Forum » Elektrotehnika in elektronika » Elektro motor- komplet
Elektro motor- komplet
Luka Percic ::
Rabim električni motorček (100-200W približno) obrati nastavljivi nekje od 70-300 na minuto.
Rad bi da mi poraba ne pada skupaj z obrati (torej ali prenosi, ali brushless komplet?)
Rabim cel komplet, ki naj bi me stal čimamanj (pa ne na račun funkcionalnosti).
Še najpomembnejši so obrati ter podatek koliko energije vleče na 10%natančno vsaj (ali pri brushles n astavljanju obratov poraba sploh bistveno niha? Izkoristek me ne briga, dokler je znan).
Prosim za usmeritve; od samega predloga rešitve, pa do trgovine kje bi se mi to splačalo vzet/pogledat.
Hvala že vnaprej.
Rad bi da mi poraba ne pada skupaj z obrati (torej ali prenosi, ali brushless komplet?)
Rabim cel komplet, ki naj bi me stal čimamanj (pa ne na račun funkcionalnosti).
Še najpomembnejši so obrati ter podatek koliko energije vleče na 10%natančno vsaj (ali pri brushles n astavljanju obratov poraba sploh bistveno niha? Izkoristek me ne briga, dokler je znan).
Prosim za usmeritve; od samega predloga rešitve, pa do trgovine kje bi se mi to splačalo vzet/pogledat.
Hvala že vnaprej.
- spremenil: Luka Percic ()
Azrael ::
>Rad bi da mi poraba ne pada skupaj z obrati
Je to mišljeno tako,
a.) da se pri spreminjanju vrtljajev ohrani moč, ki jo motor oddaja na osi. ali
b.) da motor vleče približno enak tok pri enaki napajalni napetosti, ne glede na število vrtljajev - ohranja stalen navor?
Ima motor lahko reduktor?
Je to mišljeno tako,
a.) da se pri spreminjanju vrtljajev ohrani moč, ki jo motor oddaja na osi. ali
b.) da motor vleče približno enak tok pri enaki napajalni napetosti, ne glede na število vrtljajev - ohranja stalen navor?
Ima motor lahko reduktor?
Nekoč je bil Slo-tech.
Luka Percic ::
Čimbolj stalen navor bi rabil ja (no ne na račun astronomske cene).(b torej).
Motor ima lahko reduktor.
Motor ima lahko reduktor.
Azrael ::
Za reduktor sprašujem zato, ker so motorji tako majhnih moči zelo redki s tako nizkimi vrtljaji. Tehnično so sicer možni, vendar so glomazni in težki za svojo moč.
Možnosti, ki so na razpolago:
- Asinhronski motor s frekvenčnikom. Rešitev na ključ, vendar ni ravno poceni. Vprašaj TIBA Ljubljana.
- Asinhronski motor in "sposojen" frekvenčnik iz inverterske klime, ceneje, vendar zelo verjetno mnogo manj trikov, kot jih zna frekvenčnik za splošno rabo (fina regulacija, omejitve toka itd).
- AC servo, zabetonirani obrati ali navor, pač odvisno od zahtev uporabnika in zmožnosti krmilnika, rešitev na ključ in zelo drago v startu. Rešitev, ki se splača na dolgi rok.
- Istosmerni stranskostični motorji, motor je lahko zelo poceni ali zastonj (iz odpisanega pralnega stroja z istosmernim motorjem), če pa greš kupiti nov motor, bo ta verjetno dražji od asinhronca iste moči.
Slabost je drago vzdrževanje motorja (krtačke so potrošni material, tudi kolektor ni večen). Na dolgi rok zaradi dragega vzdrževanja motorja, najdražja rešitev.
Regulacija navora in vrtljajev pa najbolj enostavna od vseh opisanih rešitev - ločeno se spreminja istosmerna napetost rotorja in vzbujanja. Če ima motor še nek senzor števila vrtljajev in regulacija to zna izkoristiti, tudi zelo točno držanje zahtevanih parametrov.
Če ni skrivnost. za kakšen namen bi to rabil?
Možnosti, ki so na razpolago:
- Asinhronski motor s frekvenčnikom. Rešitev na ključ, vendar ni ravno poceni. Vprašaj TIBA Ljubljana.
- Asinhronski motor in "sposojen" frekvenčnik iz inverterske klime, ceneje, vendar zelo verjetno mnogo manj trikov, kot jih zna frekvenčnik za splošno rabo (fina regulacija, omejitve toka itd).
- AC servo, zabetonirani obrati ali navor, pač odvisno od zahtev uporabnika in zmožnosti krmilnika, rešitev na ključ in zelo drago v startu. Rešitev, ki se splača na dolgi rok.
- Istosmerni stranskostični motorji, motor je lahko zelo poceni ali zastonj (iz odpisanega pralnega stroja z istosmernim motorjem), če pa greš kupiti nov motor, bo ta verjetno dražji od asinhronca iste moči.
Slabost je drago vzdrževanje motorja (krtačke so potrošni material, tudi kolektor ni večen). Na dolgi rok zaradi dragega vzdrževanja motorja, najdražja rešitev.
Regulacija navora in vrtljajev pa najbolj enostavna od vseh opisanih rešitev - ločeno se spreminja istosmerna napetost rotorja in vzbujanja. Če ima motor še nek senzor števila vrtljajev in regulacija to zna izkoristiti, tudi zelo točno držanje zahtevanih parametrov.
Če ni skrivnost. za kakšen namen bi to rabil?
Nekoč je bil Slo-tech.
VolkD ::
- Asinhronski motor s frekvenčnikom. Rešitev na ključ, vendar ni ravno poceni. Vprašaj TIBA Ljubljana.
Beži od TIBA čim dlje...
Za 3F motor moči en 1kW z možnostjo vrtenja do 18000 obratov/min brez krmilja so me vprašali 1200 €. Ekvivalenten motor z stročnico na osi in 30 % manjšo težo, ter možnostjo vrtenja do 24000 obratov/min sem dobil za pičlih 350 € pri ELTE.
Preden zaspiš zapri oči. Preden zapreš oči, ustavi avto.
Vredno ogleda ...
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
---|---|---|---|
Tema | Ogledi | Zadnje sporočilo | |
» | asinhronski elektromotor kot generator (strani: 1 2 )Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 25734 (11200) | A. Smith |
» | Glajenje tokovnih konic pri asihronskem 3f motorju.Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 2920 (1938) | Barbarpapa2 |
» | Pomoč pri računanju in vezavi ventilatorjaOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 4150 (3544) | mirator |
» | Elektromotor (rabim pomoč)Oddelek: Elektrotehnika in elektronika | 6106 (5730) | gumby |
» | Elektro motor in mehanski prenos energije z zobnikiOddelek: Elektrotehnika in elektronika | 10080 (9928) | Azrael |