven mest in bi radi nadomestili avto.
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Gregor P ()

Magic1 ::

Za 1km je praktično vseeno s čim greš. Ko pa imaš do službe vsaj 3km+ in še kakšen klanček vmes pa bo večina cenila dodatno pomoč in bo raje šla z avtom, kot z navadnim kolesom. Tudi večina folka v Lj. nima službe za vogalom. Spalna naselja niso v industrijskih conah.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

Sparkxl ::

Gregor P je izjavil:


Poanta je v tem, da dobrega e-kolesa za 2.500 pač ne moreš kupiti; in to mislim nekega dobrega mestnega oz. treking. .


Kolega...bi si upal trdit da se ti niti pod točko razno ne sanja o čem blebetaš.

Lahko pa nam razložiš, kaj točno manjka peciklom na linku, ki so pod 2500. So same priznane znamke, torej specialized, scott in giant. Torej top svetovna trojica.

Če pa to za povprečneža ni dovolj, pa se veselim tvoje definicije kaj rabi povprečna oseba za en pecikl za prevažanje po mestu

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...

joez7 ::

Sparkxl je izjavil:

Gregor P je izjavil:


Poanta je v tem, da dobrega e-kolesa za 2.500 pač ne moreš kupiti; in to mislim nekega dobrega mestnega oz. treking. .


Kolega...bi si upal trdit da se ti niti pod točko razno ne sanja o čem blebetaš.

Lahko pa nam razložiš, kaj točno manjka peciklom na linku, ki so pod 2500. So same priznane znamke, torej specialized, scott in giant. Torej top svetovna trojica.

Če pa to za povprečneža ni dovolj, pa se veselim tvoje definicije kaj rabi povprečna oseba za en pecikl za prevažanje po mestu

https://www.extremevital.com/sl/kolesa/...


Vilice, geometrija, zavore - vse to manjka. Vse se začne pri vilici - in tu se začnejo e-kolesa pri 5k€.

Sparkxl ::

Vilica za po mestu? Najmanj Fox float?
Zavore ? Najmanj Magura, ali Formula?

Geometrija? Model za 2 ali 4k ima isto geometrijo, samo oprema je drugačna.

Zdaj ali si tablete pozabil vzet, ali pa tudi ti ne veš o čem nakladaš.

Aja bi pa me goreče zanimalo kaj vidva genialca vozita po mestu, da je človeka vredna vožnjq

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Sparkxl ()

Klamzi ::

Tako kot nekateri rabijo najmanj 2 tonski SUV za 40 jurjov, za 4 km pot do službe, tako je s kolesi. Oziroma kar z vsem... Vsakemu privoščim, res, samo ne mi pol jamrat o cenah...

joez7 ::

Pejt v eno dobro trgovino in probaj nekaj koles.
Naprimer Prevalje Endoro.si pa boš videl razlike.
Drgač se pa vožnje po mestu izogibam, pa tut tablete ne rabim, da ti dvigujem pritisk.
Sem šele pri tretjem kolesu som ugotovil, kaj mi paše, in ga prilagodil sebi.
Prevozim pa od 2k do 4k na leto, in do 500km peš mesečno.
Tak, da vsak € raj dej v dobrega trdata ali fulija, kot pa v slabega E-ja.
Sem bil tudi sam v dilemi pred E-ji, tak ki je bil po mojih merilih je krepko čez 6k€, pa na koncu nisem vzel - že vedno je bil pretežak in okoron za moj prvi vtis.
Za kam dlje, pač grem z avtom. Z kolec mi ni teško naredit 100km ture, mam pa najraje nekje 45km odcepe, pač odvisno od višincev, 2h in več, je pa 5h že tećna - psiha.
ZA 2-4km, pač ne rabiš nič drugega kot čevlje...

Sparkxl ::

Torej je tvoj prispevek v debati o povprečnih ljudeh, ki se vozijo po mestu in njihovih potrebah povsem brezpredmeten?

Twixz ::

Za urejene, asfaltirane površine je cestno kolo boljše kot e-kolo. Lažje, okretnejše, hitrejše, cenovno ugodnejše...
Za pod 1000€ dobiš že specialko da te kap, meni edino ta pedala niso všeč.
Recimo sam razmišljam o tem da bi se vozil v službo 15 km v eno smer, zjutraj itak spust in časovno izgubim mogoče 10 minut kot če bi šel z avtom, nazaj pa pač tistih 200 metrov višinca zguraš. Večji problem je za mene vročina npr. zjutraj prijetno hladno, ob 14:00 ko greš pa nazaj je pa precej zaj...

Glugy ::

Pri kateri ceni je dejansko "sweet spot" za navadno kolo?

Gregor P ::

Za okoli 700 evrov že dobiš dobro navadno kolo - seveda lahko dobiš še cenejša, a so pač slabše sestavljena. Takoj ko pa nabiješ na to še e-del, se pa nenormalno podraži vse skupaj in preplačaš za vse skupaj (in "poceni" pač ne moreš dobiti dobrega e-kolesa s subvencijo vred; se res ne splača).
The main failure in computers is usually located between keyboard and chair.
You read what you believe and you believe what you read ...
Nisam čit'o, ali osudjujem (nisem bral, a obsojam).

joez7 ::

Sparkxl je izjavil:

Torej je tvoj prispevek v debati o povprečnih ljudeh, ki se vozijo po mestu in njihovih potrebah povsem brezpredmeten?


Pa pazi se hlapov :) ☺ maš pa popolnoma prav.

Drgać pa maš za mestna kolesa (nekaj km) lepo ponudbo rabljenih, na primer
http://www.zamenjaj-si-kolo.com/rabljen...

Twixz ::

Glugy je izjavil:

Pri kateri ceni je dejansko "sweet spot" za navadno kolo?


Sweet spot je kupit rabljenega, ker roko na srce če ne boš na neka tekmovanja hodil ti rabljen čist dobro služi.

one too many ::

Okapi je izjavil:

Nekateri pač živijo v nekem svojem mehurčku in mislijo, da so vsi ljudje stari 25 let in v dobri kondiciji.;((

Kdor ne more prekolesariti 2 km bi se lahko zamislil nad sabo. Dobro, v resnici lahko in so samo leni. Nimam nič proti, ampak naj se pove, kako stvari stojijo. Na koncu pa je prevoz z električnim kolesom še vedno boljši kot z avtom.

Tako za primerjavo, moja nešportna mati se je v 3 km oddaljeno službo v sezoni vozila s kolesom. Tam do 60ega leta je na vrt vozila tudi po 20 L vode in še danes gre pri 76 letih na vrt s kolesom. Oče pri 74 letih pa še vedno s cestnim kolesom prevozi par 100 km tur na leto. Lani je skoraj pribrcal na Mont Ventoux (in tudi bi, če bi le poslušal moje nasvete). Jasno, mama se s svojim 40 let starim kolesom vozi le 15-20 km/h, oče pa na cestnem kolesu tudi ne gre več čez 28 km/h po ravnem.

Magic1 ::

Eno je šport, drugo pa je zjutraj sodobnemu folku s kolesom hodit v službo. Sej je blo rečen, da rabiš vsaj 2tonsko garo obvezno ogrevani zici za 40k€+ za v službo par km stran. Če bi morali it s Rogom, bi verjetno vsi "umrl" po 5min. Ker po ravnini in majhnih klančkih med normalno vožnjo, je res razlika med becikli... Občutna razlika je le med navadni in električnimi.
Magic

Okapi ::

Se mi zdi, da so tule eni tudi zelo pametni, čeprav v življenju še niso vozili e-bicikla.;)

Twixz ::

Okapi je izjavil:

Se mi zdi, da so tule eni tudi zelo pametni, čeprav v življenju še niso vozili e-bicikla.;)


Niti ga ne bi vozil.
Rajš 1 uro švicam ko konj na kolesu kot pa da gonim pa se mislim kak frajer sem ko se pelem 25 na uro pa sploh zašvicam ne.

Magic1 ::

Večina komaj čaka, da pride prešvicana v službo. Sodelovci pa še bolj.:))
Pa drugače se lahko na električnem enako našvicaš, če hočeš. Razlika je le v tem, da se boš v drugem primeru lahko povzpel x krat višje. Sej se zavedate, da lahko stopnjo pomoči nastavljaš. Lahko si frajer in električnega ne nafilaš in boš švicu še bolj zaradi dodatnih 10kg.
Magic

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Magic1 ()

LeQuack ::

Kolesarska tovarna Rog razkazuje svoje 200.000. izdelano kolo, na 1. majski paradi v Ljubljani 1961

Quack !

GupeM ::

Twixz je izjavil:


Niti ga ne bi vozil.
Rajš 1 uro švicam ko konj na kolesu kot pa da gonim pa se mislim kak frajer sem ko se pelem 25 na uro pa sploh zašvicam ne.

Ah, neumnost. Tudi jaz sem bil takšnega mnenja kot si ti, dokler nisem probal e-kolesa. Zašvical sem enako, sem pa v istem času naredil 50 % več kilometrov, kot bi jih sicer. Če imaš zelo hribovit svet, se seveda še precej bolj pozna. Po ravnini pa je seveda lahko hitreje s specialko. Navzdol pa itak ne pretiravam.

Kakorkoli, e-kolesa so res super. Za v službo in trgovino so fajn, ker se z njimi ne namučiš, če se nočeš, za rekreacijo je pa tudi super, ker lahko prideš v krajšem času na kakšen hrib. Vsekakor precej bolje, kot ležati doma na kavču, kot počne ogromno ljudi. Če jih e-bike spodbudi, da grejo raje v naravo migat, je to zagotovo precej bolje kot navaden bicikel v garaži, lastnik pa na kavču.

Sam sicer nimam e-kolesa, ker se rad vozim z navadnim. V službo imam itak predaleč tudi za e-kolo, pa še 3 otroke je treba spravit v vrtec, ki je tudi 17 km od doma. Ko se preselim bližje službe (cca 20 km), imam pa plan nabavit e-bike in z njim čim več hodit na šiht. Za v trgovino pa itak uporabljam e-skiro.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Domino12 ::

Pozdravljeni,

Želim si kupiti kolo, predvsem gledam treking kolesa. Nisem strokovnjak za kolesa, zato bi vas prosil za pomoč in priporočila. Rad bi začel kolesariti, moj proračun pa je do 600 €. Ali mi lahko priporočate kakšen soliden model za ta denar?

atlet ::

Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

Domino12 ::

atlet je izjavil:

https://www.bike-discount.de/en/cube-na... Kaj takega


Ja opazil sem ga.. Opazil sem tudi kolo Merida Crossway 100, ki je trenutno znižano https://spica-sport.si/izdelek/kolo-mer...
Kakšna je razlika med tema dvema kolesoma?

atlet ::

Na hitro merida ima boljšo opremo.
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

joez7 ::

Ne eden ne drugi nista nevem kaj.
Kot prvo, vilica mora biti vsa 32 z 100mm hoda. vse ostalo je šrot.
Kot drugo zadnji menjalnik vsaj 10X , 9x je no vaj- problemi z preskakovanji.
Gonilka naj bo 1x (odvisno od kondicije 30z ali 32z)
Zadnja kaseta 11-36. Pa glej, da si kupiš zadosti veliko kolo. Je bolj udobno.
Zavore Shimano - vsaj 355 ali več - v rangu Deore.
Vzam si čas, ali pa kup rabljenega.

Če boš kupoval Ekolo, poglej kje maš servis - tu se konča.

atlet ::

joez7 je izjavil:

Ne eden ne drugi nista nevem kaj.
Kot prvo, vilica mora biti vsa 32 z 100mm hoda. vse ostalo je šrot.
Kot drugo zadnji menjalnik vsaj 10X , 9x je no vaj- problemi z preskakovanji.
Gonilka naj bo 1x (odvisno od kondicije 30z ali 32z)
Zadnja kaseta 11-36. Pa glej, da si kupiš zadosti veliko kolo. Je bolj udobno.
Zavore Shimano - vsaj 355 ali več - v rangu Deore.
Vzam si čas, ali pa kup rabljenega.

Če boš kupoval Ekolo, poglej kje maš servis - tu se konča.


Išče treking in ne mtb!
Enostaven program za fakturiranje -> www.quibi.net

joez7 ::

Saj to so bli predlogi za trekinga.
Za MTB pa je še kaj več....

banko22 ::

Imam gorsko kolo in bi si kupil specialko. Posledično se z njo ne bom vozil ravno vsak dan, tako da bo verjetno ena bolj poceni povsem osnovna dovolj.

Gledam Decathlon in nove Tribane (npr. Triban 120 za 550 €). Ali pa morda kakšen Scott Speedster. Rabljeno mi je tako tako. Seveda bi bilo fino imeti vse karbonsko za 2k€, a se mi zdi malo škoda denarja.

Ali so to kolesa, ki bodo držala nekaj časa - vsaj par let in ga po 5 letih prodam za npr. 200€, ker je še delujoč?

joez7 ::

Obvezno vsaj karbonska vilica.
Je pa ogromna razlika med karbonskim in alu. Karbonski je bistveno mehkejši z manj vibracijami.
Če najdeš še kje Cr-Mo je top.

banko22 ::

Ta ima karbonsko prednjo vilico. Da bo cel karbonski je pa kvečjemu rabljen za precej več denarja.

Hudobec82 ::

Ta Triban je raketa za ta denar. Če mene prašate je od tega kolesa naprej do kake 1500 evrov več al manj vse dost tam tam. Niti približno ne boste dobl 3x več kolesa z 3x več dnarja.

Groot ::

Hudobec82 je izjavil:

Ta Triban je raketa za ta denar. Če mene prašate je od tega kolesa naprej do kake 1500 evrov več al manj vse dost tam tam. Niti približno ne boste dobl 3x več kolesa z 3x več dnarja.


Težava tega kolesa je menjalnik. 2x8 je precj manj razpona kot 2x11, čeprav sta morda končni razmerji na papirju enaki. Zato je bolje se stegniti še tistih 400 eur in vzet RC520, sam ga zelo priporočam.

joez7 ::

Pa poglej še za kakim Gravelom, za moje pojme idealna mešanica, spredaj singla 36, zadaj 11-36, pa si zmagal.
Žal niso poceni.

Kalibri ::

2x8 je sam plus. Ni nekega pametnega razloga za 400 eur na račun par dodatnih prestav.

Groot ::

Kalibri je izjavil:

2x8 je sam plus. Ni nekega pametnega razloga za 400 eur na račun par dodatnih prestav.


Po kakšni logiki je to plus? A po tisti da na predzadnjem verižniku komaj vrtiš v hrib, na zadnjem pa hrčkaš? Ker so pač preskoki preveliki. Pa da me ne bo kdo sedaj tukaj lovil za besede, nisem šel gledati točnih razmerij ampak že vrez tega je jasno da pač ob istem rangu morajo pač biti preskoki večji.

Kalibri ::

Sploh ni tako hudo. Sem še iz časov, ko smo imeli zadaj 6. In sploh ni bilo tako dramatično. Pa ketna je zdržala... ne tole zdaj z 11x... Pa 400 EUR razlike... Verjetno bi bilo res za pogledati razmerja, kje se tisti trije zobniki poznajo, če sploh se kje.

banko22 ::

Tale naj bi bil bolj gravel, kar je po moje še bolje. Višje se sedi, ne pa tista profi drža.
400 € je kar dosti denarja za tole. Skoraj še enkrat dražje kolo.
Za RC520 pa povsod piše, da je žensko kolo. :O

Groot ::

Vidim da moškega RC520 očitno ni več na zalogi. Škoda, res je bil best p/p za začetnike.

banko22 ::

Piše sicer ženski, vendar imajo vse velikosti.
Vmes pa je še RC500.
Tako imajo:
- RC120 za 550€; 16 prestav; 48/34; 11/34;
- RC500 za 750€; 18 prestav; 50/34; 11/32;
- RC520 za 950€; 22 prestav; 50/34; 11/32;

Dimenzije so pri 500 in 520 malo bolj športno naravne. Piše sicer, da je okvir enak. Iz slik bi rekel, da je oblika malo drugačna, vsaj tista diagonalna cev (kamor se da bidon).

stara mama ::

Kje na štajerskem koncu se da sprobat Five Ten obutev?
Extreme Vital nima mojih številk, online se nočem ubadat z vračili.
Ekologija™ in Trajnost™

Badwolff ::

Velikosti so dost standardne
««
99 / 109
»»