» »

Katero kolo

Katero kolo

««
69 / 97
»»

Badwolff ::

16 ur +? Wtf, greš čez norveško?

GupeM ::

Lahko pa kupiš li-ion led lučko z zamenljivo celico. Namesto AA baterij imaš s sabo še eno ali dve celici. Zamenja se enako kot AA baterija. Doma pa potem nafilaš vse tri.

Badwolff je izjavil:

16 ur +? Wtf, greš čez norveško?

Mogoče rabi za več dni?

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()

dfgdfg ::

Badwolff je izjavil:

16 ur +? Wtf, greš čez norveško?


Decembra je razpisan en brevet. Start je ob 4h popodne. Gre za 200km nočni rajd. Z time limitom 13.5 ure, se bo vozilo lih celo noč. Če recimo greš 300tko vozit na tak način, boš brez problema porabu za 16h baterije. Pa treba je tut vedit, da je to, kar piše v opisu/reklami/specifikacijah zgolj teoretičen maksimalni cajt. Realnost pr kakih 0.C je drugačna.

libreus ::

Vso srečo pri podvigu!

Egidij88 ::

Cveto, hvala za update. Jaz bom tudi naročil Canyon Endurace 7RB. Kako pa kaj velikost okvirja, kaj si vzel? Jaz sem 187cm in mi predlaga L velikost.

</head> ::

Jaz imam Endurace 7 CF (2022) in mi je pri 188cm L ravno pravi. Še malo prevelik, tako da sem fajfo vzel 3cm krajšo.

Kvinta ::


rabim nekej, kar sveti vsaj kake 16ur+


Jaz mam Lezyne 1300xl pa jo polnim vsake 3 mesece se vozim vsak dan enako ali podobno je z zadnjo lučjo Lezyne Strip drive pro polnim 1x na mesec dela pa ob vsakodnevni uporabi do 3 mesece.
A.C.A.B

UkrFTW! ::

dfgdfg je izjavil:

NZakaj flat pedala na tem kolesu? Razlogov je velik. Pri daljših vožnjah je sestopanja s kolesa velik. Velik je tut peš hoje, ker prej al slej naletiš na kak orenk makadam ali delo na cesti. Pomembno je tudi, da med vožnjo stopalo vedno malo prestavljaš. Ne moreš recimo met 16ur nogo v isti poziciji. Kolo je ponavadi tudi precej obteženo in za to manj stabilno. Hitro rabiš stopit dol.

Shimano SPD- hodiš v njih normalno, moč odpenjanja je nastavljiva.
Normalna cena pedalov.

Canyon Endurace 7RB Zgleda kot moj endurace 6 alu. Tale res vse prenese v asfalt, nobenega guncanja in zvijanja okvira.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: UkrFTW! ()

mat xxl ::

Za ženo, pa morda tudi kdaj za sebe, rabim električno kolo, ki gre tudi povsem samo, brez poganjanja , motor vsaj ene 500w, ja domet ni tk problem, nekj cestno gorskega, ali city, pa da gre lahko, na utrjen makadam. kaj menite o temule :
https://www.banggood.com/EU-DIRECT-KETE...

Scorpy84 ::

Raje v decathlonu za ta denar vzami, mislim da imajo el. kolo za ta denar, pa se garancija... Kar se tice opreme, mi je neznana sploh zavore, mogoce google kaj vec ve. Motor je na zadnjem kolesu, torej manj navora, kot tisti na sredini, edino ce niso spet prehiteli japonce in nemce, ker imajo 1000w nikjer pa koliko navora. Ce ti je vsec avantura z neznanim kolesom, pol pa kar, izkusnje uporabnikov rabimo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Scorpy84 ()

tonttu ::

mat xxl je izjavil:

Za ženo, pa morda tudi kdaj za sebe, rabim električno kolo, ki gre tudi povsem samo, brez poganjanja , motor vsaj ene 500w, ja domet ni tk problem, nekj cestno gorskega, ali city, pa da gre lahko, na utrjen makadam. kaj menite o temule :
https://www.banggood.com/EU-DIRECT-KETE...

https://www.evozilo.com/k/elektricni-sk...
Pa se cenejsi, mocnejsi in hitrejsi so kot smer, v katero isces ti.

GupeM ::

Kako je sploh z legalnostjo takšnega kolesa, ki ga ni treba gonit, pri nas? Registracija, kot za motorje do 25 km/h?

tonttu ::

Saj so vsi motorji in mopedi taksni, tako da legalno ni tezav... edino kar je je to, da si bodo ljudje pocasi morali nehati predstavljati da je to kolo, pac pa navaden moped/motor. In ko enkrat nehas nategovati samega sebe da "kolesaris" s 500w motorjem, postavi taksno vprasanje v temo o motorjih, legalno pa gleda stvari na motoristicnem podrocju ne pa na kolesarskem.

J.McLane ::

mat xxl je izjavil:

Za ženo, pa morda tudi kdaj za sebe, rabim električno kolo, ki gre tudi povsem samo, brez poganjanja ...


To kar iščeš je moped ne pa kolo.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

LeQuack ::

tonttu je izjavil:

Saj so vsi motorji in mopedi taksni, tako da legalno ni tezav... edino kar je je to, da si bodo ljudje pocasi morali nehati predstavljati da je to kolo, pac pa navaden moped/motor. In ko enkrat nehas nategovati samega sebe da "kolesaris" s 500w motorjem, postavi taksno vprasanje v temo o motorjih, legalno pa gleda stvari na motoristicnem podrocju ne pa na kolesarskem.


Ampak z motorjem načeloma ne smeš na kolesarsko, z nelegalnim električnim kolesom sicer tudi ne, ampak ker greš 50km/h te itak ne morejo ujet.
Quack !

J.McLane ::

A s tistim skuterji do 25 kmh, ki imajo tiste rdeče tablice ne smeš na kolesarsko? Mislim da lahko
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

energetik ::

LeQuack je izjavil:

tonttu je izjavil:

Saj so vsi motorji in mopedi taksni, tako da legalno ni tezav... edino kar je je to, da si bodo ljudje pocasi morali nehati predstavljati da je to kolo, pac pa navaden moped/motor. In ko enkrat nehas nategovati samega sebe da "kolesaris" s 500w motorjem, postavi taksno vprasanje v temo o motorjih, legalno pa gleda stvari na motoristicnem podrocju ne pa na kolesarskem.


Ampak z motorjem načeloma ne smeš na kolesarsko, z nelegalnim električnim kolesom sicer tudi ne, ampak ker greš 50km/h te itak ne morejo ujet.
Bolj je vprašanje, kako ti bo policaj dokazal, da si s kolesom vozil 50km/h in da ima 500W motor. Bi te moral izmeriti z radarjem in potem še dokazat, da 50km/h nisi dosegel s svojimi nogami... Torej če si na npr. navaden treking bicikl zmontiraš kitajski kit z 1kW motorjem v pestu, je praktično nemogoče, da bi te lahko kaznovali. Ker zaenkrat je pogoj za izpravno kolo na cesti: krmilo, prednja in zadnja zavora, luči (bela za osvetljevanje ceste, rdeča pozicijska luč zadaj) in odsevniki (rdeči odsevnik zadaj, rumeni bočni odsevniki na obeh kolesih ter v pedalih), zvonec, kaj imaš pa poleg tega vse montirano gor, pa ne igra vloge.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

UkrFTW! ::

500W je moč, ki je večina na tem forumu doseže v redkih trenutkih pred splošno odpovedjo telesnega sistema, srca na max, neredno bitje, rdeči v faco, dihanje sporadnično ali ga ni več, stoječ na nogah ne obračaš veš, kolo ne sledi začrtani liniji... zakaj se na biciklu rabi 500W motor, beats me. ZGolj zato, da se gre v klance mimo specialkarjev, drugega ne more biti ;)

tonttu ::

Aja? Mislim da par 1000W motor ima kar precej vloge pri tem, ali je stvar kolo ali motor. In za motor so precej drugacna pravila kot za kolo. Uradno se pod kolo smatra nekaj, kar ima manj kot 250W (vsaj mislim da je zares 250w in ne 500 nisem pa ravno 100% preprican) in potrebuje za premikanje vrtenje pedal (beri: pedalec... ne glede na to kako blesavo je, da se moped smatra kot kolo). Za to je dovolj to kar si nastel, ce pa ima mocnejsi motor, se premika brez pedaliranja pa je stvar motor. Za to pa veljajo drugacna pravila.
@UkrFTW! zato ker je moderno da se rekreiras, ampak ker to zahteva napor, vecini je pa to odvec, se prepricujejo da kolesarijo.... s 500W motorjem. Kot si napisal... naj si vsak sam preracuna s kaksnimi watti vozi (ne nihce ne vrti 1000W za zajebancijo... niti 200 ali 300 ne) in mu bo hitro jasno koliko je "kolesarjenja" ko imas enkrat 250+W motor.

energetik ::

No, 200W vsaj 1h trajanja zmore večina rekreativnih kolesarjev, 500W pa tudi vsaj v trajanju nekaj sekund, še na trekingu lahko dosežem 45km/h po ravnem za par sekund.

Je res, 250W je max predpisana moč, da se kolo smatra za e-kolo. Vprašanje je le, kako bo policaj ugotovil, da imaš v pestu 500W namesto 250W motor... Na izrednega tehničnega te ne more poslati, ker tehnični za kolo je N/A.
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

tonttu ::

200W ni tako zelo malo kot se slisi. Recimo pri popolni ravnini pa 80kg kolesarju na 10kg kolesu je cca 32km/h. Za 250W, kolikor je neodklenjen ebike, pa je to ze 35km/h. Vsak zase ve, koliko casa se je sposoben peljati 35km/h, bi si pa skoraj upal staviti, da vecina "kolesarjev" z mopedi, tega ni sposobna peljati niti 10min kaj sele uro, dve ali pet.
Max moc tu niti ni pomembna, ker je precej nepomembno ce prides do 500 ali 1000W na max moci za par sekund. Sam sem kaksno leto nazaj na obremenilnem testu po cca. 30min povisevanja moci prisel na 960W za tistih par sek ob najvisji obremenitvi, pa vseeno ne pomeni, da na klance lahko drzim nekega povsem netreniranega z emtb (razen ko stvar postane prekomplicirana za njegove vozne sposobnosti, ampak to ni vec moc).

energetik ::

Kot rekreativni kolesar sem imel v mislih takega, ki gre vsaj 2x tedensko nekih 40km naredit. Se pa strinjam, 200W 1h ali več ni tako malo.
vires in numeris

Scorpy84 ::

energetik je izjavil:

No, 200W vsaj 1h trajanja zmore večina rekreativnih kolesarjev, 500W pa tudi vsaj v trajanju nekaj sekund, še na trekingu lahko dosežem 45km/h po ravnem za par sekund.

Je res, 250W je max predpisana moč, da se kolo smatra za e-kolo. Vprašanje je le, kako bo policaj ugotovil, da imaš v pestu 500W namesto 250W motor... Na izrednega tehničnega te ne more poslati, ker tehnični za kolo je N/A.


Samo 45km/h na trekingu ni 500w, kvecjemu 200-250w, se to nisem ziher, sicer bi z gorcem letel po vseh klancih tudi tiste z 25% naklona, ker s trekingom bp vozim 40-45 km/h tudi vec km, pa mi utrip ne gre cez 150-160.

tonttu ::

Misljeno je bilo verjetno 45km/h po ravnini, ne iz Ljubelja dol. :)) Drugace pa je s specialko 45km/h pri 80kg kolesarju kar lepo zelo okroglih 500W. Da se peljes 45km/h pri 200W rabis se vsaj 250W motorja, tudi ce vagas samo 40kg. Stvar je vseeno le precej preprosta fizika ;)

LeQuack ::

Ja 45km/h vsekakor ni samo 200-250W.
Quack !

dfgdfg ::

Jest ne vem, ce sem sel kdaj vec kot 40kmh po ravnini. (na hitro sem sel pregledat Stravo in vec kot 38kmh na ravnin ne najdem) Pa kr dost kolesarim. 30kmh lahko drzim povprecje 1 uro. 35kmh za kratke sprinte,.... 40+, pa res verjetno ne. Točno pa težko rečem,...nisem tak kolesar, ki tok na hitrost gledu. Seveda je zracn upor eksponenten, hitr uč na grafe pokaže, da je za povečanje hitrosti iz 30kmh na 40kmh treba podvojit moč, ki naj bi bla potem približno 500-600W.

Mejte v mislih, da je za primer Tomos APN6 mel 2500W motor in dosegel hitrost 50kmh. Res da ni tako enostavno,...ampak za grobo primerjavo....

martincek1 ::

Kar se tiče e-koles. Za moje pojme tisti, ki kolesari petkrat na teden po 80km s povprečno na 33km/h ni nič bolj zdrav kot tisti, ki gre dvakrat na teden z e-kolesom za uro pa pol mal okrog pa še kdaj peš v kakšen hrib / goro. Neenakomerna razvitost telesa, pulz pri spanju se spusti na 35, itd.

Zgodovina sprememb…

tonttu ::

Za tvoje pojme lahko, problem pa je, ker vse znanstvene raziskave zadnjih 50 let govorijo drugace.

Scorpy84 ::

martincek1 je izjavil:

Kar se tiče e-koles. Za moje pojme tisti, ki kolesari petkrat na teden po 80km s povprečno na 33km/h ni nič bolj zdrav kot tisti, ki gre dvakrat na teden z e-kolesom za uro pa pol mal okrog pa še kdaj peš v kakšen hrib / goro. Neenakomerna razvitost telesa, pulz pri spanju se spusti na 35, itd.


To sam pisejo tisti, ki so leni, zavaljeni na kavcu, ki grejo parkrat na manjsi hrib in se s tem zadovoljij, ter sebe in druge prepricujejo, da so enakomerni sportnikom. Pa ti osebno lahko povem, da to ni res in ce pade utrip pod 40, vsaj naspis kot je treba, ni lepsega ko za marsikatero pocetje ni treba lovit sapo. Se zelo pozna, telo se dosti hitreje spocije.

Egidij88 ::

No tudi jaz sem dobil Canyon Endurace 7RB. Kolo mi izgleda dobro, imam pa res srečo da mi prva guma pušča. Moram sneti dol in šlauf pogledati, pa kar ene dva it kupit.

dfgdfg ::

Egidij88 je izjavil:

No tudi jaz sem dobil Canyon Endurace 7RB. Kolo mi izgleda dobro, imam pa res srečo da mi prva guma pušča. Moram sneti dol in šlauf pogledati, pa kar ene dva it kupit.


In kakšni so prvi občutki? A si zadovoljen? Jst sm mel prej težek potovaln kolo in razlika pr pospeških in v klanc je kr velika. Dočim na ravnini niti ni tok hitrejši od Kone Sutra. Nisem več sicer nekej fit, pa lahko držim 1 uro povprečno 30kmh. Sm pa lih dobr par vožnj naredu in je blo konc sezone..... bo treba kr do spomlad počakat. Mislm pa, da kt amater kej več kot to ne bom rabu nikol.

krefi ::

lahko vprašam kje si ga naročil?
e3 1231v3|asus gtx 970 strix OC edition|2x8gb kingston|
cosair rm650| crucial 500gb|fractal define s

dfgdfg ::

krefi je izjavil:

lahko vprašam kje si ga naročil?


Naroči se na Canyonovi uradni strani. Načeloma so samo online firma in teh koles v štacunah ne prodajajo,...čeprav ga včasih tut najdeš v kaki. Pride pa iz Nemčije. Če je na zalogi zna bit to dost hitr.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: dfgdfg ()

Egidij88 ::

Samo sestavil sem ga in na videz, otip, mi izgleda dobro. Nisem se še peljal. Isto sem ga tudi jaz na uradni strani naročil in ker je bila moja velikost okvirja (L) in barva (črna) na zalogi, sem ga imel čez par dni že doma.
Navaditi se bom moral tudi na te pedale za cestno kolo. Do zdaj sem imel treking kolo z bolj gladkimi, ozkimi gumami in navadnimi pedali. Zdaj sem pa kar zraven kolesa kupil pedale Look Keo 2 Max, čevlje sem vzel pa Specialized Torch 2.0.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Egidij88 ()

dfgdfg ::

Egidij88 je izjavil:

Samo sestavil sem ga in na videz, otip, mi izgleda dobro. Nisem se še peljal. Isto sem ga tudi jaz na uradni strani naročil in ker je bila moja velikost okvirja (L) in barva (črna) na zalogi, sem ga imel čez par dni že doma.
Navaditi se bom moral tudi na te pedale za cestno kolo. Do zdaj sem imel treking kolo z bolj gladkimi, ozkimi gumami in navadnimi pedali. Zdaj sem pa kar zraven kolesa kupil pedale Look Keo 2 Max, čevlje sem vzel pa Specialized Torch 2.0.


Hehe. Jest tut. Samo sem poj vseen ena lahka flat alu pedala dal gor. Drugo leto se bom s klip pedali ukvarjal. Po tem ko se mal kolesa navadim. Če sploh.

Egidij88 ::

Stestiral. Meni se mi zdi malo predolgo, torej reach do krmila. Drugače na menjalnik in vpete čevlje sem se takoj navadil. Razmišljam, da bi naročil krajši stem. Original je gor 110mm, vzel bi 90mm. Sploh ko dam roke na dropse, imam filing, da sem preveč stegnjen. Je pa res, da nisem vajen te cestne drže, rabim kilometre...

L okvir in 187cm.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Egidij88 ()

</head> ::

Jaz sem pri L Endurace dal 80mm fajfo. Visok sem 188. Mi bolj odgovarja. Je pa precej odvisno od dolžine trupa, rok in feksibilnosti.

Pazi, ko boš kupoval fajfo, ker ima Canyon nestandardno širino 1 1/4", med tem ko imajo vsi ostali 1 1/3" ;((

LeQuack ::

Ubistvu majo 1 1/8"
Quack !

Egidij88 ::

</head> ::

No, to. V glavnem imam eno premajhno fajfo doma. :D

LapD ::

3-letnico bomo prvič spravili na kolo, poganjalca že obvlada tako bi bil že čas za naslednji korak. Kot vidim sta dva cenovna razreda, no-name znamke za 100€ in preverjena imena za 300-400€. Najbolj hypana kolesa za tamale vidim da so WOOM, ampak hype ima tudi svojo ceno. Ima kdo praktične izkušnje z njim, je res toliko boljše od konkurence? Računam da bo preživel dva otroka, ima dober re-sale value tako da na koncu verjetno niti ni slab nakup? Ali bi se dve sezoni enako dobro vozila tudi na tistem iz Decathlona?
web&motion designer

energetik ::

Če ne boste vozili hudih klancev (dvomim s 3-letnico :))), je Decathlonov prava izbira. Imamo vsa otroška iz tam. Ja, so težja od kakih znamk, ampak za učenje vožnje so povsem OK. Itak preraste v 1-2 letih. Tudi Decathlonova bom lahko prodal potem za vsaj 50% cene, še vedno bom manj na izgubi kot pri "znamkah".
vires in numeris

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: energetik ()

GupeM ::

Naš ta mali je obvladal poganjalčka. Dobil je neko kolo za cca 100 € od njegovih starih staršev. Ko smo ga posedli nanj, mu enostavno ni šlo. Kolo je bilo pretrdo/pretežko za gonit, pa še zavora ga je motila, ker bila tista na pedalih, kjer obrneš pedale nazaj.

Ko se je po kakšnih dveh mesecih usedel na Woom, je zagonil iz prve, brez pomožnih koleščk. Speljal je sam, z mesta. Brez težav. Ko se je nekaj časa vozil s tem, je pa tudi na tistem za 100 € brez problema vozil, ker je že osvojil kako se goni itd ...

Po drugi strani pa je imela nečakinja neko kolo iz Decathlona, pa je brez problema speljala z njim.

Sicer pa lahko pogledaš še AMZS-jev test otroških koles. Sicer gre za nekoliko večja kolesa, je pa Woom izredno slabo ocenjen, ker se očitno rada odlomi gonilka. Vse ostale ocene ima pa super.

energetik ::

OMG, bicikl za 400€, ki se mu pri otroški obremenitvi zlomi gonilka 8-O

No, pri Decathlon biciklu ni teh skrbi, gonilka je jeklena, os je klasika square taper, niti jaz tega ne odlomim, če se grem peljat.
vires in numeris

J.McLane ::

Woom je zelo lahek, ampak temu primerno so nekatere kompomemnte kar občutljive, kot so ugotovili tole glede gonilke. Mi sicer nismo imeli težav (pa je starejši-težji nečak izvajal neke skoke z njim), tudi resale value je dober, ampak ne vem če je to še, med korono je koles res primanjkovalo in sem Woom 3 prodal dobesedno v eni uri. Zdaj imam za prodat Woom 4, bom videl, če bo še tako povpraševanje, malo dvomim.

Ni pa samo teža, Woom ima tudi geometrijo res za začetnika, zaradi tega glede na premer koles lahko začne otrok pri številki večjem kolesu. Sem pa mnenja da se pri Woom 4 počasi konča, ker otrok toliko obvlada da ta geometrija ni več neka prednost, zato nisem kupoval dalje Woom 5 in 6 (24" in 26"). Me je malo mikal Woom OFF 6 za 10 letnika, ampak se mi je zdel premajhen in sem kupil Cube 27,5".

Glede tistega ADAC (AMZS samo prevede) testa, nikjer se ni upoštevala ocena na težo kolesa, v tekstu pa je zapisano:
"Večina preizkušenih koles tehta od 13 do 15 kilogramov"

A to je nekakšna šala? 20" otroško kolo 15 kg, WTF?
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

energetik ::

Če otrok ne goni v resne hribe in mu ni treba bicikla obešat pod strop garaže, teža ni nek zelo bistven podatek... S 14-16" biciklom itak ne bo malček gonil na Rakitno :))

Malce naklona pa samo boljša kondicijo.
vires in numeris

J.McLane ::

Pri 3-5 letniku je veliko prenašanja kolesa sem ter tja, tudi ta stari znamo cenit to lahkost. Za otroka da se nauči obvladovat kolo je pa teža tudi zelo pomebna, sploh zato ker otrok velikokrat pade in kolo na njega.

Ampak kot sem rekel, to je smiselno nekje do 6-7 leta, potem pa ni več neka prednost. Zdaj ima 11 letnik kolo slabih 14 kg, 7 letnik pa 12 kg, pa ni neke drame glede tega.
Simplicity is the ultimate sophistication - Leonardo da Vinci

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: J.McLane ()

GupeM ::

energetik je izjavil:

Če otrok ne goni v resne hribe in mu ni treba bicikla obešat pod strop garaže, teža ni nek zelo bistven podatek... S 14-16" biciklom itak ne bo malček gonil na Rakitno :))

Malce naklona pa samo boljša kondicijo.

Ne gre za lažje premagovanje klancev. Kolikokrat manjši otroci zapeljejo v kak ozek del, kjer morajo kolo dvigniti in ga obrniti, ker ne znajo drugače. Ali pa pade, pa ga mora pobrati. Pa se vozi po njivi, pa ga nese čez graben/potok. Tudi partnerka je zelo vesela, da ima v prtljažnik za dati samo tistih 8 kg al koliko že tehta. Woom 2 je imel pa celo samo 5 kg. Da ne omenjam, če se kaj pokvari, poči guma ali kaj takšnega. Ga bo mali precej lažje rinil domov, kot foter ga bom pa precej lažje nesel, če je že treba.

Zagotovo sem od tamalega kolo neštetokrat večkrat dvignil, kot svojega, zato mi je nizka masa otroškega bicikla še bolj pomembna kot masa mojega. Jaz tudi s težkim priguram v klanec, saj s tem namenom grem. Ta malemu pa ne vzamem kolesa s sabo z namenom, da bom jaz kvihtal, ampak da se bo on vozil.

Egidij88 ::

Kakšno kompliciranje, jaz ne vem kako smo sploh preživeli, ko smo bili mulci 30 let nazaj.

In other news: zamenjal fajfo na mojemu Canyonu (par postov višje). Poezija.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: Egidij88 ()

GupeM ::

Egidij88 je izjavil:

Kakšno kompliciranje, jaz ne vem kako smo sploh preživeli, ko smo bili mulci 30 let nazaj.

In other news: zamenjal fajfo na mojemu Canyonu (par postov višje). Poezija.

Meni tudi ni jasno, kako so včasih preživeli brez koles, potem z univerzalnimi kolesi, danes je pa že fajfo treba menjat, drugače ne preživiš. Neverjetno kompliciranje...

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: GupeM ()
««
69 / 97
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122171 (13339) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511449 (7091) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329124 (7822) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632903 (30430) stratosD

Več podobnih tem