» »

Katero kolo

Katero kolo

««
70 / 95
»»

Egidij88 ::

Eno je neko pedaliranje za hec, drugo pa hobi nekega kar dobrega rekreativca.

GupeM ::

Pedaliranje kar dobrega rekreativca je še vedno neko pedaliranje za hec. Jebiga, sprijazni se, kompliciraš.

Mimogrede, veliko otrok preživi več časa na kolesu kot nek kar dober rekreativec. Naš mulc preživi ure na kolesu vsak dan od pomladi do jeseni. Zakaj mu torej ne bi omogočil kolesa, na katerem se super počuti?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

Egidij88 ::

Itak ga preraste in moraš menjat. Nevem, meni se moje kolo ko sem bil mulc ni zdelo nič težko.

energetik ::

GupeM je izjavil:

Pedaliranje kar dobrega rekreativca je še vedno neko pedaliranje za hec. Jebiga, sprijazni se, kompliciraš.

Mimogrede, veliko otrok preživi več časa na kolesu kot nek kar dober rekreativec. Naš mulc preživi ure na kolesu vsak dan od pomladi do jeseni. Zakaj mu torej ne bi omogočil kolesa, na katerem se super počuti?
OK, tvoj je tak, večina pa na biciklu ne preživi ure in ure vsak dan.
Če mulca spravim 1x tedensko za 1h na bicikl, sem že vesel. In za to ne rabi 4x dražjega bicikla kot ga ima.
vires in numeris

GupeM ::

Egidij88 je izjavil:

Itak ga preraste in moraš menjat. Nevem, meni se moje kolo ko sem bil mulc ni zdelo nič težko.

Ja, in? Saj bojo to kolo dobili njegovi mlajši sorojenci, tako da bo zadeva kar dobro odslužila svojemu namenu.

Sicer pa ... kot 5 letniku se ti 12-15 kg težko kolo ni zdelo težko, danes pa rabiš sub 9 kilogramsko kolo s custom fajfo??? Ti lažnjivec, ti.

Pa kot sem že napisal, kolo ni težko samo za otroka. Nalaganje v/na avto in iz/z njega je neprimerno lažje z 8, kot z 13 kg.

energetik je izjavil:

OK, tvoj je tak, večina pa na biciklu ne preživi ure in ure vsak dan.
Če mulca spravim 1x tedensko za 1h na bicikl, sem že vesel. In za to ne rabi 4x dražjega bicikla kot ga ima.

Se strinjam. Ljudje smo različni, otroci so različni. Zato pa ne vem, zakaj se je Egidij88 moral oglasiti s kompliciranjem, sam pa menja jebeno fajfo za 20 mm krajšo in potem drugim govori kaj je kompliciranje.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

J.McLane ::

Morda res ne rabi tako dragega kolesa, ampak povej mi za koliko si prodal BTWIN kolo ko ga je mulc prerasel?

Prvo kolo sem kupil kar en no name za 180 €, geomtija je bila porazna, sem se ga na hitro znebil za nekih 50 € (stalo me je 130 €)
Potem sem kupil za drugega mulca Woom 3 za 380 € in sem ga po dveh letih prodal za 300 € (stalo me je 80 €)

Ampak kot rečeno to je bila korona situacija, imam Woom 4 letnik 2018, ki je dal skozi dva mulca, ga moram poslikat in dati na bolho, pa poročam kako bo šlo, za nekih 250-300 € bi moral iti, kar pomeni da me bo stal 150-200 € kar je smešno nizka cena za nekaj kar je bilo v uporabi 5 let.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

J.McLane je izjavil:

Morda res ne rabi tako dragega kolesa, ampak povej mi za koliko si prodal BTWIN kolo ko ga je mulc prerasel?

Nisem še nobenega prodal, ker si jih še podajata starejša in tamau. 16colar je je bil nekih 130€, 20colar 160€. Grem stavit, da ta prvega prodam za vsaj 50-60€, 20" za kakih 80-90 (je praktično kot nov, še ketno ima povoskano :D).
Bomo videli, čez kako leto, ko bom 16" prodajal.
vires in numeris

Matej_K ::

Še boljša opcija, da kupiš rabljenega wooma, specialized al karkoli, zgubiš še manj. Za tisto leto-dve uporabe, ga prodaš za max 50€ manj kot si kupil.
... .. .

J.McLane ::

energetik je izjavil:

J.McLane je izjavil:

Morda res ne rabi tako dragega kolesa, ampak povej mi za koliko si prodal BTWIN kolo ko ga je mulc prerasel?

Nisem še nobenega prodal, ker si jih še podajata starejša in tamau. 16colar je je bil nekih 130EUR, 20colar 160EUR. Grem stavit, da ta prvega prodam za vsaj 50-60EUR, 20" za kakih 80-90 (je praktično kot nov, še ketno ima povoskano :D).
Bomo videli, čez kako leto, ko bom 16" prodajal.


Moj point ni bil v štetju vsakega evra, ampak v tem da je overall kolo pa naj bo za 160 EUR ali 450 EUR dokaj majhen strošek v življenju. Zato ne razumem tistega ranta v štartu, kaj bi kompliciral in kupoval draga kolesa otroku. Prej bi rekel da je obratno, ker v cenovnem rangu 130 EUR moraš med sto različnimi modeli ločiti ves plevel, ki se prodaja, da dobiš nekaj normalnega za otroka. To pa zahteva kar nekaj časa, no morda ne, ker v tej temi vidimo da itak greš v Decathlon in nimaš kaj zgrešit :))
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BlaY0 ::

Za moje pojme je Woom totalno overrated in čisa hipster scena, nekako tako kot fixie in rjava leder torba za čez ramo. Res da ga prodaš praktično za toliko kot si ga kupil (med korono so šla stara celo za več kot so bile deklarirane cene za nova, samo novih se ni dalo dobiti), ampak to funkcionira praktično pri vseh otroških kolesih. Se spomnim, da sem pred 10 leti kupil staro otroško kolo za 60 EUR, odelalo je dva mulca, se pravi približno 6 let, potem sem ga pa prodal za 70 EUR. Če bi ga prišparal do korone, bi dobil pa še več, samo prej nisem vedel da bo korona :P

Jasno Woom je láhko kolo ker je iz aluminija (tudi cevi so precej tanjše kot pri drugih otroških alu kolesih), poleg tega so tudi ostale komponente "optimirane" v smislu teže... nima blatnikov, prtljažnika, luči, dinama... iz tega vidika je potem mulca na njem veliko lažje učiti, če seveda štarta z njim. Kar se tiče tiste gonilke... po moje napaka v materialu, to se načeloma ne dogaja.

Kar se pa tiče dolžine fajfe (nima veze tukaj custom/necustom)... je ena najbolj pomembnih komponent (poleg zica) na specialki! Ne pozabit, da se v tem primeru voziš vsaj 3 ure skupaj v neki ne najbolj naravni poziciji in pravilno odmerjena fajfa lahko blagodejno vpliva na tvoje počutje med in po furi, oziroma obratno, nepravilno odmerjena ima nasproten učinek.

J.McLane je izjavil:

Prej bi rekel da je obratno, ker v cenovnem rangu 130 EUR moraš med sto različnimi modeli ločiti ves plevel, ki se prodaja, da dobiš nekaj normalnega za otroka.

Plevela pri otroških biciklih ni. Vseeno na kakšnem se uči, pada, luknja gume, krivi feltne, bremza na črto...

Woom dejansko JE overrated. Lahko bi koštal 150 in ne 300 EUR. Po moje je proizvodnja cena kompletnega ene 100 EUR.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

J.McLane ::

A veš kaj je overrated? Ena vzmetena železna 2,5 kg vilica s fedrom za 50 EUR, to je šara na kolesu, ki je nikoli nebi smelo biti gor, ampak otroci padajo na to, da je vilica vzmetena. In to dobiš na mladinskih kolesih za 800 EUR, za zračno vzmeteno boš moral odkartat čuka.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

BlaY0 ::

Ne bluzi. To ni nobena šara, če je vzdrževana in se uporablja namenu primerno. Mladinsko kolo (popolnoma solidno) dobiš novo za 300 EUR pa tudi manj. Jasno to ni potem XC, allmountain, freeride, enduro ali downhill kolo. To je preprosto mladinsko kolo katerega namen ni skakanje in drvenje po hosti, ampak prevoz v šolo, trgovino in na trening.

Otroci padajo na kar starši padajo. Tako da če znaš kolikor toliko racionalno razmišljat, potem ti ni težko izbrati primernega kolesa za svojega mulca in mu pri tem razložiti zakaj je takšen tip kolesa zanj najbolj primeren.

Tole tvoje pisanje se bere nekako tako, kot da je recimo Škoda Fabia overrated avto ker ima slabše zavorne obloge in manjše diske kot BMW M3. Torej vsem enega BMW M3 in bomo bolj varni. Al kaj?

Matthew ::

Moja izkušnja:
2 otroka, recimo temu povprečna blokovska uporaba v LJ (vožnja naokoli po naselju, do raznih otroških igrišč, občasno malo daljša pot do starih staršev). Pred prvim kolesom sta zelo rada vozila poganjalček in ga tudi dobro obvladovala. Sin je imel prvo kolo za 130 eur iz Intersporta, hčerka pa eno random za 120 eur (važno, da je bil gor stolček za punčke). Zvozila sta takoj brez pomožnih koleščkov, nikoli kakšnih težav s padanjem in pobiranjem. Na polno sta tudi uživala na lokalnem pump track-u. Z avtom smo jih zelo redko prevažali naokrog, če pa že, me teža ni motila pri zlaganju v prtljažnik karavana. Sinovega sem prodal naprej za 70 eur, hčerkinega za 80 eur, še pred korono.
Ker sta kolesarjenje vzljubila, imata zdaj naslednji večji kolesi bolj znane znamke za cca 500-600 eur, ker začenjamo z daljšimi in resnejšimi vožnjami. Uspel sem jima tudi razložiti, da so vzmetene vilice na otroškem kolesu za njun način vožnje popolnoma odveč in dejansko dodatna nepotrebna teža, tako da smo izbrali takega s fiksno vilico.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Matthew ()

buttcrack ::

pa pojdimo malo nazaj na odrasle/specialke...

gledam za ženo Radon R1 (alu), oprema je 105 in je za spremembo od podobnih celo na zalogi. Zanima me, če si ga kdo lasti in ima kakšno mnenje... S pedali ga dobim v roku enega tedna na dom za slabih 1.700€

Alternative so bil še Canyon in Rose Endurace, ceni sta malenkost višji ampak ni zaloge oz. bo dobava šele jeseni kar je dealbreaker. Sam imam C Ultimate 7 in sem zadovoljen.

Želja je, da je 105 oprema in disk zavore. Če kdo pozna kaj podobnega v tem rangu (in ceneje) se zelo priporočam.

BlaY0 ::

Ne poznam konkretno modela, je pa Radon hišna znamka od Bike-Discounta in tam je ta R1 1.499,00 EUR + 70 EUR dostava. Meni se na splošno vsi Radoni zdijo čisto OK, po moje dobiš največ za najmanj v primerjavi z ostalima dvema. Pa tudi Bike-Discount štacuna je zanesljiva in priporočam... vedno imajo vse komponente najceneje, če jih pa kje drugje dobiš ceneje pa poveš in ti dajo po tej ceni.

EDIT: Aja, nisem siguren da zraven dobiš tudi kakšno orodje. Pri Canyonu in Roseju ti dajo celo moment ključ zraven.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

buttcrack ::

tnx za info. B-D prišteje SLO DDV tako da je par € dražje na koncu.

Ravno tako so pedala (105 ali Ult) ceneje kot pri nas (za malenkost). Zdaj ali je kaj orodja zraven ali ne, ga imam od svojega canyona in manjko tega ni dealbreaker.

BlaY0 ::

buttcrack je izjavil:

tnx za info. B-D prišteje SLO DDV tako da je par EUR dražje na koncu.

Imaš prav, 19% vs 22%.

Kar se orodja tiče jih kar vprašaj, imajo zelo kratko "lajtungo" + angleščina jim ne dela težav. Tudi če imaš kakšno posebno željo, krajšo/daljšo fajfo etc. naredijo brez problema.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

buttcrack ::

jebela... kaj pa jest vem kakšna fajfa bo naši ustrezala. do sedaj se je na zgonenmu trekingu vozila in nič jamrala. ko sem se peljal 2 km z njim, ji dovolim max do trgovine :D

BlaY0 ::

Samo v info... ženski gešteli so vedno malo krajši, tako da če za žensko jemlješ moški geštel bi dejansko priporočal krajšo fajfo kot je default.

Gregor5816 ::

buttcrack je izjavil:


Želja je, da je 105 oprema in disk zavore. Če kdo pozna kaj podobnega v tem rangu (in ceneje) se zelo priporočam.

Je kakšen poseben razlog za diske? Canyon in rose brez diskov prideta 500€ ceneje in pol kg lažja.

DrSergioDJ ::

Prosim za mnenje glede nakupa mestnega kolesa.
Potrebujem za vsakodnevno vožnjo cca 7km v eno smer.
Visok slabe 2m :)

Ker sem imel kolesa le v otroških letih se nič ne spoznam na to kaj je ok in kaj ni.

Se dobi kaj ok z blatniki in kako prestavo na bolhi do 150eur recimo?
...

MTB4life ::

Obvezno glej XL velikost. Kakšen treking bi se našel, jaz sem pred časom kupil za 100€ - potreboval samo zaradi okvirja.
XL velikosti niso tako pogoste, zato ravno izbire ne boš imel, da se odločaš med kolesi, kar najdeš in je vozno vzemi.

BlaY0 ::

Velika kolesa načeloma sploh ni noben problem kupovati, tudi če ni velike ponudbe se vedno najde kaj. Fora je, da vsa M in L kolesa, če so količkaj OK, gredo v roku par urc, dočim večja kolesa zaradi manjšega povpraševanja na "bolhah" visijo tudi po par mesecev, tudi zelo dobra. Jaz sem za 120 EUR dobil mestno/trekking kolo z Nexus IGH (8 prestav) staro 5 let (MSPR je bil 500 EUR) v sicer res zelo zanemarjenem stanju ampak skoraj nevoženo.

Za mestni commuting toplo priporočam IGH predvsem tistim, ki ne vedo kako se prestave štela in se na splošno ne želijo kaj dosti poglabljat v mehaniko kolesa. Zadeva se "servisira" na 10.000 km, ketno imaš lahko praktično zaprto kar pomeni manj vzdrževanja, glavna prednost pa je, da prestavljaš lahko praktično v mirujočem stanju kar pride zelo prav pri raznih semaforjih in nenadnih neplaniranih zaviranjih/ustavljanjih.

J.McLane ::

Aktualna in zabavna glede mestnega kolesa:
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

DrSergioDJ ::

BlaY0 je izjavil:

Velika kolesa načeloma sploh ni noben problem kupovati, tudi če ni velike ponudbe se vedno najde kaj. Fora je, da vsa M in L kolesa, če so količkaj OK, gredo v roku par urc, dočim večja kolesa zaradi manjšega povpraševanja na "bolhah" visijo tudi po par mesecev, tudi zelo dobra. Jaz sem za 120 EUR dobil mestno/trekking kolo z Nexus IGH (8 prestav) staro 5 let (MSPR je bil 500 EUR) v sicer res zelo zanemarjenem stanju ampak skoraj nevoženo.

Za mestni commuting toplo priporočam IGH predvsem tistim, ki ne vedo kako se prestave štela in se na splošno ne želijo kaj dosti poglabljat v mehaniko kolesa. Zadeva se "servisira" na 10.000 km, ketno imaš lahko praktično zaprto kar pomeni manj vzdrževanja, glavna prednost pa je, da prestavljaš lahko praktično v mirujočem stanju kar pride zelo prav pri raznih semaforjih in nenadnih neplaniranih zaviranjih/ustavljanjih.


Je kaj takega ok? Ker so na bolhi večinoma skopi oglasi, nimam pojma kako naj pogooglam, ali ima IGH ali ne :/

https://www.bolha.com/mestna-kolesa/mos...
...

BlaY0 ::

Ja, to je IGH (internal gear hub), ker zadaj vidiš samo en zobnik (ni kaseta z sedmimi zobniki). Se mi pa zdi, da bo tale malo premajhen zate. Je za probat.

MTB4life ::

BlaY0 je izjavil:

Velika kolesa načeloma sploh ni noben problem kupovati, tudi če ni velike ponudbe se vedno najde kaj. Fora je, da vsa M in L kolesa, če so količkaj OK, gredo v roku par urc, dočim večja kolesa zaradi manjšega povpraševanja na "bolhah" visijo tudi po par mesecev, tudi zelo dobra. Jaz sem za 120 EUR dobil mestno/trekking kolo z Nexus IGH (8 prestav) staro 5 let (MSPR je bil 500 EUR) v sicer res zelo zanemarjenem stanju ampak skoraj nevoženo.

Jaz imam drugačne izkušnje. En čas tudi MTB XL koles ni bilo, razen res staro in precenjeno.
Jaz sem iskal dva meseca XL jeklenko - budget do 200€. Nisem bil zbirčen, samo da je jeklo, nima veze premer koles, edini pogoj je še bil, da ni cesta - predelal v single speed gravel.
Nakoncu sem našel za 100€ starega Arthurja, tam okoli 2004-2006 letnik - zadnji jekleni, s tem da je bil BP. Ga je bilo kar škoda porezat, ker je tako lepo tekel in prestavljal :)

BlaY0 ::

Ja, seveda, se strinjam. Ponudba je majhna. Moj point je bil zgolj, da je tudi povpraševanje majhno in v tem primeru oglas na "bolhi" zdrži več časa kot oni za M in L ;)

Imaš pa veliko prednost pri novih kolesih... oktobra ostanejo samo še XL in XS in to za 30% ceneje ;)

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

buttcrack ::

BlaY0 je izjavil:

Samo v info... ženski gešteli so vedno malo krajši, tako da če za žensko jemlješ moški geštel bi dejansko priporočal krajšo fajfo kot je default.

v XS izvedbi je že tko al tko najkrajša fajfa gor. Še S velikost ima 90mm. Identično je na canyonu. Enduracei imajo po centi krajše, ampak je čist drug namen bicikla.

Gregor5816 je izjavil:

buttcrack je izjavil:


Želja je, da je 105 oprema in disk zavore. Če kdo pozna kaj podobnega v tem rangu (in ceneje) se zelo priporočam.

Je kakšen poseben razlog za diske? Canyon in rose brez diskov prideta 500€ ceneje in pol kg lažja.

Zakaj pa ne diskov? Pol kile je en bidon vode btw. 500€ res da odtehta nekaj, ampak še vedno ne vem zakaj bi bili boljši RB?

buttcrack ::

BlaY0 je izjavil:

Samo v info... ženski gešteli so vedno malo krajši, tako da če za žensko jemlješ moški geštel bi dejansko priporočal krajšo fajfo kot je default.

v XS izvedbi je že tko al tko najkrajša fajfa gor. Še S velikost ima 90mm. Identično je na canyonu. Enduracei imajo po centi krajše, ampak je čist drug namen bicikla.

Gregor5816 je izjavil:

buttcrack je izjavil:


Želja je, da je 105 oprema in disk zavore. Če kdo pozna kaj podobnega v tem rangu (in ceneje) se zelo priporočam.

Je kakšen poseben razlog za diske? Canyon in rose brez diskov prideta 500€ ceneje in pol kg lažja.

Zakaj pa ne diskov? Pol kile je en bidon vode btw.

Dejansko je razlike v ceni med firmami bolj 250€ kot 500€ s tem da je samo Radon "dirkalc", ostala dva sta endurancea.

Gregor5816 ::

Zarad budgeta, dobavljivosti in ker je za specialko skoraj vseeno, kakšne so zavore.

Govoril sem o razliki med diski in navadnimi zavorami - 1699 in 1299 tako Canyon kot Rose. Diski so težji in dražji, jaz bi zagotovo izbral navadne zavore.

geofull ::

Pri disk zavorah obroča ne bo treba nikoli menjat zaradi obrabe, metem ko pri navadnih zavorah, je dobro čez nekaj časa preveriti debelino stene obroča. Sicer če kolo prodaš čez par let naprej, to ni tvoj problem.

BlaY0 ::

Pri navadnih zavorah ga tudi nikoli ne bo treba menjat, oziroma ga bo treba prej menjati zato ker bo kriv ali udarjen ne pa zaradi obrabe v zvezi z bremzanjem. Mogoče ga bo po 10ih letih bremzanja "zmanjkalo" za kak mikrometer ali dva.

geofull ::

Ni nek splošno grozen problem obraba obročev. Vendar vseeno govorimo bolj o desetinki mm na leto, kot pa o mikrometrih. Seveda pri kolikor toliko resnem kolesarjenju in konstantnih vzponih in spustih. Odvisno je tudi od materialov kolesa in podlage kolesarjenja. Seveda nihče obrabe ne preverja. Vsake toliko pa kakšnega zakanta zaradi tega. Sicer vedno manj, ker imamo diske...

BlaY0 ::

Od česa naj bi se pa tako obrabljali? Od gumi oblog? Dokaj resno kolesarim zadnjih 30 let, v tem času sem imel tudi temu primerna kolesa - se pravi za resno kolesarjenje resno kolo. Pa tudi pri "neresnih" še nisem slišal da bi koga "zakantalo" zaradi tega. Razen če je imel mogoče feltne iz kartona?

libreus ::

Vozi kdo tukaj Giant Propel - zanimajo me izkušnje iz prve roke. Hvala!

Scaramouche3 ::

Se še splača kolo kupovati iz ostalih EU držav, ko treba kolo še plačat za naštimat?

PacificBlue ::

Scaramouche3 je izjavil:

Se ĹĄe splaÄŤa kolo kupovati iz ostalih EU drĹžav, ko treba kolo ĹĄe plaÄŤat za naĹĄtimat?


Ne, kolesa v tujini(nemcija) so drazja kot pri nas.

Primer:

https://www.bike24.com/p2705582.html?me...

https://energijabikes.com/kategorije/go...
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Scaramouche3 ::

PacificBlue je izjavil:

Scaramouche3 je izjavil:

Se ĹĄe splaÄŤa kolo kupovati iz ostalih EU drĹžav, ko treba kolo ĹĄe plaÄŤat za naĹĄtimat?


Ne, kolesa v tujini(nemcija) so drazja kot pri nas.

Primer:

https://www.bike24.com/p2705582.html?me...

https://energijabikes.com/kategorije/go...


Iščem razprodaje, bodo kmalu?
Iščem novo, 29, nočev več 160mm tektro ampak schimano in vsaj 180mm, zaradi teže.
Ne vem zakaj so prešaltal na samo eno sprednjo kaseto, zdej si še počasnejši..

PacificBlue ::

Nekaj imas tule:

https://fels.si/kategorija-izdelka/razp...

Ne spremljam prevec in tocnega odgovora kako je z razprodajami ne bi vedel..
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Scaramouche3 ::

PacificBlue je izjavil:

Nekaj imas tule:

https://fels.si/kategorija-izdelka/razp...

Ne spremljam prevec in tocnega odgovora kako je z razprodajami ne bi vedel..


Ni slabo, tega sem videl in ima samo 13kg deore, sprednji disk 180mm...
https://www.urgenca-bike.com/kolesa/gor...

PacificBlue ::

Je ok.

Tega imas tudi v akciji, pa mal z boljso opremo:

https://www.a2u.si/kolo-wilier-mtb-503x...
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

mailer ::

Zgoraj ste omenjali obroče in povezavo z bremzanjem. Pripravljam se na obnovo starega gorskega bicikla in je na obroču v območju gumic vse rjavo zaradi bremzanja. Je možno to kako odstranit in preprečit nadaljnje rjavenje?
Asus B560-I, Intel 11500, Corsair 16GB 3200MHz

MTB4life ::

Rjo lahko odstraniš s ščetko, nadaljno rjevenje bo preprečila samo stalna uporaba. Mi je pa zanimivo, da ima jeklene obroče. Kateri letnik in kateri model imaš?

UkrFTW! ::

Jaz bi zamenjal obročnike oziroma komplet z osjo. Ne bi smelo biti nek strošek, pa še teža bi se kaj zmanjšala.

Kebo ::

Fantje katere "budget" tubless plašče priporočate v širini 25mm. Ne mislim lih dajat 120€ za continetal gp 5000 S TR

PacificBlue ::

Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

Zgodovina sprememb…

Scaramouche3 ::

Kakšna so mnenja tistih, ki imajo SRAM?
https://www.valy.si/izdelek/N-ANALOG_50...

PacificBlue ::

Sram eagle sx ima precej negativnih review-ev(netocno prestavljanje, slab material) tako da v tem razredu sigurno raje vzami shimano deore xt.
Na svojemu kolesu imam sicer sram eagle x01, sam to je tudi cenovno cist drug razred.
Kripto nasveti žal niso več zastonj!
0.0005 $BTC per advice!
bc1qj2hpx76zdq45kkv0vq0z4u690egrt0r8qurrl6

geofull ::

mailer je izjavil:

Zgoraj ste omenjali obroče in povezavo z bremzanjem. Pripravljam se na obnovo starega gorskega bicikla in je na obroču v območju gumic vse rjavo zaradi bremzanja. Je možno to kako odstranit in preprečit nadaljnje rjavenje?


Da bi imelo gorsko kolo jeklene obroče, bi moralo biti precej staro in zelo, zelo nizkocenovno. Sem videl mogoče enih par vsega skupaj. Najbrž ne več kot dva bicikla. Na mokrih jeklenih obročih zavorne gumice praktično ne bremzajo (naj kdo popravi če ve kaj več). Je res rjavina?
««
70 / 95
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696120302 (11470) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511223 (6865) Twixz
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
6922110 (19907) Leprechaun
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632636 (30163) stratosD

Več podobnih tem