» »

Katero kolo

Katero kolo

««
15 / 98
»»

jype ::

shadeX> Torej cestno za take ture ni oz. se bom bolj namatral kot z gorskim?

S cestnim boš prej na vrh in porabil manj kalorij.

shadeX ::

Aja še to.

S tem gorskim, zadnja prestava in dolina. Gonil dokler se je pač gonit dalo.. max hitrost..60kmh kar se mi zdi malo. Kolk se da it s cestnim? :)

Aston_11 ::

shadeX je izjavil:

Kolk se da it s cestnim? :)
100+, če se nimaš rad. 60 gre po ravnini, oz. da ne pretiravam, po blagem klancu, recimo z Razdrtega dol brez pedaliranja, če nimaš rad bicikla po tistih grapah, gre 60+ bp.

Link od globoko grlo je top.
Link na velo je v redu kolo.
Link na muddy fox - morda je v redu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

globoko grlo ::

jype :: ravnokar
S cestnim boš prej na vrh in porabil manj kalorij.


Sam noge bojo bl trpele :)

Specialke nism fural, tko da nej kdo drug napiše razlike med tema dvema, ki si ju ogleduješ.

mal pošpegej še sem http://www.bicikel.com/forum/43469/cycl...

A noben ne fura ciklokrosa?

Če greš samo 60 v dolino maš premal prestav :) al je pa dolina bl švoh.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

jype ::

shadeX> Kolk se da it s cestnim? :)

100, če te ni strah.

globoko grlo> Sam noge bojo bl trpele :)

A ni v tem finta kolesarjenja, da noge trpijo?

globoko grlo> A noben ne fura ciklokrosa?

Jaz ga, ampak je gor navadna kompakt gonilka (50/34). ker je cx (46/36) precej neuporabna za splošno rabo.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

shadeX> Mogoče obrazložitev zakaj, če to drži? Lažje prestave?

To velja za tiste, ki še niso videli resnega klanca. Ja, specjalke imajo načeloma težje, prestave, ampak če je klanec asfaltiran, lahko preprosto vstaneš in stoje vintaš v skoraj poljubno strm klanec. Moči res potrebuješ precej, a kljub temu pokuriš manj kalorij kot ob mlinčkanju gorskega bicikla, ki traja nekajkrat dlje.

Ni čisto tako......vem kaj želiš povedat ampak dejstvo je, da ti stoje ne boš zdržal konkretnega klanca.
Mlinčkanje je nesmiselno, kot si rekel.

Pri obeh vrstah koles je potrebno ujet neko razmerje kadence, glede na klanec......če ne hitro dihaš kot slon in nikamor ne prideš.

Je pa primejava gorca in cestaka na asfaltu nesmiselna.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

globoko grlo ::

Tko hipotetično kaj je bolš za v klanc, specialka al 29" trdak s cestnimi gumicami? Pa recimo, da se zavestno izognemo mlinčkanju z gorcem in furamo težje prestave.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

AmokRun ::

Jaz imam treking in se ne spomnim kdaj me je kdo z gorcem prehitel v klanec. S specialko pa nekateri kar švignejo mimo mene, kot da so na motorju. :D

shadeX ::

S specialko pa nekateri kar švignejo mimo mene, kot da so na motorju.


Opazuj tud kakšne noge imajo taki.

globoko grlo ::

TI morm še mal otežit izbiro :)
https://www.wheelies.co.uk/p95839/Merid...
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

nitro2 ::

globoko grlo je izjavil:

TI morm še mal otežit izbiro :)
https://www.wheelies.co.uk/p95839/Merid...


Ta merida je sicer ok.še bolš je polnokrvna specialka. Za asfaltne klance najbolj primerna. Prosim vas čimdalj stran od kakšnih hervisov ali sportdirect. To kar tam prodajajo je vse skupaj en navaden krš nevredno besede bicikl. Kolo kupujte v kolesarskih trgovinah. Tam prodajajo ljudje, ki se spoznajo na kolesarstvo (to so večinoma bivši tekmovalci) in znajo primerno svetovati. Hervisi in podobno so pa supermarketi s kršem.

Scaramouche ::

globoko grlo je izjavil:

Tko hipotetično kaj je bolš za v klanc, specialka al 29" trdak s cestnimi gumicami? Pa recimo, da se zavestno izognemo mlinčkanju z gorcem in furamo težje prestave.


jaz sem vzel 29 inch gorca in piham večino ki so moje kilaže v klanec, tusi specialke edino ko pride kak mulc k ma 2x manj kil kot jaz se pozna..

V Hervisu so dostikrat znižanja, jest sem vzel bike ki je bil 820€ 30% dol...

Pokliči jih in vpraš kdaj imajo...

Scaramouche ::

nitro2 je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

TI morm še mal otežit izbiro :)
https://www.wheelies.co.uk/p95839/Merid...


Ta merida je sicer ok.še bolš je polnokrvna specialka. Za asfaltne klance najbolj primerna. Prosim vas čimdalj stran od kakšnih hervisov ali sportdirect. To kar tam prodajajo je vse skupaj en navaden krš nevredno besede bicikl. Kolo kupujte v kolesarskih trgovinah. Tam prodajajo ljudje, ki se spoznajo na kolesarstvo (to so večinoma bivši tekmovalci) in znajo primerno svetovati. Hervisi in podobno so pa supermarketi s kršem.


kaj ti basaš?

v Hervisu imajo krš za 150€ in top end za 2000e plus...

https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...

Sigurno niso specializirani, samo se na razprodajah da dobiti solidna kolesa(deore ali xt oprema) dosti ceneje kot v specializiranih trgovinah.


Večina tuki ne rabi kolo ki je 2000 plus, bi ga pa seveda rada imela...

globoko grlo ::

Jest sm si v Hervisu kupi MTBja, takrat so še DiamondBacke prodajal in je bil znižan za 40%, pa še en kuponček za 20% se mel, tko da sem dobil komplet deore/XT opremo za ene par 100€ manj kot v specializiranih štacunah. Pa DiamondBack je v USoFA kr ok firma :)
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

jype ::

r3dkv1c4> Je pa primejava gorca in cestaka na asfaltu nesmiselna.

Na kakšni površini je pa primerjava smiselna?

globoko grlo> Tko hipotetično kaj je bolš za v klanc, specialka al 29" trdak s cestnimi gumicami? Pa recimo, da se zavestno izognemo mlinčkanju z gorcem in furamo težje prestave.

Specjalka je lažja in omogoča bolj učinkovito geometrijo telesa pri poganjanju, tudi v klanec. Komot daš pa ustrezno balanco in trdo sprednjo vilico na gorsko kolo, pa ne bo več bistvene razlike.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Okapi ::

Predvsem je pa važno, kaj bi s kolesom pravzaprav rad dosegel - lažjo in hitrejšo pot v službo, ali nabiranje kondicije, ali kaj vmes.

r3dkv1c4 ::

AmokRun je izjavil:

Jaz imam treking in se ne spomnim kdaj me je kdo z gorcem prehitel v klanec. S specialko pa nekateri kar švignejo mimo mene, kot da so na motorju. :D

A to na Pavličevo sedlo?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

jype ::

r3dkv1c4> A to na Pavličevo sedlo?

Kolk pa maš najboljši cajt do gor?

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

r3dkv1c4> A to na Pavličevo sedlo?

Kolk pa maš najboljši cajt do gor?

Naslednjič bom izmeril.....nikoli nisem šel gor na čas, ker me je po Pavličevem sedlu čakalo še kakih 60 km s tem, da sem moral prilezt nazaj gor, da sem se lahko potem vrnil do avta.

Vem le to, da sem se specialkarjem vedno smejal, ko so se zaletavali na vse kriple in potem počivali na zadnjem križišču pred vrhom......:))

Pa tvoj čas, če že sprašuješ po njem?
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

AmokRun ::

Najboljši ima slabih 24 minut. Jaz tam še nisem vozil.
https://www.strava.com/segments/1823583

jype ::

r3dkv1c4> Pa tvoj čas, če že sprašuješ po njem?

Okoli 50 minut iz Solčave, okoli 40 minut z druge strani, skupaj s fotografiranjem prizorov, kakršen je npr. tale:



V vseh primerih štart in cilj v Ljubljani.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Scaramouche ::

Ko vidim kok se da potovat s specialko me kar mika da si jo ubodem...

nitro2 ::

Scaramouche je izjavil:

nitro2 je izjavil:

globoko grlo je izjavil:

TI morm še mal otežit izbiro :)
https://www.wheelies.co.uk/p95839/Merid...


Ta merida je sicer ok.še bolš je polnokrvna specialka. Za asfaltne klance najbolj primerna. Prosim vas čimdalj stran od kakšnih hervisov ali sportdirect. To kar tam prodajajo je vse skupaj en navaden krš nevredno besede bicikl. Kolo kupujte v kolesarskih trgovinah. Tam prodajajo ljudje, ki se spoznajo na kolesarstvo (to so večinoma bivši tekmovalci) in znajo primerno svetovati. Hervisi in podobno so pa supermarketi s kršem.


kaj ti basaš?

v Hervisu imajo krš za 150€ in top end za 2000e plus...

https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...
https://www.hervis.si/store/Oprema/Kole...

Sigurno niso specializirani, samo se na razprodajah da dobiti solidna kolesa(deore ali xt oprema) dosti ceneje kot v specializiranih trgovinah.


Večina tuki ne rabi kolo ki je 2000 plus, bi ga pa seveda rada imela...


Lej bolš je da gre človek, ki še ne ve kaj točno bi kupil v specializirano prodajalno. Tam mu lahko kvalitetno svetujejo in za dobro ceno prodajo vrhunsko kolo.
Boljše, da dobi tam nasvete kot od pametnjakovicev tu.
Hervis in podobno so supermarketi kjer prodajajo krš robo razumi to.
Glede na tvoje odgovore verjamem, da ne razumeš.
Ponavadi je tako na forumih da tisti ki kako leto gonijo gorca mislijo da so pozrli vso kolesarsko pamet sveta. Ne razločijo pa fajfe od BB.
Žal je tako. Si upam to napisat ker imam več kot 20 letne iskusnje na tem podrocju. S kolesom sem prevozil vec km kot jih bos ti z avtomobilom.
Lp

globoko grlo ::

Sej ne da bi prcal, sam zakaj bi bil en KTM v hervisu slabši kot pa v kakšni specializirani štacuni?
Glede na to, da maš 20letne izkušnje, a mogoče veš a se v teh opevanih specializiranih štacunah posvetijo vsakemu kupcu picikla z enako vnemo, al samo tistim, ki pustijo tam par jurjev?

tnx
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

ombre ::

Dejstvo je, da imajo hervis in podobne štacune narejene entry modele po naročilu, ki imajo slabšo opremo od primerljivih "običajnih tovarniških modelov". Isti prodajni model recimo uporabljajo tudi za smuči. Če primerjaš recimo model enak elank v hervisu s primerljivim v recimo Avstriji, dobiš sam en velik vprašaj nad glavo. (druga teža, drugi materiali, samo ime modela je isto) Itak da ne velja to za vse trgovce ampak specializirane prodajalne so na splošno boljše. Isto ko greš kupit računalnik v špar al pa računalniško trgovino. V šparu te vprašajo zraven al boš vzel kruh pa mleko še, medtem ko dobiš v računalniški trgovini ponavadi vsaj vprašanje, za katero stvar boš računalnik uporabljal...
OmbreMan - Galaxy of knowledge

Scaramouche ::

ombre je izjavil:

Dejstvo je, da imajo hervis in podobne štacune narejene entry modele po naročilu, ki imajo slabšo opremo od primerljivih "običajnih tovarniških modelov". Isti prodajni model recimo uporabljajo tudi za smuči. Če primerjaš recimo model enak elank v hervisu s primerljivim v recimo Avstriji, dobiš sam en velik vprašaj nad glavo. (druga teža, drugi materiali, samo ime modela je isto) Itak da ne velja to za vse trgovce ampak specializirane prodajalne so na splošno boljše. Isto ko greš kupit računalnik v špar al pa računalniško trgovino. V šparu te vprašajo zraven al boš vzel kruh pa mleko še, medtem ko dobiš v računalniški trgovini ponavadi vsaj vprašanje, za katero stvar boš računalnik uporabljal...


spet basni in pravljice..

Dejstvo je da za navadnega uporabnika ki naredi par km tedensko ne rabi specializirano trgovino, še več on rabi dober deal..

In to velike trgovine lahko dajo ker naročajo tudi v večjih količinah..

Sem bil v specializiranih štacunah in ja imajo specialke boljšo ponudbo kar se pa gorcev tiče, se pa da dobiti zelo dobre modele v Hervisu, pač nočeš linke pogledat..

Ta ki sprašuje ni reden kolesar in ne rabi 1500€ plus karbonca, on rabi
500-800€ bajk in te se bodo vedno dobili ceneje v večjih prodajalnah!

globoko grlo ::

Točn tko :)

Lahko da furajo na vzhod slabše materiale ipd, ampak, naša ljuba kura je globoko na vzhodu in čist vseen kurc al kupiš krš želez v specializiranih trgovinah al pa v hervisu.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

facepalm ::

S tem, da v Hervisu ti bojo brez pardona prodali kolo s prevelikim/premalim okvirjem, samo da se resijo zaloge. V specializiranih trgovinah dobis poleg kolesa se storitev.

Invictus ::

facepalm je izjavil:

S tem, da v Hervisu ti bojo brez pardona prodali kolo s prevelikim/premalim okvirjem, samo da se resijo zaloge. V specializiranih trgovinah dobis poleg kolesa se storitev.

Isti k***c je.

Ko jih vprašaš za mnenje, ti pa rečejo, da se sam odloči ;). Njim se tako vse zdi v redu ...
"Life is hard; it's even harder when you're stupid."

http://goo.gl/2YuS2x

globoko grlo ::

K je tolk težko mal poguglat ane. Da mi bojo pa v spec trgovinah šli telešček mert za picikl ranga 700€, malo morgen
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Scaramouche ::

globoko grlo je izjavil:

K je tolk težko mal poguglat ane. Da mi bojo pa v spec trgovinah šli telešček mert za picikl ranga 700€, malo morgen


še več, v special trgovinah ne moreš dobit popolno mnenje za vse vrste koles ker tudi prodajalec ne pelje vseh vrst.

Tako da je edino dobro po forumih iskat mnenja za ljudi ki so na specifičnem tipu kolesa in so na njemu že leta...

ne more men nekdo ki specialko leta fura dati res dobro mnenje o downhill kolesih ali obratno...

Aston_11 ::

Scaramouche je izjavil:

Ta ki sprašuje ni reden kolesar in ne rabi 1500€ plus karbonca, on rabi
500-800€ bajk in te se bodo vedno dobili ceneje v večjih prodajalnah!

3x tedensko gre na Predmejo... To je ultra reden kolesar.
Morda ima konec leta narejenih 1500 km, vendar za enega, ki redko vidi klance, bi to bilo 5-6 tisoč km.

Scaramouche ::

Aston_11 je izjavil:

Scaramouche je izjavil:

Ta ki sprašuje ni reden kolesar in ne rabi 1500€ plus karbonca, on rabi
500-800€ bajk in te se bodo vedno dobili ceneje v večjih prodajalnah!

3x tedensko gre na Predmejo... To je ultra reden kolesar.
Morda ima konec leta narejenih 1500 km, vendar za enega, ki redko vidi klance, bi to bilo 5-6 tisoč km.


in za tako kilometrino lahko vzame nekaj kar lahko potem uporablja tudi do službein po mestu

https://www.intersport.si/shop/kolesars...

BlaY0 ::

V štartu (prvih par 100 km) se vse grupe opreme obnašajo enako dobro... če gledaš recimo Shimano za špecjalke to pomeni od Clarisa pa do Dura-Ace ni praktično nobene razlike. Po tem se pa počasi začnejo kazati razlike. Tudi če delaš 1k na leto se bo po enem letu poznala razlika. Če si se pecikla s časom navadil in ti je OK, potem pač redno menjaš ketno, daš vsakič en rang boljšo, pa če "poješ" zobnike, daš kakšen rang boljše, zamenjaš feltne pa pesta z boljšimi in je to to. Drugače menjaš celo kolo.

Ponavadi je pa itak tako, da je večina opreme na teh budget bajkih en velik podn (najbolje se to vidi pri pestih al pa pri hidravliki), menjalnik je pa recimo XT (če smo že na gorcu) zato ker to kupcem najprej pade v oči (češ lej stari XT, a ni to kao ful dobr) in ti ga naslednjih 10 let ne bo treba menjat oziroma boš prej zamenjal pecikl, razen če si jest pa furaš 15 let stara "jajca" z XTR opremo...

Skratka s časom (parimi leti) dejansko šele vidiš v katero grupo opreme dejansko pašeš, oziroma katera je tista, ki ti da največ za najmanj denarja glede na tvoj stil vožnje in prevožene kilometre.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

Aston_11 ::

Glede opreme: 10 let sem fural tiagro oziroma noname opremo zbrano iz vseh vetrov. Ketne nisem menjal, ker je proti moji filozofiji, da bi menjal nekaj kar dela, zato ker drugi pravijo, da je treba. Še vedno dela. Imam pa še enega s 105-ko v celoti alu. Razlika, ki se čuti, je samo v togosti okvirja, saj bolje prenaša moč na cesto. Vse drugo je isti krš.

BlaY0 ::

Saj pravim, vse je odvisno od tvojega načina/stila vožnje in tega kako skrbiš za pecikl - kolikokrat ga nasloniš na menjalnik, kako prestavljaš. Tvoja filozofija je pač tvoja filozofija, deluje 10 let in po teh 10 letih je treba zamenjati tako ketno kot tudi verižnike in kaseto, ker si z raztegnjeno ketno požrl zobnike do take mere, da samo menjava ketne ne pride več v poštev. Amapk če kolo zamortiziraš v 10 letih in ga potem vržeš stran ter kupiš novega potem je tudi ta filozofija OK.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: BlaY0 ()

globoko grlo ::

Aston govori o tem, da je noname oprema delovala 10 let, torej bo tut acera/olivio al kaj je že delovala dolg cajta.

Če si pa "profi" oz. naš našpikan rekreativc, pol pa samo dogma, al kaj je že un pinarelo.
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

Aston_11 ::

BlaY0 je izjavil:

raztegnjeno ketno požrl zobnike do take mere,
Je kot novo. Zobniki so itak no name in je stroške 50 EUR vrh glave, če menjam prednje in zadnje.

globoko grlo je izjavil:

Aston govori o tem, da je noname oprema delovala 10 let, torej bo tut acera/olivio al kaj je že delovala dolg cajta.
Tako je.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

Tilen ::

Pomoje je razlika v podrobnostih, katere se tukaj zanemarja. Tudi gume lahko imamo 10 let, če imajo dovolj profila, pa vsi vemo, da postanejo trde in imajo kasneje slabši oprijem.
413120536c6f76656e696a612c20642e642e

globoko grlo ::

Sam kakšne podrobnosti naj bi tu bile? Če zadeva laufa, pol pač laufa. Prestavlja glih tko, vrti se glih tko, tko da ...
Gigabyte B460M DS3H | I5 - 10400F | 16GB | 6700XT | P2 m.2 500GB

facepalm ::

Trenje

r3dkv1c4 ::

Scaramouche je izjavil:

Ko vidim kok se da potovat s specialko me kar mika da si jo ubodem...

To je relativno.....tip kolesa ni povezan s tem ali se da potovat ali ne.
Z vsemi tipi se da, odvisno od ture in količine dodatne opreme.

zato ker to kupcem najprej pade v oči (češ lej stari XT, a ni to kao ful dobr) in ti ga naslednjih 10 let ne bo treba menjat oziroma boš prej zamenjal pecikl, razen če si jest pa furaš 15 let stara "jajca" z XTR opremo...


se pravi je tebi tudi to padlo v oči ob nakupu:))
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

r3dkv1c4 ::

Aston_11 je izjavil:

Glede opreme: 10 let sem fural tiagro oziroma noname opremo zbrano iz vseh vetrov. Ketne nisem menjal, ker je proti moji filozofiji, da bi menjal nekaj kar dela, zato ker drugi pravijo, da je treba. Še vedno dela. Imam pa še enega s 105-ko v celoti alu. Razlika, ki se čuti, je samo v togosti okvirja, saj bolje prenaša moč na cesto. Vse drugo je isti krš.


Koliko km letno prevoziš in koliko od tega je pravih klancev?

Ker take neumnosti že dolgo nisem slišal.

Ketne nisem menjal, ker je proti moji filozofiji, da bi menjal nekaj kar dela, zato ker drugi pravijo, da je treba.


Avto od nakupa do danes še nisi servisiral, ker to bi bilo po tvoji filozofiji nesmiselno.....če dela.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: r3dkv1c4 ()

jype ::

14.000 km z eno verigo:

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

r3dkv1c4 ::

jype je izjavil:

14.000 km z eno verigo:

Super, meni zdrži tam max 10k na gorcu.
Vsaka stvar ima svojo mejo.

You can ban me, but you can't shut me down!

Aston_11 ::

r3dkv1c4 je izjavil:

Koliko km letno prevoziš in koliko od tega je pravih klancev?
Cca 4 do 5. tisoč klancev, niso to pussy vožnje po vipavski dolini brez klancev. 100+ kg. Do sedaj sem utrgal ketno 2x, prvič ko sem imel cca 18 let, drugič cca 5 let nazaj, na trekkingu. Tisto sem jo zamenjal. IMO je bedarija menjati dele bicikla, ki še delajo, zato ker je to modno in nek merilec pokaže, da je ketna raztegnjena. Pa naj bo zaradi mene toliko dolgo, dokler ne preskakuje. Ko jo utrgam, bom dal tisti člen dol in bom fural dalje. Čeprav imam novo v rezervi.

r3dkv1c4 je izjavil:

Avto od nakupa do danes še nisi servisiral, ker to bi bilo po tvoji filozofiji nesmiselno.....če dela.
Avto ni bicikl. Tam je filozofija, da se popravi, kar crkne in redno servisira.

Pretegnjena ketna je delujoča ketna na biciklu. Imam pa soseda, ki jo je zamenjal na 2 tisoč, ker je tako prebral na internetu.

Zgodovina sprememb…

  • spremenil: Aston_11 ()

jype ::

Aston_11> Pretegnjena ketna je delujoča ketna na biciklu. Imam pa soseda, ki jo je zamenjal na 2 tisoč, ker je tako prebral na internetu.

Zamenjaš jo, ko je 1% daljša, ker tako podaljšaš življensko dobo bistveno dražjih komponent: Ketna, ki je raztegnjena, visi na enem zobu (in ga močno obrablja), namesto na večih (pri čemer se breme porazdeli in je obraba bistveno manjša).

Aston_11 ::

Čisto možno, da bo šla kakšna komponenta prej, vendar zaenkrat kaže, da bodo vse lepo amortizirane in če bo treba zamenjati zadnji in prednji verižnik, bom poiskal kakšno nepredrago varianto in zamenjal. 10-letnik služi zgolj kot rezerva in pozimi na valjih. Kar sem mu menjal, so bili obroči, ker je začalo trgati špice iz obročev.

jype ::

Ja, saj ne gre za dogmo. Moji verižniki stanejo preko 200 evrov, ketna je pa 40, zato se mi splača menjat ketne - verižniki tako zdržijo okoli 50.000 km.

Zgodovina sprememb…

  • spremenilo: jype ()

Aston_11 ::

Eto.... jaz bi za moje potrebe dobil komplet verižnikov in ketne za manj kot 100 ...
««
15 / 98
»»


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

A naj kupim gravel bike ali ne? (strani: 1 2 3 411 12 13 14 )

Oddelek: Šport
696122759 (13927) issak
»

Nakup kolesa (strani: 1 2 )

Oddelek: Šport
5511518 (7160) Twixz
»

Rabljeno cestno kolo - na kaj paziti?

Oddelek: Šport
329197 (7895) GizmoX
»

Katero nizkocenovno kolo kupiti (strani: 1 2 )

Oddelek: Na cesti
8632984 (30511) stratosD

Več podobnih tem