Forum » Šport » Katero kolo
Katero kolo
D3m ::
Kaj naj ubodem za okol 200 evrov? Bo izključno za v službo (2km) in do mesta (še nadalnje 3km). Mestno bi blo to, pa otroke bi vozil zadaj. Pa velik sem 190cm.
Je kakšen sweet spot?
Thnx.
Kliči Velo.
|HP EliteBook|R5 6650U|
Zgodovina sprememb…
- spremenil: D3m ()
r3dkv1c4 ::
Mene zanima kje pri nas ali v tujini kupujete opremo za kolo. Potreboval bi nove zavore in diska Deore XT oz. nekaj podobnega v tem rangu za gorsko kolo....
Anglija
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
B8S88 ::
Opremo za kolo najceneje dobim na bike-discount.de, rosebikes.de in bike-components.de Samo proč od slovenskih spletnih trgovin, sem se nasmolil že parkrat..Ali napišejo da imajo blago na zalogi, pa ga v resnici naročijo šele ko oddaš naročilo, ali pa še ena cvetka da ti oglašujejo zložljiv plašč, pošljejo pa žičnega, po 14 dneh ipd..Te trgovine v nemčiji, ki sem jih navedel zgoraj so zelo zelo zanesljive, so poceni in pošljejo takoj..Samo poštnine bi bile lahko cenejše..
vrunc ::
Opremo za kolo najceneje dobim na bike-discount.de, rosebikes.de in bike-components.de Samo proč od slovenskih spletnih trgovin, sem se nasmolil že parkrat..Ali napišejo da imajo blago na zalogi, pa ga v resnici naročijo šele ko oddaš naročilo, ali pa še ena cvetka da ti oglašujejo zložljiv plašč, pošljejo pa žičnega, po 14 dneh ipd..Te trgovine v nemčiji, ki sem jih navedel zgoraj so zelo zelo zanesljive, so poceni in pošljejo takoj..Samo poštnine bi bile lahko cenejše..
Hvala....poročam kako bo z nakupom.
gusto ::
Sicer nisem še čisto pred nakupom novega cestnega kolesa, vseeno pa že malo spremljam cene in razmišljam kako in kaj. Zanima me mnenje glede prestavnih razmerij. Trenutno imam starejše cestno kolo. Lani sem prevozil 3k kilometrov, letos bo verjetno nekaj podobnega, bo pa šel verjetno trend navzgor, ker bom začel podaljševati sezono (trenutno kolesarim samo poleti). Veliko kolesarim tudi v klanec. Ko rečem klanec imam v mislih klance tipa Kum (10 km, 1k višine, 10% povp. naklon), Rogla, Vršič, Lisca tudi kombinacijo takšnih (dva v eni rundi). Stara specialka je triple, najlažji prenos je 30x25. Sicer ne grem v klanec neprestano z najlažjim prenosom, je pa vseeno kar precej v uporabi. V strmih delih in daljših turah, se ne bi branil, če bi imel še kakšen zob več zadaj. Mislim da bi mi tudi vrtenje na večji kadenci bolj ustrezalo. Zaradi teka imam tudi kar dosti kondicije. Pri novih specialkah gledam, da je nek "standard" 34x28 (najlažja prestava), kar je nekje ekvivalentno mojemu prenosu. Vseeno pa razmišljam, da bi raje imel zadaj 32 zob (ali pa mogoče 30). Sicer nisem ravno polž in med počasnimi, na teh dirkah "juriš na Vršič", "vzpon na Kum", "skok na Lisco" pridem v prvo polovico. Kaj priporočate, oz. kaj sami uporabljate pri takšnih vzponih? Se tista manjkajoča vmesna prestava, ki izpade zaradi 32ke zadaj lahko pozna, ali jih je več kot dovolj?
BlaY0 ::
Opremo za kolo najceneje dobim na bike-discount.de, rosebikes.de in bike-components.de Samo proč od slovenskih spletnih trgovin, sem se nasmolil že parkrat..Ali napišejo da imajo blago na zalogi, pa ga v resnici naročijo šele ko oddaš naročilo, ali pa še ena cvetka da ti oglašujejo zložljiv plašč, pošljejo pa žičnega, po 14 dneh ipd..Te trgovine v nemčiji, ki sem jih navedel zgoraj so zelo zelo zanesljive, so poceni in pošljejo takoj..Samo poštnine bi bile lahko cenejše..
bike24.de pošlje še isti dan, bike-components.de se je pa malo poslabšal v zadnjih parih letih - traja da pošljejo vsaj par dni, tudi če imajo kao vse na zalogi. Tudi bike-discount.de ni več to kar je bil, so šli preveč v širino se mi zdi.
B8S88 ::
@gusto: kaseto zadaj se zamenja pa je...V najslabšem primeru boš rabil še novo - daljšo ketno..Investicija cca 50 eur..
Na dokaj težkem gorcu furam 36/42, pa sem prišel do kamor sem hotel..par minut kasneje kot bi želel, ampak to je druga zgodba.Z prehodom s 3x10 na 1x10 je več plusov kot minusov, pa sem šel v to..
Nazaj na tvoj problem, na specialkah se to rešuje z menjavo kasete , brez problema daš mtb kaseto, samo podaljšat moraš ketno..Preveri samo še kapaciteto zadnjega menjalnika (razlika v številu zob na kaseti, npr 28-11=17) dobiš iz specifikacij menjalnika..Je kaseta cenejša od ustrezne gonilke...
Na dokaj težkem gorcu furam 36/42, pa sem prišel do kamor sem hotel..par minut kasneje kot bi želel, ampak to je druga zgodba.Z prehodom s 3x10 na 1x10 je več plusov kot minusov, pa sem šel v to..
Nazaj na tvoj problem, na specialkah se to rešuje z menjavo kasete , brez problema daš mtb kaseto, samo podaljšat moraš ketno..Preveri samo še kapaciteto zadnjega menjalnika (razlika v številu zob na kaseti, npr 28-11=17) dobiš iz specifikacij menjalnika..Je kaseta cenejša od ustrezne gonilke...
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B8S88 ()
energetik ::
njyngs ::
Z prehodom s 3x10 na 1x10 je več plusov kot minusov, pa sem šel v to..Jaz pri tem, razen par 100g manjše teže, vidim same minuse.
Jaz bi raje 1x10 kot 3x10. 3x10 je pain in the ass. Eno samo šaltavanje gor in dol, učinka pa nobenega. Škoda, da nisem lani ob nakupi trekinga poslušal nasvet enega majstra in vzel vsaj 2x10, če ne že 1x10.
Kolko bi me stala menjava na 1x10 ali pa na 2x10? Je menjava sprednje kasete, prednjega menjalnika in ročke prednjega menjalnika dovolj?
Zgodovina sprememb…
- spremenil: njyngs ()
AndreAS ::
Pozdravljeni ljubitelji kolesarstva,
Imam starejše kolo ( Scott Expert Racing - 2003 ), pnevmatike so postale z leti obrabljene in napokane. Moral bi zamenjati.
Gledal sem tale komplet na BIKE DISCOUNT: https://www.bike-discount.de/de/kaufen/...
Bi tole prišlo prav? Trenutno so na kolesu pnevmatike neke SCOTT 26*2.0
Vzeti moram tele z žico prav?
Ali kakšen drug predlog, vožnja bolj UPHILL, makedam, nekaj ceste. Nič extremnega.
Hvala za predloge.
lp ,Andrej
Imam starejše kolo ( Scott Expert Racing - 2003 ), pnevmatike so postale z leti obrabljene in napokane. Moral bi zamenjati.
Gledal sem tale komplet na BIKE DISCOUNT: https://www.bike-discount.de/de/kaufen/...
Bi tole prišlo prav? Trenutno so na kolesu pnevmatike neke SCOTT 26*2.0
Vzeti moram tele z žico prav?
Ali kakšen drug predlog, vožnja bolj UPHILL, makedam, nekaj ceste. Nič extremnega.
Hvala za predloge.
lp ,Andrej
energetik ::
Z prehodom s 3x10 na 1x10 je več plusov kot minusov, pa sem šel v to..Jaz pri tem, razen par 100g manjše teže, vidim same minuse.
Jaz bi raje 1x10 kot 3x10. 3x10 je pain in the ass. Eno samo šaltavanje gor in dol, učinka pa nobenega. Škoda, da nisem lani ob nakupi trekinga poslušal nasvet enega majstra in vzel vsaj 2x10, če ne že 1x10.
Kolko bi me stala menjava na 1x10 ali pa na 2x10? Je menjava sprednje kasete, prednjega menjalnika in ročke prednjega menjalnika dovolj?
Kako pa bi imel ves čas optimalno kadenco, če ne boš ves čas šaltal gor in dol?
Skoraj vsak dan se vozim 12km na šiht z biciklom in vedno uporabim vse 3 sprednje verižnike in praktično celo kaseto. Kako točno bi to izvedel z 1x10, mi ni jasno. Ampak vi kar, če vam paše it na slabše (manj obsega, manj natančno nastavljanej kadence).
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
njyngs ::
Me veseli, da rabiš celoten razpon. Ampak to, da se ti čez Triglav voziš na šiht in rabiš najmanjši prednji verižnik pač ne sovpada s potrebami vseh ljudi.
Bi ti lahko razlagal primere znancev, ki s trekingi naredijo v enotedenskih turah 1500km ali več in vedo, da je 1x10 ali 2x10 dovolj, ampak ti si pač sveto prepričan v svoj prav, in zato debata ni smiselna.
Lahko mi pa nekdo, ki se dejansko spozna, odgovori na moje vprašanje o menjavi 3x10 na 2x10 ali 1x10.
Bi ti lahko razlagal primere znancev, ki s trekingi naredijo v enotedenskih turah 1500km ali več in vedo, da je 1x10 ali 2x10 dovolj, ampak ti si pač sveto prepričan v svoj prav, in zato debata ni smiselna.
Lahko mi pa nekdo, ki se dejansko spozna, odgovori na moje vprašanje o menjavi 3x10 na 2x10 ali 1x10.
DOOM_er ::
ko se ti nabije 5 kil blata v sprednje zobnike in menjalnik bi te rad videl kako boš prestavljal po sprednjih zobnikih , še XCjaši imajo zadnje čase več ali manj 1x12 sisteme, pa menda nimajo nekega hudega pomanjkanja prestav. Razen teh parih gramov, se pri nekaterih sistemih zadnje kinematike pozna boljša konsistentnost (vsaj pri mojem biciklu se je fejst poznal). Kaj ti pomaga 3x10 če je nevem koliko prestav praktično podvojenih, to se meni zdi nepotrebno kompliciranje in iskanje "prave kadence" kot da bi hotel biti nek profi. Če bi bila ta kadenca tako pomembna bi vsi proji v vseh disciplinah vozil spredaj triple, ter šaltali kot nori zato da bi dosegli tisto "tapravo kadenco 70".
@njyngs
Moj primer, 1x10 32-oval spredaj, 11-42 zadaj.
Prej sem imel xt 785 2x10, tako da sem ubistvu vrgel dol samo sprednji menjalnik, ter dal gor 32 zobnik, zadaj pa sem kupil celo jekleno kaseto od Sunrace 11-42 (CSMS3), menjalnik sem lahko obdržal obstoječ, rabil sem samo daljši B-vijak ki ga dobiš zraven kasete. Če imaš že sedaj zadaj 10 redni menjalnik je menjava trivialna, rabiš samo gledat kako dolgo kletko imaš.
Punci sem pa tudi čez vikend zamenjal iz 2x9 na 1x11, pa sem dobil od enega malo rabljen NX 11-redni menjalnik ter 11-46 kaseto (sunrace), shifter sem tudi dobil rabljen (GX 11-redni), zobnik sem pa kupil nov 30T.
V mojem primeru je zadeva koštala (1x10)
Kaseta 50, zobnik 40, veriga 25
punca:
Kaseta + menjalnik: 50, zobnik 40, veriga 25, shifter 25 + objemka za shifter 15.
@energetik,
Jaz sem se vozil dve poletji vsak dan 25km v eno stran z enim hudim klancem (Podblica, Dražgoše) v službo s kolesom ki je imelo spredaj 50-34 ter zadaj 11-28, pa nevem, nisem čutil potrebe po dodatni šajbi spredaj da bi lovil "tapravo kadenco". Tako da lahko nehaš nabijat s temi triplami, ker če bi bile zares tako dobre, oh in sploh, bi Shimano in Sram ponujala high-end zadeve v triplah, pa jih ne
@njyngs
Moj primer, 1x10 32-oval spredaj, 11-42 zadaj.
Prej sem imel xt 785 2x10, tako da sem ubistvu vrgel dol samo sprednji menjalnik, ter dal gor 32 zobnik, zadaj pa sem kupil celo jekleno kaseto od Sunrace 11-42 (CSMS3), menjalnik sem lahko obdržal obstoječ, rabil sem samo daljši B-vijak ki ga dobiš zraven kasete. Če imaš že sedaj zadaj 10 redni menjalnik je menjava trivialna, rabiš samo gledat kako dolgo kletko imaš.
Punci sem pa tudi čez vikend zamenjal iz 2x9 na 1x11, pa sem dobil od enega malo rabljen NX 11-redni menjalnik ter 11-46 kaseto (sunrace), shifter sem tudi dobil rabljen (GX 11-redni), zobnik sem pa kupil nov 30T.
V mojem primeru je zadeva koštala (1x10)
Kaseta 50, zobnik 40, veriga 25
punca:
Kaseta + menjalnik: 50, zobnik 40, veriga 25, shifter 25 + objemka za shifter 15.
@energetik,
Jaz sem se vozil dve poletji vsak dan 25km v eno stran z enim hudim klancem (Podblica, Dražgoše) v službo s kolesom ki je imelo spredaj 50-34 ter zadaj 11-28, pa nevem, nisem čutil potrebe po dodatni šajbi spredaj da bi lovil "tapravo kadenco". Tako da lahko nehaš nabijat s temi triplami, ker če bi bile zares tako dobre, oh in sploh, bi Shimano in Sram ponujala high-end zadeve v triplah, pa jih ne
Robots will steal your job. But that's OK
Zgodovina sprememb…
- spremenil: DOOM_er ()
energetik ::
ko se ti nabije 5 kil blata v sprednje zobnike in menjalnik bi te rad videl kako boš prestavljal po sprednjih zobnikih , še XCjaši imajo zadnje čase več ali manj 1x12 sisteme, pa menda nimajo nekega hudega pomanjkanja prestav. Razen teh parih gramov, se pri nekaterih sistemih zadnje kinematike pozna boljša konsistentnost (vsaj pri mojem biciklu se je fejst poznal). Kaj ti pomaga 3x10 če je nevem koliko prestav praktično podvojenih, to se meni zdi nepotrebno kompliciranje in iskanje "prave kadence" kot da bi hotel biti nek profi. Če bi bila ta kadenca tako pomembna bi vsi proji v vseh disciplinah vozil spredaj triple, ter šaltali kot nori zato da bi dosegli tisto "tapravo kadenco 70".Ogromno sem se prevozil po blatnih terenih, pa še nikoli nisem imel težave s prestavljanjem spredaj. Nima veze če so razmerja podvojena, za tistih par 100g več dobim ogromen obseg (slabih 600%) in male razmake med razmerji. Pač mi paše vrteti s kadenco, ki mi najbolj ustreza. Ja za na šiht imam par prehodov čez AC in ker nočem pridet prešvican na šiht, se tja gor vozim s sprednjim 22 in zadnjim 32. Morda bi lahko odstranil spredaj največji verižnik, če bi bil to samo commute kolo. Ker pa ga uporabljam tudi sicer za ture, jasno rabim tudi 44 verižnik za dolge asfaltne spuste.
Seveda so sistemi 1x in 2x za določene primere očitno boljši, ampak siljenje na vso silo in za vsakogar v te sisteme pa mi ni jasno.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: energetik ()
njyngs ::
Saj nihče ne govori, da za vsako ceno moraš it na 1x10 ali pa 2x10. Midva sva ti samo omenila, da je za naju osebno 3x10 useless.
fosil ::
Za mene je pa 1x10 useless in tudi za 95% ljudi.
Večina ljudi ima raje univerzalno kolo, za po cesti in v hrib.
1x10 to ni, to so specializirana kolesa uporabna samo za en namen in zraven rabiš še avto, da ga lahko uporabljaš.
Večina ljudi ima raje univerzalno kolo, za po cesti in v hrib.
1x10 to ni, to so specializirana kolesa uporabna samo za en namen in zraven rabiš še avto, da ga lahko uporabljaš.
Tako je!
BlaY0 ::
gusto ::
BlaY0 ::
Saj je že prikazano v enem videu tudi samo prestavljanje... ne gre ravno za hipno prestavljanje, mislim da je 5 prestavnih kanalov na obrat kasete, se pravi lahko teoretično v enem obratu prestaviš za 5 prestav, ne moreš pa naenkrat prestavit za več prestav. V gredi je senzor ki išče prestavne kanale, servo + linearni aktuator, wireless kontroler in baterije pa še powermeter.
Tole ne vem kako si mislil... je kar nekaj dejavnikov se mi zdi, ki ti to preprečujejo.
Mi je pa zanimiva zadeva to, da samo gred zamenjaš (15 sekund dela) in že imaš drugačno prestavno razmerje.
Tole ne vem kako si mislil... je kar nekaj dejavnikov se mi zdi, ki ti to preprečujejo.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: BlaY0 ()
DOOM_er ::
Ubistvu v skrajnem primeru si kupiš kolo s Pinionom, zadeva je preverjena in robustna.
Robots will steal your job. But that's OK
energetik ::
Drugače pa this...Koliko pa je ta zadeva težka v primerjavi s klasiko?
Ker tukaj gre spet za lovljenje posameznih vatov, IMHO.
Dobro vzdrževana klasična ketna in verižniki imajo po meritvah lahko 98% izkoristka, za tale sistem trdijo 99%.
1% razlike pri recimo 200-500W moči kolesarja je 2-5W. Je precej večji vpliv aerodinamike in mase kolesarja. Oziroma gre spet za neko morebitno prednost le pri profičih, ki lovijo sekunde na 100km+ tekmah.
BlaY0 ::
Tukaj ti model razloži vse poglavitne razlike...
Se strinjam, z dobro vzdrževano klasično ketno se da "pridobiti" do 30W, samo kdo pa po vsaki vožnji v nulo opere in namaže ketno?
Mene bolj kot teža zanima koliko se bo zadeva obrabljala oziroma koliko bo vzdrževanja ter koliko me bo to vzdrževanje stalo v končni fazi.
Se strinjam, z dobro vzdrževano klasično ketno se da "pridobiti" do 30W, samo kdo pa po vsaki vožnji v nulo opere in namaže ketno?
Mene bolj kot teža zanima koliko se bo zadeva obrabljala oziroma koliko bo vzdrževanja ter koliko me bo to vzdrževanje stalo v končni fazi.
Invictus ::
Mislim, da si lahko privoščiš 5 EUR letno za olje za ketno .
Pozna se pa konkretna razlika med suho in dobro namazano ketno.
Pozna se pa konkretna razlika med suho in dobro namazano ketno.
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
Invictus ::
Nimam garaže... .
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
jype ::
A na dežju ga puščaš? Pa samo pol flaške špeha na leto porabiš?
Čudno to. Jaz ga porabim 3-4 na leto, se pravi za vsaj kakih 30 evrov.
Čudno to. Jaz ga porabim 3-4 na leto, se pravi za vsaj kakih 30 evrov.
Invictus ::
Ga peljem v posteljo. Ni to za puščat zunaj, lahko pride kak levičar, pa mi ga ukrade, ker misli da je vse naše...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."
http://goo.gl/2YuS2x
http://goo.gl/2YuS2x
energetik ::
Tukaj ti model razloži vse poglavitne razlike...Na vsakih ~15 tur jo odprem na veznem členu in vržem v posodico z detergentom in vodo. Pa mal poščetkam in nato obesim na sonce za 1h. Sicer pa ketna stane dobrih 10€, ni glih neki hudega jo zamenjat na par 1000km.
Se strinjam, z dobro vzdrževano klasično ketno se da "pridobiti" do 30W, samo kdo pa po vsaki vožnji v nulo opere in namaže ketno?
Mene bolj kot teža zanima koliko se bo zadeva obrabljala oziroma koliko bo vzdrževanja ter koliko me bo to vzdrževanje stalo v končni fazi.
BlaY0 ::
Zakaj bi menjaval ketno na 5k, kaseto in verižnike pa na 20k, če bi imel sistem ki mi omogoča da mi tega ni potrebno početi? Dobro, počakajmo da zadeva pride v "tretjo gradbeno fazo".
Zgoraj je bilo govora o sistemu 1[12]/1... pri tem sistemu je obraba precej večja kot pri /[23] in menjave temu primerno pogostejše.
Zgoraj je bilo govora o sistemu 1[12]/1... pri tem sistemu je obraba precej večja kot pri /[23] in menjave temu primerno pogostejše.
DOOM_er ::
Pinion menjalniki, bojda odpreš enkrat na dve leti zamenjaš olje in furaš dalje.
Robots will steal your job. But that's OK
jype ::
Na Eurobike je bilo tudi ogromno NuVincijevih menjalnikov, veliko od njih tudi gnanih na jermen, ki naj bi bil "brez vzdrževanja".
V čem je finta, razložijo tule:
V čem je finta, razložijo tule:
B8S88 ::
Nahitro, zakaj sem še z 3x10 na 1x10:
-težkega gorca sem olajšal za kako kilco (šifter, zajla, menjalnik, dva chainringa, chainguide) (+)
-spredaj sem dal narrow-wide chainring (ketna stoji gor bolje, bolj varno pri vožnji DH po slabem terenu (+)
-preložil sem na mesto prednjega šifterja stikalo za potopno sedežno oporo, znatno lažje upravljanje (+)
-zamenjat je bilo treba zadnjo kaseto na 11-42, nekaj težja kot prej (-)
-malo slabša učinkovitost, ker gre ketna pogosto po diagonali (36/42 in 36/11), podložil sem chainring, da je na sredini kasete -popravil chainline (-)
-zaradi prišparane teže sem investiral v težje maxxis DHF 2.5 in DHR 2.3, znatno boljša vožnja DH -tubeless seveda (+++)
-znatno hitreje prešaltam pri hitrih gor/dol spremembah terena z brzinami in sedežno oporo, hitreje zvozim turco (+)
Ok malo sem cepil dlake, ampak ne grem več nazaj na 3x10 ali 2x10..Govorim izključno za malo težje gorsko FS kolo in mešane ture po gozdu.
Če gledam cestna in treker kolesa pa sem za 2x10 ali 3x10, tu enostavno rabiš razpon in efektivnost prenosa.
-težkega gorca sem olajšal za kako kilco (šifter, zajla, menjalnik, dva chainringa, chainguide) (+)
-spredaj sem dal narrow-wide chainring (ketna stoji gor bolje, bolj varno pri vožnji DH po slabem terenu (+)
-preložil sem na mesto prednjega šifterja stikalo za potopno sedežno oporo, znatno lažje upravljanje (+)
-zamenjat je bilo treba zadnjo kaseto na 11-42, nekaj težja kot prej (-)
-malo slabša učinkovitost, ker gre ketna pogosto po diagonali (36/42 in 36/11), podložil sem chainring, da je na sredini kasete -popravil chainline (-)
-zaradi prišparane teže sem investiral v težje maxxis DHF 2.5 in DHR 2.3, znatno boljša vožnja DH -tubeless seveda (+++)
-znatno hitreje prešaltam pri hitrih gor/dol spremembah terena z brzinami in sedežno oporo, hitreje zvozim turco (+)
Ok malo sem cepil dlake, ampak ne grem več nazaj na 3x10 ali 2x10..Govorim izključno za malo težje gorsko FS kolo in mešane ture po gozdu.
Če gledam cestna in treker kolesa pa sem za 2x10 ali 3x10, tu enostavno rabiš razpon in efektivnost prenosa.
Zgodovina sprememb…
- spremenilo: B8S88 ()
DOOM_er ::
more fun, lažje je premetavati kolo po zraku če ima kakšno kilo manj.
Robots will steal your job. But that's OK
energetik ::
Za take namene že, sicer pa dodatne kile in slaba aerodinamika le koristita k tvoji kondiciji...
Zato tudi ne razumem rekreativcev na 25mm gumah in (pre)ozkih sedežih ki se vozijo po naših razsutih asfaltnih kolovozih, zakaj že.
Jaz se raje vozim na 47mm gumah na trekingu s prednjim vzmetenjem. Morda turo naredim 5min počasneje kot bi jo sicer, kondicije pa imam enako.
Zato tudi ne razumem rekreativcev na 25mm gumah in (pre)ozkih sedežih ki se vozijo po naših razsutih asfaltnih kolovozih, zakaj že.
Jaz se raje vozim na 47mm gumah na trekingu s prednjim vzmetenjem. Morda turo naredim 5min počasneje kot bi jo sicer, kondicije pa imam enako.
BlaY0 ::
-malo slabša učinkovitost, ker gre ketna pogosto po diagonali (36/42 in 36/11), podložil sem chainring, da je na sredini kasete -popravil chainline (-)
Tole mene v bistvu moti, ker s tem dejansko piliš zobe na kaseti/verižniku in dodatno razteguješ ketno. Najcenejša 12-redna kaseta (NX Eagle) pride 110 EUR, ketna 20+ EUR, prednji verižnik pa tudi 30+ EUR.
sesobebo ::
Za take namene že, sicer pa dodatne kile in slaba aerodinamika le koristita k tvoji kondiciji...
Zato tudi ne razumem rekreativcev na 25mm gumah in (pre)ozkih sedežih ki se vozijo po naših razsutih asfaltnih kolovozih, zakaj že.
hehe, ravno zato sam se zmerja v klance rinem s svojim 20+ let starim jeklenim rog-om.
pride pa boljse kolo do izraza takoj, ko ti ni primarni namen sama rekreacija, temvec prispet na tocno dolocen cilj (recimo, it na piknik).
r3dkv1c4 ::
Iščem:
shimano rd-m773 inner plate sgs type silver
Ce mi kdo lahko svetuje, kje bi to dobil, bom zelo hvaležen.
Shimano št.:
Y5XF10000(silver)
v skrajni sili je lahko tudi črne barve:
Y5XF10100
shimano rd-m773 inner plate sgs type silver
Ce mi kdo lahko svetuje, kje bi to dobil, bom zelo hvaležen.
Shimano št.:
Y5XF10000(silver)
v skrajni sili je lahko tudi črne barve:
Y5XF10100
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
flood ::
evo nabavil bi kolo..je pa res, da ne vem kakšnega.
gorsko ali treking? vozil bi se tudi po cestah..recimo da 50-50 asfalt- makadam, utrjene poti
z gorskim imam seveda možnost tudi malo po gozdovih ipd...treking verjetno ni priporočlijvo
kaj pa gorsko 29col z malo bolj "cestnimi" gumami? pridobim kaj na vsestranskosti?
pa to..zračna vilica? koristi kaj pri manjših obremenitvah?
aja 700EUR..183cm 75kg, če kaj pomaga
hvala
gorsko ali treking? vozil bi se tudi po cestah..recimo da 50-50 asfalt- makadam, utrjene poti
z gorskim imam seveda možnost tudi malo po gozdovih ipd...treking verjetno ni priporočlijvo
kaj pa gorsko 29col z malo bolj "cestnimi" gumami? pridobim kaj na vsestranskosti?
pa to..zračna vilica? koristi kaj pri manjših obremenitvah?
aja 700EUR..183cm 75kg, če kaj pomaga
hvala
Asus A7N8X-X, Athlon xp 2700+, Radeon 9550 Gt, 1Gb ram, 120Gb Hitachi,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
laptop: i3-330m, ati 5650, 4gb ddr3, 500Gb,...
Zgodovina sprememb…
- spremenil: flood ()
r3dkv1c4 ::
Rabljen ali nov?
Sem že našel alternativo na tej strani, če komu kdaj prav pride.
Lahko rečem, da je trgovina super.
Odzivna, hitra dostava, skratka brez problemov zaenkrat.
Že nekaj časa kupujem rez. dele pri njih in do danes vse super.
Iščem:
shimano rd-m773 inner plate sgs type silver
Ce mi kdo lahko svetuje, kje bi to dobil, bom zelo hvaležen.
Shimano št.:
Y5XF10000(silver)
v skrajni sili je lahko tudi črne barve:
Y5XF10100
Sem že našel alternativo na tej strani, če komu kdaj prav pride.
Lahko rečem, da je trgovina super.
Odzivna, hitra dostava, skratka brez problemov zaenkrat.
Že nekaj časa kupujem rez. dele pri njih in do danes vse super.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
evo nabavil bi kolo..je pa res, da ne vem kakšnega.
gorsko ali treking? vozil bi se tudi po cestah..recimo da 50-50 asfalt- makadam, utrjene poti
z gorskim imam seveda možnost tudi malo po gozdovih ipd...treking verjetno ni priporočlijvo
kaj pa gorsko 29col z malo bolj "cestnimi" gumami? pridobim kaj na vsestranskosti?
pa to..zračna vilica? koristi kaj pri manjših obremenitvah?
aja 700EUR..183cm 75kg, če kaj pomaga
hvala
http://www.bolha.com/rekreacija-sport/k...
Kaj takega mogoče?
Je pa potrebno definitivno naredit s kolesom nekaj km, da vidiš, če ti ustreza položaj....ker te prodajne mere 50,52,itd.... so brezvezne...nepomembne.
Sem prepričan, da ga dobiš še malo ceneje....očitno tip potrebuje denar in ga mora na hitro prodat.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
Zgodovina sprememb…
- spremenil: r3dkv1c4 ()
r3dkv1c4 ::
Kar se tiče gum, imaš pestro izbiro in si natakneš, svoji vožnji primerne.
Zračna vilica je ok.
Zračna vilica je ok.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
energetik ::
evo nabavil bi kolo..je pa res, da ne vem kakšnega.Na gorcu imaš bolj aerodinamičen položaj kot trekingu. Nabaviš 29" gorca in daš gor lahko bolj gladke gume, pa imaš bolj vsestransko kolo. Dobijo se skoraj čisto gladke 50mm gume, z njimi voziš lahko pod 2,5bar in greš komot tudi po suhem makadamu. Oziroma imaš lahko 2 kompleta gum, če ti kdaj zapaše gozd.
gorsko ali treking? vozil bi se tudi po cestah..recimo da 50-50 asfalt- makadam, utrjene poti
z gorskim imam seveda možnost tudi malo po gozdovih ipd...treking verjetno ni priporočlijvo
kaj pa gorsko 29col z malo bolj "cestnimi" gumami? pridobim kaj na vsestranskosti?
pa to..zračna vilica? koristi kaj pri manjših obremenitvah?
aja 700EUR..183cm 75kg, če kaj pomaga
hvala
facepalm ::
Za 29" jaz ze 3. leto prisegam na schwalbe hurricane. Vozim pa po cesti, makadamu in gozdu (ko je suho).
r3dkv1c4 ::
Za 29" jaz ze 3. leto prisegam na schwalbe hurricane. Vozim pa po cesti, makadamu in gozdu (ko je suho).
Mal nakladas.
Te tvoje gumice so za po lepi makadamski poti skozi gozd.Pa se to po jajcih, ker ob nenadni spremembi smeri se samo povaljas po tleh.
Veckrat videno.
Bodimo realni in povejmo, da je uzitek voznje po gozdu s primernimi gumami, ker se normalno peljes in ne cakas, kdaj ti bo odneslo kolo in bos pristal/a na nosu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.
You can ban me, but you can't shut me down!
You can ban me, but you can't shut me down!
facepalm ::
Za 29" jaz ze 3. leto prisegam na schwalbe hurricane. Vozim pa po cesti, makadamu in gozdu (ko je suho).
Mal nakladas.
Te tvoje gumice so za po lepi makadamski poti skozi gozd.Pa se to po jajcih, ker ob nenadni spremembi smeri se samo povaljas po tleh.
Veckrat videno.
Bodimo realni in povejmo, da je uzitek voznje po gozdu s primernimi gumami, ker se normalno peljes in ne cakas, kdaj ti bo odneslo kolo in bos pristal/a na nosu.
Po gozdu (gozdnih poteh) se vecinoma le spuscam in zaradi naklona in skalnega terena tako ali drugace ne morem pretiravat s hitrostjo. Pri taki voznji drzijo BP. Za visjo hitrost bi pa rabil boljse zavore. Po cesti in makedamu pa enostavno letijo.
msms ::
Res je schwalbe hurricane so odlične gume. Asfalt ture pa utrjen makadam jih dam na 4-5bar in letijo odlično. Zdej za bolj razrite terene in razne spuste po gozdu pa jih mam na 3-4bar in primejo zelo dobro. So kar dobro nazaobčane po robovih in lepo primejo in ne ne padeš na nos.