» »

Katero kolo

Katero kolo

««
80 / 110
»»

energetik ::

PacificBlue je izjavil:



Treking ima drugacno obliko okvirja kot mtb. Ni namenjen ravno za vzpone, ker je njem drza bolj pokoncna.
Ni nujno, če si spremeniš. Ponavadi imajo trekingi par cm distančnikov pod fajfo. Noben ti ne preprečuje da jih odstraniš. Na svojem sem jih vzel stran 3cm, poleg tega obrnil fajfo navzdol. Sicer pa, na sodobnem MTB se sedi precej bolj pokončno kot 2o let nazaj...
vires in numeris

PacificBlue ::

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.


Vseeno imas nekaj razmerij, ki jih nikoli ne koristis in so bv+teža:)
I’m out.
:3

polde66 ::

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.

Jp, tripla je zakon, pa tudi še z 24 ali 26 spredaj bi se dalo preživet. Imam pa na elektriki 1x11 30 spredaj in zadaj 11-42. Z elektriko na EKO ok, brez pa ne vem če bi šlo. Pa mlad tudi nisem več. Najboljše treking bicikle ima mareda Crossway 500. Vsi so še tripla spredaj 26-36-48 in zadaj 11-34. Prideš povsod. Pa še bicikl je solidno težak(lahek). Pomoje edini bicikl v današnjih časih ki ima v originalu še 3x10.
polde

Groot ::

PacificBlue je izjavil:

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.


Vseeno imas nekaj razmerij, ki jih nikoli ne koristis in so bv+teža:)


Glede na to da zagotovo nisi profi in si upam trditi, da imaš tako kot večina morda kakšen kg preveč (pa ni mišljeno osebno, zgolj realnost povprečnega rekreativnega kolesarja), je tistih 300g teže na zobnikih povsem nepomembnih. No nabijanju ega s tem kako imaš najlažje in najmodernejše kolo pa res ne koristi.

energetik ::

PacificBlue je izjavil:

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.


Vseeno imas nekaj razmerij, ki jih nikoli ne koristis in so bv+teža:)
Nima veze, da nekaj kombinacij ne koristiš, zakaj bi te to motilo? Imaš pa veliko prednost - ogromen obseg, majhne razmake med prestavami in pa optimalen chain line.
Glede teže sem pa enkrat že tule sešteval glede na tehnične podatke. Ne vem če je bilo razlike 200g tripla/1x. TO je tretjina bidona vode :))

EDIT: našel, 300g razlike. To ni nič za rekreativno rabo.
Komplet gonilka 1x34 SRAM eagle cca. 500g
Komplet gonilka 3x Alivio cca. 850g
Kaseta X01 10/50 cca. 350g
Kaseta HG400 11/34 cca. 225g
Sprednji menjalnik cca 130g
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

wcpapir ::

A so cestna kolesa hitro ranljiva na makadamu, ali zakaj se ga folk toliko izogiba? Kje točno je težava...?

Tri tedne imam cestno kolo in se vozim nomralno kot sem se prej tudi 20% po makadamu.

Drugače pa sem težave z mrtvičenjem rok rešil, mislim da je zavito krmilo rešilo težavo, tudi po treh urah na kolesu nimam težav.

energetik ::

wcpapir je izjavil:

A so cestna kolesa hitro ranljiva na makadamu, ali zakaj se ga folk toliko izogiba? Kje točno je težava...?

Tri tedne imam cestno kolo in se vozim nomralno kot sem se prej tudi 20% po makadamu.

Drugače pa sem težave z mrtvičenjem rok rešil, mislim da je zavito krmilo rešilo težavo, tudi po treh urah na kolesu nimam težav.
Bojijo se praskic na laku :D
Pa moraš vedeti, da malce starejše specialke imajo še 23mm gume na 9bar, to je grozno za po makadamu.
vires in numeris

PacificBlue ::

energetik je izjavil:

PacificBlue je izjavil:

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.


Vseeno imas nekaj razmerij, ki jih nikoli ne koristis in so bv+teža:)
Nima veze, da nekaj kombinacij ne koristiš, zakaj bi te to motilo? Imaš pa veliko prednost - ogromen obseg, majhne razmake med prestavami in pa optimalen chain line.
Glede teže sem pa enkrat že tule sešteval glede na tehnične podatke. Ne vem če je bilo razlike 200g tripla/1x. TO je tretjina bidona vode :))

EDIT: našel, 300g razlike. To ni nič za rekreativno rabo.
Komplet gonilka 1x34 SRAM eagle cca. 500g
Komplet gonilka 3x Alivio cca. 850g
Kaseta X01 10/50 cca. 350g
Kaseta HG400 11/34 cca. 225g
Sprednji menjalnik cca 130g


300 g je pri karbonskem okvirju veliko;)

Te stvari se sestevajo. Se nosilec za bidon imam karbonski.
Sem pac majhen na vsak gram, jbg:)
I’m out.
:3

Kalibri ::

wcpapir je izjavil:

Tri tedne imam cestno kolo in se vozim nomralno kot sem se prej tudi 20% po makadamu.


Kako ti pa drži smer v ovinek, če ni gladek makadam in je polno kamenčkov?

Pred x leti, ko so bili plašči in obroči slabši, ti je mimogrede spuščala guma in je to bil glaven problem ali pa si v kakšni jami zvil obroč.

energetik ::

Shujšaj za 300g, win-win. Lahko uporabljaš triplo, porabiš manj za hrano pa še bolj zdrav si :D

Kalibri je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Tri tedne imam cestno kolo in se vozim nomralno kot sem se prej tudi 20% po makadamu.


Kako ti pa drži smer v ovinek, če ni gladek makadam in je polno kamenčkov?

Pred x leti, ko so bili plašči in obroči slabši, ti je mimogrede spuščala guma in je to bil glaven problem ali pa si v kakšni jami zvil obroč.
Danes imajo vsaj endurance modeli že v osnovi vsaj 28mm gume, namonitra se brez težav tudi 32mm ali celo 35mm gume, tlaki so precej nižji in se komot vozi po makadamu. Seveda se lahko namontira tudi ožje gravel gume in je še bolje.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

tech n9ne ::

da še tukaj napišem.

Živjo,

ker sem zamenjal službo in je trenutna lokacija ravno prav oddaljena, ter pot kar lepa...sem se odločil da probam malo s kolesom po več letih. Ugotovil sem da mi je to bistveno bolj všeč, kot da bi se vozil z avtom, avtobusom itd. Trenutno imam staro rabljeno rog mestno kolo(s prestavami), ki je sicer ok...ampak ga je potrebno kar goniti in ne vem koliko časa bo še zdržal.

Ker pa se na kolesa ne spoznam prav nič bi tu prosil malo za nasvet. Potreboval bi neko kolo za nekje 10km v vsako smer na poti v službo(Kranj-Cerklje). Občasno bi ga imel tudi za daljše relacije za kako morje itd.

budget mi je okoli 200e. Delno zato, ker sem komaj začel boljšo službo in trenutno še nimam financ za nekaj posebnega, delno pa tudi če mi ga kdo ukrade ne bom objokal.

wcpapir ::

Kalibri je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Tri tedne imam cestno kolo in se vozim nomralno kot sem se prej tudi 20% po makadamu.


Kako ti pa drži smer v ovinek, če ni gladek makadam in je polno kamenčkov?

Pred x leti, ko so bili plašči in obroči slabši, ti je mimogrede spuščala guma in je to bil glaven problem ali pa si v kakšni jami zvil obroč.

Ovinki so res težave če si prehiter, ostalo pa gre pumpan na 8bar in je ok.

Vittoria Zaffiro Pro G2.0 700x25 imam gor.

MTB4life ::

energetik je izjavil:

Jaz imam na vintage MTBju triplo in zadaj 34-11. Najlažja je spredaj 22/zadaj 34, to je 0,65 razmerje. Ti imaš 0,7. Pa še vedno grem včasih v klance, kjer mi je moja pretežka. Jasno je odvisno tudi od kondicije in same moči v nogah.
Ampak spet na drugi strani dam jaz lahko na makadamskem spustu na 44/11 in se tudi preko 40km/h lahko vozim z normalno kadenco.
Tripla je zakon, vsaj zame na izredno raznolikih XC turah. Če živiš v bike parku pa verjamem, da je 1x12 bolje.

Si sploh več ne predstavljam tako lahkih prenosov, pa sem včasih tako na tri ali dve šajbi vozil.
XC bi še vedno vozil na dve šajbi, vse kar pa je več od XC pa vozim na 1x sistemu.

energetik ::

Lej, nismo vsi biki s polmetrskimi stegni. Meni izredno odgovarjajo zelo lahko prestave. Poleg tega greš po krušljivem terenu lažje sede z normalno kadenco, ker če greš stoje, ti začne spodnašat zadnje kolo.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

Curve Ball ::

Sam še na gravel bajku vozim 1*, na mtb pa sploh. Me ne prestaviš nikol več na 2* kaj šele na 3*. Pa nimam "polmetrskih" stegen.

energetik ::

Po želji, ni pa treba govorit, da je 1x odgovor za vse.
vires in numeris

Curve Ball ::

;), bi rekel da imaš ravno ti stalno potrebo zagovarjat na forumu kako je tripla zakon. No, saj za penzioniste mogoče je.

buttcrack ::

wcpapir je izjavil:

Drugače pa sem težave z mrtvičenjem rok rešil, mislim da je zavito krmilo rešilo težavo, tudi po treh urah na kolesu nimam težav.

kaj čist točno si naredil, da ti ne mrtviči več rok?

MTB4life ::

energetik je izjavil:

Lej, nismo vsi biki s polmetrskimi stegni. Meni izredno odgovarjajo zelo lahko prestave. Poleg tega greš po krušljivem terenu lažje sede z normalno kadenco, ker če greš stoje, ti začne spodnašat zadnje kolo.

Tudi sam nisem bik s polmeterskimi stegni, ampak mi je pri malo višji hitrosti vseeno bolj ''comfortno''. Ubistvu kolikor nazaj gledam, nikoli mi ni sedel ''mletje'' pri 3km/h in 80rpm kadenci.
Sicer je pa tako, nova kolesa in geometrija pri +25% klancu že dviguje sprednje kolo, tako da itak odpadejo neki ekstremni vzponi.

mikhaair ::

1x12 je zakon. Prej je moja drkala tiste prestave in končala na ta majhnem spredaj in zadaj. Sedaj je mir.

wcpapir ::

buttcrack je izjavil:

wcpapir je izjavil:

Drugače pa sem težave z mrtvičenjem rok rešil, mislim da je zavito krmilo rešilo težavo, tudi po treh urah na kolesu nimam težav.

kaj čist točno si naredil, da ti ne mrtviči več rok?

Nic iz mtb sem sel na cestaka z ukrivljeno belanco...tam lahko menjam razlicne polozaje in to je to.

Kalibri ::

Kakšna ideja, kaj storiti, da bo ročica od menjalnika deore - prednji, bolj mehka. Vzmet je tako trda, da se je treba nasloniti na ročico, da se premakne. Menjati vzmet? Menjati cel prednji komplet menjalnik s takim, ki ni tako trd?

energetik ::

Poglej če zajla kje drgne. Menjaj bovdne in zajle.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

njyngs ::

mikhaair je izjavil:

1x12 je zakon. Prej je moja drkala tiste prestave in končala na ta majhnem spredaj in zadaj. Sedaj je mir.

1-by je kul ja, dokler ne rabiš kolesa hkrati za konkreten vzpon in hkrati za to, da si hiter na cesti. Sicer se dobijo kasete, ki to pokrijejo, ampak so skoki med prestavami komično (pre)veliki.

Kompakt spredaj je zmaga, ki ti pokrije vse. Lahko greš v di2 in sekvenčno prestavljanje... in bo tudi tvoja znala uporabljat 2-by :))
Problem pri 2-by je načeloma ravno nespretnost/nerodnost uporabnika.

Kalibri je izjavil:

Kakšna ideja, kaj storiti, da bo ročica od menjalnika deore - prednji, bolj mehka. Vzmet je tako trda, da se je treba nasloniti na ročico, da se premakne. Menjati vzmet? Menjati cel prednji komplet menjalnik s takim, ki ni tako trd?

Po korakih:
- najprej preveriti nastavitve menjalnika in zajle (preveriti zgornji in spodnji limit ter tudi nastavljivo tenzijo na zajli)
- preveriti če je zajla kaj uničena
- menjati zajlo in namazati bovden, ko daješ novo zajlo
- če ni še bolje očistiti menjalnik in zlubricirati
- če še do sem nič ne pomaga -> menjava menjalnika

99,9% verjetnost je, da je "težava" odpravljena že v prvem koraku.
KHM https://www.youtube.com/watch?v=dQw4w9WgXcQ

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: njyngs ()

scipascapa ::

Kaj bi bilo zame najbolj ustrezno?

192cm, 90kg....večinoma road, včasih kak makadam, trenutno imam gorska jajca....tole imam

https://photos.google.com/photo/AF1QipP...

scipascapa ::

MatH ::

scipascapa je izjavil:

Kaj bi bilo zame najbolj ustrezno?
192cm, 90kg....večinoma road, včasih kak makadam, trenutno imam gorska jajca....tole imam
https://photos.google.com/photo/AF1QipP...


Namesto slike slike tvojih gorskih jajc mi pokaže tole
 error 404 not found

error 404 not found


error 404 not found
Edina stvar, ki na vseh računalnikih in telefonih dela tako kot mora, je macola.

Sparkxl ::

Mene zanima kje ljubitelji triple še to sploh kupite? Vse kar je danes vsaj približno podobno peciklu je 1x. Ali ste to samo ljubitelji oldimerjev in 1x še sploh probali niste?

ZveeZ ::

Sparkxl je izjavil:

Mene zanima kje ljubitelji triple še to sploh kupite? Vse kar je danes vsaj približno podobno peciklu je 1x. Ali ste to samo ljubitelji oldimerjev in 1x še sploh probali niste?

Kaj je misljeno kot "vsaj približno podobno peciklu"?
Cena nad 2k? Teza pod 10kg?
Novi so res vecinoma 1x. 3x so vecinoma budget kolesa.
Jaz priznam, da si nisem nikoli lastil 1x. Sem pa ga vozil in mi se dandanes v glavi doni vprasanje "zakaj?".
Tako da me lahko popredalckas kot ljubitelja oldtimer (5+ let) koles.
Se dobro, da bo moje kolo ok za 5-7 let. Do takrat upam, da se bo trend spremenil:)

energetik ::

Sparkxl je izjavil:

Mene zanima kje ljubitelji triple še to sploh kupite? Vse kar je danes vsaj približno podobno peciklu je 1x. Ali ste to samo ljubitelji oldimerjev in 1x še sploh probali niste?

Trekingi so večinoma na tripli. Vse kar je cestnega vključno s profiči je pa na dupli. 1x se tlači le na gorce in nekatere hipster gravle.
Triple kupimo na spletnih štacunah, če je potrebna menjava. Bicikli pa itak isti 20 let vsaj.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

wcpapir ::

A obstaja kak gos merilec ki ima moznost hr senzorja in da se vse skupaj poveze/uvaza v Stravo?

GupeM ::

Vsak Garmin.

wcpapir ::

Tisti HR pasovi so potem povezljivi in s tem merilcem in samo s telefonom zavtek npr?

scipascapa ::

MatH je izjavil:

scipascapa je izjavil:

Kaj bi bilo zame najbolj ustrezno?
192cm, 90kg....večinoma road, včasih kak makadam, trenutno imam gorska jajca....tole imam
https://photos.google.com/photo/AF1QipP...


Namesto slike slike tvojih gorskih jajc mi pokaže tole
 error 404 not found

error 404 not found


error 404 not found


poskusi tole

https://photos.app.goo.gl/v5CZ9GgDSgUiN...

mikhaair ::

S kolegom greva pogledat na Krim, ker pa ne poznam tam lokalno kaj in kako, kaj priporočate? Je zadeva kot na linku OK?

https://www.slotrips.si/en/mountain-bik...

Trail, XC, bicikla, ne enduro. Tolk da je zadaj mal vzmeteno.
Ja kakšna zanimivejša varianta za spust, seveda ne extremna, po kakšni planinski poti? Kraj starta/cilja ni fiksiran.
tnx.

issak ::

wcpapir je izjavil:

Tisti HR pasovi so potem povezljivi in s tem merilcem in samo s telefonom zavtek npr?


HR pas ima ANT in Bluetooth LE povezavo, kar gre tudi direkt na telefone, in seveda na vse GPS merilce za bicikel. Pasa nimam pri roki, ampak sem pa povezal na Stravo (Android) HR od Garmin ure, ki se oddaja preko BT in deluje. Na netu se omenja da Strava deluje direktno tudi s temi pasovi (Garmin HRM, Wahoo ipd.)
Desktop: i7-12700F | 7900XTX | Asrock H670M-ITX/ax | 32 GB RAM | Dell G3223Q
Server: G4560 | 16GB RAM | 3x4TB
OLKB Planck | Logitech G Pro X Superlight | Sennheiser HD660S2

wcpapir ::

Hvala.



Zadnji menjalnik je ultegra a bi tule lahko dal taveliko šajbo še večjo?

Imam 25% klanec in če srečam avto ne poženem več.

energetik ::

Boš moral pa kaj več podatkov dati od sebe. Predvsem točno kateri menjalnik je gor, koliko prestav je zadaj. Slikaj oznake na menjalniku.
vires in numeris

wcpapir ::

Ne vem tocno kaj naj slikam:
Zadaj je 10 zobcenikov

PacificBlue ::

10 redna kaseta, zdaj sam vprasanje koliko zobov imas na najmansem oz najvecjem zobniku 11-28 ali 12-30, oz kaj drugega..iz slike se razen ultegre ne da razbrati nic kaj drugega
I’m out.
:3

energetik ::

wcpapir je izjavil:

Ne vem tocno kaj naj slikam:
Zadaj je 10 zobcenikov

Ok, torej to ni ravno nova Ultegra (ta nova 2x11 podpira do 34 zobov na kaseti).

Poišči, če je kje na menjalniku kakšna bolj podrobna oznaka. Pa sliko bi tud lohk prilepil kaj boljšega od 100x100 pikslov :|
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

wcpapir ::

11-25 shimano rd 6700.

Potem sem videl da sem linkal thumb.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: wcpapir ()

PacificBlue ::

Lahk zamenjas z 11-28 kaseto, brez da menjas verigo in zadnji menjalnik. Za lazje prenose 12-30, 11-32 ali 11-34, bos pa moral zamenjat tudi menjalnik in nova daljsa veriga.
I’m out.
:3

energetik ::

Specifikacije za RD6700 kažejo, da gre do 30 zobov max zobnik, torej 11-30 kaseta.
Obstaja pa tudi adapter za podaljšat menjalnik, ki omogoča večje kasete. Seveda moraš upoštevati potem tudi celotno kapaciteto menjalnika, ki je baje 40 zobov. Torej če imaš spredaj 50-34, gre načeloma nekje do kasete 11-34 s tem adapterjem.
https://www.bike-discount.de/en/wolf-to...
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

PacificBlue ::

Odzunaj so tri razlicice:
RD-6700 SS max cassette cog 28T
RD-6700-A SS max cassette cog 30T
RD-6700-A GS max cassette cog 30T
I’m out.
:3

wcpapir ::

Pomojem bo GS ga se pa pomerim ampak na slikah sta prva dva krajsa.

dominuspro ::

Jaz sem imel 10 redni dura ace ss, ki gre uradno do 28. Brez težav je delalo s kaseto 12-30. Takrat sem našel veliko število "dokazov" na netu, da 10 redni shimano dela bp tudi 2 zoba čez specifikacijo.

wcpapir ::

energetik je izjavil:

Specifikacije za RD6700 kažejo, da gre do 30 zobov max zobnik, torej 11-30 kaseta.
Obstaja pa tudi adapter za podaljšat menjalnik, ki omogoča večje kasete. Seveda moraš upoštevati potem tudi celotno kapaciteto menjalnika, ki je baje 40 zobov. Torej če imaš spredaj 50-34, gre načeloma nekje do kasete 11-34 s tem adapterjem.
https://www.bike-discount.de/en/wolf-to...

Spredaj imam 50 39 30 170mm

SoulMan ::

Pozdravljeni.

Zanimam se za nakup kolesa do maximalno 550-600€. Gledam gorska kolesa. Vem, da je budget zelo zelo nizek ampak bi vseeno prosil za mnenja. Po kar nekaj letih bom začel spet kolesarit, zadaj bo na sedežu še dve leti stara hčerka. Kolesaril bom rekreativno... Malo po asfaltu, malo pa kakšnem makadamu.

Gledam sicer nekaj takšnega: https://www.grasca.si/gorsko-kolo-scott...

Bi še kaj drugega bilo boljše za isti ali manjši denar?

Scorpy84 ::

SoulMan je izjavil:

Pozdravljeni.

Zanimam se za nakup kolesa do maximalno 550-600€. Gledam gorska kolesa. Vem, da je budget zelo zelo nizek ampak bi vseeno prosil za mnenja. Po kar nekaj letih bom začel spet kolesarit, zadaj bo na sedežu še dve leti stara hčerka. Kolesaril bom rekreativno... Malo po asfaltu, malo pa kakšnem makadamu.

Gledam sicer nekaj takšnega: https://www.grasca.si/gorsko-kolo-scott...

Bi še kaj drugega bilo boljše za isti ali manjši denar?


Raje treking kolo vzemi, kot pa to.
««
80 / 110
»»