» »

OpenGL 2.0, DX9 in Doom3 engine

OpenGL 2.0, DX9 in Doom3 engine

kuglvinkl ::

Iz preteklih postov (Senitel) sklepam, da D3 DX8 in OGL 1.3 ne bo zadosti. Kaj uporablja engine od D3?

Zakaj me to tare? Ker predvidevam, da bo ta engine najmanj toliko zanimiv tudi za druge razvijalce iger, kot je bil engine za q3 in bo ogromno iger temeljilo na tej osnovi.
Your focus determines your reallity

tha_man ::

Zadosti bo, le da ne za full detail. Če hočeš grafično ki bo doom 3 poganjala na full detail počakaj na DX9 kompatibilne zadeve: R300, NV300, P10, mogoče Parhelia - sicer ne bo čist DX9 kompatibilna, sm mogoče bo dovolj za Doom3 - o tem bo verjetno Senitel vedel več povedati ;)
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

Fury ::

1. Kaj ma DX9 veze z doom3 razn zvoka in inputa, ki pa itak nimata kej revolucionarno za napredovat?

2. Doom3 bi mogu full detail delat z GF3 in dobrim CPUjem na 30FPS.. tako je rekel carmack. Ni pa smiselno da bi bil spil za OGL 2.0 ce ga sploh se ni....

3. Lahko da se motim :)

4. Itak da ce se ti ne mudi raj na R300 pocak (sej bo kmal)

5. Ne kupuj nvidie k so prasci (zakaj: totalno se preseravajo z driverji in kr neke 20% increase vlecejo iz riti.. prasci lastn hardware criplajo pizde bedne; niso dovolil OGL driverjov za voodoo3 v winxp; totalno nategujejo s karticami (ala GF4MX ipd.)... sej kartice so kul .. sam so pa podli.. aja.. pa to je moje subjektivno mnenje :) ne me flejmat :)

tha_man ::

1. naposredno z DX9 sicer bolj malo, lahko pa da bo znal izkoristit določene zmožnosti kartic ki bodo DX9/OGL2 kompatibilne - lahko za kvaliteto grafike ali pa samo za povečanje hitrosti.

2. Mogoče povprečno 30 fps, kar pomeni da bi utegnil fps ponekod pasti pod mejo uporabnosti

3. hehe:P

4. se strinjam

5. saj v bistvu imaš prav, čeprav dvomim da bo nakup kateregakoli od nas vplival na nvidin položaj in obnašanje :\ Kupiš pač kar ti je najbolj všeč.
(c) 1982 Sinclair Research Ltd

kuglvinkl ::

Zakaj sprašujem. Ker:
- imam čakanja dovolj
- DX9 karte bodo svinjsko drage
- samo na vsake kvatre odšpilam kakšno igro (OK q3 pogosteje, vse kar sem obrnil je bil SS, MaxP in Wolfenstein, gamer sem bil še na C64 in A500 hehe)
- imam spet samo NV10 (če kdo želi, mu jo lahko prodam), ker sem se NV15 še ravno ob pravem času znebil /meaning prodal za dovolj cvenka
- dough mora bit še za kaj drugega (zadnjič sem bral na nekem forumu: denar za zobozdravnika: GeF 4, letne gume, XP2000, jep to je hardcore)
- lagal bi sam sebi, če bi rekel, da potrebujem tako žival kot je R300, P10, Ph 512, NV30 za tako goro denarja.

V bistvu me zanima, kako bi se D3 obnesel na GeF4 4200, sem pa vprašanje postavil širše, da bi imeli še drugi kaj od odgovorov.

Your focus determines your reallity

Senitel ::

Moje mnenje je, da bodo GeForce 3, Radeon 8500 in GeForce 4 Ti sposobni poganjat Doom 3 tam 30fps na 1024x768. Vsi GeForce 4 Ti bodo verjetno povprečno hitrejši za tam 3fps (4200) do ene 10fps (4600). Tudi GeForce 4 MX naj bi prišel kar dosti blizu, kar je konec koncov precej logično, saj je kartica clockana zelo visoko in ima zalo dobro pomnilniško arhitekturo (LMA II tako kor GeForce 4 Ti). Zdej hitrost je ful odvisna od tega kolk per pixel luči bo pa kolk velik del zaslona bodo osvetljevale (nekako 3-4 luči bi se kar mogl dat na današnjih karticah).
Za Doom III (oziroma za špile, ki imajo tak pipeline) je dosti bolj pomembno to, da zna kartica dovolj hitro zavračat nevidne pixle, kot pa da jih tako zelo hitro riše. Zato je GeForce 1/2 najpočasnejši vsi GeForce 4 (tud MX) pa kar razturajo glede na svoje specifikacije. Sicer bodo GeForce 4 MX-i uporabljal isti codepath kot GeForce 1/2 kar pomeni malo manjše detajle.

Zdej pride pa DX9 generacija na vrsto. Sicer dvomim, da bo Carmack pisal še kakšno posebno podporo za te kartice ampak to niti ni tok bistvo. Prva stvar tukaj je, da Parhelia 512 in P10 kar prec padeta iz vagona kar ne podpirata pixel shaderjev 2.0. Avtomatsko pa pomeni, da bo hardware, ki bo podpiral pixel shaderje 2.0 bistveno hitrejši od današnjih kartic. GeForce 3/4 in Radeon 8500 so sposobni v enem urinem ciklu nardit en sam ps.1.x pixel. Isto velja za DX9 hardware, ki bo še vedno naredu en ps.2.0 pixel. Fora je pa v tem, da so pixel shaderji 2.0 bistveno bolj zahtevni (64 inštrukcij vs. 8 inštrukcij v ps.1.x) in bo tak hardware zmogel nardit VSAJ dva ps.1.x pixla v urinem ciklu.

Pa spomnte se mal unih zadev, ki so ble že kar lep čas nazaj o NV30... Ala "Toy Story on chip"...

kuglvinkl ::

Zagotovo se tudi dan, ko bo "Toy Story on Chip" mogoč brez render farme oz. v real-timeu.

Sicer pa tnx. :)
Your focus determines your reallity

Fury ::

Ti kr kup kar pac rabs al R8500 al TI4200 kar ti bl disi (pac ATI al pa NVIDIA fan) in ce se ti bo zdel doom prepocasn pa znizas mal detajle pa je.. ni problema :)

Jest mam R8500 in ga bom mel se kr neki časa pomoje.


Vredno ogleda ...

TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
TemaSporočilaOglediZadnje sporočilo
»

Bo GeforceFX omejena serija?

Oddelek: Novice / Grafične kartice
302812 (2812) Senitel
»

Radeon 9900

Oddelek: Novice / Grafične kartice
291925 (1925) NoUse4AName
»

Radeon 9700 je zunaj (strani: 1 2 3 )

Oddelek: Strojna oprema
1296788 (4055) ||_^_||
»

graficna: gf4TI4600, gf4TI4200 ali nov matrox?

Oddelek: Kaj kupiti
281421 (910) Thanatos
»

GF 4 MX (strani: 1 2 )

Oddelek: Strojna oprema
575756 (4711) TheJack

Več podobnih tem