Forum » Programiranje » celularne strukture
celularne strukture
marko79 ::
Imam dve nalogi, pa ce se kaksen spozna oz ima idejo naj napise. Hvala!
1.NALOGA
Uporabite algoritem celularnega programiranja (CPA) na problemu polnenja lika.
Cilj naloge je razviti nabor pravil, ki napolni (v 2D, 8x8 celic) prostor pravokotne oblike, določen s štirimi naključno postavljenimi oglišči. S tem so določeni tudi robovi. Začetno konfiguracijo tvorite tako, da uniformno naključno določite robove pravokotnika:
levi rob ... 2, 3 ali 4,
desni rob ... 5, 6 ali 7,
gornji rob ... 2, 3 ali 4,
spodnji rob ... 5, 6 ali 7,
če so koordinate med 1 in 8. Z določeno verjetnostjo (npr. 50 %) napolnite pravokotnik. Celularni prostor ni cikličen. Kot rezultat vzemite najboljši nabor pravil v teku evolucije.
Napišite poročilo. Na kratko opišite problem. Prikažite časovni potek povprečne uspešnosti naborov pravil. Prikažite časovni razvoj nekaj začetnih konfiguracij za najboljša pravila. Zabeležite pojavljanje pravil v najboljšem naboru.
n (sosednost): 5
N (št. celic): 64 (8x8)
M (št. iteracij pri posamezni začetni konfiguraciji): 10-15
C: (200)
2. NALOGA
Napišite paralelni program z MPI (Message Passing Interface), ki poišče vsa praštevila
od 2 do n.
Algoritem:
1. Ustvari listo naravnih števil od 2 do n; vsa so neoznačena.
2. Postavi k=2 (prvo neoznačeno število na listi).
3. Ponavljaj
a. Označi vse večkratnike števila k od k2 do n
b. Poišči najmanjše neoznačeno število, ki je večje od k. Postavi k na to
vrednost.
dokler k2 ≤ n.
4. Števila, ki so ostala neoznačena, so praštevila.
1.NALOGA
Uporabite algoritem celularnega programiranja (CPA) na problemu polnenja lika.
Cilj naloge je razviti nabor pravil, ki napolni (v 2D, 8x8 celic) prostor pravokotne oblike, določen s štirimi naključno postavljenimi oglišči. S tem so določeni tudi robovi. Začetno konfiguracijo tvorite tako, da uniformno naključno določite robove pravokotnika:
levi rob ... 2, 3 ali 4,
desni rob ... 5, 6 ali 7,
gornji rob ... 2, 3 ali 4,
spodnji rob ... 5, 6 ali 7,
če so koordinate med 1 in 8. Z določeno verjetnostjo (npr. 50 %) napolnite pravokotnik. Celularni prostor ni cikličen. Kot rezultat vzemite najboljši nabor pravil v teku evolucije.
Napišite poročilo. Na kratko opišite problem. Prikažite časovni potek povprečne uspešnosti naborov pravil. Prikažite časovni razvoj nekaj začetnih konfiguracij za najboljša pravila. Zabeležite pojavljanje pravil v najboljšem naboru.
n (sosednost): 5
N (št. celic): 64 (8x8)
M (št. iteracij pri posamezni začetni konfiguraciji): 10-15
C: (200)
2. NALOGA
Napišite paralelni program z MPI (Message Passing Interface), ki poišče vsa praštevila
od 2 do n.
Algoritem:
1. Ustvari listo naravnih števil od 2 do n; vsa so neoznačena.
2. Postavi k=2 (prvo neoznačeno število na listi).
3. Ponavljaj
a. Označi vse večkratnike števila k od k2 do n
b. Poišči najmanjše neoznačeno število, ki je večje od k. Postavi k na to
vrednost.
dokler k2 ≤ n.
4. Števila, ki so ostala neoznačena, so praštevila.
marko79 ::
vse se dobi:)nazalost:)
ma ne,to so problemi za katere so me prijatelji prosili ce lahko kaj pomagam..
poskusam,vprasam,mogoce pa kdo ve, ma izkusnje, zakaj ne...
ma ne,to so problemi za katere so me prijatelji prosili ce lahko kaj pomagam..
poskusam,vprasam,mogoce pa kdo ve, ma izkusnje, zakaj ne...
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | NUJNO!Algoritmi C++Oddelek: Pomoč in nasveti | 1967 (1229) | DOOM_er |
» | [Raptor] Razcep na prafaktorjeOddelek: Šola | 2434 (1976) | Math Freak |
» | Pomoč pri programiranju z javoOddelek: Programiranje | 3549 (2476) | milc |
» | Matematični kenguru 01 (strani: 1 2 )Oddelek: Loža | 20177 (13345) | UrškaSonček |
» | C++ šahovske pozicijeOddelek: Programiranje | 1932 (1932) | Thomas |